Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Ondanks de massale spreekkoren op de Grote Markt afgelopen zondag (‘schijt aan utregt’) heeft Cyriel Dessers toch een akkoord met FC Utrecht bereikt over een contract dat hem voor minimaal 3 seizoenen aan de trommelaars bindt. In de overeenkomst is een optie vóór nog een seizoen opgenomen.

De transfer hing al een hele poos in de lucht en zou naar verwachting vandaag bekend worden gemaakt. De kogel lijkt dus door de kerk. Belgische media meldden als eerste zijn overgang.

📝 • Cyriel Dessers (22, 🇧🇪) 3+1 seizoenen naar FC Utrecht. pic.twitter.com/ttRL7HwC4F

— Sven Claes (@svenclaes) 1 juni 2017

FC Utrecht heeft om 15.00 uur een persconferentie belegd. Daar zal Dessers naar verluidt worden gepresenteerd.
Dessers speelde in totaal 40 wedstrijden voor NAC, waarin hij 29 maal tot scoren kwam.
De aanvaller kwam vorige zomer transfervrij over van Lokeren en tekende destijds een contract voor 3 seizoenen. Derhalve mag NAC dus wat geld ontvangen. De hoogte van de transfersom is onbekend. Maar de verwachting is tussen de 3 en 4 ton. Een andere bron heeft het weer over €550.000,- met een doorverkooppremie. Time will tell.

Reacties op NAC.nl:

Cyriel Dessers: “Ik wil de supporters bedanken voor hun ongelooflijke steun gedurende het hele seizoen. NAC is eindelijk terug waar het hoort. Ik wil ook mijn ploegmaats bedanken voor de kansen die ze mij hebben gegeven. Dit is een jaar dat ik nooit zal vergeten, ik ben voor altijd fan van de club.”
“Het doet me pijn om deze club en supporters achter te laten, maar ik ben ook trots dat ik een nieuwe stap kan zetten. Dat was zonder jullie niet mogelijk geweest. Gelukkig komen we elkaar sowieso volgend seizoen tegen in de Eredivisie.”

Technisch directeur Hans Smulders: “Dat wij afgelopen zomer Cyriel konden binnenhalen was een buitenkansje. Hij heeft dit seizoen bewezen dat hij erg veel kwaliteiten heeft. We zijn ver gegaan om hem voor NAC te behouden, maar uiteindelijk heeft hij gekozen voor een logische volgende stap. Bij FC Utrecht komt hij in de subtop van de eredivisie en speelt hij Europa League. Dat is hem van harte gegund.”
“We kunnen als NAC trots zijn op de randvoorwaarden die we hebben gecreëerd om spelers optimaal te ontwikkelen. Mede daardoor hebben we nu weer eens verdiend aan een speler. We wensen Cyriel het allerbeste bij FC Utrecht en in Europa.”

TD Hans Smulders van NAC: ‘Alles aan gedaan om Cyriel Dessers te behouden’. Meer (video): https://t.co/GoaGHqkaeS #NACpraat pic.twitter.com/wh56cdU7ZT

— ronaldomroepbrabant (@ronaldbrabant) 1 juni 2017

⚽️ #fcutrecht heeft zich versterkt met aanvaller Cyriel Dessers. Hij tekent voor drie seizoenen ➡️ https://t.co/sW2YC7C3gc pic.twitter.com/Hwpo1z3trQ

— FC Utrecht (@fcutrecht) 1 juni 2017

Bedankt voor de mooie herinneringen, @CyrielDessers 💛🖤 #CyrielBedankt #NACpraat pic.twitter.com/epTKDhKxCr

— NAC Breda 💛🖤 (@NACnl) 1 juni 2017

Nog een bedankje van @CyrielDessers voor onze supporters. Succes, Cyriel! (Behalve tegen ons 🙃) #NACpraat pic.twitter.com/xi6GbZZMNe

— NAC Breda 💛🖤 (@NACnl) 1 juni 2017

33 comments on “Cyriel Dessers tekent voor 3 (optie +1) jaar bij FC Utrecht [reacties]”

  • petjoke

    1 juni 2017 - 11:43

    En zo zie je maar weer clubliefde of hoe je het ook noemt bestaat niet alleen de €€€€€€€€€€€€€ tellen. Toch succes toegewenst daar bij de Trommelaars

  • VB

    1 juni 2017 - 11:59

    Allemaal prima, ik gun t m best. Maar ga dan niet roepen dat je fan bent van / verliefd ben op NAC. Slaat gewoon nergens op. Daarnaast twijfel ik echt of hij t daar gaat redden. Laatste wedstrijden was ie scherp, maar t merendeel van de wedstrijden….

  • Anoniem

    1 juni 2017 - 12:11

    Logisch, stapje hogerop zowel financieel als sportief: subtop ere, Europees. Dit snap ik wel.
    En hij zal het best bij ons naar zijn zin hebben gehad, daarin is hij wel oprecht.
    Als de overeengekomen transfersom naar tevredenheid is, vind ik het best.
    Bespiegelingen of hij het wel of niet in Utrecht redt vind ik niet relevant voor NAC.

    Dus Cyriel succes in Utrecht en bedankt voor je inzet afgelopen jaar!

    Wij blik op de toekomst, het is zaak een goeie opvolger te vinden.

  • naceric

    1 juni 2017 - 12:25

    550.000 euro? Waar vind je daar tegenwoordig een nieuwe spits voor?
    Ik ben benieuwd…..

  • Wanny

    1 juni 2017 - 12:32

    Mooi dat de kogel door de kerk is. Kunnen we dit boek sluiten en verder gaan kijken.

  • pannelap

    1 juni 2017 - 12:52

    Begrijpelijke keuze…. subtop, Europees voetbal, goed salaris…. maar ik had hem graag nog een seizoen bij NAC zien spelen.

    Succes Cyriel! Hup NAC!

  • Raked

    1 juni 2017 - 13:09

    Cyriel, bedankt voor al je doelpunten en je grote bijdrage om NAC weer naar de Eredivisie te schieten! Je hebt je naam bij NAC gevestigd met onwaarschijnlijk veel doelpunten (vooral in de NACompetitie) en hopelijk hoeven de komend seizoen niet te verzuchten "hadden we Dessers nog maar". FC Utrecht is een logische volgende stap en ik denk dat de financiële man er ook blij mee zal zijn. Want 3 a 4 ton is in het hedendaagse Nederlandse voetbal gewoon erg veel geld en er wordt nu een flinke winst op Cyriel gemaakt! Ben wel benieuwd wie er volgend seizoen in de Eredivisie de doelpunten in gaat schoppen. Ik verwacht in ieder geval niet dat dat Jari Oosterwijk zal gaan worden. Daar had ik meer van verwacht!

  • Keesje Ketting

    1 juni 2017 - 13:10

    loyaliteit en clubliefde bestaan niet meer vooral nu ook Totti is gestopt.
    Dessers zal wss het vijfvoudige gaan verdienen wat hij bij NAC kreeg, tsjaa zeggen wij ook geen nee tegen.

    zou jammer zijn als wij hem voor minder dan 1 miljoen zouden laten gaan, hoop natuurlijk ook op een % van eventuele doorverkoop.

    alle azijnzeikers over onze TD….. Brondeel Twente, dessers Utrecht, en Verschuren in de belangstelling van…. hij ziet het nog niet zo slecht onze Hansie !!!

    jullie weten succes komt te voet en gaat te paard HUP NAC

  • monkey

    1 juni 2017 - 13:14

    gefeliciteerd dessers. had liever gehad dat city hem gekocht had en nog een jaar aan ons had gegeven.
    dessers en verbeek= 2 salarissen en een half miljoen moet je iets mee kunnen.
    eerst de boel maar dicht timmeren achterin Koch halen en hopen op een paar leuke spelers van MC. en wie weet vindt Smulders wel weer een dessertje voor noppes.

  • jacksan

    1 juni 2017 - 13:18

    cereil bedankt voor de mooie momenten en bedankt . mensen komen mensen gaan maar nac zal blijven bestaan

  • Zippo

    1 juni 2017 - 14:24

    Veldwijk?
    Boymans?

  • Brian Westzee

    1 juni 2017 - 14:46

    Weet jij wat Boymans verdient in die zandbak?
    Die komt echt niet terug hoor.

  • Zippo

    1 juni 2017 - 14:54

    Ja dat weet ik. Maar weet jij dat `ie al een tijdje zand zit te happen op de zandbank.

  • 40 jaar kt roepen

    1 juni 2017 - 15:08

    mooi dat hij een stap kan maken en goed gedaan van NAC, muntjes zijn er niet veel maar hij was ook niks waard toen we hem hebben gehaald. Dus das prima.
    tevens denk ik dat we een spits nodig hebben in de Ere die een bal kan vasthouden zodat aansluiting komt. dat kon Dessers ook niet altijd even goed brengen. Wel een super tweede helft van seizoen gespeeld! Bedankt Dessers

  • Hoog Hart Lied Bier!

    1 juni 2017 - 15:48

    Voor mijn gevoel is NAC gelijkwaardig aan utreg…… , klopt voor geen meter m`n gevoel weet ik ik natuurlijk ook margoed (kijk enkel maar naar de spelersbegrotinhen) .
    Dit is goed voor Cyriel , voor NAC (financieel) en voor Utrecht maar ik vind het verschrikkelijk jammer !
    Cyriel , hartstikke bedankt , luister goed naar die tukker die je nu als trainer krijgt , is wellicht nog harder dan onze Stijn.

    Tweede aanvaller die wegvalt , wie nu , kom `r maar in Smulders ….

  • TheBelg

    1 juni 2017 - 16:24

    De prijzen die vernoemd worden zijn natuurlijk veel en veel te laag voor een vlotscorende spits van 22. Hopelijk een doorverkoop percentage van minimum 30% op onderhandeld. Zoniet is het gewoon een slechte verkoop.

  • Cartman

    1 juni 2017 - 16:37

    Eerst was het een slechte aankoop, nu is het een slechte verkoop. Kusjes voor jullie allemaal hoor

  • Tuur

    1 juni 2017 - 16:45

    Als iemand salaris inlevert en bij een club gaat spelen in een lagere competitie is er ALTIJD een clausule. Anders was Dessers nooit bij NAC gekomen. En met clausule is de speler aan zet als er een club de vastgestelde vergoeding wil betalen. Goed gescout en verder speelt NAC hier geen rol in. Salarissen zoals bij utreg kunnen en moeten ook niet willen betalen. Ik hoop voor Dessers dat ie duur genoeg is om daar een echte kans teckrijgen als eerste spits. Gun hem het beste maar is (nog) geen niveau Haller ofzo.

    Hetvtoont overigens wel aan dat jonge spelers bij NAC ook echt beter kunnen worden nu. Dat is heel gunstig naar de toekomst toe.

  • piair

    1 juni 2017 - 18:47

    Cyriel bedankt voor alles, en eigenlijk is hier alles logisch en eerlijk aan.

    Tuurlijk houd hij van Nac
    Tuurlijk gaat een ieder weg die 5 x meer kan verdienen
    Tuurlijk moet hij de stap nu maken (want weet niet of deze kansen blijven komen voor hem
    Tuurlijk zijn we hem eeuwig dankbaar

    Zal nooit de momenten tijdens met name Nec thuis of op vak P tegen Nec uit vergeten, lang geleden dat ik zo hoog heb gesprongen bij zijn goals.

    CYRIEL la la la la la la la la [][:]

  • Haze

    1 juni 2017 - 20:00

    Getuige zijn reactie op de goal thuis tegen NEC, denk ik dat het al even rond was. Dat hij zo gepresteerd heeft in de nacompetitie geeft aan wat voor klasbak het is. Fijne jongen, persoonlijk een prima seizoen gedraaid en beloond worden met zowel een sportieve als een financiële promotie. Niks meer aan doen.

    Cyriel, alle succes gewenst daar. Bij terugkomst in Breda ga ik voor je staan en klap!

  • BOZ

    1 juni 2017 - 21:00

    Dessers heeft een soort cultstatus bereikt bij NAC, denk wel dat het bij Utrecht heel moeilijk gaat worden voor hem, sterker nog het zal me verbazen als hij daar 10 wedstrijden voetbalt in de basis. Gun het hem van harte maar NAC is denk ik zijn plafond.

  • RS

    1 juni 2017 - 21:41

    Wat een sentimenteel gezeik hier! Blijkbaar weer een clausule geweest, terwijl dat niet meer zou gebeuren.
    Wanneer hij slaagt, over 2 jaar voor 5 miljoen weer weg. Hoe diep zijn wij gezakt. Ook Utrecht was bijna bankroet! Hebben er in ieder geval iets van gebakken.

  • tis voor nac

    1 juni 2017 - 22:23

    Jongens, jongens …. dat sentimentele gezeik over clubliefde.
    Dessers is er al maar liefst 1 jaar !!!! Schopt zo ongeveer in zijn eentje ons NAC naar de eredivisie (natuurlijk de ander 10 ook, maar hij maakt er 7 van de 8).
    welke club heeft nu niet oren naar een spits(je) die er 22 in knalt en in de beslissende fase 7x het netje weet te vinden.
    Natuurlijk gaat Dessers het ergens anders proberen, hoe graag wij met zijn allen het ook zouden willen, dat hij nog een jaar bij NAC zou spelen. Dessers is ons mooie clubje binnen 1 jaar ontgroeit .. hopelijk kunnen wij ons meten komend jaar met die gasten, realistisch gezien onmogelijk.
    Maar wij spelen wel eredivisie komend jaar … mede mogelijk gemaakt door onze held CYRIEL DESSERS !!!!

    Cyriel heel succes in je verdere carrière, dank je wel !!!

  • barrenie

    1 juni 2017 - 23:02

    Het is je gegund, Cyriel! Nog net geen Bogdanovic of Latchford: Vaya Con Dios!

  • Peter13

    2 juni 2017 - 07:04

    Logisch dat hij op deze aanbieding ingaat. Subtop, Europees voetbal.

    Precies zoals Tuur schrijft: als Utrecht het bedrag betaalt dat NAC voor hem vraagt (of mag vragen) dan is het klaar.

    RS, wat bedoel je nou eigenlijk? Eerst had Smulders een stel mislukte Belgen binnengehaald, en nu ze vertrekken naar Twente en Utrecht en er voor Verschureren nog belangstelling is van diverse clubs, is het weer niet goed. Hoe is het?…

  • Sjak

    2 juni 2017 - 08:18

    @Peter13 [][]
    @RS hier noemen we het zeiken om het zeiken…

  • willemF5

    2 juni 2017 - 09:51

    @keesje ketting
    Zou Totti ook zo loyaal geweest zijn als hij bij Atalanta Bergamo had gespeeld?

    Nogal makkelijk om clubs als AS Roma, Barcelona en Real trouw te blijven…

  • jacksan

    2 juni 2017 - 10:12

    @ sjak RS bedoelt het niet zo zie ook in bericht bij de seizoenkaarten . |:(

  • rats

    2 juni 2017 - 10:15

    Laten we hem vooral bedanken voor de goals en promotie, hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij voor een aardig bedrag verkocht wordt met doorverkoop clausule.

    @cyriel veel succes en wordt daar nog beter zodat we straks weer een bedrag voor je mogen ontvangen

  • ennaajseejer

    2 juni 2017 - 13:46

    concurrentie voor Cyriel
    http://nos.nl/artikel/2176299-ook-van-de-streek-kiest-voor-fc-utrecht.html

  • Hoog Hart Lied Bier!

    2 juni 2017 - 20:34

    Ik ken `de NACsupporter` een klein beetje denk ik , ga maar na , als je als een van de belangrijkste spelers ervoor gezorgt hebt dan NAC promoveerd en de club ook nog eens van een prachtige financiële injectie voorziet wellicht na verdere transfers nóg meer dan ga je de geschiedenis in als een NACheld ! Vraag anders maar eens aan iemand als Graham Arnold b.v. …
    Ik vind het nét zo erg hoor Marien…..;(:)

  • Moppernac

    2 juni 2017 - 23:42

    Gun hem het aller beste, maar gaat het niet redden bij Fc Utrecht. Had het bij NAC ook niet gered in de ere Divisie, is een leuke speler voor de Jupiler en meer ook niet.
    Maar toch, SUCCES DESSERS en hoop dat je het red

  • KeesdeJongh

    4 juni 2017 - 23:57

    Succes Cyriel! We gaan je missen vrolijke Belg! Behalve tegen ons, dan gaan je enkels eraf 😉

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny48thumb
wanny100thump
wanny77thump
wanny43thumb
wanny110thump
wanny44thumb
wanny96thump
wanny49thumb
wanny119thump
wanny92thump
wanny103thump
wanny50thumb
wanny64thumb
wanny111thump
wanny62thumb
wanny91thump
wanny122thump
wanny104thump
wanny129thump
wanny106thump
wanny88thump
wanny39thumb
wanny121thump
wanny108thump
wanny47thumb
wanny112thump
wanny98thump
wanny46thumb
wanny52thumb
wanny128thump
wanny94thump
wanny118thump
wanny42thumb
wanny60thumb
wanny63thumb
wanny107thump
wanny57thumb
wanny130thump
wanny95thump
wanny90thump
wanny71thump
wanny127thump
wanny54thumb
wanny58thumb
wanny109thump
wanny124thump
wanny65thumb
wanny80thump
wanny99thump
wanny105thump
wanny125thump
wanny101thump
wanny59thumb
wanny102thump
wanny113thump
wanny45thumb
wanny117thump
wanny77.2thump
wanny126thump
wanny93thump
wanny115thump
wanny85thump
wanny116thump
wanny55thumb
wanny120thump
wanny61thumb
wanny114thump
wanny97thump
wanny87thump
wanny41thumb
wanny56thumb
wanny123thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Fear spandoek (2016)
Bulldog spandoek (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Newcastle NAC (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
Videohoes (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Afscheid van As (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Para (2001)
30 bier (2002)
NAC Volendam (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
De Koel (2016)
Stickercultuur (2019)
Nieuw gazonnetje (2008)
De Knyp (2015)
UWD Black (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
BN de Stemmingmaker (2011)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Avondje NAC (2014)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Stad zonder karakter (2001)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Ferry (2002)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Bouw stadion fundering (1995)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Hein (2011)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
stickercultuur-(2012)
Oude NAC Museum (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Promotie (2017)
Cheerleaders basketbal (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Uitvaart JP (2005)
Giessen NAC (2003)
Donar Kebab (2001)
troyesnac (2002)
De vaste opstelling (2016)
UWD yellow (2007)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Toiletten bij Telstar (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
No pyro no party (2008)
Red NAC paaseitjes (2011)
Stilbo tours (2010)
MVV - NAC (2015)
Hel van Enschede (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Fortuna - NAC (2001)
Locos bus naar VVV (2016)
Willem II uit (2004)
Rat van Elf (2017)
Gepromoveerd (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Bloemstuk SLM (2003)
Plaatsing scorebord (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Trossen los bootcombi (2013)
Vitesse uit (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC PSV (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hamburg (2008)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Troyes (2002)
Loting Newcsatle (2003)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Paulitoernooi (2007)
Open dag (2014)
Stiltegebied (2005)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
TitaNAC (2013)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Carnaval Bea (2005)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC gered (2002)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Graffiti (2013)
Bouw stadion (1994)
Megavlag (2017)
Maradonny spandoek (2010)
NAC muts (2015)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC logo op stadion (2013)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
All together now (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Darttoernooi 2004
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
UWD Flyer (2005)
Utrecht bus uit (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Uitgeteld (2007)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC RBC vol stadion (2003)
Achilles uit (2016)
Utrecht uit (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Ferry-Fiona
A-jeugd wint de beker (2011)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Rat van elf trommels (2008)
Fuik Oss 1999
Training bij Dennenlucht (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Heerenveen uit (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Postperron (2001)
Al together now streaker (2002)
Trouwe musketiers (2013)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Brabantse nachten (2004)
Jong geleerd (2017)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Donar (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Viaductversiering (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
megavlag locos 2013
Bus uitzwaaien (2014)
Slierten slierten slierten (2010)
Museumavond (2012)
St Pauli toernooi (2014)
willem2doekske 2004
Glapje (2014)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Oldtimercombi (2005)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Doekenfeest (2014)
Pilaarplezier (2014)
Vlag halfstok (2001)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Bouw Stadion (1994)
Emotie na de promotie (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Kapan (2009)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Bingo Bier (2010)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Zundert NAC (2004)
Maxime (2015)
Doortje (2013)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Newcastle (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Annie terug (2004)
Huldiging (2017)
apresski flyer (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Zilvermeeuw (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Groningen - NAC (1994)
Groningen - NAC (2014)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Start Red NAC (2011)
Cambuur uit (2014)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
NAC AZ 2001
Anticombi VVV (2007)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Zwemcombi Volendam (2016)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC (2005)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Rookpotten Demodag (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Volle Bea (2003)
Te voet naar RBC (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
B-Side (2016)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC-Ajax 2001
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
NAC Museum (2002)
NACPraat Radio (2021)
Vieze rockers (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NAC Ajax (2004)
Pannen vol Paella
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Eindhoven uitvak (2016)
Another day at the office (2013)
NAC - W2 tent (2001)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Forummeeting (2004)
ACDC in Volendam (2010)
Liever dan de eerste (2004)
Sticker gezopen (2017)
Gele rook (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
D'r hed een duif... (2013)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Den Bosch NAC (1993)
It's for Dominique (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Forumavond Sanering (2002)
Anti jong teams (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Strawberry (2003)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Dubbeldekker (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Spakenburg uit (2014)
Stadionkwartier (2009)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC Tattoo lip (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Eupen - NAC (2015)
Taferelen in Villareal (2009)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Altijd naar NAC (2019)
Feyenoord-NAC 2001
Vierwielercombi (2008)
Schilderij (2017)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC basketbal Conesco (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
Raise your flag (2021)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Zes bier graag (2016)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Bouwtekening stadion (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
Making of Megadoek (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anti Fries UWD (2004)
Liever dan (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Anticombi naar Volendam (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by