Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

In een matig gevulde Bea (+/- 70 man) kregen de bestuurlijk verantwoordelijken gisterenavond de gelegenheid face-to-face verantwoording af te leggen over de keuzes die zij de afgelopen tijd gemaakt hebben. Ook Peter ‘Gegunpressing’ Hyballa maakte van deze gelegenheid gebruik zich voor te stellen en uitgebreid zijn verhaal te doen.

Het werd een gezapig avondje waarin Hyballa wel een aantal keren de lachers op zijn hand kreeg en waarin hij ook een duidelijk verhaal had over onder andere zijn keuzes met betrekking tot de ‘assistent-soap’. Maar daarover op een later moment meer, we concentreren ons hier en nu op de andere 2 afgevaardigden van NAC.

Het duidelijke ‘verhaal’, als in visie op zowel de korte, midellange als lange(re) termijn van Luuk Eisenga en Tom Vanden Abbeele bleef echter uit.

Geen hand in eigen boezem, een hoop dooddoeners, wazige doelstellingen en proefballonnetjes die we de laatste 2 decennia al zo vaak in de lucht gelaten hebben zien worden op dit soort avondjes.

Enkele opmerkelijke punten die gisteren voorbij kwamen :

– TVA vindt de selectie die hij heeft afgeleverd aan Brood kwalitatief sterk genoeg. ‘We staan in de kwartfinale van de beker en hebben de eerste periode gewonnen.’ Dat de aanvallers die hij aangetrokken heeft (Stokkers en Dogan) alleen vorig seizoen relatief vaak het net vonden doet de Belg vrij vertaald af als ‘scorebordjournalistiek’, omdat je ook moet kijken naar hoe spelers worden aangespeeld en hoe ze lopen, of zoiets..
– TVA noemt de soap rondom Willem Weijs een goed leermoment voor de 32-jarige hoofdtrainer in spé. Een carrièrepad verloopt immers hobbelig en gaat nooit lineair omhoog.
– Het geld voor der beloofde versterking in iedere linie is grotendeels op gegaan aan de afkoopsommen van de vorige technische staf.
– LE denkt er hardop over na om van de B-Side een volledige staantribune te maken en de ere door te trekken voor de B-Siders die liever willen zitten.
– Bij promotie zou er een sponsorbedrag neergelegd worden dat past bij een club uit het linkerrtijtje Eredivisie.

– ‘NAC moet binnen 5 jaar een stabiele middenmotor in de eredivisie zijn’
– De meevaller van de onverwacht hoge seizoenskaartverkoop (2 ton in euro’s uitgedrukt) is verdwenen in een potje om ‘onvoorziene’ kosten op te vangen.

O ja en de Fries had ook nog iets te vertellen over buitenlandse overnamepartijen die niet bij de NAC’cultuur’ passen.

Kortom de Forumavond van de Clubraad heeft haar reputatie weer een stukje extra versterkt. Oude wijn in nieuwe zakken en weinig tot geen introspectie bij de ‘NACfamilie’ blèrende passanten. De ervaring leert dat met zulke bestuurders de bodem meestal nog niet in zicht is.

9 comments on “‘NAC moet binnen 5 jaar een stabiele middenmotor zijn’”

  • Las

    12 februari 2020 - 13:00

    Waarom ga je naar een forum avond? Om lijdzaam aan te horen hoe men zijn eigen wanbeleid probeert op te hemelen en daar verder geen kritische vragen over te stellen?
    Blijkbaar wel, helaas.
    Hoe simpel kun je door uitspraken heen prikken. De extra inkomsten boven de 10.000 seizoenkaarten zouden, beloofd door opperhoofd Luc, naar het spelersbudget gaan. Dat is terug gedraaid door de grote drie( die derhalve minder hoefden bij te storten). Maar dat moest gecamoufleerd worden en derhalve orakelde Luc dat dit geld in een flexpotje is gegaan.
    Nou uit dat flexpotje kun je dan mooi de afkoop Brood betalen en kun je gewoon je drie beloofde versterkingen halen, toch?
    Maar nee niet bij NAC, wij konden geen versterkingen halen omdat we Brood moesten betalen.
    Rarara wat klopt er nou niet?
    De firma list en bedrog leidt onze mooie club, maar wel naar de klote.

  • drs Marcellus

    12 februari 2020 - 13:49

    "Binnen 5 jaar een stabiele middenmoter"……..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Sorry, maar deze uitspraak is een jaar of 5 geleden ook al eens gedaan en zie waar we nu staan dus met dit soort holle frasen kun je zogezegd helemaal niks, nada, niente.

    "Dat de aanvallers die hij aangetrokken heeft (Stokkers en Dogan) alleen vorig seizoen relatief vaak het net vonden doet de Belg vrij vertaald af als `scorebordjournalistiek`, omdat je ook moet kijken naar hoe spelers worden aangespeeld en hoe ze lopen, of zoiets". Scorebordjournalistiek zegt ie? Misschien had hij eens moeten kijken welk systeem Oss en Fortuna speelde. Dan had hij toch echt wel kunnen bedenken dat Dogan er bij ons niet zoveel zou gaan inschieten. Over Stokkers zullen we maar niet teveel zeggen, die heeft volgens mij vorig seizoen maar een beperkt aantal wedstrijden gespeeld en ook Fortuna speelt een heel ander systeem dan NAC.

    En dan buitenlandse overnamekandidaten die niet in de NAC cultuur passen…..bedoelde hij daar zichzelf nou mee? 8-)8-)

    Al met al dus weer een typische forumavond waar het aanwezige volk weer met een flink aantal dooddoeners naar huis werd gestuurd. LE en VDA zullen wel gedacht hebben: zo, die hebben we weer mooi afgepoeierd met een lulverhaal.

  • drs Marcellus

    12 februari 2020 - 13:51

    PS: als het zo doorgaat zijn we inderdaad binnen 5 jaar een stabiele middenmoter……..in de KKD of Tweede Divisie welteverstaan.

  • harry b.d.

    12 februari 2020 - 14:18

    Laren, 8 gr, half bewolkt

    Nu de eerste verbazing en woede over de volledig mislukte Forumavond zijn gaan liggen kunnen we de conclusies samenvatten:

    – geen eerlijke analyse over waarom Brood weg moest
    – geen excuses voor het halen van meuk als Kudimbana, Sjokkers, Filipovic etc etc
    – geen duidelijkheid over Eisenga`s reisje naar Japan
    – geen duiding van het snoepreisje van Haarman naar Portugal en hun commentaar dat het een zeer succesvol trainingskamp was geweest
    – geen details over Luuc`s geflopte reisje naar Milaan
    – geen idee waarom Chef RvC van Baal en de aandeelhouders zwijgen, terwijl daar zoveel onvrede heerst
    – geen enkel idee over hoe we dit jaar gaan promoveren, nul.

    Het was een verschrikkelijke avond waar steeds minder mensen op afkomen. Er is geen enkel draagvlak meer voor deze kneuzen. Als je na 11 maanden nog niet eens een beleidsplan kunt presenteren dan hoeven we het helemaal nergens meer over te hebben. De enige relevante vraag was geweest of ze nog een fijne kerstvakantie hebben gehad.

    Het is een weerzinwekkende bende.

  • Rogo

    12 februari 2020 - 15:47

    Je zou er voor de gein eens de uitlatingen op de forumavonden van een jaar of 5 en een jaar of 10 geleden naast moeten leggen. Er is nooit geld dankzij erfenissen uit het verleden. Maar over 5 jaar komt alles weer goed. Tuurlijk… :Z

    Uiteindelijk gaat het elk jaar iets slechter, lopen de goede mensen in de organisatie steeds weg en sneuvelt er elk seizoen minimaal 1 trainer, TD of AD.

  • Langs de Zijlijn

    13 februari 2020 - 10:59

    Makkelijk om hier een grote mond te hebben, maar zelf bijdragen…. ho maar. DOEI!!!

  • harry b.d.

    13 februari 2020 - 13:57

    TVA vindt de selectie die hij heeft afgeleverd aan Brood kwalitatief sterk genoeg. `We staan in de kwartfinale van de beker en hebben de eerste periode gewonnen.`

    Blijkbaar waren dit niet de resultaten van Brood maar van Bijna-Kapuadi-Haler VDA. Te hypocriet voor woorden dit soort uitspraken.

    Vandaag Pressekonferenz bij Hertha BSC. Grootaadeelhouder er ook bij. Klinsmann bleek voor 80 miljoen verkeerd geinvesteerd te hebben, 3 goede spelers zonder transfersom de deur uit en bovendien wilde hij zijn zoon in de selectie krijgen. Technisch directeur had niks te vertellen.

    Die situatie dreigde ook bij ons NAC waar TD/TM en trainer niet met elkaar samenwerkten maar elkaar tegenwerkten. VDA bleek duidelijk niet in staat inspirerend leiding te geven, saamhorigheid te kweken en besloot Brood te ondermijnen. Brood dacht het mandaat van van Aalst te hebben. Daarom moesten de commissarissen uitgebreid en behoedzaam te werk gaan. Ze moesten een case bouwen tegen Brood. De altijd tot alle schanddaden bereid zijnde Clubraadtypes mochten samen met de Uniekaasverkoper in de RvC roepen dat De Supporters van Brood afwilden, en VDA spande samen met Haarmannetje door de spelers tegen Brood op te zetten en dat aan te dragen als dringende reden. Maar zo dringend was het natuurlijk allemaal niet, anders hoef je geen uitgebreide afkoopsom te betalen.
    Dit was gewoon omdat de TD/TM zijn eigen trainer wilde. Iemand die hem gehoorzaamt en niet achter zijn rug met de aandeelhouders lijntjes heeft, of met een groot gedeelte van de achterban.

    Halve finale beker is leuk, geen unicum, maar we hebben er bar weinig aan als we volgend seizoen met een nog goedkopere selectie weer in die ultra lelijke competitie op maandag tegen een Jong Team moeten. Dat is gewoon belachelijk.

  • Optimist

    13 februari 2020 - 20:20

    Voor een stabiele middenmotor moet je bij Sparta zijn.
    En "bij promotie zou" moet natuurlijk "bij promotie zal" zijn.

    Het 5 jaren beleidsplan is nu, aldus TVDA, in de 4de variant en moet nog goedgekeurd worden. We hebben dus al enige tijd geen definitief plan. Je hebt een goed plan nodig dat je moet bijsturen, niet telkens herzien. Het doel van dat plan moge duidelijk zijn, NAC moet een stabiele middenmoter worden, uiteraard in de eredivisie.

    Zo lang een nieuw stadion op korte termijn niet haalbaar is is het ombouwen van de B-side een goed idee. Maar dat nieuwe stadion moet er wel zsm komen, wil je ooit een stabiele midddenmoter worden, teleurstellend dat dat niet langer een onderwerp is.

  • harry b.d.

    15 februari 2020 - 09:44

    Dit seizoen is over. De missie is mislukt. Een liegende directie verzon dat ze opeens meer tijd nodig hebben. Het excuus voor volgend seizoen kennen we nu al: we wisten door de nacompetitie pas in mei waar we aan toe waren !

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
512 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny98thump
wanny62thumb
wanny64thumb
wanny125thump
wanny120thump
wanny50thumb
wanny116thump
wanny109thump
wanny54thumb
wanny39thumb
wanny60thumb
wanny97thump
wanny113thump
wanny85thump
wanny56thumb
wanny103thump
wanny102thump
wanny61thumb
wanny77thump
wanny90thump
wanny63thumb
wanny52thumb
wanny88thump
wanny128thump
wanny108thump
wanny110thump
wanny57thumb
wanny58thumb
wanny115thump
wanny104thump
wanny117thump
wanny114thump
wanny123thump
wanny41thumb
wanny43thumb
wanny92thump
wanny48thumb
wanny71thump
wanny45thumb
wanny65thumb
wanny124thump
wanny130thump
wanny126thump
wanny91thump
wanny100thump
wanny59thumb
wanny96thump
wanny93thump
wanny46thumb
wanny122thump
wanny111thump
wanny99thump
wanny80thump
wanny55thumb
wanny53thumb
wanny95thump
wanny118thump
wanny106thump
wanny87thump
wanny112thump
wanny107thump
wanny77.2thump
wanny101thump
wanny105thump
wanny127thump
wanny121thump
wanny47thumb
wanny49thumb
wanny44thumb
wanny129thump
wanny42thumb
wanny94thump
wanny119thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bryan Roy naar NAC (2000)
UWD Black (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Stiltegebied (2005)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Eindhoven uitvak (2016)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Groningen - NAC (1994)
UWD yellow (2007)
Giessen NAC (2003)
Cambuur uit (2014)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Ferry-Fiona
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Volendamse Dijk (2019)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Rookpotten Demodag (2005)
Bouw Stadion (1994)
Bouw stadion fundering (1995)
Zes bier graag (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Heerenveen uit (2015)
Red NAC paaseitjes (2011)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Videohoes (2003)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC gered (2002)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC AZ 2001
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Avondje NAC (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
All together now (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
30 bier (2002)
Altijd naar NAC (2019)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Anti Fries UWD (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Carnaval Bea (2005)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Stadionkwartier (2009)
Al together now streaker (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Brabantse nachten (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Strawberry (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC - Vitesse (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Op bezoek bij Ross County (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Doortje (2013)
UWD Flyer (2005)
Stop het wanbeleid (2002)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Darttoernooi 2004
Zilvermeeuw (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
De vaste opstelling (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Volle Bea (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC-Ajax 2001
Annie terug (2004)
NAC Donar (2001)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
MVV - NAC (2015)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC RBC (2005)
Stadionverherbouwing (2010)
Bus uitzwaaien (2014)
Utrecht uit (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Geef ons onze club terug (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Promotie (2017)
Raise your flag (2021)
It's for Dominique (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
Maxime (2015)
Vieze rockers (2001)
Newcastle NAC (2003)
Terugkomst Pierre (2005)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Gepromoveerd (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Volle bak bij NAC (2015)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Zundert NAC (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
ACDC in Volendam (2010)
NAC muts (2015)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Troyes (2002)
Jong geleerd (2017)
Bouw stadion (1994)
Open dag (2014)
Forumavond Technisch (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Emotie na de promotie (2017)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Jong NAC Jong PSV (2005)
Fandag 2004 Mommers dart
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
troyesnac (2002)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Ferry (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Los Muchachos del Breda (2006)
Museumavond (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Willem II uit (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Hein (2011)
NAC Volendam (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Eerste training seizoen (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Bloemstuk SLM (2003)
Spakenburg uit (2014)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC Ajax (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
Anticombi VVV (2007)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Stickercultuur (2019)
Stilbo tours (2010)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Anti jong teams (2017)
Fortuna - NAC (2001)
Hel van Enschede (2004)
Achilles uit (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC PSV (2001)
apresski flyer (2012)
NAC Museum (2002)
stickercultuur-(2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Another day at the office (2013)
Vlag halfstok (2001)
megavlag locos 2013
NAC logo op stadion (2013)
Vitesse uit (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Donar Kebab (2001)
St Pauli toernooi (2014)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vierwielercombi (2008)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Anticombi naar Volendam (2016)
Utrecht bus uit (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Forummeeting (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
willem2doekske 2004
Fear spandoek (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Hamburg (2008)
Sticker gezopen (2017)
Pannen vol Paella
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Graafschap-NAC (2001)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Newcastle (2003)
Kapan (2009)
NAC RBC vol stadion (2003)
Graffiti (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
TitaNAC (2013)
Tokoli spandoek (2002)
Megavlag (2017)
Maradonny spandoek (2010)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Alkmaarderhout (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Viaductversiering (2003)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Gele rook (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
Te voet naar RBC (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC de Graafschap (1994)
NEC - NAC op P5 (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Postperron (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Uitgeteld (2007)
B-Side (2016)
Dubbeldekker (2011)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Paulitoernooi (2007)
Nieuw gazonnetje (2008)
Making of Megadoek (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Training bij Dennenlucht (2004)
Pilaarplezier (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Huldiging (2017)
No pyro no party (2008)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Rat van Elf (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
NACPraat Radio (2021)
Liever dan (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Glapje (2014)
Trouwe musketiers (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
Stad zonder karakter (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bingo Bier (2010)
Hooligans in Groningen (2006)
Forumavond Sanering (2002)
Doekenfeest (2014)
Afscheid van As (2002)
Liever dan de eerste (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Loting Newcsatle (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Bulldog spandoek (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
De Knyp (2015)
De Koel (2016)
Eupen - NAC (2015)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fuik Oss 1999
NAC - W2 tent (2001)
Jong NAC - Roda (2007)
Para (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Schilderij (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Oldtimercombi (2005)
Start Red NAC (2011)
Uitvaart JP (2005)
Groningen - NAC (2014)
Den Bosch NAC (1993)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by