Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Enkele oprisping van vvv is genoeg om de punten mee te nemen uit Breda.

20 comments on “Inspiratieloos NAC verliest van vvv”

  • rats

    28 januari 2018 - 00:55

    Oprisping, behalve bal 9p paal niks te zeggen gehad 2e helft. Puur degradatie voetbal. Je moet iets doen als trainer en dan weet je het, ik haal onze spits eraf voor een jeugdige voetballer die er minimaal 1jaar uit heeft gelegen…..

    Ook voetbalslimheid ontbreekt, als zij de bus parkeren moet je sneller naar de aanval schakelen en niet 10 keer draaien om de bal dan terug aan de laatste linie te geven…

    Het wordt wel steeds slechter…

  • Anoniem

    28 januari 2018 - 06:19

    Als ik NAC1 met 1 bijvoeglijk naamwoord moet omschrijven, dan is het

    Aardig.

    Het zijn stuk voor stuk aardige, lieve, frisgekapte, beleefde jonge gasten die op de thee bij schoonmoeders keurig met 2 woorden spreken en in het openbaar leven de deur openhouden voor de bejaarde medemens.

    Zo voetballen ze ook. Vragen keurig aan de tegenstander "mag ik even passeren? Dank u!".

    Besluiteloosheid alom, voorin en achterin.
    Maar we zijn een graag geziene gast op andermans feestjes, die tegenwoordig ook in Breda gehouden worden. Want we zijn écht poeslief. Iedereen mag ons erg graag en voetbalt graag tegen ons.

    Een beetje badass zou ons deugd doen, gecombineerd met doortastendheid en slimheid. Ik heb mijn laatste hoop gevestigd op onze 2 nieuwe spitsen want na de zoveelste keer niet van een concurrent kunnen winnen, dus be-we-zen `fail` keer op keer als het écht moet, gaat dat op deze manier ook niet in de playoffs gebeuren.

  • petruske

    28 januari 2018 - 07:25

    ja je kunt wel meer balbezit hebben maar die bal moet toch tussen de palen, 1 kans gehad kopbal 2e helft tegen de paal, dan word er gewisseld !! een jongen die 1,5 jaar geen wedstrijd heeft gespeeld , een middevelder voor een spits als je met 0-1 achter staat, tja , nu heeft Nac geluk dat sparta en Roda er ook niks van maken, en steeds de zelfde reacties van spelers en trainers na de wedstrijd we waren beter en er zit vooruitgang in, nog 14 wedstrijden we gaan t zien

  • GB

    28 januari 2018 - 07:38

    Wat is er met het wiselbeleid? Als een vloet zo duidelijk scherpte mist en we inderdaad geen pit erin hebben dan ga je wisselen. Hebben godver een puike bank en dan die je veel te lang niks en dan Brusselers. Heb echt t idee dat Smulders een soort idee heeft dat sommige spelers erikn staan om verkocht te worden, slaat nergens op met dit voetbal en is natuurlijk niet zo maar hoe kun je anders aan sommige spelers vasthouden die niet genoeg strijd brengen? En leuk die frivole balletjes af en toe maar als je niet kunt doorpakken is het gewoon ruk.

  • GB

    28 januari 2018 - 07:38

    die=doe

  • rade

    28 januari 2018 - 08:41

    Dit was de laatste kans om nog aan te sluiten bij de onderkant van de middenmoot. De onderste vijf op de ranglijst, zullen dat ook wel blijven. Dus zorgen dat we er daarvan drie onder ons gaan houden…

    Dat gaan we niet bereiken met het zogenaamd verzorgde voetbal van nu. Ik blijf me verbazen dat staf en selectie de mond vol blijven hebben over aardig voetbal, dominant voetbal, verzorgd voetbal…Het is gewoon niet om aan te gluren..Voetbal draait om meer goals maken dan de tegenstander. We krijgen er sowieso altijd eentje tegen, dus moet je twee goals maken. Dan moeten er ballen in de zestien komen en moeten er ook meer mensen in de zestien komen. Niet draaien, kappen, draaien, kappen maar voor de goal met die bal..

    Tegen Ajax 10 man voor de goal parkeren en vanaf Heracles met twee spitsen gaan spelen en zorgen dat er ballen in de zestien komen. En stuur die kabouter van Fernandes aub deze week nog terug het Kanaal over. Wat een prutser…En Mari op de bank zodra Koch terug is. Pseudo leider die als eerste door het ijs zakt..

  • Sport-opa

    28 januari 2018 - 09:15

    Beste Stijn wanneer wordt die Vloet gewisseld je speelt met tien man hij staat maar aan zijn broek te trekken om goed in beeld te komen op tv een grote miskoop. Dan onze rechts buiten smulsmurf Korte nul komma nul rendement. Onze spits niet geluk om hard te werken die hakjes en kapbewegiingen nul komma nul rendement. Beste Stijn ga nou is eenvoudig spelen ook in de zestien.

  • TALENT

    28 januari 2018 - 09:32

    Throwback Sunday
    https://derat.nl/int/nl/nieuws/columnlees.asp?id=324

  • ennaajseejer

    28 januari 2018 - 10:27

    @GB
    Ik durfde het al niet te schrijven, maar ik heb ook het idee dat NAC voor een deel de etalage van Smulders is. Wat geld op moet brengen MOET spelen. Hij vergeet alleen dat degraderen nog veel meer geld kost, want hij dacht met dit leen- en huur- gezelschap gecombineerd met een wasmand vol aankopen reservebank-tribune er gemakkelijk in te kunnen blijven.

  • steef

    28 januari 2018 - 11:04

    Ik heb lang vertrouwen gehad in Smulders.
    Maar gisteren werd pijnlijk duidelijk dat alle "eigen" spelers in de selectie op zijn best middelmaat is. Dat NAC een relatief klein budget heeft is waar, maar met 6 gratis huurlingen(waaronder de 2 beste spelers van de selectie) zou er relatief meer geld moeten zijn dan bij exelsior, vvv, ado, willem2, etc. Onze selectie zou dus beter moeten zijn. Totaal niet het geval. Dan heb je dus gefaald.

  • tonneke

    28 januari 2018 - 11:35

    Wat een blamage gisteravond gezien, ik ben er nu nog stikziek van. Wat een vreselijk onsamenhangend gebeuren. Totaal geen creatie onderling, kan wel zien dat Stijn een verdediger was, die bal moet naar voren en dan tussen die 2 palen proberen te proppen. Bangschijters!! Gooi er nog een spits in, we stonden achter hoor!!!! Geweldige wissels. Dan maar bij Ajax 3 punten pakken(is een droom)

  • petros

    28 januari 2018 - 12:02

    Na de winterstop zou het allemaal keren. We zouden op zoek gaan ( plan A ) naar ervaren mannen, die direct inzetbaar zouden zijn. Het is inmiddels gebleken dat alles zich gefocust heeft op plan A. Wat je nu ook ziet is dat er geen plan B was en vermoedelijk geen plan C. Ter elfder uren wordt een jonge gast uit Gent gehaald en halen we Te Vrede…ook niet de verlosser die we zoeken en een of andere aardige Afrikaan die we kennen van de video ?!?! Is dit management ? Is dit scouting ? Het is tergend dat je het publiek moet gaan vragen lief te zijn voor de keeper. Moeten wij straks met zakdoekjes rondgaan om de boys te troosten als we degraderen ? Het ergste is dat die gasten straks gewoon ergens anders gaan voetballen….wij doen er niet toe. Smulders had zijn fout moeten erkennen met de keeper, die hij ook alleen maar van de video kende en in paniek binnenhaalde. Had een andere keeper binnengehaald. Ik begin de moed een beetje te verliezen…iedere keer een uur rijden om wederom teleurgesteld te worden. De zak frites achteraf biedt nog een beetje troost. Maar hoe nu verder ? Vertel het maar directie van NAC…jullie zijn de verantwoordelijken….of wordt het weer; Er zit progressie in en de punten komen vanzelf wel binnen ?….Eerlijk gezegd begin ik er aan te twijfelen.

  • fvf6

    28 januari 2018 - 12:27

    Draaien ,kappen draaien , terug spelen ,5 man passeren en dan de bal inleveren (Garcia) een veel te laag tempo een spits die hakballetjes produceert en regel matig over de bal struikelt een nummer 10 die alleen ballen teruglegt op de spelverdeler .Moet ik nog meer zeggen. Zo win je geen wedstrijd. Onbegrijpelijke wissel middenvelder voor een spits terwijl je achter staat. Waarom geen schoten uit de tweede lijn als de zestien bomvol staat . En waarom niet wat agressiever spelen en een beetje uitgekookt net als ralf seuntjes duels winnen.
    Werk aan de winkel Stijn

  • Moppernac

    28 januari 2018 - 13:14

    Nu na deze wissel met Ambrose word het tijd dat heel de technische staf oprot.
    Mario Been binnen halen en ik weet zeker dat we het dan gaan redden.
    Hoe kun je nu na een 0-1 gelijk je enige spits van het veld halen voor een pupil voetballer.
    Oké Ambrose zat ook niet in de wedstrijd maar dat waren er vele en je heb maar 1 goede bal nodig die er in kan vallen. Nu stond er niks meer in de spits.
    En waar heeft Smmulders die Belg Schoof voor gehaald om zijn stoeltje warm te houden op de reserveband of alvast voor de nacompetitie.
    En het is iedere week mooi voetbal wat je ziet maar word wel veel te eentonig en zijn geen verassingen meer voor een tegenstander om gevaarlijk te worden.
    De 1ste helft wind mee komt er bij niet een speler in hun koppie om eens van buiten de 16 te schieten op het doel. Nee telkens nog een tikkie breed of terug.
    Al schiet je 9 x huizen hoog over of naast de 10de x gaat die er dan sms wel in.
    Maar ja als je niks probeert weet je zeker dat je niet scoort.
    Kijk ook eens naar de keeper van VVV, pakt wekelijks ook weleens de punten voor zijn club, dan hoef je als club maar 1x te scoren voor de driepunter.
    NAC-Sparta. 2-2
    NAC-ADO 0-1
    NAC-Twente. 0-1
    NAC-Pec 0-2
    NAC-VVV. 0-1
    Daar van haal je 1 punt van de 15 en dat zijn er ECHT 14 TE KORT THUIS.
    Zo ga je wel voor degradatie voetbal.
    Mijn doelstelling was de 15de plaats maar zal die na de winterstop ook bijstellen.
    Hoop op plaats 16/17 zodat we een herkansing hebben in de nacompetitie.
    Volgende week zal er wel na 20 min geroepen worden 10. 10. 10 10.

  • De Generaal

    28 januari 2018 - 13:35

    We zijn we dus nog niet wakker!

    • Vreselijk om naar de kijken voor alle 18.443 supporters

    • Waar zij we mee bezig?

    • Compleet foute bezetting en idiote wissels
    • Geen agressie, geen druk naar voor, alleen “gepiel” op eigen helft
    • En nog steeds voetballen met 10 man, want wat hebben we aan die luie, arrogante nikskunner VLOET
    • Het eerste divisie spook staat weer dichter om de hoek en het zou verschrikkelijk zijn, als we op het einde van dit seizoen moeten zeggen: WIJ ZIJN WEER TERUG!

  • Opa

    28 januari 2018 - 21:23

    Regelrecht de afgrond in. Veel onbenullig gepraat en hetzelfde geldt voor het voetbal. Wanneer gaat er eens nagedacht worden. Wat een drama. Ik heb er geen woorden voor. Met geluk gaan we er niet meteen uit. Ik schaam me kapot.

  • rimaris

    29 januari 2018 - 07:25

    De gelatenheid op de tribunes geeft ook signaal. Er is geen binding met de spelersgroep. Een aanvoerder die probeert een veldheer uit te hangen maar niet verder komt dan balletjes over 10 meter. Garcia die verzuipt in oeverloos gedribbel en een wisselbeleid waar je broek van afzakt. …..

  • Nick dun Irste

    29 januari 2018 - 08:31

    Ik vrees het ergste. De meeste punten hadden we al moeten halen. OP deze manier gaan we er in een keer uit. Ambrose mooi op de bank parkeren. Niet de spits die wij nodig hebben.
    En de enige echte kerel die binnen de lijnen staat is Bart Meijers. Veel inzet en schuwt het lichamelijk contact niet. De rest van Nac is veel te braaf, of te iel.

  • roovertje

    29 januari 2018 - 14:17

    laten ze 3 aanvallers komen,,ze kunnen beter nieuwe middenvelders halen,ben ervan overtuigd als ze ambrose weg kunnen sturen met een steekbal,dat hij er 15 inschop voor nac,nu moet hij de bal op het middenveld op komen halen..zoals het nu gaat is het volgend jaar jupiler league,snap ook niet dat indiana jones bij dit concept blijf,,lever echt niets op..
    dat noemen ze een coach zit meer op de tribune dan in de dug out,laat penders het roer maar over nemen,,die is tenminste rustig.

  • Moppernac

    29 januari 2018 - 16:57

    Nick den eerste@

    Dan had Bart Meijers welfeller en beter het duel in moeten gaan bij Seuntjes.
    Daar komt wel het doelpunt door.

    Roovertje@

    Aub geen Penders zeg, die kan er helemaal geen ene moer van om Brusselers te wisselen voor de enige spits Ambrose die we hadden.
    Heel de staf weg samen met die autoverkoper Smulders

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny107thump
wanny44thumb
wanny71thump
wanny64thumb
wanny126thump
wanny53thumb
wanny111thump
wanny57thumb
wanny110thump
wanny104thump
wanny96thump
wanny101thump
wanny122thump
wanny90thump
wanny92thump
wanny124thump
wanny50thumb
wanny105thump
wanny109thump
wanny42thumb
wanny93thump
wanny123thump
wanny54thumb
wanny99thump
wanny58thumb
wanny127thump
wanny65thumb
wanny47thumb
wanny55thumb
wanny87thump
wanny112thump
wanny117thump
wanny128thump
wanny97thump
wanny108thump
wanny115thump
wanny63thumb
wanny100thump
wanny118thump
wanny103thump
wanny129thump
wanny49thumb
wanny59thumb
wanny39thumb
wanny77.2thump
wanny88thump
wanny106thump
wanny113thump
wanny77thump
wanny52thumb
wanny120thump
wanny130thump
wanny60thumb
wanny114thump
wanny45thumb
wanny102thump
wanny43thumb
wanny98thump
wanny80thump
wanny94thump
wanny119thump
wanny56thumb
wanny121thump
wanny46thumb
wanny48thumb
wanny41thumb
wanny95thump
wanny85thump
wanny125thump
wanny116thump
wanny61thumb
wanny91thump
wanny62thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
ACDC in Volendam (2010)
Anti jong teams (2017)
Fuik Oss 1999
Nooit meer 1e divisie (2006)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Rat van Elf (2017)
Paulitoernooi (2007)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
NAC Tattoo lip (2014)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
stickercultuur-(2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC RBC vol stadion (2003)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Bouw stadion fundering (1995)
De Koel (2016)
Groningen - NAC (1994)
Zundert NAC (2004)
Heerenveen uit (2015)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC Donar (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Sticker gezopen (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
willem2doekske 2004
B-Side (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Troyes (2002)
UWD Flyer (2005)
Stickercultuur (2019)
Spakenburg uit (2014)
Zes bier graag (2016)
megavlag locos 2013
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Annie terug (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Forumavond Technisch (2003)
Geef ons onze club terug (2002)
It's for Dominique (2012)
Emotie na de promotie (2017)
NAC muts (2015)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Cambuur uit (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Rookpotten Demodag (2005)
apresski flyer (2012)
UWD Black (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Den Bosch NAC (1993)
Loting Newcsatle (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Newcastle (2003)
Hein (2011)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Anticombi VVV (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Carnaval Bea (2005)
NAC-Ajax 2001
Utrecht bus uit (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Altijd naar NAC (2019)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Anti Fries UWD (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Eerste training seizoen (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Achilles uit (2016)
Cheerleaders basketbal (2001)
Trouwe musketiers (2013)
De Knyp (2015)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Utrecht uit (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Graafschap-NAC (2001)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Para (2001)
NAC gered (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Museumavond (2012)
Pilaarplezier (2014)
Jong geleerd (2017)
Videohoes (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC PSV (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Vitesse uit (2004)
Brabantse nachten (2004)
NAC Volendam (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
troyesnac (2002)
Schilderij (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
MVV - NAC (2015)
30 bier (2002)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Nieuw gazonnetje (2008)
Stad zonder karakter (2001)
Newcastle NAC (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC Ajax (2004)
Uitgeteld (2007)
De vaste opstelling (2016)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Groningen - NAC (2014)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Volendamse Dijk (2019)
TitaNAC (2013)
Start Red NAC (2011)
Liever dan (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Pannen vol Paella
Oldtimercombi (2005)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
UWD yellow (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
All together now (2002)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Giessen NAC (2003)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Making of Megadoek (2012)
Willem II uit (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Viaductversiering (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Red NAC paaseitjes (2011)
Fortuna - NAC (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Gepromoveerd (2017)
Uitvaart JP (2005)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Nieuwe grasmat (2013)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Stiltegebied (2005)
Bus uitzwaaien (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
No pyro no party (2008)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Donar Kebab (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Huldiging (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Another day at the office (2013)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Liever dan de eerste (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Bouw Stadion (1994)
Stadionkwartier (2009)
Raise your flag (2021)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Feyenoord-NAC 2001
A-jeugd wint de beker (2011)
Zilvermeeuw (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NACPraat Radio (2021)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stilbo tours (2010)
Bouw stadion (1994)
Megavlag (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
Graffiti (2013)
Trossen los bootcombi (2013)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Forumavond Sanering (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Forummeeting (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Vieze rockers (2001)
Avondje NAC (2014)
Darttoernooi 2004
Eerste BSR-Redactievergadering
Jong NAC - Roda (2007)
Doortje (2013)
Postperron (2001)
Strawberry (2003)
Ferry (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Maxime (2015)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Kapan (2009)
Dubbeldekker (2011)
Eupen - NAC (2015)
Ferry-Fiona
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Promotie (2017)
Hel van Enschede (2004)
Te voet naar RBC (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Anticombi naar Volendam (2016)
NEC - NAC op P5 (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC - W2 tent (2001)
NAC RBC (2005)
NAC de Graafschap (1994)
Eindhoven uitvak (2016)
Glapje (2014)
Vlag halfstok (2001)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC Museum (2002)
Open dag (2014)
NAC AZ 2001
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Vierwielercombi (2008)
Rat van elf trommels (2008)
Oude NAC Museum (2002)
Zwemcombi Volendam (2016)
Plaatsing scorebord (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Volle Bea (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Gele rook (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Afscheid van As (2002)
Bingo Bier (2010)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Doekenfeest (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Hamburg (2008)
Bulldog spandoek (2004)
Fear spandoek (2016)
Al together now streaker (2002)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by