Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Kutwedstrijd, koud, geen sfeer, zakkenvullers, waardeloze trainer, kutmiddenvelders, luie spitsen, zwakke verdedigers, geen looplijnen, geen passie, volgende week ben ik er niet, ik ga gauw piesen en kom niet meer terug. Houdoeeej


Tot volgende week!

14 comments on “En oe was’t bij NAC?”

  • portugeese naccer

    13 december 2019 - 22:40

    Vreselijk.

  • Mieshoop

    13 december 2019 - 22:54

    Los zand, prima donna`s.
    Wie staat er na de winter voor de groep?

  • Hugh Hefner

    13 december 2019 - 23:23

    twaswirniks… 🙁

  • harry b.d.

    14 december 2019 - 08:59

    De anti-Ruud Broodcampagne is al een tijdje aan de gang. Eerst gedoogd en nu openlijk aangewakkerd door die hypocriete lui van de parallelsite. Brood wordt slap gelul, tactische blunders en weinig gedrevenheid verweten. Regilio Vrede, zijn knecht, wordt door de spelers al helemaal niet meer serieus genomen.

    Maar even serieus, waar blijft de kritiek op van Aalst, van Weelde en Burema, de budgethalveerders die ons NAC nu al jarenlang gijzelen met hun onkunde en waardeloos bestuur. Het is ongelooflijk, maar deze nepredders hebben ons NAC naar de ratsmodee geleid. Hoogste tijd dat zij opbokken.

  • Anoniem

    14 december 2019 - 17:58

    Eens met Harry b.d.

    Al jarenlang roepen we ergens in december om de kop van de trainer van dienst. Van der Gaag moest begin van dit jaar van velen ook weg; gebruikte (non-) argumentatie: onbegrijpelijke wissels, laf voetbal, slechte opstelling & tactiek, oogt niet fanatiek/gepassioneerd genoeg. Allemaal gelul. Kijk eens waar Van der Gaag nu staat met Jong Ajax.

    De grote 3 hebben er nogal een handje van structureel de verkeerde personen aan te stellen. Edelenbos, via haar Eisenga en tom@gtsports.be
    Allemaal lichtgewichten die NAC niet uit de put gaan trekken.

  • Anoniem

    15 december 2019 - 13:49

    De `root cause` overigens is m.i. dat we allang geen rauwe volksclub meer zijn.
    En dat komt m.i. weer hierdoor:

    Niemand is accountable. Iedereen voelt zich slachtoffer.

    Er heerst bij NAC een giftige, dodelijke cultuur dat we MAAR NAC zijn, en in het impliciete verlengde daarvan dat dan dus alles maar moet kunnen.

    Passanten binnen en buiten het veld hebben structureel een vrijbrief om onze club ongehinderd naar de ratsmodee te helpen. Wij mogen alleen blijven klappen, zingen en aanmoedigen en moeten verder ons kop houden, niet te veel klagen want `wij zijn MAAR NAC`. Geloof me: Rat Verlegh draait zich om in zijn graf.

    In plaats dat alles & iedereen uit liefde voor de club een houding zou hebben dat alles wat minder is dan puur perfectionisme niet goed genoeg is voor NAC, is het bij ons volledig het tegenovergestelde.

    En dat uit zich in letterlijk (van)alles. Bij het lekker fris voetballende Volendam is ene Wim Jonk de grote technische meneer. En wij vinden dat we de bij zijn Belse club op een zijspoor gerangeerde (zou dat toeval geweest zijn?) tom@gtsports.be `een eerlijke kans moeten geven`.

    Tel uit je winst.

    Ik geloof oprecht dat de aandeelhouders ook willen dat het NAC goed gaat, maar ze hebben er nogal een hand van totaal de verkeerde personen aan te stellen in de top van de clubleiding (en voelen ze zichzelf daar accountable voor?).

    Eisenga is uitgelachen en weggepest bij Heerenveen, en tom@gtsports.be op een zijspoor gerangeerd bij zijn Belse club. En die moeten NAC uit de stront gaan trekken? Wie verzint zoiets? Waarom verzint iemand zoiets en waarom gaat iedereen daar maar mee akkoord? Waarom zijn wij al vele jaren altijd maar een soort sociale werkplaats voor managers?

    Ik word op een klus gevraagd omdat ik op basis van mijn CV bewezen heb zulke klussen te kunnen klaren. Hoort het zeker voor de top van een BVO niet ook gewoon zo te werken?

    Daarover gesproken: als er 1 iemand binnen de club is die ik op basis van zijn CV 100% vertrouw, is het bij uitstek Ruud Brood. Die promoveerde verdeeld over RKC en NEC in totaal 3x. Philip Cocu had het in het begin lastig bij PSV, de ervaren Brood werd erbij gezet en PSV werd kampioen in 2016 en 2018. Roda stond op een veilige plaats (onder)in de eredivisie, Brood werd ontslagen en opgevolgd door Jon Dahl Tomasson en Roda degradeerde.

    <cynische modus aan>
    Maar laten we inderdaad Ruud Brood ontslaan, dat lost alle miserie op, er staat afgezien van deze ene rotte appel immers werkelijk een pracht van een organisatie met louter toptalenten waarmee we met vertrouwen lachend en optimistisch de rooskleurige toekomst tegemoet kunnen gaan.

  • harry b.d.

    15 december 2019 - 18:17

    Wilbert ziet het uitstekend. De anti-Brood campagne, gefaciliteerd door de site die wel wekeljks met Ruud Brood TV komt, is een liederlijke schande en weerzinwekkend.

    Ze presenteren een winstje maar vergeten er even bij te zeggen dat ze net voor 4 miljoen kapitaal hebben vernietigd en het spelersbudget gehalveerd hebben. Er komt een vent van het vierde echelon uit Manchester een praatje houden en iedereen is weer tevreden over het samenwerkingsverband met City dat al 2 jaar lang een farce is. Eisenga loopt rond op een school in Japan en VDA haalt een dataclubje binnen (wat kost die licentie ?) alsof alle TD`s voor hem hebben zitten slapen, want dit is het gouden ei. Schei toch uit zeg, het is een doffe ellende. Bij iedere club waren de eigenaren al lmng en breed in hun stoelen aangesproken op deze wantoestanden. Maar bij ons NAC komen ze steeds minder vaak opdagen en houden ze zich het liefst schuil. En als je een afspraak wit maken moet je 3 weken wachten. Gaat toch allemaal nergens meer over met deze krukken aan het roer.

  • BarleDuc

    16 december 2019 - 10:52

    Voor of tegen Brood. Er is een situatie ontstaan, wat we ook al rond zijn contractverlenging zagen, dat Brood zich kan bewegen op de manier zoals hij nu doet. Zich onaantastbaar wanend. Dat uit zich ook in de amoureuze escapades van de beste man. En dat alles is niet perse in het belang van de club. Onvrede bij een aantal spelers over de trainer. Maar wat terecht wordt gezegd, er zijn een aantal lichtgewichten in de toplaag verantwoordelijk voor dit ontstane vacuüm.

    Hoe laat begint het rellen?

  • Hugh Hefner

    16 december 2019 - 22:04

    WW > "Ik word op een klus gevraagd omdat ik op basis van mijn CV bewezen heb zulke klussen te kunnen klaren. Hoort het zeker voor de top van een BVO niet ook gewoon zo te werken?"
    Wat als je wel geschikte kandidaten hebt, maar niemand zich interesseert in de ontstane vacature?
    Ik heb het al eens proberen uit te leggen, maar ik denk dat onze toenmalige troubleshooter Nicole Edelenbos uberhaupt blij was dat ze twee kandidaten voor de twee gemelde functies had.
    Sollicitatiegesprek ging ongeveer als volgt:
    "Heeft u het makkelijk kunnen vinden?"
    "Wel ja, wij in België hebben tegenwoordig ook navigatie in de wagen."
    "Wat heeft u tot dusver gedaan om uw sollicitatie te rechtvaardigen?"
    "Wel, ik heb bij Sint Truiden tegen de bierkaai gevochten…"
    "Oh, dat is goed. Wat weet u allemaal van NAC?"
    De kandidaat twijfelt even, maar besluit dan zijn voordeel te pakken door de waarheid te zeggen.
    "Eigenlijk niet veel. Ik…"
    "Da`s precies genoeg. Gefeliciteerd, u bent aangenomen!"

    Edelenbos wist natuurlijk in wat voor beerput de kandidaat zijn hoofd moest gaan steken en wilde er liever niet al te veel woorden aan vuil maken.
    Zoals gezegd, ze was geschrokken van het feit dat er vanuit Nederland helemaal geen kandidaten voor de positie van technisch directeur waren. Die kenden de beerput namelijk wel.
    Het is daarom dat ik zei dat je dun Tomme het voordeel van de twijfel moet geven.
    En wat voor de technisch directeur gold, gold ook voor de spelers. Er waren maar bitter weinig speulers uit de Nederlandse competitie die bij NAC wilden komen voetballen. Dogan, Stokkers en na lang aandringen ook Boussaid (op huurbasis). Maar dat was het dan. We moesten terugvallen op het netwerk van dun Tomme.
    Kwalitatief hebben we zeker niet de minste selectie van de KKD. Maar we gaan er ook niet kampioen mee worden. Misschien dat we in de winterstop een aantal versterkingen kunnen aantrekken (centrale verdediger, organiserende middenvelder en een scorende aanvaller). Om te promoveren hoeven we maar vier wedstrijden te winnen: die in de nacompetitie. Maar of het nut heeft om dat te doen? Je moet namelijk je selectie dan tenminste op elf plekken versterken, want anders sta je volgend jaar waar RKC nu staat. En dat willen we niet, toch?
    Brood zou gewoon eerlijk naar zijn spelers, naar ons en naar zichzelf moeten zijn: met deze spelers gaat het dit jaar niet lukken. Zorg er nu eens voor dat we een elftal krijgen dat met plezier loopt te voetballen. Af en toe een zeperd zoals tegen Den Bosch is dan helemaal niet erg. Jong Ajax werd in het begin van het seizoen ook af en toe volledig van de mat gespeeld. Maar die gasten tonen wel NOAD. En dat kun je van onze spelers niet zeggen. En dat, zou Harry zeggen, is jammer…

  • harry b.d.

    17 december 2019 - 12:24

    Dat is allemaal wel erg makkelijk gezegd.

    Hun hele positie bij ons NAC is gebaseerd op het neerzetten van een stabiele middenmoter binnen 5 jaar.

    Dat is gierend mislukt. Twee degradaties later is er niets meer over van de plannen, maar zitten zij nog altijd aan de knoppen van ons NAC. Sterker nog, zij breidden hun belang verder uit.

    Daar klopt iets niet natuurlijk. Van Aalst, die met zijn Afrika-Business verre van transparant is en van Weelde baggeren maar wat door het voetballandschap en bakken er niks van. Deze lieden moeten gewoon weg, ons NAC is niet gebaat bij hun aanwezigheid.

    VDA hoeft geen voordeel van de twijfel te krijgen, zeker niet na zo`n desastreus verlopen eerste half jaar waarin het verval onacceptabel groot werd. Zijn CV was al waardeloos, hij loog tegen de achterban over zijn bijwagen en nu zijn ook de prestaties kansloos. Dat is normaal gesproken maar goed voor 1 beslissing: wegwezen. Ook Eisenga heeft overigens nog helemaal niets laten zien.

    We zitten bovendien opgescheept met een laffe RvC die in het diepst van de crisis zwijgt en zich niet laat zien. Van Baal en Haarman lijken met andere dingen bezig dan het oplossen van de chaos en het maken van een einde aan het wanpresteren. Verder is het vlaggenschip van de jeugd is ten onder gegaan ondanks 4 contractspelers en wordt er blijkbaar helemaal niet gewerkt aan het Project Nieuw Stadion.

    Weerzinwekkend slecht is het allemaal.

  • Hugh Hefner

    17 december 2019 - 18:19

    Sjefke van As is weer beschikbaar! 😎

  • harry b.d.

    18 december 2019 - 10:50

    Het artikeltje van vandaag bij Blanco doet de deur helemaal dicht. Alle communicatie schijnt via Ruud Brood TV te lopen. Van Aalst, van Baal, Haarman, en de vederlichtgewichten Eisenga en VDA houden zich al ruim een maand schuil. Brood springt maar eens in dit vacuum en eist versterkingen. De huidige spelersgroep zal dit niet leuk vinden, maar het is wel keihard nodig, VDA heeft namelijk keihard gefaald in de zomer, en dat moet nu dringend gerepareerd worden.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    20 december 2019 - 16:42

    Tja WW , is Hans Smulders niet gehaald omdat ie bij FC Eindhoven bewezen had het bovengemiddeld te doen met een beperkt budget….?
    Als je het ergens anders goed doet betekend het dus niet automatisch dat he het bij NAC ook kan laten zien blijkt.

    Wanneer gaan beleidbepalers (lees geldschieters) niet eens in de keuken kijken bij een club waar het al jaren wel goed gaat kwa continuïteit ….. , az…..?

  • Hoog Hart Lied Bier!

    20 december 2019 - 16:55

    Ik had een visioen …..
    NAC werd door Man City overgenomen en helemaal organisatorisch doorgelicht , ze namen ook de ‘verlepte’ praxis over ‘waar sinds de Hornbach er is toch geen mens meer komt’ om er een trainingscomplex te bouwen waar onze ‘ouwevandagen’ (waar ik straks gewoon bij hoor….) lekker kunnen meekijken met de trainingen van een trainer van een Alfred Schreuder/Arne Slot niveau , waar een technisch directeur van het niveau Robbert Eenhoorn/Toon Gerbrands tevreden diezelfde trainingen met een glimlach bekijken terwijl hun iPhone’s onophoudelijk trillen in hun broekzak van de scouts die steeds over de hele aardkloot nieuwe talenten zien en er rapport over willen uitbrengen …….

    Maar morgen (Zaterdag) naar NAC-Dort ‘s ook leutig…..

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
514 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny109thump
wanny49thumb
wanny53thumb
wanny96thump
wanny65thumb
wanny105thump
wanny110thump
wanny104thump
wanny91thump
wanny101thump
wanny116thump
wanny52thumb
wanny45thumb
wanny106thump
wanny58thumb
wanny46thumb
wanny55thumb
wanny47thumb
wanny119thump
wanny85thump
wanny120thump
wanny97thump
wanny128thump
wanny87thump
wanny57thumb
wanny77thump
wanny127thump
wanny100thump
wanny103thump
wanny99thump
wanny107thump
wanny111thump
wanny39thumb
wanny63thumb
wanny94thump
wanny41thumb
wanny95thump
wanny113thump
wanny60thumb
wanny115thump
wanny64thumb
wanny122thump
wanny90thump
wanny44thumb
wanny118thump
wanny93thump
wanny126thump
wanny92thump
wanny121thump
wanny125thump
wanny88thump
wanny123thump
wanny77.2thump
wanny56thumb
wanny80thump
wanny117thump
wanny114thump
wanny129thump
wanny71thump
wanny59thumb
wanny124thump
wanny112thump
wanny102thump
wanny42thumb
wanny43thumb
wanny50thumb
wanny54thumb
wanny108thump
wanny98thump
wanny62thumb
wanny48thumb
wanny130thump
wanny61thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC de Graafschap (1994)
Strawberry (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Maxime (2015)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Alkmaarderhout (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Uitvaart JP (2005)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Vitesse uit (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Utrecht uit (2004)
NAC PSV (2001)
Oldtimercombi (2005)
In de hekken bij VVV (2017)
Stad zonder karakter (2001)
D'r hed een duif... (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Ferry-Fiona
Megavlag naar de B-Side (2014)
Rat van Elf (2017)
Doekenfeest (2014)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Schilderij (2017)
MVV - NAC (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Stadionkwartier (2009)
Loting Newcsatle (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Stiltegebied (2005)
stickercultuur-(2012)
NAC logo op stadion (2013)
NAC Museum (2002)
Forumavond Technisch (2003)
NAC muts (2015)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Videohoes (2003)
Al together now streaker (2002)
Gele rook (2016)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Hel van Enschede (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Fandag 2004 Mommers dart
Donar Kebab (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Volle Bea (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Eerste BSR-Redactievergadering
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Open dag (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Maradonny spandoek (2010)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vierwielercombi (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
NAC Volendam (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Sticker gezopen (2017)
De vaste opstelling (2016)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Eupen - NAC (2015)
Terugkomst Pierre (2005)
NAC-Ajax 2001
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Den Bosch NAC (1993)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Toiletten bij Telstar (2007)
B-Side (2016)
Willem II uit (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Postperron (2001)
willem2doekske 2004
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Brabantse nachten (2004)
Stickercultuur (2019)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Emotie na de promotie (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Fear spandoek (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Locos bus naar VVV (2016)
Viaductversiering (2003)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Newcastle (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC gered (2002)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC - Vitesse (2001)
NACPraat Radio (2021)
Anticombi naar Volendam (2016)
Stadionverherbouwing (2010)
Anti Fries UWD (2004)
Newcastle NAC (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC Donar (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Para (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Dubbeldekker (2011)
UWD Black (2004)
Graffiti (2013)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC Ajax (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
NAC basketbal Conesco (2001)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Ferry (2002)
Heerenveen uit (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
UWD Flyer (2005)
Another day at the office (2013)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Glapje (2014)
Pannen vol Paella
Huldiging (2017)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Museumavond (2012)
Making of Megadoek (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Avondje NAC (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Kapan (2009)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Hamburg (2008)
Omwisselen Graafschap (2011)
Troyes (2002)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Groningen - NAC (1994)
Nieuwe grasmat (2013)
Megavlag (2017)
Oude NAC Museum (2002)
Bulldog spandoek (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Giessen NAC (2003)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC RBC (2005)
Uitgeteld (2007)
De Knyp (2015)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Darttoernooi 2004
Spakenburg uit (2014)
Bingo Bier (2010)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
Pilaarplezier (2014)
Te voet naar RBC (2004)
Forumavond Sanering (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Zilvermeeuw (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Slierten slierten slierten (2010)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Stilbo tours (2010)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
No pyro no party (2008)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Zes bier graag (2016)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Zundert NAC (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Doortje (2013)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Forummeeting (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Anticombi VVV (2007)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Afscheid van As (2002)
Bouw stadion fundering (1995)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
troyesnac (2002)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
It's for Dominique (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Bouw Stadion (1994)
ACDC in Volendam (2010)
Annie terug (2004)
Vieze rockers (2001)
NAC - W2 tent (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bloemstuk SLM (2003)
Eerste training seizoen (2012)
Bouwtekening stadion (2001)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
UWD yellow (2007)
Hein (2011)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Start Red NAC (2011)
Altijd naar NAC (2019)
Nieuw gazonnetje (2008)
NEC - NAC op P5 (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Volle bak bij NAC (2015)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Groningen - NAC (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
De Koel (2016)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Trossen los bootcombi (2013)
Achilles uit (2016)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
30 bier (2002)
Bouw stadion (1994)
All together now (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Fortuna - NAC (2001)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Gepromoveerd (2017)
NAC AZ 2001
Promotie (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
St Pauli toernooi (2014)
apresski flyer (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Vlag halfstok (2001)
megavlag locos 2013
Cambuur uit (2014)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Bus uitzwaaien (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Los Muchachos del Breda (2006)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Fuik Oss 1999
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Liever dan (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Raise your flag (2021)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
TitaNAC (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Carnaval Bea (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Red NAC paaseitjes (2011)
Liever dan de eerste (2004)
Paulitoernooi (2007)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Jong geleerd (2017)
Utrecht bus uit (2004)
Anti jong teams (2017)
Forummeeting in de Pint (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by