Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Net voor Kerst meerde good old John Peek aan in de haven van Breda. De paternoster trok naar de Clubraad om een toelichting te geven op zijn technisch beleid. Immers, na het vertrek van Baardemans en de komst van Van Nes heeft Peek de voetbaltouwtjes strak in handen.


De vraag-en-antwoord sessie werd twee dagen voor het ontslag van Dijkhuizen afgenomen. De Clubraad heeft nog enkele vervolgvragen gesteld, daar krijgen we in januari antwoord op.


Lees in het verslag van de Clubraad alle over de samenwerking met City, de ontevredenheid over het spel en een aantal spelers, de aandacht voor de jeugd en ga vooral op zoek naar de zelfreflectie.

9 comments on “De Peek van de week: ‘City-spelers functioneren niet’”

  • Anoniem

    28 december 2016 - 23:48

    Peek is dus eigenlijk tussenpaus, ziet zichzelf ook zo.
    Miszegt m.i. niet veel, 2 zaken die me opvallen:

    1. Laat die onbezoldigdheid aub blijven. Als de RvC ook al betaalde krachten moeten worden, gaat de begroting dan omhoog en hoe financieren we dat of gaat dat dan ten koste van het spelersbudget? Nee, daar moet je m.i. niet aan willen. Wat is er mis met good old vrijwilligerswerk?
    2. Die 4-3-3 `huisstijl`: bepalen wij zelf ons DNA niet? Er staat toch niks van in het cultuurhandvest? De mooiste jaren de afgelopen kwart eeuw waren de laatste aan de Beatrixstraat, ook sportief. Toen speelden we 4-4-2 Sturm und Drang voetbal, aanvallend, erop klappen. Als iets bij uitstek NAC is, dan was dat het. Niet het door Ten Cate gedefinieerde en door Mommers tot huisstijl gepromoveerde 4-3-3. We doen wel degelijk of die huisstijl heilig is, alsof die bepaalt wie wij zijn. De werkelijkheid is m.i. precies andersom, althans dat zou het moeten zijn.

  • ennaajseejer

    29 december 2016 - 01:40

    Hij geeft in ieder geval toe dat Smulders fouten gemaakt heeft, bv met het middenveld. Dat heb ik uit de mond van onze autoverkoper-zonder-scheerapparaat zelf nog niet mogen vernemen…..

  • Al Pacino

    29 december 2016 - 04:41

    N.m.m. miszegt Peek NIETS.
    Met WW ben ik het eens dat de onbezoldigdheid moet blijven. Wij kunnen ons geen verdere, en zeker geen onnodige, financiële uitgaven permitteren. Vrijwilligerswerk is een must.

    Inderdaad bepalen wij zelf onze DNA! Met WW ben ik het niet eens dat onze mooiste jaren van de laatste kwart eeuw NIET de periode onder Henk ten Cate was. Wij hadden onder deze fenomeen de selectie om 4-3-3 te spelen en dan is daar niets op tegen. Op dit moment ontbreekt het ons aan welk systeem dan ook om het te spelen.
    Wel moeten wij streven naar het spelen van het 4-4-2-systeem, maar het moet geen verplichting worden. Hebben wij op een gegeven moment de spelers om 4-3-3 te spelen, dan mag daar niets op tegen zijn. Lijkt mij.

    Henk ten Cate blijf ik ‘eeuwig’ dankbaar voor zijn inbreng bij NAC.

    Tenslotte merk ik nog op dat de reactie van Peek mij bevalt.

  • Anoniem

    29 december 2016 - 08:07

    @Al Pacino

    Smaken verschillen, jij mag rustig die 4-3-3 onder Ten Cate het mooist vinden, ik vind dat niet. Maar over smaak valt gelukkig niet te twisten 🙂

    Omdat het nieuwsbericht sprak van "ga vooral op zoek naar de zelfreflectie", maar ik lees dat John Peek zijn portefeuille ter beschikking stelt zodra zich een geschikte kandidaat aandient, dan is mijn conclusie dus dat die geschikte kandidaat simpelweg (nog) niet gevonden is i.p.v. dat er te weinig aan zelfreflectie gedaan wordt.

  • Anoniem

    29 december 2016 - 08:33

    Overigens: in de ideale wereld zit er in de RvC iemand met de technische portefeuille met bewezen voetbalverstand. Maar de ideale wereld komt zelden overeen met de realiteit. Zolang die onbezoldigde kandidaat met tevens NAC DNA niet gevonden is, blijft Peek het dus gewoon doen, einde discussie wat mij betreft.

    Peek zal namelijk best zijn gebreken hebben, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat hij bijv. nog contacten heeft bij de KNVB, met (oud-) spelers etc; eigenschappen die voor de club hardstikke handig kunnen zijn maar waarover zijn criticasters niet beschikken. Ik heb best gezond verstand maar beschik ook niet over die eigenschappen; als je mij daar weg zou zetten kan je net zo goed Pipo de Clown gebruiken.

    Dus we kunnen wel zuur blijven doen in de trant van "ga vooral op zoek naar de zelfreflectie", maar een betere kandidaat die ook nog eens graag wil zie ik vooralsnog niet. Hij geeft zelf al aan zijn portefeuille ter beschikking te stellen zodra die kandidaat zich aandient, laten we tot het zover is gewoon roeien met de riemen die we wel hebben.

  • BATI

    29 december 2016 - 08:35

    Het klinkt allemaal wel leuk dat 4-4-2 maar hoe zou de opstelling dan moeten worden vraag ik me af?

  • danny b

    29 december 2016 - 09:47

    WW,

    “Hij geeft zelf al aan zijn portefeuille ter beschikking te stellen zodra die kandidaat zich aandient, “

    Moet zo`n kandidaat zich aandienen of is NAC/Peek daar ook actief naar op zoek? Aangezien Peek zelf ook het woord aandienen gebruikt vermoed ik van niet. Als dat zo is geloof ik niet dat NAC de noodzaak hiervoor voldoende in ziet.

    Wat andere punten die me opvallen of waar ik vraagtekens bij heb.

    [i]`Ook de aangetrokken specialisten worden geëvalueerd door Hans Smulders. Sommige zaken zijn meetbaar en prima te evalueren.`[/i]

    Dit is alles wat er over de groep ingevlogen `specialisten` gezegd wordt. Over welke specialisten heeft Peek het precies? Sommige zaken? Welke zaken? En welke niet? Hier worden we niet wijzer van.

    [i]`Overigens was Smulders op de hoogte van de aanstelling van Dijkhuizen. Het is niet zo dat wij eerst Dijkhuizen hebben aangesteld en daarna pas aan Smulders zijn gaan denken. Men heeft met elkaar gesproken en hun visies kwamen overeen. Hans vond ook dat Marinus op dat moment het beste bij de groep paste.`[/i]

    Opmerkelijk dit. Aangezien Smulders direct na het ontslag zijn handen in onschuld probeerde te wassen door te stellen dat hij Dijkhuizen niet aangesteld heeft. Feitelijk juist, maar daar zei hij niet bij dat hij er wel in gekend was, met Dijkhuizen gesproken had, hun visies overeen kwamen en dat hij Dijkhuizen het beste bij de groep vond passen.

    [i]`Weinig passie in de staf (Dijkhuizen/Penders) ‘Er is een groot verschil tijdens trainingen en wedstrijden.`[/i]

    Dat wil ik dus in 2017 niet meer horen of lezen. Dat dingen op trainingen goed gaan kopen we helemaal niks voor.
    Met Vreven hebben we ongetwijfeld meer `passie` langs de lijn, maar mocht hij het niet worden lijkt me dit sowieso een eigenschap die de nieuwe man [b]moet[/b] bezitten.

  • Otjes

    29 december 2016 - 11:50

    Onbezoldigdheid met alle technische kennis bij 1 man is duurder dan een goede technische RVC man die betaald wordt (al is het tijdelijk) omdat men niemand kan vinden.

    Nac moet veranderen dat gaat niet met een kruideniers mentaliteit.

    De aandeel houders zullen dit moeten begrijpen (en betalen).

  • pannelap

    29 december 2016 - 11:52

    "Er zit veel voetbal know how in de club"…. Owjaah John?!? Er zit veel voetbal know how in de klankbordgroep. Van deze voetbalintelligentie wordt op geen enkele manier actief gebruik gemaakt noch wordt er geen enkele functie ingevuld / bekleed door mensen met voetbal know how. De huidige RvC is een lachertje en het functioneren van ` smullie@64 (eerder een merknaam voor een goedkoop koekmerk) trekt ook steeds meer gefronste wenkbrauwen.

    Al met al een hoop geblaat van good old Johnny boy. Vraag me af of de beste man geen zonnesteek heeft opgelopen in Marbella. Want laten we eerlijk zijn; de City huurlingen presteren niet, kennelijk werkt het niet om de voetbalvedettes te motiveren om voor een provincieclubje als NAC te ballen…. (is dat de rede?) Maar volgens J.P. zijn "beide partijen tevreden over de overall samenwerking…. echter de spelers functioneren niet"…. Dat is nogal een uitspraak….. `ik ben erg tevreden over het rijgedrag van mijn auto meneer, echter wil hij niet starten`….

    Kansloos, kanslozer en – ook al bestaat deze verbuiging niet conform Van Dale – kansloost. Kansloost… bij NAC zorgen ze wel voor het ontstaan van deze grammaticale nonsense en krijgt het een fysieke vorm in het functioneren van een (top)voetbalclub.

    Enfin… het buiten zetten van Dijkhuizen, trainer nr #7 die een gedenkwaardig plekje krijgt op het trainerskerkhof aan de stadionstraat, beaamt dat de lange vijf jarentermijn geen voedingsbodem heeft door het rücksichtslos handelen op korte termijn. Handelen in het teken van het onbaadzuchtig camoufleren van het-gelieg-en-bedrieg-om-het-eigen-straatje-schoon-te-houden.

    Smulders valt aardig door de mand betreft de affaire Dijkhuizen. Ik ben dan ook erg benieuwd welk konijntje deze goochelaar uit zijn hoed tovert….. dat de verwachtingen wederom naar beneden moeten worden bijgesteld, doet wederom…. ja wederom pijn aan mijn NAC hart!!!

    Hopelijk betekent 2017 de wederopstanding van NAC !

    Hup NAC!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny106thump
wanny120thump
wanny103thump
wanny90thump
wanny60thumb
wanny122thump
wanny71thump
wanny95thump
wanny55thumb
wanny96thump
wanny56thumb
wanny39thumb
wanny92thump
wanny59thumb
wanny64thumb
wanny111thump
wanny99thump
wanny110thump
wanny121thump
wanny65thumb
wanny127thump
wanny57thumb
wanny77.2thump
wanny105thump
wanny44thumb
wanny129thump
wanny104thump
wanny41thumb
wanny85thump
wanny130thump
wanny102thump
wanny77thump
wanny101thump
wanny62thumb
wanny108thump
wanny58thumb
wanny118thump
wanny125thump
wanny128thump
wanny42thumb
wanny98thump
wanny112thump
wanny109thump
wanny49thumb
wanny45thumb
wanny115thump
wanny48thumb
wanny53thumb
wanny46thumb
wanny117thump
wanny116thump
wanny54thumb
wanny47thumb
wanny114thump
wanny119thump
wanny97thump
wanny43thumb
wanny94thump
wanny107thump
wanny63thumb
wanny52thumb
wanny80thump
wanny113thump
wanny123thump
wanny88thump
wanny93thump
wanny100thump
wanny61thumb
wanny87thump
wanny91thump
wanny124thump
wanny50thumb
wanny126thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Stadionverherbouwing (2010)
troyesnac (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Utrecht bus uit (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Dubbeldekker (2011)
Stop het wanbeleid (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Making of Megadoek (2012)
Maxime (2015)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Giessen NAC (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Bouwtekening stadion (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Megavlag (2017)
Jong geleerd (2017)
Bulldog spandoek (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Oude NAC Museum (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
In de hekken bij VVV (2017)
Raise your flag (2021)
Willem II uit (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Zilvermeeuw (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Nieuw gazonnetje (2008)
No pyro no party (2008)
Cheerleaders basketbal (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
UWD Black (2004)
Achilles uit (2016)
NAC Museum (2002)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Start Red NAC (2011)
Pilaarplezier (2014)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Museumavond (2012)
Spakenburg uit (2014)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Groningen - NAC (1994)
NEC - NAC op P5 (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Te voet naar RBC (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Rat van elf trommels (2008)
Vieze rockers (2001)
Volle Bea (2003)
Fortuna - NAC (2001)
Oldtimercombi (2005)
De Knyp (2015)
Taferelen in Villareal (2009)
ACDC in Volendam (2010)
Another day at the office (2013)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Anticombi VVV (2007)
De vaste opstelling (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Bouw stadion (1994)
Zundert NAC (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Viaductversiering (2003)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
UWD Flyer (2005)
Pannen vol Paella
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Graffiti (2013)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Darttoernooi 2004
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Carnaval Bea (2005)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC AZ 2001
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Grandioze NAC Tombola (2004)
willem2doekske 2004
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Stad zonder karakter (2001)
Hein (2011)
Anticombi naar Volendam (2016)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NACPraat Radio (2021)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Maradonny spandoek (2010)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Stiltegebied (2005)
Bouw stadion fundering (1995)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Videohoes (2003)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Anti jong teams (2017)
Kapan (2009)
Emotie na de promotie (2017)
Brabantse nachten (2004)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC PSV (2001)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Zes bier graag (2016)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Geef ons onze club terug (2002)
Glapje (2014)
Gele rook (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
TitaNAC (2013)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC logo op stadion (2013)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
30 bier (2002)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Den Bosch NAC (1993)
Promotie (2017)
Loting Newcsatle (2003)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
De Koel (2016)
Uitgeteld (2007)
Al together now streaker (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC - Vitesse (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Forummeeting in de Pint (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Anti Fries UWD (2004)
Huldiging (2017)
Bus uitzwaaien (2017)
Hamburg (2008)
NAC Volendam (2004)
NAC Donar (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Eupen - NAC (2015)
NAC gered (2002)
Rat van Elf (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC muts (2015)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Rookpotten Demodag (2005)
Locos bus naar VVV (2016)
apresski flyer (2012)
Hel van Enschede (2004)
Avondje NAC (2014)
It's for Dominique (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Fear spandoek (2016)
stickercultuur-(2012)
NAC Ajax (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Bouw Stadion (1994)
Omwisselen Graafschap (2011)
D'r hed een duif... (2013)
Forummeeting (2004)
Afscheid van As (2002)
St Pauli toernooi (2014)
Vitesse uit (2004)
Doortje (2013)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Toiletten bij Telstar (2007)
Bingo Bier (2010)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Ferry (2002)
Schilderij (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Stickercultuur (2019)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Kielegat Kesjoewals (2016)
Donar Kebab (2001)
Para (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Newcastle NAC (2003)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
B-Side (2016)
Uitvaart JP (2005)
Volendamse Dijk (2019)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Postperron (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Groningen - NAC (2014)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC Twente lichtuitval (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Utrecht uit (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Red NAC paaseitjes (2011)
MVV - NAC (2015)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Newcastle (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Feyenoord-NAC 2001
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Heerenveen uit (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
All together now (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC-Ajax 2001
Stilbo tours (2010)
Doekenfeest (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Slierten slierten slierten (2010)
Alkmaarderhout (2004)
Annie terug (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
megavlag locos 2013
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Jong NAC - Roda (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC RBC (2005)
Strawberry (2003)
Sticker gezopen (2017)
Altijd naar NAC (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Paulitoernooi (2007)
Troyes (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Fakkels NAC Ajax (2008)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Vierwielercombi (2008)
Vlag halfstok (2001)
Volle bak bij NAC (2015)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Liever dan (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Open dag (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Fuik Oss 1999
Stadionkwartier (2009)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Ferry-Fiona
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
UWD yellow (2007)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Cambuur uit (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Nieuwe grasmat (2013)
Gepromoveerd (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by