Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met een trainer die de opstelling met bingoballem maakt wint NAC dit soort potjes gewoon niet. Kansloos naar de achtste plaats. En maandag mogen we weer!

12 comments on “Glansloos verloren”

  • sjorro

    22 november 2019 - 23:18

    Iedereen lijkt de weg kwijt te zijn, en niet in de laatste plaats onze trainert….met nog 10 minuten te gaan, 1-1 stand en dan van Anholt erin brengen is raar. En kap nou eens met Verschuren in de laatste linie te zetten, heeft ie niets te zoeken.

  • BATI

    23 november 2019 - 07:57

    We staan gewoon op de juiste plek gezien de kwaliteit die deze selectie heeft. Ajax was op alle fronten beter. Heb het ook liever anders maar dit is nu eenmaal de realiteit. Waar Verschueren ook staat.

    In al die wedstrijden die je in het begin won was de tegenstander vaak ook gelijkwaardig of voetballend beter.

    En ik gun Sydney alles en vind het leuk dat een speler uit de jeugd en regio doorbreekt maar je speelt gewoon met 10 man al wedstrijden achter elkaar. Geef nu Stokkers maar eens 5 wedstrijden achter elkaar een kans.

  • Swieber

    23 november 2019 - 08:12

    Wat mij vooral opviel is dat het leek of er geen plan was.
    Moest vooral van slalommende Boussaid (wie ik overigens geen enkele eindpass of opbouwende pass goed heb zien spelen) en Illic (wat daar nog van te zeggen, het woord aandoenlijk is het eerste wat in me opkomt).

    Ben nooit een voorstander van coach wisselen, maar begin me nu toch wel beetje te storen aan opstellingen en wissels. Natuurlijk, wij zien de heren niet elke dag voetballen en daarom kunnen we er geen mening over hebben etc etc. Maar toch.
    Als je vindt dat van Aanholt niet goed genoeg en daardoor Verschueren rechts zet, en vervolgens van Aanholt inbrengen om….wat exact nog te doen? Boussaid speelde een zeer matige wedstrijd (leek allemaal heel frivool maar rendement was nihil) en had er begin 2e helft gewoon uit gemoeten. Het combineren leverde toen al niets meer op en de paar “lichtpuntjes” kwamen voornamelijk uit opportunistisch voetbal (een voor alle kleinigheden fluitende scheids hielp hier overigens niet bij).
    Persoonlijk had ik dan van Aanholt op rechts gezet, Verschueren als slot op de deur en zonder echt middenveld gaan spelen. Puur ballen naar voren pompen en hopen op een misser in de ajax verdediging of een NAC speler die de bal toevallig goed raakt. Combinerend lukte het toch niet omdat de passing niet snel en precies genoeg was (verdomd weinig persoonlijke duels gewonnen ook tegen fysiek sterk spelende amsterdammers).
    Of het nu aan de spelers lag (geen opdrachten uitvoeren) of aan de coach, ik zie al een paar wedstrijden voetbal dat gebaseerd is op solo’s. Niet op een plan.

    Afijn, stuurlui en de wal. Wat duidelijk is dat we volgend jaar de vrijdagavonden ook vrij kunnen houden.

  • harry b.d.

    23 november 2019 - 10:34

    Huisalp, harde windstoten, 4 graden, restsneeuw,

    Ja brave mensen, we zitten in een financiele, sportieve en online crisis. Het is 1 grote puinhoop. Financieel zitten we volledig klem, TV & sponsorgelden zijn teruggelopen, de aandeelhouders blijven volharden in het aanstellen van onbekwaam en duur personeel, de fouten van Smulders en Goetzee (denk aan Vloet) slaan dit seizoen gaten in de boeken en als klap op de vuurpijl eisen de bezitters nog altijd een volkomen onrealistisch bedrag voor hun aandelen. De opgeschreven waardering van die aandelen is kunstmatig, niet transparant en op geen enkele wijze te rechtvaardigen. Hier ligt de sleutel naar een betere toekomst, maar helaas doen zij er alles aan die zo ver mogelijk weg te begraven. Ons NAC is slachtoffer van een cynisch spelletje koehandel door de kleine Rotterdamse Dalton en zijn entourage.

    De sportieve crisis is het gevolg van het financiele wanbeleid. Wie het spelersbudget halveert en beschouwt als sluitpost op de begroting heeft niet het beste met ons NAC voor. De selectie is totaal niet in balans, bovendien zijn er weer de oude fouten gemaakt van het halen van gasten die de intensiteit van het betaalde voetbal niet aankunnen. Dan raken ze oververmoeid of geblesseerd. Alle ogen zijn nu gericht op commissaris Mark Haarman. Wat vindt hij van de lulverhalen van de Belg met bijwagen ? Was hij onder de indruk van de fabeltjes uit Bobbejaanland ? Was hij overtuigd van de klasse van het manneke pis onder de TD`s ? Hoe kan dit allemaal ? Waarom horen we niets, is er geen enkel leiderschap, geen plan ? We hebben alleen Ruud Brood en zijn knecht. En daar gaat het nu week-in, week-uit de verkeerde kant op. Wie stopt de waanzin van binnenuit ?

    Dan de online crisis. Op de parallelsite is de situatie zelfs gespannen en agressief. Daar waar allerlei webmastertjes met grote egootjes en lange tenen alles doen om het klassiek-bourgondisch-tegendraadse geluid te bannen. Aan NAC DNA hebben de createurs van Mounir TV een gruwelijke hekel. Een haatdragend hipstertje, een hondsbrutale gingerhead, allen zingen zij de gospel van het nieuwe geloof van het evenementenpubliek: avondje NAC 2.0 met supportertjes die het verschil niet kennen tussen van Anholt en van Aanholt.

    Ons NAC duikt op in het rood bij Roda en zij zwijgen. Een Uniekaasverkopertje van de Clubraad neemt zitting in de RvC en zij vinden kritiek daarop ongepast. Diezelfde Clubraad die jarenlang niet 1 kritisch woord opnam in de notulen over de lieden die ons NAC de afgrond in dreven. De bangevers, de klungelaars met hun Cloudflare tooltje vol met bugs zijn diep geraakt door de kritiek op hun gedrag, schenden afspraken en laten vriendjes van de site anoniem schelden op NACmensen. Zogenaamd om de sfeer te bewaken. Hypocrieter is niet mogelijk.

    Het hart voor NAC initiatief dat de deur werd gewezen door de eigenaren was een laatste signaal van hoop op een betere tijd. Maar die hoop vervloog toen zij alles op alles zetten om aan de macht te blijven en die zelfs uit te breiden. De lafaards van de Stichting NOAD hielpen daarbij.

    De hele boel moet op de schop, te beginnen bij het verdwijnen van de bezitters. Niemand pruimt ze nog.

  • Swieber

    23 november 2019 - 11:11

    Op basis van correcte opmerking Hbd, in mijn betoog is v Aanholt = v Anholt (overigens Aanholt in autocorrectie).

  • tonnekebreda

    23 november 2019 - 13:14

    We gaan weer terug naar die ellendig slechte wedstrijden van vorig seizoen en dat in de keukenkelder……het verval is wederom groot en iedereen is de weg kwijt. Zelfs Brood weet niet meer waar hij mee bezig is, Verschueren weer op rechtsachter (moet echt op t middenveld!) en als toppunt van de avond de wissel 5 minuten voor tijd van Van Anholt voor Allouchi terwijl je een doelpunt moet maken om de wedstrijd alsnog te winnen……maar nee dat schijnt niet echt belangrijk te zijn want we blijven lekker balletje breed, terug, breed, terug, keepertje, en ga zo maar door……er is maar 1 woord voor……DRAMA!!

  • Hertog-076

    23 november 2019 - 17:06

    Ondanks de nederlaag vond ik NAC beter dan in de voorgaande wedstrijden.

    Des te teleurstellender vond ik het NAC publiek zelf. Beetje zielloos toekijkend, geen initiatef tonend. Once famous for helping the ploeg over het dode punt. Maar gaf in die moelijke slotfase ook niet thuis. Oh ja, nog wel de moeite kunnen nemen om twee vingers in de mond te nemen voor een fluitconcertje. Applaus voor jezelf. Blijf voortaan thuis joh. Allemaal leuk en aardig, dik 18.000 toeschouwers, maar het helpt ons geen ene flikker verder.

  • Mieshoop

    23 november 2019 - 18:31

    Haalt Brood de kerst?

  • harry b.d.

    24 november 2019 - 10:14

    Ruud Brood haalt zeker de Kerst als trainer van ons NAC. Bd vertikt het mee te gaan met de op een parallelsite opgestarte anti-Brood campagne.

    We hebben alleen Ruud Brood. Je kunt je vraagtekens stellen bij zijn assistent, en verl spelers doen dat ook, maar Brood moet blijven. Wel moet je kijken naar het functioneren van de Friese volkszanger en de Belg. Zeven maanden moesten we wachten op de komst van deze pseudo zwaargewichten en ze hebben er niets van gebakken.

  • shady85

    24 november 2019 - 17:39

    Je ziet duidelijk in de loop der jaren dat het publiek steeds meer passief wordt.
    Het ligt niet alleen aan de slechte resultaten want heb genoeg wedstrijden gezien die kansloos werden verloren maar het dak eraf ging.
    Mensen worden gewoon steeds luier en willen vermaakt worden in deze maakbare samenleving.
    Ik heb er ook geen zin meer in als het zo`n dooie boel is.
    Zeker als ik samen met m`n maat wel vol gas wil inzetten met onze stembanden maar vervolgens van alle kanten worden aangekeken of ik een debiel ben……
    Blijkbaar is dit het nieuwe NAC…….

  • Hugh Hefner

    24 november 2019 - 21:32

    Tja, ik heb het al eerder aangegeven dat de selectie niet toereikend is om mee te doen om de directe promotieplaatsen. Ik snap ook niet waarom mensen vinden dat we daar echt serieus kans op maken. Met deze selectie heb je hoe dan ook niets te zoeken in de eredivisie.
    Ik geloof ook niet dat onze TD iets te verwijten valt. Hij moest eerst een mand vol met rotte appelen zien te lozen. Vervolgens een nagenoeg compleet nieuwe selectie moeten samenstellen. Hij koos daarbij een duidelijke lijn: jonge spelers die kunnen doorgroeien en die te zijner tijd een toegevoegde waarde kunnen hebben. Geen speulers met een deukje dus. Ook geen uitgerangeerde spelers die de sfeer komen verzieken met hun sterallures. Hij had ook de moeilijkheid dat niet iedereen zo maar bij NAC wilde komen voetballen. Hij had een heel andere vijver waaruit hij moest vissen. Met MCI zijn eindelijk eens goede afspraken gemaakt.
    Brood moest er vervolgens een team van maken. Behalve in de thuiswedstrijd tegen Helmond heb ik NAC geen enkele keer overtuigend zien voetballen. In het begin hadden we regelmatig het geluk aan onze zijde, maar tegenwoordig valt het kwartje vaker de andere kant uit. Moet daarom Brood eruit? Zou een andere trainer het beter doen met dit materiaal? En zo ja, wie moet dat dan zijn?
    De Lampjes wonnen vanmiddag voor het eerst sinds begin oktober. Er was geen sprake van eventueel ontslag van Van Bommel. NAC won in dezelfde periode van Emmen in de beker en overtuigend tegen Club Brugge. Klaarblijkelijk kunnen onze jongens nog niet echt met druk omgaan. Tegen Emmen calculeer je een nederlaag in, niemand had vreemd gekeken als we met 4-0 op de ballen hadden gekregen van Club Brugge. Voor mij is er nog geen crisis.
    In de winterstop een centrale verdediger erbij en iemand op het middenveld om de lijnen uit te zetten. Kijken of we Affelay kunnen huren van de Lampjes?
    Het is en blijft een tussenjaar. Je moet nu blijven bouwen aan een hechte selectie. Ik heb geen zin om weer met veel geluk in de nacompetitie te promoveren en dan weer met paniekaankopen je selectie te moeten versterken.

  • harry b.d.

    25 november 2019 - 09:10

    Tussenjaar. Overbruggen. Nog niet klaar voor het grote werk. Aan Team bouwen.

    Gadverdamme mensen. We dolen rond in de krochten van het betaalde voetbal, 6 jaar nadat de achterban een stabiele middenmoter was toegezegd door de huidige eigenaren die op die Basis mochten bij-investeren en de meerderheid pakken.

    Zes jaar later is alles anders: de club ligt op alle fronten achter, geen nieuw stadion project, een jeugdopleiding die geen progressie boekt en een eerste elftal dat de ene vernedering na de andere oploopt.

    Van Aalst, van Weelde en Burema moeten zo spoedig mogelijk hun aandelen inleveren en vertrekken voordat ook de hondstrouwe achterban er de brui aan geeft en niet meer komt opdagen.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny47thumb
wanny87thump
wanny115thump
wanny107thump
wanny48thumb
wanny93thump
wanny46thumb
wanny94thump
wanny77.2thump
wanny85thump
wanny125thump
wanny127thump
wanny55thumb
wanny120thump
wanny77thump
wanny56thumb
wanny116thump
wanny111thump
wanny96thump
wanny129thump
wanny57thumb
wanny101thump
wanny95thump
wanny117thump
wanny104thump
wanny99thump
wanny106thump
wanny53thumb
wanny59thumb
wanny92thump
wanny108thump
wanny130thump
wanny45thumb
wanny80thump
wanny102thump
wanny128thump
wanny44thumb
wanny88thump
wanny65thumb
wanny112thump
wanny41thumb
wanny90thump
wanny113thump
wanny49thumb
wanny100thump
wanny105thump
wanny39thumb
wanny109thump
wanny114thump
wanny52thumb
wanny124thump
wanny97thump
wanny54thumb
wanny118thump
wanny71thump
wanny91thump
wanny122thump
wanny121thump
wanny50thumb
wanny126thump
wanny123thump
wanny64thumb
wanny42thumb
wanny43thumb
wanny58thumb
wanny61thumb
wanny98thump
wanny103thump
wanny62thumb
wanny63thumb
wanny110thump
wanny60thumb
wanny119thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Ferry (2002)
Troyes (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Dubbeldekker (2011)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Eupen - NAC (2015)
Cambuur uit (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Another day at the office (2013)
Bingo Bier (2010)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Graafschap-NAC (2001)
NAC muts (2015)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Groningen - NAC (1994)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Doekenfeest (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Maxime (2015)
apresski flyer (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Anticombi VVV (2007)
Afscheid van As (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
Utrecht bus uit (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
UWD yellow (2007)
Fortuna - NAC (2001)
Alkmaarderhout (2004)
Giessen NAC (2003)
Videohoes (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
Donar Kebab (2001)
Pilaarplezier (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Ferry-Fiona
Loting Newcsatle (2003)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Brabantse nachten (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
D'r hed een duif... (2013)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Liever dan (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Zilvermeeuw (2012)
Postperron (2001)
Stilbo tours (2010)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Vierwielercombi (2008)
Trouwe musketiers (2013)
NAC gered (2002)
Bouw Stadion (1994)
Oude NAC Museum (2002)
Graffiti (2013)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Rookpotten Demodag (2005)
Onze steun en toeverlaat (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Achilles uit (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
De Koel (2016)
All together now (2002)
Jong geleerd (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Jong NAC - Roda (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC Ajax (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Trossen los bootcombi (2013)
Strawberry (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
troyesnac (2002)
Bus uitzwaaien (2017)
Stickercultuur (2019)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Los Muchachos del Breda (2006)
ACDC in Volendam (2010)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Anti jong teams (2017)
willem2doekske 2004
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC-Ajax 2001
Start Red NAC (2011)
30 bier (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
SLM ramp herdenking (2003)
Viaductversiering (2003)
Utrecht uit (2004)
UWD Flyer (2005)
Vitesse uit (2004)
Pannen vol Paella
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Glapje (2014)
Museumavond (2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Stad zonder karakter (2001)
Te voet naar RBC (2004)
Raise your flag (2021)
NEC - NAC op P5 (2017)
NAC Volendam (2004)
Gele rook (2016)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
No pyro no party (2008)
Darttoernooi 2004
Nieuwe grasmat (2013)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Zundert NAC (2004)
Para (2001)
Paulitoernooi (2007)
NAC Donar (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Taferelen in Villareal (2009)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Avondje NAC (2014)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC - Vitesse (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Forumavond Technisch (2003)
Groningen - NAC (2014)
Sticker gezopen (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Stiltegebied (2005)
Willem II uit (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Vieze rockers (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Andro Knel Bokaal (2000)
megavlag locos 2013
Fakkels NAC Ajax (2008)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
Zwemcombi Volendam (2016)
NAC Museum (2002)
Stadionkwartier (2009)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Rat van elf trommels (2008)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Uitvaart JP (2005)
Bouw stadion fundering (1995)
Newcastle NAC (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Nooit meer 1e divisie (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC RBC (2005)
Schilderij (2017)
Annie terug (2004)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Vlag halfstok (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Open dag (2014)
Oldtimercombi (2005)
Forummeeting (2004)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC Tattoo lip (2014)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Heerenveen uit (2015)
MVV - NAC (2015)
Hein (2011)
Bouw stadion (1994)
Newcastle (2003)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NAC PSV (2001)
NAC - W2 tent (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Den Bosch NAC (1993)
It's for Dominique (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Making of Megadoek (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Hamburg (2008)
NAC RBC vol stadion (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
NAC AZ 2001
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Huldiging (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NACPraat Radio (2021)
Uitgeteld (2007)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC logo op stadion (2013)
In de hekken bij VVV (2017)
Gepromoveerd (2017)
Slierten slierten slierten (2010)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Altijd naar NAC (2019)
Fear spandoek (2016)
Eindhoven uitvak (2016)
Anticombi naar Volendam (2016)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Fuik Oss 1999
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
De Knyp (2015)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
B-Side (2016)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Locos bus naar VVV (2016)
Rat van Elf (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
St Pauli toernooi (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Zes bier graag (2016)
Spakenburg uit (2014)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Bloemstuk SLM (2003)
Maradonny spandoek (2010)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Volendamse Dijk (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
UWD Black (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
Carnaval Bea (2005)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Promotie (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Volle Bea (2003)
Cheerleaders basketbal (2001)
Tokoli spandoek (2002)
Megavlag (2017)
Hel van Enschede (2004)
Al together now streaker (2002)
FujiFilm Stadion (2000)
stickercultuur-(2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Doortje (2013)
Liever dan de eerste (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Stadionverherbouwing (2010)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Kapan (2009)
Biertje in Cafe Bak (2012)
TitaNAC (2013)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
De vaste opstelling (2016)
Volle bak bij NAC (2015)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by