Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

De voetbalwereld ligt even stil. Maar daarbuiten woedt er grote ellende. Niet ver van ons vandaag liggen er mensen te vechten voor hun leven, getroffen door het corona virus. Mensen die geen schijn van kans zouden hebben zonder de buitengewone inzet van onze zorgverleners, die met name in deze roerige periode onder immense druk uitzonderlijke inspanningen moeten leveren om levens te redden.

Om die reden maakten de Breda Loco’s en Fr0nt76 gisterenavond een enorm spandoek, om deze vanochtend te overhandigen aan de échte Helden van Breda, het zorgpersoneel van het Amphia Ziekenhuis.

Een diepe buiging voor onze hulpverleners.


“Hier werken de Helden van Breda”

NAC supporters brengen enorm spandoek naar de zorgverleners van het @AmphiaZKHuis in Breda om deze levensredders te bedanken voor hun onmisbare inzet.@fr0nt76 @BredaLocos #NACpraat #coronavirus pic.twitter.com/M4aMg582Tv

— Fanzine De Rat (@FanzineDeRat) March 16, 2020

De zwaarste wedstrijden worden nu in het @AmphiaZKHuis gespeeld.

Alle respect en hulde voor het zorgpersoneel in deze tijden.

Jullie zijn de helden van Breda!@fr0nt76 pic.twitter.com/MzaPYJgVKj

— Breda Loco’s (@BredaLocos) March 16, 2020

‘Hier werken de helden van Breda!’, NAC-supporters brengen enorm spandoek bij @AmphiaZKHuis om personeel te bedanken en te steunen. Mooie actie! #Coronavirusnl #breda Meer: https://t.co/GHqlYuKMAA @BredaLocos @fr0nt76 pic.twitter.com/4MFXPEF8Ni

— ronaldomroepbrabant (@ronaldbrabant) March 16, 2020

Gigantisch spandoek op Amphia door NAC-supporters: ‘Helden van Breda’ https://t.co/KRYpJ4ADmB

— BN DeStem (@BNDeStem) March 16, 2020

Dutch soccer fans gathered in front of a hospital in Breda, Netherlands, to thank staff for working through the coronavirus outbreak, holding a large banner that read "the heroes of Breda work here," and was later hung from the exterior of the hospital. https://t.co/us2gDelCfi pic.twitter.com/NyjgxJLEIi

— ABC News (@ABC) March 16, 2020


12 comments on “Een spandoek voor De Ware Helden van Breda”

  • Moppernac

    16 maart 2020 - 15:15

    Ook dit is NAC.
    Prachtig gedaan en het zijn niet alleen in deze moeilijke tijden de helden , maar jaar in jaar uit.

    AMPHIA BEDANKT

  • Anoniem

    16 maart 2020 - 15:37

    Mooi!
    [:]

  • BarleDuc

    16 maart 2020 - 18:18

    Meer dan terechte aandacht voor deze zorgverleners. Ik ken zo links en rechts wat mensen die daar werken. Die staan daar echt onder grote druk en zien zich behoorlijk wat drama`s voltrekken. Ze houden er alle vertrouwen in, maar een hart onder de riem als deze wordt zeeeeeeer gewaardeerd kan ik je vertellen.

  • Frank

    16 maart 2020 - 21:40

    Kippenvel!

    De spandoek zegt het helemaal.

    Proud to be a Naccer!!

  • Piene

    16 maart 2020 - 22:48

    Wat is dit toch een mooie club !

    Zag bij toespraak MP een NAC boek achter hem liggen….De wereld zal nog niet vergaan…….

  • Moppernac

    16 maart 2020 - 22:57

    Ik stond ingepland voor morgen om geopereerd te worden, gelukkig hebben ze van het Amphia 10dagen geleden afgebeld.
    Anders had ik dat zelf wel gedaan, nu pas gepland in mei als de vooruitzichten dan beter zijn.
    Dank je wel helden van het Amphia tot in mei mss

  • Bommelke

    17 maart 2020 - 07:08

    "Ook dit is NAC", "Wat hebben we toch een mooie club". Mag ik een teiltje?
    Alsof men op deze aardkloot enkel in Breda begaan is met de hulpverleners. Reeds vorige week zagen we diverse supportersgroeperingen in heel Europa met spandoeken en fakkels voor een ziekenhuis staan. Allerminst origineel, maar dat geeft niet. In Nederland volgde NEC, toen wij en vannacht stonden ze ook in Sittard met een doek voor het ziekenhuis. Er zijn `fans` bij die er in het verleden hun hand niet voor omdraaiden verbaal en fysiek geweld te gebruiken tegen politie en stewards (ook hulpverleners!!) Maar dat ook maar even terzijde.
    Wat mij het meest tegen de borst stuit is de ware intentie achter zo`n actie. Los van het gebaar, dat ansich prima is. Ik ben trots om NAC-supporter te zijn, maar die zelfverheerlijking waar wij in Nederland in uitblinken vind ik werkelijk misselijkmakend. Als het steunen van het ziekenhuispersoneel je enige doel is, dan ga je daar langs met dat doek, maar je er wat foto`s en filmpje van voor je site en klaar. Zodra je Ronald Strater van Omroep Brabant gaat bellen om mee te gaan, heeft het er weer alle schijn van dat het je vooral te doen is om de media-aandacht die je erdoor krijgt. Vergelijkbaar met het gebeuren omtrent Appie Nouri. Op social media zag je supporters uit heel Nederland hun steun betuigden. Maar het NAC-shirtje met Nouri achterop moest weer vastgelegd worden door onze Ronald voor een item op Omroep Brabant, zodat er weer schaamteloos de nodige veren in eigen reet gestoken konden worden. Kijk eens Nederland, hoe geweldig, fantastisch de NAC-supporters weer zijn. En wat zijn we met z`n allen toch weer trots op onszelf. Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van. Dat staat volledig los van de support en steun die de zorgverleners verdienen. [:]

  • harry b.d.

    17 maart 2020 - 10:31

    Bd heeft langzaam de neus vol van die massale corona hysterie. Het was een zeer milde winter met in veel landen laagterecords in aantallen doden door griep en longontstekingen.

    Als straks de stofwolken van deze pandemie ergens in augustus zijn opgetrokken zijn we 10 jaar opgebouwde welvaart kwijt en is ons NAC ter ziele. Vandaag liet de Friese dopingtaxi zich weer eens van zijn bedenkelijke niveau zien, iedereen mag het weten dat ons NAC de winter prima dor zal komen, niets aan de hand, doorlopen mensen. Eisenga denkt graag in kwartaaltjes. Niemand weet wanneer de competitie weer hervat wordt en of die überhaupt hervat wordt. Ook weet niemand of we in augustus met het seizoen 2020/2021 kunnen beginnen.

    Een scenario waarin we 6 maanden geen inkomsten krijgen en aansluitend met beduidend lagere SCC verkopen en TV gelden door moeten overleeft de begroting van ons NAC helemaal niet. We moeten nu al aan het infuus van degenen die hebben beloofd NAC niet ten onder te laten gaan, de 3 aandeelhouders. Technisch is NAC daarmee failliet. Eisenga weigert dit te erkennen, want hij denkt niet vooruit, dat kan hij helemaal niet. Samenhangen ziet hij ook niet, in scenario`s denken is een treetje te hoog. Hij heeft VMBO denkniveau.

    Iedere dag dat we niks binnenkrijgen teren we verder in op meevallertjes en reserves. Totdat we rock bottom hebben bereikt en de heren geen idee meer hebben hoe daar uit te komen.

    De transfermarkt ligt eveneens volledig op zijn gat. Niemand gaat of kan nu wisselen. We kunnen alleen de huurspelers teruggeven.

    Het is een trieste bende bij ons NAC. Eisenga mag de boel in de Stem komen voorliegen met de boodschap dat we het wel een tijdje kunnen uitzingen en dat was het dan. Inmiddels wacht iedereen op de mededeling uit Nyon. En dan begint het grote staren naar de KNVB. Wat een leiderschap, wat een daadkracht.

  • harry b.d.

    17 maart 2020 - 11:38

    Bommel – het schokkende van dit hele corona verhaal is dat het is teruggebracht tot een logistiek-bottleneck verhaal dat al ruim een maand geleden opgelost had kunnen zijn. Aan de andere kant ligt er bijvoorbeeld in het Gelderse Vallei Ziekenhuis in Ede slechts 1 corona patient. De IC capaciteit had, als je werkelijk bang bent voor een flessenhals, al lang kunnen worden verdubbeld. Dan had je nu niet van die ontzettend lompe maatregelen hoeven nemen. Maatregelen die op dit moment in geen enkele verhouding meer staan tot de kwaal. Dat je in Breda allerlei eigenwijze en asociale klootzakken met een besmetting gewoon in hun huizen had moeten lassen moet je de lokale driehoek verwijten. Zij hebben dit op hun beloop gelaten. En zwaar onderschat.

    Nu zijn de mensen massaal bang geworden. Vooral jan modaal met zijn angst en die ZZP-ers die eigenlijk verkapte werknemers en halve werklozen zijn. Van die collectieve angst wordt nu grif gebruik gemaakt door mensen tegen elkaar op te zetten, basiszaken te ontzeggen en enorme ruzies over geld te ontketenen.

    Het is een heel trieste tijd, want deze schijnquarantaine gaat het feit dat corona nu bij ons hoort zoals ebola en malaria bij Afrika niet meer oplossen. Het uitsmeren van de piek gaat ertoe leiden dat de onzekerheid nog lang zal aanhouden en de ellende maand na maand verlegd gaat worden. Bij NAC wordt dit Scenario ontkend en roept de Friese VVV medewerker dat de mensen zich geen zorgen hoeven maken, onder het motto "koopt een seizoenskaart" . Maar voetbal gaan we voor een lange tijd niet meer te zien krijgen. Misschien wel een half jaar lang niet meer.

  • harry b.d.

    18 maart 2020 - 09:18

    De Spaanse lafaards die nu het schip hebben verlaten om in Spanje in huisarrest te gaan zitten zijn in ieder geval geen helden. Wie zit er nog meer in lockdown ? VDA ?

    En dan zagen we de Fries zijn leugenachtige, niet-transparante verhaaltje houden bij de havistische juichaapjes van BSR. Hij communiceert het aller-aller-optimistische scenario. En dat is het volgende scenario:

    – de competitie wordt afgemaakt met toeschouwers, we starten 28 april en we gaan eruit na de eerste ronde in de nacompetitie met toeschouwers.
    – voor Dogan, Verschueren, van Hecke worden transfersommen betaald.
    – Allouchi vertrekt, de huurspelers Haye, Ilic 2x worden teruggegeven.
    – er komen geen versterkingen bij alleen als er nog spelers bovenop deze vertrekken.
    – tenminste 10.000 SCC`s en sponsoring op niveau 2019/2020

    Alleen in dat geval is er financieel niets aan de hand en zijn de aandeelhouders bereid de garantie af te geven.

    In alle andere scenario`s is er een probleem.

    En het begint al met het feit dat de competitie niet hervat wordt op 28 april. Het is maar de vraag of de competitie überhaupt wordt hervat. Als-dan zal dat niet voor mei zijn en dan wellicht ook nog zonder toeschouwers. Daar begint al de eerste onzekerheid van Eisenga`s mooiweer-blablaverhaal. Overigens wel bizar dat deze onverantwoordelijke bokhond wel de corona-trein naar Cambuur wil sturen maar geen moeite wil doen om een beroep te doen op het steunfonds.

    Deze man is volkomen ongeschikt, maar blijkbaar komt hij hiermee weg en dat zegt genoeg over de kwaliteit van van Baal en van Aalst. Rommel.

  • Anoniem

    18 maart 2020 - 09:31

    Dat NAC geen beroep gedaan heeft op het steunfonds deed ook bij mij de wenkbrauwen verbaasd fronsen. En die verbazing was er niet 1 van aangename verrassing. Als je toch ziet welke clubs allemaal wel een beroep doen, waaronder PSV, dan kan je alleen maar diep zuchten. Dit is simpelweg nalatig.

    We mogen inmiddels constateren dat het een trend is bij Eisenga dat er mooi-weer verhalen naar buiten gebracht worden. Het jammere is alleen dat waar ik `mooi-weer` zeg, je dat eigenlijk moet lezen als `sprookje`. Of als het mopje van de 2 die naar Parijs zouden gaan, u weet wel: ze gingen niet. Het geld boven de 10k seizoenkaarten wat in de selectie gestoken zou worden bijvoorbeeld valt ook in die categorie.

    Met zulke mensen gaat NAC de oorlog niet winnen.

  • harry b.d.

    18 maart 2020 - 09:42

    Wilbert – de lijst met klachten over deze man neemt bijna astronomische proporties aan. Dagelijks ontvangt bd "gefronste wenkbrouwen"-app-berichten over deze meneer.

    Iedereen ziet het wel, behalve zijn baas in de RvC van Baal. Onzichtbaar en een waardeloze leider. Bang voor van Aalst ?

    Het is anders niet te verklaren waarom deze clown nog op de bok zit bij ons NAC. Het gaat helemaal nergens meer over.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny85thump
wanny41thumb
wanny109thump
wanny112thump
wanny118thump
wanny91thump
wanny64thumb
wanny120thump
wanny106thump
wanny122thump
wanny113thump
wanny108thump
wanny111thump
wanny65thumb
wanny63thumb
wanny102thump
wanny127thump
wanny123thump
wanny62thumb
wanny121thump
wanny43thumb
wanny61thumb
wanny110thump
wanny71thump
wanny56thumb
wanny47thumb
wanny90thump
wanny128thump
wanny116thump
wanny124thump
wanny92thump
wanny107thump
wanny49thumb
wanny125thump
wanny96thump
wanny99thump
wanny60thumb
wanny77thump
wanny93thump
wanny44thumb
wanny42thumb
wanny57thumb
wanny104thump
wanny50thumb
wanny46thumb
wanny48thumb
wanny100thump
wanny54thumb
wanny45thumb
wanny53thumb
wanny39thumb
wanny95thump
wanny129thump
wanny105thump
wanny101thump
wanny88thump
wanny115thump
wanny114thump
wanny52thumb
wanny98thump
wanny55thumb
wanny80thump
wanny59thumb
wanny94thump
wanny103thump
wanny126thump
wanny58thumb
wanny117thump
wanny77.2thump
wanny97thump
wanny130thump
wanny87thump
wanny119thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Den Bosch NAC (1993)
NAC muts (2015)
NAC RBC vol stadion (2003)
De vaste opstelling (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Paulitoernooi (2007)
UWD yellow (2007)
Zwemcombi Volendam (2016)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Groningen - NAC (1994)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Megavlag (2017)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC gered (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
In de hekken bij VVV (2017)
Open dag (2014)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Stickercultuur (2019)
Spakenburg uit (2014)
Maxime (2015)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Newcastle (2003)
Start Red NAC (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Utrecht bus uit (2004)
Donar Kebab (2001)
Annie terug (2004)
Videohoes (2003)
Stadionverherbouwing (2010)
Vitesse uit (2004)
Bulldog spandoek (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Plaatsing scorebord (2004)
Another day at the office (2013)
Toiletten bij Telstar (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
De Knyp (2015)
Nooit meer 1e divisie (2006)
apresski flyer (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Doekenfeest (2014)
Ferry (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC AZ 2001
Stiltegebied (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
Biertje in Cafe Bak (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Slierten slierten slierten (2010)
Eerste training seizoen (2012)
willem2doekske 2004
Eerste BSR-Redactievergadering
Achilles uit (2016)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Newcastle NAC (2003)
Schilderij (2017)
Dubbeldekker (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Avondje NAC (2014)
NAC logo op stadion (2013)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Darttoernooi 2004
Geef ons onze club terug (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Groningen - NAC (2014)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Cambuur uit (2014)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Hamburg (2008)
Trossen los bootcombi (2013)
Loting Newcsatle (2003)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Giessen NAC (2003)
Vieze rockers (2001)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Volle Bea (2003)
Utrecht uit (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Alkmaarderhout (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Rat van elf trommels (2008)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Troyes (2002)
stickercultuur-(2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Pilaarplezier (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Stad zonder karakter (2001)
FujiFilm Stadion (2000)
Kapan (2009)
Pannen vol Paella
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Bus uitzwaaien (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Hel van Enschede (2004)
Uitvaart JP (2005)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vierwielercombi (2008)
No pyro no party (2008)
Oldtimercombi (2005)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC-Ajax 2001
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Liever dan (2004)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bouw Stadion (1994)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Stadionkwartier (2009)
Graafschap-NAC (2001)
NAC RBC (2005)
Rookpotten Demodag (2005)
Volendamse Dijk (2019)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Viaductversiering (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Doortje (2013)
Zes bier graag (2016)
Eindhoven uitvak (2016)
Klaar voor Groningen uit (2008)
ACDC in Volendam (2010)
30 bier (2002)
SLM ramp herdenking (2003)
Strawberry (2003)
Hein (2011)
NAC Museum (2002)
Afscheid van As (2002)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
BN de Stemmingmaker (2011)
Bouw stadion fundering (1995)
Promotie (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
MVV - NAC (2015)
NAC - W2 tent (2001)
Taferelen in Villareal (2009)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Uitgeteld (2007)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Maradonny spandoek (2010)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Vlag halfstok (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Anticombi VVV (2007)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Trouwe musketiers (2013)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Huldiging (2017)
Eupen - NAC (2015)
Fortuna - NAC (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Altijd naar NAC (2019)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Anti Fries UWD (2004)
UWD Black (2004)
Willem II uit (2004)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Emotie na de promotie (2017)
All together now (2002)
Raise your flag (2021)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC de Graafschap (1994)
Museumavond (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Fear spandoek (2016)
Te voet naar RBC (2004)
NAC Ajax (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Omwisselen Graafschap (2011)
Fuik Oss 1999
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Forummeeting (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
UWD Flyer (2005)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC basketbal Conesco (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Sticker gezopen (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Gepromoveerd (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Bingo Bier (2010)
NAC Volendam (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Carnaval Bea (2005)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
troyesnac (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Brabantse nachten (2004)
TitaNAC (2013)
Hooligans in Groningen (2006)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Anti jong teams (2017)
It's for Dominique (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC Donar (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
De Koel (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Heerenveen uit (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Bus uitzwaaien (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
megavlag locos 2013
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Making of Megadoek (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
D'r hed een duif... (2013)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Rat van Elf (2017)
NACPraat Radio (2021)
Postperron (2001)
B-Side (2016)
Para (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Gele rook (2016)
Al together now streaker (2002)
Zundert NAC (2004)
Jong geleerd (2017)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC PSV (2001)
Glapje (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Graffiti (2013)
Ferry-Fiona
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Oude NAC Museum (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Feyenoord-NAC 2001
Bryan Roy naar NAC (2000)
Bouw stadion (1994)
Nieuwe grasmat (2013)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Stilbo tours (2010)
Training bij Dennenlucht (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by