Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het is maandag 22 juni als de uefa-bingo beslist dat we naar Armenië mogen. Waar? Armenië, je weet wel, dat land van die vioolspelende zakkenrollers, armoede, criminaliteit en 45 graden in de schaduw. Tel daarbij nog een vlucht op met het slecht bekend staande aeroflot, en het gegeven dat er door de thuiswinst geen sportieve eer te behalen valt en de reis is bij voorbaat kansloos. Kansloos dus. De kernwaarde van DeRat. Daar moeten we bij zijn! Op naar Azië.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: aeroflot blijkt een prima maatschappij te zijn en Armenië is een geweldig land met vriendelijke en behulpzame inwoners. Criminaliteit hebben we niets van meegekregen, sterker nog, geldautomaten worden via de straatzijde bijgevuld, en het geld wordt netjes op de straat op stapeltjes gesorteerd. Dit dan natuurlijk wel onder het toeziend oog van nul bewakers.

Toerisme kent men in het geheel niet, wat (op een uitzondering in een duister etablissement vol met duistere Georgiërs na) resulteerde in NAC-waardige prijzen: een halve liter bier voor omgerekend 90 cent, een bord armenian bbq voor 2 euro en een dubbeltje, sigaretten voor 70 cent per pakje en een taxirit in een authentiek gepimpte Lada inclusief geluidsinstallatie voor een euro.

Dit in samenspraak met het beste product dat de Armeense bodem voortbreng, de ratchick, welke in vele varianten maar doorgaans bijzonder aangenaam te vinden is, maakt het de moeite waard om komende winter het trainingskamp in Armenië te beleggen. DeRat is er klaar voor!

Woorden zeggen veel, maar foto’s nog meer, vandaar hieronder een korte impressie.

We beginnen het verslag natuurlijk met een veelzeggende foto. Bier uit een kartonnen bekertje.

En we zijn in Moskou, Aeroport Sjeremetjevo

Alwaar Don Leon onheilspellend kijkt of iemand hem met een blikje Heineken in de hand herkend
heeft

 

Vult u anders even dit formuliertje in heren, anders mag u Armenië niet binnen. No, no english sir, you have to write in cyrillic.

Hee, ze hebben al doorgekregen dat De Rararat op komst is

En zo is het ineens ochtend en staan we op Republic Square, waar een parkeerverbod geldt

Eerst maar eens een kijkje nemen in het Hrazdan-stadion, met 60.000 stoelen het grootste van Armenië. Het stadion is gebouwd tegen een berghelling, en heeft daardoor aan de ene zijde 2 ringen, vanwaar je zo over de stad uit kijkt

In het stadion, dat deels gerenoveerd is, en deels aan betonrot onderhevig blijft

Een lichtmast, zoals deze ooit bedoeld is

De businessbox kan wel een likje verf gebruiken. En dan bij ons klagen over sponsorvoorzieningen…

Voor een eurotje richting binnenstad in één van de 1.000 lada’s

Terwijl de schooljeugd zich bezighoudt met de bewaking van moeder theresa…

Gaan wij naar het andere stadion, want er wordt blijkbaar ook nog gevoetbald

Het stadion ligt in een van de florerende buitenwijken van Yerevan

Waar jharm kennis maakt met Miss Armenia 1962

A wish comes true voor de gevreesde Armeense hermandad

Hee, er wordt ook nog gevoetbald

Ziet een uitzinnige menigte op de tribune

Onze vrienden van het First Armenian Front hebben het Bredaasch Volkslied op hun spandoek
getatoeëerd

De eerste die nu nog eens klaagt over de toiletten op vak G

Genoeg voetbalfoto’s voor vandaag, dit is veel opmerkelijker. Onze manager publiekszaken die nadrukkelijk uit lijkt te zijn op de portefeuille Veiligheid

Ook de heren en dames van de Grandioze NAC-Tombola waren aanwezig

En zo wordt de 2e Europese uitoverwinning ooit gevierd

Waar een prachtige traditionele karaoke ineens werd opgeleukt door het clublied van de aanstaand europees kampioen

De volgende ochtend maar eens wat cultuur snuiven in het genocide-museum

Alwaar gememoreerd wordt aan de 1,5 miljoen omgekomen Armeniërs aan het begin van de 20e eeuw

Een overzicht over de stad Yerevan

Dit lelijke gebouw blijkt een spiksplinternieuw sport- en concertgebouw te zijn. Niet aan ons besteed, vandaag….

Want we gaan met de Loco-bus naar het café

Bevroren bierpullen, da’s andere koek dan een kartonnen bekertje

Onderschrift niet noodzakelijk

Hee, een fontein…

En iets wat met een beetje fantasie op een europa-league-cup lijkt

Romeinse taferelen in Yerevan

Zo heroïsch was deze overwinning toch ook niet….

Toch?

Na zoveel sportieve inspanning is het tijd voor een koolhydraatrijke maaltijd: een stukje kip…

En een sandwich

Met enige voorzichtigheid mogen we dit toch een ratchick noemen

En hoppa, daar staan we ineens in een ramvolle discotheek

Waar nog wat verdwaald spul uit Gilze zat

En Don Leon het gebrek aan paaldansende ratchicks gebrekkig op probeerde te lossen

Om even later gelukzalig weg te dromen

Terwijl boelie en jharm de zoveelste rumba inzetten

Een kruisje om de nek, een lauwe corona in de hand en een gek op de achtergrond, viva Yerevan!

Viva Yerevan!

Viva Yerevan!

En zo, 3 dagen later, 12 jaar ouder, en een europees tripje rijker, eindigde het verslag in de hal van vliegveld Zvartnots. Op naar Warzawa!

 

29 comments on “De Rat in Yerevan: fotoverslag”

  • Stofje

    26 juli 2009 - 21:15

    *proest*

  • von F

    26 juli 2009 - 21:25

    Ik kon een lach niet onderdrukken

  • Loets

    26 juli 2009 - 21:40

    Mooi verslag heren. Nothing but the truth kan ik wel zeggen . Als je een reden hebt om naar Armenie (Yerevan) te gaan gewoon doen, blijkt na deze trip. Om er een trainingskamp te gaan houden…………. mwah. Ik ken nog wel een paar andere locaties dichter bij huis waar tegen schappelijke bierprijzen, hoogbenige dames op hoge hakken (het modegadget van de gemiddelde Armeense ratchick!!) voorbij paraderen.

  • nacampeone

    26 juli 2009 - 22:11

    Inderdaad Ratdaxie, een geweldige trip gehad daar!
    Volgend jaar maar weer? Maar dan tegen Pyunik?
    Ben voor altijd Armenië-fan geworden.
    Wat een heerlijk bier, leuke mensen (kijk niet naar de gezichtsuitdrukking:( ) en wat een heerlijke taxiritten.
    Ook het openbaar vervoer is aan te raden. Geen bekleding op de stoelen, maar wel vol gas en met goede zin naar de volgende onbekende bestemming!
    Oh ja kijk maar eens op http://www.nacampeone.tk

  • Jharm

    26 juli 2009 - 22:27

    Er is gin woord gelogen int verslag:P

    En ons spandoek zat goed vast met gansaplast!
    Op naar Polen!

  • boelie

    26 juli 2009 - 23:06

    …en woensdag mogen we weer 😛

    Wat een supertrip!

  • Brigadas

    26 juli 2009 - 23:19

    Haha, dat was zeker een mooi feestje na de wedstrijd met de gasten van het First Armenia Front.

  • Don Leon

    26 juli 2009 - 23:24

    Oei, van de helft van deze foto`s kan ik me weinig meer herinneren.. Nice job Mieshoop! 🙂
    Yes yes, very nice. My name Borat. Hope you like! Of nie Harmsen? 😀

  • bertjeB

    26 juli 2009 - 23:48

    [#]

  • Cheerio

    27 juli 2009 - 00:24

    Klasse!

    Die ramvolle discotheek heeft wel wat weg van `t Stuivezand, of ligt dat aan de bezoekers?!

  • Jharm

    27 juli 2009 - 00:25

    Yes Yes Don Leon! Hope you like! It`s Much better than US and A!!

  • De Wortel

    27 juli 2009 - 06:02

    [bier: : pracht verslag, Mieske!

  • De Fraans

    27 juli 2009 - 08:19

    Ik beb blij dat al deze echte NAC mensen de betonrat in het stadion hebben overleeft! ):)

  • Spanky

    27 juli 2009 - 09:12

    damn wat een leuk avontuur moet dat geweest zijn ):)…

    En gezien de vor laatste foto weet ik ook waar de ho mo`s uit Breda vandaan komt 😀

  • Drek

    27 juli 2009 - 10:44

    Discotheek Opera, wat een toptent was dat! Heerlijke muziek in een sfeervollen ambiance.

    Danny B. en consorten maakten het feest compleet.

    HUP NAC!

  • hannibal

    27 juli 2009 - 11:01

    waar zijn de tjiks vraag je je dan af. of ze zijn er niet of mieshoop weet niet wat lekker is…..

  • ctk

    27 juli 2009 - 11:59

    nou de tjik met die NAC sjaal om vind ik anders best een lekker ding!
    ik wed dat DB of DL die wel te grazen heeft genomen voor enkele euri`s….hij blij met de wip en haar familie heeft weer te eten voor een maand 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 13:57

    ctk > Dat vind ik eigenlijk ook. :9

    Maarruh, TWEEDE Europese uitoverwinning? Welke heb ik gemist dan? Volgens mij komt die tweede overwinning donderdag pas… 😎

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 14:00

    ctk > Bij gebrek aan beter. We zijn wat vrouwelijk schoon betreft toch al niet verwend hier op DROL. 😛 Jammer dat net die foto onduidelijk is. Hoe zou dat nou toch komen? :o)

    Enfin, mooie sfeerra(t)portage!! [:]

    Geen zwarte balkjes? |:

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:25

    ja, idd HH, geen zwarte balkjes meer?! is de harde kern van NAC inmiddels zo gekend lief geworden dat ze zich open en bloot op t www durven vertonen? daarbij zijn sommigen zo lilluk dat een groot 4kant op zijn plaats zou zijn……

  • Mieshoop

    27 juli 2009 - 14:41

    De verslaggever zal wellicht antibalk zijn, wat overigens niet te verwarren is met anti-balkan 😉

    En inderdaad, deze koppen zijn óf door mediageilheid al bekend, of het aanzien niet waard. Balkloos dus…

    Wat de ratchicks betreft, bij nachtelijke thuiskomst telkens het gevoel er erg veel op de digitale plaat te hebben vastgelegd, maar helaas, de troebelheid van de fotograaf en het selectief vermogen hebben tot dit karige resultaat geleid. Daarnaast was in een aantal etablissementen het fototoestel naar mijn gedacht niet gewenst :9

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:55

    aha, dus ook hier bepaald Mieshoop wat wel en niet goed voor ons is;)

  • redlis

    27 juli 2009 - 16:04

    @ HH Denk dat je Floriana Malta hebt gemist 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:37

    Redlis > Oeps, in mijn hoofd had ik een gelijkspel zitten. Die drank ook altijd. Bij dezen gecorrigeerd. |:(

    Waar is eigenlijk dat blondje met die doorkijkbloes gebleven? :9

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:42

    Armenian Fried Chicken? :r

  • Jharm

    27 juli 2009 - 18:51

    Armenian Fried Chicken = Lauwe Kip met een krokantje korstje.. Smaakte best.. Maar het kon natuurlijk niet tippen aan die overheerlijke Armeense BBQ:P

  • Gerrie de B.

    27 juli 2009 - 19:38

    Haha idd Jharm,

    Overigens sta ik er als enige gebalkt op met die dikke zwarte zonnebrilbalk! Schitterend feeske, heb de disco laten schieten omdat ik al te lam was! Heerlijk!
    Heb iedereen inmiddels verteld dat Armenië een geweldig land is, dus dat toerisme gaat daar wel goedkomen in de toekomst! Supertrip!!! (€0,70!!)

  • Piene

    27 juli 2009 - 21:14

    respect !

  • bertjeB

    27 juli 2009 - 22:27

    [:]

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny98thump
wanny65thumb
wanny41thumb
wanny117thump
wanny63thumb
wanny111thump
wanny101thump
wanny116thump
wanny88thump
wanny127thump
wanny95thump
wanny130thump
wanny60thumb
wanny62thumb
wanny118thump
wanny112thump
wanny50thumb
wanny129thump
wanny93thump
wanny92thump
wanny77thump
wanny104thump
wanny77.2thump
wanny114thump
wanny54thumb
wanny99thump
wanny91thump
wanny97thump
wanny80thump
wanny52thumb
wanny119thump
wanny90thump
wanny58thumb
wanny48thumb
wanny102thump
wanny71thump
wanny43thumb
wanny42thumb
wanny96thump
wanny108thump
wanny55thumb
wanny45thumb
wanny44thumb
wanny94thump
wanny122thump
wanny39thumb
wanny103thump
wanny53thumb
wanny64thumb
wanny126thump
wanny100thump
wanny120thump
wanny49thumb
wanny56thumb
wanny57thumb
wanny61thumb
wanny105thump
wanny46thumb
wanny121thump
wanny87thump
wanny47thumb
wanny109thump
wanny115thump
wanny128thump
wanny110thump
wanny106thump
wanny125thump
wanny113thump
wanny123thump
wanny85thump
wanny124thump
wanny107thump
wanny59thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Trossen los bootcombi (2013)
NAC Tattoo lip (2014)
Hein (2011)
Utrecht bus uit (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Anti jong teams (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Fear spandoek (2016)
Utrecht uit (2004)
Postperron (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Oude NAC Museum (2002)
NAC Museum (2002)
Glapje (2014)
Stadionkwartier (2009)
Kapan (2009)
NAC de Graafschap (1994)
Bus uitzwaaien (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Cambuur uit (2014)
Stilbo tours (2010)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Stiltegebied (2005)
Brabantse nachten (2004)
Bingo Bier (2010)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Avondje NAC (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Los Muchachos del Breda (2006)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Eupen - NAC (2015)
Training bij Dennenlucht (2004)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Stadionverherbouwing (2010)
Vitesse uit (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
NAC RBC vol stadion (2003)
Carnaval Bea (2005)
Te voet naar RBC (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Promotie (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Bouw Stadion (1994)
Omwisselen Graafschap (2011)
Volle bak bij NAC (2015)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Start Red NAC (2011)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Graffiti (2013)
Newcastle (2003)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Bulldog spandoek (2004)
Stickercultuur (2019)
NAC Ajax (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Afscheid van As (2002)
Newcastle NAC (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC Donar (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
Liever dan (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
All together now (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC gered (2002)
Anticombi VVV (2007)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC muts (2015)
30 bier (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Rat van Elf (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Gepromoveerd (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Zes bier graag (2016)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC RBC (2005)
Raise your flag (2021)
ACDC in Volendam (2010)
Cheerleaders basketbal (2001)
B-Side (2016)
Open dag (2014)
De Koel (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
Vieze rockers (2001)
Heerenveen uit (2015)
Megavlag (2017)
Doekenfeest (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Schilderij (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Strawberry (2003)
Ferry (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Annie terug (2004)
No pyro no party (2008)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Spakenburg uit (2014)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Videohoes (2003)
Hamburg (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Donar Kebab (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
Volle Bea (2003)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Hooligans in Groningen (2006)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
MVV - NAC (2015)
Vierwielercombi (2008)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Stad zonder karakter (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Uitvaart JP (2005)
Zundert NAC (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
BN de Stemmingmaker (2011)
Stop het wanbeleid (2002)
Al together now streaker (2002)
Liever dan de eerste (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC-Ajax 2001
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Fandag 2004 Mommers dart
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Terugkomst Pierre (2005)
Hel van Enschede (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
NACPraat Radio (2021)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Eerste training seizoen (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Another day at the office (2013)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Achilles uit (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Para (2001)
Zwemcombi Volendam (2016)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Slierten slierten slierten (2010)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Vlag halfstok (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC - W2 tent (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Uitgeteld (2007)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Doortje (2013)
stickercultuur-(2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Sticker gezopen (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Pannen vol Paella
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Graafschap-NAC (2001)
Dubbeldekker (2011)
NAC Volendam (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Making of Megadoek (2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
willem2doekske 2004
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Forummeeting in de Pint (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC AZ 2001
Loting Newcsatle (2003)
Oldtimercombi (2005)
Bouw stadion (1994)
Troyes (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Fuik Oss 1999
Maradonny spandoek (2010)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Locos bus naar VVV (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Maxime (2015)
Bouw stadion fundering (1995)
Volendamse Dijk (2019)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Darttoernooi 2004
Feyenoord-NAC 2001
Paulitoernooi (2007)
De Knyp (2015)
Forummeeting (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Jong geleerd (2017)
Gele rook (2016)
In de hekken bij VVV (2017)
Anticombi naar Volendam (2016)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Forumavond Sanering (2002)
TitaNAC (2013)
It's for Dominique (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Giessen NAC (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Willem II uit (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Pilaarplezier (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
De vaste opstelling (2016)
Jong NAC - Roda (2007)
Viaductversiering (2003)
Bloemstuk SLM (2003)
Altijd naar NAC (2019)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Op bezoek bij Ross County (2017)
megavlag locos 2013
Anti Fries UWD (2004)
Fortuna - NAC (2001)
UWD yellow (2007)
Huldiging (2017)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
apresski flyer (2012)
Groningen - NAC (1994)
Winnaar BIT Trofee (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Den Bosch NAC (1993)
UWD Flyer (2005)
Museumavond (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Groningen - NAC (2014)
Nieuwe grasmat (2013)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
UWD Black (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Ferry-Fiona
troyesnac (2002)
NAC PSV (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by