Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Vooropgesteld: ja, we kennen de tegeltjes over het verliezen van jezelf, het niet afmaken van kansen en dat het laf is om naar de scheidsrechter te wijzen weten we ook. Tot zover de relativering.

Nu dan het verslag van de wedstrijd. Wat. Een. Kutscheids. Voetballen op dinsdagmiddag 18:30 is al kut, het stadion liep pas in de loop van de eerste helft vol, maar als de knvb dan ook nog eens zo’n marchanderende flapdrol stuurt dan is het helemaal een verloren avond.

Niet dat twente per se in het zadel geholpen moest worden, ook de tukkers werden benadeeld, maar een scheids die zo zijn stempel drukt op het spelverloop en daarbij de boel ook nog eens meerdere malen laat ontsporen is de fluit niet waard.


In de rust ging de kale leidsman schoorvoetend langs bij Gert-Jan Verbeek om zijn nederige verontschuldigingen aan te bieden voor een niet gegeven pingel na hands van Korte. Hij maakte dat foutje goed in de laatste seconde van de wedstrijd. In plaats van gewoon voor een pingel te fluiten liet hij doorballen en lokte daarmee de oliedomme overtreding van de vliegende keep uit.

Na afloop kreeg Vreven geen excuses van het kale warhoofd. Nee, hij werd gerapporteerd door de geenharige en zal ongetwijfeld samen met Bertrams op het matje moeten komen.


KNVB, bedankt voor deze kutavond. Scheidsrechter Mulder, ga de singel in.

16 comments on “Belachelijke kutscheids verpest Avondje NAC”

  • rade

    12 december 2017 - 22:21

    Lekker meehuilen met Vreven en alles in schoenen van scheids schuiven. Die durft te beweren dat we zo veel kansen gecreëerd hadden en zo dominant waren. Steek je energie eens in het rustig bekijken en analyseren van een wedstrijd en het doen van noodzakelijke tactische ingrepen in plaats van dat domme gedraaf en drukke gedoe. Malloot…

    Wat moet García doen om gewisseld te worden? 80% van z`n balcontacten zijn overbodig. 16 wedstrijden 0 goals en 1 assist…Wat n talent..Dat moet wel een geweldige zaalvoetballer worden…Samen met z`n zusje Fernandes..

    Nijholt laat zien wat we nodig hebben. Volwassen profs met tactisch inzicht die in teambelang denken…Dat is voor mij n NAC speler!

  • De Generaal

    12 december 2017 - 23:01

    Vreven verkoopt gewoon onzin:
    -NAC was niet dominant
    -NAC creëerde amper kansen
    -NAC speelde gewoon erg matig

    Verder:

    -Er wordt bijzonder naïef gewisseld: waarom Nijholt eruit?
    -Hoogste tijd om in te grijpen en zet MANNEN in het veld
    -Haal die zaalvoetballers eruit
    -Vreven mag morgen naar R. Genk

  • Mike

    12 december 2017 - 23:20

    Beste Rade,

    Nee we waren niet dominant, wellicht wel aan de bal maar in legio kansen resulteerde dat zeker niet.

    Maar Mulder is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het creeeren van de momenten waardoor ons NAC vandaag ongelofelijk dure punten aan twente verliest.

    Moment van de 1-2 geeft hij geen vrije trap aan Meijers waaruit vervolgend het schot voor assaidi komt. Als je dan buiten al vele andere momenten in de 90plusstiktmestront minuut de bal niet op de stip legt waaruit de rode kaart komt en dus geen mogelijke gelijkmaker, ja dan mag je schijten op Mulder. Je kunt dan alles op het spel gaan gooien, maar in degradatievoetbal ga je nooit wereldpotten spelen, dus heb je ook gewoon een normale arbitrage voor nodig.

  • YellowBlackFeatr

    13 december 2017 - 00:14

    Blehh man nep supporters!! Ga lekker een ander de tering in helpen dan Vreven… Nijholt eruit snap ik ook niet maar voor de rest zal ie echt wel weten wat ie doet. De trainer krijgt hugodver altijd het blok op zijn been terwijl het de spelers zijn die het verzuimen hoor. Wordt wakker….

    Vreven is de man voor deze club en gaat dit nog heel lang doen!! Dat hoop ik tenminste en een ieder die het er niet mee eens is gaat net zo snel met het beleid van andere jaren naar beneden als de afgelopen jaren en zijn vieze vuile huichelaars!!

    []

  • ennaajseejer

    13 december 2017 - 00:16

    Vreven is een schattig menneke, maar als trainer ver onder de maat. Hoeveel punten heeft het NAC bijvoorbeeld al niet gekost dat hij Nijholt op de tribune gezet heeft omdat ze niet samen dor 1 deur konden. Heet dat professionalisme? En steeds maar dezelfde spelers die er niets van bakken laten staan en weigeren te wisselen. Tja….
    En de selectie die Smulders heeft samengesteld is ook totaal uit balans, prutswerk.
    Vind je het gek dat je in de problemen komt. Met een overwinning vanavond had het er beter uitgezien, maar eigenlijk was dat alleen maar verbloemen van de feiten geweest. Het wordt een lang en zwaar seizoen, helaas……..

  • photek1969

    13 december 2017 - 07:23

    Beetje flauw om de scheids de schuld te geven. Hij had Twente ook een penalty kunnen geven. Lood om oud ijzer. NAC verloor van zichzelf. Een wisselvallig elftal met een tactisch zwakke coach en een nul van een TD. Zonder ingrijpen tijdens de winterstop spelen we straks weer op maandagavond bij Jong Ajax.

  • rade

    13 december 2017 - 08:47

    Beste Mike,
    Mulder had n penalty moeten geven aan Twente bij 0-0 en had Nijholt rood kunnen geven. Scheids was n drama, maar niet doorslaggevend voor t resultaat. Aan de goal waaraan jij refereert ging na het Meijers moment ook nog dramatisch uitverdedigen van Sporkslede vooraf. En dan nog had NAC n half uur om orde op zaken te stellen. En juist in dat laatste half uur gaf NAC niet thuis en liet Vreven na om een verdediger te wisselen voor n extra aanvaller terwijl Twente met 10 man achter de bal speelde.

  • Grover

    13 december 2017 - 08:59

    Ik deel de hierboven gegeven meningen, we hebben een aantal postbodes in ons elftal rondlopen wat het spel niet ten goede komt…Garcia/El Allouchi moeten beter kunnen dan zij gisteren lieten zien. Hoelang geeft Vreven nog de voorkeur aan zijne koninklijke hoogheid Vloet, wat een vreselijk irritant omhoog getild eeuwig talent. Voegt werkelijk waar niks toe aan het spel, vraagt in stilstand om een bal, voetbalt in 1 tempo en loopt alleen maar te zeiken op zijn medespelers. Kijk eens een keer in de spiegel man….Korte kan niet beter dus daar kan ik niet kwaad op worden. Hup NAC!!

  • Smikkelhut

    13 december 2017 - 09:19

    Ja slechte scheids, maar hij was lang niet de slechtste man op het veld. Die liepen in het geel (en blauw)

  • fvf6

    13 december 2017 - 16:28

    Ja ook twente verdiende een pingel , maar dat wil dat dan zeggen dat de scheids NAC er dan ook maar geen moet geven . Bovendien de overtreding op Meijers werd afgedaan als een fopduik waarna de 1-2 viel. Ook had Nijholt rood moeten krijgen (misschien daarom de wissel?)En hoeveel krediet krijgt postbode Garcia (is veel te traag en eist alle ballen op en verspeeld er veel) Maar scheids Mulder was toch echt wel de man van de avond , wat een warhoofd is nog niet goed genoeg voor de amateurs , want daar wordt hij van het veld gehaald .Ben benieuwd wat de KNVB doet met deze wanprestatie van die man . En nu ik het toch over de KNVB heb wat een belachelijke tijd voor een doordeweekse wedstrijd .Het was gewoon weer KUT. Ook was ik het niet eens met het affluiten bij de blessure behandeling ,ik denk als NAC de volgende wedstrijd met 1-0 voorstaat 5 minuten voor tijd ook maar zo`n theater stuk moet opvoeren , maar dan zal er wel extra tijd bij komen .

  • Moppernac

    13 december 2017 - 16:55

    Niet geschoten is altijd mis.
    Als je niet schiet kan je ook niet scoren.
    Als je niet scoort kun je ook niet winnen.
    Als je niet wint ga je degraderen.
    Als NAC zo doorgaat gaat het degraderen.
    Dus moet er snel wat gebeuren in Breda.

    NAC kan met deze voorhoede nog wel 100jaar voetballen en maken ze nog geen goal.
    Ze maken goals uit strafschoppen en eigen doelpunten van een tegenstander of uit een toevalstreffer.
    In de winterstop een spits halen die kan scoren.
    In de winterstop een rechterbuiten speler halen die een fatsoenlijke voorzet kan geven zoals Angelino dat kan.
    In de winterstop een keeper halen die punten kan pakken.
    En in de winterstop Smulders op straat zetten.

    Er zit best leuk voetbal in dit elftal zoals tegen Willem 11 en Fc Twente maar scoren dat is het grote probleem.
    Dus heb je niks aan dit leuke voetbal.
    Voorspelling tegen Heerenveen een kleine 3-0 of 4-0 want NAC weet niet wat scoren is.

    Hup NAC , we blijven hopen op betere tijden

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:06

    Oma nog 1punt vergeten.

    Stijf Vreven niet de schuld bij de scheids leggen.
    Floot voor beide partije slecht.
    En wat je in het interview zei over de meest gecreëerde kansen, heb jij naar een andere wedstrijd gekeken dan want NAC heeft totaal niks gecreerd aan kansen

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:07

    Oma is oja

  • Anoniem

    13 december 2017 - 19:09

    VVV, Willem II, FC Twente, Sparta en Roda JC.

    Wat hebben deze ploegen met elkaar gemeen?

    1. Ze vormen met NAC samen de laatste 6 van de eredivisie.
    2. NAC wint van geen enkele (!) in het rijtje genoemde club.

    Zat in al die wedstrijden de arbitrage dermate tegen dat we geen enkele wedstrijd winnend konden afsluiten?

    Gisteren kan je heel misschien mede aan warrig fluiten wijten. Al vond ik ons helemaal niet dominant en hoe vaak heeft die keeper van hun zich nu helemaal moeten strekken?

    Maar volgens mij hebben we gewoon veel grotere problemen dan soms slechte arbitrage. Want is het niet gewoon zo dat NAC al sinds de 0-2 van Enevoldsen bij Feyenoord simpelweg niet scoort als we geen penalty krijgen of het doelpunt door de tegenstander in de schoot geworpen?
    En is het ook niet zo dat we de goals krankzinnig simpel weggeven? Gisteren de 1e een compleet falen van Bertrams, maar het is veel erger: zodra we de controle over een wedstrijd ook maar een heel klein beetje kwijt zijn, lopen we prompt tegen een tegengoal aan. Zie gisteren, zie de 1-0 van Willem II, zie de goal van Excelsior.

    Ik zou me daar als trainer drukker om maken dan om vermeend onrecht door een scheidsrechter, want daarvoor geldt: soms zit het mee, soms zit het tegen. Gisteren zat het optreden van de leidsman tegen, tegen Excelsior kregen we zeker de 1e penalty heel makkelijk mee. Zo gaat dat, en dat middelt zich over 34 wedstrijden wel uit.

  • Keesje Ketting

    14 december 2017 - 07:42

    Ja de scheids was Kut net zoals het voetbal !! degradatievoetbal noemen ze dat. Daar hebben we mannen voor nodig en geen zaalvoetballers.
    Smulders en Vreven lekker laten zitten, en in de winterstop ervaren keeper, goede dynamische creatieve middenvelder en scorende spits halen.
    vanuit city hebben we Garcia en angelino die meerwaarde hebben, de rest is ondermaats

  • Moppernac

    14 december 2017 - 18:22

    Ohjee Heerenveen-NAC word gespeeld om 18.30UUR.
    NAC en 18.30uur is geen goede combinatie zal dus wel een nederlaag worden

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny112thump
wanny53thumb
wanny104thump
wanny52thumb
wanny93thump
wanny96thump
wanny115thump
wanny102thump
wanny94thump
wanny125thump
wanny39thumb
wanny128thump
wanny124thump
wanny55thumb
wanny46thumb
wanny92thump
wanny59thumb
wanny129thump
wanny50thumb
wanny91thump
wanny88thump
wanny97thump
wanny41thumb
wanny45thumb
wanny85thump
wanny63thumb
wanny95thump
wanny57thumb
wanny119thump
wanny56thumb
wanny58thumb
wanny80thump
wanny61thumb
wanny48thumb
wanny60thumb
wanny42thumb
wanny44thumb
wanny122thump
wanny123thump
wanny110thump
wanny62thumb
wanny111thump
wanny127thump
wanny64thumb
wanny43thumb
wanny120thump
wanny54thumb
wanny109thump
wanny99thump
wanny100thump
wanny106thump
wanny47thumb
wanny71thump
wanny113thump
wanny103thump
wanny77.2thump
wanny65thumb
wanny98thump
wanny49thumb
wanny116thump
wanny114thump
wanny117thump
wanny90thump
wanny108thump
wanny87thump
wanny118thump
wanny105thump
wanny107thump
wanny101thump
wanny77thump
wanny130thump
wanny126thump
wanny121thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
B-Side (2016)
A-jeugd wint de beker (2011)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Volle bak bij NAC (2015)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Bingo Bier (2010)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Stilbo tours (2010)
It's for Dominique (2012)
Making of Megadoek (2012)
MVV - NAC (2015)
De Koel (2016)
No pyro no party (2008)
BN de Stemmingmaker (2011)
Oude NAC Museum (2002)
Doortje (2013)
NAC AZ 2001
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Trouwe musketiers (2013)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC gered (2002)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fuik Oss 1999
Vitesse uit (2004)
Darttoernooi 2004
Viaductversiering (2003)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Geef ons onze club terug (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
NAC Donar (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
D'r hed een duif... (2013)
Feyenoord-NAC 2001
Raise your flag (2021)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Postperron (2001)
Uitvaart JP (2005)
Maxime (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Heerenveen uit (2015)
Gepromoveerd (2017)
Glapje (2014)
Ferry-Fiona
NAC RBC vol stadion (2003)
NAC - W2 tent (2001)
Te voet naar RBC (2004)
Anticombi VVV (2007)
Pannen vol Paella
Megavlag (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Promotie (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
willem2doekske 2004
Vierwielercombi (2008)
Doekenfeest (2014)
NAC de Graafschap (1994)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Carnaval Bea (2005)
Plaatsing scorebord (2004)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Strawberry (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Hel van Enschede (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Utrecht bus uit (2004)
Rat van Elf (2017)
Willem II uit (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Oldtimercombi (2005)
All together now (2002)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Pilaarplezier (2014)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Museumavond (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
UWD Black (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Zilvermeeuw (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Volle Bea (2003)
Stiltegebied (2005)
Hooligans in Groningen (2006)
Eerste BSR-Redactievergadering
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Open dag (2014)
NAC muts (2015)
Cheerleaders basketbal (2001)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Huldiging (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Bouw stadion (1994)
Forumavond Technisch (2003)
Videohoes (2003)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Troyes (2002)
Cambuur uit (2014)
Altijd naar NAC (2019)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC Volendam (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Hein (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Rat van elf trommels (2008)
Spakenburg uit (2014)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC PSV (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
Newcastle NAC (2003)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
30 bier (2002)
Bouw Stadion (1994)
Anti jong teams (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
stickercultuur-(2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Zundert NAC (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
UWD Flyer (2005)
Stad zonder karakter (2001)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Bus uitzwaaien (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC-Ajax 2001
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC Museum (2002)
Uitgeteld (2007)
NAC RBC (2005)
Ferry (2002)
Giessen NAC (2003)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Paulitoernooi (2007)
Graffiti (2013)
NACPraat Radio (2021)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Forummeeting (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Forumavond Sanering (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Zes bier graag (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Utrecht uit (2004)
Afscheid van As (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Fear spandoek (2016)
Start Red NAC (2011)
UWD yellow (2007)
Trossen los bootcombi (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Vieze rockers (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Newcastle (2003)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Vlag halfstok (2001)
Donar Kebab (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
apresski flyer (2012)
Para (2001)
Bouw stadion fundering (1995)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
TitaNAC (2013)
Emotie na de promotie (2017)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Den Bosch NAC (1993)
Al together now streaker (2002)
Toiletten bij Telstar (2007)
troyesnac (2002)
De vaste opstelling (2016)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
Fandag 2004 Mommers dart
Bus uitzwaaien (2014)
Hamburg (2008)
NAC logo op stadion (2013)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
De Knyp (2015)
NEC - NAC op P5 (2017)
Jong geleerd (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Another day at the office (2013)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Loting Newcsatle (2003)
Groningen - NAC (1994)
Volendamse Dijk (2019)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
Fortuna - NAC (2001)
Bulldog spandoek (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Sticker gezopen (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Gewonnen van Cambuur (2014)
megavlag locos 2013
Eupen - NAC (2015)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Brabantse nachten (2004)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Training bij Dennenlucht (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Avondje NAC (2014)
Liever dan de eerste (2004)
Annie terug (2004)
Gele rook (2016)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Schilderij (2017)
NAC Ajax (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Stickercultuur (2019)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Eindhoven uitvak (2016)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Achilles uit (2016)
Dubbeldekker (2011)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Omwisselen Graafschap (2011)
Liever dan (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Kapan (2009)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Stadionkwartier (2009)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
St Pauli toernooi (2014)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Groningen - NAC (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Alkmaarderhout (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by