Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Direct na de 3-0 maakte Stijn Vreven voor de camera’s van Fox wereldkundig dat zijn contract niet verlengd gaat worden.
‘Ik ga vertrekken bij NAC, dat klopt. Die beslissing is al iets eerder genomen. We hebben daar als volwassen mensen over gesproken. Ik heb anderhalf jaar de tijd gekregen om te promoveren. Dat is gelukt en daarnaast zijn we er nu ingebleven. De club kan nu een nieuwe, volgende stap maken. Ik zal daar volgende week meer over communiceren. Vandaag moet alle aandacht gaan naar onze spelers.’

Over de reden van zijn vertrek blijft Vreven omwille van de fantastische prestatie van vanmiddag vaag. ‘Het is in onderling overleg gegaan. We hebben vaak samen gezeten en gepraat over de toekomst. Als je dan niet honderd procent op één lijn zit, dan kan zoiets als dit gebeuren.’


Update vanuit NAC:

Stijn Vreven vertrekt einde seizoen bij NAC
30/04/2018

Stijn Vreven en NAC Breda nemen aan het einde van het lopende seizoen afscheid van elkaar. Beide partijen zijn samen overeengekomen om het aflopende contract niet te verlengen. Daarmee komt na anderhalf jaar een einde aan de succesvolle samenwerking tussen de Belgische oefenmeester en de Parel van het Zuiden.

“De afgelopen periode hebben we met elkaar meerdere gesprekken gevoerd over de toekomst. Dat waren intensieve en goede gesprekken, waarin we uiteindelijk hebben besloten om na dit seizoen beiden een ander pad te kiezen”, aldus Technisch Directeur Hans Smulders. “Ik volg Stijn al heel lang en hij heeft volledig waargemaakt waarvoor we hem destijds naar Breda hebben gehaald. Hij is een coach die elke dag het maximale voor NAC heeft gegeven en een grote bijdrage heeft geleverd om de club weer terug te brengen naar de plek waar we nu staan. Een bijzondere, gepassioneerde en authentieke trainer, die het maximale heeft gepresteerd met een talentvolle spelersgroep. We zijn hem zeer dankbaar.”

Stijn Vreven kijkt met plezier terug op zijn periode in Breda: “Ik ben trots en dankbaar dat ik voor deze mooie club heb mogen werken. Het meest heb ik genoten van de intensiteit van deze club en de samenwerking met iedereen binnen en buiten de club. Met elkaar hebben we de afgelopen anderhalf jaar mooie prestaties neergezet. Ik heb hier de kans gekregen mezelf op het hoogste niveau te laten zien en de ervaringen die ik hier heb opgedaan zijn voor mij van grote waarde geweest. De afgelopen periode hebben we alles op een rijtje gezet en besloten dat onze wegen gaan scheiden. We zijn misschien beiden ook wel toe aan een nieuwe impuls, dat voel je onderling wel aan. Bepalen om te stoppen op een hoogtepunt is misschien wel het moeilijkste dat er is in topsport, maar vaak blijkt dat rationeel wel een goede beslissing te zijn. Voor mijzelf is het ook weleens goed om vanuit een vrije positie verder te kijken en te onderzoeken welke nieuwe uitdagingen er voor mij in het verschiet liggen. Die kans heb ik in het verleden nog niet zo vaak gehad.”

NAC zal de komende periode op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer. Technisch Directeur Hans Smulders: “De afgelopen seizoenen hebben we een sterke ontwikkeling doorgemaakt bij NAC op het gebied van professionalisering en het creëren van een topsportklimaat. Er is fors ingezet op de verbetering van de randvoorwaarden om met het eerste elftal te presteren en daarnaast talent optimaal te ontwikkelen. Doordat we de stap terug naar het Eredivisieschap hebben bereikt en behouden, komt de club weer in een nieuwe fase terecht en is het voor ons tijd om verder vooruit te kijken. We zullen de komende periode secuur op zoek gaan naar een geschikte opvolger voor Stijn.”

25 comments on “Geen contractverlenging Vreven, Update vanuit NAC”

  • TvM

    29 april 2018 - 19:59

    In de eredivisie teruggebracht en er gehouden: feit. Nee, we willen een schaap met 5 poten, domper…..

  • Sport-opa

    29 april 2018 - 20:01

    Goede trainer met veel emoties en veel passie die hem nu belt. Veel succes Stijn Vreven. Maar ik had gehoopt dat de TE dhr Smulders ook het karakter zou hebben als de trainer zodat hij ook de eer aan zich zelf zou houden door op te stappen.

  • Sport-opa

    29 april 2018 - 20:01

    Goede trainer met veel emoties en veel passie die hem nu belt. Veel succes Stijn Vreven. Maar ik had gehoopt dat de TE dhr Smulders ook het karakter zou hebben als de trainer zodat hij ook de eer aan zich zelf zou houden door op te stappen.

  • Tuur

    29 april 2018 - 20:47

    Speelde vandaag in een andere opstelling. Met controleur en zonder een falende 10. Voor het eerst.

    Stijn verdient in alles de voordeur. Maar dat zijn contract niet wordt verlengd is logisch. Ook omdat ik verwacht dat NAC meer te besteden krijgt en dus meer zelfstandige ervaren spelers zal halen. Dat is mogelijk geen match met trainer als Vreven? Smulders heeft Vreven zelf gehaald dus zal hem goed kennen.

  • Tuur

    29 april 2018 - 20:47

    Speelde vandaag in een andere opstelling. Met controleur en zonder een falende 10. Voor het eerst.

    Stijn verdient in alles de voordeur. Maar dat zijn contract niet wordt verlengd is logisch. Ook omdat ik verwacht dat NAC meer te besteden krijgt en dus meer zelfstandige ervaren spelers zal halen. Dat is mogelijk geen match met trainer als Vreven? Smulders heeft Vreven zelf gehaald dus zal hem goed kennen.

  • piair

    29 april 2018 - 21:10

    Als doelstellingen worden gehaald dan verlengen verdomme, wat kan een trainer nog meer doen ??

    Daarnaast zie ik liever wat betere assistenten die hem ondersteunen bij de wissels bijvoorbeeld, die zijn nu verdacht stil en dat irriteert me.

    Faber, Maurice Stijn doen het echt niet beter hoor met het materiaal en de begroting die zij hebben (Groningen 8e begroting en VVV eindige vorig jaar 1e en Nac ver eronder maar nu beiden ongeveer zelfde aantal punten). Een vd Looi of Streppel zou helemaal een schande zijn.

    Vind een trainer zowiezo niet xo heel veel toevoegen, maar hij kan wel de boel verpesten en bij Vreven werkte een ieder zich wekelijk uit de naad, dus daarmee zat het wel goed.

    Wat mij betreft dus graag verlengen en dan liever die Smulders eruit, Vreven en Nac hebben nu eenmaal hetzelfde DNA.

    Stijn bedankt voor alles, de laatste 1,5 waren gewoonweg fantastisch en hebben Nac weer teruggebracht waar het hoort.

    []

  • Tuur

    29 april 2018 - 21:11

    Speelde vandaag in een andere opstelling. Met controleur en zonder een falende 10. Voor het eerst.

    Stijn verdient in alles de voordeur. Maar dat zijn contract niet wordt verlengd is logisch. Ook omdat ik verwacht dat NAC meer te besteden krijgt en dus meer zelfstandige ervaren spelers zal halen. Dat is mogelijk geen match met trainer als Vreven? Smulders heeft Vreven zelf gehaald dus zal hem goed kennen.

  • Moppernac

    29 april 2018 - 21:22

    Weet men nog dat we 3jaar geleden na de degradatie riepen Maaskant moet blijven.
    Dat was toen niet zo terecht ik vind wat Stijn Vreven gepresteerd heeft na de promotie en nu directe handhaving vind ik dat men nu er voor hem moet staan om te roepen Stijn moet blijven.
    Stijn keurig gedaan en bedankt voor je NAC hart

  • rade

    29 april 2018 - 21:56

    Verstandig besluit. Stijn kan door de voordeur naar buiten en NAC kan verdere stappen gaan maken met een tactisch betere trainer die zich goed presenteert en wel het maximale haalt uit aanwezige kwaliteiten; Mitchell Vd Gaag.

  • Mieshoop

    29 april 2018 - 21:59

    Grote mispeer van Smulders. Vreven heeft aan alle doelstellingen voldaan en verdient daarom een contractverlenging van een jaar.

    Waarschijnlijk komt er nu een of andere brave jandoedel met een kladblok. Een nobody zonder statuur. Een of andere gelikte interessantdoener met hogeschooltheorietjes.

    Stijn, enorm bedankt voor de glans die je aan de parel hebt gebracht. Het ga je goed!

  • Mieshoop

    29 april 2018 - 21:59

    Grote mispeer van Smulders. Vreven heeft aan alle doelstellingen voldaan en verdient daarom een contractverlenging van een jaar.

    Waarschijnlijk komt er nu een of andere brave jandoedel met een kladblok. Een nobody zonder statuur. Een of andere gelikte interessantdoener met hogeschooltheorietjes.

    Stijn, enorm bedankt voor de glans die je aan de parel hebt gebracht. Het ga je goed!

  • Tuur

    29 april 2018 - 22:11

    Smulders heeft zijn doelstellingen ook gehaald. We gaan het zien volgend jaar. Ik heb wel vertrouwen in het oordeel van de man die Vreven haalde

  • Fretj.

    29 april 2018 - 22:35

    Hebben we volgend seizoen weer zo`n trainer die zichzelf veel te serieus neemt met zo`n notitie boekje.
    Gepromoveerd en erin gebleven een beste prestatie.
    Was voor mij alweer een tijd geleden dat ik sympathie had voor de trainer van NAC na de dijkhuizens en maaskants. Vreven bedankt [BredaNAC:

  • YellowBlackFeatr

    29 april 2018 - 22:56

    Eeuwig zonde, dat Vreven zijn contract niet wordt verlengd. Dit was met Brandts ook al het geval toen NAC in de bovenste regionen verkeerde voor een seizoen. Presterende trainers worden er even snel uitgegooid dan de rotzooi die we ook hebben gekend aan trainersmateriaal.

    Is een man met passie, NOAD en dat is toch echt iets wat NAC nodig heeft lijkt me …. Dat die diknek van een Smulders maar eens op stapt…. Wat heeft die gebracht? (Ik denk dat Vreven zijn enige goede inbreng was, waarvoor bedankt !!! )

    Zul je zien dat we nu met een kleurloze Faber komen te zitten, zonder ziel….noad of passie voor NAC….

    Van der Gaag wordt genoemd, worden wel aardige verhalen over verteld… Alles beter dan vriendje Faber van Smulders…..

    Maar, desalniettemin was het een heel erg mooie pot vandaag tegen Heerenveen !!!

    [] Stijn het ga je goed, hopelijk heb je snel een nieuwe fijne club om de indiaan uit te hangen, met al je passie!!!

  • Haze

    29 april 2018 - 23:04

    Helemaal kut. Ga je goed Stijn. Dank voor de passie en meerdere memorabele potten. Onbegrijpelijke beslissing…

  • klaas bruinsma

    29 april 2018 - 23:28

    Ik begrijp de beslissing heel goed en hoop op vd Gaag. Ergens vind ik het wel jammer want mag Vreven qua mens en past qua karakter natuurlijk hel goed bij NAC. Maar Vreven is tactisch te zwak en te koppig en hield daardoor veel te lang vast aan bepaalde spelers(met name Vloet en Korte). Maar zijn wisselbeleid was ook dramatisch met de 1e competitiehelft altijd standaard wissels en nooit voor de 70emin. Zonder Vloet heeft NAC 2,5x zoveel pnt gehaald als zonder hem maar toch bleef hij hem opstellen(gelukkig was hij dus tegen Feyenoord 2x geschorst). Verder valt het negeren van Nijholt en Fernandez met name niet goed te praten(en Sporkslede had ook geen enkel krediet bij hem). Ook het aantrekken van Schoofs en gelijk een onbetwiste basisplaats geve( terwijl die al een half jaar niet had gespeeld) en je Nijholt en Verschueren had voor die positie en Verschueren daardoor als rb werd misbruikt en door de mand viel. De meest logische opstellingen kwamen tot stand door blessures en schorsingen en vandaag zag hij eindelijk het licht door Vloet te passeren. Maar er was echt nog een hoop meer te halen uit deze selectie met 2 superspelers Garcia en Angelino die geen enkele club buiten de top4 bezit.
    Maar ik gun Vreven het beste en als hij tactisch flink vooruit zou gaan zie ik hem graag nog eens terug in Breda!

  • Tuur

    30 april 2018 - 00:07

    Vd Gaag wordt het niet. Zijn zoon en neefje (Bodi) spelen bij NAC. Dat lijkt me uitgesloten.

  • Hugh Hefner

    30 april 2018 - 05:07

    Laten we één ding vooropstellen: Vreven heeft het beter gedaan dan de doelstelling. Hij had eigenlijk pas dit seizoen moeten promoveren. De nacompetitie vorig seizoen leverde een winnend lot op en als gevolg daarvan mochten we dit jaar weer ouderwets gezellig degradatievoetbal spelen. Na gisteren zijn we veilig en kunnen we omhoog kijken.
    Was de inbreng van Vreven verder zaligmakend? Nee. Memorabele potten (twee keer winst tegen de Nerds!!!! 9~#], de thuiswedstrijd tegen Heracles en gisteren tegen Heerenveen) werden afgewisseld met authentieke draken. Wat hem bezielt bij het wisselen kan niemand verklaren. Niet één overwinning tegen andere degradatiekandidaten, je moet er niet aan denken wat we gedaan zouden hebben in de nacompetitie dit jaar. Laat roda en Sparta maar lekker meedoen aan die tombola.
    Dus: een andere trainer is op zijn plaats. Stijn Vreven kan met opgeheven hoofd vertrekken en krijgt, volgens Pi-Air, een seizoenkaart voor het leven. En terecht! Het is trouwens voor de eerste keer dat Vreven een contract uitdient, dat geeft ook te denken.
    Wie nu wel? Stegeman had een goede geweest voor NAC, maar die gaat naar Go Away Eikels. Faber heeft aardige resultaten laten zien (promotie met N-ie-C), maar kreeg dit jaar Grunn niet aan het voetballen. Streppel en Van der Looi zijn uitgesloten. Van der Gaag heeft zijn ingangen bij NAC en sluit ik daarom niet uit. Maurice Stein heeft een verleden bij NAC, ik denk dat hij de functie niet echt ambieert.
    Maar je moet als trainer bij NAC in elk geval niet bang zijn om je kop in een wespennest te steken. Dus heb ik drie trainers op het oog die wel eens hoge ogen zouden kunnen gooien.
    Wat gebeurt er met Fraser als Sparta toch degradeert?
    Peter Hyballa, is dat niets voor NAC? Die heeft dezelfde bevlogenheid als Vreven, maar dan met een wetenschappelijk randje.
    De trainer die dit seizoen buiten verwachting presteerde in de eredivisie is Reinier Robbemond! En laat die nu ook net zonder club zitten! Ik zou het een stunt eerste klas vinden om hem binnen te halen.

    Stijn, bedankt! Het ga je goed. Je bent de eerste trainer sinds Ernie Brandts die zijn contract uitdient bij NAC. Ook dat zegt wat. Wees altijd welkom.

  • TheBelg

    30 april 2018 - 09:18

    Doelstelling gehaald, inderdaad. De man belichaamt het vuur en de passie die wij op de tribunes prediken. Alle emoties aan de kant, moet ik me echter aansluiten bij de nuchtere analyse van klaas bruinsma hierboven. Er zit meer in dit team dan er uit gehaald is, met name tactisch.

    Graag iemand met dezelfde passie maar (veel) meer tactisch vernuft. Waar ik voor vrees is dat dezelfde eisen niet op de checklist staan bij onze sportief verantwoordelijke.

  • Anoniem

    30 april 2018 - 09:35

    Vreven gaat in elk geval door de voordeur naar buiten, de eerste sinds Ernie Brandts, en dat verdient hij zeker.

    Maar het is een besluit waar ik mee kan leven. Want ik let niet op kladblokjes of emotionele uitspattingen langs de zijlijn, dat is allemaal gedoe wat er niet toe doet. Waarom snap ik deze beslissing?

    – Gisteren was memorabel (ik geniet nog na!), 2x winnen van Feyenoord en Heracles-thuis waren ook memorabel, maar de draken van wedstrijden waren dit seizoen helaas ook in ruime mate aanwezig.
    – De doelstelling is niet gehaald. Die was namelijk niet handhaving maar 40 punten, zoek het maar na. Dat we onszelf later tevreden stelden met handhaving, toen het zeker tegen de kleintjes allemaal wat moeizaam ging, is een andere kwestie. Die gedowngrade doelstelling is weliswaar gehaald, maar dat blijft een naar beneden bijgestelde doelstelling.
    – Ik snapte geen ene fuck van zijn wisselbeleid. Meest schrijnend was Fernandes uit bij Sparta: had daar echt niet een Brusselers of Haemhouts dat laatste half uur vol kunnen maken?
    – Het heeft er alle schijn van dat de ene speler de hand boven het hoofd werd gehouden, en een ander geslachtofferd. Daar hou ik dus helemaal niet van.
    – Daarop voortbordurend, toekomstverwachting: ik vraag me af of Vreven een type is wat tegenspraak duldt (van mondiger spelers) en hoe dat zou gaan als NAC wat meer ervaren types zou aantrekken. Ik zie dat niet werken.

    Het was wmb prima zolang het duurde, maar nu is een mooi moment om afscheid van elkaar te nemen. Vreven stopt op zijn hoogtepunt bij NAC, kan door de voordeur naar buiten (en dat is sinds Brandts geen enkele trainer gegund geweest, dus in zichzelf al een mooie prestatie) en wat mij betreft een lidmaatschap voor het leven bij het NAC Museum. Maar het is goed zo.

    De nieuwe trainer: ik hoop op Ruud Brood of Maurice Steijn.

  • butler

    30 april 2018 - 10:14

    ernie brantds word 3e en vertrekt
    vreven promoveert en zorgt het seizoen erop voor lijfsbehoud en vertrekt.

    ZEG HET MAAR ???

  • Hugh Hefner

    30 april 2018 - 10:56

    WW > Ik wil geen ruzie maken, maar jij hebt het over een bijgestelde doelstelling. Toen Vreven anderhalf jaar geleden instapte, was het de bedoeling om in 2018 te promoveren.
    Dus wat mij betreft heeft hij het beter gedaan dan de toenmalige doelstelling.

    Ik ben blij dat we gewonnen hebben gisteren. Stel dat Twente had gewonnen bij de Fietstassen en wij verloren van Heerenveen, dan zou de match volgende week allesbeslissend geweest zijn. Nu gaan we er gewoon drie punten pakken. Die gasten uit Pluskut zijn niet meer vooruit te branden!

    Typisch: Adje Tiga is nu voor de tweede keer in drie jaar gedegradeerd… ):)
    Ik herken bij Twente heel veel van wat NAC in 2015 was: individueel goede spelers, maar het was geen team. Geen leider in het veld, niemand die de ploeg op sleeptouw nam. Assaidi en Maher zijn volgevreten vedettes, die neem je er extra bij als je al een goed draaiende ploeg hebt (vergelijk de rol van Van Persie bij de Nerds), maar met die gasten op zichzelf zul je nooit een oorlog winnen.
    Ik mag hopen dat ze in Enschede de boel eens lekker saneren. Jammer dat de trouwe sponsors moeten opdraaien voor de schade die door financieel wanbeheer is veroorzaakt. Je zou er mensen individueel voor verantwoordelijk moeten stellen. Maar ja, waar begin je dan? 😕

  • Anoniem

    30 april 2018 - 11:18

    @Hugh

    Dat is m.i. een poteeto – potato discussie. Je bent nu eenmaal vorig seizoen gepromoveerd en dan stel je vanzelfsprekend je doelstellingen bij. Voor mij was "handhaven" genoeg geweest, laat dat voorop staan. Maar communiceer dat dan ook. Als je zelf zegt dat je 40 punten gaat halen en dat worden er maximaal 36, dan heb je je doelstelling niet gehaald. Simpel.

    Google maar eens op "NAC 40 punten". Dan krijg je de doelstelling die NAC zichzelf voor aanvang van dit seizoen oplegde, o.a. https://www.foxsports.nl/video/1894575/doelstelling-van-nac-richten-ons-veertig-punten/

  • Anoniem

    30 april 2018 - 11:41

    Als we even op de site van jullie concullega`s van BSR kijken, dan vind ik dat Maaskant het hier prima verwoordt, los van de vraag of de weggestuurde Maaskant de meest gekwalificeerde persoon is om zo`n oordeel te vellen. Zoals Maaskant denk ik er i.i.g. ook over.

    http://www.bsiderats.nl/maaskant-terechte-keuze-om-afscheid-van-vreven-te-nemen/

  • ennaajseejer

    30 april 2018 - 23:58

    Sympathieke vent, die qua persoon bij NAC past. Maar ook een kritische noot. Gisteren speelde NAC een dijk van een wedstrijd, met Vloet op de bank en Nijholt erin. Daar heeft Vreven precies 32 wedstrijden over gedaan om tot die conclusie te komen, en dat is een beetje lang. En ik ben bang dat als Korte niet geblesseerd was geweest Fernandes ook nog op de bank had zitten wegpieteren.
    Dus helemaal eens met Klaas Bruinsma.
    En zoals NAC gisteren voetbalde met de juiste poppetjes op de juiste plaats hadden ze ook voor de play-offs (Europees dan) kunnen gaan.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
485 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny112thump
wanny99thump
wanny113thump
wanny61thumb
wanny94thump
wanny53thumb
wanny71thump
wanny90thump
wanny87thump
wanny43thumb
wanny124thump
wanny88thump
wanny98thump
wanny128thump
wanny115thump
wanny130thump
wanny105thump
wanny111thump
wanny127thump
wanny80thump
wanny116thump
wanny58thumb
wanny56thumb
wanny120thump
wanny114thump
wanny108thump
wanny121thump
wanny54thumb
wanny48thumb
wanny97thump
wanny55thumb
wanny126thump
wanny49thumb
wanny77thump
wanny65thumb
wanny96thump
wanny41thumb
wanny107thump
wanny95thump
wanny47thumb
wanny93thump
wanny57thumb
wanny92thump
wanny119thump
wanny125thump
wanny77.2thump
wanny60thumb
wanny44thumb
wanny45thumb
wanny101thump
wanny46thumb
wanny85thump
wanny110thump
wanny52thumb
wanny122thump
wanny100thump
wanny64thumb
wanny109thump
wanny39thumb
wanny62thumb
wanny91thump
wanny118thump
wanny117thump
wanny123thump
wanny106thump
wanny104thump
wanny102thump
wanny42thumb
wanny59thumb
wanny63thumb
wanny129thump
wanny50thumb
wanny103thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC de Graafschap (1994)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Eindhoven uitvak (2016)
Nieuw gazonnetje (2008)
Groningen - NAC (2014)
Annie terug (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Schilderij (2017)
Heerenveen uit (2015)
In de hekken bij VVV (2017)
MVV - NAC (2015)
megavlag locos 2013
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Ferry (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Start Red NAC (2011)
Bus uitzwaaien (2017)
Eerste BSR-Redactievergadering
apresski flyer (2012)
Zes bier graag (2016)
Maxime (2015)
NAC-Ajax 2001
NAC muts (2015)
Uitvaart JP (2005)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De vaste opstelling (2016)
Carnaval Bea (2005)
Al together now streaker (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
TitaNAC (2013)
Tokoli spandoek (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Emotie na de promotie (2017)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Hamburg (2008)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Volle Bea (2003)
Forummeeting (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Eerste training seizoen (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Stilbo tours (2010)
Fear spandoek (2016)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Afscheid van As (2002)
Hooligans in Groningen (2006)
Paulitoernooi (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Vlag halfstok (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC AZ 2001
Troyes (2002)
Gepromoveerd (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Fuik Oss 1999
Nooit meer 1e divisie (2006)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Feyenoord-NAC 2001
D'r hed een duif... (2013)
Stiltegebied (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC Ajax (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Making of Megadoek (2012)
Doortje (2013)
NAC - Vitesse (2001)
Rat van Elf (2017)
Toiletten bij Telstar (2007)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Promotie (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC Donar (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC Volendam (2004)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Anticombi VVV (2007)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Bingo Bier (2010)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Oude NAC Museum (2002)
All together now (2002)
Viaductversiering (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Zwemcombi Volendam (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
willem2doekske 2004
Jong geleerd (2017)
Zilvermeeuw (2012)
ACDC in Volendam (2010)
B-Side (2016)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
De Knyp (2015)
Willem II uit (2004)
Dubbeldekker (2011)
Bloemstuk SLM (2003)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Darttoernooi 2004
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Nieuwe grasmat (2013)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
UWD Flyer (2005)
NEC - NAC op P5 (2017)
Stad zonder karakter (2001)
Eupen - NAC (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Volendamse Dijk (2019)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Doekenfeest (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Brabantse nachten (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
UWD Black (2004)
Donar Kebab (2001)
NAC RBC (2005)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Bouw stadion fundering (1995)
Bouw stadion (1994)
Museumavond (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Trouwe musketiers (2013)
Liever dan de eerste (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Spakenburg uit (2014)
NACPraat Radio (2021)
Geef ons onze club terug (2002)
Altijd naar NAC (2019)
Kapan (2009)
Anti Fries UWD (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Liever dan (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Te voet naar RBC (2004)
Uitgeteld (2007)
Bouw Stadion (1994)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Rat van elf trommels (2008)
Maradonny spandoek (2010)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Hein (2011)
Stadionkwartier (2009)
Anti jong teams (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Raise your flag (2021)
Bus uitzwaaien (2014)
Giessen NAC (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Groningen - NAC (1994)
It's for Dominique (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Bulldog spandoek (2004)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Zundert NAC (2004)
Utrecht uit (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
UWD yellow (2007)
St Pauli toernooi (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Ferry-Fiona
Graffiti (2013)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Newcastle NAC (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Videohoes (2003)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Postperron (2001)
30 bier (2002)
Los Muchachos del Breda (2006)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
Taferelen in Villareal (2009)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Cambuur uit (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Fandag 2004 Mommers dart
Oldtimercombi (2005)
stickercultuur-(2012)
No pyro no party (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Vieze rockers (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Pilaarplezier (2014)
Para (2001)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Achilles uit (2016)
Vierwielercombi (2008)
Loting Newcsatle (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
Hel van Enschede (2004)
Avondje NAC (2014)
Trossen los bootcombi (2013)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
NAC RBC vol stadion (2003)
NAC basketbal Conesco (2001)
Glapje (2014)
NAC PSV (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC - W2 tent (2001)
Gele rook (2016)
Strawberry (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
troyesnac (2002)
De Koel (2016)
NAC Museum (2002)
Pannen vol Paella
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Vitesse uit (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC gered (2002)
Sticker gezopen (2017)
Open dag (2014)
Andro Knel Bokaal (2000)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Huldiging (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Newcastle (2003)
Another day at the office (2013)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Den Bosch NAC (1993)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Stickercultuur (2019)
Megavlag (2017)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC-RKC 5-3 (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by