Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het duurt te lang…

 

Vanmorgen kopte de krant dat de aanstaande Amerikaanse eigenaar Ton Lokhoff heeft benaderd voor een functie binnen het nieuwe NAC. Voor welke functie Mister NAC is benaderd laat Blanco in het midden. Wel vertelt de journalist dat de Amerikanen maar liefst 20 miljoen in de club willen steken, waarvan vijf miljoen naar de aandeelhouders gaat. Dit zouden ‘ingewijden’ en ‘bronnen dicht bij het vuur’ aan BN/De Stem hebben gemeld. Wie deze bronnen zijn is niet bekend, maar vast staat dat het niet om de aandeelhouders (groot en klein), niet om Manders, niet om de RvC en niet om Lokhoff zelf gaat. En met de geheimhoudingsboete in het achterhoofd lijkt het er eerder op dat de bronnen van Blanco Quick en Flupke zijn en dat de krant probeert een reactie uit te lokken van de mensen die wel van het traject op de hoogte zijn, dat dat er daadwerkelijk gelekt wordt vanuit de procedure.

Begin oktober  meldden de aandeelhouders dat er exclusiviteit was bereikt met maar één partij. Met die partij zou de Due Dilligence worden opgestart, waarna een binding offer werd verwacht ergens in november. Als alles goed verloopt dan zou dus nu ongeveer de koop rond zijn en de laatste formaliteiten worden afgerond. Niets is echter minder waar.

Waar de krant denkt dat Lokhoff terug naar NAC komt en de koper een Amerikaanse partij is denken wij dat de onderhandelingen faliekant mislukt zijn en dat de Amerikaanse partij naar Den Haag is verkast. Vrij vertaald: er is helemaal geen Amerikaan bereid om NAC te kopen, laat staan 20 miljoen in de club te steken. Of dit komt door de vraagprijs van de aandeelhouders, de uitkomsten van het boekenonderzoek  of de angst voor Stichting NOAD is ongewis. Maar normaal gesproken had de koop al lang rond moeten zijn.

Nu dat niet zo is concluderen we dat de partij is afgehaakt of voorlopig is afgehaakt. En dat de nummer twee tot en met de nummer vijf van de ‘final five’  weer in de race zijn. Of dit gunstig is voor NAC? Dat zal de tijd leren. Het zou fijn zijn als er de komende weken vorderingen gemaakt worden, zodat deze winter capabele mensen kunnen starten om nog wat van dit decennium te maken. We weten dat ze klaar staan en bereid zijn in te stappen.

De club opnieuw in de etalage? We lezen het vast wel op marktplaats of we zien wel een crossminds-mailtje voorbij komen. Of een tikkie. Zolang het maar ‘het beste voor NAC‘ is.

 

 

 

19 comments on “Het duurt te lang…”

  • M

    25 november 2021 - 21:44

    Dit duurt zeker te lang. En dat is niet in het voordeel van NAC en ons als supporters.
    Als we hiermee de amerikanen buiten houden dan is dat positief, die hebben natuurlijk niets met NAC te maken, maar wie is er dan daadkrachtig en kapitaalkrachtig genoeg om in te stappen?

  • Zwijndrechtse NACster

    25 november 2021 - 22:52

    Stel een ultimatum, dreig met passende maatregelen en hang spandoekjes op.

    Dat heeft ons de laatste keer ook veel gebracht en naar het rechterrijtje vd KKD geleid.

  • harry b.d.

    25 november 2021 - 23:21

    Zo’n cowboyhoed.

    Schei uit mensen. Dit lijkt helemaal nergens op. Het is bijna 26 november en er is gewoon geen deal. De KNVB weet nog van niks en de Stichting NOAD zijn die al akkoord of hebben die de plannen ook nog niet eens gezien?

    Het is onprofessioneel allemaal. Over de rug van sponsoren en supporters. In de hoop, de overtuiging, dat ze er mee weg kunnen komen.

    Lago Lugano, motregen.

  • harry b.d.

    25 november 2021 - 23:23

    Zwijndrecht formuleert nog eventjes de diepe intense haat en rancune die leeft bij de 3 meerderheidsaandeelhouders. Het is allemaal de schuld van de vuilspuitertjes, de supportertjes, de 2 P’s en Het Internet.

    Om te kotsen gewoon.

  • PJ

    26 november 2021 - 00:08

    Laten we het niet moeilijker maken dan het is. NAC is een regionale club met landelijke bekendheid, die alleen levensvatbaar is bij de gratie van de support van lokale sponsoren en supporters. De enige weg naar rust is wanneer de aandeelhouders die achterban betrekken bij de plannen, om samen te werken naar een gezonde toekomst in de Eredivisie. #project076 #usagoaway

  • Sjak

    26 november 2021 - 10:23

    Na de Adow deal was voor mij al duidelijk dat dit hem niet gaat worden. Gesprekken met TL zullen wel gevoerd zijn in de oriënterende fase.. De strop rond onze nek word alleen maar harder aangetrokken. De rancune bij de 3 is zo groot dat ze NAC liever failliet zien gaan dan het teruggeven aan de supporters. Tot die tijd proberen ze er alles uit te persen met halve seizoenskaarten in Coronatijd??? En wij wachten gewillig af, wij zijn dat vrolijke varkentje op de vrachtwagens die ze naar het slachthuis vervoert.
    Breda, 4 graden, guur, grijs

  • Portugeese Naccer

    26 november 2021 - 10:31

    @PJ En dat ben ik dus, zelfs met mijn Geel-Zwarte Bril op, pertinent niet met je eens. NAC en met name Breda is méér dan een regionale club met landelijke bekendheid. Uit rapporten van gerenommeerde bureaus is meer dan eens naar voren gekomen dat “de strategische ligging van Breda, gelegen tussen enerzijds de mainports Antwerpen en Rotterdam en anderzijds Zeeland en Oost-Brabant” Breda maakt tot veel meer dan een provinciestad. Vergelijk Breda nou eens met Groningen, Heerenveen of Alkmaar; die liggen stuk voor stuk aan doodlopende wegen. Breda heeft zo ontzettend veel meer te bieden dan slechts een regiofunctie.

    En dat geldt net zo goed voor NAC. Natuurlijk is NAC een polonaise door het stadion en om de Grote Kerk. Natuurlijk is NAC bier drinken en kut roepen. Maar NAC moet juist het lef hebben zich te profileren als dé club voor alles ten westen van Tilburg, als dé springplank voor Belgen naar Nederland en Nederlanders naar België. NAC is niet voor niets een paar jaar geleden omgedoopt in NAC Breda.
    Maar laten hullie én zullie daar dan ook vooral wat mee doen. Stom voorbeeld: open een NAC Shop (en dat kan gewoon een loketje met beperkte openingstijden zijn) in het centrum van Etten-Leur, Roosendaal, BoZ, Middelburg. Wat mij betreft op de Keyzerlei in Antwerpen: “NAC, dé club in Nederland voor iedere Sinjoor”. Laat je zien, doe er wat mee. Zolang er bij NAC gedacht wordt zoals jij dat doet (“alleen levensvatbaar ij de gratie van de support van lokale sponsoren en supporters”) blijft het niets en zal het ook nooit meer wat worden.

  • Jarno

    26 november 2021 - 10:47

    De achtergestelde loonbelasting, die tussen neus en lippen door eventjes werd weggemoffeld via de zogenaamde goed nieuws show, die de jaarcijfers inclusief Jip en Janneke filmpje op NAC.NL was. Ik heb een steeds grotere vrees voor een compleet uitgehold geraamte wat er nog over is van de club. De genoemde 15 Mil die er over zou blijven na aftrek van de 5 miljoen die er voor de niks waard zijnde aandelen is geboden, is een druppel op een hete plaat. Project 076 had de beste bedoelingen, maar hun 1malige injectie, zou hoe goed bedoeld ook, never nooit genoeg zijn om de gaten die er de afgelopen seizoenen en de komende zijn ontstaan te dichten.

    Mijn vrees dat dit verhaal niet goed afloopt, word met de dag groter. En mezelf druk maken over acties als halve seizoenkaarten en die van de horeca morgen, is klein bier.

  • J-roen

    26 november 2021 - 10:58

    @PN, daar heb je wel een punt.
    werk zelf op een middelbare school in Middelburg en het verbaast me hoeveel leerlingen er hier rondlopen in een NAC-shirtje, een NAC-broodtrommel of andere NAC-Atributen bij hebben…
    We hebben hier in Vlissingen een Jeugdopleiding zonder BVO (JVOZ, bijv. Azzagari heeft hier tussen 2017 en 2019 een deel van zijn opleiding genoten) die samenwerken met FC-Twente, waarom niet met NAC ? dat scheelt die talentjes alleen al elke dag 3-4 uur in een busje…

  • harry b.d.

    26 november 2021 - 11:07

    Jarno – daarom was de verbazing bij de PN en bd ook zo groot dat er niemand interesse leek te hebben in het jaarverslag + infantiele filmpje. De schuld aan de belasting vreet het eigen vermogen in 1 keer op. Voeg daarbij de grote verliespost dit seizoen en de achterstallige miljoeneninvestering en we hebben hier de ware reden te pakken waarom van Aalst en co er vandoor willen.

    Zij laten een club achter die er nog veel slechter voorstaat dan toen zij instapten.

  • die ne gast

    26 november 2021 - 11:26

    @PN
    Het is maar hoe ver je inzoomd/uitzoomd.
    Op Europees niveau liggen Nederland en Portugal gewoon in de periferie. Dat Breda dan iets minder in de periferie ligt dan Alkmaar is leuk, maar niet relevant.
    NAC is gewoon een regionale club, met een iets groter achterland dan Alkmaar of Groningen, maar de bedrijfsvoering moet ingericht worden op inkomsten van regionale supporters en sponsoren, alleen dan kan NAC bedrijfsmatig overeind blijven.
    Op het moment dat we onze ‘landelijke uitstraling’ willen gaan verzilveren en de regio uit het oog verliezen, gaat het mis (zie Eskes, Manders en het Gieskes-fiasco).

  • Portugeese NACcer

    26 november 2021 - 12:22

    @die ne gast Om te kunnen oogsten, moet je beginnen met zaaien. En wie heeft het over de regio uit het oog verliezen? Waarom zou het één het ander uitsluiten, dat nog los van de vraag wat we in relatie tot NAC als “de regio” moeten verstaan?

  • Winny van Gals

    26 november 2021 - 18:17

    Ondanks dat ik het vrijwel altijd eens ben met de Portugese Naccer denk ik dat hij hier de plank mis slaat v.w.b. NAC (Niet v.w.b. Breda). Vanaf de Moerdijk en Roosendaal zijn ze voor Feyenoord, bij de Belg valt niets te halen want cultuurverschil en mooie betaald voetbalclubs in Antwerpen. In Hoogstraten wordt liever de plaatselijke FC gesponsord dan dat ze naar NL gaan. Alles naar het oosten is voor W2 of PSV en alles naar het noord oosten voor Den Bosch of RKC. NAC ligt in een zwaar verzadigd voetbalgebied.

    Natuurlijk kent iedereen NAC en het avondje NAC maar toch echt vooral van het bier drinken en polonaise lopen. En dat is exact het probleem; grote sponsoren, multinationals willen graag clubs sponsoren die winnen, die succes uitstralen en nu is NAC heel veel maar dat stralen ze niet uit.

    Enfin, ik heb altijd het gevoel dat 85% van de supporters ook graag een cultclub blijft dus dan is dit toch prima.

  • harry b.d.

    26 november 2021 - 18:30

    Winny – schijntegenstelling. Cultclub hoeft niet ook meteen amateuristisch bestuurd centrum van wanbeheer en supportershaat te zijn. Er zijn genoeg cultclubs of semi-cultclubs aan te wijzen die wel ambitie hebben en overal waar ze maar kunnen geld voor de club genereren. De wereld houdt niet op bij Hazeldonk of Rucphen.

    Nee, wat we nu meemaken is het failliet van 8 jaar van Aalst en zijn achteruitlopende lakeien. Die hadden nu top rechtertijtje eredivisie moeten staan in plaats van behangen met schulden en met een totaal uitgeklede selectie ergens op plek 12 in de KKD. Schei toch uit zeg.

  • Dutchbird

    26 november 2021 - 19:58

    Crossminds, het onervaren zusje van de kleine huisaccountant, mocht de aandelenverkoop begeleiden. Ze hebben overduidelijk de due dilligence niet goed voorbereid (droog gezeommen). Met deze cijfers + nog een aantal evidente lijken in de kast van Manders komt er van niet één overnamekandidaat een binding offer waar de aandeelhouders mee kunnen leven. Met andere woorden; deze pogjng is fallikant mislukt.

  • Winny van Gals

    26 november 2021 - 21:31

    @Harry, voor NAC houdt het dus gewoon wel op bij Hazeldonk en Rucphen. Clubs als Heerenveen en Twente hebben een monopolie op de regio, NAC nog niet bijna.

    Dat gezeik over kijk ons eens lekker cult zijn houdt de potentie van NAC alleen maar tegen.

  • Ivo

    28 november 2021 - 20:09

    @Winny

    In de eredivisie is je regiofunctie wat waard. In de KKD heb je er geen reet aan. We hebben nu nog 14K SSC kaarten vanwege de 50% en 100% kortingen. Volgend seizoen zijn het er nog 10000 max. En dan gaat het hard.

  • Freek076

    29 november 2021 - 12:45

    @Dutchbird, zo klein is Crossminds niet hoor. Denk dat de schuld eerder bij het afbrokkelbeleid van de afgelopen jaren i.c.m. een te hoge vraagprijs ligt. Al zet je hier de beste uit de coörperate financewereldje op, een hoop stront kun je moeilijk als een berg goud verkopen.

  • T.Boz

    29 november 2021 - 21:18

    Ik kom zelf uit BoZ en juist hier zijn er heel veel NAC-supporters. Jazeker zij er ook veel mensen voor Feyenoord en Ajax , maar net zoveel voor NAC! Ik snap er ook helemaal niks van we we hier nergens niks te koop is van NAC! De potentie in de regio BoZ, Roosendaal, eiland Tholen is juist heel groot!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
518 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny100thump
wanny103thump
wanny113thump
wanny60thumb
wanny130thump
wanny119thump
wanny57thumb
wanny55thumb
wanny107thump
wanny105thump
wanny124thump
wanny46thumb
wanny54thumb
wanny126thump
wanny43thumb
wanny90thump
wanny64thumb
wanny116thump
wanny97thump
wanny109thump
wanny65thumb
wanny53thumb
wanny102thump
wanny91thump
wanny59thumb
wanny49thumb
wanny125thump
wanny121thump
wanny106thump
wanny127thump
wanny112thump
wanny115thump
wanny120thump
wanny63thumb
wanny50thumb
wanny94thump
wanny96thump
wanny45thumb
wanny52thumb
wanny41thumb
wanny42thumb
wanny85thump
wanny62thumb
wanny77thump
wanny58thumb
wanny61thumb
wanny87thump
wanny88thump
wanny123thump
wanny117thump
wanny47thumb
wanny77.2thump
wanny99thump
wanny98thump
wanny95thump
wanny128thump
wanny44thumb
wanny93thump
wanny39thumb
wanny71thump
wanny110thump
wanny111thump
wanny48thumb
wanny108thump
wanny92thump
wanny114thump
wanny122thump
wanny56thumb
wanny80thump
wanny104thump
wanny129thump
wanny101thump
wanny118thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Laatste training voor Willem II uit (2014)
FujiFilm Stadion (2000)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Bouw Stadion (1994)
Jong NAC - Roda (2007)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Te voet naar RBC (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
NACPraat Radio (2021)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Vierwielercombi (2008)
Fortuna - NAC (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Eupen - NAC (2015)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
apresski flyer (2012)
Annie terug (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Groningen - NAC (2014)
Para (2001)
Avondje NAC (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Megavlag (2017)
Giessen NAC (2003)
Rat van Elf (2017)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC Museum (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Ferry-Fiona
Volle bak bij NAC (2015)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hein (2011)
Newcastle (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Postperron (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Utrecht uit (2004)
Zes bier graag (2016)
Brabantse nachten (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Uitvaart JP (2005)
Altijd naar NAC (2019)
Op bezoek bij Ross County (2017)
NAC Volendam (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
SLM ramp herdenking (2003)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC muts (2015)
Vieze rockers (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
Strawberry (2003)
NAC RBC (2005)
Cambuur uit (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
No pyro no party (2008)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Achilles uit (2016)
Bulldog spandoek (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
megavlag locos 2013
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Huldiging (2017)
Rookpotten Demodag (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Stadionkwartier (2009)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Loting Newcsatle (2003)
NAC gered (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Willem II uit (2004)
De Koel (2016)
Bouwtekening stadion (2001)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Viaductversiering (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
willem2doekske 2004
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Kapan (2009)
Jong geleerd (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Al together now streaker (2002)
Vlag halfstok (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Gele rook (2016)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC logo op stadion (2013)
Cheerleaders basketbal (2001)
Uitgeteld (2007)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Paulitoernooi (2007)
stickercultuur-(2012)
Eerste training seizoen (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Stop het wanbeleid (2002)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Oude NAC Museum (2002)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Ferry (2002)
Spakenburg uit (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Den Bosch NAC (1993)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC Donar (2001)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
De vaste opstelling (2016)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Doekenfeest (2014)
Nieuwe grasmat (2013)
It's for Dominique (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Anti Fries UWD (2004)
Museumavond (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
D'r hed een duif... (2013)
NAC de Graafschap (1994)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Afscheid van As (2002)
Zwemcombi Volendam (2016)
troyesnac (2002)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Plaatsing scorebord (2004)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
Open dag (2014)
Darttoernooi 2004
Grandioze NAC Tombola (2004)
Doortje (2013)
MVV - NAC (2015)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NAC-Ajax 2001
Anticombi VVV (2007)
Forummeeting (2004)
Bouw stadion (1994)
Volle Bea (2003)
NAC Tattoo lip (2014)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
All together now (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Glapje (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Groningen - NAC (1994)
Another day at the office (2013)
Gepromoveerd (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Stilbo tours (2010)
Trossen los bootcombi (2013)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Newcastle NAC (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
A-jeugd wint de beker (2011)
UWD yellow (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
De Knyp (2015)
NAC - Vitesse (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Pannen vol Paella
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Oldtimercombi (2005)
Graffiti (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Videohoes (2003)
Maradonny spandoek (2010)
B-Side (2016)
In de hekken bij VVV (2017)
Stiltegebied (2005)
Troyes (2002)
Rat van elf trommels (2008)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Bloemstuk SLM (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Hamburg (2008)
UWD Flyer (2005)
Maxime (2015)
Carnaval Bea (2005)
NEC - NAC op P5 (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Terugkomst Pierre (2005)
Liever dan de eerste (2004)
Raise your flag (2021)
Fandag 2004 Mommers dart
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC Ajax (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Heerenveen uit (2015)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Fuik Oss 1999
Megavlag naar de B-Side (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC PSV (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Dubbeldekker (2011)
Fear spandoek (2016)
Emotie na de promotie (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Pilaarplezier (2014)
Volendamse Dijk (2019)
Bingo Bier (2010)
Sticker gezopen (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Tokoli spandoek (2002)
Stickercultuur (2019)
Vitesse uit (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Red NAC paaseitjes (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Start Red NAC (2011)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Stad zonder karakter (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
TitaNAC (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Making of Megadoek (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Zundert NAC (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Anti jong teams (2017)
Zilvermeeuw (2012)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC RBC vol stadion (2003)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
UWD Black (2004)
Liever dan (2004)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Schilderij (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Donar Kebab (2001)
Wuppertal - St Pauli (2005)
30 bier (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Hel van Enschede (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC AZ 2001
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Promotie (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by