Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

We hebben het afgelopen dagen al een beetje laten doorschemeren, nu is de kogel dan ook officieel door de kerk. NAC heeft trainer Peter Hyballa per direct op non actief gesteld. De Duitse energiebom heeft zich niet gehouden aan de normen en waarden die binnen een (voetbal)bedrijf gelden door gruwelijk uit de school te klappen ten faveure van zichzelf. Daar kreeg Hyballa een reprimande voor, waarna hij eerder deze week opnieuw in de fout ging.


Directeur Mattijs Manders grijpt nu in, nadat afgelopen woensdag ook de RvC de boel al strak had gezet. Gekonkel in het kippenhok kan NAC niet gebruiken, en als het er niet naar uitziet dat dit als volwassen professionals opgelost kan worden dan moet er eentje uit. De keuze tussen de baas die er voor de lange termijn zit en de arbeider die er voor de korte termijn zit en meerdere keren de grenzen is overgestapt is dan snel gemaakt.


Jammer dat zo’n bevlogen vent die ook nog eens prima bij NAC past zich en die precies zegt wat supporters willen horen zichzelf niet onder controle kan houden. Hopelijk neemt NAC zijn kritiek ter harte en zoekt het een vergelijkbaar karakter. Doodgravers hebben we al genoeg langs de lijn zien staan, doe ons er maar eentje met wat peper in z’n reet. Of haar reet…


Goed, we hebben nog geen bal getrapt dit seizoen en nu alweer een vacature op een van de belangrijkste posities. Geen komkommertijd in Circus Breda, er is altijd tijd voor popcorn en cola. Wie is de volgende?

Vandaag de eerste training van seizoen '20-'21. In groepjes van drie mogen de spelers zich melden in Zundert. En het is 1 juli: nieuw boekjaar, op meerdere vlakken een belangrijke mijlpaal #NACpraat pic.twitter.com/uSovfz5pU0

— Fanzine De Rat (@FanzineDeRat) July 1, 2020

19 comments on “NAC zet trainer Hyballa op straat”

  • 1e rijtje

    3 juli 2020 - 15:01

    Belachelijk !! hebben we eindelijk een trainer met passie die past bij NAC, krijgen we dit weer.
    Wat een brevet van onvermogen van onze club, ik keek echt uit naar het nieuwe seizoen maar ik pleur mijn seizoenkaart wel in de singel, triest dit.

  • harry b.d.

    3 juli 2020 - 15:07

    Totale afgang voor van Baal en Haarman. Hun 100% match nu al geloosd.

  • Joeri

    3 juli 2020 - 15:15

    Logisch besluit op het continue bashen in de media van de TD. Ondanks dat iedereen terecht twijfels heeft bij het functioneren van de man, moet je dit intern houden. Als je deze strijd intern niet kan winnen ben je te zwak voor t hoofdtrainerschap.
    Ben t in deze wel met Harry eens dat dit natuurlijk wederom een knap stukje wanbestuur is vanuit de RvC en de rest van de clowns in het pluche van de parel.
    Wat een afgang en wederom een klap in het gezicht van de trouwe supporters.
    Wanneer komen die waardeloze aandeelhouders eens met een plan en anders met pek in veren de stad uit. Die incompetente golfbroeders hebben onze prachtclub veranderd toen een soort Thunderdome van Mad Max.

  • BarleDuc

    3 juli 2020 - 15:20

    Als supporter druist dit ontslag volkomen tegen je gevoel in. Eindelijk weer eens een trainer die de taal van de club spreekt en nou gaan we er weer op een typische NAC manier mee om.

    Maar als je het hele verhaal en de tijdlijn volgt, dan is dit helemaal nog niet zo gek. Na het artikel van Hyballa waarin hij openlijk zijn kritiek uit op het functioneren van de TD is hij door de directeur verteld dat dit niet de bedoeling is, dit in het vervolg binnenskamers moet houden en dat er bij een volgende publicatie consequenties aan zullen zitten. Met het artikel over Van Oijen zal hij zijn lot zelf hebben bezegeld. Maar ik geloof dat niet iedereen dit helemaal snapt. Die mensen zullen nu inderdaad zeer verbaasd zijn. Maar het gebeurde gewoon onder onze neuzen.

    Hyballa ging zelf willens en wetens met een breekijzer richting de uitgang. Heeft ongetwijfeld al weer een ander avontuur op het oog, waar hij wél met zijn plan en volgens zijn eigen filosofie aan de gang kan gaan. Want daar is deze ellende tenslotte allemaal mee begonnen –> gedwongen om samen te werken met een TD die zijn visie niet deelt.

    "doe ons er maar eentje met wat peper in z’n reet. Of haar reet…" Hint DROL hier nou op een vrouwelijke trainer?

  • Mieshoop

    3 juli 2020 - 15:30

    das ist die einzige Möglichkeit

  • steef

    3 juli 2020 - 15:31

    Met deze eigenaren en dus RvC gaat NAC nooit verder komen.
    Ik denk ook dat hun dat niets interesseert, die hopen op 1 dure verkoop om nog wat van hun geld terug te krijgen. Verder kunnen wij, de supporters, de tering krijgen.
    Doodziek zijn we als club.
    Wat een KUTzooi.

    Hyballa heeft trouwens bewust zijn eigen graf gegraven. Zonde.

  • Koelkast

    3 juli 2020 - 15:33

    Hyballa wilde weg. Zo simpel is het. Jammer, maar helaas. Er is niet te werken met die gekke Belg. Die wordt overal en door iedereen uitgelachen. Wij geven hem de voorkeur boven Hyballa. Niet te geloven.

  • naxioma

    3 juli 2020 - 15:37

    Hyballa kaarte terecht de middelmaat aan binnen NAC. Kan dat niet goedschiks dan moet dat kwaadschiks. Het siert hem dat hij zich niet als een laffe tamme hond heeft laten muilkorven. Het doel heiligt de middelen! Als NAC terug wil naar de eredivisie dan kan dat alleen als er ambitie is, hoge eisen worden gesteld en er op elke positie voldoende kwaliteit is. Bij NAC ontbreekt het op alle niveau`s (aandeelhouders, Raad van Commisarissen, Directie, Technisch Manager, selectie) aan deze drie eigenschappen / eisen.
    De Raad van Commisarissen en Manders hadden dit eerder adequaat moeten oplossen door de non-valuer Van den Abbeele te laten vertrekken. Men dacht echter dit op te kunnen lossen met `een goed gesprek`. Maar door `een goed gesprek` is middelmaat nog nooit verworden tot een high performer. Zoals iemand anders hierover al eerder schreef " zachte heelmeesters maken stinkende wonden". Manders durfde niet te iezen, bang dat hij was zijn krediet bij de RvC te verspelen. De uitkomst die we nu hebben is de slechtst denkbare voor NAC.
    Hyballa paste en past bij NAC en wist wat nodig was om het doel promotie te bereiken. Daarvoor moest terecht alles wijken. Daarbinnen passen geen mensen en spelers die niet aan die eisen willen en kunnen voldoen.
    Manders heeft in deze de verkeerde keuze gemaakt. Een kapitale beginnersfout! Hij had in een eerder stadium op basis van een doorlichting moeten bepalen wie wel en niet goed genoeg is om NAC terug te brengen naar het hoogste niveau. Kennelijk heeft deze meneer dat niet gedaan. Anders was hij niet tot deze keuzes gekomen. Dan was Van den Abbeele vertrokken en hadden we Hyballa nog als trainer.
    En nu maar hopen dat Manders zijn vriendje Maurice Steijn NIET naar binnen haalt. Dat is te makkelijk en te verdacht. Steijn staat bovendien voor verdedigend afbraakvoetbal.
    Wij willen Mr. GEGENPRESSUNG terug!

  • harry b.d.

    3 juli 2020 - 15:39

    Manders kreeg het hoofd van Hyballa op een zilveren schaal aangeboden door de faux-passen van deze Catweazle zelf. Het heeft nog lang geduurd voordat hij werd weggestuurd. En ja, velen in de achterban zien de bleue Belg ook graag vertrekken. Niks gepresteerd.

  • Beu

    3 juli 2020 - 15:55

    De zeepkist sprong eerder deze week al over op teamBelg in plaats van teamhyballa. Ik had dit ontslag al verwacht, we werden er hier al op voorbereid.

    Beter nu dan over twee maanden inderdaad. Al blijft het jammer dat twee professionals niet professioneel met elkaar kunnen werken. Hyballa heeft zijn ontslag geforceerd en zal samen met Mikey vast wel weer een andere herberg vinden

  • portugeese naccer

    3 juli 2020 - 16:09

    Er is er maar één die hier verwijten gemaakt kan en mag worden en dat is Hyballa.

    De man heeft eerst zelfs zijn kop in de strop gestoken om daarna (terwijl MM hem overduidelijk nog een kans had gegeven) de stoel waarop hij nog stond zelf onder zich uit te schoppen.

    Waarom? Ik weet het niet. Wellicht zag hij het niet zitten met TvdA, misschien zag hij het niet zitten met NAC, wellicht heeft hij al een nieuwe aanbieding op zak of misschien is ie gewoon zelfdestructief.

    Wat de reden ook is: het is in ieder weer een dieptreurig hoofdstuk in de geschiedenis van NAC, dit alles met dank aan de wederom volstrekt falende RvC. En daggu bedankt zij, da witte!

  • Machiel Gabriels

    3 juli 2020 - 16:16

    Grote protestaktie houden onder de supporters !!!!!!!!!!!!!!
    Wat een negative aktie,spijt van mijn dure seizoenkaart!!!!

  • n@©

    3 juli 2020 - 16:35

    De Rat hint inderdaad op een vrouwelijke trainster. Dat kan alleen maar….. de vrouw van TvdA zijn!

  • NASH

    3 juli 2020 - 17:04

    Dir was meteen na het interview al te verwachten. Nadeel is dat de prutsers in de ivorentoren maar blijven zitten. Let op die vd abeele is straks 2 weken vooraanvang seizoen weg naar Belgie en dan denk iedereen… waarom hebben we hyballa weer weg gedaan. Welkom maurice steijn.

  • Las

    3 juli 2020 - 17:10

    Dieptreurig hoofdstuk? Encyclopedie is beter op z`n plaats. Moeten we nu lachen of huilen. John de Mol zit te watertanden om een nieuwe langlopende soap te maken over onze club.
    Maar het feit is dat er om deze club wordt gelachen en wij hartstochtelijk zouden moeten janken.
    Dat PH er op uit was om te vertrekken kan haast niet anders, waarom blijf je anders in herhaling de pers zoeken en vecht je je onvrede niet binnenskamers uit? Hij ziet geen heil in de groep waar hij mee moet werken en waarvan men verwacht dat hij hier mee gaat promoveren. En de verantwoordelijkheid voor deze groep die helaas de kwaliteiten mist om te promoveren ligt bij TvdA en Peter Maas. Laten wie die vooral niet vergeten. Uiteraard zit de laatste te azen op de stoel van Tom die ongetwijfeld binnenkort ook vrij gaat komen maar die fout gaan ze hopelijk toch echt niet maken.
    Grote vraag is echter waarom er zo lang gewacht is. Waarom de koe niet bij de horens gepakt na de interviews van 2 weken geleden? Waarom mocht PH nog met kandidaat spelers praten, waarom mocht hij 1 juli voor de groep staan om vervolgens na drie dagen uitgezwaaid te worden?
    Wat doet zoiets met de groep, met spelers die misschien hadden willen komen, met spelers die van PH te horen hadden gekregen dat ze niet in zijn plaatje van gegenpressung pasten?
    Waarschijnlijk duurde de zoektocht naar zijn opvolger wat langer dan verwacht en staan we maar weer eens ten overstaan van heel voetballend Nederland te kakken.
    Het leven tussen hoop en vrees schuift weer iets verder door naar de kant van vrees, grote vrees.

  • Viking

    3 juli 2020 - 21:09

    Het word maar eens tijd dat NAC overgenomen gaat worden,
    Door een rijk iemand met een visie
    Want sinds dat die Rotterdammers aan het roer staan , gaat het met de club alleen maar bergafwaarts

    NAC is veranderd van een rauwe volksclub naar een slechte soap serie `(

  • Piene

    4 juli 2020 - 00:44

    |:(

  • harry b.d.

    4 juli 2020 - 08:41

    Beide heren hebben het aanbod van NAC voor de afkoop van hun nog doorlopende contracten geaccepteerd. Deze kosten, circa 4 ton, worden gedragen door de NAC begroting en gaan ten koste van de club.

  • ennaajseejer

    5 juli 2020 - 00:00

    En zolang de 3 heren bovenin blijven zitten, zal het altijd zo blijven gaan. PUNT. We zijn een Bananenvoetbalclub geworden!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
514 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny44thumb
wanny77thump
wanny64thumb
wanny77.2thump
wanny41thumb
wanny115thump
wanny49thumb
wanny105thump
wanny94thump
wanny46thumb
wanny128thump
wanny110thump
wanny42thumb
wanny71thump
wanny126thump
wanny113thump
wanny130thump
wanny122thump
wanny101thump
wanny119thump
wanny39thumb
wanny95thump
wanny100thump
wanny47thumb
wanny88thump
wanny52thumb
wanny98thump
wanny58thumb
wanny53thumb
wanny106thump
wanny57thumb
wanny50thumb
wanny55thumb
wanny85thump
wanny112thump
wanny111thump
wanny103thump
wanny102thump
wanny124thump
wanny93thump
wanny97thump
wanny60thumb
wanny54thumb
wanny92thump
wanny123thump
wanny63thumb
wanny59thumb
wanny61thumb
wanny90thump
wanny56thumb
wanny116thump
wanny107thump
wanny62thumb
wanny104thump
wanny129thump
wanny43thumb
wanny118thump
wanny127thump
wanny108thump
wanny114thump
wanny48thumb
wanny125thump
wanny121thump
wanny109thump
wanny65thumb
wanny120thump
wanny96thump
wanny80thump
wanny91thump
wanny45thumb
wanny87thump
wanny117thump
wanny99thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Videohoes (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Pilaarplezier (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Ferry (2002)
All together now (2002)
Anti jong teams (2017)
Newcastle NAC (2003)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Bulldog spandoek (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Para (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Gepromoveerd (2017)
Newcastle (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Dubbeldekker (2011)
Zilvermeeuw (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
De vaste opstelling (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Rat van Elf (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
De Knyp (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Stadionverherbouwing (2010)
Avondje NAC (2014)
Forumavond Technisch (2003)
NAC de Graafschap (1994)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Oude NAC Museum (2002)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Vlag halfstok (2001)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC Volendam (2004)
UWD yellow (2007)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC AZ 2001
Gele rook (2016)
Achilles uit (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Another day at the office (2013)
Volle Bea (2003)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Oldtimercombi (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Hel van Enschede (2004)
Utrecht uit (2004)
Carnaval Bea (2005)
willem2doekske 2004
Uitvaart JP (2005)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Graffiti (2013)
Paulitoernooi (2007)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Volle bak bij NAC (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
Fortuna - NAC (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
30 bier (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
MVV - NAC (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Cambuur uit (2014)
Maradonny spandoek (2010)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
megavlag locos 2013
UWD Black (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Museumavond (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Loting Newcsatle (2003)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC PSV (2001)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Slierten slierten slierten (2010)
Promotie (2017)
Brabantse nachten (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Ferry-Fiona
Open dag (2014)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Donar Kebab (2001)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Bouw stadion fundering (1995)
B-Side (2016)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Hein (2011)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Geef ons onze club terug (2002)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Heerenveen uit (2015)
NAC Museum (2002)
Zes bier graag (2016)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
apresski flyer (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Utrecht bus uit (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Eindhoven uitvak (2016)
Bingo Bier (2010)
Maxime (2015)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Feyenoord-NAC 2001
Stop het wanbeleid (2002)
Strawberry (2003)
Eupen - NAC (2015)
Fear spandoek (2016)
Stiltegebied (2005)
Vierwielercombi (2008)
Schilderij (2017)
NAC Ajax (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Doortje (2013)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
troyesnac (2002)
Postperron (2001)
Darttoernooi 2004
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
UWD Flyer (2005)
Te voet naar RBC (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NACPraat Radio (2021)
Spakenburg uit (2014)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Doekenfeest (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC muts (2015)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Pannen vol Paella
Al together now streaker (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Willem II uit (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
TitaNAC (2013)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC - Vitesse (2001)
Hamburg (2008)
Kapan (2009)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Fuik Oss 1999
Glapje (2014)
Bouw stadion (1994)
Tokoli spandoek (2002)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
A-jeugd wint de beker (2011)
Liever dan (2004)
Huldiging (2017)
NAC RBC (2005)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
It's for Dominique (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC gered (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Start Red NAC (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Fandag 2004 Mommers dart
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
stickercultuur-(2012)
Annie terug (2004)
Vieze rockers (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
Stad zonder karakter (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Giessen NAC (2003)
Making of Megadoek (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Zundert NAC (2004)
Afscheid van As (2002)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bloemstuk SLM (2003)
Groningen - NAC (2014)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Forummeeting (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC-Ajax 2001
Stadionkwartier (2009)
Alkmaarderhout (2004)
Raise your flag (2021)
Troyes (2002)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Stilbo tours (2010)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Stickercultuur (2019)
In de hekken bij VVV (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Bouw Stadion (1994)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC RBC vol stadion (2003)
De Koel (2016)
Bus uitzwaaien (2014)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Trossen los bootcombi (2013)
Trouwe musketiers (2013)
Den Bosch NAC (1993)
Altijd naar NAC (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Megavlag (2017)
Anticombi VVV (2007)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Rat van elf trommels (2008)
NAC logo op stadion (2013)
Volendamse Dijk (2019)
NAC Donar (2001)
Viaductversiering (2003)
Anticombi naar Volendam (2016)
ACDC in Volendam (2010)
Sticker gezopen (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Jong geleerd (2017)
Groningen - NAC (1994)
Vitesse uit (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Emotie na de promotie (2017)
No pyro no party (2008)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NEC - NAC op P5 (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
Red NAC paaseitjes (2011)
Uitgeteld (2007)
Toiletten bij Telstar (2007)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by