Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Voor de supporters die gisteren een kaartje voor het uitvak hadden was het al even zichtbaar; Dessers oogde ontevreden na zijn wissel. Wanneer je dat opmerkt in het uitvak is de meestal logische reactie dat niemand blij mag zijn met een wissel. Het is echter wel de tweede keer op rij voortijdig dat Dessers het veld verlaat.

Eigenlijk is het heel gemakkelijk te verklaren; Dessers pakte zijn 5e gele kaart én heeft deze week niet alle dagen volledig getraind. Zeker met het zicht op zijn schorsing van volgende week tegen de Bosschenaren, is het te verantwoorden dat Sprangers wat minuten maakt om zijn plek op te vullen komende week.

Vreven zegt over de wissel het volgende: ‘Cyriel oogde niet fit en speelde ongelukkig. Hij zat niet in de wedstrijd. Iedere NAC speler moet met een groot hart spelen. Dat vraag ik niet, dat eis ik.’

Cyriel zelf snapte zijn wissel niet zo goed en spreekt tegen dat hij zich niet goed genoeg zou inzetten voor het team. ‘Ik heb deze week twee keer gelezen dat ik alleen met mijn goals bezig ben. Dat is niet waar. Kijk maar naar mijn assists’

20 comments on “Dessers ontevreden over zijn wissel, pakt tevens 5e gele kaart”

  • De Generaal

    28 januari 2017 - 12:04

    Ook voor Dessers geldt het "VREVEN-REGIME"

  • dn Zeeuw

    28 januari 2017 - 12:13

    Hij heef al een bak openlijke kritiek van Vreven gekregen, die heeft hij professioneel gepareerd. Nu hij ook gewisseld wordt begint hij te piepen. Hij kan wel wijzen naar goals en assists, maar dat is meer een gevalletje "in het rijk der blinden is éénoog koning". Qua rendement moet Dessers echt nog stappen maken: koel blijven en tussen de palen schieten helpt, net als je verdiepen in buitenspel. Prima dus om hem te wisselen: om zijn stand-in in te werken en om een toontje lager te zingen, al mag je dat laatste ook gewoon binnenskamers regelen.

  • ennaajseejer

    28 januari 2017 - 12:31

    Nou nog unne goeie vervanger of collega in 422 voor hem. Smulders!!!!

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 12:32

    Waar hebben we het over? Dessers speelde inderdaad geen geweldige wedstrijd, wat ook te maken kan hebben met zijn tegenstanders – Seuntjens had gelijk vorige week toen hij dit mvv maar een irritante schopploeg noemde. Heel vervelend team om tegen te spelen, nare mannetjes.

    Daarnaast was Dessers deze week niet fit én is hij volgende week geschorst. Hoe raar is het dan om 20 minuten voor tijd gewisseld te worden? Met El Allouchi speel je een ander spel, wat ook niet onlogisch is gezien het feit dat NAC in 70 minuten nog niet gescoord had.

    Storm in een glas water dit. Al denk ik nog steeds dat iedereen bij NAC – inclusief Dessers, erbij gebaat is als er nog een sterke balvaste spits gehaald wordt. Veldwijk en Dessers in 4-4-2, dat zou absoluut de oplossing zijn.

  • deparel

    28 januari 2017 - 12:35

    Dessers moet gewoon niet zo zeiken. Dat doet hij buiten het veld maar ook in het veld terwijl hij er vaak niets van bakt

  • BATI

    28 januari 2017 - 13:39

    Iedereen kan wel lekker lopen zeiken op Dessers maar kijk ook eens kritisch naar zijn collega aanvallers. Hoevaak gaan zij hun man voorbij en leveren een goede voorzet op Dessers af?? Hoeveel doelpogingen komen er van beide buitenspelers af?

    Garcia is een goede voetballer natuurlijk maar hij is de man van de acties en steekballen. Wil de bal het liefst in de voeten hebben. Wie sluit er vanuit het middenveld bij bij Dessers?? Haemhouts en Verschueren zie ik nu ook niet zo heel vaak opduiken in de 16.

    Dessers speelt op dit moment natuurlijk niet goed maar is nog steeds de enige aanvaller met goals, dreiging en assists. Daar kan ik de rest niet op betrappen namelijk. Dus ik vind het eigenlijk niet zo slim om hem publiekelijk af te vallen want dat kan bij voetballers ook verkeerd uitpakken natuurlijk.

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 13:50

    Overigens had ik de indruk dat een groot deel van de frustratie van Dessers al eerder opspeelde, tijdens de wedstrijd. Je zag hem duidelijk gebaren naar oa de buitenspelers dat ze hoger moesten spelen, dieper moesten jagen, sneller moesten aansluiten. Maar in plaats daarvan zakten velen bij balverlies ver in. Dat was met name in de eerste helft, in de tweede helft leek het een stuk beter te staan. Als spits kom je dan wel op een eiland én wordt je snel van het kastje naar de muur gestuurd; in je eentje jagen heeft niet zoveel zin natuurlijk.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 13:51

    Dessers loopt ook helemaal niet te zeiken, hij zegt gewoon wat hij vindt. Net zoals Vreven dat doet. Twee mannen. Niks mis mee.
    En vergeet niet dat Dessers voor NAC een heel goeie is. Hij verdient krediet, ook al geef ik Vreven gelijk als hij stelt dat hij nog beter kan.
    Maar zoiets gaat niet even tussen kerst en carnaval….

  • Anoniem

    28 januari 2017 - 14:59

    2 volwassenen die zeggen wat ze ervan vinden. Prima toch?

    Dat Dessers het goed doet klopt, kijk maar naar zijn doelpunten en assists.
    Dat Dessers nog veel beter kan klopt ook, ik kan me voldoende wedstrijden herinneren dat Dessers er 1 scoort maar ik bij mezelf dacht "dat hadden er ook 2 of 3 mogen/moeten zijn". Maar als Dessers zich doorontwikkelt, komt dat echt wel.

    Alleen die paar gele kaarten, da`s jammer. Het mooiste zou zijn als die frustratie zich uit door scherper voor de goal te zijn, dus meer doelpunten.

    Een gele kaart uit frustratie doet mij altijd denken aan John McEnroe in zijn beste jaren die na een verloren wedstrijd uit frustratie zijn racket kapot sloeg. Dan zat ik dat zo op tv eens aan te kijken, schudde mijn hoofd eens, en dan dacht ik altijd "als je dezelfde energie waarmee je nu dat racket kapot slaat nu in de wedstrijd had aangewend, had je misschien een paar aces meer geslagen en die wedstrijd gewonnen". Zo zie ik ook de verhouding tussen frustratie, gele kaarten en gemiste kansen.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 17:58

    @WW,

    Met die aantekening dat zijn frustratie voor een deel komt ( lijkt mij)
    door de gebrekkige aanvoer vanaf de vleugels; dat kan een stuk beter !
    Hebben jullie trouwens die geweldige actie van hem, waaruit die kans op de paal ontstond, wel op waarde geschat ?

  • Tuur

    28 januari 2017 - 18:58

    Vreven speelt hier wel met vuur. Als Dessers afhaakt heb je namelijk echt een probleem. Hij hoeft geen status aparte te krijgen maar wat er achter zit is wel echt veel minder… Dit elftal kan niet zonder Dessers.

  • Rizu

    28 januari 2017 - 18:59

    Wat een gezeik om niks. Hij zat ook echt niet in de wedstrijd. En laat ook steeds zijn kop hangen, totaal geen zin om mee terug te gaan bij bal verlies. Vreven heeft gewoon gelijk. Eruit met die vent…….wie is trouwens de baas ? Straffen die vent met zijn gezeik als hij gewisselt word hij is god niet.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • Anoniem

    29 januari 2017 - 00:08

    @Charpie

    Dat klopt wel, wat je zegt. Om Dessers heen is er maar zat voor verbetering vatbaar, ook qua aanvoer. Maar ook gegeven die gebrekkige aanvoer, heeft Dessers desondanks genoeg momenten gehad dat ik dacht "die had er best in gemogen".

    Begrijp me goed: ik vind Dessers een klasbak hoor, ben blij dat hij bij ons speelt, komt ook tegelijkertijd sympathiek en professioneel over. En hij heeft potentie, als hij zich doorontwikkelt is NAC bepaald niet zijn eindstation. Toch mag hij nog niet tevreden zijn, zeker als zijn ambities verder reiken dan NAC.

  • ennaajseejer

    29 januari 2017 - 09:21

    Eenvoudige vraag: wie gaat de doelpunten nu maken tegen Den Bosch? Met de huidige verdediging heb je gewoon een scorende spits nodig om punten te pakken. Of geluk, zoals tegen MVV, en dat heb je niet altijd.
    De rest van het verhaal kent iedereen schat ik zo in 😉

  • Hans64

    29 januari 2017 - 09:24

    Waarom wordt Dessers aangepakt door Vreven? Omdat hij de een van de meest talent volle spelers is, en Vreven het in hem ziet zitten. Zoals Piet de Visser zei: werkers winnen het altijd van het talent, totdat het talent echt gaat werken. Dus aan het werk! Hup NAC.

  • Al Pacino

    29 januari 2017 - 11:39

    Cyriel Dessers, waarom deze onvrede??

    Laat ik voorop stellen dat ik een grote bewonderaar van Dessers ben, maar de kritiek op zijn wissel door de trainer, begrijp ik van geen meter. Alhoewel ik vermoed dat hij inmiddels ook tot de ontdekking zal zijn gekomen dat de trainer voor 100% gelijk heeft.
    Dessers is voor mij een reële kerel, een speler met veel verantwoording, een prima aanvoerder, een goaltjesdief, veel assists en een speler die erg goed bij de supporters ligt. En laten wij niet vergeten OOK bij onze trainer! Twee kerels die een verschil van mening hebben, dat mag toch zeker wel.

    Cyriel is sinds de winterstop niet de speler die wij kennen, maar dit nemen wij hem niet kwalijk. Iedereen heeft wel eens een minder goede periode. En dan ook nog eens die blessure!
    Als hij dan tegen die houthakkers van MVV ook nog een volkomen onnodige gele kaart pakt, dan zie ik Vreven denken ‘oh jee, dat is 5 en dat wordt een schorsing’. Dat hij vervolgens de invaller speeltijd wil geven is een prima idee, want in zo’n 70 minuten was er door NAC nog steeds niet gescoord.
    Voorts mag van de spelers en dus ook van Dessers, verwacht worden dat zij begrip hebben voor de zeer moeilijke taak van Vreven om alles in een korte periode goed te laten draaien. Kom dan niet met onnodige kritiek!

    @Rizu, dit meen jij niet! Dessers hebben wij veel te hard nodig.

    Overigens ben ik het wel met @AS eens dat de buitenspelers wel eens een belangrijke rol in de frustraties van Dessers zouden kunnen spelen. Cyriel wordt absoluut niet goed genoeg aangespeeld en dit heb ik ook al eens eerder naar voren gebracht. Ik verwacht dat onze trainer dit zelf ook wel ziet en daar aan zal werken.
    Een opstelling met l.a. James Horsfield, l.m. Smith-Brown en l.v. Barker/Korte zou wel eens de oplossing kunnen zijn.

    De buitenspelers zullen betere voorzetten moeten gaan geven en het middenveld moet leren Dessers beter aan te spelen.
    En a.u.b. geen Verbeek meer!

  • Rizu

    29 januari 2017 - 13:47

    Dat wij hem hard nodig hebben snap ik ook wel maar ik vindt dat hij zich nu gedraadg als iemand die boven de rest uit staat en dat is nooit goed. Daar ga het bij mij om.

  • Cool Hand Luke

    30 januari 2017 - 17:34

    Laten we hopen dat Vreeven goede man-management skills heeft zodat dit niet escaleert. Daar is niemand bij gebaat, lijkt mij.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny88thump
wanny103thump
wanny98thump
wanny106thump
wanny91thump
wanny44thumb
wanny56thumb
wanny130thump
wanny46thumb
wanny96thump
wanny122thump
wanny117thump
wanny61thumb
wanny93thump
wanny45thumb
wanny104thump
wanny109thump
wanny59thumb
wanny123thump
wanny42thumb
wanny85thump
wanny63thumb
wanny48thumb
wanny127thump
wanny97thump
wanny121thump
wanny100thump
wanny129thump
wanny53thumb
wanny102thump
wanny128thump
wanny107thump
wanny62thumb
wanny95thump
wanny39thumb
wanny52thumb
wanny111thump
wanny94thump
wanny64thumb
wanny77thump
wanny65thumb
wanny60thumb
wanny124thump
wanny114thump
wanny47thumb
wanny99thump
wanny58thumb
wanny118thump
wanny126thump
wanny115thump
wanny41thumb
wanny112thump
wanny87thump
wanny101thump
wanny49thumb
wanny119thump
wanny92thump
wanny108thump
wanny50thumb
wanny116thump
wanny125thump
wanny57thumb
wanny90thump
wanny54thumb
wanny71thump
wanny77.2thump
wanny55thumb
wanny105thump
wanny80thump
wanny113thump
wanny43thumb
wanny120thump
wanny110thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Te voet naar RBC (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Bouw Stadion (1994)
Uitvaart JP (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
Huldiging (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Pannen vol Paella
Vieze rockers (2001)
Vlag halfstok (2001)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
UWD Black (2004)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Spakenburg uit (2014)
NAC muts (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Newcastle (2003)
Afscheid van As (2002)
30 bier (2002)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Forumavond Sanering (2002)
Oldtimercombi (2005)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Darttoernooi 2004
Zundert NAC (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Para (2001)
Museumavond (2012)
Hel van Enschede (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Sticker gezopen (2017)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Gele rook (2016)
Training bij Dennenlucht (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Cheerleaders basketbal (2001)
Raise your flag (2021)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Geef ons onze club terug (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
Stickercultuur (2019)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Utrecht uit (2004)
Groningen - NAC (1994)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Fear spandoek (2016)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC AZ 2001
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Rat van elf trommels (2008)
It's for Dominique (2012)
Feyenoord-NAC 2001
Al together now streaker (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Making of Megadoek (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
De Koel (2016)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Eerste training seizoen (2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
UWD Flyer (2005)
Omwisselen Graafschap (2011)
troyesnac (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NACPraat Radio (2021)
Anticombi naar Volendam (2016)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC Ajax (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Jong NAC - Roda (2007)
megavlag locos 2013
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
apresski flyer (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Vierwielercombi (2008)
Strawberry (2003)
Another day at the office (2013)
B-Side (2016)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC RBC (2005)
Megavlag (2017)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC PSV (2001)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Stilbo tours (2010)
Achilles uit (2016)
Andro Knel Bokaal (2000)
Newcastle NAC (2003)
NAC - W2 tent (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Uitgeteld (2007)
Eupen - NAC (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
Vitesse uit (2004)
Ferry-Fiona
Anti jong teams (2017)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Stadionkwartier (2009)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
De Knyp (2015)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
All together now (2002)
Tokoli spandoek (2002)
Giessen NAC (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
NEC - NAC op P5 (2017)
Zes bier graag (2016)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Maradonny spandoek (2010)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Fuik Oss 1999
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Rookpotten Demodag (2005)
Stad zonder karakter (2001)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Doortje (2013)
NAC de Graafschap (1994)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Pilaarplezier (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
MVV - NAC (2015)
Viaductversiering (2003)
Trossen los bootcombi (2013)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Bus uitzwaaien (2017)
Eindhoven uitvak (2016)
Willem II uit (2004)
Postperron (2001)
Doekenfeest (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Dubbeldekker (2011)
Ferry (2002)
Promotie (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Open dag (2014)
Videohoes (2003)
Altijd naar NAC (2019)
TitaNAC (2013)
Start Red NAC (2011)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC-Ajax 2001
Liever dan de eerste (2004)
Alkmaarderhout (2004)
No pyro no party (2008)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Stiltegebied (2005)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Stadionverherbouwing (2010)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Anticombi VVV (2007)
ACDC in Volendam (2010)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Volle bak bij NAC (2015)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Rat van Elf (2017)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Utrecht bus uit (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC gered (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Liever dan (2004)
Paulitoernooi (2007)
Oude NAC Museum (2002)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Troyes (2002)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Hein (2011)
Bouw stadion (1994)
Volle Bea (2003)
willem2doekske 2004
Bulldog spandoek (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Volendamse Dijk (2019)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Heerenveen uit (2015)
Graffiti (2013)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Gepromoveerd (2017)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
FujiFilm Stadion (2000)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Glapje (2014)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Europa cup winst in Kapan (2009)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Carnaval Bea (2005)
Brabantse nachten (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC - Vitesse (2001)
NAC Volendam (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC Museum (2002)
Bingo Bier (2010)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Nieuwe grasmat (2013)
Anti Fries UWD (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Graafschap-NAC (2001)
stickercultuur-(2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Schilderij (2017)
Donar Kebab (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Jong geleerd (2017)
BN de Stemmingmaker (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Bloemstuk SLM (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Forummeeting (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Den Bosch NAC (1993)
Groningen - NAC (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Avondje NAC (2014)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Terugkomst Pierre (2005)
Bouw stadion fundering (1995)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
De vaste opstelling (2016)
St Pauli toernooi (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Bus uitzwaaien (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Toiletten bij Telstar (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Kapan (2009)
UWD yellow (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Maxime (2015)
Cambuur uit (2014)
Zilvermeeuw (2012)
NAC Donar (2001)
NAC RBC vol stadion (2003)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC logo op stadion (2013)
Annie terug (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Hamburg (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by