Gábor, Tomasz en Matthew out
Bijltjesdag in de staf bij NAC. Gabor Babos, Tomasz Kaczmarek en Matthew Amoah verhuizen niet mee naar divisie 2, Het drietal vertrekt om moverende redenen bij NAC.
Babos was jarenlang de keeperstrainer, de oud-keeper van het eerste verbeterde onder meer de uittrap van Bielica. Kaczmarek op zijn beurt staat in de belangstelling van enkele poolse clubs, NAC wil hem deze kans niet onthouden.
Amoah kwam in de winterstop samen met Anouar Diba om de spitsen doelpunten te leren maken. Met wisselend succes, zo kunnen we wel stellen.
De enige overgebleven assistent, Güvenc, is solidair aan Hoefkens en zal naar alle waarschijnlijkheid aanblijven, net als de het boegbeeld zelf.




129 comments on “Gábor, Tomasz en Matthew out”
harry b.d.
Visie. Continuïteit. Plan 2030. Stappen zetten. Agadium.
Allemaal totale bullshit van Remcoo. Bd moet er gewoon een teiltje van bijpakken van deze oportunistische clubsloper.
Beultje.
Mooi dat NAC schoonschip gast maken..
Harry jij heb nogal wat teiltje nodig per wwek
Theoden King
Adagium. +p
Bredaaaa
Leuven verlos ons!!
Beultje.
Gast is gaat…wwek is week
harry b.d.
Theo – nee, Remcoo sprak dit tot 2 keer toe uit als ‘agadium’.
Klein bier moet weg, zelf blijven ze zitten. Het is echt weerzinwekkend.
harry b.d.
Omdat Remcoo geen zin meer had in John Karelse moest er een nieuwe team manager komen. Het functie profiel was nogal slordig en er ontbrak van alles (zoals het goed spreken van Engels en/of Frans). Maar 1 ding was wel opvallend. De nieuwe team manager gaat niet rapporteren aan de TD, maar aan de AD. Dat is gek. Want de team manager moet oa zorgen voor ‘rust binnen de selectie’. Als dat al geen verantwoordelijkheid is van de TD, wat dan nog wel?
Van Karelse wilden ze blijkbaar af. John deed het de laatste 2 jaar prima. Geen klachten over gehoord en bd ervoer hem zelf als een sympathieke behulpzame medewerker van de club.
Maar nu komt er dus een klikspaan voor Remcoo op die post. Is-ie al binnen?
Bredaaaa
Er is een tweede verlengperiode voor scc’s ingegaan net. Best raar, want er staan toch 4600 personen op de wachtlijst???
Nac fan
Bredanaar
Tot 9 mei Was met voordeel van bekerwedstrijden gratis
19,12 euro korting bij je eerste nieuwe aankoop in de Shop .
Dat zit er na 21 mei niet bij als je verlengd.
harry b.d.
De Administratievoorwaarden.
Dat regelt de verhoudingen tussen de stichting administratiekantoor en de certificaathouders. Standaard is dat de certificaathouders het recht van benoemen en ontslag hebben. Ook al kan coöptatie (daar is weer dat vreselijke begrip) hier ook spelen, we mogen er van uitgaan dat de V’s de STAK wel kunnen slopen, bestuurders wegsturen en benoemen. Als ze ook dit hebben afgegeven dan zijn ze niet meer te redden. Dan zouden ze naar de rechter moeten om hun bedrijf terug te krijgen. Dat zou helemaal waanzinnig zijn.
We gaan er nu dus even van uit dat ze wel op een organisatorische manier van Vermeeren en Weilust afkunnen als die heren niet doorpakken bij de RvC en die weer niet bij de directie.
Hoe langer de V’s wachten des te groter de puinhoop. Want op directieniveau heerst totale zelfbediening. En de RvC heeft het toezicht verkloot. Voor aandeelhouders is dit een nachtmerriescenario.
De tijd verstrijkt. De bom tikt.
ennaojseejer
De wijze heren van de stadionstraat hebben gesproken. Het lek is boven. Het lag aan deze 3?
Of volgen de 3 echt verantwoordelijken ook nog?
Roald
het is te triest voor woorden,de verkeerde mensen vertrekken en de slopers blijven zitten
Bredaaaa
NAC fan duidelijk.
nacorakel
In een STAK is het helemaal niet standaard dat de certificaathouders het recht van benoemen en ontslag hebben. Omdat een STAK een stichting is en geen aandeelhouders heeft, zijn er doorgaans twee hoofdroutes voor de benoeming. Bij de meeste stichtingen benoemt het zittende bestuur of de zittende Raad van Commissarissen (RvC) zelf de nieuwe leden (het befaamde doch heel normaal en geaccepteerde coöptatie). In sommige gevallen is in de statuten opgenomen dat een specifiek orgaan, zoals de certificaathouders (de economisch eigenaren) of een adviesorgaan, de leden benoemt of voordraagt.
Je zult dus de statuten van STAK NAC = BREDA erop na moeten slaan wat Vrolijk c.s. hebben gekozen. En dan kun je pas roepen of Vrolijk zijn juwelen heeft weggegeven of niet. Nu is het niet meer dan gissen en roepen in het luchtledige.
Elke dag een dom framepje met een leugentje of twee. Man, man, erremoei.
Meneer de uil
Betreft verlengen seizoenskaarten.
Die voordelen die worden genoemd kloppen idd, maar dan wel tegen eredivisie prijzen. Nu in de tweede ronde zijn die voordelen weg, maar dan tegen kkd prijzen.
Even ter aanvulling
Beultje.
Klopt uil..
Maar het zit weer vol volgend seizoen.
Even ter aanvulling..
harry b.d.
Emotioneel, leugenachtig en altijd achter de feiten aan sukkelend. Nacorakel als de persoonlijk adviseur van de Stichting Sjoerd, die de sleutels van ons NAC zomaar ongeclausuleerd wegsmeet in de schoot van NAC=Breda. Een fiasco werd het.
Coöptatie, voor het laatst in zwang tijdens het bewind van Willem uit Hoeven en Basje uit Bavel. Het leidde zelfs tot het financiële en sportieve failliet van ons NAC. Basje zou zijn tijd als NAC bestuurder zelfs uit zijn officiële CV gummen.
Bd onthulde al eerder op deze site dat de overeenkomst tussen de certificaathouders en de STAK geheim was (in tegenstelling tot de beloofde transparantie). Maar mocht Grote V daadwerkelijk niet eens meer een benoemings- of ontslagrecht op de STAK hebben, dan is zo’n blunder hem ook niet te vergeven. Zijn voorlieger heeft hem dan gigantisch in het pak genaaid. Overigens nu al met deze belachelijke structuur. Maar als ook het sleutelgat met kokend lood is dichtgesmolten, zelfs dan zal hij niet opgeven om weer binnen te treden. Want hij ziet ook wel wat voor puinhoop het binnen aan de Stadionstraat is.
Pabellon, Palay d’Esports, 23 graden nog.
Tony van Heemschut
De volledige technische staf inclusief Karelse wordt vervangen. Hoefkens is bezig met een andere club waardoor NAC geen afkoopsom hoeft te betalen. Dus dat duurt iets langer. Dat lijkt me de beste oplossing. Op de eerste trainingsdag staat er een volledig nieuwe staf voor de groep.
Ik ben erg benieuwd naar de vervolgstappen en ook naar de evaluatie van Maas. De Pierre/Maas combinatie heeft ook hard gefaald, de trainer alleen is niet voldoende. Pierre is al weg, Hoefkens is op weg naar de uitgang, nu Maas nog.
Nac fan
@ Meneer de uil Prijslijst is gewoon het zelfde nog wat ik er voor 9 mei heb betaald !! Toen was het 379 .50
Nu ook nog
Bredaaaa
Volgens mij heb ik gelezen dat guvenc wel blijft. Of ze zijn bezig met zijn contract te verlengen.
Volksclub NAC
Als je schoon schip wil maken begin je bovenaan!
Peter de Leeuw
Is het onderzoek naar de transfer van Sydney van Hooijdonk begonnen? Afgerond wellicht? En is het jarenlange adviseurschap technische zaken van Pierre van Hooijdonk geëvalueerd? Wat kreeg de laatste voor dat adviseurschap/commissariaat betaald? Laten we lessen uit het (recente) verleden trekken.
tiesto
Ik ben benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren. Ik verwacht namelijk dat Hoefkens gaat blijven. Hij mag dan een eigen assistent laten invliegen. De selectie gaat op de schop.. ik zou eerlijk gezegd niet weten welke trainer anders bij NAC zou instappen.. of Guardiola zou in een vlaag van verstandsverbijstering ineens naar Breda moeten willen komen voor een, voor zijn doen, hongerloon
NACNuancer
Peter
Dat vraag ik mij ook af. Alles van de duistere deal van pinokkio Pierre moet op tafel komen.
En dat OH Leuven heel snel Hoefkens vast legt. Vandaag nog.
076
Frames en leugens verhullen als zogenoemde onthullingen. Dagelijks weer iets nieuws, maar vooral eindeloze herhaling. Dit alles onder aanvoering van een elitaire denigrerende braller uit de kutAlpen. De beste man (kuch kuch!) loopt tegen de 60 en vindt het belangrijker om zijn infantiele campingsportje te beoefenen dan zijn zogenaamde cluppie aan te moedigen. En dan nog de nodige meelopers en napraters hier op de site hebben.
Het is bijna komisch als het niet zo sneu zou zijn.
@….
1. Bij het item hiervoor gooien enkele reageerders investering en schuld door elkaar. Als je ingebracht kapitaal niet terug hoeft te betalen is het sowieso geen schuld. Maar daar kom ik nog wel t.z.t. op terug. 2. Hoefkens gaat alleen vertrekken als hij een nieuwe club heeft en hij daar ook naar toe wil gaan. Zo begrijp ik het. Kortom de bal ligt volledig bij Carl. Maar laten we de officiële berichtgeving vanuit NAC=Breda rustig afwachten. 3. Lommel SK promotie is helemaal niet zeker. Sowieso hebben ze al een mooi seizoen achter de rug. Of de kers op de taart komt is afwachten. Wat dat betreft is voetbal gelukkig onvoorspelbaar. 4. Dat het stadion bij NAC in het eerste jaar keuken vol geraakt , dat is heel mooi natuurlijk, is niks om over te verbazen. Daar heb je alleen wat historische NAC kennis voor nodig. De grote klap komt pas als NAC na 2 seizoenen niet uit de keuken geraakt. NAC = Breda dient volgend seizoen in de top keuken mee te draaien en te promoveren. Flink geld gaat de degradatie nu al kosten.
@….
…..@076 is helaas representatief voor het niveau van N=B…. Dan weet je al genoeg.
076
Polariseren kunnen de betweters goed hier. Waar maak je uit op dat ik voorstander van NAC = Breda ben? Doe je best en zoek het terug op deze site. Je zal het nergens kunnen vinden.
Maar ja, dit alles moet natuurlijk weer worden geframed. SNEU volk.
harry b.d.
“Half Breda” zat afgelopen zondag tijdens AZ-NAC bij Lommel-Dender op de tribune, bd onthulde het al. Maar wat het zo speciaal maakt is dat al die anti-City figuren (lees: N=B volgers) daar waren. Het hele bestaansrecht van NAC=Breda hing af van de geframede Grote Vijand (niet te verwarren met Grote V) en wat doen de V’s? Zitten doodleuk bij Lommel op de tribune. NAC huurt een speler van Lommel, Manders loopt daar rond, Van Aalst is gevraagd door de V’s om te blijven en te investeren. Hoezo hypocriet? Niets is wat het lijkt bij NAC, het is iedere keer het zelfde.
Maar zodra er kritiek komt op de V’s of hun mislukte N=B project, dan zijn de rapen gaar, dan komen zij met hun eeuwige City Herhaling (CH, niet te verwarren met de huidige trainer van NAC1). Dan komt het belerende vingertje. Bah, wat een volk zeg.
Dan Hoefkens, de Vlaamse hondenuitlater, spijkerbroekentrainer en kabouter Plop epigoon. Hij houdt de club nu in gijzeling omdat hem die kans is geboden door Remcoo en Maasje. Men hoopt dat hij van “eigens” opstapt, maar dat is niet gebeurd. Alleen als hij voor eind mei een fatsoenlijk alternatief heeft gaat hij, anders blijft hij. Dat is de situatie, en daar is niemand, buiten de RvC en de directie, het mee eens.
Het begint een heel erg treurig verhaal te worden. Die paar bruikbare spelers zullen straks vertrekken, sommigen zelfs heel laat en met gedonder, en ons NAC blijft achter met de zwakkebroeders. Goede versterkingen zullen onmogelijk blijven en wat er dan in augustus op de eerste speeldag in het veld staat zal minder zijn dan waarmee ons NAC 4 jaar geleden startte tegen Helmond.
Vanaf volgende week is de halve Stadionstraat op vakantie, dus gaarne dan geen vragen stellen of emotioneel gaan doen mensen. Geef die lieden hun welverdiende rust zodat zij vanaf eind juni de boel weer kunnen verkloten onder het motto: wij doen het voor jullie!
Moraira, 25 graden (wordt 28 graden), weinig wind, zonnig.
harry b.d.
v = k
PrideoftheSouth
Toch maar even de feiten erbij: NAC startte 4 jaar geleden tegen Helmond in de volgende opstelling.
Kortsmit
Lucassen – Velthuis – MacNulty – Di Michele Sanchez
Plat – Banzuzi – Agougil
De Rooij – Hermann – Velanas
En oh ja: Kosiah, Van Schuppen en Besselink vielen in. Laten we deze voorspelling even noteren, en kijken of harry’s doemscenario realiteit gaat worden. Ik denk van niet.
nacorakel
Tja, als je niet leest of in groepjes denkt, dan wordt het al snel herkauwde middelmaat.
Dat hele anti-City is blijkbaar het nieuwe framepje. Ik vind – persoonlijke mening, geen feit – die internationale conglomeraten – waarvan CFG er een is – de doodsteek voor het voetbal. Waarom? Omdat het per definitie belangenverstrengeling met zich meezeult. Omdat het clubs – meestal in financiële moeilijkheden – een levenslijn levert, waarvan ze nooit meer kunnen afkomen zonder failliet te gaan. En omdat de eigenaars in de regel helemaal niks met voetbal, de stad, de club, en de supporters gemeen hebben.
Daarom.
harry b.d.
Als je zo nadrukkelijk een anti-City stemming opbouwt en je hele existentie in feite daar vanaf laat hangen want je hebt in feite geen plan en je valt daarnaast jarenlang online allerlei mensen met een andere mening lastig en dan word je tijdens een wedstrijd van ons NAC betrapt op een bezoek aan een City filiaal, dan ben je:
A. Een ongelooflijk hypocriete huichelaar
B. Geen NAC man
C. Een enorme opportunist
D. All of the above
076
Even framen voor gevorderden, zo oreert de Zwitserse Zakkenwasser maar weer eens:
-Half Breda zou in Lommel op de tribune hebben gezeten.
-Vanaf volgende week is de halve Stadionstraat op vakantie.
Gelukkig heeft de Leugenaar uit Lugano (LuL) altijd wel een plan, en geschikte namen paraat. Teiltje!
Tony van Heemschut
Nogal bijzonder dat de ESPN supporter van dienst even gaat bepalen welke wedstrijden je wel en niet mag bezoeken. En het is toch raar dat half Breda in Lommel zat, want ik zag driekwart Breda bij het Jazzfestival. Prietpraat, dus.
En wat een ophitserij allemaal weer. Als je voor dit bent dan ben je automatisch tegen dat, en omgekeerd. Lekker polariseren. Nul nuance.
Maar goed, wie zat er nu bij Lommel? namen en rugnummers? Onze Tip zal wel geweest zijn, Maar dat is een vriend van de City Group. die krijgt vast wel eens een consumptiebon van Manders als hij hier voldoende positieve berichten plaatst. Genoeg geleend geld daar. Dat wel.
harry b.d.
Ivo – als je hele Dasein bij NAC afhangt van de anti-City campagne en je gaat dan tijdens een wedstrijd van NAC doodleuk pontificaal bij een City-filiaal op de tribune zitten na een lange fase waarin jouw volgers kritische en bezorgde NACmensen op uiterst onbeschofte wijze hebben belaagd, ja dan ben je zelf een enorme vul maar in. En dit gaat niet over die freelancer van VI.
PrideoftheSouth
Kampjesdenken.
b.d. zegt er niet zo van te zijn. Hahaha!
076
Ik zat niet bij Lommel op de tribune en ben nooit pro NAC = Breda geweest. Hoe hard men ook aan framen is hier; ik voel me niet aangesproken.
Evengoed bijzonder sneu hoe volwassen mensen, die zichzelf nogal wat intelligentie toedichten, hier zo aan het polariseren zijn. Op dagelijkse basis, een keer of 10 per dag. Erremoei.
harry b.d.
Ook nog feiten lopen ontkennen. Het wordt steeds bescheidener en triester.
Bredaaaa
Ik heb echt schijt aan lommel. Ralf seuntjens zit in de blaauwhoff al een paar keer te zeiken over oud NAC zoals Lokhoff en Pierre. Niemand is perfect in dit leven. Maar Ton is 100% NAC en een clubicoon. Mij interesseert lommel totaal niet. 100% pro NAC en f the rest!
Bredaaaa
Blaauwhoff show
ELITEPAUPER
Bredaaaa, als Ton L zich echt zo als een klein kind heeft opgesteld, dat Ralf te veel Steijn dna had en te oud was. Moet Ton L z’n eigen de tyvus schamen. Ook die heeft zn Mr. NAC titel maar gekregen. Heeft net als die Lange langer op een ander lopen ballen als bij NAC. De enige die echt Mr. NAC van dat elftal zou kunnen worden genoemd… Karelse.
Ik zou er komend seizoen heeeel graag Mounir, Mats en Ralf bij hebben… fuck dat “92-93” elftal onderhand maar is. Keer op keer bewezen dat ze alleen een grote bek hebben.
076
Welke feiten, hansje? Kom met bewijs. Die leugens van je kennen we nu wel. Om te beginnen met je pingponguitslagen en tegenstanders.
Ralf moet eens heel snel kappen met zich een NACcer te noemen. Hij wist niet hoe snel ie weg moest zijn toen ie een aanbieding uit Japan kreeg. Laat ‘m lekker de City centjes binnen harken, en zich niet met ons NAC bemoeien.
@….
Tsja het is allemaal wat….. Het is een feit dat N=B na deze blamerende degradatie , in ieder geval voorlopig, naar de Filistijnen is. En ik zie jammer genoeg niet direct hoe ze er weer bovenop komen. En niemand ziet een oplossing , dat is erg zorgelijk. Voor mij is N=B ook geen NAC. Betreffende 12.57. Uiterst framende reactie, een en al gelul. “Geleend” dient te zijn “geïnvesteerd”.
ELITEPAUPER
076, Ralf is weggejaagd. Door die papzak die onderuit gezakt langs de lijn zat. Ralf en Mats zijn net zo NAC als die alcoholisten groep…
076
EP, hij noemde het zelf toch echt een droomtransfer. Revalideren bij vriend Steijn pleit ook niet echt voor ‘m.
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/10121730
En Mats? De bij NAC vaak vervloekte Mats, hij praat als een Noord-Afrikaan, en daar zit weinig Bredaas bij.
ELITEPAUPER
Wat zou jij doen als dat oud NAC zooitje je weg heeft gejaagd. Beetje mooie baantjes voor elkaar geregeld. Zou nog wat met die omhooggevallen ouwe lullen te doen willen hebben ? Die de sfeer in Zundert verziekten met “vroeger was alles beter” houding… ik zou ook naar Steijn gaan. Onze oud keeper ging ook maar wat graag naar Sparta omdat het met Steijn fijn werken was.
En op het Nederlands van Mats te komen om hem daarmee als niet Bredanaar te kwalificeren. Die gast praat zoals de hele HB en Noord doet. Kom op. Stel je niet aan. Als hij ze der inlegt samen met Ralf mag hij van mij Turks praten. Wat sterft mijn dat. Mex Meerdink praat net zo. Ik heb niemand bij AZ daar over horen klagen tot nu toe, als hij scoort….
Beter de Laat dan nooit
Al met al was het natuurlijk gelul van loopjongen Maas dat Mats die zichzelf aanbood, niet het type speler was dat werd gezocht. Alsof Ayew en Salama wel binnen het profiel paste wat men zocht.
Voorlopig blijven Oversier, Maas en Hoefkens zitten. Het vuurwerk heeft alleen maar afgeleid van het statement dat men wilde maken. Breda is deze keer minder sterk dan 5 jaar geleden.
Bredaaaa
In die tijd was inderdaad een interne oorlog van oud NAC (Vrolijk denk ik ook )tegen de haagse connectie. De toenmalige leiding van de club. Ja. Ralf hoorde in die tijd bij Steijn en Manders. Of het chique was om hem te verjagen. Nee, dat was het niet. Dat klopt. Ik ken ook al die mensen persoonlijk niet. Ik ken ze alleen van hun daden op het veld. Daarom ben ik meer een pro lokhoff dan een ralf seuntjens man. Maar goed. Het is allemaal verleden tijd. Hopelijk zal Ralf het weer kunnen bijleggen met Lokhoff en co. Met een biertje en cola zero erbij.
ELITEPAUPER
Toffe reactie, Bredaaa… Cheers.
harry b.d.
Geen promotie voor de kruiken met het hoogste budget van de KKD.
Bredaaaa
Jemig zeg. Kkd niveau is zo laag….
076
De Haagse Kliek. Als we hier aan gaan refereren dan zijn we wel echt diep gezakt.
@….
Bij spelers kijk ik gewoon naar wat ze kunnen , naar hun kwaliteiten. Ik was ook niet anti SvH maar wel anti zijn top salaris omdat hij zich in mijn ogen eerst diende te bewijzen na 2,5 jaar niet scoren. Mats S. zouden we een prima speler aan hebben. En Ralph zou in de keuken nog een jaar kunnen , zeker als Mats er is , Ralph kaatst prima en scoort. We hebben al Reulen en Soumano en Salama. Dan ben je vind ik met de voorhoede voor de keuken ver klaar. Maar ja , eerst dient duidelijk te zijn hoe de technische staf eruit ziet. Zaterdag ben ik weer naar Lommel , Denderleeuw in deze, hoop dat ze promoveren , het is mijn tweede club. Leuke club Lommel , de invloed van City heeft geen enkele negatieve invloed op de identiteit , clubcultuur en supporters. NAC is en blijft voor mij number one uiteraard.
ELITEPAUPER
Die Salama was toch huur ? Ik hoop althans van wel. En dat ze die koop optie niet lichten…
Nac fan
Met MATS was het toen toch gaan we dat weer doen dit nieuwe seizoen
Tony van Heemschut
Salama is inderdaad een huurspeler van Stade Reims. Dus dan hou je Soumano en Reulen voor de spits.
Op de flanken was Talvitie ook gehuurd, Ayew wordt niet verlengd, dus dan hou je Brym, Ghalidi en Paula over. Paula kan ook op 10. Brym zie ik nog wel vertrekken.
Lommel is een clubje van de statuur van pakweg RKC en ze draaien daar 20 miljoen per jaar verlies in een competitie waar de meeste clubs geen euro hebben om mee aan hun reet te krabben. Het is allemaal enorm scheef dus vanuit sportiviteits en financial fairplay oogpunt vinden ze daar ook in Belgie wat van. Lommel heeft nog geen licentie voor komend seizoen gekregen, ik ben benieuwd wat daar gaat gebeuren. Dat licentiegebeuren is daar ieder jaar een enorme soap.
In dezelfde competitie lijkt RWDM failliet te gaan, die hadden ook een buitenlandse eigenaar, John Textor, een man van een ander consortium waar onder andere Lyon en Botofago in zit. Lyon is teruggezet naar Ligue 2 met een schuld van 175 miljoen. Bij Lommel staat de teller al op ruim 40 miljoen schuld. Investeringen in de vorm van achtergestelde leningen zijn óók schulden.
Desondanks wens ik Tip veel succes met Lommel. Geniet er van zo lang het duurt.
En Harry, Willem 2 is voor nu weer terug in de game hoor. 1-2.
deraas
Alles is weer op blank. Opnieuw beginnen. Geeft ook weer kansen.
Benieuwd hoe dat allemaal ingevuld gaat worden.
Bredaaaa
https://x.com/sachatavolieri/status/2057163622598541423
Volgens deze transfer watcher is oh leuven aan het onderhandelen met hoefkens. Hoefkens wil ook graag naar leuven staat er.
Lennon
Bredaaaa,
Ton is meer NAC dan Ralf en Mats samen, laat dat heel duidelijk zijn…
Dat ie is ingezet in een vuil machtsspelletje dat is wel duidelijk, niet doorzien kan gebeuren Ton.
Mijn ‘mister NAC’ is op de dag af 3 jaar geleden overleden, die man was voor mij wat NAC moest zijn…je mist gewoon een Dunga op de club een man met NAC-bloed en ook nog eens ervaren manager.
Bredaaaa
Ja.
Theoden King
Het is nog niet gespeeld voor de kruiken, maar het hoogste budget geeft inderdaad geen garanties. Als zij er in blijven hebben we er een geduchte concurrent bij bovenin. En in Almere hebben ze ook altijd wat te besteden.
Daaronder doen De Graafschap, Roda, RKC en FC Den Bosch ook ieder jaar lang mee. Het wordt sowieso weer een pittig seizoen voor onze club met ambities.
De muzikant
@tip, interessant die voorhoede die je opschrijft, werd ook letterlijk in de Hoefcast genoemd, ik hoorde het ook….
NACNuancer
Is Hoefkens al weg?
NACNuancer
Is de Jokkende-Judas-Pierre al weg?
Yes!!!
ELITEPAUPER
Lennon, gewoon een vraag. Kun je dat buiten de 92-93 periode onderbouwen waarom Ton Sixpack meer NAC is ? Die paar seizoenen beetje afbouwen. Vind ik niet alles zeggend namelijk. Zijn periode als assistent en daarna hoofd-trainer helemaal niet. En laten we over de soap samen met JPvG maar zwijgen, toch. Als je met een negatieve ouwe man aan de zijkant zijn, meer NAC bent. Als 2 die met grote regelmaat ook in het stadion zijn, vanaf hun jeugd.
Lennon
Ep,
Ton heeft 13(!) Seizoenen bij NAC gespeeld dat is wel wat meer dan alleen 92’93.
Het interview met Mats het beruchte “met Mats” verhaal vind ik een exemplarisch voorbeeld van dat die jongen zich boven de club waande…daarna nooit meer terug gekomen om NAC een helpende hand te rijken.
Ralf, heeft die zoveel voor NAC betekend?
ELITEPAUPER
Kijk, da’s een antwoord waar ik iets mee kan. Tuurlijk heeft Ton meer seizoenen als alleen dat 92-93 seizoen lopen ballen. Z’n broer heeft ook nog gescout in de jeugd meen ik. Ik blijf bij Karelse als Mr NAC. Maar snap de jouwe ook. Hansie was een fijne gozer. Ik lag persoonlijk blauw van het lachen omdat “met Mats”. Dattie die woorden volgend seizoen maar komt waarmaken. Ralf heeft zn beste tijd bij andere clubs gehad, net als een hoop “iconen”. Feyenoord, PSV en Nantes in het geval van Ton was geen slecht lijstje. Ik blijf er echter wel bij dat iemand z’n taal of hoeveelheid wedstrijden iemand niet meer of minder NAC maken. Een stadionsupporter kan net zo fanatiek als een ESPN supporter zijn…
Hup NAC…
Lennon
EP,
Ik heb daar ook smakelijk om kunnen lachen al was het wel omdat het zo tenenkrommend slecht was.
Laten we hopen dat we zijn woorden volgend seizoen waarmaken, met of zonder…ik denk zonder want verwacht dat aan die ‘echte’ NACman nog een aardig prijskaartje hangt kwa salariseisen.
In d’n Karel kan ik me overigens ook goed vinden.
ELITEPAUPER
Ik persoonlijk denk dat het prijskaartje van een Holtby, Ayew, Sowah, etc gelijk of hoger is als dat van Mats, Mounir of Ralph. En ik weet wie ik dan toch liever in ons shirt zie.
Aan het prijskaartje wat er aan Sydney1908@twitter.com hing kan niemand tippen voor de och arme 5 goaltjes….
ennaojseejer
volgens het andere blog zou Hoefkens meerdere opties hebben en al gesprekken met Leuven gevoerd hebben….
Eens dan wordt de hemel stralen blauw?
ELITEPAUPER
Ik hoop dat Hoef eruit komt met 1 van z’n opties. Wens hem veel succes in z’n thuisland. Bedankt voor het eerste half jaar…
En dan als de sodemieter Alex “de profesor” Pastoor halen. Die zal na zijn Indonesia debacle gretig zijn en is een vakman pursang die qua speelstijl en alles bij NAC past
Walter
De Seuntjens hebben zeer weinig met NAC, alleen als het hun uitkwam. Indd dat interview met Mats, of we Messie in huis hadden, tenenkrommend. Daarna omdat hij wat meer kon verdienen nooit meer in beeld geweest. Ralf paar leuke wedstrijden gespeeld maar koos ook voor het geld en niet voor zijn zogenaamde club NAC…..
076
Mee eens EP.
Hoefkens mag naar Leuven. Pastoor is welkom, mits haalbaar.
harry b.d.
Ja brave mensen, het is 21 mei en hesjesd…. oh wacht.
Bd onthulde als eerste op deze site dat ze de bal bij Ho Efkens hadden neergelegd en hem tijd (maximaal 2 weken) hadden gegeven om zich op de markt te begeven. De hele club is hiermee gegijzeld. Uiteraard gaat dit later weer tegen de achtervang gebruikt worden met hun ‘we wisten pas op Datum X waar we aan toe waren’ als de boel begin augustus weer eens niet op orde is.
Het is een domme zet. Wat erachter zit is dat men zo hoopt van een afkoopsom af te komen. Met visie heeft het niks te maken. Hoefkens was de visie totdat hij het niet meer was.
Veel kwalijker is de aanwezigheid van faalhazen als Remcoo en Petertje. En in de RvC van De Koef en Justin. Plus de zwakste STAK ooit. Dat zijn heel veel probleemgevallen. Te veel om in 1 keer op te lossen.
Op de achtergrond is Grote V nog altijd bezig met laveren, jongleren en antichambreren. Het duurt wel veel en veel te lang allemaal. Deze fase van luchtledigheid is niet in het BVN. Zij is veroorzaakt door armoedig management en een kneuzenbal van de betrokken acteurs dat zijns gelijke nog moet tegenkomen.
Costa Blanca, 27 graden verwacht, zonnig, weinig wind.
Wordt het nog wat aankomend seizoen?
Misschien niet alles goed gedaan maar 1 ding is toch wel duidelijk? TON=NAC.
Kunnen we niet zeggen van die snuiters die nu nog krampachtig vasthouden aan hun baantje.
ELITEPAUPER
PvH und Syd geïjzelden NAC afgelopen winter.. met z’n tijd om een deal te regelen. Waardoor NAC op het laatst Salama moest halen, die 0,0 trek in NAC had en hier puur voor de poen was. 0 onthulling toen Har. Jammer. Laat maar gaan zo. Liever dit als Hoef 2/3 ton mee moeten geven. Die steek ik liever in een opvolger.
PrideoftheSouth
Juist, EP. NAC geeft Hoefkens tijd voor een aftocht door de voordeur, en bespaart daarmee een smak geld. Logische keuze.
Vervelender wordt het wanneer Hoefkens er niet snel uit gaat komen met OHL (of een andere club). Wat doen we dan? Laten we hem alsnog zitten en beginnen we de competitie met hem? Het zou niet mijn voorkeur hebben, maar belangrijker nog; van enig logisch beleid lijkt dan geen sprake.
Arroyo
“Die steek ik liever in zijn opvolger”
Daar moest ik als beelddenker even om lachen
076
Precies. Zegt NAC nu dat Hoefkens moet gaan, en dus een afkoopsom moet betalen, dan stormt het weer ouderwets vanaf de kutAlp.
Dus een logische keuze om te proberen er zo uit te komen. Met dus een gratis afscheid van Hoefkens. Gesprekken met een eventuele opvolger mogen al gewoon worden gevoerd.
PrideoftheSouth
076: maak van “mogen” maar “moeten” wat mij betreft.
Tony van Heemschut
Ik denk ook dat dit het slimst is 076. Opvolger regelen die klaar staat en in kan stappen. Komt Hoefkens er niet uit in Bels, dan kan je alsnog je verlies nemen en ontbinden.
Ik maak me meer zorgen over onze TD-brokkenpiloot. Die lijkt te blijven en mag nog een transfer window doen. Heel Breda zit met samengeknepen billen te wachten op de volgende reeks gokjes. Spelers met een deukje, een kleine blessure of pech waardoor het er tot nu toe nog niet uitkwam. Zou het dit keer een Kosovaarse Fransman, een Montenegrijnse Oostenrijker of een Liechtenstijnse Malinees van bevriende zaakwaarnemers worden? Of komt er door de exit van Pierre echt een andere koers?
Tony van Heemschut
En dat Maas zich mag bezig houden met de technische staf voor de komende 1 a 2 seizoenen voelt ook niet geweldig. De afgelopen 3 jaar is geen enkel voetbaltechnisch plan te ontdekken geweest. Doe maar een dotje, dat leek de insteek. Vreven was ook geen enorm tactisch wonder, maar die bracht in ieder geval energie in de ploeg. Vreven en Hyballa (1e periode) waren de enigen de afgelopen (10?) jaren die NAC op z’n NACs lieten voetballen. De rest was toevals/momentvoetbal met te veel zwakke/slappe fases in wedstrijden. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, maar je wil een team zien dat iedere week tot het gaatje gaat.
harry b.d.
Peter’s French Connection en de handreikingen naar Amoah (Ayew) en Hoefkens (Odoi, Ghalidi, Sowah, Busi) om ook eens een speler te kunnen halen hebben ons NAC definitief naar de kloten geholpen.
Bij Peter is het dan ook nog eens onwil om Nederlandse spelers te halen. Die zijn veel te duur. Liever derderangs meuk uit het buitenland. Daar degradeer je dan mee omdat je met een selectie met 13 nationaliteiten natuurlijk nooit binnen korte termijn een eenheid en vechtmachine kunt bouwen. Zeker niet als een groot deel ook nog eens heel blessuregevoelig blijkt, dan kom je nooit aan ritme en vastigheden. De trainer geeft dan het laatste zetje met zijn eigenwijze keuzes.
Peter had geen opleiding of track record voor TD. Peter had Mavo in Roosendaal en een “opleiding” bij de plaatselijke tennisvereniging. En dan zijn de mensen verbaasd dat er geen leiderschap was, rare bokkesprongen werden gemaakt en grote blunders. Dat er koppigheid en domme uitspraken kwamen.
Riemer’s topscout bleek een ordinaire baantjesjager zonder oog voor planmatig werken, zonder duidelijke visie, zonder leiderschap en zonder resultaten. En dat laatste is nog wel het allerergste.
Tony van Heemschut
@Harry
En daarboven hing Pierre die het vooral druk had met TV-Schnabbels en zijn eigen nageslacht. Ipv te borgen dat er beleid kwam dat past bij NAC (ja, er lag wel ergens een plannetje vanuit de overname maar daar hebben we eigenlijk niets mee gedaan) en waarop je concreet kan toetsen en sturen. Ook de bestuurlijke borging was van MAVO niveau. Hing daar een vent boven die zorgde voor koersvastheid dan waren we niet zo onderuit gegaan. Dan was Maas terug zijn hok in gestuurd met een Odoi of Ayew of Salama.
nacorakel
De geruchtenmodel in België draait op volle toeren:
https://www.redactie24.be/voetbal/twee-belgische-clubs-willen-carl-hoefkens-als-coach-190775
nacorakel
Tony –
Het falen is vooral de combinatie van trainer, TD en commissaris. En een AD die daar niet tijdig op heeft ingegrepen. Valk deed dat wel en heeft toen de enige juiste keuze gemaakt. Pierre heeft gekozen voor de NOS, Hoefkens onderweg naar die Heimat, Maas moet de volgende worden.
Overigens wel grappig:
Senior bleek een ordinaire baantjesjager zonder oog voor planmatig werken, zonder duidelijke visie, zonder leiderschap en zonder resultaten. En dat laatste is nog wel het allerergste.
Nac fan
Den Hoef heeft tot Dinsdag de tijd om er in België er uit tekomen met de clubs en anders gaat hij gewoon nog 1 seizoen door in Breda .
Chefke076
nacorakel 11.29 – Hoefkens ruilen tegen Reedijk van Beveren moet weg daar), gesloten beurs en iedereen tevreden
drsMarcellus
@nacorakel,
Die Belse site waarnaar jij verwijst meldt zelfs al in dat bericht dat NAC heeft besloten om niet door te gaan met CH…….
harry b.d.
Een speler of trainer met een doorlopend contract zomaar gratis de deur uit laten lopen is natuurlijk helemaal niet ‘het slimste’. Met intelligentie heeft zelfs helemaal niks te maken. Wel met wanhoop, verkeerde inschattingen, geblunder en grote paniek.
076
En hem dan aan zijn contract houden zodat de Zwitserse Zakkenwasser weer 9 maanden hier dagelijks los op kan gaan?
Nee, bedankt.
Inderdaad Marcellus:
“Einde in Breda
Het verhaal van Carl Hoefkens bij NAC Breda is voorbij. De Nederlandse club besloot om niet verder te gaan met de Belgische trainer, waardoor hij opnieuw beschikbaar is op de markt.
Hoefkens begon met ambitie aan het project, maar kon de verwachtingen uiteindelijk niet volledig inlossen. Toch blijft zijn naam aantrekkelijk voor clubs die op zoek zijn naar ervaring en discipline langs de zijlijn.”
harry b.d.
Het lozen van overbodig en waardeloos personeel op kantoor gaat overigens ook veel te langzaam. Die kneusjes van de communicatie afdeling hadden al lang en breed thuis moeten zitten. Net als de Leonnetjes, de veiligheidsmanager en die wijven op kantoor die niks geleverd hebben.
Peet
Kneusjes, wijven…. toe maar. Je moeder zal trots op je zijn.
harry b.d.
Bijna het laagste aantal kansen en doelpunten gecreëerd met een budget dat ruim ten noorden ligt dan dat van Telstar, Volendam en Excelsior. Een wanprestatie van formaat plus ook door de manier waarop die geleverd werd.
Hoefkens en Maas zijn onhoudbaar. Daarnaast heeft Remcoo dermate hard en veel gelogen dat ook hij niet meer door kan bij ons NAC. Er zijn mensen waar spontaan het middenrif van omhoog komt als hij verschijnt. Bovendien tekende hij alles af. Hij moest zonodig komen vanwege zijn voetbalprofiel. Bleek waardeloos te zijn.
harry b.d.
Van Peet mag een bezorgde kritische onafhankelijke bourgondische tegendraadse NAC man wel 10x per dag worden uitgescholden voor zakkenwasser, maar mag personeel dat ons NAC net op een volkomen belachelijke manier heeft laten degraderen met alle gevolgen van dien, niet worden gecategoriseerd als kneus of wijf. Dat mag allemaal niet. Want dat zijn Peet’s helden.
Mag bd even een teiltje om zoveel hypocrisie?
Peet
Je doet het er om he, ouwe zakkenwasser!
Tony van Heemschut
Stelling: Als van het trio Hoefkens, Maas of Pierre er één zijn werk goed gedaan had, waren we niet gedegradeerd.
Sjak
@nacorakel
Die man is flink door het ijs gezakt, NAC was zijn laatste redmiddel, bij de grote clubs waar hij gewerkt had wisten ze het al wat eerder!
ELITEPAUPER
Nieuwe keeperstrainer is binnen. Welkom Ricky bij de mooiste kutclub van de hele wereld.
De muzikant
Over communicatie gesproken, wie is toch die man die heel vaak een bericht plaatst en vervolgens een nieuw bericht plaatst om zijn taalfout te corrigeren? Wat een kneus.
Nick
Maas en Oversier blijven zitten. Die worden gedurende het komend seizoen op de weegschaal gelegd door RVC, pers en Harry BD.
Grootste probleem bij NAC is dat alles naar buiten komt voor het officiële moment, zoals nu ook weer met de nieuwe keeperstrainer. Integriteit bestaat bij minimaal 1 persoon van NAC niet en dat is al jaren aan de gang.
Tyrone
“ Een bezorgde kritische onafhankelijke bourgondische tegendraadse NAC man”
Hahaha, heerlijk dit.
Maar ook even een serieuze vraag voor jou Harry. Hoe weet jij hoe al dat kantoorpersoneel bij NAC functioneert? Aannames? Kneuzen en wijven klinkt vrij stellig namelijk.
deraas
Het zou absoluut top zijn als Pastoor naar onze mooie club komt!
Heeft een goede visie en kan Maas sturen in het voorkomen van fiasco’s.
NACNuancer
Pastoor ? Met zijn afbraak voetbal?
Nee dank u
ELITEPAUPER
Nuancer, Alex is gepromoveerd met Excelsior en Almere…. Praat geen poep…
Sjak
@Elitepauper, die dominee hoef ik hier niet te hebben, zijn houdbaarheidsdatum is niet zo erg groot. Ik zie liever een jongere trainer die aansluit bij deze generatie, maar wat ik nog erger zou vinden als er weer een blik oud NAC open getrokken zou worden.
harry b.d.
Tyrone – het aantal verhalen over wat er allemaal in deze low quality organisatie aan gekke dingen gebeurt is schier eindeloos. De mensen zien daar soms een kleine flits van als er weer eens zo’n domoor op de verzendknop drukt of een Bericht Van NAC post. Nul controle, nul interesse in details, nul kwaliteit. Over de hele breedte.
‘Ja maar har, er gebeuren ook veel goede dingen achter de schermen, klinkt het dan vanuit bijvoorbeeld de Bukraad. En dat is dan vlak voordat de boel helemaal met donderend geraas instort.
Tony van Heemschut
Harry, doe ons een lol en gooi eens een benchmark in de groep. Welke club zou ons lichtend voorbeeld moeten zijn, de lat waar we op ons moeten richten?
nacorakel
Tony –
Groningen natuurlijk! Die hebben in de high quality organisatie (overigens high-quality met hyphen als het voor een zelfstandige naamwoord staat) geen kneusjes van de communicatie afdeling (overigens is het correcte woord communicatieafdeling; één woord, zonder spatie of koppelteken) en wijven op kantoor die niks geleverd hebben.
Lees zelf maar:
Met de steun van een vol gastenvak gaat FC Groningen donderdagavond op jacht naar een finaleplaats om een Europees ticket. Hiervoor dient in de halve finale Ajax te worden verslagen in Volendam. De aftrap in het Kras Stadion is om 18.45 uur en het play-offduel staat onder leiding van scheidsrechter Marc Nagtegaal.
De voorgeschiedenis is bekend: Ajax dient voor de play-offs uit te wijken naar een ander stadion omdat de Johan Cruijff ArenA wordt bezet door artiest Harry Styles. In Volendam vond Ajax beter een goede buur, dan een verre vriend. FC Groningen mist door deze verplaatsing inkomsten vanwege de recettedeling in de play-offs, omdat deze dit jaar over één wedstrijd gaan. Maar dat was ondergeschikt aan de onheilstijding die de burgemeester van Edam-Volendam afgelopen maandag uitsprak: geen FC-supporters welkom in zijn dorp.
harry b.d.
Nacorakel is de communicatieafdelingssous-chef. Of moet het hier dan juist toch communicatieafdelingssouschef zijn?
De regels van de taal veranderen. Wat in de jaren ’80 van de vorige eeuw als juist gold is nu opeens niet meer geldig. Maar het ergste is natuurlijk de huidige trend van straattaal en gekke zinnetjes met ‘cute’, ‘cool’, ‘es’, en ‘bro’. Vreselijk.
Tony van Heemschut
Ok Boomer.
Volgens wat Social media accountjes zijn Hoefkens en Leuven rond.
harry b.d.
Ivo – maar zijn de clubs er al uit dan? Of is er weer zo’n João Madeira-mailtje waarin staat dat ze d’n Hoef gratis komen ophalen ondanks doorlopend contract bij NAC. De man waar de hele visie rond was gebouwd en die ook spelers mocht aanbrengen?
Signase
Lieve Har, heb jij hier op dit forum soms een doorlopend contract? Indien ja, wie kan ik dan een zoet Madeira-mailtje sturen?
TvdL
Gouden tijden voor de “Hans”worst uit de Alpen of Lugano. Het is maar net hoe de wind staat.
Pierre een “bastaard” (bedoel ik niks mee, maar als we toch aan het polariseren zijn, met Mavo, leeghoofden en wijven)
Een mavo leerling uit Steenbergen toch maar de hand boven het hoofd blijven houden. Ook is hij mede schuldig aan de zogenaamde “clubsloopers” aan spelers. Zoontje lief, en de half mislukte transfer van Omgba. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. En ook Maas mocht aanblijven onder zijn supervisie.
En zo wandelen we van frame naar frame, van zogenaamde onthulling, naar onthulling, de zoveelste als, dan. Of zoals eerder beschreven in dit topic;
Quote;
Maar mocht Grote V daadwerkelijk niet eens meer een benoemings- of ontslagrecht op de STAK hebben, dan is zo’n blunder hem ook niet te vergeven.
Een mocht, dannetje. Oftewel; je weet het gewoon niet. Het is gissen, framen en gokken.
Dat zijn eigenlijk “andere site” berichten.
Gelukkig wel allemaal op deze site, niet die andere.
Tony van Heemschut
@Harry
Misschien komt er wel zo’n Pierre-call met vage Franse tussenpersonen. En is daarna het doorverkoop % van Hoefkens ineens foetsie!
Brecht uit
Sinds Pierre weg is, geen wedstrijd meer verloren!
Lennon
Heeft Peter Maas inmiddels zijn evaluatiegesprek gehad?
ELITEPAUPER
Tony, zo werken die deals tegenwoordig. Dan word je in een appgroep gegooid. En dan meld je verder niks. Vooral niet aan de club die je daarvoor nog 75.000€ per jaar toestopte, niet omdat je ze nodig had met al je schnabbels, nee gewoon omdat je geil op geld bent. Waarom zou je belangeloos wat voor die kut club doen. En toezicht houden doen we alleen op ons banksaldo en op wat wedstrijdjes zodat we op tv wat kunnen brabbelen…
harry b.d.
Lennon – werkte het maar zo. Er worden bij dit NAC geen evaluatie- of functioneringsgesprekken gevoerd. Ook worden er geen dossiers opgebouwd. En al helemaal niet van ‘de directie’. Remcoo heeft maandenlang op zijn knietjes gezeten voor de GPM of hij alstemblieft voor continuïteit wilde zorgen en wilde bijtekenen. Daar is echt geen PZ dossier van waaruit zou blijken dat PM ook maar iets verkeerds gedaan heeft.
Het is allemaal volgens het principe ‘wat niet weet wat niet deert’.
Rat uit Rijen
Dit forum is echt compleet verpest door BD… Sinds lange tijd nam ik weer eens een kijkje, alleen om te zien dat t nog erger is geworden. Zo zonde…
harry b.d.
Rijen (EVV of Rijen?) – die andere site is pas verziekt, door de Phantoompjes, de Bassneldens, de Voor NACjes en de Wannietjes. De enige die daar een beetje fatsoenlijk schrijft is Henri. De rest is totale bagger of zwaar selectief gekleurd.
harry b.d.
TvdL – wat is nou je boodschap? Heb jij hier ooit uitgelegd dat er een administratie overeenkomst is tussen de V’s en de STAK (Robbie Weilust en Martijn Vermeeren) en dat die overeenkomst door de heren achter slot en grendel wordt gehouden? Of was het bd die dat hier onthulde? De zogenaamd transparanten die opeens geheimen hebben? Nou nou.
PrideoftheSouth
Harry die vervalt in whataboutismen vanavond. Wederom geen sterk optreden.
076
Hansje vervalt in verval. Meer kunnen we er niet van maken.
Overigens een sterke reactie van TvdL, waar hansje geen normaal weerwoord op heeft. No news, dus.
hansje’s reactie op Rijen is daadwerkelijk ook tenenkrommend. Man man, wat een niveau. Een hoog”Nee, zullie dan!”gehalte. En dan iedereen de les moeten te moeten lezen. Sneu, sneuer, sneust.
Hopelijk snel meer nieuws over Hoefkens, nu gelijk doorpakken.
076
@Rat uit Rijen. Juiste constatering inderdaad.
Jammmer dat de Ratdaxie dit internetpooiertje de hand boven zijn hoofd op leeftijd blijft houden. De man is het volledig kwijt, de afstand tot het Bredasche is mijlenver.
harry b.d.
De spijkerbroekentrainer is voor de gehele achtervang een dead man walking. Een zombie. Gezien het artikeltje in De Stem leeft hij ook in een andere wereld.
Twee weken na de officiële degradatie is er nog altijd geen oplossing voor het Carlprobleem. Omdat de Belgische competitie nog niet klaar is.
Te krankzinnig voor woorden.
nacorakel
De administratieovereenkomst (overigens één woord, ook al in de jaren 80) tussen STAK en de certificaathouders is nooit openbaar. Wat je wel kunt doen is de oprichtingsakte / statuten opvragen bij de KVK. Daar wordt je wellicht iets wijzer van. Nu blijft het wederom een “onthulling” zonder inhoud.
TvdL
@nacorakel, daar doelde ik dus ook op. Het is gissen, framen, betweterig zijn en met name claimen een monopolie op de waarheid te hebben. Hij weet het niet!
Denk dat dat zo frustrerend is. Het zijn privé, Party en Weekend onthullingen. Nu ook nog zijn hoofdbron opgestapt.