Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Marinus Dijkhuizen was na afloop van de nederlaag in de arena niet gelukkig. Kwalitatief was het ondermaats, waardoor de trainer merkt dat er aan zijn poten gezaagd wordt. Zijn verhaal:’Of ajax nu zo goed was of NAC nu zo slecht? Allebei. De amsterdammers hebben een goed elftal, heel talentvol, met een aantal supertalenten die snel door gaan stromen naar het eerste. Wij brachten veel te weinig aan de bal, raakten ‘m veel te snel kwijt en waren voorin niet assertief genoeg.


Ik ben teleurgesteld, maar ook realistisch. Dit ging een moeilijke avond worden. Ik heb ajax al vaker hier zien spelen, het is erg moeilijk om in de duels te komen. De ballen die ze tussen de linies doorspelen, dat zie je bij andere teams niet. Ik snap het lijkt dat we ze dan niet aan willen pakken, maar het is gewoon hun kwaliteit.


Dit wordt een belangrijke maand met goede tegenstanders. Tot nu toe lag het heel dicht bij elkaar, nu moeten we het de goede kant op laten vallen. Vandaag heb ik Fisayo al twintig minuten voor tijd gebracht om wat te forceren. Dat heeft tot kleine kansjes geleid.


Ik zie positieve ontwikkelingen in het team, maar kampioen gaan we zo 1-2-3 niet worden. We weten waar NAC vandaan komt en wat ons plan is. Dat het lastig is dat zien we echter ook. Maar we gaan zeker beter worden. Supporters mogen kritisch blijven, uiteindelijk wordt het vanzelf beloond.




14 comments on “Dijkhuizen: ‘ajax was echt goed’”

  • De Generaal

    5 november 2016 - 10:41

    En wie ontslaat Dijkhuizen…………..dat doet hij gewoon zelf.

  • brecht

    5 november 2016 - 12:30

    NAC was superslecht:we speelden ook maar mee 10. Barker deed niet mee.

  • Coco1912

    5 november 2016 - 14:50

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • ennaajseejer

    5 november 2016 - 17:02

    man-man, ga nu eindelijk eens 442 spelen tegen dat soort tegenstanders

  • photek1969

    5 november 2016 - 19:51

    Vraag me af waarom hij als een geslagen hond in de camera kijkt als hij nog steeds gelooft in een succesvolle missie. Hij heeft met Smulders de grootste spelersbegroting van de Jupiler Kliek maar we komen niet verder dan gepiel. Dan doe je het gewoon niet goed meneer Dijkhuizen. En dan nog even een optimistisch gegeven: wat is er gebeurd na het ontslag bij NAC van de laatste trainers? Gudelj? Niks meer van vernomen. Maaskant? Idem en Karelse slaagt er ook in niet in om
    aan een club te komen. Dat zegt iets over het grote talent van deze directie bij het aantrekken van trainers. NAC had verleden jaar Hans de Koning moeten nemen en niet deze meneer Dijkhuizen. Net als Smulders een prima vent voor een club zonder druk, weinig geld en een gezellige groep supporters die oude kranten inzamelt.

  • piair

    6 november 2016 - 11:01

    Nu deugt Dijkhuizen weer niet, elke keer geven wij de trainers de schuld, Dijkhuizen, Gudelj, Maaskant, Karelse, etc etc.

    We zullen moeten accepteren dat wij Nac zijn en het nooit anders is geweest en het ook nooit anders zal worden (althans ik ga al bijna veertig jaar en ik ken Nac niet anders)

    In het begin van dit seizoen gaven we allemaal onze steun aan dit beleid, ook toen wisten we dat we wellicht niet rechtstreeks of direct zouden promoveren maar dat we iets moois wilde opbouwen. Dit opbouwen zou met vallen en opstaan gaan, met pieken en dalen, precies zoals het nu ook eigenlijk verloopt.

    Dus we kunnen de trainer en beleidsmakers nu wederom afschieten, of nu eindelijk zelf eens te veranderen en er achter te blijven staan, ik kies dan toch voor het laatste, en uiteraard roep ook ik weer kut na een nederlaag.

    18e tegen VVV de volgende topper, alles is nog mogelijk

    []

  • RS

    6 november 2016 - 11:36

    Er zijn er veel over mij heen gevallen toe ik afgelopen zomer de vloer aanveegde met het aankoopbeleid van Smulders. Ik vroeg me toen al af, of er eigenlijk contact was tussen Smulders en de trainer. Ik kon me van een aantal spelers niet voorstellen, dat, welke trainer ook, tevreden kon zijn met een aantal spelers.
    Werkelijk een hele selectie van het voorafgaand seizoen afserveren, en vaak op een onbeschofte manier. Het is een klassieke fout.
    En wanneer je dan alleen maar gemankeerde spelers vol met smetten uit het verleden, en lichtgewicht spelers zonder lengte aantrekt, met MC er niet uitkomt,
    ja dan heb je een probleem.
    Met het aantrekken van Smulders en Dijkhuizen beiden grauwe middelmaat, heeft NAC gekozen voor de middenmoot van de 1e divisie. En dat voor 1.5 miljoen spelersbudget plus MC!
    Ik ben het ook met anderen op deze site eens, die wijzen op de spilzucht bij NAC wat betreft "marketing", "communicatie" of het aantrekken van een dure tante uit Eindhoven, die Smulders moet assisteren, in plaats van dit bestede geld in fatsoenlijke spelers te investeren. Deze selectie is op het eind van dit seizoen niets waard qua transferwaarde, behalve Dessers dan, als hij geen terugslag krijgt tenminste.
    Ajax zo sterk? Ja voor NAC. Door VVV, dat wel een goede speler van PSV wegplukte en tenminste de spelersgroep intact liet, werden ze van de mat gespeeld.
    Mijn voorspelling: NAC eindigt als 8e of 9e. Teveel spelers met te weinig kwaliteit lopen al op hun tenen, zullen meer geblesseerd raken, en de MC jongens raken verder gefrustreerd. Net als deze trainer overigens, die altijd maar weer zijn selectie afvalt.
    O ja, Smulders houdt zich wel erg stil!

  • ennaajseejer

    6 november 2016 - 11:37

    Bla die bla Dijkhuizen. Een week later zoi je ook nog tegen Gudelj hebben kunnen spelen
    http://nos.nl/artikel/2141517-ook-gudelj-uit-a-selectie-ajax-gezet.html

  • kritikus1

    6 november 2016 - 12:24

    VVV heeft toch ook geen wonder ploeg, maar wonnen met 0 4.
    Dijkhuizen verteld iedere week hetzelfde maar is niet realistisch.
    Geen enkele speler van Man-city kan het verschil brengen. Indien in de winterstop geen betere spelers aangetrokken worden is dit seizoen verloren en moet Dijkhuizen een andere baan zoeken als sproojes verteller.

  • wessel

    6 november 2016 - 13:00

    @ piair; wij geven de trainer(s) de schuld?
    Natuurlijk geven wij de trainers de schuld als zij niet waarmaken wat zij bij aantreden of begin seizoen beloven.

    Zo had dijkhuizen vorig jaar te maken met een selectie die niet de zijne was. Mocht je niet te veel van verwachten. Nee, dit jaar met een geheel nieuwe naar eigen inzicht ingerichte selectie zou je pas de echte dijkhuizen aan het werk gaan zien.
    Een jonge ploeg die met vallen en opstaan beter moet worden. Maar wel, aldus dijkhuizen aan het begin van dit seizoen: voetballend met de druk naar voren. Dan kan je eens tegen een zeperd aanlopen, maar wel de wil om vooruit te voetballen tonen!!!

    En wat gebeurd; tegen j-ajax (maar ook al een aantal malen eerder) we beginnen lekker verdedigend. Laten hunnie lekker voetballen. Tsja, dat moet je vooral doen tegen jonge gastjes die kwalitatief individueel vele malen beter zijn dan hetgeen je zelf in het veld hebt staan….dan kan je wachten op een achterstand, zonder zelf een kans te hebben laat staan om zelf te scoren.

    DAAROM is er kritiek op de trainer. En op al de namen die jij noemt die hem voorgingen. Zij maakten ALLEN dezelfde fout.
    En daarom won vvv wel van jaj, zij speelden wel met druk naar voren. Zodat zij niet in hun spel konden komen.
    Toen NAC achter kwam, probeerden ze dit ook nog. Maar dat is te laat. Je moet zo beginnen! En niet alleen thuis, waar het wel kan blijkbaar. Maar ook uit. En altijd!!

  • photek1969

    6 november 2016 - 13:38

    @Piair: ik ben het grotendeels wel je eens maar NAC is gewoon geen club die in rustig vaarwater blijft als de resultaten achterblijven. Dat kan bij Eindhoven en zelfs bij VVV maar niet bij NAC. Je hebt nu eenmaal een flinke achterban die wat wil zien. En laten we eerlijk zijn: met deze begroting moet NAC gewoon meedoen voor een kampioenschap. Teveel spelers van deze selectie zakken m.i. door het ijs: Robbie Haemhouts, Jeff Stans, Van Diermen, Verschueren (soms aardig tegen JAJ maar andere wedstrijden erg onzeker), alle MC huurlingen (ook Smith Brown) en dan vergeet ik er nog een paar. Dat is gewoon een flinke onvoldoende voor het technisch beleid. Dikke onvoldoende.

    En laten we eerlijk zijn: hoeveel seizoenskaarten gaan we verkopen in het derde jaar Jupiler? En het vierde? Ik ben nog van de generatie die de donkere jaren `80 meemaakt toen NAC in de kelder van de eerste divisie voor nog geen 2.000 mensen speelde…Dat mag nooit meer gebeuren.

    Eens dus dat we niet iedere trainer met pek-en-veren de deur uit moeten sturen na een paar nederlagen maar dit is meer dan een paar ongelukkige nederlagen. Er zit gewoon geen ontwikkeling in dit team. Zelfs onze beste man, Dessers kan zomaar een uur onzichtbaar zijn. Die man kan veruit het beste voetballen van de hele selectie maar het mag er wel iets meer uitkomen. Daar hebben we toch echt een trainer voor: motiveren, inspireren en coachen. Sorry maar als ik die man (Dijkhuizen) voor de camera zie dan begin ik meteen aan mijn uitvaartverzekering te denken. Dat toontje…pfff.

    Hans de Koning paste veel beter bij NAC. Man voor een volksclub die goed sentimenten kan managen en spelers boven zichzelf kan laten uitstijgen. Daarmee heeft hij GAE de Eredivisie ingekregen met veel minder kwaliteit dan NAC had verleden jaar. Nu verwacht ik overigens wel dat ze er in Deventer dit jaar weer keihard uitvliegen maar toch…

    Hup NAC, winnen van VVV en Cambuur!!! Maar diep van binnen zie ik het zeer somber in…twee keer verliezen en ze kunnen zomaar 12e staan. En dan? Dan breekt er een storm los in Breda…mark my words.

  • Coco1912

    6 november 2016 - 17:49

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • Cool Hand Luke

    6 november 2016 - 20:30

    Jong ajax is inderdaad een prima team, maar als je ziet hoe ver ze terugvallen aan het einde van de wedstrijd als ze moe worden en de tegenstander meer druk zet, geeft dat al aan dat ze kwetsbaar zijn. Hoe is het dan mogelijk dat je zo afwachtend aan de wedstrijd begint? Dat mag dijkhuizen zichzelf aanrekenen.

  • Al Pacino

    7 november 2016 - 14:13

    Photek, als ik jouw bericht lees dan heb ik het gevoel dat jij denkt dat er 8 á 9 spelers tijdelijk van MC zijn overgekomen. Dat is echter niet correct, wel geteld zijn het 5 spelers! Van deze 5 spelers haalt slechts 1 speler een 6-, namelijk Smith-Brown. De rest is geschikt voor de schoothoop.

    NAC had, het vorig seizoen, bepaalde spelers niet mogen afdanken. Een enorme amateurs fout! Begrijpelijk dat Gert Jan Verbeek bij NAC niet als trainer wilde aantreden.

    Ik word uitermate moe van de gehele gang van zaken! Waar moet dit in G…naam naar toe???

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny106thump
wanny77.2thump
wanny117thump
wanny116thump
wanny130thump
wanny57thumb
wanny61thumb
wanny127thump
wanny100thump
wanny110thump
wanny99thump
wanny55thumb
wanny118thump
wanny92thump
wanny60thumb
wanny52thumb
wanny96thump
wanny109thump
wanny39thumb
wanny120thump
wanny119thump
wanny105thump
wanny129thump
wanny48thumb
wanny46thumb
wanny47thumb
wanny59thumb
wanny114thump
wanny44thumb
wanny64thumb
wanny108thump
wanny107thump
wanny111thump
wanny91thump
wanny58thumb
wanny103thump
wanny113thump
wanny80thump
wanny93thump
wanny71thump
wanny94thump
wanny90thump
wanny123thump
wanny101thump
wanny43thumb
wanny42thumb
wanny124thump
wanny98thump
wanny115thump
wanny41thumb
wanny88thump
wanny50thumb
wanny126thump
wanny54thumb
wanny53thumb
wanny56thumb
wanny65thumb
wanny45thumb
wanny128thump
wanny85thump
wanny49thumb
wanny104thump
wanny87thump
wanny63thumb
wanny125thump
wanny62thumb
wanny77thump
wanny97thump
wanny95thump
wanny122thump
wanny102thump
wanny112thump
wanny121thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC de Graafschap (1994)
UWD Black (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
Bus uitzwaaien (2017)
Slierten slierten slierten (2010)
Making of Megadoek (2012)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Liever dan de eerste (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Strawberry (2003)
Volendamse Dijk (2019)
Eerste BSR-Redactievergadering
Loting Newcsatle (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Gele rook (2016)
Doortje (2013)
Eupen - NAC (2015)
Hel van Enschede (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
De Koel (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Anticombi VVV (2007)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Feyenoord-NAC 2001
Forumavond Technisch (2003)
Brabantse nachten (2004)
Anti Fries UWD (2004)
No pyro no party (2008)
Biertje in Cafe Bak (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Ajax (2004)
Bouw Stadion (1994)
Donar Kebab (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vlag halfstok (2001)
In de hekken bij VVV (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Bouwtekening stadion (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Giessen NAC (2003)
Achilles uit (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Hamburg (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Heerenveen uit (2015)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Willem II uit (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Stilbo tours (2010)
Forummeeting in de Pint (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Uitvaart JP (2005)
Para (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC RBC vol stadion (2003)
Tokoli spandoek (2002)
Altijd naar NAC (2019)
NAC AZ 2001
Forumavond Sanering (2002)
De vaste opstelling (2016)
Forummeeting (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Rat van Elf (2017)
Doekenfeest (2014)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Viaductversiering (2003)
It's for Dominique (2012)
Anti jong teams (2017)
UWD yellow (2007)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC - W2 tent (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Vierwielercombi (2008)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC basketbal Conesco (2001)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NACPraat Radio (2021)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Al together now streaker (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Fandag 2004 Mommers dart
Vieze rockers (2001)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Start Red NAC (2011)
Glapje (2014)
Groningen - NAC (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Zundert NAC (2004)
UWD Flyer (2005)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Alkmaarderhout (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
30 bier (2002)
Megavlag (2017)
Oldtimercombi (2005)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC Donar (2001)
NAC gered (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Hein (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
ACDC in Volendam (2010)
Utrecht uit (2004)
Ferry-Fiona
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Stad zonder karakter (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Volle bak bij NAC (2015)
Troyes (2002)
Newcastle (2003)
Annie terug (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Ferry (2002)
FujiFilm Stadion (2000)
Trouwe musketiers (2013)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Stop het wanbeleid (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Stadionkwartier (2009)
apresski flyer (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Andro Knel Bokaal (2000)
Maxime (2015)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Bus uitzwaaien (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Stadionverherbouwing (2010)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Museumavond (2012)
Newcastle NAC (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Vitesse uit (2004)
NAC Volendam (2004)
Fortuna - NAC (2001)
troyesnac (2002)
Kapan (2009)
Jong NAC - Roda (2007)
St Pauli toernooi (2014)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Rat van elf trommels (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Carnaval Bea (2005)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De Knyp (2015)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Stickercultuur (2019)
TitaNAC (2013)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Afscheid van As (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
Bingo Bier (2010)
megavlag locos 2013
Pannen vol Paella
Bulldog spandoek (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Bouw stadion fundering (1995)
Jong geleerd (2017)
Postperron (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Trossen los bootcombi (2013)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Uitgeteld (2007)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Videohoes (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
D'r hed een duif... (2013)
Bouw stadion (1994)
Graafschap-NAC (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
stickercultuur-(2012)
Darttoernooi 2004
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Schilderij (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Anticombi naar Volendam (2016)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
MVV - NAC (2015)
Fear spandoek (2016)
All together now (2002)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC RBC (2005)
Utrecht bus uit (2004)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Liever dan (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Graffiti (2013)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Maradonny spandoek (2010)
NAC PSV (2001)
Open dag (2014)
Sticker gezopen (2017)
Rookpotten Demodag (2005)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
Zes bier graag (2016)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Zwemcombi Volendam (2016)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Promotie (2017)
NAC muts (2015)
Huldiging (2017)
Another day at the office (2013)
Avondje NAC (2014)
Cambuur uit (2014)
Stiltegebied (2005)
Groningen - NAC (1994)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Terugkomst Pierre (2005)
Spakenburg uit (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
B-Side (2016)
NEC - NAC op P5 (2017)
NAC Museum (2002)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Pilaarplezier (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC-Ajax 2001
Oltmans spandoek kerk (2002)
Volle Bea (2003)
Cheerleaders basketbal (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Gepromoveerd (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Fuik Oss 1999
Dubbeldekker (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Raise your flag (2021)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
willem2doekske 2004
Paulitoernooi (2007)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by