Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Marinus Dijkhuizen was na afloop van de nederlaag in de arena niet gelukkig. Kwalitatief was het ondermaats, waardoor de trainer merkt dat er aan zijn poten gezaagd wordt. Zijn verhaal:’Of ajax nu zo goed was of NAC nu zo slecht? Allebei. De amsterdammers hebben een goed elftal, heel talentvol, met een aantal supertalenten die snel door gaan stromen naar het eerste. Wij brachten veel te weinig aan de bal, raakten ‘m veel te snel kwijt en waren voorin niet assertief genoeg.


Ik ben teleurgesteld, maar ook realistisch. Dit ging een moeilijke avond worden. Ik heb ajax al vaker hier zien spelen, het is erg moeilijk om in de duels te komen. De ballen die ze tussen de linies doorspelen, dat zie je bij andere teams niet. Ik snap het lijkt dat we ze dan niet aan willen pakken, maar het is gewoon hun kwaliteit.


Dit wordt een belangrijke maand met goede tegenstanders. Tot nu toe lag het heel dicht bij elkaar, nu moeten we het de goede kant op laten vallen. Vandaag heb ik Fisayo al twintig minuten voor tijd gebracht om wat te forceren. Dat heeft tot kleine kansjes geleid.


Ik zie positieve ontwikkelingen in het team, maar kampioen gaan we zo 1-2-3 niet worden. We weten waar NAC vandaan komt en wat ons plan is. Dat het lastig is dat zien we echter ook. Maar we gaan zeker beter worden. Supporters mogen kritisch blijven, uiteindelijk wordt het vanzelf beloond.




14 comments on “Dijkhuizen: ‘ajax was echt goed’”

  • De Generaal

    5 november 2016 - 10:41

    En wie ontslaat Dijkhuizen…………..dat doet hij gewoon zelf.

  • brecht

    5 november 2016 - 12:30

    NAC was superslecht:we speelden ook maar mee 10. Barker deed niet mee.

  • Coco1912

    5 november 2016 - 14:50

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • ennaajseejer

    5 november 2016 - 17:02

    man-man, ga nu eindelijk eens 442 spelen tegen dat soort tegenstanders

  • photek1969

    5 november 2016 - 19:51

    Vraag me af waarom hij als een geslagen hond in de camera kijkt als hij nog steeds gelooft in een succesvolle missie. Hij heeft met Smulders de grootste spelersbegroting van de Jupiler Kliek maar we komen niet verder dan gepiel. Dan doe je het gewoon niet goed meneer Dijkhuizen. En dan nog even een optimistisch gegeven: wat is er gebeurd na het ontslag bij NAC van de laatste trainers? Gudelj? Niks meer van vernomen. Maaskant? Idem en Karelse slaagt er ook in niet in om
    aan een club te komen. Dat zegt iets over het grote talent van deze directie bij het aantrekken van trainers. NAC had verleden jaar Hans de Koning moeten nemen en niet deze meneer Dijkhuizen. Net als Smulders een prima vent voor een club zonder druk, weinig geld en een gezellige groep supporters die oude kranten inzamelt.

  • piair

    6 november 2016 - 11:01

    Nu deugt Dijkhuizen weer niet, elke keer geven wij de trainers de schuld, Dijkhuizen, Gudelj, Maaskant, Karelse, etc etc.

    We zullen moeten accepteren dat wij Nac zijn en het nooit anders is geweest en het ook nooit anders zal worden (althans ik ga al bijna veertig jaar en ik ken Nac niet anders)

    In het begin van dit seizoen gaven we allemaal onze steun aan dit beleid, ook toen wisten we dat we wellicht niet rechtstreeks of direct zouden promoveren maar dat we iets moois wilde opbouwen. Dit opbouwen zou met vallen en opstaan gaan, met pieken en dalen, precies zoals het nu ook eigenlijk verloopt.

    Dus we kunnen de trainer en beleidsmakers nu wederom afschieten, of nu eindelijk zelf eens te veranderen en er achter te blijven staan, ik kies dan toch voor het laatste, en uiteraard roep ook ik weer kut na een nederlaag.

    18e tegen VVV de volgende topper, alles is nog mogelijk

    []

  • RS

    6 november 2016 - 11:36

    Er zijn er veel over mij heen gevallen toe ik afgelopen zomer de vloer aanveegde met het aankoopbeleid van Smulders. Ik vroeg me toen al af, of er eigenlijk contact was tussen Smulders en de trainer. Ik kon me van een aantal spelers niet voorstellen, dat, welke trainer ook, tevreden kon zijn met een aantal spelers.
    Werkelijk een hele selectie van het voorafgaand seizoen afserveren, en vaak op een onbeschofte manier. Het is een klassieke fout.
    En wanneer je dan alleen maar gemankeerde spelers vol met smetten uit het verleden, en lichtgewicht spelers zonder lengte aantrekt, met MC er niet uitkomt,
    ja dan heb je een probleem.
    Met het aantrekken van Smulders en Dijkhuizen beiden grauwe middelmaat, heeft NAC gekozen voor de middenmoot van de 1e divisie. En dat voor 1.5 miljoen spelersbudget plus MC!
    Ik ben het ook met anderen op deze site eens, die wijzen op de spilzucht bij NAC wat betreft "marketing", "communicatie" of het aantrekken van een dure tante uit Eindhoven, die Smulders moet assisteren, in plaats van dit bestede geld in fatsoenlijke spelers te investeren. Deze selectie is op het eind van dit seizoen niets waard qua transferwaarde, behalve Dessers dan, als hij geen terugslag krijgt tenminste.
    Ajax zo sterk? Ja voor NAC. Door VVV, dat wel een goede speler van PSV wegplukte en tenminste de spelersgroep intact liet, werden ze van de mat gespeeld.
    Mijn voorspelling: NAC eindigt als 8e of 9e. Teveel spelers met te weinig kwaliteit lopen al op hun tenen, zullen meer geblesseerd raken, en de MC jongens raken verder gefrustreerd. Net als deze trainer overigens, die altijd maar weer zijn selectie afvalt.
    O ja, Smulders houdt zich wel erg stil!

  • ennaajseejer

    6 november 2016 - 11:37

    Bla die bla Dijkhuizen. Een week later zoi je ook nog tegen Gudelj hebben kunnen spelen
    http://nos.nl/artikel/2141517-ook-gudelj-uit-a-selectie-ajax-gezet.html

  • kritikus1

    6 november 2016 - 12:24

    VVV heeft toch ook geen wonder ploeg, maar wonnen met 0 4.
    Dijkhuizen verteld iedere week hetzelfde maar is niet realistisch.
    Geen enkele speler van Man-city kan het verschil brengen. Indien in de winterstop geen betere spelers aangetrokken worden is dit seizoen verloren en moet Dijkhuizen een andere baan zoeken als sproojes verteller.

  • wessel

    6 november 2016 - 13:00

    @ piair; wij geven de trainer(s) de schuld?
    Natuurlijk geven wij de trainers de schuld als zij niet waarmaken wat zij bij aantreden of begin seizoen beloven.

    Zo had dijkhuizen vorig jaar te maken met een selectie die niet de zijne was. Mocht je niet te veel van verwachten. Nee, dit jaar met een geheel nieuwe naar eigen inzicht ingerichte selectie zou je pas de echte dijkhuizen aan het werk gaan zien.
    Een jonge ploeg die met vallen en opstaan beter moet worden. Maar wel, aldus dijkhuizen aan het begin van dit seizoen: voetballend met de druk naar voren. Dan kan je eens tegen een zeperd aanlopen, maar wel de wil om vooruit te voetballen tonen!!!

    En wat gebeurd; tegen j-ajax (maar ook al een aantal malen eerder) we beginnen lekker verdedigend. Laten hunnie lekker voetballen. Tsja, dat moet je vooral doen tegen jonge gastjes die kwalitatief individueel vele malen beter zijn dan hetgeen je zelf in het veld hebt staan….dan kan je wachten op een achterstand, zonder zelf een kans te hebben laat staan om zelf te scoren.

    DAAROM is er kritiek op de trainer. En op al de namen die jij noemt die hem voorgingen. Zij maakten ALLEN dezelfde fout.
    En daarom won vvv wel van jaj, zij speelden wel met druk naar voren. Zodat zij niet in hun spel konden komen.
    Toen NAC achter kwam, probeerden ze dit ook nog. Maar dat is te laat. Je moet zo beginnen! En niet alleen thuis, waar het wel kan blijkbaar. Maar ook uit. En altijd!!

  • photek1969

    6 november 2016 - 13:38

    @Piair: ik ben het grotendeels wel je eens maar NAC is gewoon geen club die in rustig vaarwater blijft als de resultaten achterblijven. Dat kan bij Eindhoven en zelfs bij VVV maar niet bij NAC. Je hebt nu eenmaal een flinke achterban die wat wil zien. En laten we eerlijk zijn: met deze begroting moet NAC gewoon meedoen voor een kampioenschap. Teveel spelers van deze selectie zakken m.i. door het ijs: Robbie Haemhouts, Jeff Stans, Van Diermen, Verschueren (soms aardig tegen JAJ maar andere wedstrijden erg onzeker), alle MC huurlingen (ook Smith Brown) en dan vergeet ik er nog een paar. Dat is gewoon een flinke onvoldoende voor het technisch beleid. Dikke onvoldoende.

    En laten we eerlijk zijn: hoeveel seizoenskaarten gaan we verkopen in het derde jaar Jupiler? En het vierde? Ik ben nog van de generatie die de donkere jaren `80 meemaakt toen NAC in de kelder van de eerste divisie voor nog geen 2.000 mensen speelde…Dat mag nooit meer gebeuren.

    Eens dus dat we niet iedere trainer met pek-en-veren de deur uit moeten sturen na een paar nederlagen maar dit is meer dan een paar ongelukkige nederlagen. Er zit gewoon geen ontwikkeling in dit team. Zelfs onze beste man, Dessers kan zomaar een uur onzichtbaar zijn. Die man kan veruit het beste voetballen van de hele selectie maar het mag er wel iets meer uitkomen. Daar hebben we toch echt een trainer voor: motiveren, inspireren en coachen. Sorry maar als ik die man (Dijkhuizen) voor de camera zie dan begin ik meteen aan mijn uitvaartverzekering te denken. Dat toontje…pfff.

    Hans de Koning paste veel beter bij NAC. Man voor een volksclub die goed sentimenten kan managen en spelers boven zichzelf kan laten uitstijgen. Daarmee heeft hij GAE de Eredivisie ingekregen met veel minder kwaliteit dan NAC had verleden jaar. Nu verwacht ik overigens wel dat ze er in Deventer dit jaar weer keihard uitvliegen maar toch…

    Hup NAC, winnen van VVV en Cambuur!!! Maar diep van binnen zie ik het zeer somber in…twee keer verliezen en ze kunnen zomaar 12e staan. En dan? Dan breekt er een storm los in Breda…mark my words.

  • Coco1912

    6 november 2016 - 17:49

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • Cool Hand Luke

    6 november 2016 - 20:30

    Jong ajax is inderdaad een prima team, maar als je ziet hoe ver ze terugvallen aan het einde van de wedstrijd als ze moe worden en de tegenstander meer druk zet, geeft dat al aan dat ze kwetsbaar zijn. Hoe is het dan mogelijk dat je zo afwachtend aan de wedstrijd begint? Dat mag dijkhuizen zichzelf aanrekenen.

  • Al Pacino

    7 november 2016 - 14:13

    Photek, als ik jouw bericht lees dan heb ik het gevoel dat jij denkt dat er 8 á 9 spelers tijdelijk van MC zijn overgekomen. Dat is echter niet correct, wel geteld zijn het 5 spelers! Van deze 5 spelers haalt slechts 1 speler een 6-, namelijk Smith-Brown. De rest is geschikt voor de schoothoop.

    NAC had, het vorig seizoen, bepaalde spelers niet mogen afdanken. Een enorme amateurs fout! Begrijpelijk dat Gert Jan Verbeek bij NAC niet als trainer wilde aantreden.

    Ik word uitermate moe van de gehele gang van zaken! Waar moet dit in G…naam naar toe???

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny130thump
wanny115thump
wanny119thump
wanny118thump
wanny60thumb
wanny113thump
wanny49thumb
wanny55thumb
wanny123thump
wanny77.2thump
wanny96thump
wanny48thumb
wanny103thump
wanny108thump
wanny87thump
wanny54thumb
wanny117thump
wanny124thump
wanny42thumb
wanny45thumb
wanny90thump
wanny88thump
wanny64thumb
wanny63thumb
wanny101thump
wanny120thump
wanny97thump
wanny59thumb
wanny57thumb
wanny91thump
wanny65thumb
wanny93thump
wanny56thumb
wanny121thump
wanny116thump
wanny58thumb
wanny122thump
wanny99thump
wanny110thump
wanny41thumb
wanny126thump
wanny62thumb
wanny92thump
wanny128thump
wanny98thump
wanny46thumb
wanny44thumb
wanny112thump
wanny114thump
wanny105thump
wanny39thumb
wanny100thump
wanny125thump
wanny94thump
wanny53thumb
wanny127thump
wanny102thump
wanny111thump
wanny47thumb
wanny104thump
wanny71thump
wanny50thumb
wanny95thump
wanny129thump
wanny80thump
wanny109thump
wanny43thumb
wanny85thump
wanny107thump
wanny106thump
wanny61thumb
wanny52thumb
wanny77thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Promotie (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Ferry (2002)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Achilles uit (2016)
Pannen vol Paella
Huldiging (2017)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stadionkwartier (2009)
Bulldog spandoek (2004)
No pyro no party (2008)
Bloemstuk SLM (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Newcastle NAC (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Graafschap-NAC (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
De vaste opstelling (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
30 bier (2002)
Strawberry (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Darttoernooi 2004
megavlag locos 2013
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gele rook (2016)
apresski flyer (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
Newcastle (2003)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Maradonny spandoek (2010)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
TitaNAC (2013)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Altijd naar NAC (2019)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Donar (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Megavlag (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Fortuna - NAC (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Glapje (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Viaductversiering (2003)
Brabantse nachten (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
UWD Black (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Stad zonder karakter (2001)
Locos bus naar VVV (2016)
It's for Dominique (2012)
NACPraat Radio (2021)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Para (2001)
Dubbeldekker (2011)
troyesnac (2002)
Giessen NAC (2003)
Paulitoernooi (2007)
Stiltegebied (2005)
Emotie na de promotie (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Volendamse Dijk (2019)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Volle bak bij NAC (2015)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Annie terug (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Doortje (2013)
Uitgeteld (2007)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Andro Knel Bokaal (2000)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Maxime (2015)
Groningen - NAC (2014)
MVV - NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
UWD yellow (2007)
Forummeeting (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Jong geleerd (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
NAC Volendam (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Forumavond Technisch (2003)
Utrecht uit (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
FujiFilm Stadion (2000)
Afscheid van As (2002)
Toiletten bij Telstar (2007)
Bouw Stadion (1994)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Schilderij (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Bouwtekening stadion (2001)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC AZ 2001
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC de Graafschap (1994)
Raise your flag (2021)
All together now (2002)
NAC Museum (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Liever dan (2004)
Ferry-Fiona
Another day at the office (2013)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Red NAC paaseitjes (2011)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC - W2 tent (2001)
Vieze rockers (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Start Red NAC (2011)
NEC - NAC op P5 (2017)
Bingo Bier (2010)
Willem II uit (2004)
Carnaval Bea (2005)
Avondje NAC (2014)
Heerenveen uit (2015)
Alkmaarderhout (2004)
Donar Kebab (2001)
Volle Bea (2003)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC-Ajax 2001
NAC RBC vol stadion (2003)
D'r hed een duif... (2013)
Gepromoveerd (2017)
Anti jong teams (2017)
Kapan (2009)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC RBC (2005)
NAC Ajax (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC PSV (2001)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Vierwielercombi (2008)
Hein (2011)
BN de Stemmingmaker (2011)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC - Vitesse (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Museumavond (2012)
Zundert NAC (2004)
Hamburg (2008)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
B-Side (2016)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Open dag (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Videohoes (2003)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Stilbo tours (2010)
Eupen - NAC (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Pilaarplezier (2014)
willem2doekske 2004
Fuik Oss 1999
Trouwe musketiers (2013)
Eindhoven uitvak (2016)
Making of Megadoek (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Sticker gezopen (2017)
Graffiti (2013)
Eerste BSR-Redactievergadering
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC gered (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Anti Fries UWD (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Doekenfeest (2014)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC logo op stadion (2013)
Geef ons onze club terug (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Fear spandoek (2016)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Groningen - NAC (1994)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
De Knyp (2015)
Vlag halfstok (2001)
NAC muts (2015)
Al together now streaker (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Rat van Elf (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Bouw stadion (1994)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Forummeeting in de Pint (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Spakenburg uit (2014)
Liever dan de eerste (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Uitvaart JP (2005)
Zes bier graag (2016)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
UWD Flyer (2005)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Vitesse uit (2004)
Cambuur uit (2014)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
stickercultuur-(2012)
De Koel (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Stickercultuur (2019)
Hel van Enschede (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Plaatsing scorebord (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC Tattoo lip (2014)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
ACDC in Volendam (2010)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Rookpotten Demodag (2005)
Postperron (2001)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Oldtimercombi (2005)
Troyes (2002)
Bouw stadion fundering (1995)
SLM ramp herdenking (2003)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by