Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Enkele dagen na het spelen van een beroerde eerste- en een iets betere tweede helft in Doetinchem heeft Vreven te kennen gegeven dat hij ‘the light’ gezien heeft. Ondanks dat hij niet wil toegeven dat het om de houding van de huurlingen gaat, zou je door de regels heen kunnen opmerken dat het daar wel degelijk mee van doen heeft. Gestart met vijf huurlingen afgelopen vrijdag, geëindigd met twee. Na de wedstrijd gaf Vreven te kennen dat hij helemaal klaar is met de jongens die het niet kunnen opbrengen om vanaf minuut één NOAD te brengen. Zie het als een eye opener voor Vreven, of voor de meeste NAC supporters zal ook het gevoel van ‘hé hé, eindelijk ziet de trainer dat ook’ oproepen.

Aan de ene kant blijft het altijd een wrang verhaal wat betreft de City deal. Telkens weer komen er bij nieuws met betrekking tot dit onderwerp de details naar voren: Kosteloos (m.u.v. huisvesting) vijf spelers, delen van kennis/kunde en investeringen in met name trainingsfaciliteiten. Intern is er al geconcludeerd dat de spelers niet voldoen. Fijn, toch bleven tot noch toe enkele tegenvallende spelers gewoon in de basis staan. Stevige uitspraken van de grondlegger van de deal, Smulders, blijven ook al een tijd uit.

De situatie zoals deze zich nu voordoet, is dat Garcia en Barker zich tot de twee kunnen rekenen waarvan men redelijk overtuigd is dat ze iets extra’s toevoegen aan het team. Zeker wat betreft Garcia is dat te beamen, Barker zal zijn rendement simpelweg omhoog moeten brengen. Vergeet niet dat er nog slechts één kwart van het seizoen te spelen is. Hoewel het geen harde eis betreft, zou City er vanuit gaan dat hun talenten in 75% van de wedstrijden speelt.
We gaan het zien, komende vrijdag wacht in ons eigen Rat Verlegh Stadion Telstar. Winnen of winnen, want aan de laatste ontmoeting met Telstar was minstens zo weinig lol te beleven als de Graafschap uit.


Hup NAC.

14 comments on “Vreven heeft ‘the light’ gezien”

  • brecht

    6 maart 2017 - 12:11

    Op dit niveau voegt Barker niets toe; afgelopen vrijdag nog eens gezien. Hij snapt de looplijnen niet, loopt te verdekt en aan ballen loopt hij over de lijn. Kan hij nog zo`n leuke actie hebben; als Verbeek weer mag spelen, gewoon Verbeek opstellen (mits deze gemotiveerd is).

  • Leve Cercle!

    6 maart 2017 - 12:14

    Off topic: Gisterenavond weer zo`n gezellige enquete ontvangen van onze favoriete voetbalclub. Ik weet niet hoe deze bij mijn mede-supporters binnen kwam maar bij mij schoot deze volledig in het verkeerde keelgat. Ik ben ten allen tijde bereid om enquêtes in te vullen over NAC maar deze heeft enkel als doel om een energieleverancier aan te prijzen! Kom op zeg! NAC is een voetbalclub met als doel saamhorigheid en een avond vermaak voor de supporters. Meestal gaan enquêtes van NAC over de faciliteiten in het stadion en de wijze waarop ik het supporter-zijn beleef. Deze enquête heeft daar helemaal niets mee van doen en dat stelt mij teleur. Ik snap dat een commerciële voetbalorganisatie inkomensverhogende activiteiten ontplooit maar hier zit de gemiddelde NAC-supporter, volgens mij, niet op te wachten. Ik heb de enquête bij de derde vraag dan ook afgebroken en ik verwacht van de organisatie dat bij een volgende actie van dit kaliber tekst en uitleg wordt gegeven over de aard van het onderzoek. Neem je supporters alsjeblieft niet in de mailing zeg. Ik hoop daarom dat er meer supporters hierover een mail sturen naar de organisatie want we hebben het al zwaar genoeg te stellen.

  • petros

    6 maart 2017 - 12:32

    O`NEAL voegt in mijn ogen wel degelijk iets toe….is hij een huurling of aankoop ?

  • Don Leon

    6 maart 2017 - 13:07

    O`Neill wordt gehuurd van Apollon Limassol uit Cyprus. Wel bemiddeld door het scouting netwerk van City.

  • BATI

    6 maart 2017 - 14:20

    Wat voegt Barker nou toe dan? 2 leuke acties per wedstrijd, nauwelijks doelpunten en nauwelijks assists. En dat is dan een aanvaller.

    Garcia mag wel blijven staan en Horsfield heeft het voordeel van de twijfel (al zie ik het verschil niet met Sporkslede). De rest is echt niet beter dat wat je zelf in huis hebt.

    Maar als er vrijdag weer 4 of meer City spelers aan de aftrap staan dan mag je wel concluderen dat er wel degelijk afspraken zijn gemaakt over speeltijd e.d.

  • Al Pacino

    6 maart 2017 - 15:01

    @petros, Shane O’Neill is overgekomen van Apollon Limassol op Cyprus. Hij heeft bij NAC een contract getekend tot 1 juli 2017.
    Met jou ben ook ik de mening toegedaan dat dit een speler is met een voor NAC duidelijke meerwaarde. Het zou een goede zaak zijn als het contract voor deze speler vroegtijdig door NAC wordt verlengd.

    Barker moet zo snel mogelijk een plekje op de tribune krijgen, naast ene Verbeek! @brecht, één advies: staaf eens tijdens een wedstrijd, waarin hij door Vreven in de basis is gezet, zijn goede acties. Ongetwijfeld zal dit aantal niet boven de 1 á 2 (twee) keer komen!

    @BATI, t.a.v. Barker en Garcia, heb jij 100% gelijk. Wat ik al eerder heb gezegd zou Horsfield binnen MC de beste prestaties van de 5 MC-ers hebben geleverd. Dus ….? Maar het is wel noodzakelijk dat de MC-spelers ook op de juiste plaats in het basisteam van NAC worden geplaatst. Smith- Brown op het middenveld, Horsfield op de l.a.-positie en dan kan Sporkslede automatisch weer zijn eigen welverdiende plek gaan innemen.

    Overigens vraag ik mij wel af of de verandering(en) die Vreven wil doorvoeren te maken hebben met het niet goed functioneren van een aantal MC-spelers. Ik vermoed eerder dat het te spelen wedstrijdsysteem het cruciale punt is.

  • fvf6

    6 maart 2017 - 16:41

    @ Leve Cercle

    Helemaal een s met je belachelijk dat NAC daar de seizoenkaart houder voor gebruikt , ik word doodziek van die energie maatschappijen eerst per telefoon dan aan de deur en nu via je seizoenkaart binnen proberen te komen

  • fvf6

    6 maart 2017 - 16:41

    @ Leve Cercle

    Helemaal een s met je belachelijk dat NAC daar de seizoenkaart houder voor gebruikt , ik word doodziek van die energie maatschappijen eerst per telefoon dan aan de deur en nu via je seizoenkaart binnen proberen te komen

  • Ratatouille

    6 maart 2017 - 16:50

    @Leve Cercle,

    Inderdaad! Ik begon aan de enquete, zag de 1e vraag over energieleveranciers en dacht… ach; eentje ertussen voor de sponsoren. Heb hem bij vraag 2 weggeklikt.
    Schandalig en dat zeker op een dergelijk moment…

  • ennaajseejer

    6 maart 2017 - 17:25

    Hoewel het geen harde eis betreft, zou City er vanuit gaan dat hun talenten in 75% van de wedstrijden speelt??????
    Is dat inderdaad zo? Zoiets vermoedde ik al veel langer. Dat zou veel van de rampzalige opstellingen verklaren.

  • Tuur

    6 maart 2017 - 19:21

    Ik mag toch aannemen dat dit een interpretatie is van DROL want anders vrees ik met grote Vreven, dat onze trainer er geen klote van begrijpt. (Maar dat doet ie wel want zijn omzettingen waren precies waar hij de eerste hekft faalde)

    Ik heb die wedstrijd niet beneveld vanuit het uitvak gezien maar broodje nuchter op TV, althans online, bij fox7 ofzo.
    Dat NAC overlopen werd had echt niets te maken met City spelers, al speelde Ageypong niet best, maar alles met het systeem van NAC. 4 van de Graafschap tegen 1 van NAC (verdedigend) op het middenveld en een spits die geen bal vasthield maar een pure afmaker is, waardoor je niet kon aansluiten. Dan loop je achter de feiten aan en kan je niet gaan verwijten dat je aanvallers niet beter verdedigen.

    Van mij hoeft er niemand van City te spelen, maar met de wedstrijd tegen graafschap heeft dat echt geen reet te maken. Of zijn Oosterwijk en Allouchi ook van City en wordt er van Verschueren verwacht dat hij 4 middenvelders even opvangt?

    Wat een onzin dit.

  • Alcoholvrije Sint

    7 maart 2017 - 11:42

    Het onzinnige vasthouden aan 3 middenvelders is wat NAC al jarenlang dwarszit. Er is GEEN ENKEL goed argument om met 3 voorhoedespelers te spelen als die nul rendement hebben én je middenveld altijd wordt overlopen. Smulders heeft dit echter als zijn `eigen visie` neergelegd binnen de club en wil er koste wat het kost aan vasthouden. Dan moet je ook accepteren dat je continu achter de feiten aanloopt en een incidentele 1-0 tegen een hooggeplaatst team een feestje moet zijn. Maar of het ooit leuk is om te zien, dat voetbal wat NAC speelt? Nee dus. En daar gaat het ook zeker om.

    Verschueren heeft hetzelfde probleem wat Gillissen zelf in zijn tijd als speler had – je moet in je eentje teveel gaten dichten, dat is gewoon niet te doen. En dan krijg je altijd kritiek. Terwijl je misschien wel 80% van de gaten dicht, maar dat is dan `dus` 20% te weinig.

    Spelen met 4 middenvelders is de enige echte oplossing. Dan komen de City spelers misschien ook beter tot hun recht. Om de een of andere reden is het blijkbaar not done om die systeemwijziging binnen NAC door te voeren, hoewel dit ook de enige oplossing was toen het écht niet meer anders kon, vorig seizoen onder Dijkhuizen. Zit dat moment er nu weer aan te komen? Ik hoop het maar.

    Over die energie `enquête` – het is inderdaad op een raar moment, maar goed, als NAC het na een overwinning had gedaan, kregen ze dat weer voor hun voeten gegooid. Het woord `enquête` is wat vreemd gekozen (net als dat er `onderzoek` in de mail stond – dat roept toch andere associaties op) maar de commerciële afdeling van NAC moet ook gewoon verder, en wat mij betreft is het PRIMA dat ze dat ook doen. Ik krijg overigens nooit mensen van energiebedrijven aan de deur of aan de telefoon (ligt dat aan mij?). Als je de enquête af had gemaakt, wat echt geen uren kost, had je ook wel gezien dat er een idee achter dit verhaal zit. Iets waarmee NAC naar een potentiële sponsor een onderbouwd voorstel heeft. Dus met die 2 minuten kun je NAC ook nog helpen, in plaats van het gezeur op internet over 4-3-3 of 4-4-2.

    …

    Oeps.

  • ennaajseejer

    7 maart 2017 - 11:57

    Je gaat me toch niet vertellen dat het vanwege Smulders is dat we maar 433 blijven spelen? Bij NAC kan alles, maar dat lijkt me toch erg gortig. Sinds wanneer heeft de TD invloed op de opstelling? Als dat echt zo is mag ie van mij linea recta terug naar Eindhoven enkele reis!

  • ennaajseejer

    7 maart 2017 - 14:49

    http://www.bndestem.nl/nac/ogen-van-nac-trainer-zijn-opengegaan-spelers-van-city-brengen-te-weinig~a39a1f1a/
    Dat van die 75% blijkt dus te kloppen? Wat een flop die Smulders. En maar liegen en draaien.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny44thumb
wanny97thump
wanny90thump
wanny93thump
wanny114thump
wanny121thump
wanny52thumb
wanny116thump
wanny108thump
wanny101thump
wanny99thump
wanny57thumb
wanny100thump
wanny41thumb
wanny112thump
wanny117thump
wanny42thumb
wanny92thump
wanny77.2thump
wanny59thumb
wanny103thump
wanny118thump
wanny58thumb
wanny45thumb
wanny130thump
wanny60thumb
wanny111thump
wanny105thump
wanny129thump
wanny127thump
wanny91thump
wanny94thump
wanny63thumb
wanny80thump
wanny48thumb
wanny56thumb
wanny53thumb
wanny55thumb
wanny98thump
wanny104thump
wanny106thump
wanny96thump
wanny88thump
wanny54thumb
wanny119thump
wanny107thump
wanny110thump
wanny62thumb
wanny113thump
wanny102thump
wanny128thump
wanny61thumb
wanny43thumb
wanny65thumb
wanny39thumb
wanny46thumb
wanny126thump
wanny120thump
wanny47thumb
wanny122thump
wanny124thump
wanny64thumb
wanny115thump
wanny77thump
wanny125thump
wanny95thump
wanny109thump
wanny71thump
wanny50thumb
wanny123thump
wanny49thumb
wanny85thump
wanny87thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Videohoes (2003)
UWD Flyer (2005)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Training bij Dennenlucht (2004)
Doekenfeest (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Heerenveen uit (2015)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Stiltegebied (2005)
NAC Twente lichtuitval (2001)
A-jeugd wint de beker (2011)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Fuik Oss 1999
Raise your flag (2021)
All together now (2002)
Groningen - NAC (2014)
Start Red NAC (2011)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Eerste BSR-Redactievergadering
St Pauli toernooi (2014)
Pilaarplezier (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
Altijd naar NAC (2019)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Emotie na de promotie (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Promotie (2017)
Oldtimercombi (2005)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
FujiFilm Stadion (2000)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
NAC muts (2015)
Oude NAC Museum (2002)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Utrecht uit (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Newcastle (2003)
Geef ons onze club terug (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Darttoernooi 2004
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Sticker gezopen (2017)
Ferry (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
MVV - NAC (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
apresski flyer (2012)
NAC RBC (2005)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Spakenburg uit (2014)
Bingo Bier (2010)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Den Bosch NAC (1993)
Volendamse Dijk (2019)
De Knyp (2015)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC basketbal Conesco (2001)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Maradonny spandoek (2010)
Vlag halfstok (2001)
Graafschap-NAC (2001)
Bouw stadion (1994)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Achilles uit (2016)
willem2doekske 2004
Rookpotten Demodag (2005)
Zilvermeeuw (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Schilderij (2017)
Bouw Stadion (1994)
Maxime (2015)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Stilbo tours (2010)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Liever dan (2004)
NAC gered (2002)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Viaductversiering (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Vieze rockers (2001)
Gepromoveerd (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Strawberry (2003)
Graffiti (2013)
Bouwtekening stadion (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Zes bier graag (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Jong geleerd (2017)
Para (2001)
Stad zonder karakter (2001)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC-Ajax 2001
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC RBC vol stadion (2003)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Trouwe musketiers (2013)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Uitvaart JP (2005)
Hein (2011)
De vaste opstelling (2016)
Los Muchachos del Breda (2006)
Fandag 2004 Mommers dart
Kielegat Kesjoewals (2016)
Fortuna - NAC (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Carnaval Bea (2005)
Utrecht bus uit (2004)
No pyro no party (2008)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Uitgeteld (2007)
NAC logo op stadion (2013)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Anticombi VVV (2007)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
30 bier (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Eerste training seizoen (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Hamburg (2008)
Afscheid van As (2002)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Gele rook (2016)
Kapan (2009)
De Koel (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anticombi naar Volendam (2016)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Another day at the office (2013)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC de Graafschap (1994)
Rat van Elf (2017)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Glapje (2014)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Vitesse uit (2004)
NAC PSV (2001)
Grandioze NAC Tombola (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Stop het wanbeleid (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC Ajax (2004)
UWD Black (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Vierwielercombi (2008)
Making of Megadoek (2012)
B-Side (2016)
Huldiging (2017)
Avondje NAC (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Annie terug (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Pannen vol Paella
Newcastle NAC (2003)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Forummeeting (2004)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Museumavond (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Fear spandoek (2016)
Willem II uit (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Liever dan de eerste (2004)
NAC - W2 tent (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Volle Bea (2003)
It's for Dominique (2012)
stickercultuur-(2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
troyesnac (2002)
Zwemcombi Volendam (2016)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
Feyenoord-NAC 2001
Toiletten bij Telstar (2007)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Doortje (2013)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Donar Kebab (2001)
Dubbeldekker (2011)
ACDC in Volendam (2010)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Eupen - NAC (2015)
Biertje in Cafe Bak (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
Red NAC paaseitjes (2011)
Anti jong teams (2017)
Loting Newcsatle (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Brabantse nachten (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Rat van elf trommels (2008)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC Volendam (2004)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
NAC Donar (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NACPraat Radio (2021)
Stadionkwartier (2009)
Groningen - NAC (1994)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC AZ 2001
Hel van Enschede (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Stickercultuur (2019)
Giessen NAC (2003)
Ferry-Fiona
Al together now streaker (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
UWD yellow (2007)
Zundert NAC (2004)
megavlag locos 2013
D'r hed een duif... (2013)
Cambuur uit (2014)
Postperron (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Open dag (2014)
Troyes (2002)
TitaNAC (2013)
Paulitoernooi (2007)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC Museum (2002)
Megavlag (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by