Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Een betere uitgangspositie is niet mogelijk. NAC wint op het tandvlees en geeft Breda een prima voorproefje voor zondag. HUP NAC

21 comments on “NAC bikkelt zich naar overwinning”

  • tapvat

    25 mei 2017 - 20:57

    Dit was precies wat er nodig was. Precies zoals Roda het bij ons heeft gedaan 2 jaar terug. De 0 houden thuis en uit volle bak vrijuit op de aanval gaan. We hebben niets te verliezen. Dat je dan nog een doelpuntje meepakt nu is natuurlijk extra lekker!

  • Charpie

    25 mei 2017 - 21:11

    Uiteindelijk een geweldig resultaat, maar ik denk dat het vaatje geluk nu wel helemaal leeg is, dus zondag zullen we gewoon beter moeten zijn.
    Ben benieuwd of onze jonge honden overeind blijven in de hitte….

  • Anoniem

    25 mei 2017 - 22:18

    Prima overwinning!
    Uiteraard zijn we er nog lang niet.
    Maar deze uitslag is beter dan die van vorig jaar in de finale tegen Willem II. Belangrijker dan zelf scoren vond ik vanavond echter nog zelf verdedigend de 0 houden! Manier waarop was ook fijn om te zien: knokkend, mes tussen de tanden, soms met lijf en leden een schot blokkeren.

    NEC moet komen dus je krijgt ruimte voorin. Durven voetballen wordt belangrijk, want hoewel we vanavond met wat geluk (kopbal op de lat, paar goeie reddingen Brondeel, wat uitstekende verdedigende tackles). En de hitte wordt zondag een factor van belang, al is het heetste moment vd dag om 16:45 wel achter de rug. Gedoseerd omgaan met energie.

    Vanavond echter effe genieten van een volop strijdend NAC en het publiek wat het goed oppikte.
    Iedereen vanavond voor mij minimaal een dikke voldoende, maar als ik toch wat namen moet noemen dan wil ik de volgende personen een extra pluim geven:
    – Dessers was weer eens beslissend. Mooi liedje heeft hij ook, op de melodie van `Brasil`. Als die, mits we promoveren, nu niet wil blijven weet ik het ook niet;
    – El Allouchi speelde volgens mij een dijk van een wedstrijd;
    – Brondeel enkele puike reddingen;
    – Bart Meijers verbeet zijn blessure;
    – ik zie Korte graag voetballen. Heerlijke kleine driftkop, in de goeie zin des woords. Misschien is `gifkikker` een beter woord. Ik mag die werklust en attitude graag zien in elk geval!

  • Sport-opa

    25 mei 2017 - 23:07

    Jongens top resultaat , geen overmacht maar zonder geluk vaart niemand wel. Zondag rustig blijven en proberen met snelle uitval te scoren. Alleen heb ik enig commentaar die Arno Verschuren waar iedereen zo gek van zijn was vandaag weer de minste net een houterige Klaas . Op naar de eredivisie veel succes zondag

  • BelcrumNAC

    25 mei 2017 - 23:30

    Prachtig doek op de B-side, heerlijke sfeer tijdens de wedstrijd, en een goed resultaat!!

    Enige wat ik mezelf echt afvraag, waarom voor de wedstrijd de rode rookbom bij de B-side en na de wedstrijd een blauwe op G?

  • Haze

    26 mei 2017 - 00:40

    Ouderwetse NAC-pot! Dessers geen knikker raken, maar wel de 1-0 maken. Dan ben je een spits hoor! Geen uitgoal tegen. Het ziet er rooskleurig uit,maar we hebben nog helemaal niets. Focus op zondag. Uitgoal maken. Come on!! Hup NAC

  • 200% NAC

    26 mei 2017 - 02:02

    Lekker potje voetbal maar waarom moet hier de KNVB weer komen kloten ? Waar waren ze toen Dessers 3x een zuiver doelpunt scoorde en evenzo veel maal afgekeurd werd ? Ik heb het nu 5 keer terug gekeken, maar het is een duel om de bal waarbij vastgehouden wordt van beide kanten maar het langst door de speler van NEC. Terecht rood, zoals in iedere wedstrijd het geval zou zijn. NAC moet hier tegen in beroep gaan. Laat maar voor komen bij die maffiaclub. Wie was die video-scheids ?

  • Sjak

    26 mei 2017 - 08:06

    @200% Zeist is niet zover van Nijmegen..
    NAC is wel eens meer gefuckt door de KNVB en zal het altijd op eigen kracht moeten doen.
    Ik las dat die van NEC het wel ff gaan rechtzetten zondag, we gaan het zien. 1x tegen scoren en we zijn er…
    Wat zou dat mooi zijn.

  • Peter13

    26 mei 2017 - 08:26

    Prachtige sfeer op de tribunes. Het publiek schreeuwde NAC echt door de moeilijke momenten heen.

    Qua voetbal is er volop reden om aan te nemen dat het zondag billen knijpen zal worden – op zijn best. Maar er is keihard geknokt en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

    @sport-opa: ieder z`n mening natuurlijk, maar als een speler zo ontzettend veel duels aangaat als Verschueren en het merendeel weet te winnen, dan ben ik ontzettend blij dat hij bij NAC in het veld staat. Die jongen is net twintig jaar geworden, dus het lijkt me logisch dat hij niet alles perfect doet.

  • deparel

    26 mei 2017 - 08:27

    Schitterende pot en wat een ongeëvenaarde sfeer. Wordt zondag nog lastig. Met name conditioneel komen we zwaar tekort.

  • Raked

    26 mei 2017 - 09:18

    Wat een geweldige laatste thuiswedstrijd van het seizoen! Een ramvol stadion en de werklust en passie spatte ervan af. NEC had de betere kansen, maar wij maken de goal. Het gaat zondag op meerdere vlakken een heet dagje worden. Het voordeel van zo`n snikhete dag zou wel eens kunnen zijn dat NEC ons niet stuk kan spelen, want om dan een hele wedstrijd vol gas te geven is niet vol te houden ook al zijn het profs. Het wordt moeilijk, maar hoop doet leven en deze maal wordt NAC wel gesteund door de nodige uitsupporters 🙂

  • Cartman

    26 mei 2017 - 09:28

    De videoscheidsrechter is prima. Je weet dat er gebruik van gemaakt kan worden en ik heb de beelden gezien en vond inderdaad Dessers eerst vasthouden. Lullig, maar dat maakt het niet onterecht. Achteraf gezien was het met 11 tegen 10 wel 0-0 gebleven omdat beide ploegen daar dan wellicht vrede mee hadden gehad. Nu was N.E.C. nog op zoek naar een goal.

    Daarnaast is Zeist dichter bij Breda dan bij Nijmegen, maar dat slechts ter info 😉

    Anyway, prima resultaat. Was na 70 minuten blij geweest met 0-0. Je zag N.E.C. langzaam sterker worden de tweede helft. Conditioneel of klasse, dat laat ik in het midden. Wat ik wel weet is dat er bij hen ook ontzettend veel fout ging, passes over vijf meter die over de zijlijn gaan, het uitverdedigen bij dat doelpunt, etc.

    Maar goed, we gaan het zien zondag. Wat gisteren in elk geval heeft gebracht is dat we allemaal weer trots kunnen zijn op onze club en op deze spelersgroep. Dat heeft even geduurd dit seizoen.

    Verder wil ik naast de spelers die WW noemt toch ook O`Neill noemen. Wat een partij heeft die gespeeld.

  • Peter13

    26 mei 2017 - 09:47

    ik ken de gemiddelde leeftijd van het elftal van NEC niet, maar feit is dat een speler van 26 jaar een zwaardere belasting aankan dan eentje van 21. NAC heeft gewoon een heel jong elftal en dan heb je een probleem als je vier wedstrijden in twaalf dagen moet spelen.

  • Peter13

    26 mei 2017 - 09:53

    Dat laatste dus over de vraag of NEC -spelers een betere conditie hebben…

  • RS

    26 mei 2017 - 10:09

    Sjak. Je bebt gelijk! De Goffert is 75 km, het Nac-stadion 82 km van KNVB-Zeist.
    Hup NAC!

  • Charpie

    26 mei 2017 - 10:16

    @ Sport-opa;

    Nu niet de tijd om onze spelers te gaan afzeiken, maar als je het echt niet kan laten, doe het dan goed: de uitdrukking is `houten klaas` en niet `houterige klaas` ):)

  • Hoog Hart Lied Bier!

    26 mei 2017 - 10:51

    Goed beschouwd heel erg knap dat op het moment je een tweede helft speelt enkel om te overleven en trachten de 0 te houden je toch met twee man druk zet op hun rechtsback waardoor hij wel naar binnen moest draaien en bijna gedwongen werd om door het midden uit te verdedigen , je ook nog eens een attente Gio Korte hebt die er als de kippen bij is en de bal precies op maat meegeeft waarna Dessers als een killer toeslaat.
    Een goal op naam van niet één maar op vier bikkels !

    Vandaag in interviews in BNDeStem en ook na afloop van de wedstrijd niet erg realistische teksten van verschillende spelers over dat we weinig hebben weggegeven op een aantal standaardsituaties na , mag hopen dat ze nog eens de beelden terug kijken , NAC is heel erg goed weggekomen , ik zeg overwinning gestolen !
    Tja , nu nog 90 minuten , lijkt mij onmogelijke opgaaf ……. , wonderen zijn de wereld nog niet uit…

    NACsupporters …. , wat ben ik blij en trots dat ik kan zeggen dat ik dáár bij hoor !

  • 1e rijtje

    26 mei 2017 - 11:32

    @Hoog volkomen terechte opmerking, goal is niet alleen van Dessers maar zeer zeker ook van Korte en van de twee die druk zetten op de back, prachtig om te zien wat er aan vooraf gaat, hulde voor allemaal !

  • Sjak

    26 mei 2017 - 13:34

    @Cartman @RS voor mij is het allemaal boven de rivier. 🙂
    Hugodver ben nog steeds aan het nagenieten van gisteren. Of we volgend jaar spelen voor promotie of degradatie.. Dit pakken ze ons niet meer af.

  • Quickie

    26 mei 2017 - 13:49

    Enigszins offtopic: Ik wil graag mijn waardering uitspreken naar de Hoofd-steward, die meerdere malen bij de rolstoeltribune langskwam met een bekertje koud water. Het was warm, en dorstig, weer. Wij kunnen niet zomaar naar beneden om ff wat te drinken te halen.

  • Moppernac

    26 mei 2017 - 19:03

    Ik zal een keer de laatste zijn met mijn reactie.
    NAC prima de wedstrijd uitgespeeld en zoals ik het afgelopen weekend al zij, je hoeft niet te winnen als je een betere selectie hebt en de favoriet bent , maar met wat (veel) geluk kun je ook de wedstrijd winnen. En wat blijkt de underdog heeft gewonnen.
    Met heel veel strijd en inzet kom je heel ver zie je wel, maar zou NAC het halen de promotie dan zullen er toch wel 10 man versterking bij moeten komen anders knikker je er gelijk weer uit.
    Wat had die Stijn Vreven heel veel negatieve kritiek op zijn dak gehad als NAC nog had verloren na de 2 wissels García en Agypong voor Damen en Nijholt.
    Maar gelukkig heeft de trainer altijd gelijk als je gewonnen hebt.
    Hopelijk krijgt hij zondag ook gelijk.

    NOG MAAR 1X ALLES GEVEN NAC , NOG MAAR 1X NOAD INSTELLING EN DAN OP NAAR DE VERDIENDE VAKANTIE ALS JULLIE WINNEN.
    DAN IS HEEL DIT KUT SEIZOEN IN EEN DAG VERGETEN EN VERGEVEN.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny63thumb
wanny77thump
wanny55thumb
wanny101thump
wanny112thump
wanny88thump
wanny111thump
wanny65thumb
wanny109thump
wanny39thumb
wanny48thumb
wanny119thump
wanny91thump
wanny44thumb
wanny43thumb
wanny93thump
wanny104thump
wanny59thumb
wanny130thump
wanny100thump
wanny108thump
wanny49thumb
wanny105thump
wanny50thumb
wanny102thump
wanny122thump
wanny107thump
wanny61thumb
wanny85thump
wanny95thump
wanny57thumb
wanny80thump
wanny99thump
wanny123thump
wanny60thumb
wanny98thump
wanny116thump
wanny41thumb
wanny120thump
wanny127thump
wanny45thumb
wanny46thumb
wanny94thump
wanny114thump
wanny118thump
wanny58thumb
wanny97thump
wanny129thump
wanny115thump
wanny52thumb
wanny117thump
wanny54thumb
wanny87thump
wanny64thumb
wanny77.2thump
wanny96thump
wanny62thumb
wanny126thump
wanny110thump
wanny121thump
wanny90thump
wanny92thump
wanny124thump
wanny56thumb
wanny42thumb
wanny53thumb
wanny106thump
wanny71thump
wanny125thump
wanny103thump
wanny47thumb
wanny113thump
wanny128thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Omwisselen Graafschap (2011)
Hel van Enschede (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC PSV (2001)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Zes bier graag (2016)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Rat van elf trommels (2008)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Huldiging (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Al together now streaker (2002)
Dubbeldekker (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
30 bier (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC logo op stadion (2013)
NEC - NAC op P5 (2017)
Darttoernooi 2004
Promotie (2017)
Rat van Elf (2017)
Oude NAC Museum (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Vlag halfstok (2001)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
NACPraat Radio (2021)
Stadionkwartier (2009)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Forumavond Technisch (2003)
Locos bus naar VVV (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Feyenoord-NAC 2001
Maradonny spandoek (2010)
Doortje (2013)
Jong NAC - Roda (2007)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Pannen vol Paella
Cambuur uit (2014)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Altijd naar NAC (2019)
Raise your flag (2021)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Para (2001)
Zilvermeeuw (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Fuik Oss 1999
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Groningen - NAC (1994)
NAC gered (2002)
Oltmans spandoek kerk (2002)
troyesnac (2002)
UWD Flyer (2005)
Hooligans in Groningen (2006)
Newcastle (2003)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC (2005)
Carnaval Bea (2005)
Bus uitzwaaien (2014)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Gele rook (2016)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Jong geleerd (2017)
Liever dan (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Forummeeting (2004)
stickercultuur-(2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Plaatsing scorebord (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
Zwemcombi Volendam (2016)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Eindhoven uitvak (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Bulldog spandoek (2004)
Willem II uit (2004)
NAC - W2 tent (2001)
Anti jong teams (2017)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
It's for Dominique (2012)
Heerenveen uit (2015)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Afscheid van As (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC Donar (2001)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
apresski flyer (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Giessen NAC (2003)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Loting Newcsatle (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Eerste training seizoen (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Postperron (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Paulitoernooi (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Vitesse uit (2004)
No pyro no party (2008)
Bryan Roy naar NAC (2000)
A-jeugd wint de beker (2011)
Rookpotten Demodag (2005)
Pilaarplezier (2014)
NAC Ajax (2004)
Oldtimercombi (2005)
BN de Stemmingmaker (2011)
Stadionverherbouwing (2010)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Zundert NAC (2004)
De vaste opstelling (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Emotie na de promotie (2017)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Bouw stadion fundering (1995)
Toiletten bij Telstar (2007)
Videohoes (2003)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Stickercultuur (2019)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Avondje NAC (2014)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Red NAC paaseitjes (2011)
Start Red NAC (2011)
Making of Megadoek (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC muts (2015)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
willem2doekske 2004
All together now (2002)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
MVV - NAC (2015)
Vierwielercombi (2008)
Trouwe musketiers (2013)
Donar Kebab (2001)
Stilbo tours (2010)
Sticker gezopen (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
ACDC in Volendam (2010)
NAC AZ 2001
Eupen - NAC (2015)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Ferry-Fiona
Liever dan de eerste (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Bouwtekening stadion (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Gewonnen van Cambuur (2014)
megavlag locos 2013
NAC Volendam (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Annie terug (2004)
Doekenfeest (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Hein (2011)
Another day at the office (2013)
Cheerleaders basketbal (2001)
Ferry (2002)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Training bij Dennenlucht (2004)
Volle Bea (2003)
Fear spandoek (2016)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Glapje (2014)
UWD yellow (2007)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
De Knyp (2015)
Bouw Stadion (1994)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Graffiti (2013)
Tokoli spandoek (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Newcastle NAC (2003)
Kapan (2009)
Bus uitzwaaien (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Spakenburg uit (2014)
Bingo Bier (2010)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Anti Fries UWD (2004)
Uitvaart JP (2005)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Trossen los bootcombi (2013)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Volendamse Dijk (2019)
Bouw stadion (1994)
Megavlag (2017)
Den Bosch NAC (1993)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC RBC vol stadion (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Anticombi VVV (2007)
Schilderij (2017)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Viaductversiering (2003)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Vieze rockers (2001)
D'r hed een duif... (2013)
NAC Museum (2002)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Achilles uit (2016)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
B-Side (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Te voet naar RBC (2004)
Fortuna - NAC (2001)
NAC de Graafschap (1994)
Uitgeteld (2007)
Forumavond Sanering (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Nieuw gazonnetje (2008)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Nieuwe grasmat (2013)
Stad zonder karakter (2001)
Strawberry (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Museumavond (2012)
Hamburg (2008)
Stiltegebied (2005)
Troyes (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Brabantse nachten (2004)
TitaNAC (2013)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
UWD Black (2004)
Maxime (2015)
Gepromoveerd (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Open dag (2014)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC-Ajax 2001
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Utrecht uit (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Groningen - NAC (2014)
De Koel (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by