Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Tegen de kruikjes zagen we een herboren NAC. Het werd beloond met een punt. Toch twee te weinig…

21 comments on “Morele winnaar”

  • Keesje Ketting

    9 december 2017 - 08:40

    idd de morele winnaar maar (wederom) geen extra punten, applaus gehad nu nog meer scorend vermogen ( Vloet).

    tsjaaaaa fakkels, vuurwerk, munten en bier naar angelino tijdens de hoekschoppen, ik vindt dat het erbij hoort, maar als dit in Breda gebeurt hebben we 67 stadion verboden en drie wedstrijden zonder publiek.
    Ben benieuwd welke straf de KNVB gaat uitdelen aan W2, wss een voorwaardelijke HUP NAC

  • Hoog Hart Lied Bier!

    9 december 2017 - 10:01

    Trainen op afwerken op doel zullen ze toch wel eens doen ? Toch…….?
    Als je voetballend beter dan w2 (uit) bent , beter dan Roda (uit) bent , beter dan ado (thuis) bent , dé directe concurrenten , tja….. , van die 3 maar 1 puntje !
    Opvallend vond ik het afwerken op goal vlak voor de wedstrijd tegen Excelsior waarbij er heel weinig tegen te touwen gingen uit voorzetten , iets beter ging het als er van afstand geschoten werd maar kom op ! Leer Rai Vloet eens rustig voor de goal worden en gewoon die ballen binnen tikken…..

  • piair

    9 december 2017 - 10:28

    Afwerken blijft inderdaad belangrijk, maar ik vind het spel wel beter, rustiger en beter gedoseerd over de wedstrijd worden wellicht dat Nijholt en Bertrams de ontbrekende schakels waren, zij hebben nog weinig ritme dus zullen alleen maar beter worden.

    Thuis tegen Twente moet er wel gewonnen worden willen we een beetje gerust de winterstop ingaan (want daarna uit naar Heerenveen en Utrecht thuis zullen echt lastig zijn).

    Maar voor gisteren ben ik tevreden want NAC speelde gewoon beter dan vooraf werd gedacht en misschien ook wel gevreesd.

    Come on Nac
    []

  • Anoniem

    9 december 2017 - 11:50

    Verheugd over het veldspel en het feit dat we 4 uit de laatste 2 hebben. Dat had ik 2 weken geleden niet voor mogelijk gehouden want ik vond dat we er ronduit desolaat aan toe waren. Maar we zijn helemaal opgeleefd en dat is goed. Bertrams lijkt de verdediging wat rust te geven, Meijers speelt alsof hij al jaren eredivisie gewend is, Manu Garcia en Angelino kunnen écht voetballen en Nijholt maakte een zeer indrukwekkende rentree, zeker gezien zijn lange absentie.

    Maar als we serieus kans op handaving willen maken, moet een aantal zaken echt veel beter.

    – Bij iedere corner voor de tegenstander sta ik doodsangsten uit. Gisteren hun lullige goal ook weer een corner die wij niet kunnen wegwerken. En die Heerkens nog een grote kopkans uit een corner. Vroeger bij de Gunners zeiden wij tegen mekaar: "iedereen pakt een vent, niemand staat vrij, lengte bij lengte en als je niet kan koppen dan toch in elk geval meespringen want dan hinder je je tegenstander". Hoe moeilijk kan dat zijn?

    – We hebben het scorend vermogen van Paus Johannes Paulus II in een parenclub. Ik noem expres een overleden paus, want die maakt 100% zeker niks meer klaar.
    Wij krijgen gisterenavond ook weer 3 100% kansen (Korte van dichtbij, Ambrose met de kop en een schuiver van Vloet) en ze zijn niet aan ons besteed. Sterker: de inzetten van Ambrose en Vloet komen niet eens tussen de palen. Ik heb Vloet ook bij zijn andere pogingen niet op een schot wat in elk geval tussen de palen kwam kunnen betrappen. Je moet voor de aardigheid eens nagaan wanneer wij een normale, goeie goal hebben gescoord: dat was de 0-1 van Korte bij Feyenoord uit: intikken na goed terugkoppen. Daarna:
    * krijgt Enevoldsen de 0-2 in de schoot geworpen van Brad Jones in diezelfde wedstrijd;
    * wordt een schot van Angelino tegen Heracles van richting veranderd;
    * 2 penalties en een enorme mispeer van hun keeper tegen Excelsior;
    * en gisteren oogde de mispeer van die Willem II verdediger of hij tijdelijk de loensende blik van Guido Weijers had geërfd.
    Gaan wij dit seizoen ook nog wat `normale` goals scoren of hoe zit dat? Zijn wij daar genoeg op gebrand? Wordt er op afwerken getraind?
    Kunnen we ook eens afspreken dat Vloet zijn pogingen in elk geval tussen de palen mikt ipv over of naast? Want met die kansloze ballen over of naast weet je zeker dat de poging niks wordt, als hij in ieder geval tussen de palen is (ook al is die zachter) dan kan jou – met wat geluk – overkomen wat vorige week bij de 3-1 gebeurde.

    – Bertrams in de goal lijkt de juiste keuze. Daarachter hebben we echter feitelijk geen eredivisiewaardige keeper zitten. Birighitti voor 1 wedstrijdje zou misschien net gaan maar zeker geen reeks. Dat is een risico. Hoe ontwikkelt onze Poolse vrind zich? Tijd om die eens op de reservebank te zetten? Want laten we wel wezen: zowel Noppert als Birighitti zijn doodlopende straten. Jupilerniveau. Niet teveel meer in investeren wmb, zonde van de investering tot nog toe maar je moet bij (nog te nemen) investeringen altijd kijken naar de toekomstverwachting;

    * we zijn er gisteren weer niet in geslaagd een concurrent te verslaan. Excelsior is ranglijsttechnisch te ver weg om als echte concurrent te gelden maar ook al tel je Excelsior wel mee, dan is ons behaalde puntenaantal tegen directe concurrenten gewoon belabberd. Leuk dat we gisteren qua veldspel leuk voor den dag komen maar afgezien van de moraal hebben we er niks aan. ADO thuis was ook zo leuk. Resultaat van die 2 leuke wedstrijden waarin NAC ruim voldoende kansen kreeg is welgeteld 1 punt.

    Gezien het programma en de ranglijst kan NAC zondagavond zomaar 18e staan. Winnen van Twente dinsdag is sowieso een [b]must. Coute que coute![/b]
    Erg leuk dat we voetballend weer tot leven zijn gekomen na een aantal desolate wedstrijden, sterker: een noodzakelijke 1e stap op weg naar genezing, maar dinsdag a.s. dan graag de volgende stap zetten. Winnen!!

  • n@©

    9 december 2017 - 12:46

    Eens met het goede veldspel en dat is inderdaad hoopgevend. Maar asjeblieft, schiet af en toe eens op goal. Ook gisteren waren er ondanks die leuke driehoekjes amper kansen. Schiet ook gewoon eens uit de tweede lijn. Liever wat opportunistischer dan, daar vallen volgens mij meer doelpunten uit.

    Iedere wedstrijd is belangrijker, blij met ieder punt, maar Twente is net nog even belangrijker. Laten we vooral nog niet denken dat we de weg naar boven al hebben ingezet.

  • maat xxl

    9 december 2017 - 13:25

    Ik zeg maar een ding: Gianluca Nijholt!! Misschien volgens onze Belgische grappenmaker de minste voetballer, maar ervaring is alles wat telt. Vreven mocht vroeger ook blij zijn dat er goede voetballers om hem heen stonden, want zonder zijn inzet was het een zeer beperkte voetballer!!

  • Sport-opa

    9 december 2017 - 16:55

    Beste trainer, Nijholt nooit meer op de bank zetten voor jou Belgische vriend . Nu nog een lapzwans er uit dat is mijnheer liever mevrouw Vloet wat een drama is dat grote bang schijtert in zijn plaats Stans en je elftal is compleet.

  • Charpie

    9 december 2017 - 18:35

    @ Sport-opa,

    Wat mij vaak stoort aan jouw commentaar is de toon. Eigen spelers afzeiken en neersabelen veilig achter je toetsenbord. Zo`n opa heb ik gelukkig nooit gehad.
    Bovendien zit je er weer eens naast: Vloet speelt altijd fel en op het randje. Op het moment niet in vorm en dat frustreert hem, waardoor al een aantal onnodige gele kaarten. Hij heeft echter al bewezen goed te kunnen ballen en scoren en gebrek aan inzet kun je hem niet verwijten. Maar kennelijk weet jij zeker dat Stans van veel grotere waarde is….

  • Moppernac

    9 december 2017 - 18:41

    Het veldspel was echt wel beter, maar tot echte kansen komt het er niet veel van dan die van Korte, Ambrose en Vloet.
    Goede redding van Bertrans die had er bij Briggitie wel ingevlogen.
    Domme gele kaart voor Ambrose was nergens voor nodig.
    Nijholt brengt wat meer rust in de ploeg.
    En nu weet je waarom Korte steeds begint bij de basis 11 ipv Fernando, want we hebben niks beters op rechts.
    Wat was die slecht die 5minuten dat hij mee deed.
    In die 5min lag hij 12x op de grond en niet door een tegenstander maar door hem zelf.
    En dan zie je hem na het laatste fluitsignaal nog uithijgen ook.
    Dat moet dan wel door de warming-up gebeurd zijn.
    Maar bij al we hebben idd 2 punten te weinig gehad.

  • Sport-opa

    9 december 2017 - 21:13

    @charpie

    Als ik jou reactie lees dan weet ik dat je jong bent een nac bril op hebt en weinig verstand van voetbal. Hij is gewoon al weken zéér slecht en die plaats kan beter ingevuld worden door BV Stans .

  • Sport-opa

    9 december 2017 - 21:13

    @charpie

    Als ik jou reactie lees dan weet ik dat je jong bent een nac bril op hebt en weinig verstand van voetbal. Hij is gewoon al weken zéér slecht en die plaats kan beter ingevuld worden door BV Stans .

  • Coco1912

    10 december 2017 - 00:00

    @sport opa…als ik jou reactie lees, zie ik dat je h`m 2 maal geplaatst hebt 🙂

  • rade

    10 december 2017 - 09:03

    Misschien twee punten te weinig gehaald, maar ik was toch aangenaam verrast. Op een volwassen manier dominant gespeeld en nauwelijks kansen weggegeven. Alleen die corners tegen…Blijf nou gewoon eens bij je vent staan..

    Bij vlagen genoten van Angelino en Garcia, maar het blijven toch speeltuinvoetballers. Garcia talloze onnodige overstapjes, balletjes onder de voet doorhalen. Simpel houden aub. Kijk eens naar Kroos zou ik zeggen… En Angelino die vier keer een bal over de breedte van het veld in de voeten van de tegenstander schiet..En City ziet ze handenwrijvend bij ons alle beginnersfouten maken en wanneer ze er wat van leren, worden ze doorverkocht en houden wij er een fooi aan over. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat NAC hier zou enthousiast over is en dat het merendeel van de supporters schouderophalend aanziet hoe we een satelietclub zijn geworden van een van de meest verrotte clubs ter wereld..

  • Anoniem

    10 december 2017 - 09:21

    @rade

    Voetballers als Garcia en Angelino (en Ambrose; die werkt zich 10 slagen in de rondte) mogen van mij rustig bij NAC gestald worden. Ze kunnen écht voetballen. Dat baĺletje van Angelino waaruit Korte 0-1 had moeten maken was erg fraai. Die actie van hem tegen Excelsior die tegen de paal eindigde. Van mij mogen zulke voetballers ook fouten maken want per saldo geniet ik ervan.

    Een stuk onbegrijpelijker (en daar heb ik dan ook meer moeite mee) vind ik de komst van gasten die echt niks beter zijn dan wat we zelf in de regio kunnen vinden en opleiden. Meest duidelijke voorbeeld is Bart Meijers vs Pablo Mari. Meijers doet echt niks voor Mari onder en dan zit ik 100% liever tegen Meijers aan te kijken.

  • Charpie

    10 december 2017 - 11:05

    @ WW,

    Het is natuurlijk wel handig als je ze alle twee hebt. Zie nu en bij (zeer) aanstaande schorsingen. Voor de breedte heb je er toch meer nodig en dan is één van de twee gratis. Overigens spelen ze niet helemaal op dezelfde positie.

    Maar je hebt gelijk: ik zie liever onze Bartje…..

  • Charpie

    10 december 2017 - 11:12

    Ha ha, die Sport-opa!

    Je hebt helemaal gelijk: ik heb geen verstand van voetbal, evenals het gros van de supporters om mij heen. Maar ik heb wel verstand van NAC, na een halve eeuw supporterschap en NATUURLIJK kijk ik door een NAC-bril! En fijn dat ik jong overkom. Jij daarentegen….

    Waar het om gaat: ik vind neerbuigende en afbrandende commentaren op spelers die hun best doen gewoon niet kunnen.
    Mopperen doe je op de tribune. Doe ik ook, maar een dag na de wedstrijd, via internet, hoor je bij zinnen te zijn.

  • Charpie

    10 december 2017 - 11:15

    Neem een voorbeeld aan de postings van WW; zeer kritisch, maar doordacht, beargumenteerd en altijd fatsoenlijk……

  • Mike

    10 december 2017 - 13:17

    Ik denk dat wanneer je een discussie begint over de City deal deze vrijwel altijd oneindig door zou kunnen gaan met de voors en tegens.

    Voor mij is de basis dat die gasten laten zien dat ze graag voor NAC willen voetballen, alles er aan doen om beter te worden en daarbij ook NAC uitdragen naar buiten toe. Als je dat vergelijkt met Bonevacia en Jozefzoon van een paar jaar terug, doe mij dan maar een City constructie.

    Tuurlijk is het wel gevaarlijk als ze andere jongens in de weg staan, maar dat snijdt aan twee kanten denk ik. Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat Mounir zich heeft weten optrekken aan een Garcia, waardoor dat ondanks dat het middenvelder middenvelder is, dat er ook voor je eigen spelers een betere kwaliteit ontwikkeld wordt. En ik ben voor Bart Meijers en mezelf als trotse NACCER en Bredanaar gewoon blij dat hij het zo goed doet, kijk eens voor de lol dinsdag hoeveel Bart bezig is met praten en aanwijzingen geven. En daartussen door staat hij ook nog eens heerlijk rustig zijn werk te doen en nog goed ook.

    De city deal moet in mijn ogen directe kwaliteit opleveren op het veld die ons weinig geld kost, kwaliteit die ons in de eredivisie kan houden waardoor we op financieel vlak weer gezonder kunnen worden om vervolgens wel zelf deze kwaliteit weer op te kunnen brengen en daarbij dus ook de trainingskwaliteit en intensiteit met deze talenten omhoog brengen zodat ook de andere spelers daarvan profiteren.

    Maar zoals ik al begon, er zijn opzeker ook vele nadelen, waardoor ik er dus bij blijf dat het uiteindelijk een eindeloze discussie van voors en tegens zou worden.

    Ik kijk alweer uit naar de dinsdag, HUP NAC!

  • Charpie

    10 december 2017 - 15:05

    Je noemt eigenlijk geen nadelen.

  • Mike

    10 december 2017 - 15:15

    Nee die liet ik in het midden omdat ze in mijn optiek vaak zat benoemd zijn.

    Je blijft er met hangen en wurgen in, dus je bouwt eigenlijk niks op en de spelers die bepalend waren zijn hoogstwaarschijnlijk weg. Op allerlei posities, dus je begint ieder jaar opnieuw.

    Het kan spelers wel degelijk in de weg staan, zeker als je eigen jeugdopleiding gewoon goede spelers op gaat leveren, want 6 huurspelers zullen hoeveel kwaliteit zo ook bijdragen ook altijd andere spelers in de weg staan, vandaar dat ik benoemde dat het aan twee kanten snijdt.

    Is dit de juiste manier om financieel sterker te worden? Ook discutabel. Maar ik denk ook dat we eerlijk moeten zijn en dat de grotere fouten die tot nu toe zijn gemaakt niet de city deal zelf betrof, eerder de andere spelers die daarbuiten om zijn gehaald die niet voldoen of die door last minute keuzes gehaald zijn. City deal is doordacht met een bepaalde visie, zo`n birighitti was pure paniek en wanhoop.

  • rade

    10 december 2017 - 15:58

    @mike
    Ik ben het grotendeels met je eens en moet ook toegeven dat mijn afkeer van de City-deal net zo zeer een onderbuikgevoel is als een op feiten gebaseerd standpunt.

    Het aantrekken van Birghitti is wat mij betreft echter wel een uitvloeisel van de City-deal. Leunen op hun netwerk en zelf beknibbelen op de scouting. Netto resultaat; Fisayo, O Neill, Enevoldsen, Horsefield en Birghitti. Stuk voor stuk het NAC shirt niet waard.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny121thump
wanny77.2thump
wanny118thump
wanny80thump
wanny85thump
wanny100thump
wanny98thump
wanny88thump
wanny95thump
wanny120thump
wanny122thump
wanny102thump
wanny115thump
wanny87thump
wanny65thumb
wanny54thumb
wanny114thump
wanny97thump
wanny96thump
wanny49thumb
wanny129thump
wanny99thump
wanny56thumb
wanny42thumb
wanny50thumb
wanny63thumb
wanny103thump
wanny47thumb
wanny113thump
wanny77thump
wanny59thumb
wanny107thump
wanny43thumb
wanny91thump
wanny62thumb
wanny126thump
wanny127thump
wanny104thump
wanny46thumb
wanny130thump
wanny105thump
wanny45thumb
wanny44thumb
wanny93thump
wanny109thump
wanny124thump
wanny111thump
wanny123thump
wanny64thumb
wanny52thumb
wanny112thump
wanny90thump
wanny58thumb
wanny41thumb
wanny60thumb
wanny108thump
wanny39thumb
wanny71thump
wanny48thumb
wanny61thumb
wanny94thump
wanny106thump
wanny57thumb
wanny116thump
wanny128thump
wanny117thump
wanny55thumb
wanny110thump
wanny125thump
wanny101thump
wanny92thump
wanny119thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
stickercultuur-(2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Donar Kebab (2001)
Another day at the office (2013)
Giessen NAC (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
Heerenveen uit (2015)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Stilbo tours (2010)
Hein (2011)
Anticombi VVV (2007)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
No pyro no party (2008)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Rookpotten Demodag (2005)
Vitesse uit (2004)
Doekenfeest (2014)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Al together now streaker (2002)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Terugkomst Pierre (2005)
ACDC in Volendam (2010)
Sticker gezopen (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Avondje NAC (2014)
Eupen - NAC (2015)
NAC de Graafschap (1994)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Te voet naar RBC (2004)
Huldiging (2017)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Groningen - NAC (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Vlag halfstok (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Biertje in Cafe Bak (2012)
TitaNAC (2013)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
troyesnac (2002)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Los Muchachos del Breda (2006)
NAC-Ajax 2001
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Bouwtekening stadion (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
B-Side (2016)
Bouw Stadion (1994)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Uitvaart JP (2005)
Fandag 2004 Mommers dart
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Ferry-Fiona
Winnaar BIT Trofee (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Zundert NAC (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Raise your flag (2021)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Kapan (2009)
Glapje (2014)
NAC Ajax (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Uitgeteld (2007)
NAC RBC vol stadion (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
Feyenoord-NAC 2001
Jong NAC Jong PSV (2005)
Volle Bea (2003)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
Annie terug (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bingo Bier (2010)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Bouw stadion (1994)
UWD yellow (2007)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Trouwe musketiers (2013)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Pilaarplezier (2014)
Volendamse Dijk (2019)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Rat van Elf (2017)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Oldtimercombi (2005)
Omwisselen Graafschap (2011)
Maxime (2015)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC Museum (2002)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Stad zonder karakter (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
De Knyp (2015)
Cambuur uit (2014)
30 bier (2002)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Locos bus naar VVV (2016)
Emotie na de promotie (2017)
Start Red NAC (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
BN de Stemmingmaker (2011)
Geef ons onze club terug (2002)
Megavlag (2017)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Making of Megadoek (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
Newcastle NAC (2003)
Anticombi naar Volendam (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
De vaste opstelling (2016)
De Koel (2016)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Liever dan de eerste (2004)
Graffiti (2013)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC AZ 2001
NAC PSV (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Pannen vol Paella
Cheerleaders basketbal (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Troyes (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
Dubbeldekker (2011)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Strawberry (2003)
Gepromoveerd (2017)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Forummeeting in de Pint (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC RBC (2005)
Forumavond Sanering (2002)
NEC - NAC op P5 (2017)
Oude NAC Museum (2002)
Promotie (2017)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Newcastle (2003)
St Pauli toernooi (2014)
Bulldog spandoek (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Groningen - NAC (1994)
Vierwielercombi (2008)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC basketbal Conesco (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
Jong NAC - Roda (2007)
Schilderij (2017)
Brabantse nachten (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vieze rockers (2001)
Videohoes (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC gered (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Paulitoernooi (2007)
UWD Flyer (2005)
Tokoli spandoek (2002)
Hamburg (2008)
Graafschap-NAC (2001)
Stadionkwartier (2009)
Jong geleerd (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Nieuw gazonnetje (2008)
Viaductversiering (2003)
Doortje (2013)
D'r hed een duif... (2013)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Postperron (2001)
NAC Tattoo lip (2014)
All together now (2002)
It's for Dominique (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Spakenburg uit (2014)
Utrecht bus uit (2004)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
megavlag locos 2013
Anti jong teams (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Altijd naar NAC (2019)
UWD Black (2004)
Hel van Enschede (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Eerste BSR-Redactievergadering
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Open dag (2014)
Fear spandoek (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
apresski flyer (2012)
Ferry (2002)
Fuik Oss 1999
Utrecht uit (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Zes bier graag (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Eindhoven uitvak (2016)
Afscheid van As (2002)
Forummeeting (2004)
Willem II uit (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Stiltegebied (2005)
Slierten slierten slierten (2010)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC Donar (2001)
Gele rook (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Zilvermeeuw (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
NACPraat Radio (2021)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Museumavond (2012)
Achilles uit (2016)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Para (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Training bij Dennenlucht (2004)
willem2doekske 2004
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Carnaval Bea (2005)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Loting Newcsatle (2003)
Darttoernooi 2004
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC muts (2015)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC Volendam (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Stickercultuur (2019)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Maradonny spandoek (2010)
Liever dan (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
In de hekken bij VVV (2017)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
MVV - NAC (2015)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by