Emotionele burgemeester wilde inhaalwedstrijd niet op Bredase bodem
Over gisteren is al veel gezegd en gesproken. NAC degradeerde, maar dat ging allesbehalve stijlvol. De wedstrijd moest gestaakt worden en iedereen leek verrast te zijn dat dit zomaar gebeurde.
Alhoewel, in de podcast van wat directeurtjes van de Eredivisie, horen we toch een iets ander geluid. Ferry de Haan, directeur van Heerenveen, neemt ons mee in de roemloze namiddag in Breda. Hieronder een korte uiteenzetting van hetgeen in de podcast te horen is.
Op voorhand was duidelijk dat er wat onverlaten de wedstrijd wilden laten staken. Verwacht werd in de 20e minuut. Clubs en veiligheidsmensen hadden met elkaar afgesproken dat, ongeacht de hoeveelheid en de frequentie, de wedstrijd uitgespeeld zou worden. En zo leek het te geschieden.
Toen de spelers voor de tweede keer naar binnen werden geleid had NAC contact gehad met de Jan Bluysen van de KNVB. De boodschap: als jullie die 20 raddraaiers uit het stadion vegen en er samen aan uitkomen dan hebben jullie de zege van de bond om de wedstrijd, afwijkend van de regels, uit te spelen vanmiddag.
Eind goed al goed, totdat een hevig geemotioneerde Paul Depla, zelfbenoemd voetbalburgemeester, op de lijn kwam. Althans, op de app, want Paul, burgervader en opperbevelhebber, was niet in staat om even te bellen. Het bestuurlijk gezag, baken van hoop in crisissituaties, getraind en bijgestaan door professionals, kon het niet opbrengen om even aan de telefoon te komen vanwege ‘hoge emotie’. NAC is veelvuldig in gebreke gebleven als het gaat om het waarborgen van de veiligheid en dat kon Paul Depla gisterenmiddag niet aan.
De wedstrijd mag niet in Breda ingehaald worden, zo luidde de tekst in de app van de eerste burger van Breda. De man die pleit voor normalisatie vond het een te groot risico om deze maandagmorgen om elf uur te ballen in een leeg stadion. Hij leek wel buiten zinne. Blokkeerde volledig. Weigerde om aan de telefoon te komen.
Vandaar dat NAC vandaag een uurke of zes in de bus mocht voor een kwartiertje voetbal.
Luister hier naar de podcast Ferry de Haan over de onrust bij NAC – Heerenveen | De Bestuurskamer | S1E34 • De Bestuurskamer, vanaf minuut 18 het feitenrelaas.
Nu vragen wij ons af: hoe kan een man die ons moet leiden in een echte crisis zo onbekwaam en emotioneel handelen als het even spannend wordt. Spannend, omdat er 20 capuchonnetjes die iedereen kent en herkent, niet even naar buiten geleid konden worden. Waarom weigert hij om aan de telefoon te komen? Waarom handelt hij in emotie? Waarom verlaat deze kapitein het schip als het hem te spannend wordt? Welke partij stelt hierover de raadsvragen?
De onderste steen moet boven over deze kwestie. Als we al niet op de burgemeester kunnen vertrouwen, op wie dan wel?




63 comments on “Emotionele burgemeester wilde inhaalwedstrijd niet op Bredase bodem”
De papegaaiduiker van Majoppeveld
Vreselijke vent die Deplaatvoorzunnekop.
Ik heb hem vaker meegemaakt. Stampvoetend klein ventje.
Wordt het nog wat dit seizoen?
Aanpakken die loser!
Naccie
Eens met jullie stuk. Verschrikkelijk maar vooral schandalig!!
#DeplaOngeschikt
Bredaaaa
bizar gewoon. wtf gebeurt er allemaal in Breda en bij NAC????
Beultje.
Kom aan mannen heeft de burgemeester het vuurwerk op het veld gegooid ??
Hij is nu de klootzak.
Hou op ..
Jezus is hier
Van alles en nog wat bij de burgemeester neerleggen is zinloos.
De kwaadwillende supporters zijn het probleem en 100% verantwoordelijk en niemand anders.
Steeds maar weer de problemen verleggen is uitermate zwak.
Bonanza
Zwak dat de burgervader niet aan de telefoon wil komen, maar kan me zijn woede voorstellen. Het was te voorkomen, iedereen weet wie die gasten zijn, waar ze zitten en wat ze van plan waren, maar er is geen moer aan gedaan. NAC heeft – weer eens – verzaakt.
harry b.d.
‘Jongens, geef hem geen fluitconcert’ waren de woorden of van zulke strekking van de Zandbergmicrofoon op de Grote Markt op 3 juni 2024. Enkele minuten daarvoor gluurde Paultje al een paar keer door de witte voorgordijntjes.
harry b.d.
Het was vantevoren al lang en breed bekend dat er gezeik ging komen. Maar Remcoo legde de nadruk op zijn eigen veiligheid en van die van de kerstboom. Het hoofdgebouw moest als een ware vesting beveilgd worden. Dat ging ten koste van de focus op de vuurwerkcontroles.
Het is ze allemaal boven het hoofd gegroeid. De eredivisie, volle stadions, ze kunnen het niet. In de KKD zullen ze zich comfortabeler voelen. Minder druk, minder gezeik.
Theoden King
Bedankt voor de podcasttip, maar die Wilco van Schaik trek ik zo mogelijk nog slechter dan Depla.
harry b.d.
Niet alleen Remcoo, Justin, De Koef, Robbie Weilust, Peter Is Geen Baas en Hoefkens zijn gedegradeerd, ook de Stadionsupportertjes en P. Depla zijn gedegradeerd.
De komende dagen en weken zullen in het teken staan van geruzie, gedonder, fingerpointing, en nog meer gezeik.
Het is namelijk niet niks, deze idiote en volkomen onnodige eigenschulddegradatie.
Wel opvallend overigens dat nu, achteraf allerlei mensen roepen dat ze dit allemaal aan hebben zien komen, maar vooraf nooit hun mond open deden. Sterker nog, compleet falende types als Remcoo en Petertje zelfs veren in hun reetjes staken.
Tony van Heemschut
“not my circus, not my monkeys”. Ik snap Depla wel, als NAC er ondanks tig waarschuwingen een zootje van maakt.
Gisteren gaf Hoefkens Excelsior nog de schuld, NAC moet echt eens stoppen met dat Calimerocomplex en zelf wat verantwoordelijkheid gaan nemen. Het is allemaal heel sneu aan het worden. Dit topic trouwens ook weer. Geef de burgemeester maar de schuld. Lekker makkelijk allemaal.
harry b.d.
Ivo – Remcoo en Maasje moeten wel naar anderen wijzen, anders overleven ze niet. Dit zijn de hoofddaders van deze schandalige deconfiture. De miljoenenklap die zij hebben uitgedeeld aan de club is zelfs levensbedreigend. Met deze peperdure huishouding de KKD in, een hoofdveld dat duurder is dan dat van Psv en dan geen verliescompensatiegarantie meer van de V’s.
Grote V moet zelfs in actie komen om nog iets te redden.
De papegaaiduiker van Majoppeveld
GANS IS EN BLIJFT EEN KIPPEFOKKER
Volksclub NAC
Los van Depla snap ik niet dat ze de eerste al niet die 15-20 man naar buiten hebben begeleidt. Inderdaad iedereen weet wie het zijn en ze kunnen gewoon hun gang gaan. Ook tegen mede supporters! Schandalig!
Hoe lang nog mag die Leon A. blijven falen?
En Depla is de grootste flapdrol die we ooit in Breda hebben gehad.
naxioma
De ratdactie gaat er volledig aan voorbij dat clubs zelf verantwoordelijk zijn voor veiligheid en ordehandhaving in en rondom het stadion.
Ondanks dat van tevoren bekend is wat er gaat gebeuren, slaagt NAC er niet in afdoende maatregelen te nemen en om dat te voorkomen. Er wordt niet goed geanticipeerd en doorgepakt en dat is elke keer zo. Ook hier draagt Oversier directe verantwoordelijkheid.
Ik snap wel dat Depla geen zin heeft in het uitspelen van de wedstrijd in Breda. Dat zou een soort beloning zijn voor het wanpresteren van Oversier en consorten. Bovendien weer kans op onrust, weer een kans voor wat losers om onrust te stoken.
Het meest veilige was het uitspelen in Heerenveen. Begrijpelijk dat daarvoor gekozen is. Laat Oversier hier maar voor bloeden.
En het zou toch bizar zijn als Heerenveen benadeeld wordt in Breda de wedstrijd te moeten uitspelen. En dat terwijl zij er helemaal niets aan kan doen.
Het lijkt mij een oplossing die vaker gekozen kan gaan worden, waarbij dan de kosten voor het organiseren van het uitspelen ook bij de verzakende club komt te liggen, in dit geval NAC.
Zou er nu een rekening van Heerenveen naar Oversier gaan?
Bredaaaa
Net een zeer tamme podcast met oversier geluisterd. Belangrijkste nieuws was dat we dure scc’s hebben, omdat almere city en st2 dat ook hebben. Zij zijn onze grote concurrenten volgens oversier.
Na az uit, gaan ze kijken wie er blijft en wie niet.
Remco vind dat NAC enorme stappen heeft gemaakt.
Alles gaat volgens 2030 plan.
Geen concrete antwoorden of maas en hoefkens moeten wegwezen. Of hij zelf.
Hij betreurt dat pierre weg is.
Volgens oversier bestaat de hk van NAC uit 15 man.
Verder rest onbelangrijk geneuzel.
Ik wil weten wat er met maas gaat gebeuren.
Met die onbenul van een trainer.
De selectie.
Met ons ad’tje.
Zie je al voor je dat je met sowah, ayew, holtby en leemans de kkd ingaat. Haha huil huil….
Sjak
Bredaa
Dat is misschien nog het meest trieste, er is totaal geen zelfreflectie. Wat de Sidneygate voor mij wel heel duidelijk heeft gemaakt het amateurisme waarmee onze club word geleid. De bakker om de hoek kan het nog beter! Allemaal media getrainde ego’s met de uitstraling van een consulent met een of andere bullshitbaan. Er is geen technisch beleid, men doet maar wat. Ik voorzie als we met dit zooitje doorgaan een lange aanwezigheid in de KKD en ik denk dat Vrolijk er dan over een paar jaar ook geen zin meer in heeft. Het is schandalig!
Nonkel Frans
Naxioma, en legt Oversier dan vervolgens de rekening bij de relschoppers en voert hij daarnaast ook een slecht nieuws gesprek met onze Veiligheidsmanager L A.?
076
Na PvH is nu Depla de nieuwe zondebok. Volgens mij kunnen we beter de fakkelgooiers aanwijzen. Waarom zijn die niet gelijk naar buiten geveegd? Er was genoeg ME maar die vonden het te fijn in de zon?
Hoe dan ook, geef de gooiers een levenslang stadionverbod, en die nitwit met het spandoek, een landelijk verbod. Dit willen we nooit zien bij NAC. Doe dat maar lekker in Den Haag of Rotterdam. Hoe kan het dat dit spandoek bleef hangen?
Tony van Heemschut
Mahmutovic loopt leeg in het krantje. Hij zou eerlijk gezegd geen slechte verdediger zijn in de KKD. Ik zie Greiml ook nog wel vertrekken, die zal in de zomer wel hersteld zijn van z’n operatie. Misschien dat Mahmutovic onder een andere trainer nog wel wil blijven. We gaan meer van dit soort verhalen horen, Hoefkens is een onnavolgbare kerel.
harry b.d.
Iedereen en zijn moeder zijn op dit moment emotioneel.
Het is een enorme schande om met dit budget en deze achterhang te degraderen. De daders, Remcoo en Maasje, willen niets weten van schuld of boete. Zij verstoppen zich achter anderen, achter omstandigheden en achter oorzaken die buiten hen zouden liggen.
Hoeveel heeft ons NAC moeten lenen om de verbouwing en het duurste veld van Brabant te financieren? Tegen welk rente % en zit Van Koeveringe ook tussen de leninggevers?
Remcoo is de duurste AD aller tijden. Hij kon dat bedingen omdat hij niet hoefde te solliciteren, maar omdat de heiligverklaarde Antonius hem wilde hebben en dat in 2 rondes voor elkaar kreeg.
De belachelijke upgrade en contractverlenging van Peter Maas is helemaal een schandaal. Niks voor elkaar gekregen, zwaar in de min en dan zo beloond worden. Grote V kan hem als grootaandeelhouder niet ontslaan maar zou dat dolgraag wel doen. Ook vindt hij dat het niet verder kan met deze trainer. Al maanden niet meer.
Op dit moment staat de hele club stil. We dreigen doot te moeten gaan met de Brymmetjes, de Soumanootjes, de Paulaatjes en de Candelariaatjes van deze wereld. Terwijl de concurrentie, waaronder Vitesse en Heracles al vol aan het aanzetten zijn, is het bij ons NAC een treurige bedoening. Zij vragen om tijd. Ze zijn er niet klaar voor. Ze dachten daadwerkelijk dat ons NAC het ging redden.
Volkomen verrast door deze degradatie is er nog altijd niks geregeld. Niet qua selectie, niet qua verliescompensatiegarantie, niets qua ontslagen op kantoor.
Het is echt afgrijselijk slecht management.
Marina Alta, 25 graden verwacht, zonnig.
PS – zat de Hoefcast tegen SCH nog op de boarding?
harry b.d.
t = r
Nonkel Frans
Hoefkens is gefixeerd op de tegenstander. Daar past hij zijn team op aan.
Daar gaat hij de mist in.
Bouwen aan een solide team met eigen onderscheidende kracht en macht.
Dat komt voor alles en is hij dus vergeten.
Het werd een vervelende en funeste obsessie.
Hoe meer die man in zijn hoofd zat hoe slechter het ging.
Blijft een goede vent die Hoefkens maar je kunt ook te eigenwijs zijn.
Jan Steenders
Zo zielig om depla aan te pakken
kijk eens eerst naar jezelf ,stelletje droeftoeters op vak g.
Durf elkaar eens aan te spreken, maar nee hoor
Peet
Och och Jantje toch… kom anders eens gezellig op vak G zitten. Kun je zelf even het goede voorbeeld geven om die doorgesnoven gasten aan te spreken. Heb je voor ons even een telefoonnummer van een naaste die we kunnen bellen als het fout gaat?
Groatje
hij had hem liever in een fietsenhok gespeeld
Peet
Interesse-peiling: zijn er mensen geïnteresseerd om van vak G naar B-side te verhuizen komend seizoen? Gaat om twee seizoenkaarten.
ELITEPAUPER
Ik ga de moeite/tijdverspilling niet nemen om nog eens een BSR podcast te luisteren. Die slijmballen hebben met PvH al bewezen niet de juiste vragen te durven stellen. Leuk voor ze, maar mezelf zo door NAC laten misbruiken als propaganda kanaal. Neen. Geen ruggengraat….
Peet
EP, net geluisterd, toch wel een heel stuk kritischer dan de podcast met het stotterende glijverhaal met RO en PvH.
ELITEPAUPER
Nou Peet, in dat geval geef ik ze nog een kans.. en luister ik hem straks na mijn werk…
Roald
is Hoefkens al weg,de trainer die spelers geen zekerheden geeft dus afbreekt ipv beter maakt.De komende weken gaan spelers praten over deze prutser.
Nac fan
De Burgemeester zat lekker aan een wijntje op de grote Markt zondag
Na de hardloopwedstrijd. Dus had geen zin om te bellen
De papegaaiduiker van Majoppeveld
De meeste spelers willen weg, weg van Hoefkens. De club gaat echt stuk met hem. Ik roep dat nu al heel lang en velen met mij.
Een beetje vuurwerk is niet ons probleem. Hoefkens wel. Als die blijft ga je veel meer onrust op tribunes krijgen.
harry b.d.
Het bonnetje van het Vrouwenvoetbal is binnen. Er is kei- en keihard gelogen. Het is een vette verliespost geworden.
Remcoo bedankt.
Brecht uit
Na Pierre zijn “ vrijwillige vertrek” lijkt een evaluatie van zijn dubieuze rol bij Sydney gate in de prullenbak en de doofpot gestopt te worden. Duistere dealtjes deel 3.
Wordt het nog wat dit seizoen?
@Harry,
Dit is nu de tactiek die ze toepassen. Hoe langer ze niets doen of beslissen hoe meer de kritische geluiden verstommen en straks iedereen het weer is vergeten of opgeeft en ze dus geruisloos verder kunnen gaan om onze club nog verder te slopen.
Nu is het tijd om door te pakken en ze buiten te gooien maar helaas hebben ze alles goed voor zichzelf dichtgetimmerd.
Totdat het volgend seizoen natuurlijk al weer snel misgaat, dan is er geen redden meer aan voor ze. Maar dan kunnen we dat seizoen in oktober ook al weer afschrijven.
harry b.d.
Wordt het – hun excuus ligt ook al klaar want ze ‘wisten pas op 10 mei waar we aan toe waren’.
Het is een weerzinwekkende bende. De club is volgehangen met schulden voor die verbouwing, de selectie is praktisch waardeloos en sommigen hebben nog jarenlange contracten zonder degradatieclausule!
MickJl
Ik vraag me al 33 wedstrijden af , waar heeft Heer Hoefkens
zijn diploma’s gehaald.
De tombola op de kermis ?
Er zat TOTAAL GEEN LIJN VAN ENKELE AANKNOPINGSPUNTEN
Dit kan echt niet verder , beste man hoor daar niet van probleem
is hij gelooft echt in zich zelf.
En laat ons hopen dat de mede veroorzaker Heer Maas natuurlijk
als een watje heeft rondgelopen.
Spelers gehaald zeker te weten met overleg Carl, eigen mening
heeft hij niet , en maar door rommelen.
Als de man BALLEN had gehad had hij NOOIT ,Carl laten rommelen
met de opstellingen.
D U S .
Beultje.
Brecht 13 38.
Wacht rustig jongen.
Komt binnenkort naar buiten over die senior rat ..
Jan Steenders
peet
net alsof iedereen daar coke heeft gebruikt en daarom niet meer voor rede vatbaar is.
en anders waterkanon op die leeghoofden plaatsen,
dan maar nat,
deraas
Als de totale wanpresteerders blijven zitten dan zijn de rapen gaar! Het is zeker aan de journalisten om te gaan graven in de disorde, foute zaken boven krijgen, disfunctioneren en het framen van zo’n ongelofelijke paardelul als een AD. Die zak patat moet toch te pakken zijn om zijn misstanden en het niet handelen in het belang van Nac. Waar blijven de comments van de aandeelhouders!
Misschien is het een idee om het miskleun trio midden op de stip te zetten en te laten bekogelen door tomaten? Dan heb je nog wat lol van je veel te duur betaalde seizoenkaart en sponsor geld.
Brat
Deze burgemeester kenmerkt zich door een megalomane en bijkans nepotistische bestuursstijl. Evalueren in deze kwestie is dan ook volstrekt zinloos. Dit is geen man die zichzelf ziet als burgervader, maar als regeerder, iemand voor wie tegenspraak niet bestaat en die afwijkende geluiden instinctief als persoonlijke aanval beschouwt. Wie hem tegen de haren instrijkt, kan steevast rekenen op een vijandige reactie. Dat patroon loopt als een rode draad door zijn gehele bestuurlijke carrière. En wie hem publiekelijk herinnert aan zijn eigen, iets minder moreel verheven periode als wethouder, zet feitelijk een stip op zijn eigen rug. Dus laat het maar rusten. Zijn termijn zit er volgend jaar op.
ennaojseejer
1 Vooropgesteld: die 20 hadden gewoon het stadion uit geveegd moeten worden, kost wat kost. Als dat niet lukt is er een probleem bij de beveiliging.
2 Depla is een vies mannetje met vuile streken, en had nooit burgemeester van Breda mogen worden. En nu speelt hij machtsspelletjes. Hij heeft gewoon een hekel aan NAC en aan voetbal, en zal alles eraan doen om zich negatief te laten gelden.
3 Verhaal Mahutmovic bevestig dat Hoefkens geen people-manager is en dus geen goede coach, maar voetballers gebruikt als pionnetjes op een speelveld, die hij willekeurig in denkt te kunnen zetten en op de bank kan laten zitten. Bevel is bevel. Deze sympathieke man, maar waardeloze coach heeft de hele selectie kapot gemaakt (wat ze nog konden dan)
Lennon
Deraas, bekogelen MET tomaten lijkt me efficiënter..
ELITEPAUPER
De Luxemburger ging opzichtig de fout in tijdens zijn eerste wedstrijd in Groningen. Daarna elke wedstrijd die hij speelde geen rots in de branding. Het mannetje van de Stem heeft eindelijk een ingang en dan mag die leeglopen in het plaatselijke suffertje. Opeens is de Luxemburger een power house in de verdediging.. zucht.. doorzichtige stemming makerij. Hoef moet hangen. Ik laat hem liever gaan op zijn eigen terrein. Cijfer matig. Onder Hoef hebben we per wedstrijd 0.88 punt gescoord. Hij is daarmee de slechtste coach bij NAC ooit.
harry b.d.
Na 4 jaar N=B is het dan zo ver gekomen dat het geld van de V’s volledig is opgevroten door de diverse directies, met als grootopeter Remcoo en zijn Petertje.
Daarnaast is de club volgehangen met een miljoenenschuld om de verbouwing te financieren. Het stadion moet nog eens EUR 15 miljoen aan uitgesmeerde huur kosten waarbij het volledige onderhouds- en reparatie risico bij de club is komen liggen.
De prijzen voor SCC’s en business stoelen kunnen niet naar beneden, want dat zou betekenen dat het laatste stukje eigen vermogen zou worden vernietigd. Lagere TV gelden, minder kaarten, minder sponsoren, minder exposure.
Het is een neerwaartse spiraal, met procesjes en 2030 gelul heeft deze realiteit weinig te maken. De achterban is zwaar voor de gek gehouden en wordt dat nog steeds.
Grote V wil nog steeds naar binnen, maar verder dan zwaaien met het geheime stuk tussen STAK en certificaathouders komt hij ook niet. Extra geld gaat er zo niet komen. Het is nog altijd een impasse. Remcoo lost niks op, lult oeverloos in de ruimte en heeft geen plan hoe we volgend seizoen bij de eerste twee gaan eindigen. Net zo min als hij een plan had hoe erin te blijven.
NAC moet, in het BVN, razendsnel afscheid nemen van Remcoo en Maasje. Anders kunnen de consequenties wel eens heel verstrekkend zijn. En dat, brave mensen, is jammer.
Nac fan
Idd Harry de grote V uit Zevenbergen
Aast op de Stoel van Remco oversier
Nu hij gestopt is met zijn bouwbedrijf
Heeft hij meer tijd over .
deraas
Lennon
Dat klinkt logisch…..
Sjak
@har luister naar de podcast op jouw gebande site, zeggen ze veel over sponsorgelden, de begroting etc.. die gladjanus van een Oversier dekt zich lekker in door te zeggen, het was er al toen ik directeur ben en op doorvragen geeft hij wel toe dat het tijdstip niet gelukkig was in het promotie jaar. Het heeft 4 ton netto gekost. We gaan met 16 miljoen de KKD in, een van de grootste begrotingen in de KKD. Mijn idee.. ze gaan gewoon lekker door met Maas en Hoefkens. Nergens een filmpje van zelfreflectie alleen Heppie de peppie verhalen over de commerciële tak.
Beter de Laat dan nooit
Oversier verwart het afkeuren van het vuurwerk en de tekst op het spandoek door 20.485 man met het ook afkeuren dat Maas en Hoefkens moeten wieberen. Hoe lang denkt die gladjanus dit te kunnen volhouden.
Thijs Kroezen
@Elitepauper en? Oprecht wel benieuwd naar je mening. Verbeter onze podcast graag in plaats van propoganda-kanaal genoemd te worden 🙂
ELITEPAUPER
Thijs, ik ben al wat ouder en vind niet jullie podcast alleen een verlengstuk van NAC.nl. Ik vind de gehele site dat. BSR was ooit een samenkomst plaats voor internet hooligans. Maar is nu 180 graden gedraaid en het Kumbaya van onze club geworden. Das een keuze die gemaakt is. En laat dat lekker zo blijven. Remco en Peter dulden geen kritiek weten we sinds de laatste forumavond en daarom schuiven ze bij jullie aan. Jullie stellen vragen, maar echt vuur aan de schenen word er niet gelegd. Het moet te “gezellig” blijven. Das een puntje van kritiek wat ik heb. Hoop dat dat mag.
harry b.d.
BSR is een side van en voor lafaards. Kritiek wordt daar niet geduld. Geheel in lijn met de cancelcultuur kunnen NAC mensen daar jarenlange bannen tegemoet zien als er een in hun ogen verkeerde scheet wordt gelaten. Bezitsdenken “het is onze site”, buigen voor klagende calimerootjes en meegaan met verklikkers, het is heel eng daar allemaal.
Thijs Kroezen
@Elitepauper dank voor je reactie. En uiteraard ieder zijn mening en voorkeur. Was oprecht benieuwd wat je er van vond.
@harry ook dank voor jouw bijdrage. Wij hebben elkaar nog nooit gesproken. Fijn dat je mij al een lafaard noemt.
ELITEPAUPER
Geen probleem, Thijs. Graag gedaan. Ik geef op normale vragen, gewoon een normaal antwoord. Top reactie terug.
076
Ja Thijs, dat is nou “onze” harry. Oetlul en graaier van beroep. Ben maar blij dat ie bij jullie een terechte ban heeft. Die heeft ie dan ook 100% zelf verdiend.
Uit rancune, hansje niet vreemd, zijn jullie nu zogenaamde lafaards. Hij zou maar graag genoeg ook jullie mooie site bevuilen met eigenpijperij en elitair gebral.
Jullie zijn gelukkig WÉL zo slim geweest om deze ordinaire internetschreeuwer te verbannen.
harry b.d.
Thijs – wanneer komen de excuses van BSR aan het adres van bd? Zijn er zulke duistere dingen gebeurd en gezegd die een ban van 6 jaar rechtvaardigen? Nog even ter opfrissing van jouw geheugen: dat petje met die rare pausnaam sloot namens jullie site een deal met bd en verbrak die vervolgens eenzijdig. Onderwijl werd de site een platform voor leugens en valse beschuldigingen. Scheldende en tierende anonieme minkukels mochten gewoon doorposten. Zij waren immers “vrienden van de show” van het niveau Bier=Haha. De enige die daar nog een beetje fatsoenlijk schrijft is Henri, ook al heeft die het lastig. De rest is allemaal niveautje kinderachtig met dat gevit op elkaar. De “community” is blijkbaar ziek en wil maar niet beter worden.
Het zou om ons NAC moeten gaan, maar daar is men al lang en breed van afgeweken.
nacorakel
De volgende huilie huilie vanwege de ban. Wellicht kunnen voor Thijs de “BSR-tapes” nog een keer online?
harry b.d.
Op 21 december 2022 kwam die andere site eindelijk met het oude nieuws dat P. Maas door NAC was aangesteld. Drie jaar werd gezegd, het bleken er vier te zijn voor zijn upgrade en verlenging.
De reacties op die aankondiging zijn om te janken. Blind juichen, nog een keer juichen en heel veel juichen. ‘Fantastisch nieuws’ was nog wel de meest pessimistische bijdrage.
Een paar critici waren er ook. Op de vingers van 1 hand te tellen. Deze mensen kregen als beloning voor hun mening vanuit het NAC gevoel tientallen, een zelfs honderden duimpjes naar beneden. Tevens werd gepoogd – in de onbeschofte sfeer die daar heerst, hen de mond te snoeren.
Sinds de intrede van dit mannetje bij ons NAC is het ernstig verziekt. Daarnaast zijn de resultaten schandalig. Dit ‘brein van het succes’ is de grootste farce op TD gebied ooit.
Colombiaans restaurant, Marina Alta, 26 graden.
076
hansje, luister eens menneke. Als je alles, maar dan ook alles en iedereen op voorhand afzeikt, is het makkelijk je gelijk halen natuurlijk.
Ik ben zeker geen PM fan, en wat mij betreft vertrekt ie. Jij mag met een nieuwe haalbare naam komen.
Oh, wacht effe…….
076
DDOS hansje. Sneu.
nacorakel
Voor diegenen willen lezen dat Van Flieger Peter Maas een goede vent vindt:
https://www.bsiderats.nl/nieuws/peter-maas-nieuwe-technisch-directeur-van-nac
Om vervolgens weer iedereen en z’n moeder zoals vanouds weer af te zagen:
https://www.bsiderats.nl/nieuws/nac-bevestigt-komst-peter-maas-als-technisch-directeur-nac-in-alle-opzichten-verder-helpen
Tippie heeft het er nog over “dat met Peter Maas bijna iedere supporter wel kan leven”. Het kan verkeeren.
Enfin, geef het een plekje. Alle online alter ego’s van de alpeninternetsupportertje zijn niet welkom op bsiderats. Waarvan akte.