Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Enkele oprisping van vvv is genoeg om de punten mee te nemen uit Breda.

20 comments on “Inspiratieloos NAC verliest van vvv”

  • rats

    28 januari 2018 - 00:55

    Oprisping, behalve bal 9p paal niks te zeggen gehad 2e helft. Puur degradatie voetbal. Je moet iets doen als trainer en dan weet je het, ik haal onze spits eraf voor een jeugdige voetballer die er minimaal 1jaar uit heeft gelegen…..

    Ook voetbalslimheid ontbreekt, als zij de bus parkeren moet je sneller naar de aanval schakelen en niet 10 keer draaien om de bal dan terug aan de laatste linie te geven…

    Het wordt wel steeds slechter…

  • Anoniem

    28 januari 2018 - 06:19

    Als ik NAC1 met 1 bijvoeglijk naamwoord moet omschrijven, dan is het

    Aardig.

    Het zijn stuk voor stuk aardige, lieve, frisgekapte, beleefde jonge gasten die op de thee bij schoonmoeders keurig met 2 woorden spreken en in het openbaar leven de deur openhouden voor de bejaarde medemens.

    Zo voetballen ze ook. Vragen keurig aan de tegenstander "mag ik even passeren? Dank u!".

    Besluiteloosheid alom, voorin en achterin.
    Maar we zijn een graag geziene gast op andermans feestjes, die tegenwoordig ook in Breda gehouden worden. Want we zijn écht poeslief. Iedereen mag ons erg graag en voetbalt graag tegen ons.

    Een beetje badass zou ons deugd doen, gecombineerd met doortastendheid en slimheid. Ik heb mijn laatste hoop gevestigd op onze 2 nieuwe spitsen want na de zoveelste keer niet van een concurrent kunnen winnen, dus be-we-zen `fail` keer op keer als het écht moet, gaat dat op deze manier ook niet in de playoffs gebeuren.

  • petruske

    28 januari 2018 - 07:25

    ja je kunt wel meer balbezit hebben maar die bal moet toch tussen de palen, 1 kans gehad kopbal 2e helft tegen de paal, dan word er gewisseld !! een jongen die 1,5 jaar geen wedstrijd heeft gespeeld , een middevelder voor een spits als je met 0-1 achter staat, tja , nu heeft Nac geluk dat sparta en Roda er ook niks van maken, en steeds de zelfde reacties van spelers en trainers na de wedstrijd we waren beter en er zit vooruitgang in, nog 14 wedstrijden we gaan t zien

  • GB

    28 januari 2018 - 07:38

    Wat is er met het wiselbeleid? Als een vloet zo duidelijk scherpte mist en we inderdaad geen pit erin hebben dan ga je wisselen. Hebben godver een puike bank en dan die je veel te lang niks en dan Brusselers. Heb echt t idee dat Smulders een soort idee heeft dat sommige spelers erikn staan om verkocht te worden, slaat nergens op met dit voetbal en is natuurlijk niet zo maar hoe kun je anders aan sommige spelers vasthouden die niet genoeg strijd brengen? En leuk die frivole balletjes af en toe maar als je niet kunt doorpakken is het gewoon ruk.

  • GB

    28 januari 2018 - 07:38

    die=doe

  • rade

    28 januari 2018 - 08:41

    Dit was de laatste kans om nog aan te sluiten bij de onderkant van de middenmoot. De onderste vijf op de ranglijst, zullen dat ook wel blijven. Dus zorgen dat we er daarvan drie onder ons gaan houden…

    Dat gaan we niet bereiken met het zogenaamd verzorgde voetbal van nu. Ik blijf me verbazen dat staf en selectie de mond vol blijven hebben over aardig voetbal, dominant voetbal, verzorgd voetbal…Het is gewoon niet om aan te gluren..Voetbal draait om meer goals maken dan de tegenstander. We krijgen er sowieso altijd eentje tegen, dus moet je twee goals maken. Dan moeten er ballen in de zestien komen en moeten er ook meer mensen in de zestien komen. Niet draaien, kappen, draaien, kappen maar voor de goal met die bal..

    Tegen Ajax 10 man voor de goal parkeren en vanaf Heracles met twee spitsen gaan spelen en zorgen dat er ballen in de zestien komen. En stuur die kabouter van Fernandes aub deze week nog terug het Kanaal over. Wat een prutser…En Mari op de bank zodra Koch terug is. Pseudo leider die als eerste door het ijs zakt..

  • Sport-opa

    28 januari 2018 - 09:15

    Beste Stijn wanneer wordt die Vloet gewisseld je speelt met tien man hij staat maar aan zijn broek te trekken om goed in beeld te komen op tv een grote miskoop. Dan onze rechts buiten smulsmurf Korte nul komma nul rendement. Onze spits niet geluk om hard te werken die hakjes en kapbewegiingen nul komma nul rendement. Beste Stijn ga nou is eenvoudig spelen ook in de zestien.

  • TALENT

    28 januari 2018 - 09:32

    Throwback Sunday
    https://derat.nl/int/nl/nieuws/columnlees.asp?id=324

  • ennaajseejer

    28 januari 2018 - 10:27

    @GB
    Ik durfde het al niet te schrijven, maar ik heb ook het idee dat NAC voor een deel de etalage van Smulders is. Wat geld op moet brengen MOET spelen. Hij vergeet alleen dat degraderen nog veel meer geld kost, want hij dacht met dit leen- en huur- gezelschap gecombineerd met een wasmand vol aankopen reservebank-tribune er gemakkelijk in te kunnen blijven.

  • steef

    28 januari 2018 - 11:04

    Ik heb lang vertrouwen gehad in Smulders.
    Maar gisteren werd pijnlijk duidelijk dat alle "eigen" spelers in de selectie op zijn best middelmaat is. Dat NAC een relatief klein budget heeft is waar, maar met 6 gratis huurlingen(waaronder de 2 beste spelers van de selectie) zou er relatief meer geld moeten zijn dan bij exelsior, vvv, ado, willem2, etc. Onze selectie zou dus beter moeten zijn. Totaal niet het geval. Dan heb je dus gefaald.

  • tonneke

    28 januari 2018 - 11:35

    Wat een blamage gisteravond gezien, ik ben er nu nog stikziek van. Wat een vreselijk onsamenhangend gebeuren. Totaal geen creatie onderling, kan wel zien dat Stijn een verdediger was, die bal moet naar voren en dan tussen die 2 palen proberen te proppen. Bangschijters!! Gooi er nog een spits in, we stonden achter hoor!!!! Geweldige wissels. Dan maar bij Ajax 3 punten pakken(is een droom)

  • petros

    28 januari 2018 - 12:02

    Na de winterstop zou het allemaal keren. We zouden op zoek gaan ( plan A ) naar ervaren mannen, die direct inzetbaar zouden zijn. Het is inmiddels gebleken dat alles zich gefocust heeft op plan A. Wat je nu ook ziet is dat er geen plan B was en vermoedelijk geen plan C. Ter elfder uren wordt een jonge gast uit Gent gehaald en halen we Te Vrede…ook niet de verlosser die we zoeken en een of andere aardige Afrikaan die we kennen van de video ?!?! Is dit management ? Is dit scouting ? Het is tergend dat je het publiek moet gaan vragen lief te zijn voor de keeper. Moeten wij straks met zakdoekjes rondgaan om de boys te troosten als we degraderen ? Het ergste is dat die gasten straks gewoon ergens anders gaan voetballen….wij doen er niet toe. Smulders had zijn fout moeten erkennen met de keeper, die hij ook alleen maar van de video kende en in paniek binnenhaalde. Had een andere keeper binnengehaald. Ik begin de moed een beetje te verliezen…iedere keer een uur rijden om wederom teleurgesteld te worden. De zak frites achteraf biedt nog een beetje troost. Maar hoe nu verder ? Vertel het maar directie van NAC…jullie zijn de verantwoordelijken….of wordt het weer; Er zit progressie in en de punten komen vanzelf wel binnen ?….Eerlijk gezegd begin ik er aan te twijfelen.

  • fvf6

    28 januari 2018 - 12:27

    Draaien ,kappen draaien , terug spelen ,5 man passeren en dan de bal inleveren (Garcia) een veel te laag tempo een spits die hakballetjes produceert en regel matig over de bal struikelt een nummer 10 die alleen ballen teruglegt op de spelverdeler .Moet ik nog meer zeggen. Zo win je geen wedstrijd. Onbegrijpelijke wissel middenvelder voor een spits terwijl je achter staat. Waarom geen schoten uit de tweede lijn als de zestien bomvol staat . En waarom niet wat agressiever spelen en een beetje uitgekookt net als ralf seuntjes duels winnen.
    Werk aan de winkel Stijn

  • Moppernac

    28 januari 2018 - 13:14

    Nu na deze wissel met Ambrose word het tijd dat heel de technische staf oprot.
    Mario Been binnen halen en ik weet zeker dat we het dan gaan redden.
    Hoe kun je nu na een 0-1 gelijk je enige spits van het veld halen voor een pupil voetballer.
    Oké Ambrose zat ook niet in de wedstrijd maar dat waren er vele en je heb maar 1 goede bal nodig die er in kan vallen. Nu stond er niks meer in de spits.
    En waar heeft Smmulders die Belg Schoof voor gehaald om zijn stoeltje warm te houden op de reserveband of alvast voor de nacompetitie.
    En het is iedere week mooi voetbal wat je ziet maar word wel veel te eentonig en zijn geen verassingen meer voor een tegenstander om gevaarlijk te worden.
    De 1ste helft wind mee komt er bij niet een speler in hun koppie om eens van buiten de 16 te schieten op het doel. Nee telkens nog een tikkie breed of terug.
    Al schiet je 9 x huizen hoog over of naast de 10de x gaat die er dan sms wel in.
    Maar ja als je niks probeert weet je zeker dat je niet scoort.
    Kijk ook eens naar de keeper van VVV, pakt wekelijks ook weleens de punten voor zijn club, dan hoef je als club maar 1x te scoren voor de driepunter.
    NAC-Sparta. 2-2
    NAC-ADO 0-1
    NAC-Twente. 0-1
    NAC-Pec 0-2
    NAC-VVV. 0-1
    Daar van haal je 1 punt van de 15 en dat zijn er ECHT 14 TE KORT THUIS.
    Zo ga je wel voor degradatie voetbal.
    Mijn doelstelling was de 15de plaats maar zal die na de winterstop ook bijstellen.
    Hoop op plaats 16/17 zodat we een herkansing hebben in de nacompetitie.
    Volgende week zal er wel na 20 min geroepen worden 10. 10. 10 10.

  • De Generaal

    28 januari 2018 - 13:35

    We zijn we dus nog niet wakker!

    • Vreselijk om naar de kijken voor alle 18.443 supporters

    • Waar zij we mee bezig?

    • Compleet foute bezetting en idiote wissels
    • Geen agressie, geen druk naar voor, alleen “gepiel” op eigen helft
    • En nog steeds voetballen met 10 man, want wat hebben we aan die luie, arrogante nikskunner VLOET
    • Het eerste divisie spook staat weer dichter om de hoek en het zou verschrikkelijk zijn, als we op het einde van dit seizoen moeten zeggen: WIJ ZIJN WEER TERUG!

  • Opa

    28 januari 2018 - 21:23

    Regelrecht de afgrond in. Veel onbenullig gepraat en hetzelfde geldt voor het voetbal. Wanneer gaat er eens nagedacht worden. Wat een drama. Ik heb er geen woorden voor. Met geluk gaan we er niet meteen uit. Ik schaam me kapot.

  • rimaris

    29 januari 2018 - 07:25

    De gelatenheid op de tribunes geeft ook signaal. Er is geen binding met de spelersgroep. Een aanvoerder die probeert een veldheer uit te hangen maar niet verder komt dan balletjes over 10 meter. Garcia die verzuipt in oeverloos gedribbel en een wisselbeleid waar je broek van afzakt. …..

  • Nick dun Irste

    29 januari 2018 - 08:31

    Ik vrees het ergste. De meeste punten hadden we al moeten halen. OP deze manier gaan we er in een keer uit. Ambrose mooi op de bank parkeren. Niet de spits die wij nodig hebben.
    En de enige echte kerel die binnen de lijnen staat is Bart Meijers. Veel inzet en schuwt het lichamelijk contact niet. De rest van Nac is veel te braaf, of te iel.

  • roovertje

    29 januari 2018 - 14:17

    laten ze 3 aanvallers komen,,ze kunnen beter nieuwe middenvelders halen,ben ervan overtuigd als ze ambrose weg kunnen sturen met een steekbal,dat hij er 15 inschop voor nac,nu moet hij de bal op het middenveld op komen halen..zoals het nu gaat is het volgend jaar jupiler league,snap ook niet dat indiana jones bij dit concept blijf,,lever echt niets op..
    dat noemen ze een coach zit meer op de tribune dan in de dug out,laat penders het roer maar over nemen,,die is tenminste rustig.

  • Moppernac

    29 januari 2018 - 16:57

    Nick den eerste@

    Dan had Bart Meijers welfeller en beter het duel in moeten gaan bij Seuntjes.
    Daar komt wel het doelpunt door.

    Roovertje@

    Aub geen Penders zeg, die kan er helemaal geen ene moer van om Brusselers te wisselen voor de enige spits Ambrose die we hadden.
    Heel de staf weg samen met die autoverkoper Smulders

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
521 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny104thump
wanny46thumb
wanny42thumb
wanny88thump
wanny50thumb
wanny58thumb
wanny45thumb
wanny64thumb
wanny59thumb
wanny71thump
wanny111thump
wanny129thump
wanny92thump
wanny122thump
wanny39thumb
wanny80thump
wanny124thump
wanny41thumb
wanny127thump
wanny105thump
wanny87thump
wanny119thump
wanny108thump
wanny118thump
wanny107thump
wanny113thump
wanny117thump
wanny85thump
wanny100thump
wanny47thumb
wanny98thump
wanny99thump
wanny44thumb
wanny102thump
wanny116thump
wanny62thumb
wanny114thump
wanny65thumb
wanny110thump
wanny97thump
wanny57thumb
wanny106thump
wanny94thump
wanny121thump
wanny103thump
wanny115thump
wanny48thumb
wanny130thump
wanny63thumb
wanny54thumb
wanny55thumb
wanny52thumb
wanny91thump
wanny56thumb
wanny43thumb
wanny90thump
wanny120thump
wanny77thump
wanny77.2thump
wanny109thump
wanny128thump
wanny123thump
wanny61thumb
wanny95thump
wanny125thump
wanny101thump
wanny60thumb
wanny49thumb
wanny96thump
wanny112thump
wanny93thump
wanny53thumb
wanny126thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Stop het wanbeleid (2002)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Bouw stadion (1994)
Fear spandoek (2016)
UWD yellow (2007)
Pilaarplezier (2014)
Troyes (2002)
Volle Bea (2003)
Anti jong teams (2017)
Achilles uit (2016)
No pyro no party (2008)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
De vaste opstelling (2016)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hamburg (2008)
Europa cup winst in Kapan (2009)
UWD Flyer (2005)
Zilvermeeuw (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
Zes bier graag (2016)
Taferelen in Villareal (2009)
All together now (2002)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Al together now streaker (2002)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC muts (2015)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
Making of Megadoek (2012)
Rat van Elf (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Vieze rockers (2001)
Doekenfeest (2014)
It's for Dominique (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Stadionkwartier (2009)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Open dag (2014)
Huldiging (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Bloemstuk SLM (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Donar Kebab (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Vitesse uit (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Gepromoveerd (2017)
Viaductversiering (2003)
Locos bus naar VVV (2016)
Afscheid van As (2002)
Dubbeldekker (2011)
Stickercultuur (2019)
Altijd naar NAC (2019)
Videohoes (2003)
Eupen - NAC (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
megavlag locos 2013
Nieuwe grasmat (2013)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
De Koel (2016)
Uitgeteld (2007)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Volendamse Dijk (2019)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Paulitoernooi (2007)
Gele rook (2016)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Anti Fries UWD (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Doortje (2013)
FujiFilm Stadion (2000)
Glapje (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Feyenoord-NAC 2001
Hein (2011)
Graffiti (2013)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Cambuur uit (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bouw Stadion (1994)
SLM ramp herdenking (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
NEC - NAC op P5 (2017)
Tokoli spandoek (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Sticker gezopen (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Willem II uit (2004)
De Knyp (2015)
Spakenburg uit (2014)
troyesnac (2002)
apresski flyer (2012)
B-Side (2016)
Fuik Oss 1999
Cheerleaders basketbal (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Alkmaarderhout (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Eerste training seizoen (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Postperron (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC RBC (2005)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Fortuna - NAC (2001)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Start Red NAC (2011)
NAC Museum (2002)
Anticombi naar Volendam (2016)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Toiletten bij Telstar (2007)
Pannen vol Paella
Den Bosch NAC (1993)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Ajax (2004)
NAC AZ 2001
In de hekken bij VVV (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Oldtimercombi (2005)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
stickercultuur-(2012)
Annie terug (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Bulldog spandoek (2004)
Groningen - NAC (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC Donar (2001)
Newcastle (2003)
Jong NAC - Roda (2007)
Ferry-Fiona
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Megavlag (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Bingo Bier (2010)
Volle bak bij NAC (2015)
Vlag halfstok (2001)
Brabantse nachten (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC Volendam (2004)
Zundert NAC (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
NAC RBC vol stadion (2003)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Jong geleerd (2017)
Forumavond Technisch (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
BN de Stemmingmaker (2011)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Kapan (2009)
Museumavond (2012)
TitaNAC (2013)
Avondje NAC (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Schilderij (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Promotie (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Utrecht bus uit (2004)
NAC gered (2002)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
A-jeugd wint de beker (2011)
Maxime (2015)
Vierwielercombi (2008)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Emotie na de promotie (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Hooligans in Groningen (2006)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Giessen NAC (2003)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Para (2001)
Liever dan (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Stiltegebied (2005)
30 bier (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Ferry (2002)
NAC de Graafschap (1994)
Forummeeting in de Pint (2004)
ACDC in Volendam (2010)
NAC - Vitesse (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Utrecht uit (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC-Ajax 2001
NAC PSV (2001)
Forummeeting (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
UWD Black (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Another day at the office (2013)
Anticombi VVV (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Te voet naar RBC (2004)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NACPraat Radio (2021)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Liever dan de eerste (2004)
Raise your flag (2021)
Newcastle NAC (2003)
Nieuw gazonnetje (2008)
Geef ons onze club terug (2002)
Darttoernooi 2004
Fandag 2004 Mommers dart
Trossen los bootcombi (2013)
MVV - NAC (2015)
Heerenveen uit (2015)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Stilbo tours (2010)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Rat van elf trommels (2008)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
Groningen - NAC (1994)
NAC - W2 tent (2001)
Uitvaart JP (2005)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Carnaval Bea (2005)
Red NAC paaseitjes (2011)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Stad zonder karakter (2001)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
willem2doekske 2004
Nooit meer 1e divisie (2006)
Hel van Enschede (2004)
Strawberry (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by