Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Vooropgesteld: ja, we kennen de tegeltjes over het verliezen van jezelf, het niet afmaken van kansen en dat het laf is om naar de scheidsrechter te wijzen weten we ook. Tot zover de relativering.

Nu dan het verslag van de wedstrijd. Wat. Een. Kutscheids. Voetballen op dinsdagmiddag 18:30 is al kut, het stadion liep pas in de loop van de eerste helft vol, maar als de knvb dan ook nog eens zo’n marchanderende flapdrol stuurt dan is het helemaal een verloren avond.

Niet dat twente per se in het zadel geholpen moest worden, ook de tukkers werden benadeeld, maar een scheids die zo zijn stempel drukt op het spelverloop en daarbij de boel ook nog eens meerdere malen laat ontsporen is de fluit niet waard.


In de rust ging de kale leidsman schoorvoetend langs bij Gert-Jan Verbeek om zijn nederige verontschuldigingen aan te bieden voor een niet gegeven pingel na hands van Korte. Hij maakte dat foutje goed in de laatste seconde van de wedstrijd. In plaats van gewoon voor een pingel te fluiten liet hij doorballen en lokte daarmee de oliedomme overtreding van de vliegende keep uit.

Na afloop kreeg Vreven geen excuses van het kale warhoofd. Nee, hij werd gerapporteerd door de geenharige en zal ongetwijfeld samen met Bertrams op het matje moeten komen.


KNVB, bedankt voor deze kutavond. Scheidsrechter Mulder, ga de singel in.

16 comments on “Belachelijke kutscheids verpest Avondje NAC”

  • rade

    12 december 2017 - 22:21

    Lekker meehuilen met Vreven en alles in schoenen van scheids schuiven. Die durft te beweren dat we zo veel kansen gecreëerd hadden en zo dominant waren. Steek je energie eens in het rustig bekijken en analyseren van een wedstrijd en het doen van noodzakelijke tactische ingrepen in plaats van dat domme gedraaf en drukke gedoe. Malloot…

    Wat moet García doen om gewisseld te worden? 80% van z`n balcontacten zijn overbodig. 16 wedstrijden 0 goals en 1 assist…Wat n talent..Dat moet wel een geweldige zaalvoetballer worden…Samen met z`n zusje Fernandes..

    Nijholt laat zien wat we nodig hebben. Volwassen profs met tactisch inzicht die in teambelang denken…Dat is voor mij n NAC speler!

  • De Generaal

    12 december 2017 - 23:01

    Vreven verkoopt gewoon onzin:
    -NAC was niet dominant
    -NAC creëerde amper kansen
    -NAC speelde gewoon erg matig

    Verder:

    -Er wordt bijzonder naïef gewisseld: waarom Nijholt eruit?
    -Hoogste tijd om in te grijpen en zet MANNEN in het veld
    -Haal die zaalvoetballers eruit
    -Vreven mag morgen naar R. Genk

  • Mike

    12 december 2017 - 23:20

    Beste Rade,

    Nee we waren niet dominant, wellicht wel aan de bal maar in legio kansen resulteerde dat zeker niet.

    Maar Mulder is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het creeeren van de momenten waardoor ons NAC vandaag ongelofelijk dure punten aan twente verliest.

    Moment van de 1-2 geeft hij geen vrije trap aan Meijers waaruit vervolgend het schot voor assaidi komt. Als je dan buiten al vele andere momenten in de 90plusstiktmestront minuut de bal niet op de stip legt waaruit de rode kaart komt en dus geen mogelijke gelijkmaker, ja dan mag je schijten op Mulder. Je kunt dan alles op het spel gaan gooien, maar in degradatievoetbal ga je nooit wereldpotten spelen, dus heb je ook gewoon een normale arbitrage voor nodig.

  • YellowBlackFeatr

    13 december 2017 - 00:14

    Blehh man nep supporters!! Ga lekker een ander de tering in helpen dan Vreven… Nijholt eruit snap ik ook niet maar voor de rest zal ie echt wel weten wat ie doet. De trainer krijgt hugodver altijd het blok op zijn been terwijl het de spelers zijn die het verzuimen hoor. Wordt wakker….

    Vreven is de man voor deze club en gaat dit nog heel lang doen!! Dat hoop ik tenminste en een ieder die het er niet mee eens is gaat net zo snel met het beleid van andere jaren naar beneden als de afgelopen jaren en zijn vieze vuile huichelaars!!

    []

  • ennaajseejer

    13 december 2017 - 00:16

    Vreven is een schattig menneke, maar als trainer ver onder de maat. Hoeveel punten heeft het NAC bijvoorbeeld al niet gekost dat hij Nijholt op de tribune gezet heeft omdat ze niet samen dor 1 deur konden. Heet dat professionalisme? En steeds maar dezelfde spelers die er niets van bakken laten staan en weigeren te wisselen. Tja….
    En de selectie die Smulders heeft samengesteld is ook totaal uit balans, prutswerk.
    Vind je het gek dat je in de problemen komt. Met een overwinning vanavond had het er beter uitgezien, maar eigenlijk was dat alleen maar verbloemen van de feiten geweest. Het wordt een lang en zwaar seizoen, helaas……..

  • photek1969

    13 december 2017 - 07:23

    Beetje flauw om de scheids de schuld te geven. Hij had Twente ook een penalty kunnen geven. Lood om oud ijzer. NAC verloor van zichzelf. Een wisselvallig elftal met een tactisch zwakke coach en een nul van een TD. Zonder ingrijpen tijdens de winterstop spelen we straks weer op maandagavond bij Jong Ajax.

  • rade

    13 december 2017 - 08:47

    Beste Mike,
    Mulder had n penalty moeten geven aan Twente bij 0-0 en had Nijholt rood kunnen geven. Scheids was n drama, maar niet doorslaggevend voor t resultaat. Aan de goal waaraan jij refereert ging na het Meijers moment ook nog dramatisch uitverdedigen van Sporkslede vooraf. En dan nog had NAC n half uur om orde op zaken te stellen. En juist in dat laatste half uur gaf NAC niet thuis en liet Vreven na om een verdediger te wisselen voor n extra aanvaller terwijl Twente met 10 man achter de bal speelde.

  • Grover

    13 december 2017 - 08:59

    Ik deel de hierboven gegeven meningen, we hebben een aantal postbodes in ons elftal rondlopen wat het spel niet ten goede komt…Garcia/El Allouchi moeten beter kunnen dan zij gisteren lieten zien. Hoelang geeft Vreven nog de voorkeur aan zijne koninklijke hoogheid Vloet, wat een vreselijk irritant omhoog getild eeuwig talent. Voegt werkelijk waar niks toe aan het spel, vraagt in stilstand om een bal, voetbalt in 1 tempo en loopt alleen maar te zeiken op zijn medespelers. Kijk eens een keer in de spiegel man….Korte kan niet beter dus daar kan ik niet kwaad op worden. Hup NAC!!

  • Smikkelhut

    13 december 2017 - 09:19

    Ja slechte scheids, maar hij was lang niet de slechtste man op het veld. Die liepen in het geel (en blauw)

  • fvf6

    13 december 2017 - 16:28

    Ja ook twente verdiende een pingel , maar dat wil dat dan zeggen dat de scheids NAC er dan ook maar geen moet geven . Bovendien de overtreding op Meijers werd afgedaan als een fopduik waarna de 1-2 viel. Ook had Nijholt rood moeten krijgen (misschien daarom de wissel?)En hoeveel krediet krijgt postbode Garcia (is veel te traag en eist alle ballen op en verspeeld er veel) Maar scheids Mulder was toch echt wel de man van de avond , wat een warhoofd is nog niet goed genoeg voor de amateurs , want daar wordt hij van het veld gehaald .Ben benieuwd wat de KNVB doet met deze wanprestatie van die man . En nu ik het toch over de KNVB heb wat een belachelijke tijd voor een doordeweekse wedstrijd .Het was gewoon weer KUT. Ook was ik het niet eens met het affluiten bij de blessure behandeling ,ik denk als NAC de volgende wedstrijd met 1-0 voorstaat 5 minuten voor tijd ook maar zo`n theater stuk moet opvoeren , maar dan zal er wel extra tijd bij komen .

  • Moppernac

    13 december 2017 - 16:55

    Niet geschoten is altijd mis.
    Als je niet schiet kan je ook niet scoren.
    Als je niet scoort kun je ook niet winnen.
    Als je niet wint ga je degraderen.
    Als NAC zo doorgaat gaat het degraderen.
    Dus moet er snel wat gebeuren in Breda.

    NAC kan met deze voorhoede nog wel 100jaar voetballen en maken ze nog geen goal.
    Ze maken goals uit strafschoppen en eigen doelpunten van een tegenstander of uit een toevalstreffer.
    In de winterstop een spits halen die kan scoren.
    In de winterstop een rechterbuiten speler halen die een fatsoenlijke voorzet kan geven zoals Angelino dat kan.
    In de winterstop een keeper halen die punten kan pakken.
    En in de winterstop Smulders op straat zetten.

    Er zit best leuk voetbal in dit elftal zoals tegen Willem 11 en Fc Twente maar scoren dat is het grote probleem.
    Dus heb je niks aan dit leuke voetbal.
    Voorspelling tegen Heerenveen een kleine 3-0 of 4-0 want NAC weet niet wat scoren is.

    Hup NAC , we blijven hopen op betere tijden

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:06

    Oma nog 1punt vergeten.

    Stijf Vreven niet de schuld bij de scheids leggen.
    Floot voor beide partije slecht.
    En wat je in het interview zei over de meest gecreëerde kansen, heb jij naar een andere wedstrijd gekeken dan want NAC heeft totaal niks gecreerd aan kansen

  • Moppernac

    13 december 2017 - 17:07

    Oma is oja

  • Anoniem

    13 december 2017 - 19:09

    VVV, Willem II, FC Twente, Sparta en Roda JC.

    Wat hebben deze ploegen met elkaar gemeen?

    1. Ze vormen met NAC samen de laatste 6 van de eredivisie.
    2. NAC wint van geen enkele (!) in het rijtje genoemde club.

    Zat in al die wedstrijden de arbitrage dermate tegen dat we geen enkele wedstrijd winnend konden afsluiten?

    Gisteren kan je heel misschien mede aan warrig fluiten wijten. Al vond ik ons helemaal niet dominant en hoe vaak heeft die keeper van hun zich nu helemaal moeten strekken?

    Maar volgens mij hebben we gewoon veel grotere problemen dan soms slechte arbitrage. Want is het niet gewoon zo dat NAC al sinds de 0-2 van Enevoldsen bij Feyenoord simpelweg niet scoort als we geen penalty krijgen of het doelpunt door de tegenstander in de schoot geworpen?
    En is het ook niet zo dat we de goals krankzinnig simpel weggeven? Gisteren de 1e een compleet falen van Bertrams, maar het is veel erger: zodra we de controle over een wedstrijd ook maar een heel klein beetje kwijt zijn, lopen we prompt tegen een tegengoal aan. Zie gisteren, zie de 1-0 van Willem II, zie de goal van Excelsior.

    Ik zou me daar als trainer drukker om maken dan om vermeend onrecht door een scheidsrechter, want daarvoor geldt: soms zit het mee, soms zit het tegen. Gisteren zat het optreden van de leidsman tegen, tegen Excelsior kregen we zeker de 1e penalty heel makkelijk mee. Zo gaat dat, en dat middelt zich over 34 wedstrijden wel uit.

  • Keesje Ketting

    14 december 2017 - 07:42

    Ja de scheids was Kut net zoals het voetbal !! degradatievoetbal noemen ze dat. Daar hebben we mannen voor nodig en geen zaalvoetballers.
    Smulders en Vreven lekker laten zitten, en in de winterstop ervaren keeper, goede dynamische creatieve middenvelder en scorende spits halen.
    vanuit city hebben we Garcia en angelino die meerwaarde hebben, de rest is ondermaats

  • Moppernac

    14 december 2017 - 18:22

    Ohjee Heerenveen-NAC word gespeeld om 18.30UUR.
    NAC en 18.30uur is geen goede combinatie zal dus wel een nederlaag worden

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny55thumb
wanny44thumb
wanny85thump
wanny58thumb
wanny57thumb
wanny64thumb
wanny107thump
wanny121thump
wanny46thumb
wanny41thumb
wanny97thump
wanny122thump
wanny105thump
wanny101thump
wanny52thumb
wanny125thump
wanny87thump
wanny42thumb
wanny50thumb
wanny119thump
wanny116thump
wanny77.2thump
wanny100thump
wanny106thump
wanny62thumb
wanny61thumb
wanny39thumb
wanny129thump
wanny113thump
wanny128thump
wanny123thump
wanny99thump
wanny127thump
wanny126thump
wanny77thump
wanny59thumb
wanny45thumb
wanny111thump
wanny110thump
wanny56thumb
wanny91thump
wanny53thumb
wanny95thump
wanny120thump
wanny90thump
wanny71thump
wanny88thump
wanny63thumb
wanny47thumb
wanny103thump
wanny108thump
wanny102thump
wanny124thump
wanny109thump
wanny48thumb
wanny93thump
wanny43thumb
wanny80thump
wanny96thump
wanny60thumb
wanny115thump
wanny112thump
wanny114thump
wanny104thump
wanny54thumb
wanny130thump
wanny117thump
wanny118thump
wanny92thump
wanny65thumb
wanny98thump
wanny49thumb
wanny94thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bloemstuk SLM (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Willem II uit (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
No pyro no party (2008)
UWD Flyer (2005)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
De vaste opstelling (2016)
It's for Dominique (2012)
NAC muts (2015)
NAC-Ajax 2001
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Videohoes (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Ferry-Fiona
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
30 bier (2002)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Pannen vol Paella
Ballonnen NAC - AZ (2003)
All together now (2002)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Gepromoveerd (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC Museum (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Eerste training seizoen (2012)
Hel van Enschede (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Stickercultuur (2019)
Altijd naar NAC (2019)
Brabantse nachten (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Newcastle NAC (2003)
megavlag locos 2013
Maxime (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rookpotten Demodag (2005)
Forummeeting (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Graffiti (2013)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Stad zonder karakter (2001)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Megavlag (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Avondje NAC (2014)
willem2doekske 2004
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
De Koel (2016)
NAC PSV (2001)
UWD yellow (2007)
NACPraat Radio (2021)
Los Muchachos del Breda (2006)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
NAC - Vitesse (2001)
NAC Ajax (2004)
Another day at the office (2013)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zundert NAC (2004)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC logo op stadion (2013)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Plaatsing scorebord (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Forumavond Sanering (2002)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Jong NAC - Roda (2007)
Jong geleerd (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
apresski flyer (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Carnaval Bea (2005)
Nieuw gazonnetje (2008)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Stadionkwartier (2009)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Newcastle (2003)
TitaNAC (2013)
Strawberry (2003)
UWD Black (2004)
ACDC in Volendam (2010)
Oltmans spandoek kerk (2002)
FujiFilm Stadion (2000)
Eindhoven uitvak (2016)
Doekenfeest (2014)
Uitvaart JP (2005)
Cheerleaders basketbal (2001)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
stickercultuur-(2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Tokoli spandoek (2002)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Slierten slierten slierten (2010)
Fear spandoek (2016)
Bulldog spandoek (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Volle Bea (2003)
Trossen los bootcombi (2013)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Pilaarplezier (2014)
Paulitoernooi (2007)
Liever dan (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NEC - NAC op P5 (2017)
Kapan (2009)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Dubbeldekker (2011)
Loting Newcsatle (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Anticombi VVV (2007)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Red NAC paaseitjes (2011)
Hamburg (2008)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Postperron (2001)
Making of Megadoek (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Vitesse uit (2004)
Annie terug (2004)
Groningen - NAC (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Darttoernooi 2004
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Forumavond Technisch (2003)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Start Red NAC (2011)
Open dag (2014)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
St Pauli toernooi (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bouw stadion (1994)
Huldiging (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Anti Fries UWD (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
D'r hed een duif... (2013)
Promotie (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
Volendamse Dijk (2019)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Hein (2011)
Vieze rockers (2001)
Cambuur uit (2014)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Ferry (2002)
Locos bus naar VVV (2016)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Afscheid van As (2002)
Vierwielercombi (2008)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Troyes (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Stop het wanbeleid (2002)
MVV - NAC (2015)
Fortuna - NAC (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Museumavond (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Uitgeteld (2007)
Utrecht bus uit (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC AZ 2001
Stiltegebied (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Eupen - NAC (2015)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Doortje (2013)
Bingo Bier (2010)
Achilles uit (2016)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Donar Kebab (2001)
Giessen NAC (2003)
NAC RBC (2005)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Fuik Oss 1999
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Para (2001)
Stilbo tours (2010)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Glapje (2014)
Europa cup winst in Kapan (2009)
SLM ramp herdenking (2003)
B-Side (2016)
Bouw stadion fundering (1995)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Rat van Elf (2017)
Gele rook (2016)
Al together now streaker (2002)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC gered (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Bouw Stadion (1994)
Forummeeting in de Pint (2004)
Groningen - NAC (1994)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Anti jong teams (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Jong NAC Jong PSV (2005)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Oldtimercombi (2005)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Heerenveen uit (2015)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Vlag halfstok (2001)
NAC Donar (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Spakenburg uit (2014)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Raise your flag (2021)
Viaductversiering (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Zes bier graag (2016)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Schilderij (2017)
troyesnac (2002)
De Knyp (2015)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC Volendam (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Te voet naar RBC (2004)
Utrecht uit (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Trouwe musketiers (2013)
NAC de Graafschap (1994)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Sticker gezopen (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by