Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Vooropgesteld: ja, we kennen de tegeltjes over het verliezen van jezelf, het niet afmaken van kansen en dat het laf is om naar de scheidsrechter te wijzen weten we ook. Tot zover de relativering.

Nu dan het verslag van de wedstrijd. Wat. Een. Kutscheids. Voetballen op dinsdagmiddag 18:30 is al kut, het stadion liep pas in de loop van de eerste helft vol, maar als de knvb dan ook nog eens zo’n marchanderende flapdrol stuurt dan is het helemaal een verloren avond.

Niet dat twente per se in het zadel geholpen moest worden, ook de tukkers werden benadeeld, maar een scheids die zo zijn stempel drukt op het spelverloop en daarbij de boel ook nog eens meerdere malen laat ontsporen is de fluit niet waard.


In de rust ging de kale leidsman schoorvoetend langs bij Gert-Jan Verbeek om zijn nederige verontschuldigingen aan te bieden voor een niet gegeven pingel na hands van Korte. Hij maakte dat foutje goed in de laatste seconde van de wedstrijd. In plaats van gewoon voor een pingel te fluiten liet hij doorballen en lokte daarmee de oliedomme overtreding van de vliegende keep uit.

Na afloop kreeg Vreven geen excuses van het kale warhoofd. Nee, hij werd gerapporteerd door de geenharige en zal ongetwijfeld samen met Bertrams op het matje moeten komen.


KNVB, bedankt voor deze kutavond. Scheidsrechter Mulder, ga de singel in.

16 comments on “Belachelijke kutscheids verpest Avondje NAC”

  • rade

    12 december 2017 - 22:21

    Lekker meehuilen met Vreven en alles in schoenen van scheids schuiven. Die durft te beweren dat we zo veel kansen gecreëerd hadden en zo dominant waren. Steek je energie eens in het rustig bekijken en analyseren van een wedstrijd en het doen van noodzakelijke tactische ingrepen in plaats van dat domme gedraaf en drukke gedoe. Malloot…

    Wat moet García doen om gewisseld te worden? 80% van z`n balcontacten zijn overbodig. 16 wedstrijden 0 goals en 1 assist…Wat n talent..Dat moet wel een geweldige zaalvoetballer worden…Samen met z`n zusje Fernandes..

    Nijholt laat zien wat we nodig hebben. Volwassen profs met tactisch inzicht die in teambelang denken…Dat is voor mij n NAC speler!

  • De Generaal

    12 december 2017 - 23:01

    Vreven verkoopt gewoon onzin:
    -NAC was niet dominant
    -NAC creëerde amper kansen
    -NAC speelde gewoon erg matig

    Verder:

    -Er wordt bijzonder naïef gewisseld: waarom Nijholt eruit?
    -Hoogste tijd om in te grijpen en zet MANNEN in het veld
    -Haal die zaalvoetballers eruit
    -Vreven mag morgen naar R. Genk

  • Mike

    12 december 2017 - 23:20

    Beste Rade,

    Nee we waren niet dominant, wellicht wel aan de bal maar in legio kansen resulteerde dat zeker niet.

    Maar Mulder is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het creeeren van de momenten waardoor ons NAC vandaag ongelofelijk dure punten aan twente verliest.

    Moment van de 1-2 geeft hij geen vrije trap aan Meijers waaruit vervolgend het schot voor assaidi komt. Als je dan buiten al vele andere momenten in de 90plusstiktmestront minuut de bal niet op de stip legt waaruit de rode kaart komt en dus geen mogelijke gelijkmaker, ja dan mag je schijten op Mulder. Je kunt dan alles op het spel gaan gooien, maar in degradatievoetbal ga je nooit wereldpotten spelen, dus heb je ook gewoon een normale arbitrage voor nodig.

  • YellowBlackFeatr

    13 december 2017 - 00:14

    Blehh man nep supporters!! Ga lekker een ander de tering in helpen dan Vreven… Nijholt eruit snap ik ook niet maar voor de rest zal ie echt wel weten wat ie doet. De trainer krijgt hugodver altijd het blok op zijn been terwijl het de spelers zijn die het verzuimen hoor. Wordt wakker….

    Vreven is de man voor deze club en gaat dit nog heel lang doen!! Dat hoop ik tenminste en een ieder die het er niet mee eens is gaat net zo snel met het beleid van andere jaren naar beneden als de afgelopen jaren en zijn vieze vuile huichelaars!!

    []

  • ennaajseejer

    13 december 2017 - 00:16

    Vreven is een schattig menneke, maar als trainer ver onder de maat. Hoeveel punten heeft het NAC bijvoorbeeld al niet gekost dat hij Nijholt op de tribune gezet heeft omdat ze niet samen dor 1 deur konden. Heet dat professionalisme? En steeds maar dezelfde spelers die er niets van bakken laten staan en weigeren te wisselen. Tja….
    En de selectie die Smulders heeft samengesteld is ook totaal uit balans, prutswerk.
    Vind je het gek dat je in de problemen komt. Met een overwinning vanavond had het er beter uitgezien, maar eigenlijk was dat alleen maar verbloemen van de feiten geweest. Het wordt een lang en zwaar seizoen, helaas……..

  • photek1969

    13 december 2017 - 07:23

    Beetje flauw om de scheids de schuld te geven. Hij had Twente ook een penalty kunnen geven. Lood om oud ijzer. NAC verloor van zichzelf. Een wisselvallig elftal met een tactisch zwakke coach en een nul van een TD. Zonder ingrijpen tijdens de winterstop spelen we straks weer op maandagavond bij Jong Ajax.

  • rade

    13 december 2017 - 08:47

    Beste Mike,
    Mulder had n penalty moeten geven aan Twente bij 0-0 en had Nijholt rood kunnen geven. Scheids was n drama, maar niet doorslaggevend voor t resultaat. Aan de goal waaraan jij refereert ging na het Meijers moment ook nog dramatisch uitverdedigen van Sporkslede vooraf. En dan nog had NAC n half uur om orde op zaken te stellen. En juist in dat laatste half uur gaf NAC niet thuis en liet Vreven na om een verdediger te wisselen voor n extra aanvaller terwijl Twente met 10 man achter de bal speelde.

  • Grover

    13 december 2017 - 08:59

    Ik deel de hierboven gegeven meningen, we hebben een aantal postbodes in ons elftal rondlopen wat het spel niet ten goede komt…Garcia/El Allouchi moeten beter kunnen dan zij gisteren lieten zien. Hoelang geeft Vreven nog de voorkeur aan zijne koninklijke hoogheid Vloet, wat een vreselijk irritant omhoog getild eeuwig talent. Voegt werkelijk waar niks toe aan het spel, vraagt in stilstand om een bal, voetbalt in 1 tempo en loopt alleen maar te zeiken op zijn medespelers. Kijk eens een keer in de spiegel man….Korte kan niet beter dus daar kan ik niet kwaad op worden. Hup NAC!!

  • Smikkelhut

    13 december 2017 - 09:19

    Ja slechte scheids, maar hij was lang niet de slechtste man op het veld. Die liepen in het geel (en blauw)

  • fvf6

    13 december 2017 - 16:28

    Ja ook twente verdiende een pingel , maar dat wil dat dan zeggen dat de scheids NAC er dan ook maar geen moet geven . Bovendien de overtreding op Meijers werd afgedaan als een fopduik waarna de 1-2 viel. Ook had Nijholt rood moeten krijgen (misschien daarom de wissel?)En hoeveel krediet krijgt postbode Garcia (is veel te traag en eist alle ballen op en verspeeld er veel) Maar scheids Mulder was toch echt wel de man van de avond , wat een warhoofd is nog niet goed genoeg voor de amateurs , want daar wordt hij van het veld gehaald .Ben benieuwd wat de KNVB doet met deze wanprestatie van die man . En nu ik het toch over de KNVB heb wat een belachelijke tijd voor een doordeweekse wedstrijd .Het was gewoon weer KUT. Ook was ik het niet eens met het affluiten bij de blessure behandeling ,ik denk als NAC de volgende wedstrijd met 1-0 voorstaat 5 minuten voor tijd ook maar zo`n theater stuk moet opvoeren , maar dan zal er wel extra tijd bij komen .

  • Moppernac

    13 december 2017 - 16:55

    Niet geschoten is altijd mis.
    Als je niet schiet kan je ook niet scoren.
    Als je niet scoort kun je ook niet winnen.
    Als je niet wint ga je degraderen.
    Als NAC zo doorgaat gaat het degraderen.
    Dus moet er snel wat gebeuren in Breda.

    NAC kan met deze voorhoede nog wel 100jaar voetballen en maken ze nog geen goal.
    Ze maken goals uit strafschoppen en eigen doelpunten van een tegenstander of uit een toevalstreffer.
    In de winterstop een spits halen die kan scoren.
    In de winterstop een rechterbuiten speler halen die een fatsoenlijke voorzet kan geven zoals Angelino dat kan.
    In de winterstop een keeper halen die punten kan pakken.
    En in de winterstop Smulders op straat zetten.

    Er zit best leuk voetbal in dit elftal zoals tegen Willem 11 en Fc Twente maar scoren dat is het grote probleem.
    Dus heb je niks aan dit leuke voetbal.
    Voorspelling tegen Heerenveen een kleine 3-0 of 4-0 want NAC weet niet wat scoren is.

    Hup NAC , we blijven hopen op betere tijden

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:06

    Oma nog 1punt vergeten.

    Stijf Vreven niet de schuld bij de scheids leggen.
    Floot voor beide partije slecht.
    En wat je in het interview zei over de meest gecreëerde kansen, heb jij naar een andere wedstrijd gekeken dan want NAC heeft totaal niks gecreerd aan kansen

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:07

    Oma is oja

  • Anoniem

    13 december 2017 - 19:09

    VVV, Willem II, FC Twente, Sparta en Roda JC.

    Wat hebben deze ploegen met elkaar gemeen?

    1. Ze vormen met NAC samen de laatste 6 van de eredivisie.
    2. NAC wint van geen enkele (!) in het rijtje genoemde club.

    Zat in al die wedstrijden de arbitrage dermate tegen dat we geen enkele wedstrijd winnend konden afsluiten?

    Gisteren kan je heel misschien mede aan warrig fluiten wijten. Al vond ik ons helemaal niet dominant en hoe vaak heeft die keeper van hun zich nu helemaal moeten strekken?

    Maar volgens mij hebben we gewoon veel grotere problemen dan soms slechte arbitrage. Want is het niet gewoon zo dat NAC al sinds de 0-2 van Enevoldsen bij Feyenoord simpelweg niet scoort als we geen penalty krijgen of het doelpunt door de tegenstander in de schoot geworpen?
    En is het ook niet zo dat we de goals krankzinnig simpel weggeven? Gisteren de 1e een compleet falen van Bertrams, maar het is veel erger: zodra we de controle over een wedstrijd ook maar een heel klein beetje kwijt zijn, lopen we prompt tegen een tegengoal aan. Zie gisteren, zie de 1-0 van Willem II, zie de goal van Excelsior.

    Ik zou me daar als trainer drukker om maken dan om vermeend onrecht door een scheidsrechter, want daarvoor geldt: soms zit het mee, soms zit het tegen. Gisteren zat het optreden van de leidsman tegen, tegen Excelsior kregen we zeker de 1e penalty heel makkelijk mee. Zo gaat dat, en dat middelt zich over 34 wedstrijden wel uit.

  • Keesje Ketting

    14 december 2017 - 07:42

    Ja de scheids was Kut net zoals het voetbal !! degradatievoetbal noemen ze dat. Daar hebben we mannen voor nodig en geen zaalvoetballers.
    Smulders en Vreven lekker laten zitten, en in de winterstop ervaren keeper, goede dynamische creatieve middenvelder en scorende spits halen.
    vanuit city hebben we Garcia en angelino die meerwaarde hebben, de rest is ondermaats

  • Moppernac

    14 december 2017 - 18:22

    Ohjee Heerenveen-NAC word gespeeld om 18.30UUR.
    NAC en 18.30uur is geen goede combinatie zal dus wel een nederlaag worden

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
512 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny111thump
wanny124thump
wanny108thump
wanny80thump
wanny53thumb
wanny94thump
wanny64thumb
wanny46thumb
wanny130thump
wanny61thumb
wanny97thump
wanny42thumb
wanny49thumb
wanny120thump
wanny45thumb
wanny62thumb
wanny44thumb
wanny107thump
wanny54thumb
wanny128thump
wanny102thump
wanny41thumb
wanny117thump
wanny48thumb
wanny43thumb
wanny105thump
wanny92thump
wanny116thump
wanny114thump
wanny109thump
wanny126thump
wanny58thumb
wanny65thumb
wanny127thump
wanny60thumb
wanny122thump
wanny87thump
wanny88thump
wanny63thumb
wanny77thump
wanny100thump
wanny119thump
wanny103thump
wanny57thumb
wanny39thumb
wanny91thump
wanny55thumb
wanny129thump
wanny123thump
wanny101thump
wanny99thump
wanny95thump
wanny118thump
wanny113thump
wanny93thump
wanny47thumb
wanny125thump
wanny85thump
wanny112thump
wanny110thump
wanny121thump
wanny90thump
wanny106thump
wanny104thump
wanny96thump
wanny77.2thump
wanny50thumb
wanny59thumb
wanny52thumb
wanny98thump
wanny115thump
wanny56thumb
wanny71thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC Donar (2001)
Hamburg (2008)
Gele rook (2016)
TitaNAC (2013)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Bouw stadion fundering (1995)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Maxime (2015)
Forumavond Sanering (2002)
Tokoli spandoek (2002)
It's for Dominique (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Terugkomst Pierre (2005)
Graffiti (2013)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Andro Knel Bokaal (2000)
Pannen vol Paella
Afscheid van As (2002)
NAC-Ajax 2001
Achilles uit (2016)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Training bij Dennenlucht (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Making of Megadoek (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Op bezoek bij Ross County (2017)
ACDC in Volendam (2010)
Ferry (2002)
Volle bak bij NAC (2015)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
UWD Flyer (2005)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Stop het wanbeleid (2002)
SLM ramp herdenking (2003)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Stilbo tours (2010)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Gewonnen van Cambuur (2014)
megavlag locos 2013
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
All together now (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Slierten slierten slierten (2010)
Museumavond (2012)
Bouw Stadion (1994)
Oude NAC Museum (2002)
Doekenfeest (2014)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Graafschap-NAC (2001)
NAC gered (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Eupen - NAC (2015)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Doortje (2013)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Stad zonder karakter (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
troyesnac (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Darttoernooi 2004
NAC Ajax (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Forummeeting in de Pint (2004)
Vitesse uit (2004)
Fuik Oss 1999
Al together now streaker (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Fortuna - NAC (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Annie terug (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Los Muchachos del Breda (2006)
Forummeeting (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Giessen NAC (2003)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Hel van Enschede (2004)
Utrecht uit (2004)
Gepromoveerd (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Nieuwe grasmat (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Newcastle NAC (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Altijd naar NAC (2019)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Megavlag (2017)
Liever dan (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Ferry-Fiona
Emotie na de promotie (2017)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Anticombi VVV (2007)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Postperron (2001)
Fear spandoek (2016)
Trossen los bootcombi (2013)
In de hekken bij VVV (2017)
Cambuur uit (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Nieuw gazonnetje (2008)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Paulitoernooi (2007)
Brabantse nachten (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Promotie (2017)
Huldiging (2017)
Locos bus naar VVV (2016)
Zes bier graag (2016)
Carnaval Bea (2005)
NAC muts (2015)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Para (2001)
Jong geleerd (2017)
No pyro no party (2008)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Zundert NAC (2004)
NAC Volendam (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Taferelen in Villareal (2009)
Zwemcombi Volendam (2016)
NAC basketbal Conesco (2001)
Te voet naar RBC (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
De Knyp (2015)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Start Red NAC (2011)
FujiFilm Stadion (2000)
Rat van elf trommels (2008)
Anti Fries UWD (2004)
Uitvaart JP (2005)
Groningen - NAC (1994)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Forumavond Technisch (2003)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
stickercultuur-(2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
30 bier (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Utrecht bus uit (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
NACPraat Radio (2021)
Spakenburg uit (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Stiltegebied (2005)
Vierwielercombi (2008)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Bingo Bier (2010)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Liever dan de eerste (2004)
Glapje (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Vlag halfstok (2001)
Schilderij (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
De vaste opstelling (2016)
NAC RBC (2005)
Troyes (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Winnaar BIT Trofee (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Eerste training seizoen (2012)
NAC - W2 tent (2001)
NAC PSV (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Groningen - NAC (2014)
Feyenoord-NAC 2001
Bus uitzwaaien (2017)
Bouw stadion (1994)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Rat van Elf (2017)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Stickercultuur (2019)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Pilaarplezier (2014)
Volle Bea (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Anti jong teams (2017)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Sticker gezopen (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Open dag (2014)
Another day at the office (2013)
Maradonny spandoek (2010)
Stadionkwartier (2009)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Avondje NAC (2014)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Donar Kebab (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Bulldog spandoek (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
UWD yellow (2007)
Willem II uit (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
willem2doekske 2004
MVV - NAC (2015)
apresski flyer (2012)
Viaductversiering (2003)
Vieze rockers (2001)
Volendamse Dijk (2019)
Alkmaarderhout (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
A-jeugd wint de beker (2011)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
D'r hed een duif... (2013)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Oldtimercombi (2005)
B-Side (2016)
Raise your flag (2021)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Museum (2002)
NAC - Vitesse (2001)
Kapan (2009)
Dubbeldekker (2011)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Newcastle (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
De Koel (2016)
Loting Newcsatle (2003)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Hein (2011)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Heerenveen uit (2015)
NAC AZ 2001
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Videohoes (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Uitgeteld (2007)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
UWD Black (2004)
Strawberry (2003)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by