Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met een trainer die de opstelling met bingoballem maakt wint NAC dit soort potjes gewoon niet. Kansloos naar de achtste plaats. En maandag mogen we weer!

12 comments on “Glansloos verloren”

  • sjorro

    22 november 2019 - 23:18

    Iedereen lijkt de weg kwijt te zijn, en niet in de laatste plaats onze trainert….met nog 10 minuten te gaan, 1-1 stand en dan van Anholt erin brengen is raar. En kap nou eens met Verschuren in de laatste linie te zetten, heeft ie niets te zoeken.

  • BATI

    23 november 2019 - 07:57

    We staan gewoon op de juiste plek gezien de kwaliteit die deze selectie heeft. Ajax was op alle fronten beter. Heb het ook liever anders maar dit is nu eenmaal de realiteit. Waar Verschueren ook staat.

    In al die wedstrijden die je in het begin won was de tegenstander vaak ook gelijkwaardig of voetballend beter.

    En ik gun Sydney alles en vind het leuk dat een speler uit de jeugd en regio doorbreekt maar je speelt gewoon met 10 man al wedstrijden achter elkaar. Geef nu Stokkers maar eens 5 wedstrijden achter elkaar een kans.

  • Swieber

    23 november 2019 - 08:12

    Wat mij vooral opviel is dat het leek of er geen plan was.
    Moest vooral van slalommende Boussaid (wie ik overigens geen enkele eindpass of opbouwende pass goed heb zien spelen) en Illic (wat daar nog van te zeggen, het woord aandoenlijk is het eerste wat in me opkomt).

    Ben nooit een voorstander van coach wisselen, maar begin me nu toch wel beetje te storen aan opstellingen en wissels. Natuurlijk, wij zien de heren niet elke dag voetballen en daarom kunnen we er geen mening over hebben etc etc. Maar toch.
    Als je vindt dat van Aanholt niet goed genoeg en daardoor Verschueren rechts zet, en vervolgens van Aanholt inbrengen om….wat exact nog te doen? Boussaid speelde een zeer matige wedstrijd (leek allemaal heel frivool maar rendement was nihil) en had er begin 2e helft gewoon uit gemoeten. Het combineren leverde toen al niets meer op en de paar “lichtpuntjes” kwamen voornamelijk uit opportunistisch voetbal (een voor alle kleinigheden fluitende scheids hielp hier overigens niet bij).
    Persoonlijk had ik dan van Aanholt op rechts gezet, Verschueren als slot op de deur en zonder echt middenveld gaan spelen. Puur ballen naar voren pompen en hopen op een misser in de ajax verdediging of een NAC speler die de bal toevallig goed raakt. Combinerend lukte het toch niet omdat de passing niet snel en precies genoeg was (verdomd weinig persoonlijke duels gewonnen ook tegen fysiek sterk spelende amsterdammers).
    Of het nu aan de spelers lag (geen opdrachten uitvoeren) of aan de coach, ik zie al een paar wedstrijden voetbal dat gebaseerd is op solo’s. Niet op een plan.

    Afijn, stuurlui en de wal. Wat duidelijk is dat we volgend jaar de vrijdagavonden ook vrij kunnen houden.

  • harry b.d.

    23 november 2019 - 10:34

    Huisalp, harde windstoten, 4 graden, restsneeuw,

    Ja brave mensen, we zitten in een financiele, sportieve en online crisis. Het is 1 grote puinhoop. Financieel zitten we volledig klem, TV & sponsorgelden zijn teruggelopen, de aandeelhouders blijven volharden in het aanstellen van onbekwaam en duur personeel, de fouten van Smulders en Goetzee (denk aan Vloet) slaan dit seizoen gaten in de boeken en als klap op de vuurpijl eisen de bezitters nog altijd een volkomen onrealistisch bedrag voor hun aandelen. De opgeschreven waardering van die aandelen is kunstmatig, niet transparant en op geen enkele wijze te rechtvaardigen. Hier ligt de sleutel naar een betere toekomst, maar helaas doen zij er alles aan die zo ver mogelijk weg te begraven. Ons NAC is slachtoffer van een cynisch spelletje koehandel door de kleine Rotterdamse Dalton en zijn entourage.

    De sportieve crisis is het gevolg van het financiele wanbeleid. Wie het spelersbudget halveert en beschouwt als sluitpost op de begroting heeft niet het beste met ons NAC voor. De selectie is totaal niet in balans, bovendien zijn er weer de oude fouten gemaakt van het halen van gasten die de intensiteit van het betaalde voetbal niet aankunnen. Dan raken ze oververmoeid of geblesseerd. Alle ogen zijn nu gericht op commissaris Mark Haarman. Wat vindt hij van de lulverhalen van de Belg met bijwagen ? Was hij onder de indruk van de fabeltjes uit Bobbejaanland ? Was hij overtuigd van de klasse van het manneke pis onder de TD`s ? Hoe kan dit allemaal ? Waarom horen we niets, is er geen enkel leiderschap, geen plan ? We hebben alleen Ruud Brood en zijn knecht. En daar gaat het nu week-in, week-uit de verkeerde kant op. Wie stopt de waanzin van binnenuit ?

    Dan de online crisis. Op de parallelsite is de situatie zelfs gespannen en agressief. Daar waar allerlei webmastertjes met grote egootjes en lange tenen alles doen om het klassiek-bourgondisch-tegendraadse geluid te bannen. Aan NAC DNA hebben de createurs van Mounir TV een gruwelijke hekel. Een haatdragend hipstertje, een hondsbrutale gingerhead, allen zingen zij de gospel van het nieuwe geloof van het evenementenpubliek: avondje NAC 2.0 met supportertjes die het verschil niet kennen tussen van Anholt en van Aanholt.

    Ons NAC duikt op in het rood bij Roda en zij zwijgen. Een Uniekaasverkopertje van de Clubraad neemt zitting in de RvC en zij vinden kritiek daarop ongepast. Diezelfde Clubraad die jarenlang niet 1 kritisch woord opnam in de notulen over de lieden die ons NAC de afgrond in dreven. De bangevers, de klungelaars met hun Cloudflare tooltje vol met bugs zijn diep geraakt door de kritiek op hun gedrag, schenden afspraken en laten vriendjes van de site anoniem schelden op NACmensen. Zogenaamd om de sfeer te bewaken. Hypocrieter is niet mogelijk.

    Het hart voor NAC initiatief dat de deur werd gewezen door de eigenaren was een laatste signaal van hoop op een betere tijd. Maar die hoop vervloog toen zij alles op alles zetten om aan de macht te blijven en die zelfs uit te breiden. De lafaards van de Stichting NOAD hielpen daarbij.

    De hele boel moet op de schop, te beginnen bij het verdwijnen van de bezitters. Niemand pruimt ze nog.

  • Swieber

    23 november 2019 - 11:11

    Op basis van correcte opmerking Hbd, in mijn betoog is v Aanholt = v Anholt (overigens Aanholt in autocorrectie).

  • tonnekebreda

    23 november 2019 - 13:14

    We gaan weer terug naar die ellendig slechte wedstrijden van vorig seizoen en dat in de keukenkelder……het verval is wederom groot en iedereen is de weg kwijt. Zelfs Brood weet niet meer waar hij mee bezig is, Verschueren weer op rechtsachter (moet echt op t middenveld!) en als toppunt van de avond de wissel 5 minuten voor tijd van Van Anholt voor Allouchi terwijl je een doelpunt moet maken om de wedstrijd alsnog te winnen……maar nee dat schijnt niet echt belangrijk te zijn want we blijven lekker balletje breed, terug, breed, terug, keepertje, en ga zo maar door……er is maar 1 woord voor……DRAMA!!

  • Hertog-076

    23 november 2019 - 17:06

    Ondanks de nederlaag vond ik NAC beter dan in de voorgaande wedstrijden.

    Des te teleurstellender vond ik het NAC publiek zelf. Beetje zielloos toekijkend, geen initiatef tonend. Once famous for helping the ploeg over het dode punt. Maar gaf in die moelijke slotfase ook niet thuis. Oh ja, nog wel de moeite kunnen nemen om twee vingers in de mond te nemen voor een fluitconcertje. Applaus voor jezelf. Blijf voortaan thuis joh. Allemaal leuk en aardig, dik 18.000 toeschouwers, maar het helpt ons geen ene flikker verder.

  • Mieshoop

    23 november 2019 - 18:31

    Haalt Brood de kerst?

  • harry b.d.

    24 november 2019 - 10:14

    Ruud Brood haalt zeker de Kerst als trainer van ons NAC. Bd vertikt het mee te gaan met de op een parallelsite opgestarte anti-Brood campagne.

    We hebben alleen Ruud Brood. Je kunt je vraagtekens stellen bij zijn assistent, en verl spelers doen dat ook, maar Brood moet blijven. Wel moet je kijken naar het functioneren van de Friese volkszanger en de Belg. Zeven maanden moesten we wachten op de komst van deze pseudo zwaargewichten en ze hebben er niets van gebakken.

  • shady85

    24 november 2019 - 17:39

    Je ziet duidelijk in de loop der jaren dat het publiek steeds meer passief wordt.
    Het ligt niet alleen aan de slechte resultaten want heb genoeg wedstrijden gezien die kansloos werden verloren maar het dak eraf ging.
    Mensen worden gewoon steeds luier en willen vermaakt worden in deze maakbare samenleving.
    Ik heb er ook geen zin meer in als het zo`n dooie boel is.
    Zeker als ik samen met m`n maat wel vol gas wil inzetten met onze stembanden maar vervolgens van alle kanten worden aangekeken of ik een debiel ben……
    Blijkbaar is dit het nieuwe NAC…….

  • Hugh Hefner

    24 november 2019 - 21:32

    Tja, ik heb het al eerder aangegeven dat de selectie niet toereikend is om mee te doen om de directe promotieplaatsen. Ik snap ook niet waarom mensen vinden dat we daar echt serieus kans op maken. Met deze selectie heb je hoe dan ook niets te zoeken in de eredivisie.
    Ik geloof ook niet dat onze TD iets te verwijten valt. Hij moest eerst een mand vol met rotte appelen zien te lozen. Vervolgens een nagenoeg compleet nieuwe selectie moeten samenstellen. Hij koos daarbij een duidelijke lijn: jonge spelers die kunnen doorgroeien en die te zijner tijd een toegevoegde waarde kunnen hebben. Geen speulers met een deukje dus. Ook geen uitgerangeerde spelers die de sfeer komen verzieken met hun sterallures. Hij had ook de moeilijkheid dat niet iedereen zo maar bij NAC wilde komen voetballen. Hij had een heel andere vijver waaruit hij moest vissen. Met MCI zijn eindelijk eens goede afspraken gemaakt.
    Brood moest er vervolgens een team van maken. Behalve in de thuiswedstrijd tegen Helmond heb ik NAC geen enkele keer overtuigend zien voetballen. In het begin hadden we regelmatig het geluk aan onze zijde, maar tegenwoordig valt het kwartje vaker de andere kant uit. Moet daarom Brood eruit? Zou een andere trainer het beter doen met dit materiaal? En zo ja, wie moet dat dan zijn?
    De Lampjes wonnen vanmiddag voor het eerst sinds begin oktober. Er was geen sprake van eventueel ontslag van Van Bommel. NAC won in dezelfde periode van Emmen in de beker en overtuigend tegen Club Brugge. Klaarblijkelijk kunnen onze jongens nog niet echt met druk omgaan. Tegen Emmen calculeer je een nederlaag in, niemand had vreemd gekeken als we met 4-0 op de ballen hadden gekregen van Club Brugge. Voor mij is er nog geen crisis.
    In de winterstop een centrale verdediger erbij en iemand op het middenveld om de lijnen uit te zetten. Kijken of we Affelay kunnen huren van de Lampjes?
    Het is en blijft een tussenjaar. Je moet nu blijven bouwen aan een hechte selectie. Ik heb geen zin om weer met veel geluk in de nacompetitie te promoveren en dan weer met paniekaankopen je selectie te moeten versterken.

  • harry b.d.

    25 november 2019 - 09:10

    Tussenjaar. Overbruggen. Nog niet klaar voor het grote werk. Aan Team bouwen.

    Gadverdamme mensen. We dolen rond in de krochten van het betaalde voetbal, 6 jaar nadat de achterban een stabiele middenmoter was toegezegd door de huidige eigenaren die op die Basis mochten bij-investeren en de meerderheid pakken.

    Zes jaar later is alles anders: de club ligt op alle fronten achter, geen nieuw stadion project, een jeugdopleiding die geen progressie boekt en een eerste elftal dat de ene vernedering na de andere oploopt.

    Van Aalst, van Weelde en Burema moeten zo spoedig mogelijk hun aandelen inleveren en vertrekken voordat ook de hondstrouwe achterban er de brui aan geeft en niet meer komt opdagen.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
498 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny60thumb
wanny56thumb
wanny113thump
wanny112thump
wanny108thump
wanny94thump
wanny58thumb
wanny114thump
wanny55thumb
wanny111thump
wanny128thump
wanny105thump
wanny49thumb
wanny115thump
wanny63thumb
wanny52thumb
wanny116thump
wanny59thumb
wanny87thump
wanny77.2thump
wanny110thump
wanny93thump
wanny91thump
wanny53thumb
wanny100thump
wanny95thump
wanny103thump
wanny45thumb
wanny77thump
wanny126thump
wanny61thumb
wanny117thump
wanny42thumb
wanny118thump
wanny106thump
wanny62thumb
wanny57thumb
wanny125thump
wanny44thumb
wanny92thump
wanny98thump
wanny41thumb
wanny97thump
wanny71thump
wanny119thump
wanny109thump
wanny46thumb
wanny54thumb
wanny121thump
wanny129thump
wanny101thump
wanny90thump
wanny120thump
wanny122thump
wanny96thump
wanny130thump
wanny88thump
wanny104thump
wanny65thumb
wanny107thump
wanny80thump
wanny39thumb
wanny123thump
wanny85thump
wanny124thump
wanny99thump
wanny48thumb
wanny50thumb
wanny102thump
wanny47thumb
wanny43thumb
wanny64thumb
wanny127thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Nieuwe grasmat (2013)
Hein (2011)
NAC Volendam (2004)
ACDC in Volendam (2010)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Kielegat Kesjoewals (2016)
UWD Black (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Training bij Dennenlucht (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC - W2 tent (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Achilles uit (2016)
Jong NAC - Roda (2007)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Utrecht uit (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Omwisselen Graafschap (2011)
Heerenveen uit (2015)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Videohoes (2003)
NAC basketbal Conesco (2001)
Spakenburg uit (2014)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Another day at the office (2013)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Al together now streaker (2002)
Avondje NAC (2014)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC - Vitesse (2001)
Volle bak bij NAC (2015)
Slierten slierten slierten (2010)
Kapan (2009)
Bloemstuk SLM (2003)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Anticombi VVV (2007)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Pannen vol Paella
Megavlag (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Fuik Oss 1999
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Uitvaart JP (2005)
SLM ramp herdenking (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Maradonny spandoek (2010)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC Donar (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
Eupen - NAC (2015)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Ferry (2002)
Newcastle (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Groningen - NAC (2014)
Newcastle NAC (2003)
NAC PSV (2001)
Paulitoernooi (2007)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC gered (2002)
Rat van elf trommels (2008)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Fandag 2004 Mommers dart
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Brabantse nachten (2004)
Doortje (2013)
Stiltegebied (2005)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC muts (2015)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Darttoernooi 2004
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
megavlag locos 2013
Gele rook (2016)
Postperron (2001)
Forummeeting (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Bus uitzwaaien (2017)
Rat van Elf (2017)
willem2doekske 2004
Op bezoek bij Ross County (2017)
Altijd naar NAC (2019)
Plaatsing scorebord (2004)
Carnaval Bea (2005)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Doekenfeest (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
TitaNAC (2013)
Forummeeting in de Pint (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Making of Megadoek (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Zilvermeeuw (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Zes bier graag (2016)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Sticker gezopen (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
No pyro no party (2008)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Gepromoveerd (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
NAC RBC (2005)
Stilbo tours (2010)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Maxime (2015)
Glapje (2014)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Groningen - NAC (1994)
Start Red NAC (2011)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Anti Fries UWD (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Jong geleerd (2017)
Raise your flag (2021)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Willem II uit (2004)
Para (2001)
Vierwielercombi (2008)
Volendamse Dijk (2019)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Uitgeteld (2007)
Bouw Stadion (1994)
Liever dan de eerste (2004)
Viaductversiering (2003)
Open dag (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Hel van Enschede (2004)
De Koel (2016)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Stadionkwartier (2009)
Anticombi naar Volendam (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Strawberry (2003)
Bingo Bier (2010)
MVV - NAC (2015)
Troyes (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Graffiti (2013)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Oude NAC Museum (2002)
De Knyp (2015)
NAC Museum (2002)
Trouwe musketiers (2013)
Bouw stadion (1994)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
apresski flyer (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Pilaarplezier (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Bulldog spandoek (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Anti jong teams (2017)
Stop het wanbeleid (2002)
troyesnac (2002)
Vitesse uit (2004)
In de hekken bij VVV (2017)
30 bier (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Stad zonder karakter (2001)
Volle Bea (2003)
Utrecht bus uit (2004)
NAC AZ 2001
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC Ajax (2004)
Zundert NAC (2004)
Oltmans spandoek kerk (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Stickercultuur (2019)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Annie terug (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Schilderij (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC Tattoo lip (2014)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
B-Side (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Giessen NAC (2003)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Trossen los bootcombi (2013)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vlag halfstok (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Huldiging (2017)
Fear spandoek (2016)
Promotie (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Hamburg (2008)
Dubbeldekker (2011)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Forumavond Technisch (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
It's for Dominique (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Afscheid van As (2002)
Ferry-Fiona
St Pauli toernooi (2014)
Oldtimercombi (2005)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Donar Kebab (2001)
Museumavond (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Liever dan (2004)
NACPraat Radio (2021)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
UWD yellow (2007)
De vaste opstelling (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Feyenoord-NAC 2001
NEC - NAC op P5 (2017)
UWD Flyer (2005)
Fortuna - NAC (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Geef ons onze club terug (2002)
stickercultuur-(2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Vieze rockers (2001)
All together now (2002)
Cambuur uit (2014)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC-Ajax 2001
Eindhoven uitvak (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by