Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Kutwedstrijd, koud, geen sfeer, zakkenvullers, waardeloze trainer, kutmiddenvelders, luie spitsen, zwakke verdedigers, geen looplijnen, geen passie, volgende week ben ik er niet, ik ga gauw piesen en kom niet meer terug. Houdoeeej


Tot volgende week!

14 comments on “En oe was’t bij NAC?”

  • portugeese naccer

    13 december 2019 - 22:40

    Vreselijk.

  • Mieshoop

    13 december 2019 - 22:54

    Los zand, prima donna`s.
    Wie staat er na de winter voor de groep?

  • Hugh Hefner

    13 december 2019 - 23:23

    twaswirniks… 🙁

  • harry b.d.

    14 december 2019 - 08:59

    De anti-Ruud Broodcampagne is al een tijdje aan de gang. Eerst gedoogd en nu openlijk aangewakkerd door die hypocriete lui van de parallelsite. Brood wordt slap gelul, tactische blunders en weinig gedrevenheid verweten. Regilio Vrede, zijn knecht, wordt door de spelers al helemaal niet meer serieus genomen.

    Maar even serieus, waar blijft de kritiek op van Aalst, van Weelde en Burema, de budgethalveerders die ons NAC nu al jarenlang gijzelen met hun onkunde en waardeloos bestuur. Het is ongelooflijk, maar deze nepredders hebben ons NAC naar de ratsmodee geleid. Hoogste tijd dat zij opbokken.

  • Anoniem

    14 december 2019 - 17:58

    Eens met Harry b.d.

    Al jarenlang roepen we ergens in december om de kop van de trainer van dienst. Van der Gaag moest begin van dit jaar van velen ook weg; gebruikte (non-) argumentatie: onbegrijpelijke wissels, laf voetbal, slechte opstelling & tactiek, oogt niet fanatiek/gepassioneerd genoeg. Allemaal gelul. Kijk eens waar Van der Gaag nu staat met Jong Ajax.

    De grote 3 hebben er nogal een handje van structureel de verkeerde personen aan te stellen. Edelenbos, via haar Eisenga en tom@gtsports.be
    Allemaal lichtgewichten die NAC niet uit de put gaan trekken.

  • Anoniem

    15 december 2019 - 13:49

    De `root cause` overigens is m.i. dat we allang geen rauwe volksclub meer zijn.
    En dat komt m.i. weer hierdoor:

    Niemand is accountable. Iedereen voelt zich slachtoffer.

    Er heerst bij NAC een giftige, dodelijke cultuur dat we MAAR NAC zijn, en in het impliciete verlengde daarvan dat dan dus alles maar moet kunnen.

    Passanten binnen en buiten het veld hebben structureel een vrijbrief om onze club ongehinderd naar de ratsmodee te helpen. Wij mogen alleen blijven klappen, zingen en aanmoedigen en moeten verder ons kop houden, niet te veel klagen want `wij zijn MAAR NAC`. Geloof me: Rat Verlegh draait zich om in zijn graf.

    In plaats dat alles & iedereen uit liefde voor de club een houding zou hebben dat alles wat minder is dan puur perfectionisme niet goed genoeg is voor NAC, is het bij ons volledig het tegenovergestelde.

    En dat uit zich in letterlijk (van)alles. Bij het lekker fris voetballende Volendam is ene Wim Jonk de grote technische meneer. En wij vinden dat we de bij zijn Belse club op een zijspoor gerangeerde (zou dat toeval geweest zijn?) tom@gtsports.be `een eerlijke kans moeten geven`.

    Tel uit je winst.

    Ik geloof oprecht dat de aandeelhouders ook willen dat het NAC goed gaat, maar ze hebben er nogal een hand van totaal de verkeerde personen aan te stellen in de top van de clubleiding (en voelen ze zichzelf daar accountable voor?).

    Eisenga is uitgelachen en weggepest bij Heerenveen, en tom@gtsports.be op een zijspoor gerangeerd bij zijn Belse club. En die moeten NAC uit de stront gaan trekken? Wie verzint zoiets? Waarom verzint iemand zoiets en waarom gaat iedereen daar maar mee akkoord? Waarom zijn wij al vele jaren altijd maar een soort sociale werkplaats voor managers?

    Ik word op een klus gevraagd omdat ik op basis van mijn CV bewezen heb zulke klussen te kunnen klaren. Hoort het zeker voor de top van een BVO niet ook gewoon zo te werken?

    Daarover gesproken: als er 1 iemand binnen de club is die ik op basis van zijn CV 100% vertrouw, is het bij uitstek Ruud Brood. Die promoveerde verdeeld over RKC en NEC in totaal 3x. Philip Cocu had het in het begin lastig bij PSV, de ervaren Brood werd erbij gezet en PSV werd kampioen in 2016 en 2018. Roda stond op een veilige plaats (onder)in de eredivisie, Brood werd ontslagen en opgevolgd door Jon Dahl Tomasson en Roda degradeerde.

    <cynische modus aan>
    Maar laten we inderdaad Ruud Brood ontslaan, dat lost alle miserie op, er staat afgezien van deze ene rotte appel immers werkelijk een pracht van een organisatie met louter toptalenten waarmee we met vertrouwen lachend en optimistisch de rooskleurige toekomst tegemoet kunnen gaan.

  • harry b.d.

    15 december 2019 - 18:17

    Wilbert ziet het uitstekend. De anti-Brood campagne, gefaciliteerd door de site die wel wekeljks met Ruud Brood TV komt, is een liederlijke schande en weerzinwekkend.

    Ze presenteren een winstje maar vergeten er even bij te zeggen dat ze net voor 4 miljoen kapitaal hebben vernietigd en het spelersbudget gehalveerd hebben. Er komt een vent van het vierde echelon uit Manchester een praatje houden en iedereen is weer tevreden over het samenwerkingsverband met City dat al 2 jaar lang een farce is. Eisenga loopt rond op een school in Japan en VDA haalt een dataclubje binnen (wat kost die licentie ?) alsof alle TD`s voor hem hebben zitten slapen, want dit is het gouden ei. Schei toch uit zeg, het is een doffe ellende. Bij iedere club waren de eigenaren al lmng en breed in hun stoelen aangesproken op deze wantoestanden. Maar bij ons NAC komen ze steeds minder vaak opdagen en houden ze zich het liefst schuil. En als je een afspraak wit maken moet je 3 weken wachten. Gaat toch allemaal nergens meer over met deze krukken aan het roer.

  • BarleDuc

    16 december 2019 - 10:52

    Voor of tegen Brood. Er is een situatie ontstaan, wat we ook al rond zijn contractverlenging zagen, dat Brood zich kan bewegen op de manier zoals hij nu doet. Zich onaantastbaar wanend. Dat uit zich ook in de amoureuze escapades van de beste man. En dat alles is niet perse in het belang van de club. Onvrede bij een aantal spelers over de trainer. Maar wat terecht wordt gezegd, er zijn een aantal lichtgewichten in de toplaag verantwoordelijk voor dit ontstane vacuüm.

    Hoe laat begint het rellen?

  • Hugh Hefner

    16 december 2019 - 22:04

    WW > "Ik word op een klus gevraagd omdat ik op basis van mijn CV bewezen heb zulke klussen te kunnen klaren. Hoort het zeker voor de top van een BVO niet ook gewoon zo te werken?"
    Wat als je wel geschikte kandidaten hebt, maar niemand zich interesseert in de ontstane vacature?
    Ik heb het al eens proberen uit te leggen, maar ik denk dat onze toenmalige troubleshooter Nicole Edelenbos uberhaupt blij was dat ze twee kandidaten voor de twee gemelde functies had.
    Sollicitatiegesprek ging ongeveer als volgt:
    "Heeft u het makkelijk kunnen vinden?"
    "Wel ja, wij in België hebben tegenwoordig ook navigatie in de wagen."
    "Wat heeft u tot dusver gedaan om uw sollicitatie te rechtvaardigen?"
    "Wel, ik heb bij Sint Truiden tegen de bierkaai gevochten…"
    "Oh, dat is goed. Wat weet u allemaal van NAC?"
    De kandidaat twijfelt even, maar besluit dan zijn voordeel te pakken door de waarheid te zeggen.
    "Eigenlijk niet veel. Ik…"
    "Da`s precies genoeg. Gefeliciteerd, u bent aangenomen!"

    Edelenbos wist natuurlijk in wat voor beerput de kandidaat zijn hoofd moest gaan steken en wilde er liever niet al te veel woorden aan vuil maken.
    Zoals gezegd, ze was geschrokken van het feit dat er vanuit Nederland helemaal geen kandidaten voor de positie van technisch directeur waren. Die kenden de beerput namelijk wel.
    Het is daarom dat ik zei dat je dun Tomme het voordeel van de twijfel moet geven.
    En wat voor de technisch directeur gold, gold ook voor de spelers. Er waren maar bitter weinig speulers uit de Nederlandse competitie die bij NAC wilden komen voetballen. Dogan, Stokkers en na lang aandringen ook Boussaid (op huurbasis). Maar dat was het dan. We moesten terugvallen op het netwerk van dun Tomme.
    Kwalitatief hebben we zeker niet de minste selectie van de KKD. Maar we gaan er ook niet kampioen mee worden. Misschien dat we in de winterstop een aantal versterkingen kunnen aantrekken (centrale verdediger, organiserende middenvelder en een scorende aanvaller). Om te promoveren hoeven we maar vier wedstrijden te winnen: die in de nacompetitie. Maar of het nut heeft om dat te doen? Je moet namelijk je selectie dan tenminste op elf plekken versterken, want anders sta je volgend jaar waar RKC nu staat. En dat willen we niet, toch?
    Brood zou gewoon eerlijk naar zijn spelers, naar ons en naar zichzelf moeten zijn: met deze spelers gaat het dit jaar niet lukken. Zorg er nu eens voor dat we een elftal krijgen dat met plezier loopt te voetballen. Af en toe een zeperd zoals tegen Den Bosch is dan helemaal niet erg. Jong Ajax werd in het begin van het seizoen ook af en toe volledig van de mat gespeeld. Maar die gasten tonen wel NOAD. En dat kun je van onze spelers niet zeggen. En dat, zou Harry zeggen, is jammer…

  • harry b.d.

    17 december 2019 - 12:24

    Dat is allemaal wel erg makkelijk gezegd.

    Hun hele positie bij ons NAC is gebaseerd op het neerzetten van een stabiele middenmoter binnen 5 jaar.

    Dat is gierend mislukt. Twee degradaties later is er niets meer over van de plannen, maar zitten zij nog altijd aan de knoppen van ons NAC. Sterker nog, zij breidden hun belang verder uit.

    Daar klopt iets niet natuurlijk. Van Aalst, die met zijn Afrika-Business verre van transparant is en van Weelde baggeren maar wat door het voetballandschap en bakken er niks van. Deze lieden moeten gewoon weg, ons NAC is niet gebaat bij hun aanwezigheid.

    VDA hoeft geen voordeel van de twijfel te krijgen, zeker niet na zo`n desastreus verlopen eerste half jaar waarin het verval onacceptabel groot werd. Zijn CV was al waardeloos, hij loog tegen de achterban over zijn bijwagen en nu zijn ook de prestaties kansloos. Dat is normaal gesproken maar goed voor 1 beslissing: wegwezen. Ook Eisenga heeft overigens nog helemaal niets laten zien.

    We zitten bovendien opgescheept met een laffe RvC die in het diepst van de crisis zwijgt en zich niet laat zien. Van Baal en Haarman lijken met andere dingen bezig dan het oplossen van de chaos en het maken van een einde aan het wanpresteren. Verder is het vlaggenschip van de jeugd is ten onder gegaan ondanks 4 contractspelers en wordt er blijkbaar helemaal niet gewerkt aan het Project Nieuw Stadion.

    Weerzinwekkend slecht is het allemaal.

  • Hugh Hefner

    17 december 2019 - 18:19

    Sjefke van As is weer beschikbaar! 😎

  • harry b.d.

    18 december 2019 - 10:50

    Het artikeltje van vandaag bij Blanco doet de deur helemaal dicht. Alle communicatie schijnt via Ruud Brood TV te lopen. Van Aalst, van Baal, Haarman, en de vederlichtgewichten Eisenga en VDA houden zich al ruim een maand schuil. Brood springt maar eens in dit vacuum en eist versterkingen. De huidige spelersgroep zal dit niet leuk vinden, maar het is wel keihard nodig, VDA heeft namelijk keihard gefaald in de zomer, en dat moet nu dringend gerepareerd worden.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    20 december 2019 - 16:42

    Tja WW , is Hans Smulders niet gehaald omdat ie bij FC Eindhoven bewezen had het bovengemiddeld te doen met een beperkt budget….?
    Als je het ergens anders goed doet betekend het dus niet automatisch dat he het bij NAC ook kan laten zien blijkt.

    Wanneer gaan beleidbepalers (lees geldschieters) niet eens in de keuken kijken bij een club waar het al jaren wel goed gaat kwa continuïteit ….. , az…..?

  • Hoog Hart Lied Bier!

    20 december 2019 - 16:55

    Ik had een visioen …..
    NAC werd door Man City overgenomen en helemaal organisatorisch doorgelicht , ze namen ook de ‘verlepte’ praxis over ‘waar sinds de Hornbach er is toch geen mens meer komt’ om er een trainingscomplex te bouwen waar onze ‘ouwevandagen’ (waar ik straks gewoon bij hoor….) lekker kunnen meekijken met de trainingen van een trainer van een Alfred Schreuder/Arne Slot niveau , waar een technisch directeur van het niveau Robbert Eenhoorn/Toon Gerbrands tevreden diezelfde trainingen met een glimlach bekijken terwijl hun iPhone’s onophoudelijk trillen in hun broekzak van de scouts die steeds over de hele aardkloot nieuwe talenten zien en er rapport over willen uitbrengen …….

    Maar morgen (Zaterdag) naar NAC-Dort ‘s ook leutig…..

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny85thump
wanny52thumb
wanny118thump
wanny90thump
wanny93thump
wanny77thump
wanny88thump
wanny63thumb
wanny113thump
wanny48thumb
wanny91thump
wanny65thumb
wanny43thumb
wanny120thump
wanny39thumb
wanny103thump
wanny80thump
wanny100thump
wanny60thumb
wanny61thumb
wanny117thump
wanny124thump
wanny55thumb
wanny121thump
wanny122thump
wanny123thump
wanny126thump
wanny58thumb
wanny44thumb
wanny104thump
wanny130thump
wanny119thump
wanny108thump
wanny57thumb
wanny107thump
wanny106thump
wanny112thump
wanny128thump
wanny115thump
wanny127thump
wanny47thumb
wanny96thump
wanny129thump
wanny99thump
wanny50thumb
wanny56thumb
wanny53thumb
wanny102thump
wanny59thumb
wanny41thumb
wanny95thump
wanny114thump
wanny116thump
wanny71thump
wanny87thump
wanny42thumb
wanny101thump
wanny105thump
wanny54thumb
wanny97thump
wanny62thumb
wanny77.2thump
wanny98thump
wanny94thump
wanny125thump
wanny111thump
wanny45thumb
wanny64thumb
wanny110thump
wanny109thump
wanny46thumb
wanny49thumb
wanny92thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
In de hekken bij VVV (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Andro Knel Bokaal (2000)
Graafschap-NAC (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Maxime (2015)
Zundert NAC (2004)
Zes bier graag (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Hein (2011)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
UWD Black (2004)
Utrecht bus uit (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Start Red NAC (2011)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Para (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Achilles uit (2016)
Forummeeting in de Pint (2004)
stickercultuur-(2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Heerenveen uit (2015)
Emotie na de promotie (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
UWD Flyer (2005)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Nieuwe grasmat (2013)
Eerste BSR-Redactievergadering
Workshop echte NAC supporter (2009)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Fuik Oss 1999
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Feyenoord-NAC 2001
Loting Newcsatle (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Hel van Enschede (2004)
NAC Ajax (2004)
UWD yellow (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Groningen - NAC (2014)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC Tattoo lip (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
MVV - NAC (2015)
NAC Volendam (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
B-Side (2016)
troyesnac (2002)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Darttoernooi 2004
Bingo Bier (2010)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Anticombi VVV (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Vieze rockers (2001)
Los Muchachos del Breda (2006)
Viaductversiering (2003)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
NAC-Ajax 2001
Videohoes (2003)
Another day at the office (2013)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Liever dan (2004)
Newcastle NAC (2003)
Graffiti (2013)
Omwisselen Graafschap (2011)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Museumavond (2012)
All together now (2002)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Strawberry (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Giessen NAC (2003)
Stiltegebied (2005)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Megavlag (2017)
Groningen - NAC (1994)
Eerste training seizoen (2012)
Gepromoveerd (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Oldtimercombi (2005)
Kapan (2009)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
De Koel (2016)
Locos bus naar VVV (2016)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Donar Kebab (2001)
Willem II uit (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC PSV (2001)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Fortuna - NAC (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
It's for Dominique (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
Rookpotten Demodag (2005)
Red NAC paaseitjes (2011)
ACDC in Volendam (2010)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Bouw stadion (1994)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NEC - NAC op P5 (2017)
TitaNAC (2013)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Volle Bea (2003)
St Pauli toernooi (2014)
NAC gered (2002)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Postperron (2001)
BN de Stemmingmaker (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Brabantse nachten (2004)
Doekenfeest (2014)
Uitgeteld (2007)
Open dag (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC - W2 tent (2001)
Cambuur uit (2014)
Troyes (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Bus uitzwaaien (2014)
Ferry (2002)
B-Side in vuur en vlam (2019)
30 bier (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Uitvaart JP (2005)
Stilbo tours (2010)
Carnaval Bea (2005)
NAC RBC (2005)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC AZ 2001
Training bij Dennenlucht (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vierwielercombi (2008)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC Donar (2001)
Stad zonder karakter (2001)
Den Bosch NAC (1993)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Stickercultuur (2019)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Forummeeting (2004)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NAC muts (2015)
Hamburg (2008)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Pilaarplezier (2014)
Stadionkwartier (2009)
Eupen - NAC (2015)
Rat van elf trommels (2008)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Glapje (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Altijd naar NAC (2019)
Vlag halfstok (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Op bezoek bij Ross County (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Utrecht uit (2004)
Eindhoven uitvak (2016)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC - Vitesse (2001)
Fear spandoek (2016)
Jong geleerd (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Huldiging (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Annie terug (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Paulitoernooi (2007)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Bloemstuk SLM (2003)
Spakenburg uit (2014)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Toiletten bij Telstar (2007)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Trossen los bootcombi (2013)
Terugkomst Pierre (2005)
De vaste opstelling (2016)
Alkmaarderhout (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
NACPraat Radio (2021)
Oude NAC Museum (2002)
Afscheid van As (2002)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Wuppertal - St Pauli (2005)
NAC Museum (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Bouw Stadion (1994)
Vitesse uit (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Doortje (2013)
Al together now streaker (2002)
Newcastle (2003)
apresski flyer (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Raise your flag (2021)
Cheerleaders basketbal (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Liever dan de eerste (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Dubbeldekker (2011)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Maradonny spandoek (2010)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Avondje NAC (2014)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Anti jong teams (2017)
Anticombi naar Volendam (2016)
Ferry-Fiona
Stadionverherbouwing (2010)
Schilderij (2017)
Rat van Elf (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Nieuw gazonnetje (2008)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Tokoli spandoek (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Sticker gezopen (2017)
willem2doekske 2004
Promotie (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Pannen vol Paella
Gele rook (2016)
NAC de Graafschap (1994)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
megavlag locos 2013
De Knyp (2015)
Making of Megadoek (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
No pyro no party (2008)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by