Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met een trainer die de opstelling met bingoballem maakt wint NAC dit soort potjes gewoon niet. Kansloos naar de achtste plaats. En maandag mogen we weer!

12 comments on “Glansloos verloren”

  • sjorro

    22 november 2019 - 23:18

    Iedereen lijkt de weg kwijt te zijn, en niet in de laatste plaats onze trainert….met nog 10 minuten te gaan, 1-1 stand en dan van Anholt erin brengen is raar. En kap nou eens met Verschuren in de laatste linie te zetten, heeft ie niets te zoeken.

  • BATI

    23 november 2019 - 07:57

    We staan gewoon op de juiste plek gezien de kwaliteit die deze selectie heeft. Ajax was op alle fronten beter. Heb het ook liever anders maar dit is nu eenmaal de realiteit. Waar Verschueren ook staat.

    In al die wedstrijden die je in het begin won was de tegenstander vaak ook gelijkwaardig of voetballend beter.

    En ik gun Sydney alles en vind het leuk dat een speler uit de jeugd en regio doorbreekt maar je speelt gewoon met 10 man al wedstrijden achter elkaar. Geef nu Stokkers maar eens 5 wedstrijden achter elkaar een kans.

  • Swieber

    23 november 2019 - 08:12

    Wat mij vooral opviel is dat het leek of er geen plan was.
    Moest vooral van slalommende Boussaid (wie ik overigens geen enkele eindpass of opbouwende pass goed heb zien spelen) en Illic (wat daar nog van te zeggen, het woord aandoenlijk is het eerste wat in me opkomt).

    Ben nooit een voorstander van coach wisselen, maar begin me nu toch wel beetje te storen aan opstellingen en wissels. Natuurlijk, wij zien de heren niet elke dag voetballen en daarom kunnen we er geen mening over hebben etc etc. Maar toch.
    Als je vindt dat van Aanholt niet goed genoeg en daardoor Verschueren rechts zet, en vervolgens van Aanholt inbrengen om….wat exact nog te doen? Boussaid speelde een zeer matige wedstrijd (leek allemaal heel frivool maar rendement was nihil) en had er begin 2e helft gewoon uit gemoeten. Het combineren leverde toen al niets meer op en de paar “lichtpuntjes” kwamen voornamelijk uit opportunistisch voetbal (een voor alle kleinigheden fluitende scheids hielp hier overigens niet bij).
    Persoonlijk had ik dan van Aanholt op rechts gezet, Verschueren als slot op de deur en zonder echt middenveld gaan spelen. Puur ballen naar voren pompen en hopen op een misser in de ajax verdediging of een NAC speler die de bal toevallig goed raakt. Combinerend lukte het toch niet omdat de passing niet snel en precies genoeg was (verdomd weinig persoonlijke duels gewonnen ook tegen fysiek sterk spelende amsterdammers).
    Of het nu aan de spelers lag (geen opdrachten uitvoeren) of aan de coach, ik zie al een paar wedstrijden voetbal dat gebaseerd is op solo’s. Niet op een plan.

    Afijn, stuurlui en de wal. Wat duidelijk is dat we volgend jaar de vrijdagavonden ook vrij kunnen houden.

  • harry b.d.

    23 november 2019 - 10:34

    Huisalp, harde windstoten, 4 graden, restsneeuw,

    Ja brave mensen, we zitten in een financiele, sportieve en online crisis. Het is 1 grote puinhoop. Financieel zitten we volledig klem, TV & sponsorgelden zijn teruggelopen, de aandeelhouders blijven volharden in het aanstellen van onbekwaam en duur personeel, de fouten van Smulders en Goetzee (denk aan Vloet) slaan dit seizoen gaten in de boeken en als klap op de vuurpijl eisen de bezitters nog altijd een volkomen onrealistisch bedrag voor hun aandelen. De opgeschreven waardering van die aandelen is kunstmatig, niet transparant en op geen enkele wijze te rechtvaardigen. Hier ligt de sleutel naar een betere toekomst, maar helaas doen zij er alles aan die zo ver mogelijk weg te begraven. Ons NAC is slachtoffer van een cynisch spelletje koehandel door de kleine Rotterdamse Dalton en zijn entourage.

    De sportieve crisis is het gevolg van het financiele wanbeleid. Wie het spelersbudget halveert en beschouwt als sluitpost op de begroting heeft niet het beste met ons NAC voor. De selectie is totaal niet in balans, bovendien zijn er weer de oude fouten gemaakt van het halen van gasten die de intensiteit van het betaalde voetbal niet aankunnen. Dan raken ze oververmoeid of geblesseerd. Alle ogen zijn nu gericht op commissaris Mark Haarman. Wat vindt hij van de lulverhalen van de Belg met bijwagen ? Was hij onder de indruk van de fabeltjes uit Bobbejaanland ? Was hij overtuigd van de klasse van het manneke pis onder de TD`s ? Hoe kan dit allemaal ? Waarom horen we niets, is er geen enkel leiderschap, geen plan ? We hebben alleen Ruud Brood en zijn knecht. En daar gaat het nu week-in, week-uit de verkeerde kant op. Wie stopt de waanzin van binnenuit ?

    Dan de online crisis. Op de parallelsite is de situatie zelfs gespannen en agressief. Daar waar allerlei webmastertjes met grote egootjes en lange tenen alles doen om het klassiek-bourgondisch-tegendraadse geluid te bannen. Aan NAC DNA hebben de createurs van Mounir TV een gruwelijke hekel. Een haatdragend hipstertje, een hondsbrutale gingerhead, allen zingen zij de gospel van het nieuwe geloof van het evenementenpubliek: avondje NAC 2.0 met supportertjes die het verschil niet kennen tussen van Anholt en van Aanholt.

    Ons NAC duikt op in het rood bij Roda en zij zwijgen. Een Uniekaasverkopertje van de Clubraad neemt zitting in de RvC en zij vinden kritiek daarop ongepast. Diezelfde Clubraad die jarenlang niet 1 kritisch woord opnam in de notulen over de lieden die ons NAC de afgrond in dreven. De bangevers, de klungelaars met hun Cloudflare tooltje vol met bugs zijn diep geraakt door de kritiek op hun gedrag, schenden afspraken en laten vriendjes van de site anoniem schelden op NACmensen. Zogenaamd om de sfeer te bewaken. Hypocrieter is niet mogelijk.

    Het hart voor NAC initiatief dat de deur werd gewezen door de eigenaren was een laatste signaal van hoop op een betere tijd. Maar die hoop vervloog toen zij alles op alles zetten om aan de macht te blijven en die zelfs uit te breiden. De lafaards van de Stichting NOAD hielpen daarbij.

    De hele boel moet op de schop, te beginnen bij het verdwijnen van de bezitters. Niemand pruimt ze nog.

  • Swieber

    23 november 2019 - 11:11

    Op basis van correcte opmerking Hbd, in mijn betoog is v Aanholt = v Anholt (overigens Aanholt in autocorrectie).

  • tonnekebreda

    23 november 2019 - 13:14

    We gaan weer terug naar die ellendig slechte wedstrijden van vorig seizoen en dat in de keukenkelder……het verval is wederom groot en iedereen is de weg kwijt. Zelfs Brood weet niet meer waar hij mee bezig is, Verschueren weer op rechtsachter (moet echt op t middenveld!) en als toppunt van de avond de wissel 5 minuten voor tijd van Van Anholt voor Allouchi terwijl je een doelpunt moet maken om de wedstrijd alsnog te winnen……maar nee dat schijnt niet echt belangrijk te zijn want we blijven lekker balletje breed, terug, breed, terug, keepertje, en ga zo maar door……er is maar 1 woord voor……DRAMA!!

  • Hertog-076

    23 november 2019 - 17:06

    Ondanks de nederlaag vond ik NAC beter dan in de voorgaande wedstrijden.

    Des te teleurstellender vond ik het NAC publiek zelf. Beetje zielloos toekijkend, geen initiatef tonend. Once famous for helping the ploeg over het dode punt. Maar gaf in die moelijke slotfase ook niet thuis. Oh ja, nog wel de moeite kunnen nemen om twee vingers in de mond te nemen voor een fluitconcertje. Applaus voor jezelf. Blijf voortaan thuis joh. Allemaal leuk en aardig, dik 18.000 toeschouwers, maar het helpt ons geen ene flikker verder.

  • Mieshoop

    23 november 2019 - 18:31

    Haalt Brood de kerst?

  • harry b.d.

    24 november 2019 - 10:14

    Ruud Brood haalt zeker de Kerst als trainer van ons NAC. Bd vertikt het mee te gaan met de op een parallelsite opgestarte anti-Brood campagne.

    We hebben alleen Ruud Brood. Je kunt je vraagtekens stellen bij zijn assistent, en verl spelers doen dat ook, maar Brood moet blijven. Wel moet je kijken naar het functioneren van de Friese volkszanger en de Belg. Zeven maanden moesten we wachten op de komst van deze pseudo zwaargewichten en ze hebben er niets van gebakken.

  • shady85

    24 november 2019 - 17:39

    Je ziet duidelijk in de loop der jaren dat het publiek steeds meer passief wordt.
    Het ligt niet alleen aan de slechte resultaten want heb genoeg wedstrijden gezien die kansloos werden verloren maar het dak eraf ging.
    Mensen worden gewoon steeds luier en willen vermaakt worden in deze maakbare samenleving.
    Ik heb er ook geen zin meer in als het zo`n dooie boel is.
    Zeker als ik samen met m`n maat wel vol gas wil inzetten met onze stembanden maar vervolgens van alle kanten worden aangekeken of ik een debiel ben……
    Blijkbaar is dit het nieuwe NAC…….

  • Hugh Hefner

    24 november 2019 - 21:32

    Tja, ik heb het al eerder aangegeven dat de selectie niet toereikend is om mee te doen om de directe promotieplaatsen. Ik snap ook niet waarom mensen vinden dat we daar echt serieus kans op maken. Met deze selectie heb je hoe dan ook niets te zoeken in de eredivisie.
    Ik geloof ook niet dat onze TD iets te verwijten valt. Hij moest eerst een mand vol met rotte appelen zien te lozen. Vervolgens een nagenoeg compleet nieuwe selectie moeten samenstellen. Hij koos daarbij een duidelijke lijn: jonge spelers die kunnen doorgroeien en die te zijner tijd een toegevoegde waarde kunnen hebben. Geen speulers met een deukje dus. Ook geen uitgerangeerde spelers die de sfeer komen verzieken met hun sterallures. Hij had ook de moeilijkheid dat niet iedereen zo maar bij NAC wilde komen voetballen. Hij had een heel andere vijver waaruit hij moest vissen. Met MCI zijn eindelijk eens goede afspraken gemaakt.
    Brood moest er vervolgens een team van maken. Behalve in de thuiswedstrijd tegen Helmond heb ik NAC geen enkele keer overtuigend zien voetballen. In het begin hadden we regelmatig het geluk aan onze zijde, maar tegenwoordig valt het kwartje vaker de andere kant uit. Moet daarom Brood eruit? Zou een andere trainer het beter doen met dit materiaal? En zo ja, wie moet dat dan zijn?
    De Lampjes wonnen vanmiddag voor het eerst sinds begin oktober. Er was geen sprake van eventueel ontslag van Van Bommel. NAC won in dezelfde periode van Emmen in de beker en overtuigend tegen Club Brugge. Klaarblijkelijk kunnen onze jongens nog niet echt met druk omgaan. Tegen Emmen calculeer je een nederlaag in, niemand had vreemd gekeken als we met 4-0 op de ballen hadden gekregen van Club Brugge. Voor mij is er nog geen crisis.
    In de winterstop een centrale verdediger erbij en iemand op het middenveld om de lijnen uit te zetten. Kijken of we Affelay kunnen huren van de Lampjes?
    Het is en blijft een tussenjaar. Je moet nu blijven bouwen aan een hechte selectie. Ik heb geen zin om weer met veel geluk in de nacompetitie te promoveren en dan weer met paniekaankopen je selectie te moeten versterken.

  • harry b.d.

    25 november 2019 - 09:10

    Tussenjaar. Overbruggen. Nog niet klaar voor het grote werk. Aan Team bouwen.

    Gadverdamme mensen. We dolen rond in de krochten van het betaalde voetbal, 6 jaar nadat de achterban een stabiele middenmoter was toegezegd door de huidige eigenaren die op die Basis mochten bij-investeren en de meerderheid pakken.

    Zes jaar later is alles anders: de club ligt op alle fronten achter, geen nieuw stadion project, een jeugdopleiding die geen progressie boekt en een eerste elftal dat de ene vernedering na de andere oploopt.

    Van Aalst, van Weelde en Burema moeten zo spoedig mogelijk hun aandelen inleveren en vertrekken voordat ook de hondstrouwe achterban er de brui aan geeft en niet meer komt opdagen.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny77.2thump
wanny50thumb
wanny124thump
wanny114thump
wanny101thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny107thump
wanny87thump
wanny130thump
wanny60thumb
wanny102thump
wanny77thump
wanny41thumb
wanny58thumb
wanny46thumb
wanny110thump
wanny116thump
wanny105thump
wanny129thump
wanny56thumb
wanny112thump
wanny88thump
wanny45thumb
wanny54thumb
wanny42thumb
wanny63thumb
wanny57thumb
wanny71thump
wanny48thumb
wanny128thump
wanny103thump
wanny47thumb
wanny52thumb
wanny96thump
wanny100thump
wanny119thump
wanny43thumb
wanny61thumb
wanny121thump
wanny117thump
wanny94thump
wanny126thump
wanny62thumb
wanny122thump
wanny39thumb
wanny123thump
wanny104thump
wanny93thump
wanny113thump
wanny108thump
wanny111thump
wanny120thump
wanny90thump
wanny80thump
wanny92thump
wanny98thump
wanny118thump
wanny85thump
wanny127thump
wanny44thumb
wanny109thump
wanny95thump
wanny91thump
wanny64thumb
wanny97thump
wanny59thumb
wanny65thumb
wanny49thumb
wanny55thumb
wanny106thump
wanny125thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Stilbo tours (2010)
ACDC in Volendam (2010)
Nooit meer 1e divisie (2006)
In de hekken bij VVV (2017)
Volle Bea (2003)
D'r hed een duif... (2013)
NAC-Ajax 2001
NAC basketbal Conesco (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Altijd naar NAC (2019)
Zwemcombi Volendam (2016)
Fuik Oss 1999
Bouw stadion (1994)
Huldiging (2017)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Annie terug (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Eerste training seizoen (2012)
Postperron (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Uitvaart JP (2005)
Fear spandoek (2016)
Trossen los bootcombi (2013)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC PSV (2001)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Volle bak bij NAC (2015)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
apresski flyer (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Willem II uit (2004)
UWD Flyer (2005)
Avondje NAC (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Bus uitzwaaien (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Hooligans in Groningen (2006)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Start Red NAC (2011)
Eerste BSR-Redactievergadering
Stadionverherbouwing (2010)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Stadionkwartier (2009)
NAC de Graafschap (1994)
Bouw stadion fundering (1995)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Loting Newcsatle (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
NEC - NAC op P5 (2017)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
Alkmaarderhout (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Darttoernooi 2004
Fakkels NAC Ajax (2008)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Ajax (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Viaductversiering (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Spakenburg uit (2014)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Museumavond (2012)
Heerenveen uit (2015)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Giessen NAC (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC - W2 tent (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Groningen - NAC (2014)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Videohoes (2003)
Brabantse nachten (2004)
Hein (2011)
Los Muchachos del Breda (2006)
Maradonny spandoek (2010)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Eupen - NAC (2015)
Oude NAC Museum (2002)
Feyenoord-NAC 2001
Doekenfeest (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Fortuna - NAC (2001)
Achilles uit (2016)
Jong NAC - Roda (2007)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Making of Megadoek (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Anticombi VVV (2007)
Eindhoven uitvak (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Nieuwe grasmat (2013)
Anticombi naar Volendam (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Graafschap-NAC (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Donar Kebab (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Rat van Elf (2017)
Pannen vol Paella
TitaNAC (2013)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Cheerleaders basketbal (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
No pyro no party (2008)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Troyes (2002)
NAC Donar (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
willem2doekske 2004
Sticker gezopen (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Groningen - NAC (1994)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
FujiFilm Stadion (2000)
stickercultuur-(2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
30 bier (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Te voet naar RBC (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Trouwe musketiers (2013)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
megavlag locos 2013
BN de Stemmingmaker (2011)
Newcastle (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Schilderij (2017)
Graffiti (2013)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Hamburg (2008)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Vitesse uit (2004)
Ferry (2002)
Open dag (2014)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vlag halfstok (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
NAC AZ 2001
Hel van Enschede (2004)
Stickercultuur (2019)
Al together now streaker (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Bingo Bier (2010)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Terugkomst Pierre (2005)
Gepromoveerd (2017)
Anti jong teams (2017)
Forummeeting (2004)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Bloemstuk SLM (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Strawberry (2003)
Uitgeteld (2007)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
B-Side (2016)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Afscheid van As (2002)
Bouw Stadion (1994)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Doortje (2013)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Raise your flag (2021)
Paulitoernooi (2007)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Geef ons onze club terug (2002)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
De Koel (2016)
Dubbeldekker (2011)
Carnaval Bea (2005)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Another day at the office (2013)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Liever dan (2004)
All together now (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Utrecht uit (2004)
Gele rook (2016)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Stad zonder karakter (2001)
Zundert NAC (2004)
Promotie (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Ferry-Fiona
NAC muts (2015)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Megavlag (2017)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC Museum (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Glapje (2014)
Oldtimercombi (2005)
Para (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
De vaste opstelling (2016)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Jong geleerd (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Omwisselen Graafschap (2011)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Vierwielercombi (2008)
troyesnac (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Pilaarplezier (2014)
NAC Twente lichtuitval (2001)
UWD Black (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Maxime (2015)
NAC Volendam (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Newcastle NAC (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Zes bier graag (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Nieuw gazonnetje (2008)
SLM ramp herdenking (2003)
Forumavond Sanering (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Vieze rockers (2001)
Stiltegebied (2005)
It's for Dominique (2012)
NAC gered (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
MVV - NAC (2015)
De Knyp (2015)
Liever dan de eerste (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NACPraat Radio (2021)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Volendamse Dijk (2019)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Cambuur uit (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
UWD yellow (2007)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Fandag 2004 Mommers dart
Anti Fries UWD (2004)
NAC RBC (2005)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Kapan (2009)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by