Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met zes-twee kansloos op de ballen krijgen van fucking fc eindhoven. Na de 0-0 tegen helmond op een ijskoude maandagavond kan het dus nog erger. De spelers hebben vanavond laten zien duidelijk geen zin te hebben om nog langer onder deze trainer te blijven werken. De trainer heeft vanavond een definitief brevet van onvermogen afgegeven door na de 3-1 ruststand helemaal niets om te zetten in het elftal. Zelfs de zwalkende linksback mocht blijven doorprullen.


Dijkhuizen heeft de definitie van NOAD goed uit zijn hoofd geleerd, maar of dat het beste voor de club is?

’Ik ben zwaar gefrustreerd over de wedstrijd. Het team is erg wisselvallig, we hebben een jonge ploeg waarvan veel spelers vorig seizoen nog geen tien wedstrijden gespeeld hebben. Die missen nu ook gewoon wat inhoud.’


‘Ik geef het echter nooit op, dat zit niet in me. Al weet ik wel hoe het werkt in het voetbal. Bij NAC is het al jaren een neergaande trend, ik denk niet dat het een oplossing is om mij weg te sturen. Maar ik beslis daar niet over. Of ik het nog ga vlottrekken? Ik ga in ieder geval niet opgeven, ga er 100% voor. ‘


Rinus, ben wijs, lever dat contract gewoon in. En rap ‘n bietje!


#NOAD pic.twitter.com/OLq8XfZYtF

— Fanzine De Rat (@FanzineDeRat) 9 december 2016

13 comments on “Dijkhuizen: ik vecht voor mijn ww”

  • Helter

    9 december 2016 - 23:46

    Als je met een dorpsidioot als Hans Kraay jr. aan komt zetten dan moet je ontoerekeningsvatbaar zijn .

  • Rooie Jo

    9 december 2016 - 23:52

    Een onervaren team laten voetballen is ook een klasse Marinus! Gooi het eens niet altijd op de spelers maar kijk ook eens naar jezelf! Met dit budget en 12000+ supporters moet je bovenin meedoen en anders doe je iets verkeerd…

  • ennaajseejer

    10 december 2016 - 06:50

    Dessers in de Stem: „Maar ik denk dat we elkaar in het veld nog niet genoeg durven aan te spreken op wat er fout gaat. Alleen Giovanni (Korte) doet dat zo nu en dan."
    Dat automatisme heeft Dijkhuizen toch maar weer mooi ingekregen 😉

  • Ratrace

    10 december 2016 - 07:29

    Niet alleen de spelers maar zelfs hun eigen trainer durft ze verdomme niet eens aan te spreken op hun spe tijdens de wedstrijd. Als je maar in de dug out blijft zitten terwijl je spelers het meest belabberde spel ooit vertonen en ziet dat de trainer van de tegenstander loopt te bleren tegen zijn spelers met 5-1 voorsprong, dan ben je toch lichtelijk gehandicapt?

    Hoe kan iemand nu nog met droge ogen beweren dat MC geen speelminuten heeft afgedwongen voor z`n spelers, als je de meest waardeloze linksback in de eerste divisie erin laat staan na weer de zoveelste debiele actie.

    Marinus "ik geef nooit op". Wees niet zo egoïstisch en pak je biezen man. Je haalt de club en het voetbal neer. Wat zou ik graag weer eens een HtC figuur voor de groep zien staan.

  • rats

    10 december 2016 - 08:40

    Wat ik gister zag heeft niks meer met voetbal te maken, hoe er al begonnen wordt en hoe het staat in het veld is rampzalig. 2 schotjes op doel in 35 minuten, ofdat we tegen fcb voetballen.
    Vaak niet in de voeten passen, geen automatisme, het niet winnen van pers.duels, geen beleving het steeds maar de bal naar de zijkant spelen voor de lange bal te geven; jammer dat dezer rode lijn wel zichtbaar is….

    Houdt de eer aan jezelf marinus, gewoon geen gelukkig huwelijk

  • ennaajseejer

    10 december 2016 - 09:00

    dit zegt ook alles: http://www.bndestem.nl/sport/nac/spelersbus-van-nac-opgewacht-bij-stadion-na-ontluisterende-nederlaag-1.6725518

  • Mieshoop

    10 december 2016 - 09:52

    Het niet ingrijpen in de rust bij 3-1 achter betekent het einde van de trainer. Hij heeft niet het vermogen een wedstrijd te doen kantelen.

    Waarom was sporkslede vijf minuten eerder op het veld dan de rest? Was die het gewauwel van het meesterbrein zat?

    De trainer dient deze ochtend nog zijn conge te krijgen. In goed overleg met behoud van ww. En dan vanmiddag nog met Kraaii om tafel. Of moet de opvolger van Dijkhuizen ook uit Angelsaksen komen?

  • pannelap

    10 december 2016 - 10:05

    Hans Kraaij jr ?!?!?! Met die pannekoek spelen we over 2 seizoenen tussen de zaterdag amateurs. Kom op zeg…

  • photek1969

    10 december 2016 - 10:48

    Als-je-blieft geen Hans Kraay. Die clown is zelfs niet eens lachwekkend. Neem een trainer die past bij een club als NAC. Geen oud-papier mensen die het leuk doen bij veredelde amateur clubs.

  • RS

    10 december 2016 - 10:57

    Het is niet een kwestie van ingrijpen in de rust. Dat had hij na het 2e doelpunt al moeten doen. Het is m.i. niet alleen Smith-Brown, maar ook het middenveld van NAC, dat die diepe passes van Eindhoven toeliet.
    De combinatie Rommens/Damen is een ramp. Dat kun je toch bedenken. Qua fysiek en qua snelheid onder de maat.
    Hij heeft nu Haemhouts naar voren gehaald, maar die was toch gehaald om centraal te spelen.
    Ga toch eens met 2 spitsen spelen! Al die voorzetten van dravertje Korte zijn aan niemand besteed. Idem geldt dit voor Barker.
    Met een fitte Agyeoong hebben wij een voor 1e divisie begrippen topaanvaller in huis. Heeft gewoon op niveau gespeeld en scoort ook.
    Verschueren en Smith naast elkaar. Al vanaf het begin een ramp.
    Nee, een ervaren Van Diermen op de bank laten!
    En dan weer een jeugdspeler, Vermeer, in een rampzalige wedstrijd laten debuteren. Goed voor de moraal, En Van Diermen op de bank houden is weer een klap in het gezicht van een ervaren speler die de trainer notabene zelf, net zoals Stans en Nijholt gehaald heeft.
    Bij Brentford hadden ze het sneller door wat te doen.
    Dijkhuizen heeft genoeg bewezen…. En Smulders ook…. Goedzee? Het is allemaal uit zijn koker gekomen. Verantwoording afleggen? Naar wie?

  • Anoniem

    10 december 2016 - 12:35

    Dijkhuizen (mag van mij vertrekken hoor) is niet de enige schuldige.

    Met dit elftal wordt gewoon nooit promotie afgedwongen, zoveel is duidelijk. In het geval je per ongeluk de playoffs haalt zal je hoogstwaarschijnlijk over 2 wedstrijden al ten onder gaan tegen pakweg de Eindhovens van deze wereld, maar mocht je dat met een klein mirakeltje overleven dan zijn ADO, Willem II, Roda, noem ze maar op stuk voor stuk echt meer dan een maatje te groot. Kans op promotie: 0.

    De consensus aan de bar in de Gunners kantine (lang niet allemaal NAC supporters maar juist daarom verfrissend eerlijk) was gisteren behoorlijk eensluidend: je hebt materiaal voor de plaats waar je nu staat.

    Met wederom 1 van de hoogste spelersbudgetten slagen wij er dus in een daverende sportieve wanprestatie te leveren, of eigelijk moet ik zeggen `wederom` want vorig seizoen hadden we ook al 1 van de topbudgetten in de JL. Helmond Sport staat boven ons in de ranglijst en heeft inmiddels een periode op zak. Als het allemaal geld-gerelateerd is: zouden zij een geheime kapitaalinjectie gekregen hebben waar niemand iets vanaf weet? Ik wil dus nooit meer het argument horen dat we 1 miljoen in spelersbegroting achteruit zijn gegaan, want anderen hebben nog minder te makken en presteren beter. En trouwens: vorig seizoen lukte het met dat miljoen extra puntje bij paaltje ook niet.

    Besef dus wel dat wie dan ook de nieuwe trainer wordt, hij geen enkel ander doel dient dan het wegnemen van chagrijn en het (tijdelijk) brengen van wat nieuw elan. Promoveren gaat niet gebeuren, reken die nieuweling daar dan ook niet op af a.u.b.
    En uiteraard moeten we, gezien Karelse, Gudelj en Maaskant, onszelf de vraag stellen of het niet OF is dat het gezaag aan de nieuwe trainer`s stoelpoten begint, maar WANNEER. Ik ben echt benieuwd wie hier nog in trapt.

  • Monkeyrocker

    10 december 2016 - 13:21

    Dit seizoen is verloren, helemaal eens met WW.
    Zelfs al haal je op miraculeuze wijze de nacompetitie , dan vlieg je er zo hard af, waarschijnlijk in de 1 e ronde al tegen de VVV tjes van deze wereld en anders kansloos tegen een willekeurig eredivisie team.

    Juist daarom een groot voorstander van het ontslag van Marinus , nieuwe trainer aanstellen die heeft dan de 2 seizoenhelft de tijd om een tactiek voor dit zootje te ontwikkelen. Tijd om een geraamte te maken met spelers die wel voldoen Dessers , Haemhouts ,Sporkslede de rest door selecteren of terug naar de UK.
    Zodat er volgend jaar vanaf dag 1 een team staat.

  • Moppernac

    10 december 2016 - 18:47

    Als Dijkhuizen nu zelf niet de handdoek in de ring gooit dan moeten wij als supporters daar zelf maar iets aan gaan doen.
    We kunnen met ze alle morgen bij de training flink demonstreren en met witte zakdoekjes gaan zwaaien en laten zien dat de tijd voorbij is voor Dijkhuizen.
    WE LATEN ONZE CLUB NAC TOCH NIET VERDER KAPOT MAKEN!!!!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
440 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny57thumb
wanny80thump
wanny129thump
wanny124thump
wanny118thump
wanny62thumb
wanny55thumb
wanny71thump
wanny87thump
wanny48thumb
wanny49thumb
wanny128thump
wanny115thump
wanny91thump
wanny42thumb
wanny63thumb
wanny85thump
wanny123thump
wanny61thumb
wanny92thump
wanny113thump
wanny50thumb
wanny120thump
wanny105thump
wanny46thumb
wanny54thumb
wanny126thump
wanny121thump
wanny97thump
wanny111thump
wanny103thump
wanny101thump
wanny77.2thump
wanny108thump
wanny117thump
wanny119thump
wanny64thumb
wanny65thumb
wanny96thump
wanny58thumb
wanny88thump
wanny106thump
wanny99thump
wanny47thumb
wanny53thumb
wanny56thumb
wanny122thump
wanny98thump
wanny112thump
wanny130thump
wanny102thump
wanny100thump
wanny93thump
wanny104thump
wanny52thumb
wanny127thump
wanny77thump
wanny41thumb
wanny95thump
wanny60thumb
wanny110thump
wanny90thump
wanny114thump
wanny125thump
wanny44thumb
wanny107thump
wanny45thumb
wanny94thump
wanny59thumb
wanny116thump
wanny109thump
wanny39thumb
wanny43thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Volendamse Dijk (2019)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Fear spandoek (2016)
Pannen vol Paella
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Vlag halfstok (2001)
Troyes (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Gepromoveerd (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Doortje (2013)
De vaste opstelling (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC gered (2002)
Vitesse uit (2004)
NAC - Vitesse (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Geef ons onze club terug (2002)
Bloemstuk SLM (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Giessen NAC (2003)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC Museum (2002)
Hamburg (2008)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC PSV (2001)
Raise your flag (2021)
Another day at the office (2013)
Te voet naar RBC (2004)
Paulitoernooi (2007)
troyesnac (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Forummeeting (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Avondje NAC (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Uitvaart JP (2005)
NAC RBC vol stadion (2003)
UWD Flyer (2005)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Bouw stadion (1994)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Gele rook (2016)
30 bier (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Rookpotten Demodag (2005)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Cheerleaders basketbal (2001)
Zundert NAC (2004)
Oldtimercombi (2005)
Museumavond (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Loting Newcsatle (2003)
Promotie (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Stadionkwartier (2009)
Altijd naar NAC (2019)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Carnaval Bea (2005)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Afscheid van As (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC de Graafschap (1994)
In de hekken bij VVV (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC muts (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
B-Side (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Emotie na de promotie (2017)
Training bij Dennenlucht (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NACPraat Radio (2021)
Newcastle (2003)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Al together now streaker (2002)
TitaNAC (2013)
Eerste BSR-Redactievergadering
Huldiging (2017)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Graafschap-NAC (2001)
NAC - W2 tent (2001)
Zes bier graag (2016)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
apresski flyer (2012)
Schilderij (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Brabantse nachten (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Stilbo tours (2010)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Groningen - NAC (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Bulldog spandoek (2004)
Start Red NAC (2011)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Vierwielercombi (2008)
Fuik Oss 1999
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Heerenveen uit (2015)
Dubbeldekker (2011)
Ferry-Fiona
Zilvermeeuw (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Strawberry (2003)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Cambuur uit (2014)
Hooligans in Groningen (2006)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Videohoes (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Utrecht uit (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Omwisselen Graafschap (2011)
Glapje (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Kapan (2009)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Vieze rockers (2001)
Locos bus naar VVV (2016)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Megavlag (2017)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Para (2001)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
NAC AZ 2001
De Koel (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Sticker gezopen (2017)
Viaductversiering (2003)
NAC Ajax (2004)
Fortuna - NAC (2001)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
ACDC in Volendam (2010)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Alkmaarderhout (2004)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Slierten slierten slierten (2010)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
D'r hed een duif... (2013)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Spakenburg uit (2014)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Postperron (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Eupen - NAC (2015)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Uitgeteld (2007)
Los Muchachos del Breda (2006)
Making of Megadoek (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Trossen los bootcombi (2013)
Bouw stadion fundering (1995)
Taferelen in Villareal (2009)
Anti jong teams (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Bryan Roy naar NAC (2000)
megavlag locos 2013
Maradonny spandoek (2010)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
UWD Black (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Donar Kebab (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Annie terug (2004)
NAC Donar (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
stickercultuur-(2012)
It's for Dominique (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Stiltegebied (2005)
Rat van Elf (2017)
Andro Knel Bokaal (2000)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Achilles uit (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Hein (2011)
NAC-Ajax 2001
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Open dag (2014)
Groningen - NAC (1994)
Trouwe musketiers (2013)
Graffiti (2013)
Liever dan (2004)
Hel van Enschede (2004)
Maxime (2015)
Forumavond Sanering (2002)
Bouw Stadion (1994)
Anticombi VVV (2007)
NAC RBC (2005)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Doekenfeest (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Willem II uit (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Jong geleerd (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Darttoernooi 2004
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC Volendam (2004)
Pilaarplezier (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
willem2doekske 2004
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Terugkomst Pierre (2005)
Ferry (2002)
UWD yellow (2007)
St Pauli toernooi (2014)
De Knyp (2015)
Anti Fries UWD (2004)
MVV - NAC (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
No pyro no party (2008)
NEC - NAC op P5 (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Stickercultuur (2019)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Newcastle NAC (2003)
Volle Bea (2003)
All together now (2002)
Stad zonder karakter (2001)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Utrecht bus uit (2004)
Bingo Bier (2010)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by