Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Met drie topspitsen en de beste verdediger van de eerste divisie komt NAC terug van 2-0.

31 comments on “Luxeprobleem brengt puntje”

  • harry b.d.

    31 januari 2020 - 22:19

    Onder hun ongediplomeerde trainer liep de achterstand op een promotieplaats op van 3 naar 10 punten.

  • Moppernac

    1 februari 2020 - 00:37

    Klootzak VAN DEN ABBEELE oprotten joh.
    De deadliness is voorbij en je hebt geen ene rotsmoes gedaan.
    Wat zou ik die vieze kop van jou eens graag voor me zien.
    Nogmaals klootzak en je eigen zakkenvullen bij NAC dat is het enige wat je doet

  • Moppernac

    1 februari 2020 - 00:38

    Rotsmoes = rotmoer

  • Swieber

    1 februari 2020 - 07:17

    Waar Olij punten pakt, kost Dogan ons punten.
    Gelukkig hebben we nog de nuchtere, niet kappen draaien hakjes gevende, Verschueren en Van Hecke.
    Zij zijn het type speler waar je in de kkd mee kunt overleven.
    Niet onze baltovenaars.

  • drs Marcellus

    1 februari 2020 - 09:08

    En het verlengstuk van nac.nl, zoals harry die site noemt, heeft inmiddels een artikeltje geplaatst over "blijgemaakt met een dode mus" en tegelijk alle reactiemogelijkheden uitgezet. Het blijkt dus wel dat er grote onvrede heerst onder de achterban over het functioneren van de Belg en de Fries en dat ze dat bij NAC niet heel graag willen horen.

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 09:15

    Waarom zou je een artikel plaatsen en dan de reacties uitzetten? Onderlinge onenigheid? Of iets anders?

  • drs Marcellus

    1 februari 2020 - 09:18

    @enaajseejer,

    Goeie vraag. Maar dat er daar iets fout zit lijkt me duidelijk.

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 09:26

    Marcellus – allemaal mosterd-na-de-maaltijd types en hypocriete bokhonden. Bd kreeg gister nog een mail van die mensen met de vraag of het Coronavirus inmiddels vat heeft gehad op bd omdat ze (zogenaamd) al 2 weken niets van bd hadden vernomen. Humor om te lachen op deze schoolkrant met camera.
    Ondertussen hebben allerlei fakenewsers de afgelopen dagen de boel daar weer eens mogen opjuinen met hun hijgerige "hij tekent hij tekent" en aanvallen op kritische medesupporters.
    De realiteit en de feiten liggen anders.
    Opeens is de zaak Hyballa allemaal erg complex, maar ze waren toch op een paar kleine randzaken rond ?
    VDA is samen met Eisenga in een zeer vroeg stadium door bd al ontmaskerd als charlatan, als lichtgewicht, als iemand die onbekend is met de Nederlandse arbeidsmarkt en iemand met een bijwagen. Als verwijt kwam toen van de kant van de fakenewsers dat bd hem bewust wilde beschadigen. Ons NAC is nu beschadigd.

    Ook begrijpt niemand waarom Eisenga geen openheid van zaken geeft over wie toendertijd Jan Ullrich naar al die dopingafspraken heeft gereden. Hij stond er toch bovenop in die "ingesleten cultuur" ? Nee, ga fijn luid het friese volkslied mee lopen zingen bij SCH-NAC. Mafketel.

    Wie je ook spreekt, iedereen heeft de buik vol van de 3 aandeelhouders met het verstikkende meerderheidsbelang. Het is dan ook opportuuun om hun stoelen en box te verzegelen voor de volgende thuiswedstrijd als teken dat ze niet meer welkom zijn onder deze omstandigheden. Ze hebben inmiddels veel meer kapitaal vernietigd als geinvesteerd, maar dat ze dit seizoen het spelersbudget halveerden, de opbrengst boven de 10K SCC voor zichzelf opeisten en hun belang uitbreidden toont aan wat zij in werkelijkheid zijn: kille calculators, berekenend moet ons NAC worden doorverkocht aan een partij die wel aan hun overtrokken eisen voldoet. Een partij die het net als hen geen reet kan schelen of we ergens in het rood opduiken of dat we zaalvoetballende dwergen aantrekken en zonder spits beginnen.

    Huisalp, 0 graden, ideaal skiweer.

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 09:51

    "dan" uiteraard.

    Wellicht kan Edelenbos nog even de brochure voor geinteresseerde overnamekandidaten hier online zetten, zodat de mensen ook eens kunnen lachen.

    De gatendichters van de stadionstraat hebben er een reusachtige puinhoop van gemaakt. Dat die dief van een Vloet (3 ton) gisteren tegen ons NAC scoorde en Bodi Brusselers van ons geld 0-0 tegen NAC speelt zijn misstanden die niet meer uit te leggen zijn.

    Wat de mensen ook niet meer begrijpen is waarom Haarmannetje het gelul van VDA wel geloofde en Ruud Brood, die ons NAC al 14 jaar op lijstjes voor de trainerpositie had en afgelopen zomer verlengde na een proces die de schoonheidsprijs niet verdiende, niet.

    Ook moet de Clubraad per direct uit ieder overlegorgaan gegooid worden. Deze mensen hebben 6 jaar lang in al die notulen niet 1 keer kritiek geuit op het functioneren van de volgende halve zool die de aandeelhouders voor de mensen zetten. Bd onthulde al eerder dat onder deze aandeelhouders alleen nog psychopaten en desperado`s willen en mogen werken. RvC lid bij NAC is 1 groot afbreukverhaal. Dit is geen controle houden, dit is geen beleid bewaken, dit is puur wanbeheer.

    In geen enkele serieus gereguleerde bedrijfstak komen bestuurders weg met zulk gedrag. Dan hadden al lang boetes, schorsingen en beroepsverboden gevolgd.

  • Mieshoop

    1 februari 2020 - 09:53

    Als je ze er zelf niet inschiet…

    een prima NAC gezien in het eerste half uur. Daarna drie kwartier geprul op de vierkante meter, om vervolgens het vege lijf middels een kwartiertje sturm und drang te redden.
    <P>
    Nul schoten uit de tweede lijn, blijven rondtikken in de zestien van de tegenstander. Een echte spits had er gisteren vier gemaakt.

  • bem

    1 februari 2020 - 10:02

    Dogan ramde er vorig seizoen 20 in bij een “mindere club” terwijl wij Muhren aan het afzeiken waren. SvH had die bal gisteren als “spits” er ook wel in mogen schieten. De spelers goed gebruiken, daar gaat het mis bij NAC. En het geluk zit ook niet mee, paal, lat onterecht afgekeurd doelpunt.

  • n@©

    1 februari 2020 - 10:09

    Ik denk trouwens dat we nu wel mogen concluderen dat er momenteel geen nieuwe trainer is die in wil stappen?

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 10:40

    Blijkbaar zijn de voorwaarden die Aan een trainer gesteld worden te hoog? Geen overhaaste beslissingen nemen ook natuurlijk. Begin volgend seizoen misschien een nieuwe trainer? Tom & jerry prutsen rustig door, er is toch helemaal niets aan de hand?

  • Bertus Baklip

    1 februari 2020 - 13:37

    Hoe is het met die gast en zn hoofdwond?
    Het hele verhaal zsm opstellen en verspreiden via de socials! Dat staaltje onkunde van de blauwe petten moet de wereld in.

  • ennaajseejer

    1 februari 2020 - 14:22

    @drs Marcellus
    de reacties zijn inmiddels geopend op bsr voor het artikel `supporters blij gemaakt met een dode mus` , en het gaat er hard aan toe. Vooral de `positivoos` hebben veel kritiek op het artikel en op alle reageerders die het met het artikel eens zijn en vraagtekens stelen bij onze zwakke `directie` (zoals gewoonlijk).

  • harry b.d.

    1 februari 2020 - 16:34

    Ennaajetc – die zogenaamde positivo`s zijn in feite heel negatieve figuren. Altijd bezorgde en kritische NAC mensen aanvallen en beledigen. Eigenlijk zijn ze ontzettend sneu.

  • Optimist

    1 februari 2020 - 22:51

    De grootste zogenaamde positivo is inderdaad de meest negatieve en hypocriete figuur, dat al ~10 jaar de ruimte krijgt continu alles en iedereen aan te vallen en af te kraken.
    Nu is dat normaal geworden en steeds meer mensen volgen zijn voorbeeld om spelers en medesupporters respectloos te bejegenen.
    Uiteraard komt dat de onderlinge sfeer en prestaties op het veld niet ten goede.

  • Anoniem

    1 februari 2020 - 23:01

    Zullen we heel rustig en nuchter wat feiten benoemen?

    We wilden bij monde van Tom van den Abbeele in iedere linie een versterking. Het is er uiteindelijk 1 geworden. Is je missie dan geslaagd? Neen.

    De RvC wordt het `1 eruit, 1 erin` beleid verweten. Maar ja. Als je als TM troep als Kudimba binnen haalt, dan moet je niet raar staan te kijken dat je hem aan de straatstenen niet kwijt raakt. Ik vind dat `1 erin, 1 eruit` beleid niet per se slecht. Dat moet je de RvC niet aanrekenen, waarom zouden de aandeelhouders van NAC meer moeten "investeren"om het falen van de TM te maskeren?

    Wat ik de aandeelhouders WEL verwijt, is dat ze via Nicole Edelenbos überhaupt een lichtgewicht als TvdA hebben aangesteld. Van die man moet gewoon afscheid genomen worden. Het is een fantast in de lijn van het sprookje "de nieuwe kleren van de keizer".

  • ennaajseejer

    2 februari 2020 - 00:11

    @ww
    Amen.
    Verder lijkt het mij dat de aandeelhouders via Edelenbos bewust 2 lichtgewichten in de directie hebben geposteerd zonder visie, zodat ze zelf. Og steeds mee kunne. Beslissen. Kijk maar naar de aanstelling van Brood. TvdA werd compleet gepasseerd. Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 09:13

    Nihil est quod non videatur, niets is wat het lijkt bij ons NAC.

    Een halve gehuurde kruik en een speler met doorlopend contract die gratis vertrekt is de schrale, zeg maar gerust negatieve oogst van deze transferperiode.

    Ook weten ze al twee maanden dat ze van NACman Ruud Brood afwilden en daar iedereen voor inschakelden: de supporters hebben bij monde van die Uniekaasverkoper in de RvC en de Clubraad volmondig JA gezegd, de spelers zeiden JA, de technisch manager die directeur wil heten zei ook luid JA, kortom, de mensen moeten niet zaniken dat er een nieuwe trainer moest komen. Het is inmiddels 2 februari en onder de ongediplomeerde trainer liep de achterstand op een promotieplaats inmiddels op tot een onoverbrugbare 10 punten.

    Een Forum waar de mensen dan lachend belazerd worden hoeft niet meer. De houdbaarheid van de uitspraken tijdens zo`n avond is nog korter dan die van een erectie bij een 100jarige. Steeds weer die juichverhale na zo`n forum over hoe geweldig en gebalnceerd hun uitspraken waren om er dan binnen een week achter te komen dat het allemaal gratuite woorden waren en ze niets deden, niet opleverden. Helemaal bont maakte die gast van City het, terwijl de deal al op sterven na dood was nog doen alsof alles koek en ei was.

    Volgens de stertetabellen leeft van Aalst nog een jaartje of 15, tegen die tijd groeit er mos op de stoeltjes en waait de regen dwars door de golfplaten wandjes.

  • Mieshoop

    2 februari 2020 - 14:36

    Toch wel echt benieuwd of de Belg durft te benoemen tijdens de forumavond waarom hij de verwachtingen niet goed heeft gemanaged. Is hij teruggefloten of heeft hij zichzelf overschat?

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 16:40

    Een forumavond zonder de 3 bezitters is een toneelstukje, een schijnforum.

  • ennaajseejer

    2 februari 2020 - 19:52

    op de BSR reacties gesloten op de laatste 3 artikels. Techniese fout of niet?

  • Anoniem

    2 februari 2020 - 22:09

    Ook een forumavond incl. de 3 bezitters is een lachertje. Dat was dat hele gesprek van die supportersafvaardiging in 2019 met RvC en enkele aandeelhouders toch ook? Typisch gevalletje "met een kluitje in het riet".

    Nee, zo`n ouwehoeravond waarbij we getracteerd worden op pseudo-transparantie en het gros na veel zalvend gewauwel alsnog tevree huiswaarts keert, blij te zijn `bijgepraat`: ik heb wel wat beters te doen.

  • harry b.d.

    2 februari 2020 - 22:17

    Wilbert – dat gesprek van vorig jaar tussen van Aalst, van Mierlo, Gielen en die supportertjes was 1 grote farce. Ze begonnen er al mee dat er geen (persoonlijke) kritiek zou worden geduld. Vantevoren werd geheimzinnig gedaan over de plaats en het tijdstip. Tot het laatst toe werd er over gezwegen, en opeens was die meeting dan geweest. En als wisselgeld voor die bijeenkomst zouden ze zich dan gedeisd houden. Inderdaad totale kolder. Blijkbaar angst.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 08:51

    Ja brave mensen, 3 dagen nadat zij juichend en trompetterend hun trainer hadden moeten presenteren houdt iedereen zijn bek. Het is mistroostig en triest. Zompig. Twee maanden nadat zij Brood wilden wippen hebben zij niets in handen. De lafaards van de Stadionstraat verzonnen het vage begrip "duurzaam promoveren" om er straks naar te kunnen verwijzen als hun missie gierend is mislukt. Dat weten we nu overigens al.

  • drs Marcellus

    3 februari 2020 - 11:35

    @harry

    Het ligt er inderdaad nogal duimendik op dat de missie faliekant gaat mislukken/is mislukt. Ik ben benieuwd met welke uitleg ze komen als er niet "duurzaam" wordt gepromoveerd.

    Zullen ze het afdoen met: we hadden pech dat een aantal sterkhouders lang geblesseerd zijn geweest? Of: de tegenstanders waren toch sterker dan we dachten? Of: we hebben gewoon keihard gefaald met het halen van een uitgebalanceerd elftal die mee kon doen om de prijzen?

    Dat laatste waag ik overigens te betwijfelen of ze dat gaan zeggen. Het is namelijk altijd de schuld van iemand anders.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 13:50

    Marcellus – niemand heeft nog een geldig excuus. De aandeelhouders na ruim 6 jaar wanbeleid niet, de RvC niet want zij deden geen zak in de afgelopen 4 maanden, Eisenga niet want hij haalde geen extra geld binnen en loog tegen de achterban en de Belg al helenaal niet, hij verbraste het volledige budget en haalde rommel binnen. Spul dat aan de straatstenen niet te slijten bleek. Wel bezondigden zij zich aan lafhartige politiek in de casus Brood.

    Het is 3 februari en het is oorverdovend stil. Terwijl op de parallelsite bezorgde NAC mensen onder regie en met toestemming van de hypocriete hipstertjes en ignorante Ivo`tjes nog altijd worden tegengewerkt en belaagd, zakken we met de dag verder weg in het moeras.

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 16:18

    Last minute toch nog iemand gevonden die de afgelopen tijd de krant niet heeft gelezen en denkt dat hij naar een profclub gaat.

  • drs Marcellus

    3 februari 2020 - 16:21

    @harry

    Ik ben benieuwd of deze trainer het wel voor elkaar krijgt om zijn contract uit te dienen. Het zou in ieder geval against all odds zijn…….

  • harry b.d.

    3 februari 2020 - 16:25

    Drs – hired to be fired.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny55thumb
wanny130thump
wanny126thump
wanny71thump
wanny77.2thump
wanny87thump
wanny65thumb
wanny119thump
wanny49thumb
wanny117thump
wanny47thumb
wanny105thump
wanny123thump
wanny109thump
wanny113thump
wanny58thumb
wanny104thump
wanny46thumb
wanny118thump
wanny102thump
wanny95thump
wanny94thump
wanny41thumb
wanny42thumb
wanny127thump
wanny110thump
wanny120thump
wanny100thump
wanny50thumb
wanny107thump
wanny60thumb
wanny106thump
wanny53thumb
wanny96thump
wanny63thumb
wanny59thumb
wanny90thump
wanny61thumb
wanny121thump
wanny112thump
wanny43thumb
wanny114thump
wanny101thump
wanny111thump
wanny52thumb
wanny44thumb
wanny88thump
wanny77thump
wanny108thump
wanny99thump
wanny122thump
wanny128thump
wanny80thump
wanny45thumb
wanny56thumb
wanny85thump
wanny48thumb
wanny91thump
wanny124thump
wanny57thumb
wanny129thump
wanny93thump
wanny92thump
wanny125thump
wanny116thump
wanny64thumb
wanny115thump
wanny39thumb
wanny103thump
wanny97thump
wanny54thumb
wanny98thump
wanny62thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Pilaarplezier (2014)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Red NAC paaseitjes (2011)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Fear spandoek (2016)
De Koel (2016)
Bus uitzwaaien (2014)
Kapan (2009)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Annie terug (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC Museum (2002)
Avondje NAC (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Maxime (2015)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Groningen - NAC (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Spakenburg uit (2014)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
troyesnac (2002)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Rat van elf trommels (2008)
Ferry-Fiona
Achilles uit (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
apresski flyer (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Anti jong teams (2017)
Cambuur uit (2014)
TitaNAC (2013)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Bouw stadion fundering (1995)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
NACPraat Radio (2021)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC Tattoo lip (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Taferelen in Villareal (2009)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
De Knyp (2015)
NAC Donar (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Feyenoord-NAC 2001
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Maradonny spandoek (2010)
All together now (2002)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Viaductversiering (2003)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC-Ajax 2001
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Bouw Stadion (1994)
It's for Dominique (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Hamburg (2008)
Liever dan de eerste (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
Eupen - NAC (2015)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Darttoernooi 2004
Utrecht uit (2004)
Vitesse uit (2004)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
NAC de Graafschap (1994)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Stilbo tours (2010)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anticombi VVV (2007)
B-Side (2016)
Vierwielercombi (2008)
Paulitoernooi (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Stadionverherbouwing (2010)
A-jeugd wint de beker (2011)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Vlag halfstok (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Liever dan (2004)
NAC gered (2002)
Utrecht bus uit (2004)
Giessen NAC (2003)
Terugkomst Pierre (2005)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Huldiging (2017)
willem2doekske 2004
Nieuw gazonnetje (2008)
Start Red NAC (2011)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Rat van Elf (2017)
NAC logo op stadion (2013)
Doekenfeest (2014)
Gepromoveerd (2017)
Carnaval Bea (2005)
Bouw stadion (1994)
Cheerleaders basketbal (2001)
Schilderij (2017)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Hooligans in Groningen (2006)
Zes bier graag (2016)
Newcastle (2003)
Oldtimercombi (2005)
St Pauli toernooi (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Glapje (2014)
Forumavond Sanering (2002)
Hein (2011)
Bingo Bier (2010)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC - W2 tent (2001)
Jong NAC - Roda (2007)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Locos bus naar VVV (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Museumavond (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Eerste training seizoen (2012)
Donar Kebab (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Brabantse nachten (2004)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Megavlag (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Sticker gezopen (2017)
Stiltegebied (2005)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Strawberry (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Afscheid van As (2002)
Gele bomen in Tilburg (2017)
De vaste opstelling (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Volendamse Dijk (2019)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Hel van Enschede (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Raise your flag (2021)
stickercultuur-(2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Making of Megadoek (2012)
Zundert NAC (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Graafschap-NAC (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Stickercultuur (2019)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Al together now streaker (2002)
Biertje in Cafe Bak (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC muts (2015)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Forummeeting (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC RBC (2005)
Zilvermeeuw (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Fuik Oss 1999
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Open dag (2014)
Slierten slierten slierten (2010)
Eindhoven uitvak (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Bus uitzwaaien (2017)
Ferry (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Altijd naar NAC (2019)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Fandag 2004 Mommers dart
D'r hed een duif... (2013)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Graffiti (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Volle Bea (2003)
NAC Volendam (2004)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Videohoes (2003)
Groningen - NAC (1994)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC - Vitesse (2001)
NAC Ajax (2004)
Uitvaart JP (2005)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Jong geleerd (2017)
Troyes (2002)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Training bij Dennenlucht (2004)
MVV - NAC (2015)
Stad zonder karakter (2001)
Pannen vol Paella
Europa cup winst in Kapan (2009)
Gele rook (2016)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Dubbeldekker (2011)
NAC AZ 2001
Willem II uit (2004)
Postperron (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Para (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Bloemstuk SLM (2003)
Another day at the office (2013)
Megavlag naar de B-Side (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Stadionkwartier (2009)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
UWD Black (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Zwemcombi Volendam (2016)
Uitgeteld (2007)
Doortje (2013)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
UWD yellow (2007)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Promotie (2017)
Nieuwe grasmat (2013)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
UWD Flyer (2005)
NAC PSV (2001)
Vieze rockers (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
30 bier (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Loting Newcsatle (2003)
Newcastle NAC (2003)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Heerenveen uit (2015)
ACDC in Volendam (2010)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Stop het wanbeleid (2002)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
No pyro no party (2008)
megavlag locos 2013
Los Muchachos del Breda (2006)
In de hekken bij VVV (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by