Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met drie topspitsen en de beste verdediger van de eerste divisie komt NAC terug van 2-0.

31 comments on “Luxeprobleem brengt puntje”

  • harry b.d.

    31 januari 2020 - 22:19

    Onder hun ongediplomeerde trainer liep de achterstand op een promotieplaats op van 3 naar 10 punten.

  • Moppernac

    1 februari 2020 - 00:37

    Klootzak VAN DEN ABBEELE oprotten joh.
    De deadliness is voorbij en je hebt geen ene rotsmoes gedaan.
    Wat zou ik die vieze kop van jou eens graag voor me zien.
    Nogmaals klootzak en je eigen zakkenvullen bij NAC dat is het enige wat je doet

  • Moppernac

    1 februari 2020 - 00:38

    Rotsmoes = rotmoer

  • Swieber

    1 februari 2020 - 07:17

    Waar Olij punten pakt, kost Dogan ons punten.
    Gelukkig hebben we nog de nuchtere, niet kappen draaien hakjes gevende, Verschueren en Van Hecke.
    Zij zijn het type speler waar je in de kkd mee kunt overleven.
    Niet onze baltovenaars.

  • drs Marcellus

    1 februari 2020 - 09:08

    En het verlengstuk van nac.nl, zoals harry die site noemt, heeft inmiddels een artikeltje geplaatst over "blijgemaakt met een dode mus" en tegelijk alle reactiemogelijkheden uitgezet. Het blijkt dus wel dat er grote onvrede heerst onder de achterban over het functioneren van de Belg en de Fries en dat ze dat bij NAC niet heel graag willen horen.

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 09:15

    Waarom zou je een artikel plaatsen en dan de reacties uitzetten? Onderlinge onenigheid? Of iets anders?

  • drs Marcellus

    1 februari 2020 - 09:18

    @enaajseejer,

    Goeie vraag. Maar dat er daar iets fout zit lijkt me duidelijk.

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 09:26

    Marcellus – allemaal mosterd-na-de-maaltijd types en hypocriete bokhonden. Bd kreeg gister nog een mail van die mensen met de vraag of het Coronavirus inmiddels vat heeft gehad op bd omdat ze (zogenaamd) al 2 weken niets van bd hadden vernomen. Humor om te lachen op deze schoolkrant met camera.
    Ondertussen hebben allerlei fakenewsers de afgelopen dagen de boel daar weer eens mogen opjuinen met hun hijgerige "hij tekent hij tekent" en aanvallen op kritische medesupporters.
    De realiteit en de feiten liggen anders.
    Opeens is de zaak Hyballa allemaal erg complex, maar ze waren toch op een paar kleine randzaken rond ?
    VDA is samen met Eisenga in een zeer vroeg stadium door bd al ontmaskerd als charlatan, als lichtgewicht, als iemand die onbekend is met de Nederlandse arbeidsmarkt en iemand met een bijwagen. Als verwijt kwam toen van de kant van de fakenewsers dat bd hem bewust wilde beschadigen. Ons NAC is nu beschadigd.

    Ook begrijpt niemand waarom Eisenga geen openheid van zaken geeft over wie toendertijd Jan Ullrich naar al die dopingafspraken heeft gereden. Hij stond er toch bovenop in die "ingesleten cultuur" ? Nee, ga fijn luid het friese volkslied mee lopen zingen bij SCH-NAC. Mafketel.

    Wie je ook spreekt, iedereen heeft de buik vol van de 3 aandeelhouders met het verstikkende meerderheidsbelang. Het is dan ook opportuuun om hun stoelen en box te verzegelen voor de volgende thuiswedstrijd als teken dat ze niet meer welkom zijn onder deze omstandigheden. Ze hebben inmiddels veel meer kapitaal vernietigd als geinvesteerd, maar dat ze dit seizoen het spelersbudget halveerden, de opbrengst boven de 10K SCC voor zichzelf opeisten en hun belang uitbreidden toont aan wat zij in werkelijkheid zijn: kille calculators, berekenend moet ons NAC worden doorverkocht aan een partij die wel aan hun overtrokken eisen voldoet. Een partij die het net als hen geen reet kan schelen of we ergens in het rood opduiken of dat we zaalvoetballende dwergen aantrekken en zonder spits beginnen.

    Huisalp, 0 graden, ideaal skiweer.

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 09:51

    "dan" uiteraard.

    Wellicht kan Edelenbos nog even de brochure voor geinteresseerde overnamekandidaten hier online zetten, zodat de mensen ook eens kunnen lachen.

    De gatendichters van de stadionstraat hebben er een reusachtige puinhoop van gemaakt. Dat die dief van een Vloet (3 ton) gisteren tegen ons NAC scoorde en Bodi Brusselers van ons geld 0-0 tegen NAC speelt zijn misstanden die niet meer uit te leggen zijn.

    Wat de mensen ook niet meer begrijpen is waarom Haarmannetje het gelul van VDA wel geloofde en Ruud Brood, die ons NAC al 14 jaar op lijstjes voor de trainerpositie had en afgelopen zomer verlengde na een proces die de schoonheidsprijs niet verdiende, niet.

    Ook moet de Clubraad per direct uit ieder overlegorgaan gegooid worden. Deze mensen hebben 6 jaar lang in al die notulen niet 1 keer kritiek geuit op het functioneren van de volgende halve zool die de aandeelhouders voor de mensen zetten. Bd onthulde al eerder dat onder deze aandeelhouders alleen nog psychopaten en desperado`s willen en mogen werken. RvC lid bij NAC is 1 groot afbreukverhaal. Dit is geen controle houden, dit is geen beleid bewaken, dit is puur wanbeheer.

    In geen enkele serieus gereguleerde bedrijfstak komen bestuurders weg met zulk gedrag. Dan hadden al lang boetes, schorsingen en beroepsverboden gevolgd.

  • Mieshoop

    1 februari 2020 - 09:53

    Als je ze er zelf niet inschiet…

    een prima NAC gezien in het eerste half uur. Daarna drie kwartier geprul op de vierkante meter, om vervolgens het vege lijf middels een kwartiertje sturm und drang te redden.
    <P>
    Nul schoten uit de tweede lijn, blijven rondtikken in de zestien van de tegenstander. Een echte spits had er gisteren vier gemaakt.

  • bem

    1 februari 2020 - 10:02

    Dogan ramde er vorig seizoen 20 in bij een “mindere club” terwijl wij Muhren aan het afzeiken waren. SvH had die bal gisteren als “spits” er ook wel in mogen schieten. De spelers goed gebruiken, daar gaat het mis bij NAC. En het geluk zit ook niet mee, paal, lat onterecht afgekeurd doelpunt.

  • n@©

    1 februari 2020 - 10:09

    Ik denk trouwens dat we nu wel mogen concluderen dat er momenteel geen nieuwe trainer is die in wil stappen?

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 10:40

    Blijkbaar zijn de voorwaarden die Aan een trainer gesteld worden te hoog? Geen overhaaste beslissingen nemen ook natuurlijk. Begin volgend seizoen misschien een nieuwe trainer? Tom & jerry prutsen rustig door, er is toch helemaal niets aan de hand?

  • Bertus Baklip

    1 februari 2020 - 13:37

    Hoe is het met die gast en zn hoofdwond?
    Het hele verhaal zsm opstellen en verspreiden via de socials! Dat staaltje onkunde van de blauwe petten moet de wereld in.

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 14:22

    @drs Marcellus
    de reacties zijn inmiddels geopend op bsr voor het artikel `supporters blij gemaakt met een dode mus` , en het gaat er hard aan toe. Vooral de `positivoos` hebben veel kritiek op het artikel en op alle reageerders die het met het artikel eens zijn en vraagtekens stelen bij onze zwakke `directie` (zoals gewoonlijk).

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 16:34

    Ennaajetc – die zogenaamde positivo`s zijn in feite heel negatieve figuren. Altijd bezorgde en kritische NAC mensen aanvallen en beledigen. Eigenlijk zijn ze ontzettend sneu.

  • Optimist

    1 februari 2020 - 22:51

    De grootste zogenaamde positivo is inderdaad de meest negatieve en hypocriete figuur, dat al ~10 jaar de ruimte krijgt continu alles en iedereen aan te vallen en af te kraken.
    Nu is dat normaal geworden en steeds meer mensen volgen zijn voorbeeld om spelers en medesupporters respectloos te bejegenen.
    Uiteraard komt dat de onderlinge sfeer en prestaties op het veld niet ten goede.

  • Anoniem

    1 februari 2020 - 23:01

    Zullen we heel rustig en nuchter wat feiten benoemen?

    We wilden bij monde van Tom van den Abbeele in iedere linie een versterking. Het is er uiteindelijk 1 geworden. Is je missie dan geslaagd? Neen.

    De RvC wordt het `1 eruit, 1 erin` beleid verweten. Maar ja. Als je als TM troep als Kudimba binnen haalt, dan moet je niet raar staan te kijken dat je hem aan de straatstenen niet kwijt raakt. Ik vind dat `1 erin, 1 eruit` beleid niet per se slecht. Dat moet je de RvC niet aanrekenen, waarom zouden de aandeelhouders van NAC meer moeten "investeren"om het falen van de TM te maskeren?

    Wat ik de aandeelhouders WEL verwijt, is dat ze via Nicole Edelenbos überhaupt een lichtgewicht als TvdA hebben aangesteld. Van die man moet gewoon afscheid genomen worden. Het is een fantast in de lijn van het sprookje "de nieuwe kleren van de keizer".

  • ennaajseejer

    2 februari 2020 - 00:11

    @ww
    Amen.
    Verder lijkt het mij dat de aandeelhouders via Edelenbos bewust 2 lichtgewichten in de directie hebben geposteerd zonder visie, zodat ze zelf. Og steeds mee kunne. Beslissen. Kijk maar naar de aanstelling van Brood. TvdA werd compleet gepasseerd. Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 09:13

    Nihil est quod non videatur, niets is wat het lijkt bij ons NAC.

    Een halve gehuurde kruik en een speler met doorlopend contract die gratis vertrekt is de schrale, zeg maar gerust negatieve oogst van deze transferperiode.

    Ook weten ze al twee maanden dat ze van NACman Ruud Brood afwilden en daar iedereen voor inschakelden: de supporters hebben bij monde van die Uniekaasverkoper in de RvC en de Clubraad volmondig JA gezegd, de spelers zeiden JA, de technisch manager die directeur wil heten zei ook luid JA, kortom, de mensen moeten niet zaniken dat er een nieuwe trainer moest komen. Het is inmiddels 2 februari en onder de ongediplomeerde trainer liep de achterstand op een promotieplaats inmiddels op tot een onoverbrugbare 10 punten.

    Een Forum waar de mensen dan lachend belazerd worden hoeft niet meer. De houdbaarheid van de uitspraken tijdens zo`n avond is nog korter dan die van een erectie bij een 100jarige. Steeds weer die juichverhale na zo`n forum over hoe geweldig en gebalnceerd hun uitspraken waren om er dan binnen een week achter te komen dat het allemaal gratuite woorden waren en ze niets deden, niet opleverden. Helemaal bont maakte die gast van City het, terwijl de deal al op sterven na dood was nog doen alsof alles koek en ei was.

    Volgens de stertetabellen leeft van Aalst nog een jaartje of 15, tegen die tijd groeit er mos op de stoeltjes en waait de regen dwars door de golfplaten wandjes.

  • Mieshoop

    2 februari 2020 - 14:36

    Toch wel echt benieuwd of de Belg durft te benoemen tijdens de forumavond waarom hij de verwachtingen niet goed heeft gemanaged. Is hij teruggefloten of heeft hij zichzelf overschat?

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 16:40

    Een forumavond zonder de 3 bezitters is een toneelstukje, een schijnforum.

  • ennaajseejer

    2 februari 2020 - 19:52

    op de BSR reacties gesloten op de laatste 3 artikels. Techniese fout of niet?

  • Anoniem

    2 februari 2020 - 22:09

    Ook een forumavond incl. de 3 bezitters is een lachertje. Dat was dat hele gesprek van die supportersafvaardiging in 2019 met RvC en enkele aandeelhouders toch ook? Typisch gevalletje "met een kluitje in het riet".

    Nee, zo`n ouwehoeravond waarbij we getracteerd worden op pseudo-transparantie en het gros na veel zalvend gewauwel alsnog tevree huiswaarts keert, blij te zijn `bijgepraat`: ik heb wel wat beters te doen.

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 22:17

    Wilbert – dat gesprek van vorig jaar tussen van Aalst, van Mierlo, Gielen en die supportertjes was 1 grote farce. Ze begonnen er al mee dat er geen (persoonlijke) kritiek zou worden geduld. Vantevoren werd geheimzinnig gedaan over de plaats en het tijdstip. Tot het laatst toe werd er over gezwegen, en opeens was die meeting dan geweest. En als wisselgeld voor die bijeenkomst zouden ze zich dan gedeisd houden. Inderdaad totale kolder. Blijkbaar angst.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 08:51

    Ja brave mensen, 3 dagen nadat zij juichend en trompetterend hun trainer hadden moeten presenteren houdt iedereen zijn bek. Het is mistroostig en triest. Zompig. Twee maanden nadat zij Brood wilden wippen hebben zij niets in handen. De lafaards van de Stadionstraat verzonnen het vage begrip "duurzaam promoveren" om er straks naar te kunnen verwijzen als hun missie gierend is mislukt. Dat weten we nu overigens al.

  • drs Marcellus

    3 februari 2020 - 11:35

    @harry

    Het ligt er inderdaad nogal duimendik op dat de missie faliekant gaat mislukken/is mislukt. Ik ben benieuwd met welke uitleg ze komen als er niet "duurzaam" wordt gepromoveerd.

    Zullen ze het afdoen met: we hadden pech dat een aantal sterkhouders lang geblesseerd zijn geweest? Of: de tegenstanders waren toch sterker dan we dachten? Of: we hebben gewoon keihard gefaald met het halen van een uitgebalanceerd elftal die mee kon doen om de prijzen?

    Dat laatste waag ik overigens te betwijfelen of ze dat gaan zeggen. Het is namelijk altijd de schuld van iemand anders.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 13:50

    Marcellus – niemand heeft nog een geldig excuus. De aandeelhouders na ruim 6 jaar wanbeleid niet, de RvC niet want zij deden geen zak in de afgelopen 4 maanden, Eisenga niet want hij haalde geen extra geld binnen en loog tegen de achterban en de Belg al helenaal niet, hij verbraste het volledige budget en haalde rommel binnen. Spul dat aan de straatstenen niet te slijten bleek. Wel bezondigden zij zich aan lafhartige politiek in de casus Brood.

    Het is 3 februari en het is oorverdovend stil. Terwijl op de parallelsite bezorgde NAC mensen onder regie en met toestemming van de hypocriete hipstertjes en ignorante Ivo`tjes nog altijd worden tegengewerkt en belaagd, zakken we met de dag verder weg in het moeras.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 16:18

    Last minute toch nog iemand gevonden die de afgelopen tijd de krant niet heeft gelezen en denkt dat hij naar een profclub gaat.

  • drs Marcellus

    3 februari 2020 - 16:21

    @harry

    Ik ben benieuwd of deze trainer het wel voor elkaar krijgt om zijn contract uit te dienen. Het zou in ieder geval against all odds zijn…….

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 16:25

    Drs – hired to be fired.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny94thump
wanny96thump
wanny119thump
wanny52thumb
wanny129thump
wanny104thump
wanny41thumb
wanny105thump
wanny95thump
wanny59thumb
wanny130thump
wanny60thumb
wanny55thumb
wanny100thump
wanny80thump
wanny56thumb
wanny117thump
wanny121thump
wanny125thump
wanny65thumb
wanny45thumb
wanny106thump
wanny115thump
wanny64thumb
wanny85thump
wanny103thump
wanny50thumb
wanny98thump
wanny77thump
wanny39thumb
wanny88thump
wanny110thump
wanny120thump
wanny107thump
wanny43thumb
wanny48thumb
wanny112thump
wanny58thumb
wanny42thumb
wanny54thumb
wanny71thump
wanny114thump
wanny124thump
wanny46thumb
wanny44thumb
wanny108thump
wanny109thump
wanny116thump
wanny90thump
wanny113thump
wanny49thumb
wanny126thump
wanny87thump
wanny62thumb
wanny57thumb
wanny97thump
wanny47thumb
wanny93thump
wanny53thumb
wanny102thump
wanny122thump
wanny123thump
wanny77.2thump
wanny101thump
wanny128thump
wanny118thump
wanny61thumb
wanny111thump
wanny127thump
wanny91thump
wanny92thump
wanny63thumb
wanny99thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Carnaval Bea (2005)
Den Bosch NAC (1993)
Giessen NAC (2003)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC Ajax (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Newcastle NAC (2003)
De vaste opstelling (2016)
Brabantse nachten (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Museumavond (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Willem II uit (2004)
TitaNAC (2013)
Vieze rockers (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
stickercultuur-(2012)
Doekenfeest (2014)
Another day at the office (2013)
Nieuw gazonnetje (2008)
Volle bak bij NAC (2015)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Troyes (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC basketbal Conesco (2001)
troyesnac (2002)
NAC gered (2002)
Slierten slierten slierten (2010)
Graffiti (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Vlag halfstok (2001)
Para (2001)
A-jeugd wint de beker (2011)
Nieuwe grasmat (2013)
Jong geleerd (2017)
Gepromoveerd (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Raise your flag (2021)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Making of Megadoek (2012)
Hein (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Vierwielercombi (2008)
Doortje (2013)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
willem2doekske 2004
Schilderij (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
B-Side (2016)
Avondje NAC (2014)
Stickercultuur (2019)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC logo op stadion (2013)
Volle Bea (2003)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC Volendam (2004)
Cambuur uit (2014)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
NAC-Ajax 2001
Eindhoven uitvak (2016)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Bus uitzwaaien (2014)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Eupen - NAC (2015)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Paulitoernooi (2007)
Rookpotten Demodag (2005)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Videohoes (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
De Koel (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Vitesse uit (2004)
Uitgeteld (2007)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Utrecht bus uit (2004)
NAC Museum (2002)
Bouw stadion fundering (1995)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC - Vitesse (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Maxime (2015)
De Knyp (2015)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Postperron (2001)
Gele rook (2016)
Trouwe musketiers (2013)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Stadionkwartier (2009)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Eerste training seizoen (2012)
Bouw Stadion (1994)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC AZ 2001
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
BN de Stemmingmaker (2011)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Heerenveen uit (2015)
Utrecht uit (2004)
Viaductversiering (2003)
Spakenburg uit (2014)
All together now (2002)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Glapje (2014)
NAC Donar (2001)
Strawberry (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Fuik Oss 1999
Kielegat Kesjoewals (2016)
Anticombi VVV (2007)
Stad zonder karakter (2001)
Taferelen in Villareal (2009)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
UWD Flyer (2005)
UWD yellow (2007)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Ferry-Fiona
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
ACDC in Volendam (2010)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC RBC (2005)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Omwisselen Graafschap (2011)
Promotie (2017)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Stilbo tours (2010)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Liever dan de eerste (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
megavlag locos 2013
Afscheid van As (2002)
Ferry (2002)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Groningen - NAC (2014)
Uitvaart JP (2005)
Anti jong teams (2017)
apresski flyer (2012)
Forummeeting (2004)
Bouw stadion (1994)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Al together now streaker (2002)
Training bij Dennenlucht (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Fortuna - NAC (2001)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Bingo Bier (2010)
Annie terug (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Zes bier graag (2016)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Anticombi naar Volendam (2016)
Eerste BSR-Redactievergadering
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Huldiging (2017)
It's for Dominique (2012)
Liever dan (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Volendamse Dijk (2019)
Megavlag (2017)
Locos bus naar VVV (2016)
Open dag (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Pannen vol Paella
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Oude NAC Museum (2002)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Stiltegebied (2005)
Onze steun en toeverlaat (2016)
30 bier (2002)
Red NAC paaseitjes (2011)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Achilles uit (2016)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
UWD Black (2004)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Oldtimercombi (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Hel van Enschede (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Rat van Elf (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Pilaarplezier (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC muts (2015)
Emotie na de promotie (2017)
Start Red NAC (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Kapan (2009)
Forumavond Sanering (2002)
Groningen - NAC (1994)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Fear spandoek (2016)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Darttoernooi 2004
NAC PSV (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
SLM ramp herdenking (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Te voet naar RBC (2004)
NACPraat Radio (2021)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
No pyro no party (2008)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Newcastle (2003)
Feyenoord-NAC 2001
Op bezoek bij Ross County (2017)
Hamburg (2008)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
MVV - NAC (2015)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Dubbeldekker (2011)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Rat van elf trommels (2008)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Sticker gezopen (2017)
Forumavond Technisch (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
In de hekken bij VVV (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Zundert NAC (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NEC - NAC op P5 (2017)
Tokoli spandoek (2002)
NAC - W2 tent (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Donar Kebab (2001)
Trossen los bootcombi (2013)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by