Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Afgeschminkt. Klaar. Met 0-8 Als pupillen ten onder. Dat wordt niks in het schoentje vanavond.

29 comments on “Historische nederlaag in Breda”

  • Moppernac

    18 november 2017 - 23:55

    Vooraf toch al gedacht aan 0punten.
    En dan verlies ik liever met 0-8 van Ajax dan 3maart 2018 met maar 0-1 van Feijenoord.
    Snel vergeten en op naar Heracles.
    Voor mij geld nog steeds als NAC de komende 10 jaar op plaats 15 eindigd ben ik tevreden.

  • barrenie

    19 november 2017 - 00:01

    En dan ook nog op je fiets in de zeiknatte regen terugrijden; maar dan mis je wel de samenvatting op dit tijdstip. Dit is NAC.

  • TvM

    19 november 2017 - 00:02

    Het was niet best…

  • mse

    19 november 2017 - 00:17

    Wat een drama er is toch helemaal geen middenveld ambrose de bal bijna iedere keer in de eigen verdediging moet komen halen is van de zotte dat is de taak van het middenveld maar dat is er al lange tijd niet ziet vreven dat niet.
    De kruiken staan nu ook al Boven ons|(

  • Anoniem

    19 november 2017 - 01:50

    Duidelijk is iig dat wij rechtstreeks degraderen.

  • ennaajseejer

    19 november 2017 - 02:10

    Schiet me maar af, maar Vreven is gewoon een tactisch onbenul. En stond de verdediging eindelijk redelijk, Mari er weer inzetten (MC-speler, toeval?). Het lijt gewoonalsof hij er geen gevoel voor heeft ofzo. Voor de rest heeft iedereen het zelf kunnen zien. Onsamenhangend zootje.

  • photek1969

    19 november 2017 - 07:23

    Ik heb me niet vaak geschaamd voor NAC. Teleurstelling ja en ook boosheid. Maar dit was de slechtste wedstrijd in 40 jaar. Het zichtbare medelijden van Ajax voorkwam een afstraffing met dubbele cijfers. Dikke onvoldoende voor het tactisch plan (Vreven) maar de echte fout ligt als sinds augustus bij onze TD. Smulders heeft een jeugdelftal de eredivisie ingestuurd dat hopeloos is verdwaald. Wie echt gelooft dat dit elftal op de 15e plaats eindigt moet echt aan de pillen.

    Een troost: jong Ajax is iets minder….

    En dan nog iets: tuurlijk zullen ze zich nog wel eens herpakken maar de vraag is hoeveel tijd Vreven krijgt. Herfst en winter zijn meestal de donkere maanden voor NAC trainers: Gudelj, Karelse, Maaskant, Dijkhuizen. Zoek de maanden er even bij en de poll kan open. Ik zou echter opteren voor Smulders. En kan dat samenwerkingsverband met City ook aub bij het grofvuil? NAC is etalage, liever lokale jongens met een clubhart. Liever nog Jupiler dan deze vernederingen.

  • rade

    19 november 2017 - 07:55

    Wat een fantastische talenten hebben we toch gekregen van onze lieve grote blauwe broer… Technisch superieur en een handelingssnelheid die wij simpele stervelingen maar zelden gezien hebben…Van die jongens kunnen we vast niet lang genieten…Gelukkig liggen de volgende pareltjes al weer te blinken in de Sky Blue vitrine!

    Door onze gezellige Brabantse TD en malle Vlaamse troetelindiaan bovendien tot n ware vechtmachine gevormd met de vele onmisbare stille krachten die gelukkig nog wel jaren onder contract staan. Er staan ons prachtige jaren te wachten! Uitbreiden dat stadion…hier wil iedereen bij zijn…

    Wij waren NAC, wij waren terug!

    ZZZ

  • Brian Westzee

    19 november 2017 - 09:04

    Het ergste van alles: Ajax speelde helemaal niet zo goed….

  • Hans64

    19 november 2017 - 10:06

    Mari is parodie op verdedigen. Los zand over het hele veld. geen leider of routine aanwezig. Ja op de tribune, hoe slecht moeten die gasten dan wel niet zijn…..Haemhouts, Nijholt en Stans…..I rest my case…..

  • petruske

    19 november 2017 - 10:08

    Beste trainer ik zou de volgende wedstrijd Pablo Mari opstellen, en Bart Meijers op de bank zetten mischien dat het dan beter gaat achterin!!!!!

  • pannelap

    19 november 2017 - 10:24

    Ach….. gelukkig hebben we een historische zege geboekt in De Kuip.

  • Sjak

    19 november 2017 - 10:31

    photek1969 [:]

    Ach de laatste keer dat we met 8 0 verloren hebben we de Intertoto gehaald…
    Het was een bijzondere avond…..

  • RS

    19 november 2017 - 11:04

    Alles begint bij Smulders, een onvoorstelbaar slechte TD. Niveau Eindhoven. In 2 jaar tijd zo`n 20 verkeerde spelers huren of kopen. de verkeerde trainers aanstellen, zonder fatsoenlijke keeper de eredivisie ingaan, en met een junioren-selectie, waarvan iedereen, zonder NAC-plaat voor de kop, toch kon zien, dat het volkomen eredivisie onwaardig is.
    En dan ook nog met zo`n beperkte trainer.
    Dat Van Aalst c.s. dit maar door laten gaan( ook wat betreft (Goedzee) kan er bij mij niet in!
    Stel voor de winterstop een capabele TD aan, die schoonschip kan maken, enkele versterkingen kan halen, en ook bij MC geloofwaardiger overkomt.
    Misschien is degradatie dan nog te voorkomen.

  • n@©

    19 november 2017 - 11:22

    Iedereen bij NAC geloofde dat we ons zonder problemen zouden handhaven met al die fantastische huurlingen. Hopelijk valt het kwartje dat we alleen door te knokken er in kunnen blijven.

    Volgende week is de selectie verplicht om iets recht te zetten. Voor ons, voor zichzelf. Als dan de instelling niet goed is dan mogen van mij een aantal personen nog voor Sinterklaasavond terug naar Engeland en naar België.

  • Anoniem

    19 november 2017 - 11:32

    @photek1969

    Kan een eind met je meegaan. Liever idd JL met lokale jongens dan dit hulpeloze gespartel met ongeïnteresseerde huurlingen. Wel 2 voorwaarden:
    1. NAC moet JL financieel kunnen overleven. Dat kan nu niet, deels door huisvestingskosten.
    2. JL moet af van die verplichte maandag en vrijdag. Ik zit nu op een klus in Amstelveen: het is gewoon echt niet te doen. Als JL volhardt in voetballen op kantoordagen en NAC gaat in die drogredeneringen mee, dan hou ik weliswaar mijn seizoenkaart maar zal het aantal maal dat ik er daadwerkelijk gebruik van maak op 1 hand te tellen zijn.

  • De Generaal

    19 november 2017 - 12:07

    De passie van Vreven wordt de ondergang van NAC.

  • De Generaal

    19 november 2017 - 12:07

    De passie van Vreven wordt de ondergang van NAC.

  • photek1969

    19 november 2017 - 13:04

    Na die opmerking over die 8-0 nederlaag in het jaar waarin de intertoto haalde ben ik er toch maar eens ingedoken.

    Het is echt waar maar de 0-8 van gisteren is de grootste nederlaag van NAC ooit, dus sinds 3 november 1912. De dag waarop NAC zijn eerste wedstrijd speelde. Dat is toch iets wat de MCFC huurlingen op hun CV kunnen bijschrijven. Hoe maak je je werkgever belachelijk voor de komende 100 jaar. En niet wanhopen want het seizoen is nog niet voorbij. We krijgen PSV en Ajax nog uit.

    Daarnaast is die 8-0 uit-nederlaag ook niet correct. NAC verloor in de afgelopen 30 jaar twee keer met 8-1. Van AZ in 2006 en van PSV in 1982. Hoe lang het geleden is dat NAC met 8 doelpunten verschil verloor heb ik niet meer nagegaan maar NAC incasseerde ooit zeven tegendoelpunten in Breda tegen Ajax (1-7 in 1978, tot gisteren de grootste nederlaag) en tegen RKC (2-7 in 1987-88).

    Ontnuchterend…

  • photek1969

    19 november 2017 - 13:13

    Ik bedoelde natuurlijk grootste thuisnederlaag. In de jaren zestig kreeg NAC ooit met 10-0 klop van Feyenoord.

  • tonneke

    19 november 2017 - 14:14

    Met het schaamrood op de wangen op de tribune gezeten ……. wat een verdediging hebben we toch. @Vreven: vooral de ervaren gasten niet opstellen, dat is echt niet nodig hoor :`(. Gras opvreten kunnen/willen die gasten niet die nu op het veld staan, op een enkele gast na.

  • Tuur

    19 november 2017 - 14:48

    Waardeloze trainer. Krankzinnige opstelling. En spelers die duidelijk geen flauw idee hebben wat ze moeten doen.

    Laten we hopen dat dit een Top Ossje toen Vreven eindelijk een opstelling neerzette waar iedereen al weken om riep. Toen begon het te lopen.

  • LeurseRat

    19 november 2017 - 15:39

    Had meer ingezeten… voor Ajax

    Verdediging inclusief keeper is slecht en als je dan ook zonder spits speelt dan is het lastig. Ik zie zeker de overeenkomst met het degradatie jaar en het wordt keihard degraderen.

    Volgend jaar kunnen we de documentaire weer afspelen, wij zijn NAC, wij zijn terug…

  • steef

    19 november 2017 - 16:13

    Schandalig slecht. In 30 jaar zoiets niet gezien. Zo mak, zo passief.
    Keeper twijfelt bij iedere bal, verdediging apatisch, middenveld El A. Onzichtbaar, Manu die iedere aanval vertraagd en fysiek te kort komt en een totaal tandenloze aanval.
    Wie nu nog niet snapt dat we enorm in de problemen zitten snapt er weinig van. Vooral dat de lijn ook qua spel al weken naar beneden gaat is zorgwekkend.
    Ben er echt ziek van.

  • Mike

    19 november 2017 - 17:52

    Degradatiekandidaat numero uno na dit weekeinde? Ik vrees van wel.

    En wat komen er ongelofelijk belangrijke wedstrijden aan.. Na heracles krijg je excelsior w2 én twente..

    Na die reeks kan alles 180 graden omgedraaid zijn, of je weet dat het nog een lang en pijnlijk vervolg gaat krijgen.

    As always: hup NAC!

  • brecht

    19 november 2017 - 22:32

    Gelukkig kunnen we beter. Simpel de mensen op dagorde plaats zetten. Dat betekent: mari eruit, Meijers erin; 442 ; korte eruit , Fernandez erin; el allouchi eruit, nijholt erin.
    Verder : García krijgt voordeel van twijfel, maar nietonbeperkt

  • Hugh Hefner

    19 november 2017 - 23:32

    Photek > Jammer, maar helaas pindakaas. Lokale helden gaan sinds jaar en dag naar onze oosterburen.
    De wisselwerking met Manchester is natuurlijk een interessante proef. MC levert wat gastjes die nog niet goed genoeg zijn voor de Prem, maar die ze toch wat speelminuten gunnen. Die gasten spelen dus om hun gelijk te halen. Al gingen ze spelen in de Champ, dan nog spelen ze op een hoger niveau dan bij NAC. Dus persoonlijk gewin. Dat is belangrijk. Enige teambuilding is er niet bij.
    Trainer Vreven krijgt er dat ook niet (meer) in. Hij heeft het niveau eredivisie duidelijk onderschat. Op zich hebben we nu een goede selectie, die zeker niet minder is dan die van bijvoorbeeld Twente, Roda, Groningen, Sparta en Willem II, maar er zit gewoon geen enkele samenhang in het team. Het leek wel een elftal tafelvoetballers. Het enige wat die bindt is een stok, waardoor ze feitelijk niet van hun plek afkomen.
    Het was in elk geval niet des Vrevens. We hadden, geloof ik, maar één gele kaart. Hoe kan dat, tegen Ajax? Raggen, knokken, beuken, dat willen we zien. Maar ze deden helemaal niets.
    Het lijkt me het beste als we een goede trainer zoeken, die er wel enig verband in kan brengen. Van der Gaag zou dat goed kunnen. Ten Hag van Utrecht zei voorafgaand aan dit weekend dat Excelsiknor on-Hollands speelt. Dat klopt als een bus. Van der Gaag laat ze net zo spelen als Maritimo en Belenenses, de clubs waar hij in Portugal werkzaam is geweest. Niet een speler steekt er boven uit, maar het team werkt zich een slag in de rondte. Individueel allemaal minder dan de spelers van NAC, maar er is wel een coherente samenwerking. En dat is nu eenmaal effectiever dan snoevertjes die op persoonlijk succes uit zijn. Zo`n berichtje over Pablo Mari in de krant, dat hij met de Kerst al weer terug naar Engeland verhuist, is koren op de molen voor de onruststokers binnen de selectie. Zo krijg je scheve gezichten en wordt er niet meer voor elkaar gewerkt. Dat is een aspect wat we niet overdacht hebben, toen we de samenwerking met MC aangingen.
    We moeten een trainer hebben die echt boven alle spelers staat en die van de snoevertjes een hecht team maakt. Een nieuwe klus voor Dick Advocaat? Of zou ome Sep een van zijn assistenten kunnen sturen? 😎

  • Hans64

    20 november 2017 - 09:03

    O ja, en al 6 keer een goal uit een corner tegen gehad en vooral geen mensen bij de palen laten staan…..gewoon lekker zo blijven doorgaan. Hup NAC.

  • VS Breda

    20 november 2017 - 22:22

    Wat misschien nog wel het ergste was tijdens deze dramatische avond was dat er een wave werd ingezet bij 0-7…….

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny39thumb
wanny77.2thump
wanny126thump
wanny52thumb
wanny128thump
wanny45thumb
wanny125thump
wanny90thump
wanny93thump
wanny130thump
wanny109thump
wanny55thumb
wanny112thump
wanny91thump
wanny94thump
wanny46thumb
wanny42thumb
wanny116thump
wanny113thump
wanny58thumb
wanny119thump
wanny97thump
wanny117thump
wanny60thumb
wanny87thump
wanny102thump
wanny95thump
wanny53thumb
wanny71thump
wanny92thump
wanny44thumb
wanny114thump
wanny121thump
wanny54thumb
wanny98thump
wanny118thump
wanny43thumb
wanny115thump
wanny124thump
wanny65thumb
wanny110thump
wanny122thump
wanny129thump
wanny107thump
wanny104thump
wanny101thump
wanny108thump
wanny103thump
wanny99thump
wanny63thumb
wanny47thumb
wanny64thumb
wanny48thumb
wanny61thumb
wanny127thump
wanny111thump
wanny88thump
wanny85thump
wanny120thump
wanny59thumb
wanny57thumb
wanny106thump
wanny62thumb
wanny80thump
wanny123thump
wanny100thump
wanny77thump
wanny41thumb
wanny105thump
wanny50thumb
wanny56thumb
wanny49thumb
wanny96thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
Donar Kebab (2001)
Loting Newcsatle (2003)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Postperron (2001)
Zilvermeeuw (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Slierten slierten slierten (2010)
Troyes (2002)
willem2doekske 2004
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Ferry (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Pannen vol Paella
Vlag halfstok (2001)
Stad zonder karakter (2001)
NAC gered (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Eindhoven uitvak (2016)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Nooit meer 1e divisie (2006)
apresski flyer (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC Ajax (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Vitesse uit (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
stickercultuur-(2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Toiletten bij Telstar (2007)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gepromoveerd (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Anticombi VVV (2007)
Avondje NAC (2014)
Huldiging (2017)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
B-Side (2016)
Volle bak bij NAC (2015)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Megavlag (2017)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Zundert NAC (2004)
Terugkomst Pierre (2005)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Ferry-Fiona
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Doortje (2013)
Gele rook (2016)
Brabantse nachten (2004)
Groningen - NAC (1994)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Forummeeting (2004)
Heerenveen uit (2015)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Emotie na de promotie (2017)
Utrecht bus uit (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Raise your flag (2021)
Zes bier graag (2016)
30 bier (2002)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC muts (2015)
Training bij Dennenlucht (2004)
Videohoes (2003)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
Bouwtekening stadion (2001)
Achilles uit (2016)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
UWD yellow (2007)
Stilbo tours (2010)
Cambuur uit (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Stadionkwartier (2009)
troyesnac (2002)
NAC Donar (2001)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Hel van Enschede (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
UWD Flyer (2005)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Hamburg (2008)
Volle Bea (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Newcastle (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Willem II uit (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Kapan (2009)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Paulitoernooi (2007)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
All together now (2002)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Volendamse Dijk (2019)
Vierwielercombi (2008)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Uitvaart JP (2005)
Newcastle NAC (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Bulldog spandoek (2004)
MVV - NAC (2015)
Maxime (2015)
megavlag locos 2013
NAC PSV (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Groningen - NAC (2014)
A-jeugd wint de beker (2011)
De Koel (2016)
NAC-Ajax 2001
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Bingo Bier (2010)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Bouw Stadion (1994)
De vaste opstelling (2016)
NAC basketbal Conesco (2001)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Start Red NAC (2011)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Eupen - NAC (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Graffiti (2013)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Anti jong teams (2017)
Doekenfeest (2014)
Jong geleerd (2017)
Pilaarplezier (2014)
Fandag 2004 Mommers dart
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Al together now streaker (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Giessen NAC (2003)
NAC de Graafschap (1994)
NACPraat Radio (2021)
Taferelen in Villareal (2009)
Darttoernooi 2004
De Knyp (2015)
Anti Fries UWD (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Eerste BSR-Redactievergadering
Trouwe musketiers (2013)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Schilderij (2017)
ACDC in Volendam (2010)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
It's for Dominique (2012)
Feyenoord-NAC 2001
No pyro no party (2008)
Bouw stadion fundering (1995)
Uitgeteld (2007)
FujiFilm Stadion (2000)
Para (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Oldtimercombi (2005)
Eerste training seizoen (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Stiltegebied (2005)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Bus uitzwaaien (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC Volendam (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Alkmaarderhout (2004)
Open dag (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Sticker gezopen (2017)
Graafschap-NAC (2001)
Strawberry (2003)
Utrecht uit (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Viaductversiering (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Klaar voor Groningen uit (2008)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Museumavond (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Vieze rockers (2001)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Rat van Elf (2017)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Glapje (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fuik Oss 1999
Spakenburg uit (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Making of Megadoek (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
Bouw stadion (1994)
TitaNAC (2013)
Stickercultuur (2019)
Oltmans spandoek kerk (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC RBC (2005)
Promotie (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Oude NAC Museum (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bus uitzwaaien (2014)
Nieuw gazonnetje (2008)
Liever dan (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Hein (2011)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Fear spandoek (2016)
NAC AZ 2001
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC Tattoo lip (2014)
Annie terug (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC - Vitesse (2001)
Carnaval Bea (2005)
Altijd naar NAC (2019)
D'r hed een duif... (2013)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
In de hekken bij VVV (2017)
Afscheid van As (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Forumavond Technisch (2003)
NAC Museum (2002)
Another day at the office (2013)
Red NAC paaseitjes (2011)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Bryan Roy naar NAC (2000)
UWD Black (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Dubbeldekker (2011)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by