Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

In een matig gevulde Bea (+/- 70 man) kregen de bestuurlijk verantwoordelijken gisterenavond de gelegenheid face-to-face verantwoording af te leggen over de keuzes die zij de afgelopen tijd gemaakt hebben. Ook Peter ‘Gegunpressing’ Hyballa maakte van deze gelegenheid gebruik zich voor te stellen en uitgebreid zijn verhaal te doen.

Het werd een gezapig avondje waarin Hyballa wel een aantal keren de lachers op zijn hand kreeg en waarin hij ook een duidelijk verhaal had over onder andere zijn keuzes met betrekking tot de ‘assistent-soap’. Maar daarover op een later moment meer, we concentreren ons hier en nu op de andere 2 afgevaardigden van NAC.

Het duidelijke ‘verhaal’, als in visie op zowel de korte, midellange als lange(re) termijn van Luuk Eisenga en Tom Vanden Abbeele bleef echter uit.

Geen hand in eigen boezem, een hoop dooddoeners, wazige doelstellingen en proefballonnetjes die we de laatste 2 decennia al zo vaak in de lucht gelaten hebben zien worden op dit soort avondjes.

Enkele opmerkelijke punten die gisteren voorbij kwamen :

– TVA vindt de selectie die hij heeft afgeleverd aan Brood kwalitatief sterk genoeg. ‘We staan in de kwartfinale van de beker en hebben de eerste periode gewonnen.’ Dat de aanvallers die hij aangetrokken heeft (Stokkers en Dogan) alleen vorig seizoen relatief vaak het net vonden doet de Belg vrij vertaald af als ‘scorebordjournalistiek’, omdat je ook moet kijken naar hoe spelers worden aangespeeld en hoe ze lopen, of zoiets..
– TVA noemt de soap rondom Willem Weijs een goed leermoment voor de 32-jarige hoofdtrainer in spé. Een carrièrepad verloopt immers hobbelig en gaat nooit lineair omhoog.
– Het geld voor der beloofde versterking in iedere linie is grotendeels op gegaan aan de afkoopsommen van de vorige technische staf.
– LE denkt er hardop over na om van de B-Side een volledige staantribune te maken en de ere door te trekken voor de B-Siders die liever willen zitten.
– Bij promotie zou er een sponsorbedrag neergelegd worden dat past bij een club uit het linkerrtijtje Eredivisie.

– ‘NAC moet binnen 5 jaar een stabiele middenmotor in de eredivisie zijn’
– De meevaller van de onverwacht hoge seizoenskaartverkoop (2 ton in euro’s uitgedrukt) is verdwenen in een potje om ‘onvoorziene’ kosten op te vangen.

O ja en de Fries had ook nog iets te vertellen over buitenlandse overnamepartijen die niet bij de NAC’cultuur’ passen.

Kortom de Forumavond van de Clubraad heeft haar reputatie weer een stukje extra versterkt. Oude wijn in nieuwe zakken en weinig tot geen introspectie bij de ‘NACfamilie’ blèrende passanten. De ervaring leert dat met zulke bestuurders de bodem meestal nog niet in zicht is.

9 comments on “‘NAC moet binnen 5 jaar een stabiele middenmotor zijn’”

  • Las

    12 februari 2020 - 13:00

    Waarom ga je naar een forum avond? Om lijdzaam aan te horen hoe men zijn eigen wanbeleid probeert op te hemelen en daar verder geen kritische vragen over te stellen?
    Blijkbaar wel, helaas.
    Hoe simpel kun je door uitspraken heen prikken. De extra inkomsten boven de 10.000 seizoenkaarten zouden, beloofd door opperhoofd Luc, naar het spelersbudget gaan. Dat is terug gedraaid door de grote drie( die derhalve minder hoefden bij te storten). Maar dat moest gecamoufleerd worden en derhalve orakelde Luc dat dit geld in een flexpotje is gegaan.
    Nou uit dat flexpotje kun je dan mooi de afkoop Brood betalen en kun je gewoon je drie beloofde versterkingen halen, toch?
    Maar nee niet bij NAC, wij konden geen versterkingen halen omdat we Brood moesten betalen.
    Rarara wat klopt er nou niet?
    De firma list en bedrog leidt onze mooie club, maar wel naar de klote.

  • drs Marcellus

    12 februari 2020 - 13:49

    "Binnen 5 jaar een stabiele middenmoter"……..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Sorry, maar deze uitspraak is een jaar of 5 geleden ook al eens gedaan en zie waar we nu staan dus met dit soort holle frasen kun je zogezegd helemaal niks, nada, niente.

    "Dat de aanvallers die hij aangetrokken heeft (Stokkers en Dogan) alleen vorig seizoen relatief vaak het net vonden doet de Belg vrij vertaald af als `scorebordjournalistiek`, omdat je ook moet kijken naar hoe spelers worden aangespeeld en hoe ze lopen, of zoiets". Scorebordjournalistiek zegt ie? Misschien had hij eens moeten kijken welk systeem Oss en Fortuna speelde. Dan had hij toch echt wel kunnen bedenken dat Dogan er bij ons niet zoveel zou gaan inschieten. Over Stokkers zullen we maar niet teveel zeggen, die heeft volgens mij vorig seizoen maar een beperkt aantal wedstrijden gespeeld en ook Fortuna speelt een heel ander systeem dan NAC.

    En dan buitenlandse overnamekandidaten die niet in de NAC cultuur passen…..bedoelde hij daar zichzelf nou mee? 8-)8-)

    Al met al dus weer een typische forumavond waar het aanwezige volk weer met een flink aantal dooddoeners naar huis werd gestuurd. LE en VDA zullen wel gedacht hebben: zo, die hebben we weer mooi afgepoeierd met een lulverhaal.

  • drs Marcellus

    12 februari 2020 - 13:51

    PS: als het zo doorgaat zijn we inderdaad binnen 5 jaar een stabiele middenmoter……..in de KKD of Tweede Divisie welteverstaan.

  • harry b.d.

    12 februari 2020 - 14:18

    Laren, 8 gr, half bewolkt

    Nu de eerste verbazing en woede over de volledig mislukte Forumavond zijn gaan liggen kunnen we de conclusies samenvatten:

    – geen eerlijke analyse over waarom Brood weg moest
    – geen excuses voor het halen van meuk als Kudimbana, Sjokkers, Filipovic etc etc
    – geen duidelijkheid over Eisenga`s reisje naar Japan
    – geen duiding van het snoepreisje van Haarman naar Portugal en hun commentaar dat het een zeer succesvol trainingskamp was geweest
    – geen details over Luuc`s geflopte reisje naar Milaan
    – geen idee waarom Chef RvC van Baal en de aandeelhouders zwijgen, terwijl daar zoveel onvrede heerst
    – geen enkel idee over hoe we dit jaar gaan promoveren, nul.

    Het was een verschrikkelijke avond waar steeds minder mensen op afkomen. Er is geen enkel draagvlak meer voor deze kneuzen. Als je na 11 maanden nog niet eens een beleidsplan kunt presenteren dan hoeven we het helemaal nergens meer over te hebben. De enige relevante vraag was geweest of ze nog een fijne kerstvakantie hebben gehad.

    Het is een weerzinwekkende bende.

  • Rogo

    12 februari 2020 - 15:47

    Je zou er voor de gein eens de uitlatingen op de forumavonden van een jaar of 5 en een jaar of 10 geleden naast moeten leggen. Er is nooit geld dankzij erfenissen uit het verleden. Maar over 5 jaar komt alles weer goed. Tuurlijk… :Z

    Uiteindelijk gaat het elk jaar iets slechter, lopen de goede mensen in de organisatie steeds weg en sneuvelt er elk seizoen minimaal 1 trainer, TD of AD.

  • Langs de Zijlijn

    13 februari 2020 - 10:59

    Makkelijk om hier een grote mond te hebben, maar zelf bijdragen…. ho maar. DOEI!!!

  • harry b.d.

    13 februari 2020 - 13:57

    TVA vindt de selectie die hij heeft afgeleverd aan Brood kwalitatief sterk genoeg. `We staan in de kwartfinale van de beker en hebben de eerste periode gewonnen.`

    Blijkbaar waren dit niet de resultaten van Brood maar van Bijna-Kapuadi-Haler VDA. Te hypocriet voor woorden dit soort uitspraken.

    Vandaag Pressekonferenz bij Hertha BSC. Grootaadeelhouder er ook bij. Klinsmann bleek voor 80 miljoen verkeerd geinvesteerd te hebben, 3 goede spelers zonder transfersom de deur uit en bovendien wilde hij zijn zoon in de selectie krijgen. Technisch directeur had niks te vertellen.

    Die situatie dreigde ook bij ons NAC waar TD/TM en trainer niet met elkaar samenwerkten maar elkaar tegenwerkten. VDA bleek duidelijk niet in staat inspirerend leiding te geven, saamhorigheid te kweken en besloot Brood te ondermijnen. Brood dacht het mandaat van van Aalst te hebben. Daarom moesten de commissarissen uitgebreid en behoedzaam te werk gaan. Ze moesten een case bouwen tegen Brood. De altijd tot alle schanddaden bereid zijnde Clubraadtypes mochten samen met de Uniekaasverkoper in de RvC roepen dat De Supporters van Brood afwilden, en VDA spande samen met Haarmannetje door de spelers tegen Brood op te zetten en dat aan te dragen als dringende reden. Maar zo dringend was het natuurlijk allemaal niet, anders hoef je geen uitgebreide afkoopsom te betalen.
    Dit was gewoon omdat de TD/TM zijn eigen trainer wilde. Iemand die hem gehoorzaamt en niet achter zijn rug met de aandeelhouders lijntjes heeft, of met een groot gedeelte van de achterban.

    Halve finale beker is leuk, geen unicum, maar we hebben er bar weinig aan als we volgend seizoen met een nog goedkopere selectie weer in die ultra lelijke competitie op maandag tegen een Jong Team moeten. Dat is gewoon belachelijk.

  • Optimist

    13 februari 2020 - 20:20

    Voor een stabiele middenmotor moet je bij Sparta zijn.
    En "bij promotie zou" moet natuurlijk "bij promotie zal" zijn.

    Het 5 jaren beleidsplan is nu, aldus TVDA, in de 4de variant en moet nog goedgekeurd worden. We hebben dus al enige tijd geen definitief plan. Je hebt een goed plan nodig dat je moet bijsturen, niet telkens herzien. Het doel van dat plan moge duidelijk zijn, NAC moet een stabiele middenmoter worden, uiteraard in de eredivisie.

    Zo lang een nieuw stadion op korte termijn niet haalbaar is is het ombouwen van de B-side een goed idee. Maar dat nieuwe stadion moet er wel zsm komen, wil je ooit een stabiele midddenmoter worden, teleurstellend dat dat niet langer een onderwerp is.

  • harry b.d.

    15 februari 2020 - 09:44

    Dit seizoen is over. De missie is mislukt. Een liegende directie verzon dat ze opeens meer tijd nodig hebben. Het excuus voor volgend seizoen kennen we nu al: we wisten door de nacompetitie pas in mei waar we aan toe waren !

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny54thumb
wanny124thump
wanny101thump
wanny90thump
wanny91thump
wanny113thump
wanny43thumb
wanny80thump
wanny46thumb
wanny109thump
wanny120thump
wanny106thump
wanny52thumb
wanny123thump
wanny93thump
wanny102thump
wanny71thump
wanny65thumb
wanny62thumb
wanny88thump
wanny49thumb
wanny56thumb
wanny122thump
wanny42thumb
wanny121thump
wanny60thumb
wanny104thump
wanny95thump
wanny96thump
wanny128thump
wanny115thump
wanny126thump
wanny53thumb
wanny48thumb
wanny92thump
wanny111thump
wanny100thump
wanny39thumb
wanny58thumb
wanny98thump
wanny41thumb
wanny125thump
wanny116thump
wanny127thump
wanny107thump
wanny97thump
wanny50thumb
wanny130thump
wanny47thumb
wanny63thumb
wanny129thump
wanny114thump
wanny119thump
wanny59thumb
wanny57thumb
wanny77.2thump
wanny45thumb
wanny117thump
wanny108thump
wanny110thump
wanny44thumb
wanny112thump
wanny77thump
wanny61thumb
wanny87thump
wanny118thump
wanny105thump
wanny94thump
wanny99thump
wanny85thump
wanny64thumb
wanny103thump
wanny55thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Vieze rockers (2001)
Avondje NAC (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Rat van elf trommels (2008)
Trossen los bootcombi (2013)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC AZ 2001
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Doortje (2013)
Anticombi VVV (2007)
Liever dan de eerste (2004)
Bulldog spandoek (2004)
NAC-Ajax 2001
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC de Graafschap (1994)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
Schilderij (2017)
Vitesse uit (2004)
megavlag locos 2013
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Glapje (2014)
Feyenoord-NAC 2001
Volle Bea (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
apresski flyer (2012)
troyesnac (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
UWD yellow (2007)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Darttoernooi 2004
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
Volle bak bij NAC (2015)
St Pauli toernooi (2014)
Fear spandoek (2016)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC Volendam (2004)
Ferry (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Newcastle NAC (2003)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Zundert NAC (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Jong NAC Jong PSV (2005)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Fandag 2004 Mommers dart
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
It's for Dominique (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Giessen NAC (2003)
Eerste training seizoen (2012)
Uitgeteld (2007)
Graafschap-NAC (2001)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Toiletten bij Telstar (2007)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Pilaarplezier (2014)
De Koel (2016)
stickercultuur-(2012)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Stadionverherbouwing (2010)
NAC Museum (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
willem2doekske 2004
Newcastle (2003)
Carnaval Bea (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Stad zonder karakter (2001)
Alkmaarderhout (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Groningen - NAC (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Groningen - NAC (1994)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC gered (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Vierwielercombi (2008)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Forumavond Technisch (2003)
Heerenveen uit (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Annie terug (2004)
Stilbo tours (2010)
Trouwe musketiers (2013)
Fuik Oss 1999
Maxime (2015)
Zilvermeeuw (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
No pyro no party (2008)
Postperron (2001)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Oldtimercombi (2005)
Hooligans in Groningen (2006)
SLM ramp herdenking (2003)
De Knyp (2015)
Bouw stadion (1994)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Ferry-Fiona
Bryan Roy naar NAC (2000)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Stiltegebied (2005)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
NAC RBC vol stadion (2003)
Raise your flag (2021)
NAC RBC (2005)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
D'r hed een duif... (2013)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Graffiti (2013)
MVV - NAC (2015)
TitaNAC (2013)
Hel van Enschede (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Bouw Stadion (1994)
Andro Knel Bokaal (2000)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Stop het wanbeleid (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Uitvaart JP (2005)
Another day at the office (2013)
ACDC in Volendam (2010)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Liever dan (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Dubbeldekker (2011)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Donar Kebab (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Vlag halfstok (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Promotie (2017)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
De vaste opstelling (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Gele rook (2016)
Terugkomst Pierre (2005)
Museumavond (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC PSV (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
All together now (2002)
UWD Black (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Videohoes (2003)
Willem II uit (2004)
Jong geleerd (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Gepromoveerd (2017)
NACPraat Radio (2021)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Paulitoernooi (2007)
Viaductversiering (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Forumavond Sanering (2002)
Slierten slierten slierten (2010)
Forummeeting (2004)
Emotie na de promotie (2017)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Start Red NAC (2011)
NAC - W2 tent (2001)
Red NAC paaseitjes (2011)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Spakenburg uit (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC Donar (2001)
Strawberry (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Cambuur uit (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
NEC - NAC op P5 (2017)
Hamburg (2008)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Bingo Bier (2010)
Troyes (2002)
Brabantse nachten (2004)
Zes bier graag (2016)
Open dag (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Den Bosch NAC (1993)
NAC - Vitesse (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Eerste BSR-Redactievergadering
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Huldiging (2017)
Making of Megadoek (2012)
Anti jong teams (2017)
Maradonny spandoek (2010)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Achilles uit (2016)
Volendamse Dijk (2019)
Al together now streaker (2002)
Megavlag (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC muts (2015)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Doekenfeest (2014)
B-Side (2016)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Bouw stadion fundering (1995)
Hein (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
30 bier (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Te voet naar RBC (2004)
UWD Flyer (2005)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Kapan (2009)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Sticker gezopen (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
Stickercultuur (2019)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Eupen - NAC (2015)
Utrecht uit (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Rat van Elf (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Stadionkwartier (2009)
Cheerleaders basketbal (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Altijd naar NAC (2019)
NAC Ajax (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Para (2001)
A-jeugd wint de beker (2011)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC logo op stadion (2013)
Afscheid van As (2002)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Pannen vol Paella
100 jaar NAC fietstocht (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by