Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Vanochtend werd de eerste training onder nieuwe trainer Peter Hyballa afgewerkt. Waarin hij direct liet merken wat voor soort voetbal hij wil zien. Stoppen met dat gepingel. Doelmatigheid en effectiviteit. En pleur die bal gerust maar een paar keer ver de diepte in. Hij laat er geen gras over groeien.

Rösler en Noblejas deden bij aanvang van de training nog mee, maar zonderden zich daarna weer af met de fysiektrainer. Othmane Boussaid en Ivan Ilic waren vandaag niet aanwezig.

Ook niet aanwezig, Willem Weijs. Na de aanstelling van Hyballa maakt hij geen deel meer uit van de technische staf van het eerste. Hij gaat zich niet volledig richten op het hoofdtrainerschap van Jong NAC. Daarentegen blijft Rogier Molhoek samen met Jelle ten Rouwelaar wel deel uit maken van de technische staf. Een keuze die vanuit NAC wel wat uitleg verdient. In de aanhang bestaat de vrees dat de talentvolle trainer met zijn aflopende contract de uitgang kiest. We zijn benieuwd hoe dit is overeenkomen en of dit helemaal past bij de ambities van Weijs zelf.

Onderwijl kijken we nog even naar een Fox Doc van Peter Hyballa in zijn periode bij n.e.c.:

18 comments on “Erste trainung: ‘Gegenpressing! We need diepte, geen tiki taka meer’”

  • harry b.d.

    4 februari 2020 - 14:50

    Die ongediplomeerde trainer heeft behoorlijk wat schade aangericht, al was het alleen al vanwege de achterstand op de promotieplaatsen die opeens onoverbrugbaar is geworden. Welke rotsmoes zal die Belg of zijn baas daar volgende week over gaan ophangen ? Gaan zij het Studium Quibus hierover zingen ? Het Ruud Brood Requiem ?

    Echt verschrikkelijk wat een drama Eisenga en VDA er van gemaakt hebben, daarbij in de wielen gereden door een technicratische RvC en onwillige aandeelhouders.

    Hier in Gran Cafe al Porto loopt de lunch op z`n eind. Het was weer gezellig en onderhoudend. Bd wordt vaak uitgenodigd om een praatje te houden, deze week alleen al drie keer. Enfin, tijd om op te breken en als een Hannibal over de alpen te trekken.

  • Rizu

    4 februari 2020 - 16:53

    Ik hoop dat onze spelers hem wel snappen want ik vond hem zeer onduidelijk in dat filmpje. En het is net of hij de leider is. Van een sekte of zo. Enge vent vind ik hem .

  • Hugh Hefner

    4 februari 2020 - 18:46

    Voor de oudere jongeren onder jullie: vinden jullie Peter Hyballa ook niet een beetje op Catweazle lijken? )8-)

  • steef

    4 februari 2020 - 18:55

    Van Wonderen leek te veel op Weijs en werd het daarom niet. Ze moesten elkaar aanvullen.
    En dan neem je daarna een trainer die de tactiek van Weijs volledig afwijst en zet je Weijs terug naar onder19.
    Ik kan er geen beleid in ontdekken.

  • Mieshoop

    4 februari 2020 - 18:56

    Dit worden echt gouden interviews. Hij doet nu al consequent of hij de vragen niet begrijpt. Dat gaat de blanco`s en de bsr-redacteurs straks dusdanig frustreren dat het zeer ongemakkelijke tv wordt. Mooi! [:]

  • Hugh Hefner

    4 februari 2020 - 22:15

    Bij N-ie-C had Hyballa een assistent die me ergens bekend voorkomt… 😕

  • harry b.d.

    4 februari 2020 - 23:37

    Hij zegt alleen gesproken te hebben met "Tom, Peter en Luuc", en dus niet met Haarman of de aandeelhouders. Dat is dus precies de reden waarom ze hem genomen hebben. Iemand die de kranten niet leest en geen lijntjes heeft met hun bazen, want daar worden ze alleen maar nerveus van.

  • Hugh Hefner

    4 februari 2020 - 23:49

    In de video over N-ie-C zag je dat hij wel de taal van de spelers spreekt. Een combinatie van Nederlands, Duits en Engels. Zo snapt iedereen wel iets van wat hij zegt. :o)
    De voorbereiding in Nijmegen spreekt boekdelen: er stond aan het begin van het seizoen geen elftal. Het was een vreemdelingenlegioen met een speler die nog op het laatste moment uit Australië moest komen. Een speler die wel heel erg duidelijk maakt dat hij graag weg wil. De technische staf was duidelijk niet aan elkaar gewaagd, die fout heeft Hyballa inmiddels hersteld door zijn eigen assistent mee te nemen.
    Andere fout: de resultaten in de slechte voorbereiding verbloemen. Oefenwedstrijden zijn niet belangrijk? De eerste wedstrijd tegen PEC Zwolle, op 5 augustus, daar gaat het om. Maar het elftal straalt geen zelfvertrouwen uit. Conditioneel konden ze nog aardig mee komen, maar dat effect houdt na een halve competitie ook op. En als je dan een serie verliespartijen meemaakt, beginnen de irritaties over de aan ADHD lijdende trainer langzaam maar zeker te groeien.
    We weten hoe het afliep: N-ie-C, zonder Hyballa, liep in de pleeoffs tegen een gemotiveerd NAC aan, dat onder Stijn Vreven twee keer won. N-ie-C degradeerde en kwam die klap niet meer te boven.

  • harry b.d.

    5 februari 2020 - 08:44

    PH geeft zichzelf anderhalf jaar de tijd om te promoveren. Daarmee is dit seizoen officieel afgeschreven. Dank bezitters, RvC en directie !

  • portugeese naccer

    5 februari 2020 - 09:37

    (Een club als) NAC moet te allen tijde als doel hebben op het hoogste niveau te spelen en koste wat kost te promoveren. Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom dat gewoonweg prio 1 is.

    De wedstrijden zijn merendeels knudde, de tijdstippen van de wedstrijden zijn klote, het publiek loopt weg, de betere spelers lopen weg, sponsoren lopen weg, je krijgt minder TV-gelden, je doet niet mee met de Eredivisie CV en hebt dus helemaal niets te zeggen, het is toch leuker om "een" Ziyech en Tadic te zien spelen dan Tomassen en Joppen en zo kan ik nog wel tijdje doorgaan.

    NAC móet gewoonweg trachten te promoveren, zo niet linksom dan wel rechtsom. Iedere andere ambitie is een schande.

  • Anoniem

    5 februari 2020 - 10:30

    https://ermaggezongenworden.nl/nac-ontslaat-trainer-hyballa-binnen-12-uur-wegens-uitblijven-resultaten/

  • harry b.d.

    5 februari 2020 - 10:52

    Wilbert – schitterende cynische bredase humor. Aan de andere kant je zult maar dik 6 jaar eigenaar zijn en alle belangrijje besluiten hebben genomen, dan is dit natuurlijk wel een afgang van jewelste.

    Bd is inmiddels op weg in de ICE door een besneeuwd Alpenlandschap, maar checkte nog wel even in kringen van Hertha, Gladbach en Dusseldorf, en eerlijk is eerlijk, der Peter hat einen sehr guten Ruf in der BRD. Waarom hij dan bij een obscure club in Slowakije aan de slag ging blijft dan weer onduidelijk. Een jaar geleden hadden we Penders nog als assistent. Een man van de club en waar 5 jaar in was geinvesteerd om hem van niks richting coach betaald voetbal te krijgen. Met dank aan mevrouw Ooievaar werd die investering teniet gedaan. Penders is afgedaald naar de krochten van de voetbalwereld. Het knekelhuis van NAC trainers en andere mafklappers.

    Als je bij ons NAC wordt ontslagen is de kans groot dat je carriere een enorme duik maakt. Van Mommers, Smulders, Goetzee, Gudelj, Maaskantje, Rutjes, en vele anderen is niets meer over. Eisenga en zijn belgische wannabee directeur vechten op dit moment voor hun loopbaan. Hyballa is hun laatste strohalm. Zij gaven zichzelf er een jaar bij. Dit seizoen is klaar, volgens hen met dank aan het ongeleide projectiel Brood. Alle schuld schuiven zij af, hun eigen vestjes zijn lelieblank.

    Hyballa maakt op dit moment nog een gretige, maar ook licht chaotische indruk. Twee keer een verkeerde speler opstellen en het gezeik begint weer van voren af aan.

  • BarleDuc

    5 februari 2020 - 10:59

    Breinburg was dat seizoen aanvoerder, dus mocht de toss doen. Vraagt die interviewer: "welke kleur ga je kiezen bij het muntje?" Breinburg had dat seizoen al een accuraat voorgevoel: "In ieder geval geen geel, alles behalve geel."

  • Las

    5 februari 2020 - 11:13

    “als ik na anderhalf jaar niet ben gepromoveerd ga ik weg”
    -Ik?
    -ben je niet meer welkom hier bedoel je.

  • harry b.d.

    5 februari 2020 - 14:49

    De lunch in het Baur au Lac zit er weer op. Uitstekende wijnen, het voorgerecht viel wat tegen, de boeuf stroganof was acceptabel. Maar daar ging het niet om. Na afloop en bij het natafelen in de grote met tien kroonluchters behangen zaal werd bd aangeklampt door een meneer met de naam Branko en een lastige niet geheel intuitieve Servische achternaam. Branko claimde van allerlei servische en kroatische spelers de vertegenwoordiger te zijn. Na een halve minuut name dropping begon het bd te irriteren. Zeg, ken jij de naam Mohorovic ? Is dat Servisch of Kroatisch ? Kan allebei. Voornaam Josip. Dan is het een Kroaat. Topspeler Branko. Wel eens van gehoord. Ja, nu weet ik het. Goede speler. International dacht ik. Kan ik weleens aan je voorstellen Branko. Echt ? Nou graag. Maar veel ga je niet aan m verdienen Branko, want hij heeft 40 jaar geleden al zijn laatste wedstrijd gespeeld…

  • ennaajseejer

    5 februari 2020 - 19:15

    Beleid en visie?
    Eerst onder Brood systeem X. Onder Weijs gaan we het 6 weken helemaal anders doen: Tiki-Taka. Daarna: gegenpressing en diepte, tiki-taka overboord. Ondertussen nog maar een paar spelers geloosd die een half jaar geleden met veel bombarie als sterkthouders gepresenteerd werden.
    Vind je het gek dat er geen automatismen in het elftal komen?
    Bedankt directie en groot-aandeelhouders, voor alle consequente van-de-hak-op-de-tak besluiten.

  • ennaajseejer

    6 februari 2020 - 09:44

    het probleem bij NAC ligt volgens mij toch echt bij de gehaalde spelers en de (niet bestaande, door de grootaandeelhouders afgeschafte) scouting. Leunen op de laptop van MC de de database van TvdA hebben nauwelijks iets opgebracht imho.

    Uit een NOS-artikel over het succes van Willem 2:
    de voltreffers op de transfermarkt zijn de laatste jaren legio. Het resultaat van een `reboot` van het scoutingsapparaat, die onder Mathijsen plaatsvond.
    "We hebben hoofdscout Gerard Wielaert teruggehaald en zijn gewoon gestart met weer een database opbouwen. Uit die scouting komen nog steeds de meeste spelers", aldus Mathijsen.

    https://nos.nl/artikel/2321799-mathijsen-het-succes-spelers-passen-extreem-goed-bij-aanvallende-visie.html

  • harry b.d.

    6 februari 2020 - 10:19

    Ennaajetc – kom op zeg, er is uitvoerig en snel gewaarschuwd voor de Fries en de Belg die beiden een waardeloos CV hebben. Maar Mevrouw Ooievaar en de kleine Dalton vonden het allemaal prima, bovendien waren ze al 6 maanden vruchteloos in de rondte aan het zoeken, niemand van naam of kwaliteit had er zin in. We plukken op dit moment de wrange vruchten van deze lichtgewichten. De Congolees met de betonnen voeten, Filipovic, Sjokkers, de chronisch geblesseerde Spanjaarden, de mug die niet steekt, Bohui, Rosler, en dan hadden we nog geluk dat Brood ingreep bij Kapuadi !

    Het is een enorme zwijnenstal geworden.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
521 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny56thumb
wanny90thump
wanny103thump
wanny118thump
wanny60thumb
wanny94thump
wanny50thumb
wanny121thump
wanny49thumb
wanny102thump
wanny123thump
wanny114thump
wanny107thump
wanny80thump
wanny115thump
wanny71thump
wanny77.2thump
wanny59thumb
wanny45thumb
wanny101thump
wanny63thumb
wanny113thump
wanny44thumb
wanny130thump
wanny61thumb
wanny106thump
wanny43thumb
wanny109thump
wanny41thumb
wanny111thump
wanny53thumb
wanny119thump
wanny64thumb
wanny57thumb
wanny91thump
wanny129thump
wanny65thumb
wanny110thump
wanny87thump
wanny39thumb
wanny62thumb
wanny117thump
wanny47thumb
wanny104thump
wanny58thumb
wanny52thumb
wanny95thump
wanny127thump
wanny122thump
wanny54thumb
wanny92thump
wanny105thump
wanny77thump
wanny42thumb
wanny55thumb
wanny128thump
wanny126thump
wanny97thump
wanny46thumb
wanny112thump
wanny125thump
wanny85thump
wanny116thump
wanny124thump
wanny120thump
wanny93thump
wanny98thump
wanny99thump
wanny88thump
wanny108thump
wanny96thump
wanny48thumb
wanny100thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Hein (2011)
Bulldog spandoek (2004)
Achilles uit (2016)
Groningen - NAC (2014)
Stad zonder karakter (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Afscheid van As (2002)
UWD Flyer (2005)
Newcastle NAC (2003)
De vaste opstelling (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC - W2 tent (2001)
Schilderij (2017)
Bingo Bier (2010)
NEC - NAC op P5 (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Utrecht bus uit (2004)
Vlag halfstok (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Uitvaart JP (2005)
Bus uitzwaaien (2017)
Avondje NAC (2014)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Plaatsing scorebord (2004)
Anti jong teams (2017)
Pannen vol Paella
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Feyenoord-NAC 2001
UWD Black (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
NAC PSV (2001)
No pyro no party (2008)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Carnaval Bea (2005)
NAC AZ 2001
TitaNAC (2013)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC-Ajax 2001
Altijd naar NAC (2019)
Bus uitzwaaien (2014)
Stilbo tours (2010)
Op bezoek bij Ross County (2017)
NACPraat Radio (2021)
Gele rook (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC Volendam (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Donar Kebab (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
stickercultuur-(2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Nieuw gazonnetje (2008)
Forumavond Technisch (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
MVV - NAC (2015)
Al together now streaker (2002)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Ferry-Fiona
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Graffiti (2013)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Para (2001)
NAC basketbal Conesco (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Oldtimercombi (2005)
UWD yellow (2007)
Ferry (2002)
Darttoernooi 2004
NAC Museum (2002)
Kapan (2009)
In de hekken bij VVV (2017)
D'r hed een duif... (2013)
NAC RBC vol stadion (2003)
Groningen - NAC (1994)
Sticker gezopen (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Zes bier graag (2016)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Forummeeting in de Pint (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Bouw Stadion (1994)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Gepromoveerd (2017)
Viaductversiering (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Hel van Enschede (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
NAC gered (2002)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Volle Bea (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Omwisselen Graafschap (2011)
ACDC in Volendam (2010)
Hamburg (2008)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
SLM ramp herdenking (2003)
Postperron (2001)
NAC RBC (2005)
Giessen NAC (2003)
NAC Donar (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
NAC - Vitesse (2001)
Vitesse uit (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Uitgeteld (2007)
Onze steun en toeverlaat (2016)
De Knyp (2015)
Loting Newcsatle (2003)
Bouw stadion (1994)
Strawberry (2003)
Stadionkwartier (2009)
Nieuwe grasmat (2013)
Raise your flag (2021)
Anti Fries UWD (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
St Pauli toernooi (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC muts (2015)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Stiltegebied (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Another day at the office (2013)
Promotie (2017)
Bouwtekening stadion (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
A-jeugd wint de beker (2011)
Forummeeting (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Rat van elf trommels (2008)
BN de Stemmingmaker (2011)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Trouwe musketiers (2013)
Spakenburg uit (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Bouw stadion fundering (1995)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC Tattoo lip (2014)
Brabantse nachten (2004)
B-Side (2016)
Los Muchachos del Breda (2006)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Fortuna - NAC (2001)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Graafschap-NAC (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
Hooligans in Groningen (2006)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Zundert NAC (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Newcastle (2003)
Liever dan (2004)
Glapje (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Willem II uit (2004)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Fear spandoek (2016)
NAC Ajax (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Taferelen in Villareal (2009)
Zilvermeeuw (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Megavlag (2017)
Fuik Oss 1999
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Training bij Dennenlucht (2004)
Vieze rockers (2001)
Eindhoven uitvak (2016)
Stickercultuur (2019)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Open dag (2014)
De Koel (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Start Red NAC (2011)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Cambuur uit (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Dubbeldekker (2011)
Videohoes (2003)
Heerenveen uit (2015)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
NAC logo op stadion (2013)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Volendamse Dijk (2019)
Jong geleerd (2017)
Troyes (2002)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Eupen - NAC (2015)
Making of Megadoek (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Utrecht uit (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Bloemstuk SLM (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
apresski flyer (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Doekenfeest (2014)
Pilaarplezier (2014)
Paulitoernooi (2007)
willem2doekske 2004
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Maxime (2015)
Doortje (2013)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Museumavond (2012)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
30 bier (2002)
Annie terug (2004)
All together now (2002)
Rat van Elf (2017)
megavlag locos 2013
Emotie na de promotie (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Huldiging (2017)
Cheerleaders basketbal (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Oude NAC Museum (2002)
troyesnac (2002)
Vierwielercombi (2008)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by