Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Vanavond speelden de twee mooiste clubs uit de eerste divisie een duel op leven en dood. NAC begon dramatisch en stond al bij rust achter met 0-2 en met tien man.

De tweede helft knokte NAC de stemmen schor, maar het leed was reeds geleden. Een nederlaag tegen de Graafschap. Eigen schuld.

14 comments on “Eerste thuisnederlaag in topper”

  • rimaris

    22 oktober 2019 - 07:04

    goed verwoord mannen. Dramatische 1e helft

  • harry b.d.

    22 oktober 2019 - 09:28

    Om te kotsen mensen. Dat je zo aan een wedstrijd begint. Week in week uit dramatische eerste helften. Dat het dan met opportunisme in de laatste 25 minuten nog wat lijkt is allemaal maar schijn en omdat de Graafschap ook geen wonderploeg is.

    Vorig jaar won je met het slechtste elftal sinds decennia nog met 2 vingers in de neus van de Graafschap, nu is dat al niet meer mogelijk. We zakken onder van Aalst en vd Weelde ieder jaar een stapje dieper en verder weg in het moeras. Nog altijd worden er zwakkebroeders aangenomen (zoals VDA en die Fries) en iedere keer wordt er weer stevig gelogen tijdens Fora en dergelijke. Een Clubraad die al 10 jaar overal bijsStaat te kijken en niets doet mag dan een commissaris leveren. Hoe is het mogelijk.

    Promotie is ontzettend ver weg.

  • Mieshoop

    22 oktober 2019 - 09:45

    Wat zou Regilio Vrede de spelers in de rust in het vooruitzicht stellen als straf voor het waardeloze spel in het eerste bedrijf? |:(

  • Bertus Baklip

    22 oktober 2019 - 10:43

    We hebben dit seizoen in 9 wedstrijden geen goal gemaakt in de eerste helft. Het houdt sowieso nog allesbehalve over, maar met heel veel geluk stonden we bovenaan. Nu terecht de deksel een keer op de neus. Laat het een wijze les zijn voor dat jankvoetbal vam Brood.

  • harry b.d.

    22 oktober 2019 - 11:02

    Met uitzondering van Helmond-thuis was iedere 1e helft zwaar onvoldoende. Hoe kan dat en waarom is dat ? Steeds meer mensen zien inmiddels ook in dat Sjokkers ons niet aan een promotie gaat helpen, het is een spits zonder specialiteit. Daar heb je dus niks aan. VDA heeft een vrij zwakke prestatie geleverd met zijn tijdsverspilling Kapuadi, het halen van Kudimbana en het groot presenteren van Stokkers, inmiddels 4e keus.

  • harry b.d.

    22 oktober 2019 - 11:03

    Met uitzondering van Helmond-thuis was iedere 1e helft zwaar onvoldoende. Hoe kan dat en waarom is dat ? Steeds meer mensen zien inmiddels ook in dat Sjokkers ons niet aan een promotie gaat helpen, het is een spits zonder specialiteit. Daar heb je dus niks aan. VDA heeft een vrij zwakke prestatie geleverd met zijn tijdsverspilling Kapuadi, het halen van Kudimbana en het groot presenteren van Stokkers, inmiddels 4e keus.

  • harry b.d.

    22 oktober 2019 - 11:37

    Commissaris Mark Haarman moet oppassen zich niet door de Belg VDA in de luren te laten leggen. Hij heeft vrij matig ingekocht en we dreigen promotie te missen. Langer vasthouden aan deze man van GT Sports kan op een enorme zeperd voor ons NAC uitlopen.

  • MF

    22 oktober 2019 - 12:42

    Dat Mashart op links mag blijven prullen is een gotspe.
    Gisteren gezien dat Noblejas bij uitstek de linksback moet zijn: druk naar voren en technisch vaardig.

    Zolang Monsalve nog in de ongrijpbare ziekenboeg zit (waar heeft de aanvoerder au?) gewoon een van de jongelingen Van Hecke of Rösler naast Rieira opstellen, dat kunnen ze best en het is nota bene slechts eerste divisie.
    Dan kan Noblejas op links en Mashart op de bus naar elders.

    Zo moeilijk is het allemaal niet

  • Hugh Hefner

    22 oktober 2019 - 14:09

    Tja, kan gebeuren, nog geen man overboord. Draak van een eerste helft gezien en onverwacht een dijk van een tweede helft. Je kunt duidelijk zien dat de ploeg te onvolwassen en te onervaren is. Sydney van Hooijdonk spant daarin de kroon. Ik vind het heerlijk om die gast te zien voetballen, maar gisteren ging bijna alles fout bij hem.
    Ik ben het pertinent niet eens met Harry met betrekking tot den Tomme. Die heeft met de middelen die hem ter beschikking stonden een goede selectie samengesteld. Hij heeft een duidelijk lijn uitgezet (geen ouwe kerels in de selectie) en zet in om het opbouwen van kapitaal op het veld. Wie weet, gaat Sydney over een jaar of drie naar een topclub en kunnen we er een vette som geld voor vangen. Met Olij, Riera, Noblejas en Dogan hebben we echt goede voetballers gehaald. Niet goed genoeg om van de Graafschap te winnen, maar zoals eerder gezegd, ik beschouw dit jaar als een tussenjaar. Vergeet niet dat de Graafschap en Cambuur niet een voltallige selectie moesten wegsturen en een compleet nieuwe selectie samenstellen. Wat dat betreft hebben Brood en den Tomme tot dusver uitstekend werk verricht. Ik had niet verwacht om na 11 wedstrijden op de derde plek te staan met uitzicht op beter.
    Die Boussaid doet me denken aan Korte verleden jaar. Ook zo`n klein ventje die de longen uit zijn lijf loopt, maar helaas weinig rendeert.
    Mashart zal ook moeten groeien en zal zijn plaats kwijt raken als Monsante weer terug is. Van der Gaag deed het naar omstandigheden goed gisteren. De broertjes Illic zijn nog niet in goede doen na de interlandperiode, hun meerwaarde wordt echt gemist. Van Anholt vond ik niet denderend en Verschueren was natuurlijk in negatief opzicht de man van de wedstrijd. Hoe lomp kun je zijn om zo`n overtreding te maken? Hij wil een wedstrijd schorsing, maar als ik Brood was zou ik hem minstens drie wedstrijden aan de kant zetten. Door die rode kaart wist je meteen dat de wedstrijd verloren was.
    ElAl en Filipovic deden het niet slecht. Ik denk dat Brood beter kan wisselen dan Van der Gaag senior.
    Het was in elk geval heerlijk om te horen hoe het stadion achter het elftal ging staan in de tweede helft (in de eerste helft heb ik vooral de Superboeren gehoord). Dat is reclame voor onze club. Als we (onverhoopt) promotie mislopen aan het eind van het seizoen, dan zul je zien dat er ineens wel een heleboel spelers uit de Nederlandse competitie naar NAC willen komen. En dan staan we waar Cambuur nu staat. Met een goed gedegen elftal dat wedstrijd na wedstrijd dikke overwinningen haalt. En zelfs Cambuur loopt wel eens tegen een zeperd op (zoals uit bij NAC…)
    Maar goed, de Graafschap was gisteren, over de hele wedstrijd genomen, gewoon beter, we hebben terecht verloren. Uithuilen en tegen Roda de draad weer oppakken. 🙂

  • BarleDuc

    22 oktober 2019 - 14:11

    Wat was dat godver doodzonde van die eerste tegengoal. We tikten elkaar nog aan, nadat Olij die trofee voor beste keeper uitgereikt kreeg. `Zul je zien dat ie zodirect meteen een uitglijder maakt`. Volgens mij was de wedstrijd nog geen 40 seconden oud..

    Zowel het team als het publiek was in de eerste helft moeilijk vooruit te branden. Het voormalige beste publiek van NL veert tegenwoordig alleen nog maar op als het veld daar aanleiding toe geeft, en niet meer andersom. En dan is het repertoire ook nog maar wat magertjes. Ook wij zakken dus was af.

    Tweede helft was heerlijk. Bij het betreden van het veld had eigenlijk niemand in de gaten dat we maar met 10 man stonden. Daar kwam al helemaal verandering in toen Dogan er in kwam. Wat een power in die vent. Die wil ik wel eens een hele wedstrijd zien spelen. Oké, we verliezen uiteindelijk toch. Maar ik denk dat we op de ranglijst nu toch echt op de plek staan waar we horen te staan.

  • harry b.d.

    22 oktober 2019 - 16:05

    Tussenjaar ??

    Zijn we nou helemaal gek geworden ?! We zouden nu een stabiele middenmoter in de ere zijn. Op die basis hebben van Aalst en van Weelde de club overgenomen. Niks tussenjaar. We zijn opgelicht door die bende.

    We moeten asap terug naar de ere en niet blijven hangen in die belachelijke keukendivisie. En als Graafschap met Seuntjens promoveert en wij met Sjokkers niet dan hoeft VDA niks meer uit te leggen.

  • Mieshoop

    22 oktober 2019 - 20:55

    Na vrijdag weten we meer over de weerbaarheid van het elftal en de eigenwijsheid van de trainer.

    Wekelijks zwak beginnen en in de achtervolging. Dat patroon werkt meestal maar even

  • Hugh Hefner

    23 oktober 2019 - 10:42

    Meestal reageer ik niet als mensen mij afzeiken of voor gek verklaren. Maar in dit geval moet ik toch even ingrijpen.
    Als je nu kritiek levert op de selectie en de technisch directeur in de persoon van Tom van den Abbeele, omdat beide niet zouden deugen, dan vraag ik me af hoe je dit jaar nog de eredivisie wilt bereiken. Daarbij komt dan nog de vraag hoe je volgend jaar de selectie gaat versterken, als we eenmaal in de eredvisie staan, want dan zul je toch echt weer minstens elf nieuwe spelers moeten aantrekken. Waar we het geld vandaan halen voor die versterkingen, weet ik niet, misschien dat iemand van een bank in Zwitserland dat wel weet? ):)
    Ik heb het al vaker aangegeven, op deze site en op de site van de B-side rats, dat den Tomme keurig werk heeft verricht met het samenstellen van de huidige selectie. Na de degradatie zaten we met een ploeg vol rotte appels die allemaal weg gesaneerd moesten worden. Daar kun je alleen maar geld mee verliezen. Het levert alleen wat ruimte op in het budget voor de spelerssalarissen.
    Vervolgens moest Tomme de boer op voor nieuwe spelers. Iedereen wist dat de sfeer die bij NAC hing nog erger was dan op het crematorium. Knap dat je dan nog spelers uit de Nederlandse competities weet te verleiden om in Breda te komen voetballen (Stokkers, Dogan, Olij). Voor de rest was Tomme aangewezen op buitenlanders, zowel zaakwaarnemers als spelers. Hij heeft ook kritisch gekeken naar de samenwerking met MCI en daar het hoogst noodzakelijke vandaan gehaald. Alleen spelers die echt een versterking voor de selectie betekenen.
    Ik kan me voorstellen dat Ruud Brood niet echt blij was met het feit dat hij weinig inspraak had bij het vormen van de nieuwe selectie, maar hij heeft er ondertussen best een aardig team van gemaakt. Deelname aan de nacompetitie is al gegarandeerd. Nog maar vier wedstrijdjes winnen en we zijn gepromoveerd.
    Daarbij heeft Brood ook gekeken naar spelers die uit de eigen jeugd komen. En ook hij heeft het kritisch bekeken. We kennen allemaal het verhaal Grad Damen. Ondertussen heeft Jordan van der Gaag ook al een basisplaats veroverd.
    Wat erg belangrijk is, is dat dit team passie toont. Spelers staan weer met plezier op het veld en ze gaan voor elkaar door het vuur. Het is weer een (h)echt team en niet elf zandzakken zoals vorig jaar. De sfeer op de tribune is nu weer als bij een gezellige bruiloft: veel drinken en k*t roepen. Volgens iemand op de site van de B-side rats is de gemiddelde leeftijd 19 jaar. Als we dit team bij elkaar kunnen houden, dan zijn ze volgend jaar allemaal 20 jaar en weer een stukje volwassener. Het zal voor Tom en Ruud dan niet moeilijk zijn om versterkingen te zoeken voor de plaatsen waar dat nodig is.
    We gaan zeker meedoen om de bovenste plaatsen, maar slechts twee clubs kunnen direct promoveren (voor mij zijn Cambuur en de Graafschap favoriet). Het is voor mij geen must om dit jaar al weer terug te gaan naar de eredivisie. Ik heb liever dat er constructief gebouwd wordt aan een solide selectie, waarmee we eventueel een jaar later promotie kunnen afdwingen en waarmee we ook echt een kans maken om niet direct weer te degraderen.
    Ik ben al veertig jaar supporter van NAC en ik ben het een beetje beu om ieder jaar dat hapsnap beleid te zien. We hoeven ook niet een suffe club als Heracles te worden, maar soms kijk ik daar wel eens benijdend naar. Zo`n gastje als Mauro junior gaat weer vette patatten opleveren. En wie hebben ze daar ook nog in de spits staan? 😎

  • harry b.d.

    23 oktober 2019 - 11:30

    De hagiografie op VDA is onterecht en misleidend.

    Hij loog tegen de achterban over zijn zaakvoerderschap van GT Sports waar hij op 2ü april nog de balans en w/v rekening deponeerde, in dienst van NAC. Het proces met Brood en Vrede verdiende niet de schoonheidsprijs. Het gratis de deur uit laten lopen van spelers met doorlopende contracten (oa Rosheuvel, naar een rijke club notabene, en wat te denken van Kali), het gedoe rond Kapuadi, het halen van Sjokkers en Kudimbana, het dure incident met Brusselers, het zijn allemaal tekenen aan de wand. Moest deze man nou echt zo nodig komen ? Brood maakt gebruik van een kern van spelers die er al was. Olij en Noblejas zijn redelijk, Riera ook bruikbaar. Maar dan houdt de impact van VDA wel snel op. Eisenga en VDA moeten binnen de lijntjes kleuren van de 3 bezitters. Doen zij dat niet dan zwaait er wat. Eisenga moest er zelfs voor liegen over die 10K+ SCC inkomsten. Zo erg doen ze het in hun broek voor het trio infernale.

    Als we vrijdag opnieuw verliezen hebben we een groot probleem.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
500 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny60thumb
wanny46thumb
wanny124thump
wanny39thumb
wanny129thump
wanny128thump
wanny110thump
wanny98thump
wanny123thump
wanny116thump
wanny49thumb
wanny122thump
wanny42thumb
wanny77thump
wanny93thump
wanny106thump
wanny41thumb
wanny80thump
wanny115thump
wanny71thump
wanny43thumb
wanny47thumb
wanny96thump
wanny100thump
wanny105thump
wanny95thump
wanny64thumb
wanny104thump
wanny50thumb
wanny97thump
wanny111thump
wanny65thumb
wanny119thump
wanny48thumb
wanny91thump
wanny102thump
wanny113thump
wanny121thump
wanny112thump
wanny114thump
wanny127thump
wanny57thumb
wanny130thump
wanny54thumb
wanny99thump
wanny108thump
wanny117thump
wanny120thump
wanny101thump
wanny56thumb
wanny61thumb
wanny88thump
wanny53thumb
wanny103thump
wanny52thumb
wanny109thump
wanny85thump
wanny63thumb
wanny45thumb
wanny94thump
wanny87thump
wanny58thumb
wanny77.2thump
wanny125thump
wanny92thump
wanny107thump
wanny55thumb
wanny90thump
wanny44thumb
wanny126thump
wanny62thumb
wanny59thumb
wanny118thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Stadionverherbouwing (2010)
30 bier (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Bouw stadion (1994)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Vierwielercombi (2008)
Fear spandoek (2016)
FujiFilm Stadion (2000)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Donar Kebab (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Brabantse nachten (2004)
Rat van elf trommels (2008)
No pyro no party (2008)
NAC PSV (2001)
Stiltegebied (2005)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC AZ 2001
Gele bomen in Tilburg (2017)
Vlag halfstok (2001)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Bouw Stadion (1994)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC Volendam (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Ferry-Fiona
B-Side (2016)
Volle Bea (2003)
Groningen - NAC (1994)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Hamburg (2008)
Open dag (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Fandag 2004 Mommers dart
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Volle bak bij NAC (2015)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
All together now (2002)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Te voet naar RBC (2004)
Al together now streaker (2002)
NAC RBC (2005)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Making of Megadoek (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Gepromoveerd (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Megavlag (2017)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Hein (2011)
BN de Stemmingmaker (2011)
Huldiging (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Anticombi naar Volendam (2016)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Paulitoernooi (2007)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Heerenveen uit (2015)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
troyesnac (2002)
Annie terug (2004)
Forumavond Technisch (2003)
NAC gered (2002)
Stickercultuur (2019)
Bingo Bier (2010)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Utrecht uit (2004)
Raise your flag (2021)
Newcastle NAC (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Para (2001)
Vieze rockers (2001)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Darttoernooi 2004
NAC - W2 tent (2001)
Liever dan (2004)
Den Bosch NAC (1993)
UWD Flyer (2005)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Groningen - NAC (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Geef ons onze club terug (2002)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC logo op stadion (2013)
Anti Fries UWD (2004)
Museumavond (2012)
willem2doekske 2004
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
St Pauli toernooi (2014)
Schilderij (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Fortuna - NAC (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Cambuur uit (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Spakenburg uit (2014)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Rookpotten Demodag (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Another day at the office (2013)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
MVV - NAC (2015)
Eupen - NAC (2015)
NAC Ajax (2004)
Newcastle (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC Donar (2001)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Museum (2002)
UWD Black (2004)
NAC muts (2015)
Viaductversiering (2003)
Zilvermeeuw (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
Utrecht bus uit (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Anticombi VVV (2007)
Stadionkwartier (2009)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Pannen vol Paella
NAC - Vitesse (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Training bij Dennenlucht (2004)
Anti jong teams (2017)
UWD yellow (2007)
Carnaval Bea (2005)
Doekenfeest (2014)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Rat van Elf (2017)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Andro Knel Bokaal (2000)
Avondje NAC (2014)
NAC de Graafschap (1994)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Stop het wanbeleid (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Nieuwe grasmat (2013)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Pilaarplezier (2014)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Forummeeting (2004)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
TitaNAC (2013)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Doortje (2013)
Dubbeldekker (2011)
Hooligans in Groningen (2006)
Graafschap-NAC (2001)
Giessen NAC (2003)
NAC-Ajax 2001
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Fuik Oss 1999
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Uitvaart JP (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Bulldog spandoek (2004)
Stad zonder karakter (2001)
Oldtimercombi (2005)
Zwemcombi Volendam (2016)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
De vaste opstelling (2016)
Altijd naar NAC (2019)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Eerste training seizoen (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Glapje (2014)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Maxime (2015)
Gele rook (2016)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Zes bier graag (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
De Koel (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Forumavond Sanering (2002)
Postperron (2001)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Vitesse uit (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC basketbal Conesco (2001)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Willem II uit (2004)
Start Red NAC (2011)
Bouwtekening stadion (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NACPraat Radio (2021)
Uitgeteld (2007)
Tokoli spandoek (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Graffiti (2013)
Stilbo tours (2010)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Videohoes (2003)
Afscheid van As (2002)
Sticker gezopen (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Promotie (2017)
Loting Newcsatle (2003)
Troyes (2002)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Trouwe musketiers (2013)
Feyenoord-NAC 2001
stickercultuur-(2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Bloemstuk SLM (2003)
megavlag locos 2013
Volendamse Dijk (2019)
Zundert NAC (2004)
Kapan (2009)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
A-jeugd wint de beker (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Strawberry (2003)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Achilles uit (2016)
Hel van Enschede (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
D'r hed een duif... (2013)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Jong geleerd (2017)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Ferry (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
apresski flyer (2012)
ACDC in Volendam (2010)
De Knyp (2015)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by