Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Avondje NAC in de Kuip!

Hup NAC.

32 comments on “NAC doet waar iedere Bredanaar al zolang op wacht: 0-2 in de Kuip!”

  • steef

    23 september 2017 - 23:18

    Geen woorden voor.
    Zo mooi, zo fijn.

  • Moppernac

    23 september 2017 - 23:21

    Complimenten aan dit NAC en Stijn Vreven.
    Geweldig resultaat en dit zijn 3 bonus punten die echt niet gestolen zijn.
    We hadden zelfs nog recht op een 100% strafschop in de 49ste minuut.
    Nu niet na deze 3 bonus punten het laten liggen tegen ADO den haag.
    Hup NAC ga zo door en ik ben er helemaal stil van.

  • Wiedewiede

    23 september 2017 - 23:47

    Heel Breda….en omstreken !!

    Broekbollend resultaat.

  • hondstrouw

    24 september 2017 - 00:05

    We zijn meer dan 60 jaar blind geweest, terwijl het zo simpel is/was: NAC moet gewoon op zaterdagavond tegen Feyenoord in de Kuip spelen!
    F*ck al die zondagmiddag wedstrijden in de Kuip. Volgend jaar weer een (zaterdag)Avondje NAC in de Kuip!
    Wat heerlijk is dit!

  • hondstrouw

    24 september 2017 - 00:05

    We zijn meer dan 60 jaar blind geweest, terwijl het zo simpel is/was: NAC moet gewoon op zaterdagavond tegen Feyenoord in de Kuip spelen!
    F*ck al die zondagmiddag wedstrijden in de Kuip. Volgend jaar weer een (zaterdag)Avondje NAC in de Kuip!
    Wat heerlijk is dit!

  • Piene

    24 september 2017 - 00:08

    Avondje NAC. 😛

  • Haze

    24 september 2017 - 00:17

    Onwerkelijk

  • Keesje Ketting

    24 september 2017 - 06:51

    heerlijk en nog niet eens onverdiend !!!
    ambrose was ongelukkig in balaanname en voortzetting, maar werkt keihard !! Manu te veel ( onnodig) balverlies. Rest heerlijk sober vanuit de taak gevoetbald. Feyenoord was inspiratieloos

    Maar dit moeten drie bonuspunten zijn ADO en RODA moeten gewonnen worden. PEC Thuis is ook een kans op ene driepunter !!!

    HUP NAC

  • Rizu

    24 september 2017 - 08:17

    Ik moet om te beginnen mijn oprechte excuus maken voor het voorspellen van mijn 0-6 . Ik heb echt zitten genieten van de wedstrijd. Iedereen hield zich ditmaal goed aan hun taken. Zelfs de keeper heeft mij voor de eerste keer positief verrast. Nu niet naast onze voeten gaan lopen en onze aandacht op de volgende wedstrijd richten. HUP NAC

  • danny b

    24 september 2017 - 08:55

    Ik denk dat ik nog nooit zo (positief) verrast ben met de uitslag. Vreesde echt voor dubbele cijfers vooraf. Het is nog steeds maar moeilijk te bevatten. Het doel wat we nooit zouden halen is gehaald, zomaar opeens.

    Ik wil Karol Mets vermelden. Verzet veel vuil werk en is een pain in the ass voor zijn directe tegenstander. Het type speler dat je in je elftal wil hebben, ik denk dat hij heel bepalend gaat zijn dit seizoen.

    Het moet nog bezinken, als NAC volgende week van ado wint staan we er echt goed voor. Typisch NAC om er dan een zaadpot van te maken, maar het was ook typisch NAC om in de kuip te verliezen…

  • TvM

    24 september 2017 - 09:32

    Het interesseert me helemaal niks of we volgende keer van die Haagse hopjes winnen. Op deze driepunter kunnen we wel ff teren. En anders afkicken in het nac museum. Wow.

  • Kurk

    24 september 2017 - 09:49

    Nu al een geslaagd seizoen! (Zeker als we niet degraderen.) NAC heeft gewonnen met Feyenoord’s eigen wapen: INZET!!! Inderdaad nog een zuivere penalty onthouden en een (te) makkelijk gegeven, maar zelfs dat hielp ze niet. Erg genoten van de pot hier in het Kurkse! Hup NAC!

  • Anoniem

    24 september 2017 - 09:54

    Het mooiste aspect aan deze overwinning voor mij was dat het een hele volwassen overwinning was. Er was niks gestolens aan. Tactisch stond NAC uitstekend, bijna de hele wedstrijd niets weggegeven en met enige regelmaat er zelf dreigend uit kunnen komen, en daarmee veel meer gevaar stichten dan Feyenoord.

    Heel de ploeg een dikke pluim, maar ik ga toch 1 iemand een extra dikke veer in zijn reet steken: Mark Birighitti. De 0 houden in de Kuip is al knap. Maar als je dat doet door een penalty te keren én de rebound, terwijl achter je goal vak S in je nek zit te hijgen, dan past daar maar 1 woord: klasse.

    Toch kruipt ook na zo`n prachtige overwinning in mij de pragmaticus en (kille) cijferaar omhoog. Los van alle emotie, zuiver cijfermatig gezien heb je gisteren de 2-2 thuis tegen Sparta rechtgezet. Dit soort bonuspunten als gisteren gaan pas écht tellen als je je concurrentie (waartoe ik ook ADO reken) verslaat. Om gisteren niet alleen in de emotionele sfeer te laten tellen maar ook op de ranglijst, zal er van ADO gewonnen moeten worden. Want vergeet niet dat zij bijvoorbeeld met hun 1-1 tegen Ajax ook bonuspuntjes aan het sprokkelen zijn.

  • piair

    24 september 2017 - 10:44

    Fantastische overwinning met alles erin wat voetbal zo mooi maakt. []

  • Kazuka

    24 september 2017 - 10:59

    @WW, helemaal mee eens. Het zou des Nac`s zijn om het komend weekend tegen Ado af te laten weten. Desondanks is en blijft dit een historische overwinning, of we nou degraderen of niet.

    Ik denk overigens dat Mets nog erg belangrijk kan worden dit seizoen, in verdedigend opzicht. Dat zeggen zijn teamgenoten ook, hij brengt toch rust en organisatie en daarmee ontlast hij Mari en Koch, die het al druk genoeg hebben met zichzelf.

    Birghitti wisselde sterke momenten af met weifelende. Ik vond hem nog steeds ondermaats bij hoge voorzetten waar hij een paar keer onderdoor dook. Daarentegen heeft ie wel een snelle reflex en wordt z`n uittrap beter. Ik denk wel dat hij verder is dan Noppert maar toch blijft het merkwaardig dat Bertrams nooit de kans heeft gekregen. Waarom haal je hem dan?

    Verschueren geschorst geloof ik voor de pot tegen Ado?

  • klaas bruinsma

    24 september 2017 - 11:24

    Geweldige teamprestatie van NAC en t middenveld is wel veel stabieler met Mets en Verschuren(en zie t liefste Garcia of Fernandez ervoor, zo lang Vloet zoveel balverlies lijdt en zo`n lage handelingssnelheid zijn dat betere opties.

    @WW Dat Birighitti die pingel stopt was zeker klasse en cruciaal voor de wedstrijd dus wat dat betreft verdiend hij zeker credits. Maar verder komt de 0 niet op zijn conto want Feyenoord werd niet gevaarlijk in de 16m(en zo ja kopte ze net naast(Kramer) of op de lat(Amrabat). Maar ik vond hem verder weer allesbehalve overtuigend want bij hoge ballen zat hij er weer een paar keer finaal naast(o.a. vlak voor rust en in blessuretijd). Gelukkig had t geen gevolgen en maakte die penalty gister alles meer dan goed.

  • Anoniem

    24 september 2017 - 12:00

    @klaas bruinsma

    Het is toch mijn stellige indruk dat het team met meer zelfvertrouwen voetbalt met Birighitti in de goal dan met Noppert. Er staat veel meer een personality, en het team voelt dat aan.

    Afgelopen woensdag was een zeperd, maar dat gebeurt iedere bekerronde wel. Je wil nooit dat het jou overkomt maar statistisch ben je een keer aan de beurt. Vitesse lier zich ook foppen.

    Nee, Birighitti is goed op weg. Wordt beter. Lekker laten staan. De 0 houden in de Kuip is gewoon knap, ook als daar de hulp van de lat voor nodig was.

  • Mike

    24 september 2017 - 12:45

    Geweldige wedstrijd/avond/dag! Heerlijke pot gezien en fantastisch om de kuip stil te voetballen.

    Een terechte overwinning in de kuip, ik dacht opreht dat ik dat maar 1 keer zou gaan meemaken en dat was dus al geschiedenis na de 0-4. Onvoorstelbaar dat het nu wederom lukt.

    Prachtig, kippenvel en alles al 10x teruggeken.

    Bu zoals hierboven al eerder genoemd de komende wedstrijden deze punten verzilveren en hopelijk de naar boven ingeslagen weg voortsetten.

    Hup NAC!

  • charelli

    24 september 2017 - 13:11

    HISTORIE GEWELDIG DIT IS HET MOOISTE WAT JE ALS NAC SUPPORTER KAN OVERKOMEN GEWELDIG MAANDAG IN NAC SHIRT NAAR MUN WERK ( 100% ROTTERDAMMERS). LEKKER TOT 5 UUR IN DE STAD GEWEEST. NET WAKKER NU NOG EEN KEER NAC KIJKEN. 1 DECEPTIE HAD GRAAG DE SPELERS ONTHAALD BIJ HET STADION WAS ER KLAAR VOOR MAAR BLIJKBAAR HAD IEMAND BESLOTEN NIET LANGS HET STADION TE RIJDEN, GROTE FOUT ECHT KUT HAD DE KERS OP DE TAART GEWEEST. DEGENE DIE DAT HEEFT HEEFT BESLOTEN GELIJK OPZOUTEN.GEWELDIGE NAC SUPPORTERS OVERAL GEROEMD EN HET GELUID BIJ FOX MOEST ONDERDRUKT WORDEN ANDERS HOORDE JE ALLEEN NAC. VOORAL "AVONDJE NAC" WAS MOOI TIJDENS DE UITZENDING NA DE WEEDSTRIJD. sORY GUYS MAAR DIT IS VEEEL EN VEEL MOOIER DAN DE KRUIKENZEIKERS. mANNEN GA NOG EVEN DEZE FANTASTISCHE WEDSTRIJD KIJKEN, EN STIJN JAMMER WE HADDEN WEER HISTORIE KUNNEN SCHRIJVEN MET EEN PAAR DUIZEND BREDANAARS BIJ HET STADION MAAR IEMAND HEEFT HET IN ZIJN BOTTE KOP GEHAAALD NIET NAAR HET STADION TE RIJDEN ECHT JAMMER, MAAR OK VOOR DEZE KEER VERGEVEN. zAG TROUWENS NOG HEEL VEEL OLDSKOOL BIJ HET STADION GISTEREN ZOU MOOI ZIJN GEWEEST MAAR STADJE HEEFT VEEL GOED GEMAAKT. ADIOS AMIGO`S TOT ZATERDAG

  • ennaajseejer

    24 september 2017 - 14:00

    @charelli
    ik begrijp dat ze standaard naar Zundert rijden

  • Hoog Hart Lied Bier!

    24 september 2017 - 15:23

    `K dacht dat ik m`n 30/35 jaar frustratie tegenover deze club al wel verwerkt had maar deze 3punter deed me toch meer dan ik op voorhand verwachte…..

    Spelers en techn. staf hartstikke bedankt , thank you !

    James Horsfield gesproken en ik kan melden dat het inderdaad alleen kramp was , hopelijk is iedereen blessurevrij verder.

    Moet gezegd , ben al door een stuk of 6 feyenoordfans gefeliciteerd.
    mensen , deze zal ik nooit meer vergeten …… , wat geniet ik van deze spelers qua techniek , instelling en de door Vreven gedicteerde tactiek , love it ! 💛🖤

  • Hoog Hart Lied Bier!

    24 september 2017 - 15:26

    Grappig, NAC en Vitesse verliezen schandalig in de beker , vervolgens NAC wint UIT van fey. En Vitesse staat nu (Zondag 15:30) met 0-2 voor UIT tegen ajaks….. , `t kan verkeren……

  • portugeese naccer

    24 september 2017 - 19:25

    POTVERDRIE! Ik zit inmiddels bijna 24 uur met een enorme lat in m`n broek. Mooiste overwinning ooit? `t Zou zomaar kunnen. Wat ben ik trots NAC-supporter te zijn.

  • YellowBlackFeatr

    24 september 2017 - 23:19

    Super resultaat!!
    Nog maar een puntje of 33! Dan zijn we veilig.

    [][:]

  • klaas bruinsma

    25 september 2017 - 08:24

    @WW Of je hebt niet goed gekeken of je ziet alles door een Birighitti bril maar t proces dat NAC beter en met meer vertrouwen voetbalt is al vanaf de 1e helft bij Vitesse uit bezig(de wedstrijden tegen PSV en Sparta waren al een stuk beter en toen speelde Noppert nog gewoon). Tis een heel nieuw team wat ingespeeld raakt en aan t hogere niveau moet wennen dat in de voorbereiding bijna alleen maar tegen flut tegenstanders had gespeeld. En tegen AZ speelde NAC ook weer beter maar straalde Birighitti niet bepaald vertrouwen uit met dat geschutter dus ik denk dat het gewoon aan de ontwikkeling van het team ligt. Ja hij gaat idd wat beter keepen maar dat is ook niet moeilijk na die 1e wedstrijd. Maar let maar op hij schat bijna elke hoge bal helemaal verkeerd in en zit er dus ook naast als hij komt(tegen Feyenoord weer een keer of 4). Dat ziet die verdediging ook dus veel vertrouwen zal dat ze niet geven

    Tja als je die wedstrijd tegen Achillles(incl. t zeer matige optreden van Birighitti) dan afdoet als dat Vitesse dat ook over komt en je statistisch een keer aan de beurt bent. Dan kan ik het geweldige resultaat in de kuip ook zo afdoen dat slaat natuurlijk nergens op(bovendien kreeg Vitesse geen 1 tegengoal tegen die amateurs dus is ook nog een heel ander verhaal).

    Ik ben over de t spel en de vooruitgang van NAC zeer tevreden en hopelijk is Birighitti een goede lijnkeeper. Maar hij zal nooit heersen in de 16 en bij hoge ballen blijft het een bron van onrust hoe zeker die ook uit zijn ogen kijkt volgens jou….en denk dat dat eerste feit verdedigers toch heel wat belangrijker vinden cq ze vertrouwen geeft. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb en hij ook dat nog onder de knie krijgt maar ik denk dat we wat dat betreft een Jelle 2.0 hebben gehaald.

  • deparel

    25 september 2017 - 10:31

    wat zijn we toch een geweldige club.hulde aan alle supporters daar. en wat een lul die scheids. en dan toch winnen. super!!!!

  • steef

    25 september 2017 - 11:45

    Wat een heerlijke maandagmorgen!
    Gewoon nagenieten van het wonder van zaterdag. Dit biedt ook veel vertrouwen voor de rest van het seizoen. Al helemaal omdat het voetballend nog zo veel beter kan. Ambrose had een tamelijke offday bijvoorbeeld, en de ruimtes werden op de counter maar matig benut. Verdedigend stond het wel super en daar kan je op bouwen.

    En ik kan het niet laten: Ik mis wel de analyses van enkelen die op deze site alleen maar posten als ze negatief over NAC, Smulders, Goetzee, e.d. kunnen doen. Zouden ze niet blij zijn?

  • ennaajseejer

    25 september 2017 - 12:04

    Die scheids mag wat mij betreft levenslang geschorst worden. El Allouchi wordt vastgehouden (omgetrokken) en valt tegen een speler aan (strafschop) en Garcia wordt onderuit gebeukt (geen strafschop). En dan dat "voordeel" in de laatste minuten als Sprangers de bal laat open terwijl iedereen wacht op het fluiten voor de overtreding. Je zou bijna denken aan matchfixing via de scheidsrechter. Echt schandalig.

  • sjorro

    25 september 2017 - 15:59

    Buiten die penalty die ons om onduidelijke redenen werd onthouden, heb ik niks te klagen na een 0-2 overwinning in de Kuip.
    Tis dat ik vandaag moest werken, anders had ik nog in de kroeg gezeten )

    Heerlijke overwinning, en op naar de thuiswedstrijd tegen ado….nu zal zin in.

  • Hugh Hefner

    26 september 2017 - 14:28

    Helden! [:]

  • Hugh Hefner

    26 september 2017 - 14:28

    Beetje jammer dat Rotjeknor ons ziet als Manchester City 3, maar in dit geval beschouw ik het als een geuzennaam! 😎

  • Hugh Hefner

    26 september 2017 - 14:29

    Wie heeft er WEER geen goal gescoord? ))

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny127thump
wanny96thump
wanny118thump
wanny108thump
wanny42thumb
wanny49thumb
wanny87thump
wanny109thump
wanny61thumb
wanny130thump
wanny123thump
wanny48thumb
wanny111thump
wanny124thump
wanny55thumb
wanny103thump
wanny99thump
wanny50thumb
wanny77.2thump
wanny126thump
wanny92thump
wanny107thump
wanny60thumb
wanny46thumb
wanny54thumb
wanny57thumb
wanny93thump
wanny94thump
wanny120thump
wanny104thump
wanny97thump
wanny59thumb
wanny119thump
wanny56thumb
wanny53thumb
wanny64thumb
wanny101thump
wanny110thump
wanny121thump
wanny47thumb
wanny85thump
wanny77thump
wanny43thumb
wanny52thumb
wanny117thump
wanny106thump
wanny129thump
wanny63thumb
wanny90thump
wanny62thumb
wanny95thump
wanny112thump
wanny102thump
wanny44thumb
wanny58thumb
wanny98thump
wanny71thump
wanny45thumb
wanny128thump
wanny105thump
wanny113thump
wanny116thump
wanny80thump
wanny91thump
wanny122thump
wanny41thumb
wanny39thumb
wanny100thump
wanny65thumb
wanny125thump
wanny114thump
wanny115thump
wanny88thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Emotie na de promotie (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Utrecht bus uit (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Megavlag (2017)
NAC RBC vol stadion (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Bulldog spandoek (2004)
NAC gered (2002)
Bouw stadion (1994)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Stilbo tours (2010)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Al together now streaker (2002)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Bus uitzwaaien (2017)
Gele rook (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Bingo Bier (2010)
Pilaarplezier (2014)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Anticombi VVV (2007)
Anti jong teams (2017)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
apresski flyer (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Cambuur uit (2014)
NAC RBC (2005)
Rat van elf trommels (2008)
NAC PSV (2001)
Groningen - NAC (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
De Knyp (2015)
Rat van Elf (2017)
Troyes (2002)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Jong geleerd (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Fear spandoek (2016)
NAC - Vitesse (2001)
Donar Kebab (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Taferelen in Villareal (2009)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Making of Megadoek (2012)
Te voet naar RBC (2004)
No pyro no party (2008)
Newcastle NAC (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Darttoernooi 2004
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Open dag (2014)
Jong NAC - Roda (2007)
Los Muchachos del Breda (2006)
Doortje (2013)
Stickercultuur (2019)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Zundert NAC (2004)
Liever dan (2004)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NEC - NAC op P5 (2017)
Viaductversiering (2003)
Geef ons onze club terug (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
FujiFilm Stadion (2000)
Avondje NAC (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Trouwe musketiers (2013)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Start Red NAC (2011)
B-Side (2016)
Loting Newcsatle (2003)
MVV - NAC (2015)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC AZ 2001
Huldiging (2017)
UWD Black (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Vierwielercombi (2008)
Uitvaart JP (2005)
A-jeugd wint de beker (2011)
Vitesse uit (2004)
De vaste opstelling (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Graafschap-NAC (2001)
Museumavond (2012)
Graffiti (2013)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Forummeeting in de Pint (2004)
Sticker gezopen (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Dubbeldekker (2011)
Promotie (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Fandag 2004 Mommers dart
Paulitoernooi (2007)
Achilles uit (2016)
Forumavond Sanering (2002)
Glapje (2014)
NACPraat Radio (2021)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
In de hekken bij VVV (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Strawberry (2003)
30 bier (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Schilderij (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Giessen NAC (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC Donar (2001)
NAC de Graafschap (1994)
Eerste training seizoen (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Groningen - NAC (1994)
Spakenburg uit (2014)
Trossen los bootcombi (2013)
willem2doekske 2004
Fuik Oss 1999
Omwisselen Graafschap (2011)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Pannen vol Paella
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Maradonny spandoek (2010)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Bouw Stadion (1994)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Toiletten bij Telstar (2007)
TitaNAC (2013)
Feyenoord-NAC 2001
Anticombi naar Volendam (2016)
ACDC in Volendam (2010)
Locos bus naar VVV (2016)
Annie terug (2004)
Uitgeteld (2007)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Eerste BSR-Redactievergadering
Volle Bea (2003)
Zilvermeeuw (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Tokoli spandoek (2002)
Newcastle (2003)
Fortuna - NAC (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC Ajax (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Stad zonder karakter (2001)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
UWD Flyer (2005)
Para (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Volendamse Dijk (2019)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Willem II uit (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC Museum (2002)
Hooligans in Groningen (2006)
Hel van Enschede (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
All together now (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Liever dan de eerste (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Stadionkwartier (2009)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Vlag halfstok (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC muts (2015)
Forummeeting (2004)
Vieze rockers (2001)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Kapan (2009)
Plaatsing scorebord (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Another day at the office (2013)
Brabantse nachten (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Eupen - NAC (2015)
Postperron (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Eindhoven uitvak (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
megavlag locos 2013
Videohoes (2003)
NAC Volendam (2004)
NAC-Ajax 2001
Doekenfeest (2014)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Zes bier graag (2016)
Nieuwe grasmat (2013)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Den Bosch NAC (1993)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Red NAC paaseitjes (2011)
Cheerleaders basketbal (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Afscheid van As (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Ferry-Fiona
Maxime (2015)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
De Koel (2016)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Ferry (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Utrecht uit (2004)
Stiltegebied (2005)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Oldtimercombi (2005)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Hein (2011)
Gepromoveerd (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Raise your flag (2021)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC basketbal Conesco (2001)
stickercultuur-(2012)
Hamburg (2008)
Bryan Roy naar NAC (2000)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Carnaval Bea (2005)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
St Pauli toernooi (2014)
Heerenveen uit (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Stop het wanbeleid (2002)
Altijd naar NAC (2019)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC - W2 tent (2001)
UWD yellow (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
troyesnac (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by