Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Voor de supporters die gisteren een kaartje voor het uitvak hadden was het al even zichtbaar; Dessers oogde ontevreden na zijn wissel. Wanneer je dat opmerkt in het uitvak is de meestal logische reactie dat niemand blij mag zijn met een wissel. Het is echter wel de tweede keer op rij voortijdig dat Dessers het veld verlaat.

Eigenlijk is het heel gemakkelijk te verklaren; Dessers pakte zijn 5e gele kaart én heeft deze week niet alle dagen volledig getraind. Zeker met het zicht op zijn schorsing van volgende week tegen de Bosschenaren, is het te verantwoorden dat Sprangers wat minuten maakt om zijn plek op te vullen komende week.

Vreven zegt over de wissel het volgende: ‘Cyriel oogde niet fit en speelde ongelukkig. Hij zat niet in de wedstrijd. Iedere NAC speler moet met een groot hart spelen. Dat vraag ik niet, dat eis ik.’

Cyriel zelf snapte zijn wissel niet zo goed en spreekt tegen dat hij zich niet goed genoeg zou inzetten voor het team. ‘Ik heb deze week twee keer gelezen dat ik alleen met mijn goals bezig ben. Dat is niet waar. Kijk maar naar mijn assists’

20 comments on “Dessers ontevreden over zijn wissel, pakt tevens 5e gele kaart”

  • De Generaal

    28 januari 2017 - 12:04

    Ook voor Dessers geldt het "VREVEN-REGIME"

  • dn Zeeuw

    28 januari 2017 - 12:13

    Hij heef al een bak openlijke kritiek van Vreven gekregen, die heeft hij professioneel gepareerd. Nu hij ook gewisseld wordt begint hij te piepen. Hij kan wel wijzen naar goals en assists, maar dat is meer een gevalletje "in het rijk der blinden is éénoog koning". Qua rendement moet Dessers echt nog stappen maken: koel blijven en tussen de palen schieten helpt, net als je verdiepen in buitenspel. Prima dus om hem te wisselen: om zijn stand-in in te werken en om een toontje lager te zingen, al mag je dat laatste ook gewoon binnenskamers regelen.

  • ennaajseejer

    28 januari 2017 - 12:31

    Nou nog unne goeie vervanger of collega in 422 voor hem. Smulders!!!!

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 12:32

    Waar hebben we het over? Dessers speelde inderdaad geen geweldige wedstrijd, wat ook te maken kan hebben met zijn tegenstanders – Seuntjens had gelijk vorige week toen hij dit mvv maar een irritante schopploeg noemde. Heel vervelend team om tegen te spelen, nare mannetjes.

    Daarnaast was Dessers deze week niet fit én is hij volgende week geschorst. Hoe raar is het dan om 20 minuten voor tijd gewisseld te worden? Met El Allouchi speel je een ander spel, wat ook niet onlogisch is gezien het feit dat NAC in 70 minuten nog niet gescoord had.

    Storm in een glas water dit. Al denk ik nog steeds dat iedereen bij NAC – inclusief Dessers, erbij gebaat is als er nog een sterke balvaste spits gehaald wordt. Veldwijk en Dessers in 4-4-2, dat zou absoluut de oplossing zijn.

  • deparel

    28 januari 2017 - 12:35

    Dessers moet gewoon niet zo zeiken. Dat doet hij buiten het veld maar ook in het veld terwijl hij er vaak niets van bakt

  • BATI

    28 januari 2017 - 13:39

    Iedereen kan wel lekker lopen zeiken op Dessers maar kijk ook eens kritisch naar zijn collega aanvallers. Hoevaak gaan zij hun man voorbij en leveren een goede voorzet op Dessers af?? Hoeveel doelpogingen komen er van beide buitenspelers af?

    Garcia is een goede voetballer natuurlijk maar hij is de man van de acties en steekballen. Wil de bal het liefst in de voeten hebben. Wie sluit er vanuit het middenveld bij bij Dessers?? Haemhouts en Verschueren zie ik nu ook niet zo heel vaak opduiken in de 16.

    Dessers speelt op dit moment natuurlijk niet goed maar is nog steeds de enige aanvaller met goals, dreiging en assists. Daar kan ik de rest niet op betrappen namelijk. Dus ik vind het eigenlijk niet zo slim om hem publiekelijk af te vallen want dat kan bij voetballers ook verkeerd uitpakken natuurlijk.

  • Alcoholvrije Sint

    28 januari 2017 - 13:50

    Overigens had ik de indruk dat een groot deel van de frustratie van Dessers al eerder opspeelde, tijdens de wedstrijd. Je zag hem duidelijk gebaren naar oa de buitenspelers dat ze hoger moesten spelen, dieper moesten jagen, sneller moesten aansluiten. Maar in plaats daarvan zakten velen bij balverlies ver in. Dat was met name in de eerste helft, in de tweede helft leek het een stuk beter te staan. Als spits kom je dan wel op een eiland én wordt je snel van het kastje naar de muur gestuurd; in je eentje jagen heeft niet zoveel zin natuurlijk.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 13:51

    Dessers loopt ook helemaal niet te zeiken, hij zegt gewoon wat hij vindt. Net zoals Vreven dat doet. Twee mannen. Niks mis mee.
    En vergeet niet dat Dessers voor NAC een heel goeie is. Hij verdient krediet, ook al geef ik Vreven gelijk als hij stelt dat hij nog beter kan.
    Maar zoiets gaat niet even tussen kerst en carnaval….

  • Anoniem

    28 januari 2017 - 14:59

    2 volwassenen die zeggen wat ze ervan vinden. Prima toch?

    Dat Dessers het goed doet klopt, kijk maar naar zijn doelpunten en assists.
    Dat Dessers nog veel beter kan klopt ook, ik kan me voldoende wedstrijden herinneren dat Dessers er 1 scoort maar ik bij mezelf dacht "dat hadden er ook 2 of 3 mogen/moeten zijn". Maar als Dessers zich doorontwikkelt, komt dat echt wel.

    Alleen die paar gele kaarten, da`s jammer. Het mooiste zou zijn als die frustratie zich uit door scherper voor de goal te zijn, dus meer doelpunten.

    Een gele kaart uit frustratie doet mij altijd denken aan John McEnroe in zijn beste jaren die na een verloren wedstrijd uit frustratie zijn racket kapot sloeg. Dan zat ik dat zo op tv eens aan te kijken, schudde mijn hoofd eens, en dan dacht ik altijd "als je dezelfde energie waarmee je nu dat racket kapot slaat nu in de wedstrijd had aangewend, had je misschien een paar aces meer geslagen en die wedstrijd gewonnen". Zo zie ik ook de verhouding tussen frustratie, gele kaarten en gemiste kansen.

  • Charpie

    28 januari 2017 - 17:58

    @WW,

    Met die aantekening dat zijn frustratie voor een deel komt ( lijkt mij)
    door de gebrekkige aanvoer vanaf de vleugels; dat kan een stuk beter !
    Hebben jullie trouwens die geweldige actie van hem, waaruit die kans op de paal ontstond, wel op waarde geschat ?

  • Tuur

    28 januari 2017 - 18:58

    Vreven speelt hier wel met vuur. Als Dessers afhaakt heb je namelijk echt een probleem. Hij hoeft geen status aparte te krijgen maar wat er achter zit is wel echt veel minder… Dit elftal kan niet zonder Dessers.

  • Rizu

    28 januari 2017 - 18:59

    Wat een gezeik om niks. Hij zat ook echt niet in de wedstrijd. En laat ook steeds zijn kop hangen, totaal geen zin om mee terug te gaan bij bal verlies. Vreven heeft gewoon gelijk. Eruit met die vent…….wie is trouwens de baas ? Straffen die vent met zijn gezeik als hij gewisselt word hij is god niet.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • steef

    28 januari 2017 - 20:46

    Vanaf het middenveld krijgt hij weinig lekkere ballen. De vleugels geven ook weinig voor. Vooral de hier vaak bejubelde, want hij werkt zo hard, Korte heeft echt 0 rendement.

  • Anoniem

    29 januari 2017 - 00:08

    @Charpie

    Dat klopt wel, wat je zegt. Om Dessers heen is er maar zat voor verbetering vatbaar, ook qua aanvoer. Maar ook gegeven die gebrekkige aanvoer, heeft Dessers desondanks genoeg momenten gehad dat ik dacht "die had er best in gemogen".

    Begrijp me goed: ik vind Dessers een klasbak hoor, ben blij dat hij bij ons speelt, komt ook tegelijkertijd sympathiek en professioneel over. En hij heeft potentie, als hij zich doorontwikkelt is NAC bepaald niet zijn eindstation. Toch mag hij nog niet tevreden zijn, zeker als zijn ambities verder reiken dan NAC.

  • ennaajseejer

    29 januari 2017 - 09:21

    Eenvoudige vraag: wie gaat de doelpunten nu maken tegen Den Bosch? Met de huidige verdediging heb je gewoon een scorende spits nodig om punten te pakken. Of geluk, zoals tegen MVV, en dat heb je niet altijd.
    De rest van het verhaal kent iedereen schat ik zo in 😉

  • Hans64

    29 januari 2017 - 09:24

    Waarom wordt Dessers aangepakt door Vreven? Omdat hij de een van de meest talent volle spelers is, en Vreven het in hem ziet zitten. Zoals Piet de Visser zei: werkers winnen het altijd van het talent, totdat het talent echt gaat werken. Dus aan het werk! Hup NAC.

  • Al Pacino

    29 januari 2017 - 11:39

    Cyriel Dessers, waarom deze onvrede??

    Laat ik voorop stellen dat ik een grote bewonderaar van Dessers ben, maar de kritiek op zijn wissel door de trainer, begrijp ik van geen meter. Alhoewel ik vermoed dat hij inmiddels ook tot de ontdekking zal zijn gekomen dat de trainer voor 100% gelijk heeft.
    Dessers is voor mij een reële kerel, een speler met veel verantwoording, een prima aanvoerder, een goaltjesdief, veel assists en een speler die erg goed bij de supporters ligt. En laten wij niet vergeten OOK bij onze trainer! Twee kerels die een verschil van mening hebben, dat mag toch zeker wel.

    Cyriel is sinds de winterstop niet de speler die wij kennen, maar dit nemen wij hem niet kwalijk. Iedereen heeft wel eens een minder goede periode. En dan ook nog eens die blessure!
    Als hij dan tegen die houthakkers van MVV ook nog een volkomen onnodige gele kaart pakt, dan zie ik Vreven denken ‘oh jee, dat is 5 en dat wordt een schorsing’. Dat hij vervolgens de invaller speeltijd wil geven is een prima idee, want in zo’n 70 minuten was er door NAC nog steeds niet gescoord.
    Voorts mag van de spelers en dus ook van Dessers, verwacht worden dat zij begrip hebben voor de zeer moeilijke taak van Vreven om alles in een korte periode goed te laten draaien. Kom dan niet met onnodige kritiek!

    @Rizu, dit meen jij niet! Dessers hebben wij veel te hard nodig.

    Overigens ben ik het wel met @AS eens dat de buitenspelers wel eens een belangrijke rol in de frustraties van Dessers zouden kunnen spelen. Cyriel wordt absoluut niet goed genoeg aangespeeld en dit heb ik ook al eens eerder naar voren gebracht. Ik verwacht dat onze trainer dit zelf ook wel ziet en daar aan zal werken.
    Een opstelling met l.a. James Horsfield, l.m. Smith-Brown en l.v. Barker/Korte zou wel eens de oplossing kunnen zijn.

    De buitenspelers zullen betere voorzetten moeten gaan geven en het middenveld moet leren Dessers beter aan te spelen.
    En a.u.b. geen Verbeek meer!

  • Rizu

    29 januari 2017 - 13:47

    Dat wij hem hard nodig hebben snap ik ook wel maar ik vindt dat hij zich nu gedraadg als iemand die boven de rest uit staat en dat is nooit goed. Daar ga het bij mij om.

  • Cool Hand Luke

    30 januari 2017 - 17:34

    Laten we hopen dat Vreeven goede man-management skills heeft zodat dit niet escaleert. Daar is niemand bij gebaat, lijkt mij.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
500 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny102thump
wanny41thumb
wanny45thumb
wanny91thump
wanny98thump
wanny104thump
wanny112thump
wanny92thump
wanny101thump
wanny121thump
wanny125thump
wanny55thumb
wanny95thump
wanny42thumb
wanny93thump
wanny64thumb
wanny97thump
wanny90thump
wanny111thump
wanny50thumb
wanny80thump
wanny107thump
wanny43thumb
wanny100thump
wanny77.2thump
wanny130thump
wanny124thump
wanny59thumb
wanny61thumb
wanny62thumb
wanny110thump
wanny115thump
wanny99thump
wanny116thump
wanny103thump
wanny48thumb
wanny105thump
wanny53thumb
wanny87thump
wanny120thump
wanny122thump
wanny129thump
wanny39thumb
wanny106thump
wanny60thumb
wanny128thump
wanny108thump
wanny63thumb
wanny58thumb
wanny77thump
wanny123thump
wanny56thumb
wanny65thumb
wanny57thumb
wanny117thump
wanny54thumb
wanny126thump
wanny52thumb
wanny96thump
wanny71thump
wanny44thumb
wanny119thump
wanny47thumb
wanny85thump
wanny113thump
wanny109thump
wanny46thumb
wanny118thump
wanny94thump
wanny127thump
wanny49thumb
wanny88thump
wanny114thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bouwtekening stadion (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Locos bus naar VVV (2016)
Al together now streaker (2002)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Cambuur uit (2014)
Raise your flag (2021)
NAC RBC (2005)
Stilbo tours (2010)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Willem II uit (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Bus uitzwaaien (2014)
Loting Newcsatle (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Donar Kebab (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Volle bak bij NAC (2015)
MVV - NAC (2015)
Eerste BSR-Redactievergadering
B-Side (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
NAC gered (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC Donar (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Pilaarplezier (2014)
Hamburg (2008)
Oude NAC Museum (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Glapje (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Stop het wanbeleid (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NAC-Ajax 2001
Grandioze NAC Tombola (2004)
Graffiti (2013)
Fortuna - NAC (2001)
Rookpotten Demodag (2005)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Feyenoord-NAC 2001
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Uitvaart JP (2005)
Utrecht bus uit (2004)
Troyes (2002)
Trossen los bootcombi (2013)
No pyro no party (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
Ferry (2002)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
Avondje NAC (2014)
NAC AZ 2001
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
All together now (2002)
UWD Flyer (2005)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
stickercultuur-(2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
30 bier (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Gele rook (2016)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Another day at the office (2013)
Stadionkwartier (2009)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Terugkomst Pierre (2005)
Forummeeting (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Postperron (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Groningen - NAC (1994)
Gepromoveerd (2017)
troyesnac (2002)
Rat van elf trommels (2008)
Megavlag (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Anticombi naar Volendam (2016)
Jong geleerd (2017)
Altijd naar NAC (2019)
Newcastle (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Liever dan de eerste (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Stickercultuur (2019)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC - Vitesse (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
NAC Museum (2002)
Volendamse Dijk (2019)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Afscheid van As (2002)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Vierwielercombi (2008)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Forumavond Sanering (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Heerenveen uit (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
ACDC in Volendam (2010)
De Koel (2016)
SLM ramp herdenking (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Fandag 2004 Mommers dart
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Para (2001)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
Vitesse uit (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Bouw Stadion (1994)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Oldtimercombi (2005)
De vaste opstelling (2016)
megavlag locos 2013
Fuik Oss 1999
Maradonny spandoek (2010)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Zes bier graag (2016)
Start Red NAC (2011)
Zundert NAC (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
UWD yellow (2007)
Stad zonder karakter (2001)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
In de hekken bij VVV (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Paulitoernooi (2007)
NAC - W2 tent (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Bulldog spandoek (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Doekenfeest (2014)
Nieuw gazonnetje (2008)
Schilderij (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Bouw stadion (1994)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Doortje (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Bus uitzwaaien (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
NAC Ajax (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
NAC Volendam (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC muts (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Red NAC paaseitjes (2011)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Open dag (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Museumavond (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Uitgeteld (2007)
Eerste training seizoen (2012)
Anti jong teams (2017)
NACPraat Radio (2021)
NAC Tattoo lip (2014)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Trouwe musketiers (2013)
Eindhoven uitvak (2016)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Newcastle NAC (2003)
Making of Megadoek (2012)
Darttoernooi 2004
Pannen vol Paella
Carnaval Bea (2005)
Hel van Enschede (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Strawberry (2003)
Annie terug (2004)
Huldiging (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Dubbeldekker (2011)
Plaatsing scorebord (2004)
Liever dan (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Utrecht uit (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Fear spandoek (2016)
Hooligans in Groningen (2006)
Zwemcombi Volendam (2016)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Zilvermeeuw (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Den Bosch NAC (1993)
Ferry-Fiona
Groningen - NAC (2014)
De Knyp (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
Achilles uit (2016)
Alkmaarderhout (2004)
It's for Dominique (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Spakenburg uit (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Promotie (2017)
Vieze rockers (2001)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
TitaNAC (2013)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Giessen NAC (2003)
Bingo Bier (2010)
Slierten slierten slierten (2010)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Maxime (2015)
Vlag halfstok (2001)
apresski flyer (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC PSV (2001)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Tokoli spandoek (2002)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Graafschap-NAC (2001)
D'r hed een duif... (2013)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Anticombi VVV (2007)
willem2doekske 2004
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Videohoes (2003)
Sticker gezopen (2017)
Rat van Elf (2017)
NAC logo op stadion (2013)
Stiltegebied (2005)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Kapan (2009)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Hein (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Volle Bea (2003)
Viaductversiering (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
FujiFilm Stadion (2000)
Eupen - NAC (2015)
UWD Black (2004)
Brabantse nachten (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by