Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

NAC deed vanavond goede zaken in de jacht op promotie. Jong Utrecht werd met 0-2 verslagen. Doelpuntenmakers Venema en misschien wel de laatste van Sydney.

24 comments on “12 uit 4”

  • Grover

    22 september 2020 - 05:34

    Zakelijke overwinning, voetbal was niet om aan te zien. Rutten prima aankoop!

  • bem

    22 september 2020 - 07:54

    Een week na de overwinning op Den Bosch met SvH in een hoofdrol, gisteren weer belangrijk, maar nog steeds geen nieuws over een "verbeterd contract" voorstel. Ik word er triest van.

  • Joop Klepzeiker

    22 september 2020 - 08:15

    12 uit 4, volgende week ongetwijfeld 15 uit 5. Daarna worden we echt getest, en als ik gisteren naar de bank keek, werd ik er niet meteen vrolijk van. De eerste 11 zijn waarschijnlijk top KKD-waardig, alles wat daarna komt in de verste verte niet. Natuurlijk zijn Noblejas, Monsalve en Bilate ook materiaal voor de eerste 11, maar 2 van de 3 zijn de helft van de tijd geblesseerd. Ondanks een hele brede selectie is de spoeling dun. Wat NAC mist is doelpunten (gaat SvH echt niet in zijn eentje doen) en een verrassing die je in kunt brengen als het even niet loopt. Dat zou een speler van de categorie Fiorini, Bohui, Buffonge etc moeten zijn. Laten we het even de tijd geven, maar ik vrees dat die daarvoor te kort gaan komen.

  • Gerrie de B.

    22 september 2020 - 08:46

    SvH is gewoon weg. Als je dat glimlachje gister zag toen de vraag kwam of er interesse was en het antwoord "Uit binnen- en buitenland" was, dan weet je al dat er allang iets getekend is en hij weg is. Eeuwig zonde dat ze die zo laten lopen. Je ziet nu dat, bij een juiste aanvoer, deze jongen er echt een stuk of 20 erin kan schieten. Magoed, we moeten door. Wie kan hem gaan vervangen?

    NAC do toho

  • Sjak

    22 september 2020 - 09:18

    @Gerry

    Eens, hij keek ook weg toen hij het had over NAC en de beslissingsdatum, slechte pokerspeler.
    Ik zou het schandalig vinden als hij transfervrij zou weglopen. De zoveelste blunder van de zoveelste directeur van NAC.
    We hebben nu Bilate, Venema en Immers die op die plek kunnen spelen. Volgens mij is dat genoeg voor een counterteam als NAC. Laat hem maar gaan, de van Hooydonkjes leveren meestal een hoop onrust op als het om NAC gaat.

  • Moppernac

    22 september 2020 - 09:21

    Gerrit de b@

    Sidney zal nog niet vele mooie clubs hebben van wat hij zij gisteren, ja in zijn dromen. Het is alleen maar bluf praat.
    Er staan voor hem geen ere divisie in de rij te wachten en ook niet de top van de kkd.
    Ja die willen hem mss wel, maar dan ook alleen maar als pinshitter net als zijn vader in het Nederlands elftal en heeft hij ook niet meer speeltijd, dus kan hij net zo goed bij NAC blijven.

  • harry b.d.

    22 september 2020 - 10:04

    Spanje, 24 graden, mediterrane ochtend. Een hard gelag voor de Pierrehaters. De afgelopen weken schopten zij overal waar zij konden na. Natuurlijk op de site met de meest hypocriete webmastertjes van Breda eo, daar mochten zij vrijelijk hun ongenoegen uitkotsen over NAC topscorer aller tijden PvH en de huidige topscorer SvH. Beschamend, schandalig en hufterig. Helaas ging een onervaren directie en afwezige RvC hierin mee en lopen we het risico dat ons NAC Sydney gratis de deur laat uitlopen. Sydney gaat overigens niet naar een clubje van het kaliber Helmond, Eindhoven of Oss. Het wordt een promotie, club op het hoogste niveau. Anders heeft weggaan geen zin, tenzij het niet meer om te harden is (met dank aan de bekende online mobbers).

    Sydney zou er geen reet van kunnen. Hij zou te langzaam zijn, geen bal kunnen vasthouden en bovendien is hij de zoon van zijn vader die een Feyenoordlul is. Dat is de samenvatting van wat er de afgelopen weken aan diarree is uitgestort. De hang naar zelfdestructie bij ons NAC lijkt het weer te gaan winnen van het verstand en het rationeel handelen. Hoe moeilijk is het nou om je topscorer belangrijk te maken, waarom moet hij minder verdienen dan Dogan, waarom mag hij eens in de 6 weken bij het Haagse gokpaleis voorbij om dan te horen dat hij geen garantie heeft op een basisplaats maar Sjokkers wel beter was dan hij?

    Het is allemaal hypocriet gedoe en mismanagement. De hele RvC staat er weer eens bij en laat het gebeuren. Onvoorstelbaar.

  • WillemBreda

    22 september 2020 - 10:48

    @Harry b.d.: En jij mag hier elke dag zin en onzin uitkramen of andere mensen onderkotsen. Lood om oud ijzer.

  • De Generaal

    22 september 2020 - 11:08

    Hooijdonk = Blufpoker
    Junior zegt wat senior hem influistert!

  • bem

    22 september 2020 - 11:35

    Al speelt hij blufpoker, hij heeft wel de beste kaarten in handen. Een scorende jonge spits die wij hard nodig hebben, Venema gezien gisteren? Dat Sydney zich nog verder moet bewijzen is waar, maar laat hem dat gewoon bij NAC doen. Pas zijn salaris aan, geef hem een goede aanbieding, en dan is het aan Sydney zijn gelijk te bewijzen. We hebben al genoeg geld verspilt aan derderangs spelers dus deze deal is het geld meer dan waard.

  • Optimist

    22 september 2020 - 11:54

    Op die andere site zijn ze geen NAC fan, maar fan van Ome Cor, een geweldige hypocriet die al veel meer schade heeft aangericht en een hekel heeft aan álle NAC helden.
    Hij is er de opinieleider, beschermd door de site, en iedereen kakelt zijn negatieve gelul na, een stelletje laggards zijn het.

    Maar goed, laten we hopen en bidden dat Sydney blijft, dat is een superspits die veel beter is dan de meesten doorhebben.

  • harry b.d.

    22 september 2020 - 13:31

    Optimist – het ziet er qua blijven van Sydney niet goed uit. Het zou bd niet verbazen als we zaterdag al met Immers in de spits moeten starten omdat we verder niemand hebben. Als hij tenminste naar de tandarts is geweest in de tussentijd, want met een loszittende voortand kan het vriendje van de trainer natuurlijk niet spelen.

  • naxioma

    22 september 2020 - 13:44

    Als NAC (Manders en/of Steijn) zou geloven in Sydney van Hooijdonk als mogelijke toekomstige eerste spits dan zou NAC hem -mag ik hopen- nooit transfervrij laten vertrekken. En ondertussen vermoed ik dat Manders niet geheel ontevreden is met een mogelijk vertrek van Sydney, omdat dan ook zijn vader van het toneel verdwijnt. Manders is een machtsbastion aan het creëren van alleen maar ja-knikkers of mensen die hij kent uit een grijs ADO-verleden. En dan is het natuurlijk erg lastig als Pi-air nog zo dicht bij de club staat. Dit alles is buitengewoon kwalijk.

    Sydney van Hooijdonk is een doelgerichte hardwerkende spits met tor instinct. Bij een offensieve speelstijl en aanvoert vanaf de zijkanten staat hij garant voor zeker 20 goals per seizoen. Maar dan moet je wel zo willen spelen en hem ook het vertrouwen geven. In de eerste periode vorig jaar en ook nu, hebben we gezien waartoe Sydney in staat is. Helaas heeft Steijn een ouderwetse defensieve spelopvatting die absoluut niet bij NAC hoort. En in die spelopvatting komt Van Hooijdonk wat minder tot zijn recht. Steijn ziet liever een kapstok als spits waar hij zijn verdedigende spel met af een toe een uitbraak aan op kan hangen.

    Dat Manders zijn goedkeuring geeft aan een transfervrij vertrek is ronduit schandalig. Dat doe je bij spelers die brandhout zijn en nul waarde hebben voor de club, of voor spelers die aan het eind van hun loopbaan zijn, jaren bij NAC hebben gespeeld en nog een keer een klapper willen maken. Dit doe je niet bij een jonge voetballer die overloopt van enthousiasme, zijn waarde al vele malen heeft bewezen en nog verder doorgroeipotentieel heeft. Dat is je reinste mismanagement en kapitaalvernietiging. Daarom vermoed ik dat er meer aan de hand is. Wellicht komt het Manders goed uit als ook Pa van Hooijdonk uit het Rat Verlegh stadion verdwijnt. Hoe minder vijfde colonne bij NAC en hoe meer vriendjes uit het Haagse hoe makkelijker het voor Manders is om zich in de Bredase slangenkuil staande te houden. Bij tegenslag -die onherroepelijk gaat komen- zal dit zich echter tegen hem gaan keren, omdat dan draagvlaak en steun bij de veelzijdige achterban flinterdun blijken te zijn.

    Dat een waardevolle jonge voetballer die zeker nog een paar ton transferwaarde vertegenwoordigt, transfervrij mag vertrekken is al een grove schande. Helemaal erg wordt het als dit deels om oneigenlijke redenen het geval zou zijn.

    Ik hoop van harte dat Van Hooijdonk blijft en het vertrouwen krijgt, en dat NAC overstapt naar een aanvallender spelconcept met gegenpressung (!) en aanvoer vanaf de zijkanten. Benieuwd of Steijn zich kan heruitvinden, of dat het een one-trick-pony blijkt te zijn. Wordt het stilsteijn of doorpakken?
    En Manders, worden we ADO Breda, een ja-knikkershol of kan het ook anders?

  • naxioma

    22 september 2020 - 13:44

    Als NAC (Manders en/of Steijn) zou geloven in Sydney van Hooijdonk als mogelijke toekomstige eerste spits dan zou NAC hem -mag ik hopen- nooit transfervrij laten vertrekken. En ondertussen vermoed ik dat Manders niet geheel ontevreden is met een mogelijk vertrek van Sydney, omdat dan ook zijn vader van het toneel verdwijnt. Manders is een machtsbastion aan het creëren van alleen maar ja-knikkers of mensen die hij kent uit een grijs ADO-verleden. En dan is het natuurlijk erg lastig als Pi-air nog zo dicht bij de club staat. Dit alles is buitengewoon kwalijk.

    Sydney van Hooijdonk is een doelgerichte hardwerkende spits met tor instinct. Bij een offensieve speelstijl en aanvoert vanaf de zijkanten staat hij garant voor zeker 20 goals per seizoen. Maar dan moet je wel zo willen spelen en hem ook het vertrouwen geven. In de eerste periode vorig jaar en ook nu, hebben we gezien waartoe Sydney in staat is. Helaas heeft Steijn een ouderwetse defensieve spelopvatting die absoluut niet bij NAC hoort. En in die spelopvatting komt Van Hooijdonk wat minder tot zijn recht. Steijn ziet liever een kapstok als spits waar hij zijn verdedigende spel met af een toe een uitbraak aan op kan hangen.

    Dat Manders zijn goedkeuring geeft aan een transfervrij vertrek is ronduit schandalig. Dat doe je bij spelers die brandhout zijn en nul waarde hebben voor de club, of voor spelers die aan het eind van hun loopbaan zijn, jaren bij NAC hebben gespeeld en nog een keer een klapper willen maken. Dit doe je niet bij een jonge voetballer die overloopt van enthousiasme, zijn waarde al vele malen heeft bewezen en nog verder doorgroeipotentieel heeft. Dat is je reinste mismanagement en kapitaalvernietiging. Daarom vermoed ik dat er meer aan de hand is. Wellicht komt het Manders goed uit als ook Pa van Hooijdonk uit het Rat Verlegh stadion verdwijnt. Hoe minder vijfde colonne bij NAC en hoe meer vriendjes uit het Haagse hoe makkelijker het voor Manders is om zich in de Bredase slangenkuil staande te houden. Bij tegenslag -die onherroepelijk gaat komen- zal dit zich echter tegen hem gaan keren, omdat dan draagvlaak en steun bij de veelzijdige achterban flinterdun blijken te zijn.

    Dat een waardevolle jonge voetballer die zeker nog een paar ton transferwaarde vertegenwoordigt, transfervrij mag vertrekken is al een grove schande. Helemaal erg wordt het als dit deels om oneigenlijke redenen het geval zou zijn.

    Ik hoop van harte dat Van Hooijdonk blijft en het vertrouwen krijgt, en dat NAC overstapt naar een aanvallender spelconcept met gegenpressung (!) en aanvoer vanaf de zijkanten. Benieuwd of Steijn zich kan heruitvinden, of dat het een one-trick-pony blijkt te zijn. Wordt het stilsteijn of doorpakken?
    En Manders, worden we ADO Breda, een ja-knikkershol of kan het ook anders?

  • Ivo

    22 september 2020 - 13:53

    @Harry

    Immers bloedde nogal uit zijn mond, en met een wond mag je niet spelen. Daarnaast wil je geen voortand kwijtraken die anders nog te redden is. Er zijn grenzen.

    En dan het Sydney-verhaal, NAC heeft hem een contractverlening aangeboden, Sydney heeft die nog niet getekend. De bal ligt bij hem. En zo hoort het ook.
    Gepiep over directie en andere figuren doen niet terzake. En als NAC hem 3 ton per jaar biedt is het ook niet goed. Het is bij jou sowieso nooit goed, eigenlijk.

    4 uit 4, het is allemaal niet geweldig, maar man, het niveau in de KKD is sowieso laag, als een paar Zaanse jongetjes de Graafschap met 7-3 over de knie kunnen leggen. Een ding is zeker, van dit NAC gaat niemand makkelijk winnen. Er wordt stevig gebuffeld, wat hebben we dat vorig jaar gemist.

  • harry b.d.

    22 september 2020 - 14:32

    Nax – Mandersgetrouwen hebben de afgelopen weken hun ware gezicht laten zien. En dat was geen pretty face. Die oude nare uitspraken over Pierre en die dan projecteren op SvH. Vrijelijk op dat gitzwarte forum van non-valeurs en achterbakse webmastertjes. Hun bekendste leugen uit de oude doos is dat `Pierre overal met ruzie is weggegaan`. Dit leeft zelfs bij een aantal aandeelhouders van ons NAC. Het is bullshit. Bij bd in Zwitserland woont de laatste grote kale leider (inmiddels eind 70) van die club twee dorpen verderop. Een praatje maken is er altijd bij. Geen kwaad woord over Pierre, sterker nog zeer positief. Terwijl toen dat hele gedoe met Fenerbahce speelde.

    Bon, het is een vervelende zaak. Uiterlijk volgende week de beslissing, maar wellicht eerder.

  • steef

    22 september 2020 - 19:33

    Maar waarom heeft NAC in godsnaam op papier bevestigd dat SvH transfervrij weg mag? Waarom zou je dat doen?

    Ik hoop dat hij blijft, laat het maar zien. Ben benieuwd.

  • harry b.d.

    22 september 2020 - 22:15

    Steef – stel dit soort vragen nou niet man, dan komt de stoom uit hun oren.

  • harry b.d.

    23 september 2020 - 09:23

    Ivo – jouw helden hebben de afgelopen 12 maanden gewisseld tussen Brood, Weijs, Hyballa en Steijn. Ieder met een compleet andere spelstijl en voetbalfilosofie. Maar dan ook 180 graden diametraal anders. En daar staan dan aandeelhouders en RvC naar te gluren en ze laten het allemaal gebeuren. We hebben onder Steijn 12 punten en heel erg slecht voetbal gezien. Voetbal dat gewoon het oude VVV was, het was zijn promotietrucje. Zelfs tegen Jong Teams nauwelijks balbezit en alles in de omschakeling. Is dit eerlijk gecommuniceerd tegen de achterban of krijgt die gewoon de volgende trainer en zoek het maar uit?

    Verder is het qua investeringen weer het oude liedje. Aandeelhouders houden de hand op de knip, alles moet uit de begroting komen en omdat daar een directie zit die bang is om 1 gulden teveel uit te geven krijg je nu dat ze gaan sparen omdat het een corona tijd is. Gaten dichten. In plaats van instappen op dieptepunten wordt zelfs de grootste opbrengst sinds jaren geparkeerd en krijgt de achterban een bizar spelletje voorgeschoteld dat totaal niet bij ons NAC past, een standaard billenknijpwedstrijd, ook tegen de kinderelftalletjes.

    Ondertussen lopen we het risico dat clubtopscorer SvH ons NAC gratis de rug toekeert omdat hij geen vertrouwen voelde en in de voorbereiding in de pikorde achter Sjokkers geparkeerd werd.

    Het haagse gokpaleis, compleet met de Heese gelatine directeur, heeft nog niet eens de jaarrekening gepresenteerd (bijna 3 maanden na afloop van het seizoen).

  • Ivo

    23 september 2020 - 10:35

    @Harry
    “Mijn helden?”
    Het gekloot met Brood, Tommeke, Weijs en Hyballa kan je Manders en Steijn niet aanrekenen. Manders zag dat het niet te lijmen was en maakte terecht schoon schip. Weijs is een stabiele keuze. Voetballen naar vermogen.

    We missen nog 2 spelers om het voetballend naar een hoger level te trekken. Maar er is ook een erfenis qua contracten (Leigh/Kali etc) waar mee te dealen is. Weer niet de schuld van Manders en Steijn. Maar wel de realiteit.

    Het is resultaatvoetbal, het is niet fraai, maar in deze competitie wel effectief. Volgens mij willen we allemaal graag naar de Eredivisie. 4 uit 4 is in ieder geval een heel goed begin.

  • 10diego

    24 september 2020 - 08:30

    @harry, de club topscoorder aller tijden speelde en scoorde voor NAC meer in eerste dan in de eredivisie.

    Begrijp niet waarom je probeert Sydney neer te zetten als een topspits in de dop. Dat is meer gebaseerd op het verloop van de carrière van Pierre dan op wat Sydney onder Brood, Hyballa en Weijs heeft laten zien. Hij is nu goed bezig, dat ziet iedereen. De beslissing van NAC van een maand geleden beoordelen op de kennis van nu is makkelijk.

    Sydney wil weg omdat hij een plan wil en speelgarantie wil. Dat laatste zwakt hij nu af. Een plan voor een speler van 20 die gekwetst is omdat hij nr 9 niet krijgt. Wat staat er dan in zo’n plan?

    Welke Bredase jongen droomde er niet van om bij Almere naast Verheijdt te spelen of voor hem in te mogen vallen?

  • harry b.d.

    24 september 2020 - 09:38

    Maradona – Manders en Steijn zijn gokkers zonder gevoel bij de club NAC. Een beninese eekhoorn, een DJ, een spits met een vuistdik medisch dossier etc etc. Een maand geleden hadden ze hem op kunnen stellen in plaats van Sjokkers, Maar dat deden ze niet. Verder is het bekend dat jeugdspelers bij NAC aan hun lot worden overgelaten. Waarom Azzagari niet mag spelen en Dogan wel? Is dat om Dogan in de Etalage te zetten en van hem af te komen? Ondertussen wordt Azzagari ongeduldig en begint aan zichzelf te twijfelen. Ben ik echt minder dan Dogan?

    De aandeelhouders hebben de afgelopen jaren een investeringsgat van 5 miljoen laten oplopen met de middenmoot eredivisie. Toch storten zij niet bij en moet het allemaal uit de begroting komen. Waar het geld van Verschueren, Verbruggen, van Hecke etc gebleven is dat wordt onder de pet gehouden. Je mag toch hopen dat het niet in tekengelden voor de eekhoorn en de geblesseerde spits gegaan is.

  • 10diego

    24 september 2020 - 10:15

    Ho ho, geen Maradona he.

    https://youtu.be/mPCZVP3zUls

    Het opstellen van Stokkers heeft in ieder geval geleid tot zijn vertrek, als dat bij Dogan ook het plan is ben ik voor.

  • harry b.d.

    24 september 2020 - 11:19

    10 – doe maar die bal van Alfred Schreuder voor ons NAC.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny46thumb
wanny125thump
wanny97thump
wanny98thump
wanny130thump
wanny116thump
wanny115thump
wanny80thump
wanny99thump
wanny88thump
wanny77.2thump
wanny41thumb
wanny60thumb
wanny54thumb
wanny118thump
wanny113thump
wanny109thump
wanny55thumb
wanny112thump
wanny104thump
wanny87thump
wanny48thumb
wanny63thumb
wanny59thumb
wanny57thumb
wanny120thump
wanny42thumb
wanny93thump
wanny122thump
wanny119thump
wanny90thump
wanny85thump
wanny100thump
wanny56thumb
wanny101thump
wanny108thump
wanny110thump
wanny65thumb
wanny121thump
wanny52thumb
wanny62thumb
wanny123thump
wanny39thumb
wanny92thump
wanny64thumb
wanny45thumb
wanny96thump
wanny114thump
wanny128thump
wanny44thumb
wanny107thump
wanny71thump
wanny105thump
wanny50thumb
wanny95thump
wanny43thumb
wanny77thump
wanny117thump
wanny91thump
wanny111thump
wanny61thumb
wanny49thumb
wanny124thump
wanny127thump
wanny47thumb
wanny129thump
wanny106thump
wanny94thump
wanny58thumb
wanny103thump
wanny126thump
wanny102thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Vitesse uit (2004)
Newcastle NAC (2003)
Zundert NAC (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
30 bier (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Loting Newcsatle (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Kapan (2009)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Huldiging (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Stadionverherbouwing (2010)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
NAC - W2 tent (2001)
FujiFilm Stadion (2000)
Geef ons onze club terug (2002)
Giessen NAC (2003)
Vlag halfstok (2001)
Emotie na de promotie (2017)
apresski flyer (2012)
It's for Dominique (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Gele rook (2016)
Jong NAC - Roda (2007)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
stickercultuur-(2012)
Viaductversiering (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Slierten slierten slierten (2010)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Fortuna - NAC (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Bingo Bier (2010)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NAC Museum (2002)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Bulldog spandoek (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Museumavond (2012)
Hamburg (2008)
Ferry-Fiona
Zwemcombi Volendam (2016)
Taferelen in Villareal (2009)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
De Koel (2016)
Maradonny spandoek (2010)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC muts (2015)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Anti jong teams (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Open dag (2014)
Hel van Enschede (2004)
Megavlag (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Zilvermeeuw (2012)
Anticombi VVV (2007)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Volendamse Dijk (2019)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Start Red NAC (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Annie terug (2004)
Stop het wanbeleid (2002)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Eupen - NAC (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Afscheid van As (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
Forumavond Technisch (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Rat van elf trommels (2008)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Spakenburg uit (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Darttoernooi 2004
Uitgeteld (2007)
Red NAC paaseitjes (2011)
Volle Bea (2003)
Tokoli spandoek (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Paulitoernooi (2007)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC-Ajax 2001
In de hekken bij VVV (2017)
Videohoes (2003)
NAC gered (2002)
Dubbeldekker (2011)
Uitvaart JP (2005)
Stiltegebied (2005)
No pyro no party (2008)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Stilbo tours (2010)
Te voet naar RBC (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC RBC (2005)
willem2doekske 2004
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Zes bier graag (2016)
Forumavond Sanering (2002)
Hein (2011)
All together now (2002)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Maxime (2015)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Heerenveen uit (2015)
Avondje NAC (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Another day at the office (2013)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Utrecht uit (2004)
Al together now streaker (2002)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
A-jeugd wint de beker (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Ferry (2002)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Strawberry (2003)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Para (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Pilaarplezier (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Liever dan de eerste (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Fuik Oss 1999
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Willem II uit (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Anticombi naar Volendam (2016)
Doekenfeest (2014)
Oldtimercombi (2005)
NAC Volendam (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
TitaNAC (2013)
Altijd naar NAC (2019)
Groningen - NAC (1994)
UWD yellow (2007)
NAC RBC vol stadion (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Trouwe musketiers (2013)
Vieze rockers (2001)
Cambuur uit (2014)
Making of Megadoek (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Jong geleerd (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Bouw stadion (1994)
Stickercultuur (2019)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Graffiti (2013)
SLM ramp herdenking (2003)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Feyenoord-NAC 2001
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NACPraat Radio (2021)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Vierwielercombi (2008)
Plaatsing scorebord (2004)
Gepromoveerd (2017)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Andro Knel Bokaal (2000)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Promotie (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Sticker gezopen (2017)
UWD Black (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Ajax (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Den Bosch NAC (1993)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Oude NAC Museum (2002)
Groningen - NAC (2014)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC PSV (2001)
UWD Flyer (2005)
Bus uitzwaaien (2017)
Doortje (2013)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Pannen vol Paella
Postperron (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC AZ 2001
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Liever dan (2004)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Forummeeting (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Eerste training seizoen (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
MVV - NAC (2015)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
megavlag locos 2013
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Toiletten bij Telstar (2007)
Achilles uit (2016)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Raise your flag (2021)
Bouw Stadion (1994)
NAC Donar (2001)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Rat van Elf (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC Tattoo lip (2014)
Bouw stadion fundering (1995)
Volle bak bij NAC (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
Brabantse nachten (2004)
Troyes (2002)
Glapje (2014)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Newcastle (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Schilderij (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Stadionkwartier (2009)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
Bloemstuk SLM (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Fear spandoek (2016)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC logo op stadion (2013)
Carnaval Bea (2005)
Bryan Roy naar NAC (2000)
De Knyp (2015)
B-Side (2016)
Donar Kebab (2001)
troyesnac (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
De vaste opstelling (2016)
Stad zonder karakter (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by