Leon out!
Hij was jarenlang de schrik van menig stuk testosteroncapuchon. Kwajongens en schobbejakken ontkwamen niet aan het priemende vingertje van Leon Aerssens. De oud politieman zwaait deze week af en gaat na 28 jaar NAC met pensioen.
Aerssens was het eerste boegbeeld van Bureau Supporterszaken maar bekeek veel vanuit zijn veiligheidsbril. Dat bracht hem lof vanuit de vierhoek en hoon vanaf de tribune. De afgelopen jaren hield hij zich bezig met de inkoop, de Kidsclub, Teamplay, de stadionverbouwing en wat andere dossiers.





8 comments on “Leon out!”
Volksclub NAC
Schoolvoorbeeld van als je maar lang genoeg ergens zit ben je op een gegeven te duur om ontslagen te worden. Man, man wat heeft die man een waslijst aan missers.
Jezus is hier
Ik weet er alles van.
Tony van Heemschut
Is dit een gevolg van de wantoestanden bij NAC-Heerenveen?
ELITEPAUPER
Leon, kerel ! Geniet van je pensioen. Dik verdiend. De stille kracht achter facilitair.
harry b.d.
Een flinke kostenpost en lastpak minder. Een overlever. Iedere manager of AD had hem er graag ‘bij’. Hij wordt niet vervangen. Dan weet je al genoeg.
‘NAC is kampioen stilzitten’ zoals iemand het vanochtend treffend zei.
Negen jaar geleden op deze dag promoveerde NAC in Nijmegen. Nu is het bij ons kommer en kwel en bij hen hosanna. Vandaag moet er dan nieuws komen.
Denia, 18 graden, 29 voorzien.
Sjak
Ik ga off topic, Hoefkens blijft volgens het suffertje, Maas zal ook wel blijven.
Pfff wat een armoede!
meneer de uil
@ elite, @harry
Wat zeg je nu? Stille kracht achter facilitair? Volgens mij heb je een zonnesteek. Hij deed inderdaad facilitair, maar die heeft de boel behoorlijk lopen verprutsen daar. Dus eerder stil zand in de motor. Verbaal zeer zwak en heeft vele, maar echt vele steken laten vallen. Communicatie naar leveranciers was van een erbarmelijk niveau. Zeker als het ging om probleem oplossen (achter betalingen enz, aan gaan).
Harry, in deze heb je het helemaal onjuist. De vervanger is er al een tijd. Ze hebben hem vanwege zijn ziekte niet willen ontslaan en hebben hem daarom een andere functie gegeven. R. Mol heeft zijn taak overgenomen. Martijn Schinning is een plaatsje omhoog geschoven. Dat wil zeggen dat hij er iemand bij heeft om hem te ondersteunen.
Dus de vervanger van leon in Mol.
harry b.d.
Uil – een beetje met taken schuiven en de helft weglaten is natuurlijk geen vervanger installeren.
Hoe staat het met de sollicitatie van de nieuwe team manager die geen Engels, Frans of Duits hoeft te spreken en die voor rust in de selectie moet zorgen, rapporterend aan Remcoo?