Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Voor de supporters die gisteren een kaartje voor het uitvak hadden was het al even zichtbaar; Dessers oogde ontevreden na zijn wissel. Wanneer je dat opmerkt in het uitvak is de meestal logische reactie dat niemand blij mag zijn met een wissel. Het is echter wel de tweede keer op rij voortijdig dat Dessers het veld verlaat.

Eigenlijk is het heel gemakkelijk te verklaren; Dessers pakte zijn 5e gele kaart én heeft deze week niet alle dagen volledig getraind. Zeker met het zicht op zijn schorsing van volgende week tegen de Bosschenaren, is het te verantwoorden dat Sprangers wat minuten maakt om zijn plek op te vullen komende week.

Vreven zegt over de wissel het volgende: ‘Cyriel oogde niet fit en speelde ongelukkig. Hij zat niet in de wedstrijd. Iedere NAC speler moet met een groot hart spelen. Dat vraag ik niet, dat eis ik.’

Cyriel zelf snapte zijn wissel niet zo goed en spreekt tegen dat hij zich niet goed genoeg zou inzetten voor het team. ‘Ik heb deze week twee keer gelezen dat ik alleen met mijn goals bezig ben. Dat is niet waar. Kijk maar naar mijn assists’

20 comments on “Dessers ontevreden over zijn wissel, pakt tevens 5e gele kaart”

  • De Generaal

    28 januari 2017 - 12:04

    Ook voor Dessers geldt het "VREVEN-REGIME"

  • dn Zeeuw

    28 januari 2017 - 12:13

    Hij heef al een bak openlijke kritiek van Vreven gekregen, die heeft hij professioneel gepareerd. Nu hij ook gewisseld wordt begint hij te piepen. Hij kan wel wijzen naar goals en assists, maar dat is meer een gevalletje "in het rijk der blinden is éénoog koning". Qua rendement moet Dessers echt nog stappen maken: koel blijven en tussen de palen schieten helpt, net als je verdiepen in buitenspel. Prima dus om hem te wisselen: om zijn stand-in in te werken en om een toontje lager te zingen, al mag je dat laatste ook gewoon binnenskamers regelen.

  • ennaajseejer

    28 januari 2017 - 12:31

    Nou nog unne goeie vervanger of collega in 422 voor hem. Smulders!!!!

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 12:32

    Waar hebben we het over? Dessers speelde inderdaad geen geweldige wedstrijd, wat ook te maken kan hebben met zijn tegenstanders – Seuntjens had gelijk vorige week toen hij dit mvv maar een irritante schopploeg noemde. Heel vervelend team om tegen te spelen, nare mannetjes.

    Daarnaast was Dessers deze week niet fit én is hij volgende week geschorst. Hoe raar is het dan om 20 minuten voor tijd gewisseld te worden? Met El Allouchi speel je een ander spel, wat ook niet onlogisch is gezien het feit dat NAC in 70 minuten nog niet gescoord had.

    Storm in een glas water dit. Al denk ik nog steeds dat iedereen bij NAC – inclusief Dessers, erbij gebaat is als er nog een sterke balvaste spits gehaald wordt. Veldwijk en Dessers in 4-4-2, dat zou absoluut de oplossing zijn.

  • deparel

    28 januari 2017 - 12:35

    Dessers moet gewoon niet zo zeiken. Dat doet hij buiten het veld maar ook in het veld terwijl hij er vaak niets van bakt

  • BATI

    28 januari 2017 - 13:39

    Iedereen kan wel lekker lopen zeiken op Dessers maar kijk ook eens kritisch naar zijn collega aanvallers. Hoevaak gaan zij hun man voorbij en leveren een goede voorzet op Dessers af?? Hoeveel doelpogingen komen er van beide buitenspelers af?

    Garcia is een goede voetballer natuurlijk maar hij is de man van de acties en steekballen. Wil de bal het liefst in de voeten hebben. Wie sluit er vanuit het middenveld bij bij Dessers?? Haemhouts en Verschueren zie ik nu ook niet zo heel vaak opduiken in de 16.

    Dessers speelt op dit moment natuurlijk niet goed maar is nog steeds de enige aanvaller met goals, dreiging en assists. Daar kan ik de rest niet op betrappen namelijk. Dus ik vind het eigenlijk niet zo slim om hem publiekelijk af te vallen want dat kan bij voetballers ook verkeerd uitpakken natuurlijk.

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 13:50

    Overigens had ik de indruk dat een groot deel van de frustratie van Dessers al eerder opspeelde, tijdens de wedstrijd. Je zag hem duidelijk gebaren naar oa de buitenspelers dat ze hoger moesten spelen, dieper moesten jagen, sneller moesten aansluiten. Maar in plaats daarvan zakten velen bij balverlies ver in. Dat was met name in de eerste helft, in de tweede helft leek het een stuk beter te staan. Als spits kom je dan wel op een eiland én wordt je snel van het kastje naar de muur gestuurd; in je eentje jagen heeft niet zoveel zin natuurlijk.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 13:51

    Dessers loopt ook helemaal niet te zeiken, hij zegt gewoon wat hij vindt. Net zoals Vreven dat doet. Twee mannen. Niks mis mee.
    En vergeet niet dat Dessers voor NAC een heel goeie is. Hij verdient krediet, ook al geef ik Vreven gelijk als hij stelt dat hij nog beter kan.
    Maar zoiets gaat niet even tussen kerst en carnaval….

  • Anoniem

    28 januari 2017 - 14:59

    2 volwassenen die zeggen wat ze ervan vinden. Prima toch?

    Dat Dessers het goed doet klopt, kijk maar naar zijn doelpunten en assists.
    Dat Dessers nog veel beter kan klopt ook, ik kan me voldoende wedstrijden herinneren dat Dessers er 1 scoort maar ik bij mezelf dacht "dat hadden er ook 2 of 3 mogen/moeten zijn". Maar als Dessers zich doorontwikkelt, komt dat echt wel.

    Alleen die paar gele kaarten, da`s jammer. Het mooiste zou zijn als die frustratie zich uit door scherper voor de goal te zijn, dus meer doelpunten.

    Een gele kaart uit frustratie doet mij altijd denken aan John McEnroe in zijn beste jaren die na een verloren wedstrijd uit frustratie zijn racket kapot sloeg. Dan zat ik dat zo op tv eens aan te kijken, schudde mijn hoofd eens, en dan dacht ik altijd "als je dezelfde energie waarmee je nu dat racket kapot slaat nu in de wedstrijd had aangewend, had je misschien een paar aces meer geslagen en die wedstrijd gewonnen". Zo zie ik ook de verhouding tussen frustratie, gele kaarten en gemiste kansen.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 17:58

    @WW,

    Met die aantekening dat zijn frustratie voor een deel komt ( lijkt mij)
    door de gebrekkige aanvoer vanaf de vleugels; dat kan een stuk beter !
    Hebben jullie trouwens die geweldige actie van hem, waaruit die kans op de paal ontstond, wel op waarde geschat ?

  • Tuur

    28 januari 2017 - 18:58

    Vreven speelt hier wel met vuur. Als Dessers afhaakt heb je namelijk echt een probleem. Hij hoeft geen status aparte te krijgen maar wat er achter zit is wel echt veel minder… Dit elftal kan niet zonder Dessers.

  • Rizu

    28 januari 2017 - 18:59

    Wat een gezeik om niks. Hij zat ook echt niet in de wedstrijd. En laat ook steeds zijn kop hangen, totaal geen zin om mee terug te gaan bij bal verlies. Vreven heeft gewoon gelijk. Eruit met die vent…….wie is trouwens de baas ? Straffen die vent met zijn gezeik als hij gewisselt word hij is god niet.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • Anoniem

    29 januari 2017 - 00:08

    @Charpie

    Dat klopt wel, wat je zegt. Om Dessers heen is er maar zat voor verbetering vatbaar, ook qua aanvoer. Maar ook gegeven die gebrekkige aanvoer, heeft Dessers desondanks genoeg momenten gehad dat ik dacht "die had er best in gemogen".

    Begrijp me goed: ik vind Dessers een klasbak hoor, ben blij dat hij bij ons speelt, komt ook tegelijkertijd sympathiek en professioneel over. En hij heeft potentie, als hij zich doorontwikkelt is NAC bepaald niet zijn eindstation. Toch mag hij nog niet tevreden zijn, zeker als zijn ambities verder reiken dan NAC.

  • ennaajseejer

    29 januari 2017 - 09:21

    Eenvoudige vraag: wie gaat de doelpunten nu maken tegen Den Bosch? Met de huidige verdediging heb je gewoon een scorende spits nodig om punten te pakken. Of geluk, zoals tegen MVV, en dat heb je niet altijd.
    De rest van het verhaal kent iedereen schat ik zo in 😉

  • Hans64

    29 januari 2017 - 09:24

    Waarom wordt Dessers aangepakt door Vreven? Omdat hij de een van de meest talent volle spelers is, en Vreven het in hem ziet zitten. Zoals Piet de Visser zei: werkers winnen het altijd van het talent, totdat het talent echt gaat werken. Dus aan het werk! Hup NAC.

  • Al Pacino

    29 januari 2017 - 11:39

    Cyriel Dessers, waarom deze onvrede??

    Laat ik voorop stellen dat ik een grote bewonderaar van Dessers ben, maar de kritiek op zijn wissel door de trainer, begrijp ik van geen meter. Alhoewel ik vermoed dat hij inmiddels ook tot de ontdekking zal zijn gekomen dat de trainer voor 100% gelijk heeft.
    Dessers is voor mij een reële kerel, een speler met veel verantwoording, een prima aanvoerder, een goaltjesdief, veel assists en een speler die erg goed bij de supporters ligt. En laten wij niet vergeten OOK bij onze trainer! Twee kerels die een verschil van mening hebben, dat mag toch zeker wel.

    Cyriel is sinds de winterstop niet de speler die wij kennen, maar dit nemen wij hem niet kwalijk. Iedereen heeft wel eens een minder goede periode. En dan ook nog eens die blessure!
    Als hij dan tegen die houthakkers van MVV ook nog een volkomen onnodige gele kaart pakt, dan zie ik Vreven denken ‘oh jee, dat is 5 en dat wordt een schorsing’. Dat hij vervolgens de invaller speeltijd wil geven is een prima idee, want in zo’n 70 minuten was er door NAC nog steeds niet gescoord.
    Voorts mag van de spelers en dus ook van Dessers, verwacht worden dat zij begrip hebben voor de zeer moeilijke taak van Vreven om alles in een korte periode goed te laten draaien. Kom dan niet met onnodige kritiek!

    @Rizu, dit meen jij niet! Dessers hebben wij veel te hard nodig.

    Overigens ben ik het wel met @AS eens dat de buitenspelers wel eens een belangrijke rol in de frustraties van Dessers zouden kunnen spelen. Cyriel wordt absoluut niet goed genoeg aangespeeld en dit heb ik ook al eens eerder naar voren gebracht. Ik verwacht dat onze trainer dit zelf ook wel ziet en daar aan zal werken.
    Een opstelling met l.a. James Horsfield, l.m. Smith-Brown en l.v. Barker/Korte zou wel eens de oplossing kunnen zijn.

    De buitenspelers zullen betere voorzetten moeten gaan geven en het middenveld moet leren Dessers beter aan te spelen.
    En a.u.b. geen Verbeek meer!

  • Rizu

    29 januari 2017 - 13:47

    Dat wij hem hard nodig hebben snap ik ook wel maar ik vindt dat hij zich nu gedraadg als iemand die boven de rest uit staat en dat is nooit goed. Daar ga het bij mij om.

  • Cool Hand Luke

    30 januari 2017 - 17:34

    Laten we hopen dat Vreeven goede man-management skills heeft zodat dit niet escaleert. Daar is niemand bij gebaat, lijkt mij.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny110thump
wanny125thump
wanny94thump
wanny124thump
wanny64thumb
wanny113thump
wanny71thump
wanny49thumb
wanny57thumb
wanny63thumb
wanny121thump
wanny54thumb
wanny61thumb
wanny80thump
wanny118thump
wanny41thumb
wanny39thumb
wanny96thump
wanny77thump
wanny127thump
wanny87thump
wanny129thump
wanny91thump
wanny108thump
wanny97thump
wanny42thumb
wanny90thump
wanny123thump
wanny115thump
wanny45thumb
wanny128thump
wanny92thump
wanny62thumb
wanny101thump
wanny111thump
wanny77.2thump
wanny98thump
wanny60thumb
wanny119thump
wanny100thump
wanny114thump
wanny59thumb
wanny95thump
wanny102thump
wanny109thump
wanny52thumb
wanny103thump
wanny116thump
wanny58thumb
wanny122thump
wanny53thumb
wanny46thumb
wanny107thump
wanny126thump
wanny130thump
wanny99thump
wanny106thump
wanny50thumb
wanny117thump
wanny47thumb
wanny65thumb
wanny88thump
wanny55thumb
wanny112thump
wanny120thump
wanny48thumb
wanny44thumb
wanny104thump
wanny85thump
wanny93thump
wanny105thump
wanny56thumb
wanny43thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Stickercultuur (2019)
30 bier (2002)
Avondje NAC (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC Tattoo lip (2014)
Al together now streaker (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
It's for Dominique (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
B-Side (2016)
Zundert NAC (2004)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
apresski flyer (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Rat van Elf (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Alkmaarderhout (2004)
willem2doekske 2004
Newcastle (2003)
Oude NAC Museum (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Nieuwe grasmat (2013)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Ferry-Fiona
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC logo op stadion (2013)
Megavlag (2017)
Gepromoveerd (2017)
Vieze rockers (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Ferry (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Stadionkwartier (2009)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Forummeeting (2004)
No pyro no party (2008)
Bus uitzwaaien (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Stiltegebied (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Videohoes (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Utrecht uit (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Vitesse uit (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Promotie (2017)
Bulldog spandoek (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NACPraat Radio (2021)
Graafschap-NAC (2001)
Anticombi VVV (2007)
ACDC in Volendam (2010)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Plaatsing scorebord (2004)
Sticker gezopen (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Maxime (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Afscheid van As (2002)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Zes bier graag (2016)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Postperron (2001)
Spakenburg uit (2014)
Andro Knel Bokaal (2000)
Museumavond (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Fakkels NAC Ajax (2008)
NAC Donar (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Loting Newcsatle (2003)
Stadionverherbouwing (2010)
Donar Kebab (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
TitaNAC (2013)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Zilvermeeuw (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Stilbo tours (2010)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Dubbeldekker (2011)
Eupen - NAC (2015)
troyesnac (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Bouw stadion (1994)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Willem II uit (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Paulitoernooi (2007)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Graffiti (2013)
Schilderij (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Making of Megadoek (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Liever dan (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Troyes (2002)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Volendam (2004)
NAC gered (2002)
Another day at the office (2013)
Pilaarplezier (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Vierwielercombi (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
UWD Black (2004)
UWD Flyer (2005)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Huldiging (2017)
De vaste opstelling (2016)
Volle bak bij NAC (2015)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Hel van Enschede (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NEC - NAC op P5 (2017)
Fear spandoek (2016)
Eindhoven uitvak (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
Uitgeteld (2007)
Oldtimercombi (2005)
NAC muts (2015)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Los Muchachos del Breda (2006)
Den Bosch NAC (1993)
stickercultuur-(2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Heerenveen uit (2015)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Stad zonder karakter (2001)
A-jeugd wint de beker (2011)
Toiletten bij Telstar (2007)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Groningen - NAC (1994)
Open dag (2014)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Eerste training seizoen (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Liever dan de eerste (2004)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
MVV - NAC (2015)
Utrecht bus uit (2004)
Hein (2011)
Bloemstuk SLM (2003)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC Ajax (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Darttoernooi 2004
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Volle Bea (2003)
Te voet naar RBC (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Doekenfeest (2014)
Cheerleaders basketbal (2001)
Jong geleerd (2017)
megavlag locos 2013
Stop het wanbeleid (2002)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Achilles uit (2016)
St Pauli toernooi (2014)
NAC - Vitesse (2001)
Vlag halfstok (2001)
Bingo Bier (2010)
UWD yellow (2007)
Newcastle NAC (2003)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Bouw Stadion (1994)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Groningen - NAC (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
BN de Stemmingmaker (2011)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
In de hekken bij VVV (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Kapan (2009)
Strawberry (2003)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC (2005)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NAC de Graafschap (1994)
D'r hed een duif... (2013)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Volendamse Dijk (2019)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Terugkomst Pierre (2005)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Zwemcombi Volendam (2016)
Grandioze NAC Tombola (2004)
De Knyp (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC - W2 tent (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC Museum (2002)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Carnaval Bea (2005)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Taferelen in Villareal (2009)
Glapje (2014)
Doortje (2013)
NAC PSV (2001)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Annie terug (2004)
Fuik Oss 1999
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Anti jong teams (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Uitvaart JP (2005)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Bouw stadion fundering (1995)
De Koel (2016)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Brabantse nachten (2004)
Hamburg (2008)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Bus uitzwaaien (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Forumavond Sanering (2002)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Viaductversiering (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Cambuur uit (2014)
NAC-Ajax 2001
Para (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Gele rook (2016)
Fortuna - NAC (2001)
Pannen vol Paella
Giessen NAC (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Raise your flag (2021)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC AZ 2001
All together now (2002)
Rat van elf trommels (2008)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Slierten slierten slierten (2010)
Start Red NAC (2011)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by