Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

En wordt beloond. Wat een NOAD

12 comments on “NAC vecht voor drie punten”

  • Moppernac

    23 december 2017 - 21:30

    Dit was echt een NOAD wedstrijd en dik verdient gewonnen.
    Dessers nooit meer terug halen naar NAC, die lul naait Bart Meijers gewoon een gele kaart aan.
    En zo top spits is dat nu ook niet, heeft nog meer kansen nodig dan Ambrose.
    Vreven moet echt een beetje bijsporen, zoals hij te keer ging tegen zijn eigen supporters na de 2-0 kan niet. Wat de supporters ook naar hem roepen onder de wedstrijd , moet hij proffesioneler zijn dan wie dan ook.
    Maar ben blij met de 3punten en nu maar hopen dat Roda en Sparta morgen verliezen.

  • Sport-opa

    23 december 2017 - 23:01

    Gefeliciteerd boys goede wedstrijd eindelijk een echt avondje nac. Vreven bedankt en geniet van de komende kerst dagen. Alleen een grote tip of liever gezegd juffervrouw Vloet niet meer opstellen wat een drama is dat. Bang , traag, geen duel aangaan dus lekker op de bank laten zitten . Fijne dagen geweest.

  • klaas bruinsma

    24 december 2017 - 01:28

    Echt genoten van een heerlijke voetbal pot! Met schitterend voetbal, en in de 2e helft werd NAC overlopen maar door NOAD en dankzij de passes en dribbels van Angelino en met name Garcia de overwinning uit het vuur gesleept. Ook Ambrose won (bijna) al zijn duels en red ons want de 1-1 stond op het punt om te vallen.
    De laatste weken zien we weer de Garcia van vorig seizoen met dribbels tot ver op de helft van de tegenstander en betrokken bij alle 3 de goals(via een pre-assist).

    Maar de kritiek op Garcia dat hij geen rendement had en dan verwees men naar zijn 0 doelpunten en 1 assist zij pas weerlegt door Opta Sports.
    Manu Garcia had maar liefst 30 kansen gecreëerd(de meeste van alle tieners in de eredivisie), tja en dat met name Vloet en Korte zoveel 100% kansen om zeep helpen kan hij ook niks aan doen(maar had op wel 10 assists moeten staan).
    En hij was met 33 geslaagde dribbels de 4 na succesvolste in de Eredivisie. Al moet ik wel zeggen dat de laatste weken zijn dribbels meer snelheid en diepgang hebben en dus veel meer gevaar opleveren

    Maar ik kan niet wachten tot de 2e competitiehelft begint en met wat gerichte versterkingen(keeper, extra spits, scorende nr.10 en buitenspelers zijn de pijnpunten). Al zie ik wel degelijk potentie in Fernandez(Vreven noemde hem ook 1 vd grootste talenten rond oktober…geef die jongen wat vertrouwen want heb hem met name tegen Utrecht en VVV hele mooie dingen zien doen)

  • Keesje Ketting

    24 december 2017 - 07:40

    broodnodige verdiende punten !!! Ik zie hier wel eens kritiek op Manu verschijnen. Degene die dat schrijven hebben totaal geen verstand van voetbal !!
    Manu is mss wel de beste speler die het geel zwart heeft gedragen, wat een geweldenaar.
    te goed voor NAC we mogen blij zijn dat we al bijna een jaar kunnen en mogen genieten van zijn aanwezigheid.
    Volgend jaar sub top europa over 5 jaar zijn volgende stap

    HUP NAC

  • rade

    24 december 2017 - 08:16

    @Keesje Ketting
    García zal beslissend moeten worden met goals en assists wil hij echt de (sub)top van Europa halen. Ik vind m vaak nog te balverliefd, maar heb gisteren inderdaad van m genoten. Al zet jij m wel op een heel groot voetstuk..

    Maar vooral ook genoten van Nijholt. Wat knapt hij een hoop vuil werk op en ook nog ontzettend sterk aan de bal. Als dolle Stijn dat n paar maanden geleden al had gezien, hadden webn paar punten meer gehad.

    Bart Meijers ontwikkelt zich ook razendsnel. Zal na de winter wel plaats moeten maken voor Koch, maar zouden we zo maar eens jaren mee vooruit kunnen!

    Birghitti keepte zowaar ook een behoorlijke wedstrijd, los van n paar dramatische uittrappen. En Vloet was toch niet zo slecht…?? Hij heeft zeker een bal of vijf gied geraakt….
    😉

  • Anoniem

    24 december 2017 - 09:27

    En zo word je op de valreep van 2017 getracteerd op de beste thuiswedstrijd dit kalenderjaar. NEC thuis in de playoffs was meeslepender maar dit was (veel) beter. Overwinning was even welkom als moeizaam als verdiend.

    Meijers speelde weer prima. Angelino, wát een puntgave voorzet waaruit de 1-0 viel en een perfecte vrije trap bij de 3-1: die gast heeft écht (trap)techniek. Genot om naar te kijken. Birighitti had in de 1e helft vlak achter elkaar 2 zeer zwakke uittrappen, maar behaalde over 90 minuten een voldoende.
    We scoorden eindelijk weer eens zonder dat daar een penalty voor nodig was of de uitdrukkelijke medewerking van de tegenstander.
    Belangrijke zege voor de moraal ook: je gaat nu met een beter gevoel de winterstop in.

    Als we dit (veel) vaker kunnen brengen, liefst ook eens tegen ploegen die met ons onderin de ranglijst bivakkeren want dan sla je feitelijk een dubbele slag, dan degraderen wij niet.

    Prettige kerst allemaal!

  • Hugh Hefner

    24 december 2017 - 10:04

    Bruinsma > Zo lust ik er nog wel een. Dan moet Birighitti ook een pluim, want die had bij alle doelpunten van NAC een preprepre-assist! :)8-)
    Die wereldgoal van Angeliño is van Angeliño en van Angeliño alleen. Daar was helemaal geen assist bij.
    Op televisiebeelden zie je hem kijken, hij wist dat die rechterbovenhoek ongedekt was. Hij draait hem perfect over de muur heen. Het enige verschil tussen Angeliño en een wereldvoetballer is dat de laatste al weet dat de bal erin gaat, terwijl Angeliño nog even moet kijken of de bal ook echt tegen het net kletst. Kwestie van zelfvertrouwen. Dat komt nog wel bij ons engeltje! 😎
    Vrolijk kerstfeest allemaal!

  • piair

    24 december 2017 - 13:56

    Vond die met afstand de beste wedstrijd van de laatste jaren, tegen een sterk Utrecht met volle inzet je voor iedere bal werpen en met vechtvoetbal, gecombineerd met technische hoogstandjes werd het een heerlijke wedstrijd.

    Vreven is hier wel eens afgeschilderd dat het geen briljant tacticus is, maar hij heeft er wel een eenheid en vechtmachine van gesmeed, dus hulde wie hulde toekomt.

    Ook ereronde van Dessers vond ik geweldig, vond deze zelfs net zo mooi als die van de eigen spelers, kortom geweldig avondje NAC meegemaakt,

    Come on NAC []

  • Anoniem

    24 december 2017 - 14:27

    @Moppernac

    m.b.t. Dessers, meen je dat werkelijk?
    Hij zit nu bij Utrecht en doet voor die club zijn best. Ook het `aannaaien` van kaarten hoort allemaal bij het spelletje wmb: je doet (van) alles om voor jouw club de wedstrijd te winnen.
    Of zou het dan geoorloofd zijn dat Menno Koch tegen PSV dan maar een beetje minder zijn best doet voor NAC omdat hij het in Eindhoven zo fijn had?

  • Moppernac

    24 december 2017 - 16:48

    Ww@

    Je kunt in zijn interview na de wedstrijd horen dat hij echt niet terug zal komen naar NAC en zit nog liever bij Fc Utrecht op de bank.
    En ik vind hem ook echt niet beter dan Ambrose.
    Ik vind Ambrose een hardere werker Dan Dessers en heeft ook 99 kansen nodig om dan de 100ste kans erin te schieten.
    Dat hij er 7maakte in de nacompetitie was mooi en heeft NAC daarmee geholpen om te promoveren en ben hem daar dankbaar voor. Maar in de competitie vorig jaar miste Dessers ook gigantisch veel kansen.
    Hij zit bij Fc Utrecht ook niet voor niks op de bank.
    Dus vind ik dit geen goede keus voor NAC om te halen voor versterking.
    Maar dat is mijn mening en een ander mag zijn mening hebben.
    Dan zie ik toch liever de kroketman in de spits staan en Adnana Tighadouini op de rechterkant staan. Die ophalen bij Fc Twente

  • YellowBlackFeatr

    25 december 2017 - 02:02

    Nee laat die kroketman lekker thuis. Was niks en zal nooit iets worden. Misselijk mannetje op het veld.
    En ja, misselijke mannetjes kunnen we nodig hebben maar dan moeten ze ook rendement hebben.

    Ik las hier ook de naam Tighadouini…Tja als we die kunnen krijgen, was altijd wel een aardige speler voor NAC in tegenstelling tot Kramer….Maar we zullen zien!

    In ieder geval fijne kerst iedereen en hopelijk wordt er net zo goed gespeeld na de winterstop als de laatste wedstrijd voor de winterstop! [Breda:

  • klaas bruinsma

    25 december 2017 - 10:14

    @Hugh Hefner Wat een onzin, als jij niet onderkent dat Garcia een hele belangrijke rol speelt bij de 3 doelpunten bij NAC en stelt dat Birighitti daarvoor net zo`n pluim verdient als hem snap je het echt niet.

    -Bij de 1e goal vang hij de afgeslagen bal op majestueuze wijze op(wat evt alleen Angelino hem na zou kunnen doen) en legt hem gelijk dood waardoor hij hem gelijk op Angelino kan spelen en die hem nog voor kan geven voordat Utrecht eruit kan komen en Mari dus nog voorin staat en hem erin kan kopen
    -Bij de 2e goal dolt hij op eigen helft 2 man rent het halve veld over en bedient Korte die de voorzet geeft
    -Ok de 3e goal is idd geen pre-assist natuurlijk(beetje sjoemelen). Maar hij vangt weer de bal op eigen helft op, schudt een man af en geeft een perfecte pass op Korte die de vrijstaande Ambrose kan bedienen maar zelf diep gaat wat ook een vrije trap oplevert. Die wordt idd magistraal binnen geschoten>

    Maar zonder Garcia waren alle 3 deze goals niet gevallen want buiten Angelino(maar bij de 2e en 3e goal stond NAC onder druk en hij te verdedigen) is er niemand in staat tot deze hoogstandjes en daar geef ik hem de credits voor. Maar als jij vindt dat Birighitti net zo`n grote pluim voor die goals verdiend dan be my guest

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
518 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny48thumb
wanny62thumb
wanny126thump
wanny85thump
wanny77thump
wanny101thump
wanny110thump
wanny42thumb
wanny53thumb
wanny46thumb
wanny109thump
wanny93thump
wanny77.2thump
wanny102thump
wanny39thumb
wanny57thumb
wanny47thumb
wanny94thump
wanny108thump
wanny49thumb
wanny41thumb
wanny44thumb
wanny52thumb
wanny122thump
wanny119thump
wanny60thumb
wanny129thump
wanny117thump
wanny116thump
wanny111thump
wanny95thump
wanny56thumb
wanny61thumb
wanny64thumb
wanny43thumb
wanny113thump
wanny55thumb
wanny91thump
wanny107thump
wanny88thump
wanny124thump
wanny97thump
wanny106thump
wanny128thump
wanny120thump
wanny127thump
wanny121thump
wanny100thump
wanny65thumb
wanny71thump
wanny92thump
wanny54thumb
wanny105thump
wanny118thump
wanny115thump
wanny45thumb
wanny59thumb
wanny112thump
wanny125thump
wanny87thump
wanny130thump
wanny99thump
wanny104thump
wanny50thumb
wanny63thumb
wanny90thump
wanny103thump
wanny98thump
wanny96thump
wanny123thump
wanny58thumb
wanny80thump
wanny114thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Op bezoek bij Ross County (2017)
Eupen - NAC (2015)
Museumavond (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
Stilbo tours (2010)
B-Side (2016)
Andro Knel Bokaal (2000)
It's for Dominique (2012)
Brabantse nachten (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Eerste training seizoen (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Another day at the office (2013)
Bouw Stadion (1994)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Newcastle (2003)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Huldiging (2017)
Utrecht uit (2004)
Heerenveen uit (2015)
Giessen NAC (2003)
Newcastle NAC (2003)
NAC de Graafschap (1994)
In de hekken bij VVV (2017)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Liever dan (2004)
Doortje (2013)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Afscheid van As (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Megavlag naar de B-Side (2014)
Schilderij (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Stiltegebied (2005)
Utrecht bus uit (2004)
De Knyp (2015)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Postperron (2001)
Annie terug (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Loting Newcsatle (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
Gepromoveerd (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Glapje (2014)
Viaductversiering (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
MVV - NAC (2015)
Forumavond Technisch (2003)
Groningen - NAC (1994)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De vaste opstelling (2016)
Para (2001)
Rat van Elf (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Fuik Oss 1999
BN de Stemmingmaker (2011)
NEC - NAC op P5 (2017)
Bouw stadion (1994)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Maxime (2015)
Bulldog spandoek (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Vlag halfstok (2001)
Fear spandoek (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Eindhoven uitvak (2016)
Hel van Enschede (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Pannen vol Paella
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
FujiFilm Stadion (2000)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC basketbal Conesco (2001)
Oude NAC Museum (2002)
Tokoli spandoek (2002)
Megavlag (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
TitaNAC (2013)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
UWD Black (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Volendamse Dijk (2019)
Dubbeldekker (2011)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
Strawberry (2003)
Carnaval Bea (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Vierwielercombi (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Red NAC paaseitjes (2011)
Uitgeteld (2007)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
megavlag locos 2013
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Jong geleerd (2017)
Willem II uit (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
NAC Museum (2002)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Graffiti (2013)
All together now (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Open dag (2014)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
30 bier (2002)
Achilles uit (2016)
Feyenoord-NAC 2001
No pyro no party (2008)
Zwemcombi Volendam (2016)
Ferry (2002)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spakenburg uit (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Sticker gezopen (2017)
Forummeeting (2004)
Ferry-Fiona
Geef ons onze club terug (2002)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Kapan (2009)
NAC AZ 2001
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
Bus uitzwaaien (2014)
Stad zonder karakter (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Zundert NAC (2004)
Videohoes (2003)
Vitesse uit (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Anticombi VVV (2007)
Uitvaart JP (2005)
Plaatsing scorebord (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Darttoernooi 2004
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC logo op stadion (2013)
NAC Tattoo lip (2014)
Anti Fries UWD (2004)
Alkmaarderhout (2004)
stickercultuur-(2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC-Ajax 2001
Slierten slierten slierten (2010)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Los Muchachos del Breda (2006)
Hamburg (2008)
Bouw stadion fundering (1995)
willem2doekske 2004
Terugkomst Pierre (2005)
Avondje NAC (2014)
Zilvermeeuw (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Onze steun en toeverlaat (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Fakkels NAC Ajax (2008)
troyesnac (2002)
Troyes (2002)
Jong NAC - Roda (2007)
Vieze rockers (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
Volle Bea (2003)
UWD yellow (2007)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Cheerleaders basketbal (2001)
Raise your flag (2021)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC Ajax (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Emotie na de promotie (2017)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC Volendam (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
De Koel (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC RBC (2005)
Paulitoernooi (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NACPraat Radio (2021)
Fortuna - NAC (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Doekenfeest (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC PSV (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Donar Kebab (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Bingo Bier (2010)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Hein (2011)
Promotie (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Stadionkwartier (2009)
Liever dan de eerste (2004)
Zes bier graag (2016)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
UWD Flyer (2005)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC Donar (2001)
Anti jong teams (2017)
NAC muts (2015)
NAC - Vitesse (2001)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Pilaarplezier (2014)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Making of Megadoek (2012)
NAC gered (2002)
Training bij Dennenlucht (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Graafschap-NAC (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
apresski flyer (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Start Red NAC (2011)
Stickercultuur (2019)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Al together now streaker (2002)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Cambuur uit (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Gele rook (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Maradonny spandoek (2010)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Groningen - NAC (2014)
Altijd naar NAC (2019)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Oldtimercombi (2005)
Biertje in Cafe Bak (2012)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
NAC - W2 tent (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by