Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Op het veld en op de tribune. Wat hebben we een voetbalclub…

45 comments on “Trieste avond”

  • 1e rijtje

    3 februari 2017 - 21:57

    Het team kan een keer verliezen, dan kan in deze fase, laten we realistisch blijven, maar dat supporters zichzelf verliezen op de tribune….triest…:(

  • YellowBlackFeatr

    3 februari 2017 - 21:59

    Wat is er gebeurd dan? Ik heb er niks van gezien helaas..Alleen verslag kunnen volgen.

  • YellowBlackFeatr

    3 februari 2017 - 21:59

    (op de tribune dan bedoel ik hè)

  • photek1969

    3 februari 2017 - 22:20

    Niet verrassend. Nieuwe trainer maar met een middelmatige selectie kun je ook met een toptrainer geen promovendus maken. Einde van het seizoen een fatsoenlijke technisch directeur aanstellen ipv de dropsleutel.

  • NASH

    3 februari 2017 - 22:24

    verliezen van den bosch…. daar moet je toch gewoon met 0-3 overheen knallen. en smith down blijft er maar in staan…….

  • rade

    3 februari 2017 - 22:24

    Triest…Een tweede helft met 7 huurlingen op t veld en t dan over n proces durven hebben..Triest..Onze aanvoerders zijn geen iconen meer, maar passanten…Triest…Alweer n blamage en niemand die er verbaasd over zal zijn…

  • Anoniem

    3 februari 2017 - 22:25

    Ik heb altijd mijn twijfels gehad & geuit of Dijkhuizen voortijdig buiten joppen wel zo`n goed idee was. Want waar investeer je dan precies in? De nadelen zijn evident:

    – het kost geld (wat er niet is)
    – we versterken ons imago als trainerskerkhof maar weer eens
    – als de trainer die het overneemt de boel ook niet aan de praat krijgt, begint hij besmet aan het nieuwe seizoen
    – is de kwaliteit van de selectie dusdanig dat een trainerswissel daadwerkelijk soelaas gaat bieden? Ik had daar grote twijfels bij. Nu niet meer want het antwoord is: nee.

    De balans na 5 wedstrijden Vreven:
    – leuke 2-0 tegen Kortrijk maar van Mechelen wonnen we ook 2-0
    – we verslaan 2x FC Knudde maar dat deden we in augustus ook
    – een helftje lang tegen MVV lijkt het ergens op. We pakken een punt waar we dat in augustus niet deden
    – tegen een club uit het rechterrijtje zakken we ouderwets door het ijs. 0 punten waar dat in augustus er nog 1 was.

    Kortom: we zijn geen reet opgeschoten.
    We hebben dus `geïnvesteerd` in de hoop dat het beter zou gaan, onder druk van morrende supporters en sponsors. Een beslissing gebaseerd op emotie en niet op ratio want dat het afbreukrisico dat het met een nieuwe trainer ook niet zou lukken levensgroot waa, leek mij eerlijk gezegd nogal evident. Teveel mensen dichtten deze selectie kwaliteit toe die er gewoon echt niet in zit. Maar wij zijn zo opportunistisch als de pest: er komt een nieuwe trainer en o o o wat is zijn aanpak lekker verfrissend tov de vorige. Een fenomeen dat ook al jaren, minstens sinds Karelse, gewoongoed is bij NAC. Maar blijkbaar zijn wij minder dan ezels of in elk geval hardleerser want ondanks ieder trainersontslag zakken we al jaren steeds verder weg. Misschien ook niet verwonderlijk als in de praktijk de horecaboer veel bepaalt bij NAC, althans als ik dat interview in BN/DeStem moet geloven van een paar weken terug.

    De beste strategie was geweest dit seizoen als verloren te beschouwen, Dijkhuizen de boel tot einde seizoen laten bestieren en een nieuwe trainer bij aanvang van het nieuwe seizoen. Vreven begint volgend seizoen als de trainer die het ondanks versterkingen in de winterstop geen zak beter deed dan zijn voorganger. En dat is bedenkelijk en muf. Had Vreven gewoon in april of mei gepresenteerd als trainer voor het nieuwe seizoen. Ik denk dat we voor komend seizoen serieus op zoek kunnen naar een ander.

  • De Generaal

    3 februari 2017 - 22:32

    ww: jij hebt natuurlijk tijd genoeg om te zeuren!

  • Anoniem

    3 februari 2017 - 22:41

    Ik ben trouwens ook helemaal klaar met selectiespelers die over de trainer en diens trainingen en diens methoden klagen. Want ze geven daarna structureel zelf niet thuis. Ze hebben hun recht van spreken verloren.

    Maaskant werd op voorspraak van de selectie ontslagen.
    Dijkhuizen min of meer hetzelfde verhaal.

    En uiteindelijk is het enige effect dat NAC zichzelf in de nesten werkt. Financieel. Imago.

    De heren die menen zich het luxeprobleem te mogen aanmeten dat ze ongemotiveerd zijn omdat de trainer niet de juiste snaar bij ze weet te raken, nodig ik van harte uit eens een paar maanden drieploegendienst in een fabriek te draaien of eens een tijdje werkzaam te zijn in de zorg: een paar weken luiers wisselen bij demente bejaarden oid.

  • Anoniem

    3 februari 2017 - 22:45

    @Generaal

    Zeuren?
    Ik maak me zorgen.
    Wij blijven volharden in het maken van dezelfde type beslissingen die ons al jaren geen steek verder brengen. Wat hebben, te beginnen met Karelse, al die trainersontslagen ons gebracht dan?

    Weet je hoe Einstein het principe omschreef van volharden in hetzelfde doen maar desondanks steeds een andere uitkomst verwachten?
    Waanzin.

  • Moppernac

    3 februari 2017 - 22:55

    Het was weer eens amateurisme wat dit NAC vanavond heeft laten zien.
    Met deze selectie zal je NOOIT kunnen promoveren en verdien je niet eens om überhaupt aan de nacompetitie mee te mogen doen.
    Voor deze groep kan je nog wel 10 TOPTRAINERS (bijv. Van Gaal) wegzetten maar niemand zal hier een kampioensploeg van kunnen maken, laat staan een promovendus club.
    Nee wij moeten toch bang zijn dat we een 2de SPARTA zijn of misschien wel erger een 2de RKC.
    Het ergste vind ik dat we volgend seizoen weer in die kut Juup moeten voetballen en mss dat jaar daarop ook en dat jaar daarop weer en dan weer en dan weer weer.
    Als eerste wat ze nu bij NAC moeten doen is als de sodemieter Smulders buiten gooie en een flinke trap na geven.
    Die Smulders heeft het nog veel kapotter gemaakt dan de club al was.
    En volgend seizoen zit je in Breda ook iedere thuiswedstrijd met een bijna leeg stadion, je moet dan blij zijn dat er net 5000 zullen komen.
    De supporters blijven dit niet pikken.
    Smulders hou de eer aan jezelf, pak je spullen en sodemieter als de gesmeerde bliksem op.

  • RS

    3 februari 2017 - 23:00

    Begin nu eens met die TD weg te sturen, . Het maakt het voor een trainer ook gemakkelijker om die onvoorstelbare miskopen als Rommens (hebben we met hem op het veld al een punt gehaald?), Sporkslede (overal weggestuurd), Verschueren (ze waren er in Belgie al klaar mee), Haemhouts (Nac is zijn 5e Jupilerclub), Korfe (kwam overal tekort) niet meer op te stellen.
    1.5 miljoen te besteden en er tot 1 voor 12 op 31 januari nog een puinhoop van maken.
    Begin nu al te saneren als voorbereiding op het volgend seizoen.
    Ga eens praten over het behouden O`Neill bijvoorbeeld. Zet eens een bewegingsspecialist op N`Toko. Ga Brusselers inpassen.
    Vergeet die nacompetitie. Dat wordt toch niets!

  • YellowBlackFeatr

    3 februari 2017 - 23:21

    Tja, resultaat is wederom teleurstellend!
    De trainer valt weinig te verwijten, aangezien die er nog niet zo lang zit.

    De spelers des te meer…Zou het de kwaliteit zijn of de NOAD die ontbreekt? Of misschien beide… Het is op zich niet zo vreemd dat je met selectie bestaande uit vrij veel huurlingen, dat er zulke resultaten worden behaald…Is de scouting dan zo slecht? Kijk, dat je huurlingen haalt om een paar gaten op te vullen oke….Maar dat er meer huurlingen instaan dan eigen spelers vind ik al ver gaan. En dan krijg je dit soort taferelen. Lang leve het samenwerkingsverband met MC!

  • De Generaal

    3 februari 2017 - 23:21

    En als de donder overschakelen op 4-4-2

  • wvgastel

    4 februari 2017 - 00:08

    T is niks en het wordt niks met deze selectie! Je kunt beter 10 hele hebben als 30 halve! Jammer. …maar het is niet anders

  • Rooie Jo

    4 februari 2017 - 00:24

    Stijn, in vredesnaam, laat iedereen morgen vanaf 7.00 strafrondjes lopen totdat minimaal de helft van de selectie aan het kotsen is. Dat is de enige manier om die vaatdoeken wat moraal bij te brengen.

  • ennaajseejer

    4 februari 2017 - 07:40

    de reacties hier zijn nog mild in vergelijking bij de BsideRats zeg, pffff….

  • Opa

    4 februari 2017 - 08:35

    Zou het zo.langzamerhand geen tijd worden om die voetballer van city zonder passie Zonder nac-hart zonder enthousiasme terug te sturen? We hebben jeugd en in de juuup loopt bij elke club een beter stelletje rond. Stop met drie flauwekul. Denu na voor je mensen wegstuurt. Wat een doffe ellende nu al verliezen van den bosch.. hoe lang denk je nog dat de supporters gek blijven?

  • petruske

    4 februari 2017 - 08:42

    Triest heel triest. je kunt de trainer niks verwijten, je kunt het duurste van het duurste gereedschap aanschaffen maar als je materiaal niet deugd kom je nergens. wat een wanvertoning en wij zijn nog gekker wij denken nog dat Nac een topper in de Juup is.

  • petruske

    4 februari 2017 - 08:42

    Triest heel triest. je kunt de trainer niks verwijten, je kunt het duurste van het duurste gereedschap aanschaffen maar als je materiaal niet deugd kom je nergens. wat een wanvertoning en wij zijn nog gekker wij denken nog dat Nac een topper in de Juup is.

  • Grover

    4 februari 2017 - 08:52

    30 spelers in de selectie en voor t overgrote deel brandhout…ook knap Smullie!! Hoe krijg je t voor elkaar? Owja het is allemaal onderdeel van het proces.

  • Joop Klepzeiker

    4 februari 2017 - 09:59

    @ Grover; en het mooie is, op het gehuurde (gratis) spul na ligt het meeste allemaal na dit seizoen nog twee jaar vast. Nog jaren genieten van toppers als Adarabioyo en Sjefke Stans!

  • RS

    4 februari 2017 - 10:43

    Joop Klepzeiker. En vergeet Haemhouts, Sporklede, Rommens, Verschueren, Korte en Verbeek niet! Daar kan geeneen trainer wat mee. Mijn voorspelling: die mogen allemaal transfervrij vertrekken op het eind van dit seizoen. Is een oude traditie bij onze club! Wordt door Smulders in ere gehouden.
    Wat betreft noad deze kwalitatief ondermaatse spelers komen allen fysiek te kort. Dan kun je toch ook geen noad verwachten?
    En ook van de Engelsen niet; die zijn allen jarenlang in de watten gelegd bij MC. Je ziet dit ook bij veel spelers uit de Ajax-jeugd.

  • Al Pacino

    4 februari 2017 - 10:50

    Trieste bedoeling daar in Den Bosch. Waar is het echte NAC toch gebleven? Iedere week weer zit je met kramp in de maag naar hen te kijken en steeds weer wordt men geconfronteerd met een ellendig eindresultaat. Het kan wel eens gebeuren dat er sprake is van een overwinning of een gelijkspel, maar nooit zie je nog eens een leuke en aantrekkelijke wedstrijd. Steeds weer krijg ik het gevoel dat men zijn eigen graf aan het graven is.
    De band van de supporters met hun club is inmiddels aan slijtage onderhevig en nergens zien wij een lichtpuntje. Nee, sorry, dat is niet waar, want Brondeel en O’Neill mogen wel met ‘ere’ genoemd worden!

    Nou zit het ons ook niet bepaald mee, want nu hebben wij een goede verdediger aangetrokken en kan hij, wegens een blessure, niet spelen. (Is hij bij de overgang wel goed onderzocht??) Dit is een grote tegenvaller, een grote tegenvaller! En wat doet de trainer, ongetwijfeld in overleg met de TD? Men gaat het enige alternatief wat wij hadden, namelijk Van Diermen, verkopen, nee WEGGEVEN aan een club die gelukkig niet tot de concurrenten behoort! Niet?? Nee, natuurlijk wel een concurrent, want IEDERE Jupiler-club is een concurrent van NAC!
    Aan het begin van de competitie startten wij met een centraal duo Rommens/Verschueren. Vele supporters klaagden een aantal wedstrijden over de ‘lengte’ van deze beide centrumspelers en terecht. En wie stond er nu weer in het centrum? Ja hoor, daar kwam de dwerg Rommens weer eens opdraven. Hoe kom je als trainer daar op?

    Vreven, als mij goed herinner, ben jij eveneens een voorstander van het 4 – 4 – 2 –systeem. Waarom voer je dit bij NAC dan niet door? Mag dat niet??
    Kies tegen Dordt eens voor:

    Brondeel / Sporkslede, O’Neill, N’Koto, Horsfield / Verschueren, Garcia, Barker, Smith-Brown /
    Dessers en Oosterwijk.

    Invallers?
    Haemhouts voor N’Koto en El Allouchi voor Barker.

  • fvf6

    4 februari 2017 - 10:52

    Nee het was niet goed en moet beter .Maar, sparta en vvv hebben er ook jaren over gedaan om weer op niveau te presteren . @WW stelt we hadden dit als verloren jaar moeten beschouwen, maar een jaar geen prijzen halen met een compleet nieuwe selectie is toch geen schande . Geef de technische staf de tijd om bouwen en te slijpen , Aan afzeiken heeft niemand wat . Opbouwen heeft nu eenmaal tijd nodig. HUP NAC

  • Hoog Hart Lied Bier!

    4 februari 2017 - 11:01

    Gericht spelers Scouten heeft alleen maar zin als je iets te besteden hebt , nu kan je wel een selectie van 100 spelers binnen je club halen maar als het allemaal transfervrije poppekes zijn en huurlingen dan hebben we het dus over afvallers van andere clubs en eventuele talenten die moeten rijpen. Mooiste is nog dat die `afvallers` van kleine clubs komen , als ze nu afvallers van goede clubs waren zoals we ze vroeger oppikten……
    Je kunt geluk hebben zoals met Brondeel , Dessers maar ………
    Oplossing …..? , ziel verkopen óf een kerel met NAC-hart en veul geld.

  • petros

    4 februari 2017 - 13:33

    Kille avond in een sfeerloos stadion…wat een contrast met vorig jaar en toen was N…nac zelden zo slecht gezien….ik was blij dat ik naar huis mocht. Ik ben altijd zeer optimistisch, maar nu heb ik het laatste restje goede hoop verloren voor dit seizoen

  • deparel

    4 februari 2017 - 15:08

    Dat die Verbeek nog steeds mag meedoen is natuurlijk een schande.

  • ennaajseejer

    4 februari 2017 - 16:47

    Wie weet komt het richting nacompetie nog op de rails, wie weet, wie weet, wie weet. Maar weer veel bidden. En Smulders bedankt voor dit stelletje zoutzakken. En Stijn: de zweep erover!

  • Bertus*89

    4 februari 2017 - 17:29

    De ondergrens

  • steef

    4 februari 2017 - 18:11

    Kan een positivo mij uitleggen wat we aan het opbouwen zijn? Welk proces?
    We hebben 9 huurlingen en ieder seizoen is er minder geld.
    Ik zie ons nog jaren in deze kut competitie zien, en ook dan er is NIETS opgebouwd.

  • Sjak

    4 februari 2017 - 19:04

    Laat ik eens met een positief verhaal beginnen. We gaan de rest van deze periode gewoon winnen. We staan gewoon gedeeld eerste. Het gaat k@t maar we bestaan nog. Ik heb het idee dat er nu veel meer beleving en betrokkenheid dan een paar jaar geleden. Laat je niet van de wijs brengen. Het blijft onze tegendraadse k@tclub

  • Anoniem

    4 februari 2017 - 19:54

    Brdanaar Ralph Seuntjens schiet de ene na de andere erin voor VVV.
    Bredanaar Tom Boere schiet de ene na de andere erin voor Oss.
    Waar, wanneer & hoe ging wat mis?

  • nac-er

    4 februari 2017 - 20:45

    Van As terug stond altijd wel een elftal en toen was er ook geen geld.

  • Alcoholvrije Sint

    4 februari 2017 - 21:27

    Van As is een van de veroorzakers van deze ellende. Als je daarmee aankomt, snap je er helemaal niets van.

    rs, dat jij een persoonlijk oorlogje met wat mensen bij NAC hebt uit te vechten, wil nog niet zeggen dat je geen feiten hoeft te checken als je met beweringen komt, stemmingmaker!

  • Moppernac

    4 februari 2017 - 22:10

    Sjak@

    Ik weet niet welke periode jij bedoelt met we staan gedeeld eerste, maar deze 3de periode sta je gewoon gedeeld 3de.
    Wat jij bedoeld met gedeeld eerste is dat VVV al een periode op zak heeft en dat jong Ajax als 2de niet mee mag doen aan de nacompetitie , maar als we dan in deze periode toch 3de blijven heb je helemaal niks want dan word er niemand periode kampioen en gaat die plaats naar de hoogt geklasseerde in de eindstand na 38 wedstrijden.

  • Moppernac

    4 februari 2017 - 22:28

    Ik denk dat we over 3jaar bijv. Tegen clubs als FC Lienden en Spakenburg spelen in de Tweede Divisie.
    DAT ZIT NAMELIJK IN HET PROCES VAN SMULDERS

  • Beatrix92

    4 februari 2017 - 22:49

    @Moppernac

    Ooit gedacht aan een vrijwillige opname?
    Het is gewoon niet anders, het is zoals het is!
    Mijn NAC is niet meer, gasten waar ik me niet in herken.
    Vreemde, passanten, O19 zit zeer veel talent en is een groep.
    Zal nooit verloren gaan

  • ennaajseejer

    5 februari 2017 - 03:51

    7 huurlingen op het veld, waarbij je bij een paar toch grote vraagtekens mag zetten. Ze zullen het natuurlijk nooit toegeven, maar er moeten haast wel afspraken gemaakt zijn over speelminuten voor City-spelers. Iemand die daar wat vanaf weet?

  • RS

    5 februari 2017 - 08:07

    AS. Over stemming maken gesproken.
    Mijn persoonlijke excuses aan jou. Ik heb de feiten even gecontroleerd. De aankopen van Smulders zijn allemaal top!

  • Alcoholvrije Sint

    5 februari 2017 - 08:49

    – 7 van de 11 overwinningen dit seizoen zijn wedstrijden geweest waarin Rommens in de basis stond.

    – Haemhouts heeft overal waar hij speelde veel wedstrijden gespeeld

    – Zowel Verschueren als Sporkslede hebben in vrijwel alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van hun land gespeeld.

    Waar het mij om gaat, RS, is dat je met verschillende brillen naar de spelers kunt kijken. Ik ben zelf niet van elke speler fan en ik mis ook vaak de `echte visie` – zoals we die al jaren niet gezien hebben bij NAC, dus mocht iemand “m wel hebben, zouden we dat dan herkennen?

    Ik vraag me óók af waarom bijvoorbeeld een Boere niet bij NAC speelt, terwijl Smulders hem toch van vrij dichtbij heeft meegemaakt. Ik kan alleen maar verzinnen dat er destijds de gentlemen`s agreement is gemaakt dat NAC geen spelers van Eindhoven zou halen (van wie Smulders precies de contracten kende). Wellicht ook de reden van de tussenstop van N`Toko? En ik vraag me af waarom NAC nog steeds dat vermaledijde 4-3-3 speelt met buitenspelers die toch echt niet lijken te voldoen.

    Maar om nou te zeggen dat alles rotzooi is, is bijna net zo gemakkelijk als je laatste opmerking. Bijna.

  • Rizu

    5 februari 2017 - 11:33

    Een ding ja eentje maar. Waarom krijgt geen een trainer het bij de jongens erin geslagen dat ze moeten vechten?

  • ennaajseejer

    5 februari 2017 - 13:17

    @Rizu
    de nieuwe patat-redbiull-chips-breezer generatie misschien?

  • Anoniem

    6 februari 2017 - 08:18

    http://www.bndestem.nl/sport/nac/uitblinkende-brondeel-ontgoocheld-we-missen-agressiviteit-en-mentaliteit-1.6881018

    En onze nieuweling Jari maakte een opmerking in dezelfde trant.

    Dus na ruim 5 weken Vreven zit er nog steeds onvoldoende mentaliteit in. Volgens mij is dat ook iets intrinsieks, niet te trainen. Dat gif, die wil om absoluut ten koste van alles te willen winnen, zit in je.

    Je mag (moet) Dijkhuizen verantwoordelijk houden voor het feit dat hij mede zo`n mentaal slappe selectie heeft samengesteld, maar afgezien daarvan is de vervanging van Dijkhuizen door Vreven een van de meest kansloze trainerswissels van de afgelopen jaren geweest: letterlijk vol-sla-gen zinloos, van nul en generlei betekenis. Een bak geld weggegooid. Dit seizoen was voor aanvang van de winterstop al verloren, en de komst van Vreven verandert daar niets aan.

  • Brian Westzee

    6 februari 2017 - 11:21

    "verliezen van den bosch…. daar moet je toch gewoon met 0-3 overheen knallen".

    Zolang we er zo over blijven denken zullen we nog veel teleurstellingen te verwerken krijgen. We overschatten onszelf als club behoorlijk zo.

    Qua achterban en mogelijkheden moet er meer uit te halen zijn, dat klopt. Maar niet nu. Er is veel te veel kapot gemaakt in het verleden en voordat we dat hersteld hebben zijn we een paar jaar verder (en ik twijfel er aan of het proces van Smulders de juiste weg is maar dit terzijde).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny50thumb
wanny119thump
wanny117thump
wanny64thumb
wanny95thump
wanny57thumb
wanny53thumb
wanny77thump
wanny120thump
wanny105thump
wanny92thump
wanny104thump
wanny60thumb
wanny112thump
wanny107thump
wanny59thumb
wanny122thump
wanny123thump
wanny48thumb
wanny130thump
wanny85thump
wanny115thump
wanny62thumb
wanny127thump
wanny102thump
wanny116thump
wanny65thumb
wanny124thump
wanny63thumb
wanny87thump
wanny41thumb
wanny43thumb
wanny55thumb
wanny90thump
wanny80thump
wanny109thump
wanny126thump
wanny56thumb
wanny77.2thump
wanny46thumb
wanny106thump
wanny96thump
wanny91thump
wanny71thump
wanny100thump
wanny54thumb
wanny110thump
wanny44thumb
wanny58thumb
wanny52thumb
wanny125thump
wanny45thumb
wanny129thump
wanny99thump
wanny98thump
wanny97thump
wanny111thump
wanny39thumb
wanny113thump
wanny101thump
wanny103thump
wanny93thump
wanny47thumb
wanny118thump
wanny61thumb
wanny128thump
wanny121thump
wanny42thumb
wanny108thump
wanny114thump
wanny88thump
wanny94thump
wanny49thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Plaatsing scorebord (2004)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Emotie na de promotie (2017)
NAC - Vitesse (2001)
No pyro no party (2008)
Willem II uit (2004)
Groningen - NAC (1994)
NAC gered (2002)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Maradonny spandoek (2010)
Strawberry (2003)
Eerste BSR-Redactievergadering
Forumavond Sanering (2002)
Den Bosch NAC (1993)
Volle bak bij NAC (2015)
Cheerleaders basketbal (2001)
Hel van Enschede (2004)
Glapje (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Dubbeldekker (2011)
willem2doekske 2004
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Bingo Bier (2010)
It's for Dominique (2012)
UWD Flyer (2005)
Spakenburg uit (2014)
Start Red NAC (2011)
Giessen NAC (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Anti jong teams (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Bouw stadion fundering (1995)
Avondje NAC (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
SLM ramp herdenking (2003)
Open dag (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NAC logo op stadion (2013)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Zes bier graag (2016)
Tokoli spandoek (2002)
Liever dan (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Groningen - NAC (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
All together now (2002)
Utrecht bus uit (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Pilaarplezier (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
De vaste opstelling (2016)
Graafschap-NAC (2001)
Bulldog spandoek (2004)
Ferry (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Zwemcombi Volendam (2016)
NAC Museum (2002)
Pannen vol Paella
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Eindhoven uitvak (2016)
D'r hed een duif... (2013)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Uitvaart JP (2005)
Trossen los bootcombi (2013)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Utrecht uit (2004)
Rat van elf trommels (2008)
Stilbo tours (2010)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Heerenveen uit (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Ferry-Fiona
Bouwtekening stadion (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Fear spandoek (2016)
Forummeeting (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Museumavond (2012)
Raise your flag (2021)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC muts (2015)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Afscheid van As (2002)
Darttoernooi 2004
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NACPraat Radio (2021)
Newcastle NAC (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
Cambuur uit (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC basketbal Conesco (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Fortuna - NAC (2001)
Schilderij (2017)
Vlag halfstok (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Doortje (2013)
Kapan (2009)
Para (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Zundert NAC (2004)
Paulitoernooi (2007)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC Volendam (2004)
Megavlag (2017)
NAC-Ajax 2001
Nieuwe grasmat (2013)
Eupen - NAC (2015)
Maxime (2015)
NAC RBC vol stadion (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
megavlag locos 2013
Rookpotten Demodag (2005)
MVV - NAC (2015)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Rat van Elf (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
B-Side (2016)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
De Koel (2016)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
De Knyp (2015)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
troyesnac (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
UWD yellow (2007)
Al together now streaker (2002)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Zilvermeeuw (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Oude NAC Museum (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
30 bier (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Feyenoord-NAC 2001
Vitesse uit (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Hamburg (2008)
NAC RBC (2005)
Andro Knel Bokaal (2000)
Stadionkwartier (2009)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Making of Megadoek (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
apresski flyer (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Geef ons onze club terug (2002)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Postperron (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC Ajax (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Carnaval Bea (2005)
Red NAC paaseitjes (2011)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC AZ 2001
Another day at the office (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
UWD Black (2004)
Stiltegebied (2005)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Fuik Oss 1999
NAC de Graafschap (1994)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC Donar (2001)
Hein (2011)
Huldiging (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NAC PSV (2001)
Brabantse nachten (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Achilles uit (2016)
Newcastle (2003)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Bouw Stadion (1994)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
stickercultuur-(2012)
Promotie (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Bouw stadion (1994)
ACDC in Volendam (2010)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Annie terug (2004)
Volle Bea (2003)
Nieuw gazonnetje (2008)
Sticker gezopen (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Gele rook (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Videohoes (2003)
TitaNAC (2013)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Uitgeteld (2007)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Gepromoveerd (2017)
Trouwe musketiers (2013)
Troyes (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vierwielercombi (2008)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Doekenfeest (2014)
Volendamse Dijk (2019)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Graffiti (2013)
Altijd naar NAC (2019)
Vieze rockers (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Viaductversiering (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Anticombi VVV (2007)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Anti Fries UWD (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Stickercultuur (2019)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Stadionverherbouwing (2010)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Stad zonder karakter (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Alkmaarderhout (2004)
Oldtimercombi (2005)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Donar Kebab (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC Tattoo lip (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
FujiFilm Stadion (2000)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Jong geleerd (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by