Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Marinus Dijkhuizen was na afloop van de nederlaag in de arena niet gelukkig. Kwalitatief was het ondermaats, waardoor de trainer merkt dat er aan zijn poten gezaagd wordt. Zijn verhaal:’Of ajax nu zo goed was of NAC nu zo slecht? Allebei. De amsterdammers hebben een goed elftal, heel talentvol, met een aantal supertalenten die snel door gaan stromen naar het eerste. Wij brachten veel te weinig aan de bal, raakten ‘m veel te snel kwijt en waren voorin niet assertief genoeg.


Ik ben teleurgesteld, maar ook realistisch. Dit ging een moeilijke avond worden. Ik heb ajax al vaker hier zien spelen, het is erg moeilijk om in de duels te komen. De ballen die ze tussen de linies doorspelen, dat zie je bij andere teams niet. Ik snap het lijkt dat we ze dan niet aan willen pakken, maar het is gewoon hun kwaliteit.


Dit wordt een belangrijke maand met goede tegenstanders. Tot nu toe lag het heel dicht bij elkaar, nu moeten we het de goede kant op laten vallen. Vandaag heb ik Fisayo al twintig minuten voor tijd gebracht om wat te forceren. Dat heeft tot kleine kansjes geleid.


Ik zie positieve ontwikkelingen in het team, maar kampioen gaan we zo 1-2-3 niet worden. We weten waar NAC vandaan komt en wat ons plan is. Dat het lastig is dat zien we echter ook. Maar we gaan zeker beter worden. Supporters mogen kritisch blijven, uiteindelijk wordt het vanzelf beloond.




14 comments on “Dijkhuizen: ‘ajax was echt goed’”

  • De Generaal

    5 november 2016 - 10:41

    En wie ontslaat Dijkhuizen…………..dat doet hij gewoon zelf.

  • brecht

    5 november 2016 - 12:30

    NAC was superslecht:we speelden ook maar mee 10. Barker deed niet mee.

  • Coco1912

    5 november 2016 - 14:50

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • ennaajseejer

    5 november 2016 - 17:02

    man-man, ga nu eindelijk eens 442 spelen tegen dat soort tegenstanders

  • photek1969

    5 november 2016 - 19:51

    Vraag me af waarom hij als een geslagen hond in de camera kijkt als hij nog steeds gelooft in een succesvolle missie. Hij heeft met Smulders de grootste spelersbegroting van de Jupiler Kliek maar we komen niet verder dan gepiel. Dan doe je het gewoon niet goed meneer Dijkhuizen. En dan nog even een optimistisch gegeven: wat is er gebeurd na het ontslag bij NAC van de laatste trainers? Gudelj? Niks meer van vernomen. Maaskant? Idem en Karelse slaagt er ook in niet in om
    aan een club te komen. Dat zegt iets over het grote talent van deze directie bij het aantrekken van trainers. NAC had verleden jaar Hans de Koning moeten nemen en niet deze meneer Dijkhuizen. Net als Smulders een prima vent voor een club zonder druk, weinig geld en een gezellige groep supporters die oude kranten inzamelt.

  • piair

    6 november 2016 - 11:01

    Nu deugt Dijkhuizen weer niet, elke keer geven wij de trainers de schuld, Dijkhuizen, Gudelj, Maaskant, Karelse, etc etc.

    We zullen moeten accepteren dat wij Nac zijn en het nooit anders is geweest en het ook nooit anders zal worden (althans ik ga al bijna veertig jaar en ik ken Nac niet anders)

    In het begin van dit seizoen gaven we allemaal onze steun aan dit beleid, ook toen wisten we dat we wellicht niet rechtstreeks of direct zouden promoveren maar dat we iets moois wilde opbouwen. Dit opbouwen zou met vallen en opstaan gaan, met pieken en dalen, precies zoals het nu ook eigenlijk verloopt.

    Dus we kunnen de trainer en beleidsmakers nu wederom afschieten, of nu eindelijk zelf eens te veranderen en er achter te blijven staan, ik kies dan toch voor het laatste, en uiteraard roep ook ik weer kut na een nederlaag.

    18e tegen VVV de volgende topper, alles is nog mogelijk

    []

  • RS

    6 november 2016 - 11:36

    Er zijn er veel over mij heen gevallen toe ik afgelopen zomer de vloer aanveegde met het aankoopbeleid van Smulders. Ik vroeg me toen al af, of er eigenlijk contact was tussen Smulders en de trainer. Ik kon me van een aantal spelers niet voorstellen, dat, welke trainer ook, tevreden kon zijn met een aantal spelers.
    Werkelijk een hele selectie van het voorafgaand seizoen afserveren, en vaak op een onbeschofte manier. Het is een klassieke fout.
    En wanneer je dan alleen maar gemankeerde spelers vol met smetten uit het verleden, en lichtgewicht spelers zonder lengte aantrekt, met MC er niet uitkomt,
    ja dan heb je een probleem.
    Met het aantrekken van Smulders en Dijkhuizen beiden grauwe middelmaat, heeft NAC gekozen voor de middenmoot van de 1e divisie. En dat voor 1.5 miljoen spelersbudget plus MC!
    Ik ben het ook met anderen op deze site eens, die wijzen op de spilzucht bij NAC wat betreft "marketing", "communicatie" of het aantrekken van een dure tante uit Eindhoven, die Smulders moet assisteren, in plaats van dit bestede geld in fatsoenlijke spelers te investeren. Deze selectie is op het eind van dit seizoen niets waard qua transferwaarde, behalve Dessers dan, als hij geen terugslag krijgt tenminste.
    Ajax zo sterk? Ja voor NAC. Door VVV, dat wel een goede speler van PSV wegplukte en tenminste de spelersgroep intact liet, werden ze van de mat gespeeld.
    Mijn voorspelling: NAC eindigt als 8e of 9e. Teveel spelers met te weinig kwaliteit lopen al op hun tenen, zullen meer geblesseerd raken, en de MC jongens raken verder gefrustreerd. Net als deze trainer overigens, die altijd maar weer zijn selectie afvalt.
    O ja, Smulders houdt zich wel erg stil!

  • ennaajseejer

    6 november 2016 - 11:37

    Bla die bla Dijkhuizen. Een week later zoi je ook nog tegen Gudelj hebben kunnen spelen
    http://nos.nl/artikel/2141517-ook-gudelj-uit-a-selectie-ajax-gezet.html

  • kritikus1

    6 november 2016 - 12:24

    VVV heeft toch ook geen wonder ploeg, maar wonnen met 0 4.
    Dijkhuizen verteld iedere week hetzelfde maar is niet realistisch.
    Geen enkele speler van Man-city kan het verschil brengen. Indien in de winterstop geen betere spelers aangetrokken worden is dit seizoen verloren en moet Dijkhuizen een andere baan zoeken als sproojes verteller.

  • wessel

    6 november 2016 - 13:00

    @ piair; wij geven de trainer(s) de schuld?
    Natuurlijk geven wij de trainers de schuld als zij niet waarmaken wat zij bij aantreden of begin seizoen beloven.

    Zo had dijkhuizen vorig jaar te maken met een selectie die niet de zijne was. Mocht je niet te veel van verwachten. Nee, dit jaar met een geheel nieuwe naar eigen inzicht ingerichte selectie zou je pas de echte dijkhuizen aan het werk gaan zien.
    Een jonge ploeg die met vallen en opstaan beter moet worden. Maar wel, aldus dijkhuizen aan het begin van dit seizoen: voetballend met de druk naar voren. Dan kan je eens tegen een zeperd aanlopen, maar wel de wil om vooruit te voetballen tonen!!!

    En wat gebeurd; tegen j-ajax (maar ook al een aantal malen eerder) we beginnen lekker verdedigend. Laten hunnie lekker voetballen. Tsja, dat moet je vooral doen tegen jonge gastjes die kwalitatief individueel vele malen beter zijn dan hetgeen je zelf in het veld hebt staan….dan kan je wachten op een achterstand, zonder zelf een kans te hebben laat staan om zelf te scoren.

    DAAROM is er kritiek op de trainer. En op al de namen die jij noemt die hem voorgingen. Zij maakten ALLEN dezelfde fout.
    En daarom won vvv wel van jaj, zij speelden wel met druk naar voren. Zodat zij niet in hun spel konden komen.
    Toen NAC achter kwam, probeerden ze dit ook nog. Maar dat is te laat. Je moet zo beginnen! En niet alleen thuis, waar het wel kan blijkbaar. Maar ook uit. En altijd!!

  • photek1969

    6 november 2016 - 13:38

    @Piair: ik ben het grotendeels wel je eens maar NAC is gewoon geen club die in rustig vaarwater blijft als de resultaten achterblijven. Dat kan bij Eindhoven en zelfs bij VVV maar niet bij NAC. Je hebt nu eenmaal een flinke achterban die wat wil zien. En laten we eerlijk zijn: met deze begroting moet NAC gewoon meedoen voor een kampioenschap. Teveel spelers van deze selectie zakken m.i. door het ijs: Robbie Haemhouts, Jeff Stans, Van Diermen, Verschueren (soms aardig tegen JAJ maar andere wedstrijden erg onzeker), alle MC huurlingen (ook Smith Brown) en dan vergeet ik er nog een paar. Dat is gewoon een flinke onvoldoende voor het technisch beleid. Dikke onvoldoende.

    En laten we eerlijk zijn: hoeveel seizoenskaarten gaan we verkopen in het derde jaar Jupiler? En het vierde? Ik ben nog van de generatie die de donkere jaren `80 meemaakt toen NAC in de kelder van de eerste divisie voor nog geen 2.000 mensen speelde…Dat mag nooit meer gebeuren.

    Eens dus dat we niet iedere trainer met pek-en-veren de deur uit moeten sturen na een paar nederlagen maar dit is meer dan een paar ongelukkige nederlagen. Er zit gewoon geen ontwikkeling in dit team. Zelfs onze beste man, Dessers kan zomaar een uur onzichtbaar zijn. Die man kan veruit het beste voetballen van de hele selectie maar het mag er wel iets meer uitkomen. Daar hebben we toch echt een trainer voor: motiveren, inspireren en coachen. Sorry maar als ik die man (Dijkhuizen) voor de camera zie dan begin ik meteen aan mijn uitvaartverzekering te denken. Dat toontje…pfff.

    Hans de Koning paste veel beter bij NAC. Man voor een volksclub die goed sentimenten kan managen en spelers boven zichzelf kan laten uitstijgen. Daarmee heeft hij GAE de Eredivisie ingekregen met veel minder kwaliteit dan NAC had verleden jaar. Nu verwacht ik overigens wel dat ze er in Deventer dit jaar weer keihard uitvliegen maar toch…

    Hup NAC, winnen van VVV en Cambuur!!! Maar diep van binnen zie ik het zeer somber in…twee keer verliezen en ze kunnen zomaar 12e staan. En dan? Dan breekt er een storm los in Breda…mark my words.

  • Coco1912

    6 november 2016 - 17:49

    Tja, VVV Venlo won wel makkelijk van Jong AJAX. NAC verliest. Was dat Jong AJAX toen ineens zo slecht. Venlo kampioen dus?

  • Cool Hand Luke

    6 november 2016 - 20:30

    Jong ajax is inderdaad een prima team, maar als je ziet hoe ver ze terugvallen aan het einde van de wedstrijd als ze moe worden en de tegenstander meer druk zet, geeft dat al aan dat ze kwetsbaar zijn. Hoe is het dan mogelijk dat je zo afwachtend aan de wedstrijd begint? Dat mag dijkhuizen zichzelf aanrekenen.

  • Al Pacino

    7 november 2016 - 14:13

    Photek, als ik jouw bericht lees dan heb ik het gevoel dat jij denkt dat er 8 á 9 spelers tijdelijk van MC zijn overgekomen. Dat is echter niet correct, wel geteld zijn het 5 spelers! Van deze 5 spelers haalt slechts 1 speler een 6-, namelijk Smith-Brown. De rest is geschikt voor de schoothoop.

    NAC had, het vorig seizoen, bepaalde spelers niet mogen afdanken. Een enorme amateurs fout! Begrijpelijk dat Gert Jan Verbeek bij NAC niet als trainer wilde aantreden.

    Ik word uitermate moe van de gehele gang van zaken! Waar moet dit in G…naam naar toe???

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny63thumb
wanny62thumb
wanny54thumb
wanny45thumb
wanny47thumb
wanny42thumb
wanny56thumb
wanny120thump
wanny97thump
wanny52thumb
wanny124thump
wanny114thump
wanny128thump
wanny129thump
wanny104thump
wanny118thump
wanny95thump
wanny90thump
wanny80thump
wanny49thumb
wanny112thump
wanny55thumb
wanny115thump
wanny126thump
wanny39thumb
wanny77.2thump
wanny64thumb
wanny119thump
wanny48thumb
wanny50thumb
wanny85thump
wanny57thumb
wanny125thump
wanny88thump
wanny121thump
wanny102thump
wanny93thump
wanny100thump
wanny59thumb
wanny123thump
wanny106thump
wanny43thumb
wanny71thump
wanny127thump
wanny91thump
wanny116thump
wanny107thump
wanny58thumb
wanny61thumb
wanny92thump
wanny122thump
wanny53thumb
wanny46thumb
wanny130thump
wanny109thump
wanny105thump
wanny98thump
wanny110thump
wanny111thump
wanny60thumb
wanny44thumb
wanny41thumb
wanny113thump
wanny65thumb
wanny99thump
wanny101thump
wanny117thump
wanny87thump
wanny103thump
wanny108thump
wanny96thump
wanny94thump
wanny77thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Stickercultuur (2019)
Anticombi naar Volendam (2016)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC RBC (2005)
Newcastle NAC (2003)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Newcastle (2003)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Making of Megadoek (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Hel van Enschede (2004)
Hein (2011)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Spakenburg uit (2014)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Bouw stadion (1994)
Stad zonder karakter (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Stiltegebied (2005)
Toiletten bij Telstar (2007)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Willem II uit (2004)
Liever dan de eerste (2004)
It's for Dominique (2012)
megavlag locos 2013
NAC-RKC 5-3 (2004)
Para (2001)
NAC gered (2002)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Fandag 2004 Mommers dart
Open dag (2014)
NAC Museum (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Sticker gezopen (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Utrecht uit (2004)
TitaNAC (2013)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Forummeeting in de Pint (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Vitesse uit (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
All together now (2002)
Strawberry (2003)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Zilvermeeuw (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Stadionkwartier (2009)
NAC PSV (2001)
Annie terug (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC Volendam (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Promotie (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Anti jong teams (2017)
No pyro no party (2008)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
NAC muts (2015)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
ACDC in Volendam (2010)
Cheerleaders basketbal (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Cambuur uit (2014)
Hamburg (2008)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Loting Newcsatle (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
De vaste opstelling (2016)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Eerste BSR-Redactievergadering
MVV - NAC (2015)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Jong NAC - Roda (2007)
Museumavond (2012)
Fuik Oss 1999
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Glapje (2014)
NACPraat Radio (2021)
NAC AZ 2001
Huldiging (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Trossen los bootcombi (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Schilderij (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
FujiFilm Stadion (2000)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Raise your flag (2021)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Afscheid van As (2002)
Al together now streaker (2002)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Megavlag (2017)
NAC Ajax (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Gele rook (2016)
NAC - Vitesse (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Oldtimercombi (2005)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Vieze rockers (2001)
Brabantse nachten (2004)
Uitvaart JP (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Bingo Bier (2010)
Bus uitzwaaien (2014)
apresski flyer (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
Postperron (2001)
Biertje in Cafe Bak (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Troyes (2002)
NAC-Ajax 2001
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Vierwielercombi (2008)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Bouwtekening stadion (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
Den Bosch NAC (1993)
D'r hed een duif... (2013)
Locos bus naar VVV (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Anti Fries UWD (2004)
willem2doekske 2004
Emotie na de promotie (2017)
Stilbo tours (2010)
Megavlag naar de B-Side (2014)
De Knyp (2015)
Dubbeldekker (2011)
Nieuw gazonnetje (2008)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
UWD Flyer (2005)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Utrecht bus uit (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Zes bier graag (2016)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Red NAC paaseitjes (2011)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Groningen - NAC (1994)
Andro Knel Bokaal (2000)
Another day at the office (2013)
Los Muchachos del Breda (2006)
Forummeeting (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Gepromoveerd (2017)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
Graffiti (2013)
Pannen vol Paella
NAC - W2 tent (2001)
Heerenveen uit (2015)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Bouw stadion fundering (1995)
Pilaarplezier (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Giessen NAC (2003)
Omwisselen Graafschap (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Jong geleerd (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Volle Bea (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Videohoes (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Eupen - NAC (2015)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Paulitoernooi (2007)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC de Graafschap (1994)
Fear spandoek (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Trouwe musketiers (2013)
Bloemstuk SLM (2003)
Zwemcombi Volendam (2016)
Liever dan (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Ferry-Fiona
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Viaductversiering (2003)
Fortuna - NAC (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
UWD Black (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Maradonny spandoek (2010)
NAC Donar (2001)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC logo op stadion (2013)
Bouw Stadion (1994)
30 bier (2002)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Maxime (2015)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Graafschap-NAC (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Doortje (2013)
Carnaval Bea (2005)
Rat van elf trommels (2008)
De Koel (2016)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Achilles uit (2016)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
UWD yellow (2007)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Bulldog spandoek (2004)
stickercultuur-(2012)
Start Red NAC (2011)
B-Side (2016)
Avondje NAC (2014)
Feyenoord-NAC 2001
Darttoernooi 2004
Rat van Elf (2017)
Vlag halfstok (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
Stadionverherbouwing (2010)
Donar Kebab (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Anticombi VVV (2007)
troyesnac (2002)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Kapan (2009)
In de hekken bij VVV (2017)
Groningen - NAC (2014)
Ferry (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Zundert NAC (2004)
Uitgeteld (2007)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Volendamse Dijk (2019)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Doekenfeest (2014)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by