Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

NAC.nl: Hoefkens blijft

Als we het propagandakanaal van de club mogen geloven dan blijft de trainer.

Na een grondige evaluatie waarna er meerdere leden van de staf voor de bus zijn gegooid is de rook nu opgetrokken. Hoefkens geeft aan vaak wakker gelegen te hebben van de degradatie, maar dat zijn revanchegevoelens en vechtersmentaliteit overheerst. Hij is verantwoordelijk en wil de club terug de eredivisie in knokken.

Wat het bijzondere aan dit bericht is dat is dat er geen quotes van de clubleiding zijn ingevoegd, wat op NAC.nl wel gebruikelijk is. Een eenzijdig ‘interview’ is ongebruikelijk. Wordt hij straks alsnog weggekocht?

 

 

76 comments on “NAC.nl: Hoefkens blijft”

  • deraas

    28 mei 2026 - 08:55

    Amai!!! De club is gegijzeld. Dat brengt niet veel goeds.

  • Nick

    28 mei 2026 - 09:04

    Kijk dit noemen ze nu vasthouden aan een kernwaarde van de club: tegendraads. Waar iedereen verwacht dat er koppen rollen van technisch verantwoordelijken blijven ze hier zitten. Wat het oplevert moeten we afwachten, maar ik weet zeker dat Harry en Elitepauper daar snel een mening over hebben en de inhoud is bekend zonder dat de bal rolt.

    Ps. De inhoud van de evaluatie is volgens jullie waarden nu bekend. Voor mij is alleen de conclusie gecommuniceerd net zoals andere clubs dat hebben gedaan.

  • Tyrone

    28 mei 2026 - 09:04

    Gemengde gevoelens over. Hoefkens heeft overduidelijk steken laten vallen en is daarmee deels hoofdverantwoordelijk voor de degradatie. KKD gaat een hele andere competitie worden, eentje waarbij NAC in 9 van de 10 partijen de bovenliggende partij gaat zijn. Dat vraagt andere kwaliteiten dan hoe we Hoefkens kennen. Automatismes en herkenbaarheid zijn in deze competitie key. Dus ik ben benieuwd in hoeverre hij hierin mee kan bewegen.

    Niet populair om te zeggen op deze site, maar ik vind het wel stoer dat NAC definitief heeft gebroken met de afrekencultuur, waarbij posities direct op het hakblok worden gelegd bij tegenslag. Iets verder kijken dan de waan van de dag. Gaat alles goed? Nee absoluut niet, we zijn ten slotte gedegradeerd. Maar om op lange termijn daadwerkelijk iets op te bouwen is gezonde continuïteit de enige manier. Zou fantastisch zijn als dit uiteindelijk ook beloond gaat worden.

  • ELITEPAUPER

    28 mei 2026 - 09:06

    Met Mats Seuntjens

  • PrideoftheSouth

    28 mei 2026 - 09:07

    Nou, daar is eindelijk de gevraagde duidelijkheid. Niet de uitkomst die ik had gehoopt, want ik had liever een nieuwe trainer voor de groep gehad. Maar goed, aan de andere kant zijn er ook geluiden uit de spelersgroep en staf die hem nog steeds steunen en ontzettend veel vertrouwen in hem hebben. Ik vind de keuze een hele gedurfde, laten we alsjeblieft hopen dat we volgend jaar rond deze tijd met elkaar kunnen concluderen dat deze keuze de juiste is geweest.

    Succes Carl!

  • Bredaaaa

    28 mei 2026 - 09:09

    Vreselijk nieuws. Carl Hoefkens is gewoon een hele slechte trainer. Remco en Peter zitten nu te schaterlachen. Heel Nederland lacht ons uit.

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 09:11

    Zoals bd al een kwartier voor dit bericht op nac.nl hier op de site al onthulde zou er vandaag nieuws komen.

    Het is niet het nieuws waarop een groot deel van de achterban heeft gehoopt, maar Remcoo en zijn Petertje zijn daar niet zo mee bezig. Veel meer met overleven en de eigen positie.

    Zoals bd hier ook al onthulde kreeg de Belg na de ‘seizoensevaluatie’ (kuch) de vraag hoe hij erin stond. Hij vroeg bedenktijd, ook om nog het ene of andere alternatief te checken. Hij kreeg 10 dagen van Remcoo en De Koef. Toch ‘tijd zat’.

    Het is een vreselijke bende geworden. Er is opeens geen geld meer voor ontslag. De directie staat er alleen voor, de certificaathouders zijn afgehaakt. Van die kant komt niets meer zolang men geen zeggenschap krijgt. Het is intens verziekt en op slot gegaan.

    Hoefkens moet nu publiekelijk de degradatieklap opvangen voor Petertje en zijn Remcoo. Waanzin man. De ‘evaluatie’ was een grote farce, dat kan bd hier al onthullen, later daarover nog meer.

    Stijgende temperaturen aan de Costa.

  • deraas

    28 mei 2026 - 09:14

    Nick

    Een trainer behouden die anderhalf seizoen k.voetbal heeft laten zien, elke westrijd een andere opstelling, spelers onzeker maakt, zeker niet beter maakt, degradeert unsw………
    Dat vraagt om problemen. Dan zijn we ergens in oktober en dan kunnen ze niet anders dan alsnog Hoefkens ontslaan en zijn we weer terug bij start. Aan alles blijkt dat de ingeslagen weg niet de juiste is geweest gezien de resultaten t.o.v. het budget. Dan zou het normaal zijn dat je met vers bloed de boel weer opbouwt, behalve bij Nac, want daar is nooit iets normaal. Ja toch. De supporters en sponsoren die een oor worden aangenaaid!

  • Brecht uit

    28 mei 2026 - 09:15

    Hier moet ik van huilen. Maas en Hoefkens blijven.

  • Steef

    28 mei 2026 - 09:19

    We degraderen, ondanks een budget waarmee dat niet nodig was. Uit de evaluatie blijkt blijkbaar dat het vooral pech was en de schuld van wat assistent-trainers. Bijzonder.
    Heel on-NACs om de trainer niet te ontslaan. Op zich ergens ook wel weer verfrissend.
    Ik hoop dat Hoefkens komend seizoen eens van eigen kracht uit durft te gaan, ipv een briljant plan vol aanpassingen aan jong-Utrecht.
    We gaan het meemaken.
    Hup NAC.

  • Bogdanovic

    28 mei 2026 - 09:21

    Kunnen we dan meteen afscheid nemen van de directie die deze beslissing heeft genomen?
    Er is ondermaats gepresenteerd, gezien budget en spelers materiaal.
    Slecht voetbal, wisselende elftallen en taktieken met nul resultaat, verkeerde spelers opstellen, fouten worden niet bestraft door weer die spelers op te stellen.
    Voorkomen trainers kerkhof voorkomen tegen wil en dank dat komt je duur te staan!

  • Mick J

    28 mei 2026 - 09:23

    Hier komt niks van terecht, mijn God
    wat een beleid zitten elkaar allemaal
    te dekken
    Een voordeel hij is de ERRSTE met de kerst let maar op .

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 09:24

    De vele fluitconcerten van de tribunes van het afgelopen seizoen zijn niet geëvalueerd.

    Remcoo en Petertje hebben zich in een benarde positie gebracht, want bij een groot deel van de supporters en de certificaathouders is er geen enkel begrip voor deze ‘beslissing’. Gezien die gekke tweet van NAC lijkt de trainer wel de baas en de rest knechtjes.

    Dit kan echt niet.

  • Steef

    28 mei 2026 - 09:27

    Normaal gooien we steeds de trainer eruit. Tja. De afgelopen 10 jaar o.a. Jean-Paul van Gastel, Hyballa, Molenaar, Vreven en Edwin de Graaf, Steijn, Brood, van der Gaag, Vreven, Dijkhuizen en Maaskant.
    Ik heb dus het idee dat de trainer meestal het probleem niet is.

  • Bredaaaa

    28 mei 2026 - 09:28

    Het lijkt wel of oversier, maas en hoefkens dit expres doen. Is het echt waar dat vrolijk en zijn amateur vrinden de geldkraan dicht hebben gezet? Dat betekent dat NAC geen kans heeft in de kkd. Hoe kan de stak hiermee akkoord gaan???

  • Godfried

    28 mei 2026 - 09:28

    Risicovolle beslissing. Je voelde al aankomen dat ze elkaar vasthouden. Er wordt nauwelijks ( niet) meer gelekt naar de pers.
    Dus we gaan voor continuïteit, de spelers groep zal nu ook wel redelijk intact blijven. De spelers bleven tot de laatste wedstrijd trouw aan deze trainer. (Ook? Zelfs?) Diba was in de podcast ook erg positief over Hoefkens.
    Er mag door Maas en Oversier wel uitleg komen welke punten allemaal besproken zijn tijdens de evaluatie. En wat we nu anders/beter gaan doen.
    We zijn ten opzichte van vorig seizoen vooruit gegaan in balbezit, van countervoetbal met de snelle Leo Sauer, naar meer voetbal op de helft van de tegenstander, dat zie ik ook wel, maar het was geen dominant aanvallend voetbal, waarmee we zomaar in de KKD kampioen worden….

  • ELITEPAUPER

    28 mei 2026 - 09:36

    Ik reageer na de voorbereiding wel serieus. Als Hoef dit keer wel vastigheden en patronen gaat brengen, daar waar niet alleen het publiek om vraagt, maar ook de selectie waarmee hij werkt. Wil ik hem best een kans geven nog. Het eerste half seizoen vechtvoetbal was in de Ere top. Nu moet er uit een ander vaatje worden getapt. Geen reactief voetbal, maar “wij zijn NAC, wie zijn jullie dan?” voetbal….

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 09:38

    Alleen topclubs kunnen een surplus aan balbezit omzetten in zeges en punten. Bij de mindere ploegen is balbezit alleen maar lastig omdat de tegenstander kan wachten op een fout(je) of een set-piece om toe te slaan.

    Balbezit stelt niks voor. In thuiswedstrijden tegen de kleintjes mag het een keer, maar daarbuiten kom je er niet ver mee.

    We zijn niks vooruit gegaan. Het project Hoefkens bij NAC is totaal mislukt. Dit is geen evalueren wat zij hebben gedaan. Zij verzamelden smoesjes, excuses en uitvluchten, dat is heel wat anders.

  • jopie

    28 mei 2026 - 09:46

    @Deraas -) helemaal mee eens, voor je het weet lopen we weer achter de feiten aan maar dan in de KKD!

  • Steef

    28 mei 2026 - 09:54

    Het artikel op de bsiderats vind ik wel de juiste analyse.

  • NaardenNAC

    28 mei 2026 - 09:59

    Laten we vooropstellen dat Carl Hoefkens een beschaafde en sympathieke kerel is die qua uitstraling prima bij NAC past. Ik vind het in die zin fijn dat hij blijft. Wat krijg je als vervanger?
    NAC zal wel veel meer het spel moeten maken dan de vorige twee seizoenen en ik ben erg benieuwd of hem dat lukt.
    We gaan het zien komend seizoen.
    Overigens waren we afgelopen zaterdag in het NAC museum met de familie. Hulde voor Marcel van Es voor de rondleiding en zijn enthousiasme. Ontzettend leuk en zelfs de niet voetballiefhebbers hebben genoten! Aanrader.

  • Pannelap

    28 mei 2026 - 10:06

    Een dieptriest bericht!!!!!
    Ik wordt hier ongelooflijk treurig van!

    Dit kan alleen bij NAC! Na totale mislukking, worden de verantwoordelijken beloond. Laat me raden, die walgbak van een Maas blijft zeker ook plakken?!?

  • ELITEPAUPER

    28 mei 2026 - 10:08

    Har, vanaf nu mag niemand zich daar in z’n ivoren toren verschuilen. Wij zijn in de KKD een topclub. Wij moeten komend seizoen een seizoen draaien zoals 99/00. Het kampioenschap seizoen. Met overtuiging en herkenbaar voetbal met Carnaval al zo’n beetje kampioen zijn. NIKS anders mag nu gepruimd worden. Daarom. Laat die voorbereiding maar komen, zin in…

  • Monkeyrocker

    28 mei 2026 - 10:10

    Hiermee leggen Oversier en Maas hun hoofd wel op het hakblok .
    Als we eind september op de 8 ste plek staan , kunnen beide + Hoefkens hun spullen pakken .

    Carl als mens past bij NAC , maar goed dat doe ik ook en ik heb gewoon een seizoenskaart .
    Tactisch ben ik verre van overtuigd , het tot in den treuren de tegenstanders analyseren en niet van eigen kracht uitgaan. Hoe vaak hij het in de 60 ste minuut weer helemaal omgooide en achter de feiten aan bleef lopen.

    Het enige voordeel nu is dat we er vanaf wedstrijd 1 moeten kunnen staan mits de kern intact blijft , geen gelul over ” het team moet nog wennen aan elkaar”

  • Tony van Heemschut

    28 mei 2026 - 10:12

    Bizarre keuzes. Bij de eerste de beste tegenslag, een nederlaagje tegen Helmond of de in te calculeren zeperd tegen een jong Team breekt de pleuris weer uit. Ik sta hier echt van te kijken. Je degradeert door een opeenstapeling van foute keuzes en verandert niets.

    Het lag allemaal aan de spelers. Koekoek.

  • @….

    28 mei 2026 - 10:16

    Deze uitkomst was te verwachten en dien je te zien in het verlengde van het mislukken van NAC = Breda. Ik heb van meet af aan aangegeven dat dit stond te gebeuren. Alleen een hele goede aanbieding van een Belgische club waarop Hoefkens had toegehapt had een andere uitkomst gegeven. Dan was Hoefkens uit eigen beweging vertrokken en hadden de AD en TD kunnen blijven zitten. Een ontslag vanuit NAC=Breda had betekend dat ook de TD niet te handhaven was. En in feite de AD eveneens niet. Maar Oversier , Maas en Hoefkens willen hoe dan ook blijven zitten. De enige die ,met complimenten van de AD, vertrok is PvH. Betreffende Hoefkens. Hij kreeg uiteindelijk geen goede aanbieding uit België laat dat duidelijk zijn. Toch denk ik dat Hoefkens redelijk oprecht is dat hij zijn slechte sportieve prestaties in Breda wil herstellen. Ik vond Hoefkens goed presteren met Jan VD Bergh en Sauer in de ploeg. Ik vond het toen qua voetbal echt weer leuk. Daarna was het over. Een trainer laten zitten met deze sportieve resultaten is een enorm risico. We gaan een niveau lager voetballen , dat kan helpen , maar is het opnieuw shit dan kun je in oktober een nieuwe hoofdtrainer en TD gaan zoeken. En de AD krijgt dan nog meer druk op zich. Spelers waren 98 procent pro Hoefkens. Dat is een plus. Als mens gun ik het Hoefkens van harte dat hij het redt. Carl is een mens met het hart op de juiste plaats. Wellicht schrijf ik deze dag nog een stukje hoe je de financiële getallen van bv. Lommel SK dient te lezen. Het is 1 groot misverstand hoe mensen deze getallen interpreteren al komt ze dat ook erg goed uit. Indertijd hebben wij met NAC=Breda helaas een verkeerde keus gemaakt mede door stichting Sjoerd. Dat wil echter niet zeggen dan Vrolijk en cs niet welkom waren. Die waren wel welkom. Maar niet in deze opgetuigde organisatie. Daar zijn ze overigens inmiddels zelf ook achter en slachtoffer van.

  • @….

    28 mei 2026 - 10:20

    ….dan=dat….

  • Beultje.

    28 mei 2026 - 10:20

    Stond zeker te gebeuren Tip.
    Was allang genoeg bekend.
    Gisteren avond hebben ze de knoop doorgehakt over Hoefkens.
    Ze hebben geen geld om heel de boel er uit te flikkeren.
    Dan houd het op.
    Nou kun je van dat geld misschien nog een paar spelers halen..

  • Jeroen B

    28 mei 2026 - 10:22

    Zal ik ook wat onthullen: T Goos ligt er maanden uit ivm schouderblessure.
    Pas in december terug op het veld

  • Bredaaaa

    28 mei 2026 - 10:37

    @ en Bd, wat zou er gebeurd zijn in de onderhandelingen met oh leuven en hoefkens?
    Het lijkt alsof hoefkens niet hun 1e keus was.
    Gaat het financieel zo slecht bij NAC, dat ze niet eens meer een niet-presterende trainer eruit kunnen gooien? In elke andere club in de wereld zou hoefkens er allang uitgemieterd zijn.
    En de ad en td.

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 11:07

    Een beslissing uit angst en geldgebrek. Uit lafheid en onkunde.

    Maar het zat er wel al aan te komen. Hoefkens was aan zet. Hij kreeg 10 dagen de tijd om uit te zoeken wat hij nou wilde. De club bleef in de schaduwstand staan afwachten. Men ging het Pinksterweekend in, “even geen NAC”.

    Nu gaan zij weer opstarten. Remcoo moet het doen zonder de steun van Grote V, die heeft het helemaal gehad met deze gang van zaken en dit ontzettend zwakke management. Hij heeft zijn comeback overigens ook niet waar kunnen maken, omdat hij nu slachtoffer geworden is van zijn eigen domheid om blind te vertrouwen op de adviezen van Gerbrands en Verkuilen. Deze mensen zijn geen vrienden meer van NAC=Breda. Van de rest van NAC waren zij dat al eerder niet meer.

    Het is een weerzinwekkende bende. Heel gevaarlijk ook voor de stabiliteit van de club. Het aankomende jaar ga je dan terug naar een rompselectie met wat jeugd, een mindere selectie dan op dit moment al het geval is. Daar moet je het dan mee zien te rooien. Een kampioenschap in de KKD wordt ontzettend lastig, wellicht dat tweede nog net kan, of net niet. Het houdt niet over. In plaats van versterken wordt het verder verzwakken. De achterban betaalt het gelag. Als de prijzen voor supporters en sponsoren ook navenant met 25% waren gezakt had het helemaal een drama geworden. Maar de mensen mogen nu het wanbeheer financieren. Het zelfde tarief voor een potje tegen Oss als tegen Feyenoord! Met dank aan Remcoo en Peter die zelf niets inleveren. Geen cent.

  • 076

    28 mei 2026 - 11:08

    Nou hansje, je kan bij het volgende trainingskamp weer joviaal naar Carl zwaaien. Mits je in de buurt bent, uiteraard. In Breda zien we je niet meer.

    On topic, van mij had CH mogen vertrekken. Hij moet nu wel heel plechtig beloven per direct te stoppen met al die onlogische opstellingen en wissels.

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 11:11

    Bredaaa – OH Leugen dacht de spijkerbroekentrainer gratis op te kunnen pikken bij NAC. De informatie die zij hadden was dat NAC niet verder ging met de Belg. Toen ze gingen informeren vroeg P. Maas geld voor het nog lopende contract. En daar stopte het al meteen. Is niet eens in de RvC gekomen.

    NAC heeft geen geld voor ontslag en Maasje heeft hem niet weg kunnen brengen. Daar komt het op neer. Het is het resultaat van impotentie en gemakzucht.

  • Brecht uit

    28 mei 2026 - 11:16

    Ontslag van Hoefkens en Maas in combi met KKD zou betekenen dat de garantie van de V’s nu al op zou zijn.

    Het is een gok uit armoede om door te gaan met Hoefkens. Maar armoede is waarvoor gekozen is, dit wilden de spandoekboefjes met hun gesponsorde NAC=Breda doekjes. Deal with this shit. Je oogst wat je zaait.
    NAC=Breda=KKD, op alle vlakken.

    Erg benieuwd wat die ongeschikte Maas en Hage weer allemaal gaan binnenhengelen. Probleem voor hen is wel dat Joostje ze niet meer allemaal standaard de hemel in prijst.

    Opvallend in Hoefcast. De arrogantie en zelfingenomenheid van Joost werd weer eens duidelijk. Deze Ali Express versie van de Dick Voormekaar podcast heeft niet goed opgelet.

    Het ging erom dat een groot deel van de luisteraars het gelul over Lommel zat is. Krabbedam en V Egmond hanteren het Derksen principe “ klant is koning”, hij en zij noemen “ als de mensen bloemkool willen, krijgen ze bloemkool”.

    Joostje zei iets in de trant van: “ dan spoelen ze maar door, wij bepalen de inhoud van ons product”. Typische opmerking van een verwend kind.

    Erg benieuwd of de boarding van podcastje er volgend jaar nog hangt. Mijn info is dat ze die kregen van NAC in ruil voor het zeggen van de juiste dingen om de mensen te beïnvloeden. Volgens navraag van Beultje bij Joost, wordt er voor betaald door de makers. Daarmee zijn ze dan de enige sponsor van NAC die niet op de sponsorlijsten staat.

  • Beultje.

    28 mei 2026 - 11:56

    Leuven dacht niks harry.
    Hebben nog niets eens geïnformeerd bij Hoefkens of NAC.
    Nou is de kogel door de kerk op naar nieuwe versterkingen en naar de eerste oefenwedstrijden.

  • deraas

    28 mei 2026 - 11:57

    Sydney mag gratis de deur uit met een nog een half jaar contract. Zelfs geen doorverkoop.
    Ze wilden van hem af. Zo kwam er geld vrij voor bejaarden die totaal niets hebben toegevoegd.
    Nu wil Leuven Hoefkens gratis overnemen. Dan komt er geld vrij voor een andere trainer.
    En dan gaat Maas nu ineens interessant doen en een transfer vragen met een doorlopend jaarcontract.
    Dit bevestigd wat we eigenlijk al langere tijd weten. Namelijk dat ze gelieerd zijn aan elkaar. Oversier, Maas en Hoefkens. En dit allemaal niet in het belang van de club en dus over de rug van de supporters en de sponsoren. Mafia praktijken en het dikke schijt aan iedereen in Breda!

  • Theoden King

    28 mei 2026 - 12:01

    Prima boegbeeld voor de club. Hij wil de opdracht afmaken. NOAD!

    Je kunt hier van alles bij denken, maar laten we vanaf nu de blik op volgend jaar richten waarin promotie een keiharde must is. Met Hoefkens en hopelijk een selectie met veel doelpunten.

  • @….

    28 mei 2026 - 12:09

    NAC = Breda heeft twee reddingsboeien uitgeworpen. De eerste is Carl zelf. Die is super gemotiveerd zich weer op de kaart te zetten. En Soumano. Mits hij fit blijft ! Die derde goal ( of was het de tweede?) tegen AZ met effect precies langs de doelpaal direct binnen geschoten was prachtig.

  • Bredaaaa

    28 mei 2026 - 12:22

    Maar echt. Welke opdracht wil hoefkens afmaken? Mede door hem is de club gedegradeerd. Daardoor heeft de club veel geld verloren. Iedereen papegaait elkaar maar na. Hij heeft veel punten verloren door tactische wissels, geen spitsen opstellen, geen cb’s opstellen. Spelers op rare plekken laten spelen. Team laten spelen zonder goals te produceren. Rare keeperwissel met lamprou. Daardoor zijn we gedegradeerd. Is bijna iedereen verliefd op hoefkens geworden ofzo haha. Wat wordt die man beschermd. De jaarlijkse cyclus is weer begonnen. 2 weken na een seizoenseinde is de trainer weer heilig, als we 7e of 9 e staan in de kkd en mensen zoals ik gaan weer klagen komen de beultjes, chris wm’en etc er weer aan. Als we met hangende pootjes de nacompetitie halen en dan verliezen is opeens weer iedereen tegen de trainer. Deze bittere cyclus maak ik al minimaal 15 jaar mee bij NAC.

  • Brecht uit

    28 mei 2026 - 12:32

    Joost op Twitter, hij vindt het een goede keuze van NAC nadat hij ontelbaar veel mensen heeft gesproken over het werk van Hoefkens.

    Die draait dus als een drol in de pot en heeft geen eigen mening lult mensen na. Deed hij eerder als buikspreekpop van Pierre en influencer van NAC=Breda. Ongeloofwaardige Pino.

  • Steef

    28 mei 2026 - 12:38

    Hoe meer een aantal beroepsnegatievelingen en City-adepten tegen zijn, hoe meer ik het gevoel krijg dat het een juiste beslissing is.
    Ik draai.

  • 076

    28 mei 2026 - 12:39

    “NAC heeft geen geld voor ontslag en Maasje heeft hem niet weg kunnen brengen. Daar komt het op neer. Het is het resultaat van impotentie en gemakzucht.”

    Ja hansje, jouw jeugdheld heeft ons NAC veel geld gekost. Svh voor niks laten gaan, geen doorverkoopprecentage bedongen. Daarnaast zichzelf, en junior ook nog een leuk salaris aangemeten, etc etc.

    Dáár zullen we je nooit over horen. Met met 2 maten dus. Zoals we van je gewend zijn.

  • 076

    28 mei 2026 - 12:40

    Met = meten

  • Tony van Heemschut

    28 mei 2026 - 12:47

    Het is gewoon enorme bullshit. Hoefkens heeft van 2 seizoenen een half seizoen goed gepresteerd. Er waren rare acties, vreemde tactieken, een wisselvallig spelbeeld, ontevreden spelers, onvoldoende inzet, jeugd kreeg geen kans, niemand werd beter. Kers op de taart was een degradatie waar niks op af te dingen was. We lieten het compleet liggen tegen de directe concurrenten.

    De NAC-supporters om mij heen begrijpen er werkelijk helemaal niks van. En ik ook niet.

    En als nu blijkt dat Hoefkens blijft omdat we geen transfersom voor hem kregen, schiet mij maar lek. Het is een gerucht maar het zal wel weer waar zijn.

    Prutsers!

  • Roald

    28 mei 2026 - 12:57

    nou dan komt er weer een verloren jaar aan,met een vervelende stemming tijdens de wedstrijden.Hoefkens heeft geen draagvlak meer.

  • Wordt het nog wat aankomend seizoen?

    28 mei 2026 - 12:57

    Losers zijn het, clubslopers zonder enige vorm van schaamte. Je moet maar durven.

  • Tyrone

    28 mei 2026 - 13:02

    @Brecht uit

    Eerder deze week was Diba te gast in hun podcast. Ook die was niets dan lovend over Hoefkens. Blijkbaar staat onze Belg er intern, bij mensen die het kunnen weten, gewoon heel goed op. Toch wel het grootste referentiekader en een journalist zou juist niet serieus te nemen zijn als hij volledig aan die geluiden voorbijgaat lijkt me.

  • ELITEPAUPER

    28 mei 2026 - 13:17

    BSR gaat er ook met gestrekt been in… eindelijk. Iedereen, behalve Nick, voelt zich in z’n nek gezeken. Koop je seizoenkaart en hou je bek. Jullie idioten weten niks.

    Heel erg benieuwd wanneer we weer een podcast vol met pendant gelul van Remko krijgen.

  • Rens

    28 mei 2026 - 14:06

    Ongekend, de man die de degradatie grotendeels heeft veroorzaakt mag blijven zitten. Zijn wanbeleid met elke keer een andere opstelling het opstellen en persee moeten laten komen van oude 30 plussers en de keepers soap. Bedankt NAC = Breda, jullie hebben het voor elkaar gekregen om de club helemaal naar de knoppen te helpen. Vreemdelingen legioen, degradatie geen kapitaal op het veld en geen geld hebben om een koekenbakker als trainer te kunnen ontslaan. Kan de rode loper naar Wim van Aalst uitgelgd worden aub

  • Volksclub NAC

    28 mei 2026 - 14:19

    Ik gun het hem van harte dat het gaat slagen om kampioen te worden, maar zoals in de laatste podcast ook gezegd is zijn krediet redelijk ver op en kan het bij een slechte start snel omslaan. Hopelijk heeft hij geleerd dat hij niet iedere week een andere opstelling moet pakken en gaan we ons niet aanpassen aan Top Oss of Helmond Sport.

  • harry b.d.

    28 mei 2026 - 14:37

    ‘Nieuwe tijden breken aan’.

    ‘Keihard gaan voor het allerhoogste’.

    ‘De beste mensen op iedere positie’.

    Mogen wij even een teiltje!?

  • naxioma

    28 mei 2026 - 14:39

    Rattenkoning in optima forma. Geen serieuze evaluatie, geen verantwoordelijkheid nemen, geen performance cultuur, geen zelfreinigend vermogen, geen ambitie, geen plan, geen geld, geen professionaliteit, geen sturend leiderschap. Niets van dat alles. Alleen elkaar de hand boven het hoofd houden, op de ingeslagen doodlopende weg doorgaan, en ondertussen de club verder laten afglijden. Het is verschrikkelijk. Oversier, Maas en Hoefkens kunnen het niet. Het zijn amateurs, lichtgewichten. Op naar weer een verloren seizoen. Een train wreck in slow motion.

  • NACNuancer

    28 mei 2026 - 14:51

    Maakt geen speler beter………..

    Ik snap hier niks van

  • Tony van Heemschut

    28 mei 2026 - 14:52

    7 augustus is de eerste pot, als die meteen verkeerd uitpakt, breekt de pleuris opnieuw uit. Er gaat een trainer en team starten met nul krediet. En iedereen weet dat die KKD een kutcompetitie is waar we momenteel geen team voor hebben. FC de Lieve Jongens gaat het niet redden in de KKD. Er zijn ijzervreters nodig.

  • deraas

    28 mei 2026 - 15:13

    “Nac is een club die barst van ambitie”. Citaat van Hoefkens.
    Ze zijn compleet van het ganzebord weggelopen daar aan de stadionstraat!
    Dit is doorvaren tot op de klippen. Wie gaat er nou eens ingrijpen?
    Als je denkt het kan niet veel erger dan dit. Niet gek staan te kijken dat Hoefkens ook nog een jaar of twee jaar extra gaat krijgen. Hoe lang heeft die onbetrouwbare halve haan met z’n ziekenfonds brilletje nog een contract? Of is dat ook al verlengd voor onbepaalde tijd? Sta nergens meer van te kijken in deze shit show.

  • Tony van Heemschut

    28 mei 2026 - 16:01

    Het gaat me niet eens om deze figuren. Maar pak nou allejezus eens een keer door. We weten allemaal hoe dit gaat lopen, in oktober of november zoeken we weer een nieuwe trainer. Maar dan is er wel weer een seizoen naar de kloten geholpen. Nog een. Weer een.

    Met Maas die weer een leuke fantasieselectie gaat samenstellen. Misschien zit er in het bejaardenhuis in Frankrijk nog een goeie rechtsbuiten. Of shoppen bij 3e niveau Duitsland. Hou toch op. Nul vertrouwen meer in deze gasten.

    In de winter had je dit kunnen fixen. Maar het is allemaal zo verschrikkelijk apatisch.

  • Portugeese NACcer

    28 mei 2026 - 16:05

    Dra-ma-tisch. Anders kan ik het niet omschrijven. Ik ga naast Brecht zitten huilen.

  • Maarten Breukers

    28 mei 2026 - 16:17

    1,5 jaar lang geen lijn te bekennen. Blijkbaar heeft NAC nog niet genoeg leed gezien.

  • Lennon

    28 mei 2026 - 16:29

    Het enige wat mij vrolijk stemt aan dit bericht is dat Tony @ nu een pilsje verschuldigd is…voor de rest een dramatische keuze.

  • Beter de Laat dan nooit

    28 mei 2026 - 17:03

    Is met kerst alsnog vertrokken en we hebben dan weer een jaar weggegooid.
    We worden gegijzeld door de constructie die is opgebouwd.
    Het vertrouwen is gebaseerd op de statistieken van afgelopen jaar. Vaak gebaseerd op een tegenstander die inzakt na een voorsprong.

  • Nac fan

    28 mei 2026 - 17:15

    Wij Worden Kampioen wij Worden Kampioen
    Niet allemaal naar de grote Markt komen dan .
    hey die nu lopen te klagen !!!
    Wij zijn NAC
    Wij staan altijd achter NAC
    Dit jaar gaan wij veel NOAD zien

  • theoke

    28 mei 2026 - 17:26

    Gelijk vanmiddag 6 businiss stoelen opgezegd. Die 35 k besteed ik liever aan andere dingen. Ongekend deze poppenkast. NAC = Breda heeft de club finaal naar de klote geholpen.

  • NAC

    28 mei 2026 - 17:38

    @ theoke

    Prima. Een verlenging laten afhangen van wie de trainer is. Kan je geen supporter noemen.

  • NAC

    28 mei 2026 - 17:38

    @ theoke

    Prima. Een verlenging laten afhangen van wie de trainer is. Kan je geen supporter noemen.

  • Tony van Heemschut

    28 mei 2026 - 17:46

    Het is nog geen 1 juli Lennon, maar dat biertje komt er wel vrees ik. Je hoopt iedere keer weer dat ze tot inkeer komen bij NAC. Ik heb dit heel lang een kans gegeven, maar man, wat een bizarre bende is dit geworden. Wat zou Vrolijk hier nu van vinden?

  • Bonanza

    28 mei 2026 - 18:01

    Ok.. Maar dan hoor ik graag van deze lui wat er gebeurt als we na 2 potten op 0 punten staan..

  • nacorakel

    28 mei 2026 - 18:10

    Ik vraag me werkelijk af of Vrolijk het eens is met het aanblijven van TD en trainer. Dat kan toch niet waar zijn?

  • Lennon

    28 mei 2026 - 18:34

    Tony,

    Ik verwacht dat ze 1 juli nog wel halen…eind september word een ander verhaal…
    Wel sportief dat je het zo oppakt.

  • ennaojseejer

    28 mei 2026 - 18:52

    Gecondoleerd mensen:
    Directie lijkt maar met1 ding bezig te zijn: afkomen van het stigma een trainerskerkhof te zijn.
    Lange termijn denken noemen ze dat…. hahaha! Net als die miljoenen vaan een paar extra plaatsen aan de lange zijne
    AD: ongeschikt
    RvC: ongeschikt
    TD: ongeschikt
    Trainer: ongeschikt.
    En die blijven dus allemaal gewoon zitten, want ze werken toch zo fijn samen (lees: houden elkaar de hand boven het hoofd)
    En wat onbeduidend voetvolk wordt eruit geflikkerd.
    Wat een klote zooi. 1 vande meest zwarte dagen in de geschiedenis van NAC

  • ennaojseejer

    28 mei 2026 - 19:00

    Dit kan toch gewoon niet?
    Ik kan het werkelijk niet geloven.
    Dit betekent dus dat ze aan de Stadionstraat vinden dat ze het het afgelopen jaar hartstikke goed gedaan hebben?
    Geen enkele zelfreflectie?
    Voor mijn idee loopt NAC zo met open ogen de afgrond in. Er is 0 kwaliteit in de hele kerstboom, en ze zien het zelf niet, want ze kloppen elkaar allemaal op de borst?
    Echt onvoorstelbaar… Ik was er al bang voor toen het zo lang duurde, maar ik kan het nog steeds niet bevatten. We zijn tot het lachertje van het betaald voetbal verworden.

  • M

    28 mei 2026 - 19:30

    Beste nieuws van de dag. Proficiat Carl!

  • Roald

    28 mei 2026 - 21:31

    er is een spelletje gespeeld,ze wilden dit al langer.Maar de verkoop van seizoenkaarten mocht niet verstoord worden als dit eerder naar buiten zou komen.Vandaar het spelletje over Leuven.Toen daar nieuws kwam konden ze niets anders dan het naar buiten brengen

  • ennaojseejer

    28 mei 2026 - 21:51

    @Roald
    Smerige spelletjes van Oversier, zo kennen we hem weer, onze alles-goedprater 🙂
    Het zal me een podcast vol met krachttermen worden vanavond verwacht ik.
    Zet hem op mannen

  • Brecht uit

    28 mei 2026 - 22:43

    @tyrone,

    Intern houden ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd. 6x winnen in 1,5 jaar is mijn referentiekader

  • Paul

    29 mei 2026 - 00:41

    Werkelijk niemand begrijp waarom Hoefkens mag blijven. Deze man heeft er een puinhoop van gemaakt. Assistenten moesten erbij nu moeten die weer vertrekken. Ze willen geen geld uitgeven aan een ontslag. Dat is het nadeel van een paar lokale ondernemertjes die geen diepe zakken hebben en liever op de foto gaan met een glas champagne dan de verantwoording pakken en hun loze beloftes waarmaken. Vreselijk dat we nog een jaar zijn opgescheept met een trainer die er geen bal van snapt.

  • BertjeV

    15 juni 2026 - 19:31

    Goed nieuws. Het lijkt day Hoefkens toch wiebert

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
500 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny93thump
wanny99thump
wanny46thumb
wanny87thump
wanny55thumb
wanny114thump
wanny47thumb
wanny122thump
wanny50thumb
wanny65thumb
wanny77thump
wanny90thump
wanny101thump
wanny77.2thump
wanny80thump
wanny39thumb
wanny126thump
wanny113thump
wanny56thumb
wanny102thump
wanny116thump
wanny43thumb
wanny115thump
wanny104thump
wanny128thump
wanny97thump
wanny52thumb
wanny117thump
wanny49thumb
wanny112thump
wanny96thump
wanny103thump
wanny110thump
wanny92thump
wanny61thumb
wanny64thumb
wanny59thumb
wanny71thump
wanny41thumb
wanny125thump
wanny109thump
wanny120thump
wanny106thump
wanny123thump
wanny85thump
wanny121thump
wanny124thump
wanny94thump
wanny45thumb
wanny60thumb
wanny118thump
wanny44thumb
wanny63thumb
wanny119thump
wanny108thump
wanny54thumb
wanny95thump
wanny129thump
wanny62thumb
wanny48thumb
wanny42thumb
wanny91thump
wanny105thump
wanny111thump
wanny107thump
wanny98thump
wanny88thump
wanny130thump
wanny53thumb
wanny57thumb
wanny127thump
wanny100thump
wanny58thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Omwisselen Graafschap (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Making of Megadoek (2012)
Heerenveen uit (2015)
Schilderij (2017)
Avondje NAC (2014)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
megavlag locos 2013
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
TitaNAC (2013)
Utrecht bus uit (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC PSV (2001)
Emotie na de promotie (2017)
De Knyp (2015)
Dubbeldekker (2011)
Anti jong teams (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Paulitoernooi (2007)
De vaste opstelling (2016)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Vieze rockers (2001)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Open dag (2014)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Glapje (2014)
Groningen - NAC (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
stickercultuur-(2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Vlag halfstok (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Nieuw gazonnetje (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Stiltegebied (2005)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Toiletten bij Telstar (2007)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
troyesnac (2002)
MVV - NAC (2015)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Uitvaart JP (2005)
It's for Dominique (2012)
UWD Black (2004)
Uitgeteld (2007)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Zes bier graag (2016)
Stilbo tours (2010)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC Ajax (2004)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Zundert NAC (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Onze steun en toeverlaat (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NACPraat Radio (2021)
Hamburg (2008)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Pannen vol Paella
Al together now streaker (2002)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC RBC vol stadion (2003)
Hein (2011)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Gele rook (2016)
Annie terug (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Workshop echte NAC supporter (2009)
St Pauli toernooi (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Troyes (2002)
NEC - NAC op P5 (2017)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Eupen - NAC (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Bouw Stadion (1994)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Oldtimercombi (2005)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
No pyro no party (2008)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Newcastle (2003)
NAC AZ 2001
Trouwe musketiers (2013)
Bulldog spandoek (2004)
Anticombi VVV (2007)
Jong geleerd (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
SLM ramp herdenking (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Los Muchachos del Breda (2006)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Bingo Bier (2010)
Jong NAC - Roda (2007)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Museumavond (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Gepromoveerd (2017)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Rat van elf trommels (2008)
UWD yellow (2007)
Vierwielercombi (2008)
De Koel (2016)
Brabantse nachten (2004)
NAC Museum (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Vitesse uit (2004)
Stad zonder karakter (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Postperron (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Zilvermeeuw (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Willem II uit (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Giessen NAC (2003)
Promotie (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Bouwtekening stadion (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Hel van Enschede (2004)
Utrecht uit (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Eindhoven uitvak (2016)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Spakenburg uit (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Raise your flag (2021)
Kapan (2009)
Stop het wanbeleid (2002)
Den Bosch NAC (1993)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC gered (2002)
Para (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC RBC (2005)
Newcastle NAC (2003)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
Bloemstuk SLM (2003)
Darttoernooi 2004
A-jeugd wint de beker (2011)
NAC-Ajax 2001
Pilaarplezier (2014)
Achilles uit (2016)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Fuik Oss 1999
NAC logo op stadion (2013)
Fandag 2004 Mommers dart
Grandioze NAC Tombola (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
D'r hed een duif... (2013)
BN de Stemmingmaker (2011)
Liever dan de eerste (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Viaductversiering (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Stadionkwartier (2009)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Huldiging (2017)
Strawberry (2003)
Fear spandoek (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Te voet naar RBC (2004)
Ferry-Fiona
Kielegat Kesjoewals (2016)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Maradonny spandoek (2010)
ACDC in Volendam (2010)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Stickercultuur (2019)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Terugkomst Pierre (2005)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC Volendam (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC de Graafschap (1994)
B-Side (2016)
Carnaval Bea (2005)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
All together now (2002)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Volendamse Dijk (2019)
Volle Bea (2003)
Loting Newcsatle (2003)
Sticker gezopen (2017)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Locos bus naar VVV (2016)
Graafschap-NAC (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Maxime (2015)
willem2doekske 2004
Zwemcombi Volendam (2016)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Cambuur uit (2014)
Biertje in Cafe Bak (2012)
NAC muts (2015)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Graffiti (2013)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Afscheid van As (2002)
Eerste training seizoen (2012)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
In de hekken bij VVV (2017)
Fortuna - NAC (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Doortje (2013)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Trossen los bootcombi (2013)
Anticombi naar Volendam (2016)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Forummeeting (2004)
Videohoes (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
30 bier (2002)
Rat van Elf (2017)
Liever dan (2004)
Start Red NAC (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Another day at the office (2013)
Bouw stadion (1994)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Megavlag (2017)
Altijd naar NAC (2019)
UWD Flyer (2005)
FujiFilm Stadion (2000)
Forumavond Technisch (2003)
Ferry (2002)
Red NAC paaseitjes (2011)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC Donar (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
Groningen - NAC (1994)
Cheerleaders basketbal (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
apresski flyer (2012)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Doekenfeest (2014)
Donar Kebab (2001)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by