Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het is maandag 22 juni als de uefa-bingo beslist dat we naar Armenië mogen. Waar? Armenië, je weet wel, dat land van die vioolspelende zakkenrollers, armoede, criminaliteit en 45 graden in de schaduw. Tel daarbij nog een vlucht op met het slecht bekend staande aeroflot, en het gegeven dat er door de thuiswinst geen sportieve eer te behalen valt en de reis is bij voorbaat kansloos. Kansloos dus. De kernwaarde van DeRat. Daar moeten we bij zijn! Op naar Azië.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: aeroflot blijkt een prima maatschappij te zijn en Armenië is een geweldig land met vriendelijke en behulpzame inwoners. Criminaliteit hebben we niets van meegekregen, sterker nog, geldautomaten worden via de straatzijde bijgevuld, en het geld wordt netjes op de straat op stapeltjes gesorteerd. Dit dan natuurlijk wel onder het toeziend oog van nul bewakers.

Toerisme kent men in het geheel niet, wat (op een uitzondering in een duister etablissement vol met duistere Georgiërs na) resulteerde in NAC-waardige prijzen: een halve liter bier voor omgerekend 90 cent, een bord armenian bbq voor 2 euro en een dubbeltje, sigaretten voor 70 cent per pakje en een taxirit in een authentiek gepimpte Lada inclusief geluidsinstallatie voor een euro.

Dit in samenspraak met het beste product dat de Armeense bodem voortbreng, de ratchick, welke in vele varianten maar doorgaans bijzonder aangenaam te vinden is, maakt het de moeite waard om komende winter het trainingskamp in Armenië te beleggen. DeRat is er klaar voor!

Woorden zeggen veel, maar foto’s nog meer, vandaar hieronder een korte impressie.

We beginnen het verslag natuurlijk met een veelzeggende foto. Bier uit een kartonnen bekertje.

En we zijn in Moskou, Aeroport Sjeremetjevo

Alwaar Don Leon onheilspellend kijkt of iemand hem met een blikje Heineken in de hand herkend
heeft

 

Vult u anders even dit formuliertje in heren, anders mag u Armenië niet binnen. No, no english sir, you have to write in cyrillic.

Hee, ze hebben al doorgekregen dat De Rararat op komst is

En zo is het ineens ochtend en staan we op Republic Square, waar een parkeerverbod geldt

Eerst maar eens een kijkje nemen in het Hrazdan-stadion, met 60.000 stoelen het grootste van Armenië. Het stadion is gebouwd tegen een berghelling, en heeft daardoor aan de ene zijde 2 ringen, vanwaar je zo over de stad uit kijkt

In het stadion, dat deels gerenoveerd is, en deels aan betonrot onderhevig blijft

Een lichtmast, zoals deze ooit bedoeld is

De businessbox kan wel een likje verf gebruiken. En dan bij ons klagen over sponsorvoorzieningen…

Voor een eurotje richting binnenstad in één van de 1.000 lada’s

Terwijl de schooljeugd zich bezighoudt met de bewaking van moeder theresa…

Gaan wij naar het andere stadion, want er wordt blijkbaar ook nog gevoetbald

Het stadion ligt in een van de florerende buitenwijken van Yerevan

Waar jharm kennis maakt met Miss Armenia 1962

A wish comes true voor de gevreesde Armeense hermandad

Hee, er wordt ook nog gevoetbald

Ziet een uitzinnige menigte op de tribune

Onze vrienden van het First Armenian Front hebben het Bredaasch Volkslied op hun spandoek
getatoeëerd

De eerste die nu nog eens klaagt over de toiletten op vak G

Genoeg voetbalfoto’s voor vandaag, dit is veel opmerkelijker. Onze manager publiekszaken die nadrukkelijk uit lijkt te zijn op de portefeuille Veiligheid

Ook de heren en dames van de Grandioze NAC-Tombola waren aanwezig

En zo wordt de 2e Europese uitoverwinning ooit gevierd

Waar een prachtige traditionele karaoke ineens werd opgeleukt door het clublied van de aanstaand europees kampioen

De volgende ochtend maar eens wat cultuur snuiven in het genocide-museum

Alwaar gememoreerd wordt aan de 1,5 miljoen omgekomen Armeniërs aan het begin van de 20e eeuw

Een overzicht over de stad Yerevan

Dit lelijke gebouw blijkt een spiksplinternieuw sport- en concertgebouw te zijn. Niet aan ons besteed, vandaag….

Want we gaan met de Loco-bus naar het café

Bevroren bierpullen, da’s andere koek dan een kartonnen bekertje

Onderschrift niet noodzakelijk

Hee, een fontein…

En iets wat met een beetje fantasie op een europa-league-cup lijkt

Romeinse taferelen in Yerevan

Zo heroïsch was deze overwinning toch ook niet….

Toch?

Na zoveel sportieve inspanning is het tijd voor een koolhydraatrijke maaltijd: een stukje kip…

En een sandwich

Met enige voorzichtigheid mogen we dit toch een ratchick noemen

En hoppa, daar staan we ineens in een ramvolle discotheek

Waar nog wat verdwaald spul uit Gilze zat

En Don Leon het gebrek aan paaldansende ratchicks gebrekkig op probeerde te lossen

Om even later gelukzalig weg te dromen

Terwijl boelie en jharm de zoveelste rumba inzetten

Een kruisje om de nek, een lauwe corona in de hand en een gek op de achtergrond, viva Yerevan!

Viva Yerevan!

Viva Yerevan!

En zo, 3 dagen later, 12 jaar ouder, en een europees tripje rijker, eindigde het verslag in de hal van vliegveld Zvartnots. Op naar Warzawa!

 

29 comments on “De Rat in Yerevan: fotoverslag”

  • Stofje

    26 juli 2009 - 21:15

    *proest*

  • von F

    26 juli 2009 - 21:25

    Ik kon een lach niet onderdrukken

  • Loets

    26 juli 2009 - 21:40

    Mooi verslag heren. Nothing but the truth kan ik wel zeggen . Als je een reden hebt om naar Armenie (Yerevan) te gaan gewoon doen, blijkt na deze trip. Om er een trainingskamp te gaan houden…………. mwah. Ik ken nog wel een paar andere locaties dichter bij huis waar tegen schappelijke bierprijzen, hoogbenige dames op hoge hakken (het modegadget van de gemiddelde Armeense ratchick!!) voorbij paraderen.

  • nacampeone

    26 juli 2009 - 22:11

    Inderdaad Ratdaxie, een geweldige trip gehad daar!
    Volgend jaar maar weer? Maar dan tegen Pyunik?
    Ben voor altijd Armenië-fan geworden.
    Wat een heerlijk bier, leuke mensen (kijk niet naar de gezichtsuitdrukking:( ) en wat een heerlijke taxiritten.
    Ook het openbaar vervoer is aan te raden. Geen bekleding op de stoelen, maar wel vol gas en met goede zin naar de volgende onbekende bestemming!
    Oh ja kijk maar eens op http://www.nacampeone.tk

  • Jharm

    26 juli 2009 - 22:27

    Er is gin woord gelogen int verslag:P

    En ons spandoek zat goed vast met gansaplast!
    Op naar Polen!

  • boelie

    26 juli 2009 - 23:06

    …en woensdag mogen we weer 😛

    Wat een supertrip!

  • Brigadas

    26 juli 2009 - 23:19

    Haha, dat was zeker een mooi feestje na de wedstrijd met de gasten van het First Armenia Front.

  • Don Leon

    26 juli 2009 - 23:24

    Oei, van de helft van deze foto`s kan ik me weinig meer herinneren.. Nice job Mieshoop! 🙂
    Yes yes, very nice. My name Borat. Hope you like! Of nie Harmsen? 😀

  • bertjeB

    26 juli 2009 - 23:48

    [#]

  • Cheerio

    27 juli 2009 - 00:24

    Klasse!

    Die ramvolle discotheek heeft wel wat weg van `t Stuivezand, of ligt dat aan de bezoekers?!

  • Jharm

    27 juli 2009 - 00:25

    Yes Yes Don Leon! Hope you like! It`s Much better than US and A!!

  • De Wortel

    27 juli 2009 - 06:02

    [bier: : pracht verslag, Mieske!

  • De Fraans

    27 juli 2009 - 08:19

    Ik beb blij dat al deze echte NAC mensen de betonrat in het stadion hebben overleeft! ):)

  • Spanky

    27 juli 2009 - 09:12

    damn wat een leuk avontuur moet dat geweest zijn ):)…

    En gezien de vor laatste foto weet ik ook waar de ho mo`s uit Breda vandaan komt 😀

  • Drek

    27 juli 2009 - 10:44

    Discotheek Opera, wat een toptent was dat! Heerlijke muziek in een sfeervollen ambiance.

    Danny B. en consorten maakten het feest compleet.

    HUP NAC!

  • hannibal

    27 juli 2009 - 11:01

    waar zijn de tjiks vraag je je dan af. of ze zijn er niet of mieshoop weet niet wat lekker is…..

  • ctk

    27 juli 2009 - 11:59

    nou de tjik met die NAC sjaal om vind ik anders best een lekker ding!
    ik wed dat DB of DL die wel te grazen heeft genomen voor enkele euri`s….hij blij met de wip en haar familie heeft weer te eten voor een maand 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 13:57

    ctk > Dat vind ik eigenlijk ook. :9

    Maarruh, TWEEDE Europese uitoverwinning? Welke heb ik gemist dan? Volgens mij komt die tweede overwinning donderdag pas… 😎

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 14:00

    ctk > Bij gebrek aan beter. We zijn wat vrouwelijk schoon betreft toch al niet verwend hier op DROL. 😛 Jammer dat net die foto onduidelijk is. Hoe zou dat nou toch komen? :o)

    Enfin, mooie sfeerra(t)portage!! [:]

    Geen zwarte balkjes? |:

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:25

    ja, idd HH, geen zwarte balkjes meer?! is de harde kern van NAC inmiddels zo gekend lief geworden dat ze zich open en bloot op t www durven vertonen? daarbij zijn sommigen zo lilluk dat een groot 4kant op zijn plaats zou zijn……

  • Mieshoop

    27 juli 2009 - 14:41

    De verslaggever zal wellicht antibalk zijn, wat overigens niet te verwarren is met anti-balkan 😉

    En inderdaad, deze koppen zijn óf door mediageilheid al bekend, of het aanzien niet waard. Balkloos dus…

    Wat de ratchicks betreft, bij nachtelijke thuiskomst telkens het gevoel er erg veel op de digitale plaat te hebben vastgelegd, maar helaas, de troebelheid van de fotograaf en het selectief vermogen hebben tot dit karige resultaat geleid. Daarnaast was in een aantal etablissementen het fototoestel naar mijn gedacht niet gewenst :9

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:55

    aha, dus ook hier bepaald Mieshoop wat wel en niet goed voor ons is;)

  • redlis

    27 juli 2009 - 16:04

    @ HH Denk dat je Floriana Malta hebt gemist 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:37

    Redlis > Oeps, in mijn hoofd had ik een gelijkspel zitten. Die drank ook altijd. Bij dezen gecorrigeerd. |:(

    Waar is eigenlijk dat blondje met die doorkijkbloes gebleven? :9

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:42

    Armenian Fried Chicken? :r

  • Jharm

    27 juli 2009 - 18:51

    Armenian Fried Chicken = Lauwe Kip met een krokantje korstje.. Smaakte best.. Maar het kon natuurlijk niet tippen aan die overheerlijke Armeense BBQ:P

  • Gerrie de B.

    27 juli 2009 - 19:38

    Haha idd Jharm,

    Overigens sta ik er als enige gebalkt op met die dikke zwarte zonnebrilbalk! Schitterend feeske, heb de disco laten schieten omdat ik al te lam was! Heerlijk!
    Heb iedereen inmiddels verteld dat Armenië een geweldig land is, dus dat toerisme gaat daar wel goedkomen in de toekomst! Supertrip!!! (€0,70!!)

  • Piene

    27 juli 2009 - 21:14

    respect !

  • bertjeB

    27 juli 2009 - 22:27

    [:]

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny92thump
wanny42thumb
wanny112thump
wanny108thump
wanny48thumb
wanny47thumb
wanny127thump
wanny98thump
wanny130thump
wanny111thump
wanny110thump
wanny123thump
wanny52thumb
wanny113thump
wanny56thumb
wanny100thump
wanny120thump
wanny124thump
wanny77.2thump
wanny50thumb
wanny114thump
wanny61thumb
wanny97thump
wanny121thump
wanny41thumb
wanny117thump
wanny80thump
wanny90thump
wanny94thump
wanny106thump
wanny125thump
wanny85thump
wanny102thump
wanny54thumb
wanny122thump
wanny55thumb
wanny43thumb
wanny58thumb
wanny104thump
wanny101thump
wanny57thumb
wanny45thumb
wanny107thump
wanny60thumb
wanny118thump
wanny77thump
wanny103thump
wanny59thumb
wanny128thump
wanny119thump
wanny88thump
wanny64thumb
wanny71thump
wanny95thump
wanny109thump
wanny46thumb
wanny96thump
wanny116thump
wanny129thump
wanny62thumb
wanny39thumb
wanny126thump
wanny91thump
wanny44thumb
wanny87thump
wanny105thump
wanny63thumb
wanny65thumb
wanny115thump
wanny93thump
wanny99thump
wanny49thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
willem2doekske 2004
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Graffiti (2013)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Vierwielercombi (2008)
Newcastle NAC (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Bouw Stadion (1994)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Pannen vol Paella
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Raise your flag (2021)
Liever dan de eerste (2004)
Ferry-Fiona
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
A-jeugd wint de beker (2011)
UWD Flyer (2005)
NAC RBC vol stadion (2003)
Fear spandoek (2016)
Rat van Elf (2017)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Stad zonder karakter (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Groningen - NAC (2014)
De Knyp (2015)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Fandag 2004 Mommers dart
Avondje NAC (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC muts (2015)
Strawberry (2003)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Uitgeteld (2007)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Forummeeting (2004)
UWD Black (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Al together now streaker (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Oude NAC Museum (2002)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Willem II uit (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Glapje (2014)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Hein (2011)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Ferry (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Zes bier graag (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Spakenburg uit (2014)
St Pauli toernooi (2014)
Museumavond (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
No pyro no party (2008)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Vlag halfstok (2001)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Schilderij (2017)
Doekenfeest (2014)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Forumavond Technisch (2003)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC-Ajax 2001
NAC Twente lichtuitval (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Emotie na de promotie (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Afscheid van As (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
Den Bosch NAC (1993)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Trossen los bootcombi (2013)
Groningen - NAC (1994)
ACDC in Volendam (2010)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Volle Bea (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
Jong NAC - Roda (2007)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Stadionkwartier (2009)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC Donar (2001)
Jong geleerd (2017)
Altijd naar NAC (2019)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC gered (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Another day at the office (2013)
Alkmaarderhout (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Utrecht uit (2004)
Maxime (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Toiletten bij Telstar (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Stiltegebied (2005)
apresski flyer (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Start Red NAC (2011)
Darttoernooi 2004
Nieuw gazonnetje (2008)
Maradonny spandoek (2010)
Achilles uit (2016)
NAC Volendam (2004)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
MVV - NAC (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Cheerleaders basketbal (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Slierten slierten slierten (2010)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Zundert NAC (2004)
Fuik Oss 1999
NAC de Graafschap (1994)
D'r hed een duif... (2013)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC Ajax (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
megavlag locos 2013
Zwemcombi Volendam (2016)
Te voet naar RBC (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Kapan (2009)
Anticombi VVV (2007)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
De Koel (2016)
Utrecht bus uit (2004)
Liever dan (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Vieze rockers (2001)
Hamburg (2008)
Bus uitzwaaien (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Carnaval Bea (2005)
TitaNAC (2013)
Gepromoveerd (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Hel van Enschede (2004)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vitesse uit (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Eupen - NAC (2015)
Stilbo tours (2010)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
NAC Museum (2002)
Making of Megadoek (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NACPraat Radio (2021)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Stickercultuur (2019)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Eerste training seizoen (2012)
Volendamse Dijk (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Gele rook (2016)
Bingo Bier (2010)
Stadionverherbouwing (2010)
Postperron (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
B-Side (2016)
Fortuna - NAC (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Para (2001)
troyesnac (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Uitvaart JP (2005)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Huldiging (2017)
Newcastle (2003)
Terugkomst Pierre (2005)
Plaatsing scorebord (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Doortje (2013)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Sticker gezopen (2017)
Bulldog spandoek (2004)
NAC AZ 2001
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Promotie (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Bouw stadion fundering (1995)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Cambuur uit (2014)
Rookpotten Demodag (2005)
Pilaarplezier (2014)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Megavlag (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Anti jong teams (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Annie terug (2004)
UWD yellow (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Paulitoernooi (2007)
Volle bak bij NAC (2015)
Open dag (2014)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC Tattoo lip (2014)
De vaste opstelling (2016)
Giessen NAC (2003)
Donar Kebab (2001)
Graafschap-NAC (2001)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
stickercultuur-(2012)
Viaductversiering (2003)
Heerenveen uit (2015)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Dubbeldekker (2011)
Taferelen in Villareal (2009)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Zilvermeeuw (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Troyes (2002)
NAC RBC (2005)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
All together now (2002)
NEC - NAC op P5 (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
Forummeeting in de Pint (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Loting Newcsatle (2003)
Los Muchachos del Breda (2006)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Oldtimercombi (2005)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC PSV (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Bouw stadion (1994)
Brabantse nachten (2004)
30 bier (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Videohoes (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC - W2 tent (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by