Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het is maandag 22 juni als de uefa-bingo beslist dat we naar Armenië mogen. Waar? Armenië, je weet wel, dat land van die vioolspelende zakkenrollers, armoede, criminaliteit en 45 graden in de schaduw. Tel daarbij nog een vlucht op met het slecht bekend staande aeroflot, en het gegeven dat er door de thuiswinst geen sportieve eer te behalen valt en de reis is bij voorbaat kansloos. Kansloos dus. De kernwaarde van DeRat. Daar moeten we bij zijn! Op naar Azië.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: aeroflot blijkt een prima maatschappij te zijn en Armenië is een geweldig land met vriendelijke en behulpzame inwoners. Criminaliteit hebben we niets van meegekregen, sterker nog, geldautomaten worden via de straatzijde bijgevuld, en het geld wordt netjes op de straat op stapeltjes gesorteerd. Dit dan natuurlijk wel onder het toeziend oog van nul bewakers.

Toerisme kent men in het geheel niet, wat (op een uitzondering in een duister etablissement vol met duistere Georgiërs na) resulteerde in NAC-waardige prijzen: een halve liter bier voor omgerekend 90 cent, een bord armenian bbq voor 2 euro en een dubbeltje, sigaretten voor 70 cent per pakje en een taxirit in een authentiek gepimpte Lada inclusief geluidsinstallatie voor een euro.

Dit in samenspraak met het beste product dat de Armeense bodem voortbreng, de ratchick, welke in vele varianten maar doorgaans bijzonder aangenaam te vinden is, maakt het de moeite waard om komende winter het trainingskamp in Armenië te beleggen. DeRat is er klaar voor!

Woorden zeggen veel, maar foto’s nog meer, vandaar hieronder een korte impressie.

We beginnen het verslag natuurlijk met een veelzeggende foto. Bier uit een kartonnen bekertje.

En we zijn in Moskou, Aeroport Sjeremetjevo

Alwaar Don Leon onheilspellend kijkt of iemand hem met een blikje Heineken in de hand herkend
heeft

 

Vult u anders even dit formuliertje in heren, anders mag u Armenië niet binnen. No, no english sir, you have to write in cyrillic.

Hee, ze hebben al doorgekregen dat De Rararat op komst is

En zo is het ineens ochtend en staan we op Republic Square, waar een parkeerverbod geldt

Eerst maar eens een kijkje nemen in het Hrazdan-stadion, met 60.000 stoelen het grootste van Armenië. Het stadion is gebouwd tegen een berghelling, en heeft daardoor aan de ene zijde 2 ringen, vanwaar je zo over de stad uit kijkt

In het stadion, dat deels gerenoveerd is, en deels aan betonrot onderhevig blijft

Een lichtmast, zoals deze ooit bedoeld is

De businessbox kan wel een likje verf gebruiken. En dan bij ons klagen over sponsorvoorzieningen…

Voor een eurotje richting binnenstad in één van de 1.000 lada’s

Terwijl de schooljeugd zich bezighoudt met de bewaking van moeder theresa…

Gaan wij naar het andere stadion, want er wordt blijkbaar ook nog gevoetbald

Het stadion ligt in een van de florerende buitenwijken van Yerevan

Waar jharm kennis maakt met Miss Armenia 1962

A wish comes true voor de gevreesde Armeense hermandad

Hee, er wordt ook nog gevoetbald

Ziet een uitzinnige menigte op de tribune

Onze vrienden van het First Armenian Front hebben het Bredaasch Volkslied op hun spandoek
getatoeëerd

De eerste die nu nog eens klaagt over de toiletten op vak G

Genoeg voetbalfoto’s voor vandaag, dit is veel opmerkelijker. Onze manager publiekszaken die nadrukkelijk uit lijkt te zijn op de portefeuille Veiligheid

Ook de heren en dames van de Grandioze NAC-Tombola waren aanwezig

En zo wordt de 2e Europese uitoverwinning ooit gevierd

Waar een prachtige traditionele karaoke ineens werd opgeleukt door het clublied van de aanstaand europees kampioen

De volgende ochtend maar eens wat cultuur snuiven in het genocide-museum

Alwaar gememoreerd wordt aan de 1,5 miljoen omgekomen Armeniërs aan het begin van de 20e eeuw

Een overzicht over de stad Yerevan

Dit lelijke gebouw blijkt een spiksplinternieuw sport- en concertgebouw te zijn. Niet aan ons besteed, vandaag….

Want we gaan met de Loco-bus naar het café

Bevroren bierpullen, da’s andere koek dan een kartonnen bekertje

Onderschrift niet noodzakelijk

Hee, een fontein…

En iets wat met een beetje fantasie op een europa-league-cup lijkt

Romeinse taferelen in Yerevan

Zo heroïsch was deze overwinning toch ook niet….

Toch?

Na zoveel sportieve inspanning is het tijd voor een koolhydraatrijke maaltijd: een stukje kip…

En een sandwich

Met enige voorzichtigheid mogen we dit toch een ratchick noemen

En hoppa, daar staan we ineens in een ramvolle discotheek

Waar nog wat verdwaald spul uit Gilze zat

En Don Leon het gebrek aan paaldansende ratchicks gebrekkig op probeerde te lossen

Om even later gelukzalig weg te dromen

Terwijl boelie en jharm de zoveelste rumba inzetten

Een kruisje om de nek, een lauwe corona in de hand en een gek op de achtergrond, viva Yerevan!

Viva Yerevan!

Viva Yerevan!

En zo, 3 dagen later, 12 jaar ouder, en een europees tripje rijker, eindigde het verslag in de hal van vliegveld Zvartnots. Op naar Warzawa!

 

29 comments on “De Rat in Yerevan: fotoverslag”

  • Stofje

    26 juli 2009 - 21:15

    *proest*

  • von F

    26 juli 2009 - 21:25

    Ik kon een lach niet onderdrukken

  • Loets

    26 juli 2009 - 21:40

    Mooi verslag heren. Nothing but the truth kan ik wel zeggen . Als je een reden hebt om naar Armenie (Yerevan) te gaan gewoon doen, blijkt na deze trip. Om er een trainingskamp te gaan houden…………. mwah. Ik ken nog wel een paar andere locaties dichter bij huis waar tegen schappelijke bierprijzen, hoogbenige dames op hoge hakken (het modegadget van de gemiddelde Armeense ratchick!!) voorbij paraderen.

  • nacampeone

    26 juli 2009 - 22:11

    Inderdaad Ratdaxie, een geweldige trip gehad daar!
    Volgend jaar maar weer? Maar dan tegen Pyunik?
    Ben voor altijd Armenië-fan geworden.
    Wat een heerlijk bier, leuke mensen (kijk niet naar de gezichtsuitdrukking:( ) en wat een heerlijke taxiritten.
    Ook het openbaar vervoer is aan te raden. Geen bekleding op de stoelen, maar wel vol gas en met goede zin naar de volgende onbekende bestemming!
    Oh ja kijk maar eens op http://www.nacampeone.tk

  • Jharm

    26 juli 2009 - 22:27

    Er is gin woord gelogen int verslag:P

    En ons spandoek zat goed vast met gansaplast!
    Op naar Polen!

  • boelie

    26 juli 2009 - 23:06

    …en woensdag mogen we weer 😛

    Wat een supertrip!

  • Brigadas

    26 juli 2009 - 23:19

    Haha, dat was zeker een mooi feestje na de wedstrijd met de gasten van het First Armenia Front.

  • Don Leon

    26 juli 2009 - 23:24

    Oei, van de helft van deze foto`s kan ik me weinig meer herinneren.. Nice job Mieshoop! 🙂
    Yes yes, very nice. My name Borat. Hope you like! Of nie Harmsen? 😀

  • bertjeB

    26 juli 2009 - 23:48

    [#]

  • Cheerio

    27 juli 2009 - 00:24

    Klasse!

    Die ramvolle discotheek heeft wel wat weg van `t Stuivezand, of ligt dat aan de bezoekers?!

  • Jharm

    27 juli 2009 - 00:25

    Yes Yes Don Leon! Hope you like! It`s Much better than US and A!!

  • De Wortel

    27 juli 2009 - 06:02

    [bier: : pracht verslag, Mieske!

  • De Fraans

    27 juli 2009 - 08:19

    Ik beb blij dat al deze echte NAC mensen de betonrat in het stadion hebben overleeft! ):)

  • Spanky

    27 juli 2009 - 09:12

    damn wat een leuk avontuur moet dat geweest zijn ):)…

    En gezien de vor laatste foto weet ik ook waar de ho mo`s uit Breda vandaan komt 😀

  • Drek

    27 juli 2009 - 10:44

    Discotheek Opera, wat een toptent was dat! Heerlijke muziek in een sfeervollen ambiance.

    Danny B. en consorten maakten het feest compleet.

    HUP NAC!

  • hannibal

    27 juli 2009 - 11:01

    waar zijn de tjiks vraag je je dan af. of ze zijn er niet of mieshoop weet niet wat lekker is…..

  • ctk

    27 juli 2009 - 11:59

    nou de tjik met die NAC sjaal om vind ik anders best een lekker ding!
    ik wed dat DB of DL die wel te grazen heeft genomen voor enkele euri`s….hij blij met de wip en haar familie heeft weer te eten voor een maand 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 13:57

    ctk > Dat vind ik eigenlijk ook. :9

    Maarruh, TWEEDE Europese uitoverwinning? Welke heb ik gemist dan? Volgens mij komt die tweede overwinning donderdag pas… 😎

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 14:00

    ctk > Bij gebrek aan beter. We zijn wat vrouwelijk schoon betreft toch al niet verwend hier op DROL. 😛 Jammer dat net die foto onduidelijk is. Hoe zou dat nou toch komen? :o)

    Enfin, mooie sfeerra(t)portage!! [:]

    Geen zwarte balkjes? |:

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:25

    ja, idd HH, geen zwarte balkjes meer?! is de harde kern van NAC inmiddels zo gekend lief geworden dat ze zich open en bloot op t www durven vertonen? daarbij zijn sommigen zo lilluk dat een groot 4kant op zijn plaats zou zijn……

  • Mieshoop

    27 juli 2009 - 14:41

    De verslaggever zal wellicht antibalk zijn, wat overigens niet te verwarren is met anti-balkan 😉

    En inderdaad, deze koppen zijn óf door mediageilheid al bekend, of het aanzien niet waard. Balkloos dus…

    Wat de ratchicks betreft, bij nachtelijke thuiskomst telkens het gevoel er erg veel op de digitale plaat te hebben vastgelegd, maar helaas, de troebelheid van de fotograaf en het selectief vermogen hebben tot dit karige resultaat geleid. Daarnaast was in een aantal etablissementen het fototoestel naar mijn gedacht niet gewenst :9

  • hannibal

    27 juli 2009 - 14:55

    aha, dus ook hier bepaald Mieshoop wat wel en niet goed voor ons is;)

  • redlis

    27 juli 2009 - 16:04

    @ HH Denk dat je Floriana Malta hebt gemist 😉

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:37

    Redlis > Oeps, in mijn hoofd had ik een gelijkspel zitten. Die drank ook altijd. Bij dezen gecorrigeerd. |:(

    Waar is eigenlijk dat blondje met die doorkijkbloes gebleven? :9

  • Hugh Hefner

    27 juli 2009 - 16:42

    Armenian Fried Chicken? :r

  • Jharm

    27 juli 2009 - 18:51

    Armenian Fried Chicken = Lauwe Kip met een krokantje korstje.. Smaakte best.. Maar het kon natuurlijk niet tippen aan die overheerlijke Armeense BBQ:P

  • Gerrie de B.

    27 juli 2009 - 19:38

    Haha idd Jharm,

    Overigens sta ik er als enige gebalkt op met die dikke zwarte zonnebrilbalk! Schitterend feeske, heb de disco laten schieten omdat ik al te lam was! Heerlijk!
    Heb iedereen inmiddels verteld dat Armenië een geweldig land is, dus dat toerisme gaat daar wel goedkomen in de toekomst! Supertrip!!! (€0,70!!)

  • Piene

    27 juli 2009 - 21:14

    respect !

  • bertjeB

    27 juli 2009 - 22:27

    [:]

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny124thump
wanny125thump
wanny97thump
wanny85thump
wanny119thump
wanny129thump
wanny48thumb
wanny112thump
wanny39thumb
wanny127thump
wanny118thump
wanny47thumb
wanny123thump
wanny90thump
wanny42thumb
wanny98thump
wanny108thump
wanny102thump
wanny55thumb
wanny104thump
wanny64thumb
wanny111thump
wanny101thump
wanny44thumb
wanny53thumb
wanny106thump
wanny121thump
wanny114thump
wanny113thump
wanny57thumb
wanny93thump
wanny126thump
wanny77thump
wanny59thumb
wanny96thump
wanny105thump
wanny50thumb
wanny88thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny58thumb
wanny65thumb
wanny63thumb
wanny60thumb
wanny109thump
wanny56thumb
wanny128thump
wanny52thumb
wanny92thump
wanny45thumb
wanny61thumb
wanny87thump
wanny46thumb
wanny120thump
wanny71thump
wanny54thumb
wanny95thump
wanny41thumb
wanny94thump
wanny43thumb
wanny91thump
wanny103thump
wanny110thump
wanny130thump
wanny117thump
wanny122thump
wanny49thumb
wanny77.2thump
wanny116thump
wanny62thumb
wanny80thump
wanny100thump
wanny107thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC gered (2002)
Forummeeting in de Pint (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Making of Megadoek (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Stilbo tours (2010)
Bouw Stadion (1994)
Te voet naar RBC (2004)
NAC Ajax (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Achilles uit (2016)
troyesnac (2002)
Graffiti (2013)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Annie terug (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Paulitoernooi (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Vieze rockers (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Darttoernooi 2004
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Cheerleaders basketbal (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Newcastle (2003)
No pyro no party (2008)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Locos bus naar VVV (2016)
UWD Flyer (2005)
Willem II uit (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
A-jeugd wint de beker (2011)
Hel van Enschede (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Bus uitzwaaien (2014)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Heerenveen uit (2015)
Geef ons onze club terug (2002)
Stadionkwartier (2009)
Plaatsing scorebord (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC - W2 tent (2001)
Gele rook (2016)
Los Muchachos del Breda (2006)
Eindhoven uitvak (2016)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC de Graafschap (1994)
De Knyp (2015)
Giessen NAC (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Rookpotten Demodag (2005)
Graafschap-NAC (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Biertje in Cafe Bak (2012)
megavlag locos 2013
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Videohoes (2003)
Forummeeting (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Workshop echte NAC supporter (2009)
Ferry (2002)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Museumavond (2012)
B-Side (2016)
Brabantse nachten (2004)
ACDC in Volendam (2010)
Hein (2011)
Altijd naar NAC (2019)
Another day at the office (2013)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC - Vitesse (2001)
Sticker gezopen (2017)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Doortje (2013)
Bulldog spandoek (2004)
Ferry-Fiona
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Bouw stadion fundering (1995)
Utrecht bus uit (2004)
NAC Volendam (2004)
Viaductversiering (2003)
Loting Newcsatle (2003)
Huldiging (2017)
Hamburg (2008)
NAC basketbal Conesco (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Vlag halfstok (2001)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Maxime (2015)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Alkmaarderhout (2004)
Donar Kebab (2001)
Fear spandoek (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Pannen vol Paella
Promotie (2017)
Anticombi VVV (2007)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Bouwtekening stadion (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Liever dan (2004)
In de hekken bij VVV (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC RBC (2005)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC Donar (2001)
Op bezoek bij Ross County (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
De Koel (2016)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Dubbeldekker (2011)
Forumavond Technisch (2003)
30 bier (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
St Pauli toernooi (2014)
D'r hed een duif... (2013)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Bloemstuk SLM (2003)
Doekenfeest (2014)
Avondje NAC (2014)
Schilderij (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
apresski flyer (2012)
willem2doekske 2004
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Spakenburg uit (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Bingo Bier (2010)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
NAC logo op stadion (2013)
NAC PSV (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC Museum (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC muts (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC AZ 2001
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Feyenoord-NAC 2001
Trossen los bootcombi (2013)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Eerste BSR-Redactievergadering
Vitesse uit (2004)
Pilaarplezier (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Liever dan de eerste (2004)
MVV - NAC (2015)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Bouw stadion (1994)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Afscheid van As (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
De vaste opstelling (2016)
NAC Tattoo lip (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Eupen - NAC (2015)
Stadionverherbouwing (2010)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Bus uitzwaaien (2017)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Stiltegebied (2005)
Newcastle NAC (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Fuik Oss 1999
Strawberry (2003)
Uitgeteld (2007)
FujiFilm Stadion (2000)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Oldtimercombi (2005)
NEC - NAC op P5 (2017)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Postperron (2001)
Vierwielercombi (2008)
Groningen - NAC (1994)
Glapje (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Oude NAC Museum (2002)
Al together now streaker (2002)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Groningen - NAC (2014)
All together now (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Zes bier graag (2016)
TitaNAC (2013)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Megavlag (2017)
Eerste training seizoen (2012)
Start Red NAC (2011)
UWD yellow (2007)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Anti Fries UWD (2004)
Volle Bea (2003)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Carnaval Bea (2005)
Gepromoveerd (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Kapan (2009)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Jong geleerd (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
stickercultuur-(2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Taferelen in Villareal (2009)
Utrecht uit (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
UWD Black (2004)
Troyes (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Maradonny spandoek (2010)
Stickercultuur (2019)
Rat van Elf (2017)
Cambuur uit (2014)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Anti jong teams (2017)
Uitvaart JP (2005)
Red NAC paaseitjes (2011)
Training bij Dennenlucht (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC-Ajax 2001
Megavlag naar de B-Side (2014)
Rat van elf trommels (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Raise your flag (2021)
Para (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Stad zonder karakter (2001)
Open dag (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Fortuna - NAC (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NACPraat Radio (2021)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Zundert NAC (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by