Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

De voetbalwereld ligt even stil. Maar daarbuiten woedt er grote ellende. Niet ver van ons vandaag liggen er mensen te vechten voor hun leven, getroffen door het corona virus. Mensen die geen schijn van kans zouden hebben zonder de buitengewone inzet van onze zorgverleners, die met name in deze roerige periode onder immense druk uitzonderlijke inspanningen moeten leveren om levens te redden.

Om die reden maakten de Breda Loco’s en Fr0nt76 gisterenavond een enorm spandoek, om deze vanochtend te overhandigen aan de échte Helden van Breda, het zorgpersoneel van het Amphia Ziekenhuis.

Een diepe buiging voor onze hulpverleners.


“Hier werken de Helden van Breda”

NAC supporters brengen enorm spandoek naar de zorgverleners van het @AmphiaZKHuis in Breda om deze levensredders te bedanken voor hun onmisbare inzet.@fr0nt76 @BredaLocos #NACpraat #coronavirus pic.twitter.com/M4aMg582Tv

— Fanzine De Rat (@FanzineDeRat) March 16, 2020

De zwaarste wedstrijden worden nu in het @AmphiaZKHuis gespeeld.

Alle respect en hulde voor het zorgpersoneel in deze tijden.

Jullie zijn de helden van Breda!@fr0nt76 pic.twitter.com/MzaPYJgVKj

— Breda Loco’s (@BredaLocos) March 16, 2020

‘Hier werken de helden van Breda!’, NAC-supporters brengen enorm spandoek bij @AmphiaZKHuis om personeel te bedanken en te steunen. Mooie actie! #Coronavirusnl #breda Meer: https://t.co/GHqlYuKMAA @BredaLocos @fr0nt76 pic.twitter.com/4MFXPEF8Ni

— ronaldomroepbrabant (@ronaldbrabant) March 16, 2020

Gigantisch spandoek op Amphia door NAC-supporters: ‘Helden van Breda’ https://t.co/KRYpJ4ADmB

— BN DeStem (@BNDeStem) March 16, 2020

Dutch soccer fans gathered in front of a hospital in Breda, Netherlands, to thank staff for working through the coronavirus outbreak, holding a large banner that read "the heroes of Breda work here," and was later hung from the exterior of the hospital. https://t.co/us2gDelCfi pic.twitter.com/NyjgxJLEIi

— ABC News (@ABC) March 16, 2020


12 comments on “Een spandoek voor De Ware Helden van Breda”

  • Moppernac

    16 maart 2020 - 15:15

    Ook dit is NAC.
    Prachtig gedaan en het zijn niet alleen in deze moeilijke tijden de helden , maar jaar in jaar uit.

    AMPHIA BEDANKT

  • Anoniem

    16 maart 2020 - 15:37

    Mooi!
    [:]

  • BarleDuc

    16 maart 2020 - 18:18

    Meer dan terechte aandacht voor deze zorgverleners. Ik ken zo links en rechts wat mensen die daar werken. Die staan daar echt onder grote druk en zien zich behoorlijk wat drama`s voltrekken. Ze houden er alle vertrouwen in, maar een hart onder de riem als deze wordt zeeeeeeer gewaardeerd kan ik je vertellen.

  • Frank

    16 maart 2020 - 21:40

    Kippenvel!

    De spandoek zegt het helemaal.

    Proud to be a Naccer!!

  • Piene

    16 maart 2020 - 22:48

    Wat is dit toch een mooie club !

    Zag bij toespraak MP een NAC boek achter hem liggen….De wereld zal nog niet vergaan…….

  • Moppernac

    16 maart 2020 - 22:57

    Ik stond ingepland voor morgen om geopereerd te worden, gelukkig hebben ze van het Amphia 10dagen geleden afgebeld.
    Anders had ik dat zelf wel gedaan, nu pas gepland in mei als de vooruitzichten dan beter zijn.
    Dank je wel helden van het Amphia tot in mei mss

  • Bommelke

    17 maart 2020 - 07:08

    "Ook dit is NAC", "Wat hebben we toch een mooie club". Mag ik een teiltje?
    Alsof men op deze aardkloot enkel in Breda begaan is met de hulpverleners. Reeds vorige week zagen we diverse supportersgroeperingen in heel Europa met spandoeken en fakkels voor een ziekenhuis staan. Allerminst origineel, maar dat geeft niet. In Nederland volgde NEC, toen wij en vannacht stonden ze ook in Sittard met een doek voor het ziekenhuis. Er zijn `fans` bij die er in het verleden hun hand niet voor omdraaiden verbaal en fysiek geweld te gebruiken tegen politie en stewards (ook hulpverleners!!) Maar dat ook maar even terzijde.
    Wat mij het meest tegen de borst stuit is de ware intentie achter zo`n actie. Los van het gebaar, dat ansich prima is. Ik ben trots om NAC-supporter te zijn, maar die zelfverheerlijking waar wij in Nederland in uitblinken vind ik werkelijk misselijkmakend. Als het steunen van het ziekenhuispersoneel je enige doel is, dan ga je daar langs met dat doek, maar je er wat foto`s en filmpje van voor je site en klaar. Zodra je Ronald Strater van Omroep Brabant gaat bellen om mee te gaan, heeft het er weer alle schijn van dat het je vooral te doen is om de media-aandacht die je erdoor krijgt. Vergelijkbaar met het gebeuren omtrent Appie Nouri. Op social media zag je supporters uit heel Nederland hun steun betuigden. Maar het NAC-shirtje met Nouri achterop moest weer vastgelegd worden door onze Ronald voor een item op Omroep Brabant, zodat er weer schaamteloos de nodige veren in eigen reet gestoken konden worden. Kijk eens Nederland, hoe geweldig, fantastisch de NAC-supporters weer zijn. En wat zijn we met z`n allen toch weer trots op onszelf. Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van. Dat staat volledig los van de support en steun die de zorgverleners verdienen. [:]

  • harry b.d.

    17 maart 2020 - 10:31

    Bd heeft langzaam de neus vol van die massale corona hysterie. Het was een zeer milde winter met in veel landen laagterecords in aantallen doden door griep en longontstekingen.

    Als straks de stofwolken van deze pandemie ergens in augustus zijn opgetrokken zijn we 10 jaar opgebouwde welvaart kwijt en is ons NAC ter ziele. Vandaag liet de Friese dopingtaxi zich weer eens van zijn bedenkelijke niveau zien, iedereen mag het weten dat ons NAC de winter prima dor zal komen, niets aan de hand, doorlopen mensen. Eisenga denkt graag in kwartaaltjes. Niemand weet wanneer de competitie weer hervat wordt en of die überhaupt hervat wordt. Ook weet niemand of we in augustus met het seizoen 2020/2021 kunnen beginnen.

    Een scenario waarin we 6 maanden geen inkomsten krijgen en aansluitend met beduidend lagere SCC verkopen en TV gelden door moeten overleeft de begroting van ons NAC helemaal niet. We moeten nu al aan het infuus van degenen die hebben beloofd NAC niet ten onder te laten gaan, de 3 aandeelhouders. Technisch is NAC daarmee failliet. Eisenga weigert dit te erkennen, want hij denkt niet vooruit, dat kan hij helemaal niet. Samenhangen ziet hij ook niet, in scenario`s denken is een treetje te hoog. Hij heeft VMBO denkniveau.

    Iedere dag dat we niks binnenkrijgen teren we verder in op meevallertjes en reserves. Totdat we rock bottom hebben bereikt en de heren geen idee meer hebben hoe daar uit te komen.

    De transfermarkt ligt eveneens volledig op zijn gat. Niemand gaat of kan nu wisselen. We kunnen alleen de huurspelers teruggeven.

    Het is een trieste bende bij ons NAC. Eisenga mag de boel in de Stem komen voorliegen met de boodschap dat we het wel een tijdje kunnen uitzingen en dat was het dan. Inmiddels wacht iedereen op de mededeling uit Nyon. En dan begint het grote staren naar de KNVB. Wat een leiderschap, wat een daadkracht.

  • harry b.d.

    17 maart 2020 - 11:38

    Bommel – het schokkende van dit hele corona verhaal is dat het is teruggebracht tot een logistiek-bottleneck verhaal dat al ruim een maand geleden opgelost had kunnen zijn. Aan de andere kant ligt er bijvoorbeeld in het Gelderse Vallei Ziekenhuis in Ede slechts 1 corona patient. De IC capaciteit had, als je werkelijk bang bent voor een flessenhals, al lang kunnen worden verdubbeld. Dan had je nu niet van die ontzettend lompe maatregelen hoeven nemen. Maatregelen die op dit moment in geen enkele verhouding meer staan tot de kwaal. Dat je in Breda allerlei eigenwijze en asociale klootzakken met een besmetting gewoon in hun huizen had moeten lassen moet je de lokale driehoek verwijten. Zij hebben dit op hun beloop gelaten. En zwaar onderschat.

    Nu zijn de mensen massaal bang geworden. Vooral jan modaal met zijn angst en die ZZP-ers die eigenlijk verkapte werknemers en halve werklozen zijn. Van die collectieve angst wordt nu grif gebruik gemaakt door mensen tegen elkaar op te zetten, basiszaken te ontzeggen en enorme ruzies over geld te ontketenen.

    Het is een heel trieste tijd, want deze schijnquarantaine gaat het feit dat corona nu bij ons hoort zoals ebola en malaria bij Afrika niet meer oplossen. Het uitsmeren van de piek gaat ertoe leiden dat de onzekerheid nog lang zal aanhouden en de ellende maand na maand verlegd gaat worden. Bij NAC wordt dit Scenario ontkend en roept de Friese VVV medewerker dat de mensen zich geen zorgen hoeven maken, onder het motto "koopt een seizoenskaart" . Maar voetbal gaan we voor een lange tijd niet meer te zien krijgen. Misschien wel een half jaar lang niet meer.

  • harry b.d.

    18 maart 2020 - 09:18

    De Spaanse lafaards die nu het schip hebben verlaten om in Spanje in huisarrest te gaan zitten zijn in ieder geval geen helden. Wie zit er nog meer in lockdown ? VDA ?

    En dan zagen we de Fries zijn leugenachtige, niet-transparante verhaaltje houden bij de havistische juichaapjes van BSR. Hij communiceert het aller-aller-optimistische scenario. En dat is het volgende scenario:

    – de competitie wordt afgemaakt met toeschouwers, we starten 28 april en we gaan eruit na de eerste ronde in de nacompetitie met toeschouwers.
    – voor Dogan, Verschueren, van Hecke worden transfersommen betaald.
    – Allouchi vertrekt, de huurspelers Haye, Ilic 2x worden teruggegeven.
    – er komen geen versterkingen bij alleen als er nog spelers bovenop deze vertrekken.
    – tenminste 10.000 SCC`s en sponsoring op niveau 2019/2020

    Alleen in dat geval is er financieel niets aan de hand en zijn de aandeelhouders bereid de garantie af te geven.

    In alle andere scenario`s is er een probleem.

    En het begint al met het feit dat de competitie niet hervat wordt op 28 april. Het is maar de vraag of de competitie überhaupt wordt hervat. Als-dan zal dat niet voor mei zijn en dan wellicht ook nog zonder toeschouwers. Daar begint al de eerste onzekerheid van Eisenga`s mooiweer-blablaverhaal. Overigens wel bizar dat deze onverantwoordelijke bokhond wel de corona-trein naar Cambuur wil sturen maar geen moeite wil doen om een beroep te doen op het steunfonds.

    Deze man is volkomen ongeschikt, maar blijkbaar komt hij hiermee weg en dat zegt genoeg over de kwaliteit van van Baal en van Aalst. Rommel.

  • Anoniem

    18 maart 2020 - 09:31

    Dat NAC geen beroep gedaan heeft op het steunfonds deed ook bij mij de wenkbrauwen verbaasd fronsen. En die verbazing was er niet 1 van aangename verrassing. Als je toch ziet welke clubs allemaal wel een beroep doen, waaronder PSV, dan kan je alleen maar diep zuchten. Dit is simpelweg nalatig.

    We mogen inmiddels constateren dat het een trend is bij Eisenga dat er mooi-weer verhalen naar buiten gebracht worden. Het jammere is alleen dat waar ik `mooi-weer` zeg, je dat eigenlijk moet lezen als `sprookje`. Of als het mopje van de 2 die naar Parijs zouden gaan, u weet wel: ze gingen niet. Het geld boven de 10k seizoenkaarten wat in de selectie gestoken zou worden bijvoorbeeld valt ook in die categorie.

    Met zulke mensen gaat NAC de oorlog niet winnen.

  • harry b.d.

    18 maart 2020 - 09:42

    Wilbert – de lijst met klachten over deze man neemt bijna astronomische proporties aan. Dagelijks ontvangt bd "gefronste wenkbrouwen"-app-berichten over deze meneer.

    Iedereen ziet het wel, behalve zijn baas in de RvC van Baal. Onzichtbaar en een waardeloze leider. Bang voor van Aalst ?

    Het is anders niet te verklaren waarom deze clown nog op de bok zit bij ons NAC. Het gaat helemaal nergens meer over.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
500 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny59thumb
wanny88thump
wanny93thump
wanny77.2thump
wanny122thump
wanny115thump
wanny119thump
wanny80thump
wanny71thump
wanny41thumb
wanny111thump
wanny112thump
wanny64thumb
wanny96thump
wanny95thump
wanny85thump
wanny124thump
wanny128thump
wanny62thumb
wanny117thump
wanny118thump
wanny106thump
wanny53thumb
wanny42thumb
wanny116thump
wanny50thumb
wanny97thump
wanny107thump
wanny102thump
wanny94thump
wanny121thump
wanny48thumb
wanny77thump
wanny103thump
wanny126thump
wanny100thump
wanny101thump
wanny44thumb
wanny108thump
wanny63thumb
wanny45thumb
wanny61thumb
wanny65thumb
wanny54thumb
wanny56thumb
wanny123thump
wanny43thumb
wanny60thumb
wanny127thump
wanny90thump
wanny47thumb
wanny105thump
wanny52thumb
wanny114thump
wanny130thump
wanny98thump
wanny110thump
wanny58thumb
wanny87thump
wanny129thump
wanny104thump
wanny57thumb
wanny125thump
wanny92thump
wanny46thumb
wanny91thump
wanny39thumb
wanny55thumb
wanny49thumb
wanny113thump
wanny120thump
wanny109thump
wanny99thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Gele rook (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De Knyp (2015)
willem2doekske 2004
Gepromoveerd (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Forumavond Technisch (2003)
NAC-Ajax 2001
UWD Black (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Raise your flag (2021)
TitaNAC (2013)
Pilaarplezier (2014)
De vaste opstelling (2016)
Giessen NAC (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
Stiltegebied (2005)
Kapan (2009)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Anticombi VVV (2007)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Achilles uit (2016)
NAC Volendam (2004)
Schilderij (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Anti Fries UWD (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
NAC gered (2002)
Stadionkwartier (2009)
NAC basketbal Conesco (2001)
Bingo Bier (2010)
Viaductversiering (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Anti jong teams (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Postperron (2001)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
Maradonny spandoek (2010)
B-Side (2016)
Uitgeteld (2007)
NAC - Vitesse (2001)
NEC - NAC op P5 (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Terugkomst Pierre (2005)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Los Muchachos del Breda (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Oldtimercombi (2005)
MVV - NAC (2015)
Taferelen in Villareal (2009)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Ferry (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
Afscheid van As (2002)
Graafschap-NAC (2001)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Nieuwe grasmat (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
Avondje NAC (2014)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
De Koel (2016)
Alkmaarderhout (2004)
megavlag locos 2013
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
troyesnac (2002)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Bouw stadion (1994)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Sticker gezopen (2017)
NAC Ajax (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
It's for Dominique (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
UWD yellow (2007)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
UWD Flyer (2005)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
stickercultuur-(2012)
Utrecht bus uit (2004)
Hein (2011)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vieze rockers (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Graffiti (2013)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Zilvermeeuw (2012)
Stilbo tours (2010)
Oude NAC Museum (2002)
Megavlag (2017)
NAC RBC vol stadion (2003)
Troyes (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Andro Knel Bokaal (2000)
Promotie (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Groningen - NAC (1994)
NAC logo op stadion (2013)
Liever dan de eerste (2004)
Zes bier graag (2016)
All together now (2002)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Newcastle (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
St Pauli toernooi (2014)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Feyenoord-NAC 2001
In de hekken bij VVV (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Vlag halfstok (2001)
Bouw stadion fundering (1995)
Eindhoven uitvak (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Bouwtekening stadion (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Jong NAC - Roda (2007)
Fuik Oss 1999
Stad zonder karakter (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Videohoes (2003)
Glapje (2014)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Vierwielercombi (2008)
Ferry-Fiona
D'r hed een duif... (2013)
Plaatsing scorebord (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC RBC (2005)
Dubbeldekker (2011)
Training bij Dennenlucht (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Willem II uit (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC Tattoo lip (2014)
Al together now streaker (2002)
Hel van Enschede (2004)
Carnaval Bea (2005)
No pyro no party (2008)
Utrecht uit (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Fortuna - NAC (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Eerste BSR-Redactievergadering
Jong geleerd (2017)
Doortje (2013)
Trouwe musketiers (2013)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Start Red NAC (2011)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Groningen - NAC (2014)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Brabantse nachten (2004)
ACDC in Volendam (2010)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Forumavond Sanering (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Newcastle NAC (2003)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Volle Bea (2003)
NAC Museum (2002)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Eupen - NAC (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Museumavond (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Doekenfeest (2014)
Maxime (2015)
Forummeeting (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Onze steun en toeverlaat (2016)
30 bier (2002)
apresski flyer (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Locos bus naar VVV (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NACPraat Radio (2021)
NAC Twente lichtuitval (2001)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Pannen vol Paella
Klaar voor Groningen uit (2008)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Bulldog spandoek (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Liever dan (2004)
Vitesse uit (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Darttoernooi 2004
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC AZ 2001
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Volendamse Dijk (2019)
Strawberry (2003)
NAC PSV (2001)
Rookpotten Demodag (2005)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Paulitoernooi (2007)
Tokoli spandoek (2002)
Huldiging (2017)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Cambuur uit (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Forummeeting in de Pint (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Stickercultuur (2019)
Hamburg (2008)
Fandag 2004 Mommers dart
BN de Stemmingmaker (2011)
Making of Megadoek (2012)
Rat van Elf (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
FujiFilm Stadion (2000)
Trossen los bootcombi (2013)
Open dag (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
NAC muts (2015)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Annie terug (2004)
Uitvaart JP (2005)
Fear spandoek (2016)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC Donar (2001)
Rat van elf trommels (2008)
Bouw Stadion (1994)
Loting Newcsatle (2003)
Another day at the office (2013)
Zundert NAC (2004)
Para (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Heerenveen uit (2015)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Donar Kebab (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Spakenburg uit (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by