Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

De hand van Hyballa is zichtbaar maar wilde maar geen vuist worden vanavond. 34 schoten, 1 treffer. Dan is zelfs Oss niet te verslaan.

20 comments on “Onfortuinlijk NAC loopt driepunter mis”

  • harry b.d.

    7 februari 2020 - 22:51

    Desperado`s, psychopaten, non-valeurs, armoedzaaiers, amateurs, bokhonden en nu ook nog een echte Catweazle voor de groep. Houdt het dan nooit op ?

  • steef

    7 februari 2020 - 22:53

    Wat een kut avond.
    Een kut elftal met hun kut voorzetjes, slappe kut balletjes.
    En totale kut sfeer.
    Komt ook door dat kut top oss die er niets van kunnen.

  • Mieshoop

    7 februari 2020 - 22:57

    Een puntje gesprokkeld. Oss is niet helemaal het slechtste elftal van de competitie. Tel de zegeningen, des te eerder is dit seizoen voorbij.

  • Anoniem

    7 februari 2020 - 23:10

    Op oudjaarsdag stond je 3 puntjes achter op een directe promotieplaats.

    Sindsdien heb je louter tegen ploegen gespeeld die toen nog ónder je stonden op de ranglijst. Wij stonden boven Go Ahead toen we daarheen moesten. Er zaten zelfs extreme zwakkebroeders als Helmond en Oss bij.

    We zijn 5 weken na oudjaarsdag en niet alleen een directe promotieplaats is volledig uit zicht, het gat met Go Ahead is inmiddels 4 punten in ons nadeel.

    Mij is sinds oudjaarsdag nog geen secónde duidelijk geworden waarom Ruud Brood zonodig weg moest.

  • harry b.d.

    7 februari 2020 - 23:17

    Wilbert – Ruud Brood moest weg omdat hij geen enkele boodschap had aan die Friese Volkszanger en de Belg met bijwagen. Daarnaast judaste de halve RvC NACman Brood er ook uit. Vooral een kwalijke rol voor van Poppel en Haarman. Zij hadden Brood moeten beschermen in plaats van een dolk in de rug te stoten. Alsof alle spelers van deze zwakke selectie en alle supportertjes van Brood afwilden. Jarenlang stond hij op de verlanglijstjes als droomkandidaat. En dan flik je dit. Kleine politiek door mensen die zelf geen enkel draagvlak hebben. Het aantal klachten vanuit het personeel over Eisenga groeit naar verluidt met de dag, en over de Belg is nog helemaal niemand positief geweest.

    Het is een walgelijke puinhoop die onder de 3 bezitters met het meerderheidsbelang heeft kunnen groeien en gisten. Zij moeten asap verdwijnen, iedere dag langer betekent meer ellende.

  • remy196

    7 februari 2020 - 23:29

    Zielloos team gezien die toch teveel onzinnige tikkie takkie probeerde en alles mislukte zo`n beetje. Geen enkele voorzet lukte. Waar gaat dit over, is het seizoen nu al opgegeven? Frustratie ten top.

  • Anoniem

    7 februari 2020 - 23:44

    Hans – het is meer dan prima dat de aandeelhouders tekorten bijstorten. Je kan op die manier niet technisch failliet en dat is best wat waard. Gevolg is wel dat je in een soort zombie-toestand overleeft want écht doorpakken is er ook niet bij.

    Toch liggen mijn bezwaren jegens de aandeelhouders niet op het financiële vlak.

    Wat dan wel?
    Ze bemoeien zich te pas & onpas met operationele zaken – met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid omdat de RvC niet sterk is – en dat doen ze simpelweg echt niét goed. Laten we zeggen dat ze hun personeel nogal slecht uitkiezen.

    Volgens mij zou geen zinnig mens het in zijn of haar hoofd halen iemand uit het tijdperk-Oltmans terug te halen. Toch deden de aandeelhouders dat met Edelenbos. Dat zij vervolgens met 2 lichtgewichten op de proppen kwam, 1 moest weg uit Heerenveen en de ander op een zijspoor gerangeerd in Genk, verbaast me niks.

    Met het speletsbudget is imo evenwel weinig mis, vergeleken met andere KKD BVO`s. Daarover zal ik me jegens de aandeelhouders niet beklagen. Daar had met deugdelijk personeel veel meer uit te halen geweest. Maar ja: als je een technisch manager aanstelt die met alle geweld `directeur` genoemd wil worden – `de nieuwe kleren van de keizer 2.0` – dan is dat in mijn optiek vragen om problemen. En dát neem ik de aandeelhouders wel degelijk kwalijk: door emotie en paniek gedreven (of beter gezegd: onkunde) steeds de verkeerde personen aanstellen.

  • Hyballa

    7 februari 2020 - 23:47

    Helaas, maar gelukkig geen paashaas.

  • Bommelke

    8 februari 2020 - 01:18

    Ja, we weten nu wel wat er mis is bij de club. Maar wat is de oplossing op korte termijn? De enige oplossing zie ik in een partij met een grote zak geld die de aandelen koopt en de AD en TD buitenwerkt, vervangen door kundige personen. Als je die twee in de huidige situatie buitengooit, kost je dat een smak geld. Geld dat ten kosten gaat van het spelersbudget. En dan moet je nog een paar goede vervangers vinden die in dit moeras willen stappen. Met nog minder budget dan dit jaar. Met spelers waar je vanaf wilt, die je aan de straatstenen niet kwijtraakt.
    En Brood had natuurlijk helemaal niet niet ontslagen hoeven worden. Sinds zijn vertrek is het alleen nog maar slechter gegaan. Voor Der Peter maakt het allemaal niet zoveel uit. Is al 6 keer ontslagen, de 7e keer maakt dan ook niet meer uit.

  • Bommelke

    8 februari 2020 - 01:18

    Ja, we weten nu wel wat er mis is bij de club. Maar wat is de oplossing op korte termijn? De enige oplossing zie ik in een partij met een grote zak geld die de aandelen koopt en de AD en TD buitenwerkt, vervangen door kundige personen. Als je die twee in de huidige situatie buitengooit, kost je dat een smak geld. Geld dat ten kosten gaat van het spelersbudget. En dan moet je nog een paar goede vervangers vinden die in dit moeras willen stappen. Met nog minder budget dan dit jaar. Met spelers waar je vanaf wilt, die je aan de straatstenen niet kwijtraakt.
    En Brood had natuurlijk helemaal niet niet ontslagen hoeven worden. Sinds zijn vertrek is het alleen nog maar slechter gegaan. Voor Der Peter maakt het allemaal niet zoveel uit. Is al 6 keer ontslagen, de 7e keer maakt dan ook niet meer uit.

  • ennaajseejer

    8 februari 2020 - 02:48

    Tja, hopelijk ziet iedereen nu wel in dat deze selectie gewoon ondermaats is, en dat een spits wel degelijk nodig was ipv een nieuwe trainer. Wederom een wanprestatie van onze directie. De 3 aandeelhouders die zich overal mee bemoeien hebben geen verstand van voetbal, en onze kruidkoek en patattenbakker zijn gewoon lichtgewichten die niet weten waar ze mee bezig zijn en nemen de ene verkeerde beslissing na de andere. NAC heeft met deze mensen en de top gewoon helemaal niets te zoeken in de eredivisie. Helaas…….

  • Mieshoop

    8 februari 2020 - 09:53

    Het recept is vergelijkbaar aan de vorige promotietour: nog drie maanden om de stevigste elf te selecteren, een strijdplan uit te werken en naar de vormpiek in mei toe te leven.

    Ten opzichte van het elftal van Weijs, ook zonder rendement overigens, lijkt het elftal dommer te spelen. Weijs speelde diep, afjagend, pressie. Hyballa leek de spelers andere opdrachten gegeven te hebben, die ze nog niet zo goed uitvoerden.

    We houden de vrijdagavond ook na de zomer maar vrij…

  • harry b.d.

    8 februari 2020 - 10:01

    Wilbert – de Rotterdamse bezitters, waarvan er 1 niet groter is dan 1meter60, hebben er een geweldige puinhoop van gemaakt: zij wezen de afgelopen jaren steeds zeer serieuze biedingen op de aandelen af en kwamen op niet transparante wijze aan de macht. Zelfs Ons NAC, die naieve prullers en ideeenjatters, durven nog altijd geen man en paard te noemen. Sterker nog in het Ons NAC stuk staan gewoon keiharde fouten en halve waarheden. Waarom toch ? Doen zij het ook in hun broek voor die figuren ? Zit er een hele zwarte kant aan die lieden ? VDA en Eisenga hebben voor hun indiensttreding een gesprek gehad met van Aalst. De RvC idem dito.
    Vervolgens gaan ze zich allemaal heel erg vreemd gedragen. De RvC is muisstil en dat in het diepst van de crisis, Eisenga wordt uitgekotst op kantoor als we de signalen goed interpreteren en VDA wordt door niemand nog serieus genomen. Dit seizoen is klaar, over en uit. Dat betekent dat we nu ruim 2 maanden hebben om deze paljassen en non-valeurs van het hof te jagen.

    De waardering van de aandelen NAC is het grootste schandaal van de afgelopen decennia. Wil je promoveren en een stabiele middenmoter zijn in de eredivisie, dan moet het spelersbudget per direct naar EUR 2.5 mio, en vervolgens stapsgewijs naar EUR 5 mio. Met de huidige omzet en inkomsten zie je dan dat je vet verlies draait omdat Eisenga dat geld allemaal niet binnenhaalt en VDA veel spelers haalde die gratis wegliepen. Met Jut&Jul gaan we het dus never nooit niet redden. Een structureel verlieslijdend bedrijf met allerlei kostenveroorzakend personeel is overigens geen EUR 8 miljoen, EUR 5 miljoen of EUR 3 miljoen waard. Bd komt op een waardering van nog net geen EUR 2 miljoen voor 100% van de aandelen, en dat is dan met heel veel welwillendheid en goodwill gerekend. Want de ware kosten zitten in de opgelopen achterstallige investeringen, het gebrek aan strategisch perspectief (Project Nieuw Stadion is geflopt) en het in dienst hebben van waardeloos personeel dat moet worden vervangen (eigenlijk moet je de severance kosten ook nog eens aftrekken van het bod op de aandelen, omdat dit allemaal hun schuld is).

    Het is iedere keer het zelfde liedje, zodra er een bod op tafel komt verändert hun toon. Van de vriendelijke opa`s met dat Rotterdamse accent naar dat van de onsymapthieke kille calculators die helemaal niets accepteren en gewoon blijven wachten op degene die hen wel wil uitkopen. Zij, de redders, hebben aan helemaal niemand een boodschap, iedereen moet maar oprotten. De egomannetjes aan de Stadionstraat laten dan opeens een heel ander gezicht zien.

    Het is -1 graden op de huisalp, de zon schijnt, bd gaat de lange latten onderbinden. Uiteraard in de grijze trui met Breda opschrift.

  • marcske

    8 februari 2020 - 12:34

    Wat hebben we toch `n stel spitsen.
    V.Hooydonk heeft een groot probleem die jongen kan niet voetballen.
    Daar heb je helemaal niets aan , maakt verkeerde keuzes met zijn loop bewegingen en wint geen enkel duel. ook zijn vrije trappen zijn bedroefend. De hele voorhoede heeft geen scorend vermogen.
    Er komt geen enkele voorzet goed aan. En wat is de bedoeling dat we de hoekschoppen met twee man doen.? Dat is mij compleet onduidelijk.

  • Beu

    8 februari 2020 - 13:48

    Weg met de braaiers. Schiet gewoon uit elke hoek op doel, dan dwarrelt er vanzelf wel eentje in. Zie voldoende perspectief woensdag tegen het daklozenelftal uit de zaanstreek :o)

  • drs Marcellus

    8 februari 2020 - 23:45

    Chargeer ik als ik zeg dat de drie bezitters eigenlijk, net als 80 jaar geleden, bezetters zijn en in redelijk korte tijd al het goeie uit NAC trekken en de club, net als ons land 75 jaar geleden, compleet vernield achterlaten tegen de tijd dat ze eruit worden gebonjourd?

  • harry b.d.

    9 februari 2020 - 08:25

    Flughafen Kloten, 3 gr, nauwelijks wind,

    Drs – van Aalst is geen Alva. Behalve hun beider geringe staturen hebben ze weinig gemeen. Du moment dat zij besloten dat het spelersbudget het sluitstuk is van de gehele begroting was het lot van ons NAC bezegeld. Zeker omdat ze daarna alleen nog maar halve zolen, losers en verschoppelingen aantrokken werd het proces van verval alleen nog maar versneld. Mensen met echte kwaliteiten en track records willen helemaal niet voor een van Aalst of een van Weelde werken. Die kijken wel uit zeg. Bredase succesvolle jongens met NAC hart worden al jarenlang geweerd. Wie kritisch is of ambitieus gas wil geven wordt onmiddellijk gesidelined.

    We kunnen het vervolg van ons NAC (en dan niet dat kansloze initiatiefje van anonieme supporters) wel uittekenen: volgend jaar opnieuw een jonger en goedkoper elftal, vechtend om nog net in de nacompetitie mee te mogen doen.

    Aanstaande dinsdag het zoveelste fake forum, waar zij hun witte mijters zullen opzetten en door de avond zullen laveren alsof de carnavalspolonaise al begonnen is. Aan het begin van de avond klinkt het Friese volkslied in plaats van het He He He He Hup NAC.

  • Maestro

    9 februari 2020 - 11:05

    Tip : kijk naar Sunderland ‘til I die. Veel overeenkomsten en toekomst van onze club. Wij zijn figuranten in het spel om de knikkers wat gespeeld wordt door een stel incompetente , eigenaren die totaal geen bestand hebben van het leiden van een Bvo en alleen mensen aanstellen die bezig zijn met het oppoetsen van hun ego zonder te kijken naar hetgeen waar de club en en de stad voor staat.

  • Sjak

    9 februari 2020 - 11:30

    @Maestro

    De vergelijking met onze club is inderdaad treffend..
    Nog 3 jaar en dan zijn we of failliet of afgezakt naar de 2e divisie.
    Zeg nooit dat een grote club niet om kan vallen, de geschiedenis vertelt wat anders…
    Er moet nu snel een keerpunt komen, je merkt het ook op de tribune. Mensen zijn ongeïnteresseerd in wat er op het veld plaatsvind, murw geslagen door het jarenlange verval..

  • drs Marcellus

    9 februari 2020 - 13:42

    Hans, van mensen met een bewezen track record kan ik het helemaal begrijpen dat die niet onder van Aalst of van Weelde willen werken. Immers, het afbreukrisico en daardoor een fikse beschadiging op het CV is veel te groot. Dus zijn we helaas veroordeeld tot de tweede rangs professionals als de Fries en de frietenbakker zolang zij er zitten.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny63thumb
wanny92thump
wanny103thump
wanny128thump
wanny54thumb
wanny39thumb
wanny126thump
wanny42thumb
wanny41thumb
wanny58thumb
wanny121thump
wanny106thump
wanny129thump
wanny96thump
wanny64thumb
wanny65thumb
wanny49thumb
wanny113thump
wanny77thump
wanny59thumb
wanny90thump
wanny124thump
wanny94thump
wanny47thumb
wanny119thump
wanny101thump
wanny130thump
wanny111thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny46thumb
wanny127thump
wanny120thump
wanny102thump
wanny52thumb
wanny117thump
wanny97thump
wanny53thumb
wanny80thump
wanny55thumb
wanny62thumb
wanny105thump
wanny56thumb
wanny109thump
wanny116thump
wanny100thump
wanny93thump
wanny61thumb
wanny112thump
wanny123thump
wanny108thump
wanny77.2thump
wanny87thump
wanny125thump
wanny110thump
wanny118thump
wanny88thump
wanny95thump
wanny114thump
wanny45thumb
wanny91thump
wanny57thumb
wanny104thump
wanny50thumb
wanny85thump
wanny71thump
wanny122thump
wanny48thumb
wanny98thump
wanny43thumb
wanny44thumb
wanny60thumb
wanny107thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Para (2001)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Pannen vol Paella
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NAC - Vitesse (2001)
Fortuna - NAC (2001)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Terugkomst Pierre (2005)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Stad zonder karakter (2001)
Pilaarplezier (2014)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Vitesse uit (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Kapan (2009)
Nieuw gazonnetje (2008)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Promotie (2017)
Giessen NAC (2003)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Troyes (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Stiltegebied (2005)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Annie terug (2004)
All together now (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Al together now streaker (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Avondje NAC (2014)
Hel van Enschede (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Forumavond Technisch (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Fuik Oss 1999
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Hamburg (2008)
Viaductversiering (2003)
Cambuur uit (2014)
NAC Volendam (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
De Knyp (2015)
Brabantse nachten (2004)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC (2005)
NAC logo op stadion (2013)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Carnaval Bea (2005)
Omwisselen Graafschap (2011)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Strawberry (2003)
Zundert NAC (2004)
Rat van Elf (2017)
Willem II uit (2004)
Newcastle (2003)
Uitgeteld (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Anticombi VVV (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Groningen - NAC (1994)
MVV - NAC (2015)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Sticker gezopen (2017)
30 bier (2002)
Open dag (2014)
Forummeeting (2004)
Utrecht uit (2004)
UWD yellow (2007)
Utrecht bus uit (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Raise your flag (2021)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC PSV (2001)
Donar Kebab (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Eindhoven uitvak (2016)
Vierwielercombi (2008)
Andro Knel Bokaal (2000)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Spakenburg uit (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
It's for Dominique (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Ferry (2002)
Oldtimercombi (2005)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
Liever dan de eerste (2004)
UWD Black (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Darttoernooi 2004
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
De Koel (2016)
Newcastle NAC (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Uitvaart JP (2005)
Schilderij (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC RBC vol stadion (2003)
Liever dan (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Megavlag (2017)
Bouw stadion fundering (1995)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Maxime (2015)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Anti Fries UWD (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Trouwe musketiers (2013)
TitaNAC (2013)
stickercultuur-(2012)
Hooligans in Groningen (2006)
D'r hed een duif... (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Volle Bea (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Volendamse Dijk (2019)
Den Bosch NAC (1993)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
apresski flyer (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC muts (2015)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Glapje (2014)
Stadionkwartier (2009)
ACDC in Volendam (2010)
Stickercultuur (2019)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Hein (2011)
A-jeugd wint de beker (2011)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Doortje (2013)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC-Ajax 2001
Loting Newcsatle (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
willem2doekske 2004
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
BN de Stemmingmaker (2011)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Stilbo tours (2010)
Stop het wanbeleid (2002)
NACPraat Radio (2021)
Maradonny spandoek (2010)
Eupen - NAC (2015)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Vieze rockers (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC Donar (2001)
Ferry-Fiona
Toiletten bij Telstar (2007)
Vlag halfstok (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Dubbeldekker (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Heerenveen uit (2015)
Zilvermeeuw (2012)
NAC AZ 2001
Bouw Stadion (1994)
Fear spandoek (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC gered (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Gepromoveerd (2017)
B-Side (2016)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Making of Megadoek (2012)
Altijd naar NAC (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Trossen los bootcombi (2013)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
troyesnac (2002)
Los Muchachos del Breda (2006)
megavlag locos 2013
Graffiti (2013)
Huldiging (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
Emotie na de promotie (2017)
Start Red NAC (2011)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
UWD Flyer (2005)
Bouw stadion (1994)
Paulitoernooi (2007)
NAC Museum (2002)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Afscheid van As (2002)
NEC - NAC op P5 (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Bingo Bier (2010)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Postperron (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Jong NAC - Roda (2007)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
No pyro no party (2008)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Another day at the office (2013)
Achilles uit (2016)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
NAC - W2 tent (2001)
NAC Ajax (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Stadionverherbouwing (2010)
Zwemcombi Volendam (2016)
De vaste opstelling (2016)
Groningen - NAC (2014)
Videohoes (2003)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Bulldog spandoek (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Anticombi naar Volendam (2016)
Rookpotten Demodag (2005)
Eerste BSR-Redactievergadering
Anti jong teams (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Zes bier graag (2016)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Gele rook (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Museumavond (2012)
Doekenfeest (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Rat van elf trommels (2008)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Jong geleerd (2017)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by