Güvenc blijft, Leemans vertrekt en Gladon op de verlanglijst
Assistent trainer Serdal Güvenc mag blijven. De Belg krijgt een tweejarig contract aangeboden als assistent van Hoefkens. De rotte appels in de staf waren dus de Pool en de Hongaar, naar nu blijkt.
Clint Leemans was nog met NAC in gesprek over een contractverlenging, maar kreeg deze middag te horen dat het er niet in zit voor hem. Zijn lage impact en hoge salaris zullen daar ongetwijfeld aan ten grondslag liggen.
In de verjongingsslag die NAC wil maken wint NAC 4 jaar. Van een 38-jarige spits naar een 34-jarige. Als we de wandelgangen mogen geloven is Paul Gladon inmiddels in het stadion gesignaleerd.




25 comments on “Güvenc blijft, Leemans vertrekt en Gladon op de verlanglijst”
harry b.d.
Wat klein bier moet links en rechts vertrekken, de verantwoordelijken blijven allemaal zitten.
Tony van Heemschut
Komt er dan ook een veteranen damesteam? #durftevragen
Bredaaaa
Wanbeleid 1e klasse met Gladon. Wtf is gladon. Prima besluit dat leemans weg moet. Wat was dat een nietszeggende speler. Wat guvenc betreft is het altijd goed om een succesvolle set piece coach te hebben. Het verschrikkelijke transferbeleid van peter en remco gaat maar door.
Lennon
Lieve hemel Paul Gladon…Maas gaat maar door met geld verspillen.
Meneer de uil
Een prima spits ooit, maar kom op. 34 jaar!!!! Het is geen Linssen.
Mijn tip aan reulen. Wegwezen maat. Jij krijgt nooit een kans. Ze gaan geen 34jarige spits (met n hoog salaris ) halen om op de bank te zetten.
Brecht uit
NAC=Breda=KûT
ennaojseejer
Maas flapdrol 1e klas. Het gaat een lang en zwaar jaar worden met alle clowns die op het pluche bij NAC zijn blijven zitten.
Zoals iemand anders schreef: een zwaargewicht het technische beleid bij NAC laten doorlichten is de enige oplossing. Maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk, want ze werken allemaal zo fijn samen….
@....
Gladon inderdaad niet een naam waar je direct van onder de indruk geraakt.
Bredaaaa
Who is next??? Mats seuntjens??? Haha ipv afrikaanse ex top spelers, maar over the top eredivisie spelers halen die tegen het voetbal pensioen aanzitten. Gladon, mats seuntjens. Wie nog meer? Kramer erbij? Kan die peter maas niet anders dan met gladon aankomen??
Onze super td die salama bracht naar NAC.
Die lekker blijft en remco ook. Remco die getekend heeft dat Sidney gratis weg mocht.
Bonanza
4 maanden geleden kon ie cashen maar mocht ie niet, nu wordt ie bedankt. Lekkere werkgever
Bogdanovic
De directie is totaal ongeschikt en heeft mede de degradatie veroorzaakt, niet ingrijpen en in de winterstop paniek aankopen
Wordt het nog wat aankomend seizoen?
Leemans kan het niet meer belopen, zeker in de KKD. Juiste keuze. Paar sterke, jonge en fitte gasten moeten er komen met longen van een paard.
harry b.d.
Remcoo en zijn Petertje hebben zelf geen cent ingeleverd. Zij vragen van de achterban wel een fors offer: hou het nog een jaar met ons en met deze trainer uit en dan komt alles goed.
Er rest dus maar 1 vraag aan de heren: wat doen jullie hier nog?
Xalò, 32 graden op komst.
Beter de Laat dan nooit
Na Edwin de Graaf hebben we eigenlijk nooit meer een box-to-box player gehad. Dit is wel het type speler dat NAC vaak pijn doet. Zou fijn zijn als we er zelf weer een hebben. Naast een niet scorende spits blinken ook onze middenvelders niet uit in scorend vermogen. Dat soort spelers moeten toch in de 2e divisie te vinden zijn?
@….
Tsja. Met NAC=Breda kozen de meeste supporters zeer duidelijk voor lokaal klein bier. En dan kom je uit waar we uit zijn gekomen. Of denkt er nog iemand dat dit allemaal pech en toeval is ? Op dit niveau dan verder redenerend. Gladon zie ik wel in staat in de keuken een goaltje of tien te maken. Soms in de basis dikwijls invaller. Misschien paar meer misschien paar minder. Verder mag je aan TD en AD een schriftelijke vraag stellen. Valt me mee dat het gebruikelijk legertje enthousiastelingen nog niet is gaan roepen “ dat je daar met je kritische vraag moet zijn.”
Tony van Heemschut
De meeste voetbalclubs in het Nederlandse betaald voetbal hebben lokale eigenaren. Het is een beetje flauw om daar maar (in bijna ieder bericht dat je plaatst) over bezig te blijven, Tip.
We hebben een goede “driehoek” nodig van RvC-beleidsman technische zaken, een TD en een Trainer. Als je dat op de rit krijgt kan je geld gaan genereren vanuit de voetbaltak. Marktwaarde op het veld, en stapje voor stapje doorselecteren. Wat NAC al 15 jaar heel slecht doet (vorige eigenaren en constructies dus ook), is deze driehoek aanstellen. De laatste bestuurders en TD’s waren flops. De Pierre/Maas Combinatie had het ook niet en Hoefkens is een ongeleid projectiel. Stel goede mensen aan, en het komt goed. Daar ben ik van overtuigd.
Je moet als NAC stabiel tussen plaats 10 en 15 in de ere kunnen draaien. Maar dan moet je wel de juiste mensen aanstellen. Dat Maas nu bijvoorbeeld weer met Gladon bezig is, verbaast mij ook niet. Dat is pure kapitaalsvernietiging en de focus moet ook totaal niet op die positie liggen.
deraas
SvH gratis laten gaan met nog een halfjaar contract. En dan nu een 34 jarige spits halen met hetzelfde moyenne, alleen in 33 wedstrijden. Zonder enige restwaarde. Schiet mij maar lek. Dit kan allemaal zomaar. Alleen bij Nac. Werkelijk schandalig. Wat een amateurisme.
Nick
Ik deel de meningen van De Raas en Tony bovenstaande berichten. De druk wordt met iedere beslissing groter. Door de onvoorspelbaarheid van de KKD lijkt alles uitstel van executie. Of worden we positief verrast?
Mick J
Leemans met een belletje afgeserveerd
LAFAARDIGE manier van handelen.
SCHANDALIG .
Deze lui moeten nu een professionele
club runnen.
Zo ga je nog niet met je hond om.
M O V E N !!!!!!!!!
Tony van Heemschut
Als Leemans op Ibiza of Kreta zit, moeten hem dan achterna reizen om op te zeggen?
MickJl
@ TvH
Uw reactie is uit de duim gezogen.
Hij was compleet verrast en teleurgesteld,
Hoe ik dat weet, met stelligheid deze reactie.
.
Tony van Heemschut
@Mick
In de winterstop wilde Clint nog weg. Nu wil hij dan ineens weer blijven. Ze hadden hem wel al veel eerder duidelijkheid moeten geven, maar Maas is niet de snelste met zijn beslissingen.
ELITEPAUPER
Dat hij van de winter met alle blessures in de verdediging niet weg mocht was logisch, voor het middenveld komt hij te kort. Zeker in de KKD. Verdedigend was het aardig, maar zeker niet hoogstaand. Tel daar bij op dat Clint een oud wijf in de media is en voor elke scheet Blauwhof belt. Ik had hem ook nu per telefoon de deur uitgezet. Dag Clint. Houdoe en bedankt….
Gladon is leuk als pinchhitter en ervaring naast die ukkies. Reulen z’n ballen zijn het afgelopen seizoen pas ingedaald. Rustig aan met dat ventje. Laat Soumano maar rijpen en volgend seizoen voor 1 miljoen of meer de deur uit.
harry b.d.
Naam = Juichen !
Zo zal het de komende tijd weer gaan. Tot de bal gaat rollen en de met tromgeroffel aangekondigde Versterkingen allemaal Verzwakkingen bleken. Of maximaal het zelfde.
nacorakel
Ach, het aloude juichen is terug. Waarvan akte.