Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Anderhalve week zag de wereld er nog rooskleurig uit, nu is het zwart zonder geel. Nog twee zware speelrondes in het verschiet..

15 comments on “NAC pist volledig naast de pot in Spangen”

  • rade

    19 april 2018 - 06:38

    Vreven oprotten! Je hebt het team niet beter gemaakt, nog altijd dezelfde fouten, kansloos wisselbeleid en je mond vol over passie en beleving maar je krijgt t niet over gebracht op je spelers.

  • GB

    19 april 2018 - 07:00

    Als je geen strijd levert ben je kansloos nu. Zeer slecht in inzet, persoonlijke duels en spelinzicht. Ik vrees…..

  • steef

    19 april 2018 - 07:27

    Een heel seizoen dezelfde fouten. Nooit winnen van een concurrent.
    Leuk veldspel, niet doorbijten. Te makkelijk goals weggeven.
    Zelf in mooi weer kunnen onze mooiweervoetballers het niet.
    Onze keeper komt ook te kort, weer. Etc etc.
    Wat een kutzooi.

  • Sport-opa

    19 april 2018 - 07:35

    Beste Stijn je leeft tijdens de wedstrijd intensief mee dat is mooi om te zien. Maar dan hou het op tacties laat je grote steken vallen hoe is het mogelijk dat je Vloet nog opstelde jij zegt hij maakt veel meters ja dat klopt zodat hij geen duel hoef aan te gaan hij is zo bang dat hij in een meisjes elftal nog zou opvallen. Zet er m Te Vrede weg en die lange slungel in de spits. Kan iemand hem vertellen dat hij 3 keer mag wisselen zet er bij de 1 – 1 lekker R Harmouts in een man met ervaring en haalt er die ego trapper van spanjool Fernades uit die raakte geen skippybal.
    Beste trainer nog twee wedstrijden dan gas geven terug nasr Belgie.
    Ik denk dat nac geen wedstrijd meer wint dus nacompetitie wacht .
    Td neem plaats in de auto van Stijn en nooit meer terug komen in breda o ja en neem ook Vloet mee. Pannenkoek.

  • ennaajseejer

    19 april 2018 - 08:36

    Eerlijk toegegeven, ze speelden niet onaardig, maar de verkeerde wissel (of niet-wissel) van Vreven kost ons de kop. Plus de gebruikelijke Vreven-Ezel-gewoontes. Helaas faalt de hele directie plus trainer, maar wij zullen er toch weer 200% achter moeten staan tegen Heerenveen en hopen op een wonder. Als bij handhaving de heren op t pluche elkaar maar geen veren in elkaars reet durven steken. Als we ons handhaven is dat dankzij de supporters, en ONDANKS de directie en Vreven.
    En nu 200% erop tegen Heerenveen, allemaal!

  • Anoniem

    19 april 2018 - 10:48

    Wat Steef en Ennaajseejer zeggen klopt volledig.
    Sluit ik me volledig bij aan, met 1 toevoeging: de ene 2-1 nederlaag is de andere niet.

    Zondag was geen wedstrijd maar een episode uit de serie "The Walking Dead" met de NAC-spelers in de titelrol.
    Gisteren kende dezelfde uitslag als zondag, maar wel met een NAC wat een stuk beter speelde: we oogden t.o.v. zondag opgeleefd. Sadiq vanuit een pinchhittersrol veel gevaarlijker en effectiever dan als basisspeler.

    M.i. dus vasthouden aan de mannen met (enige) routine, dus Te Vrede, Nijholt, Koch, maar wissel gvd eens logisch. Als werkelijk iedereen ziet dat Fernandes er na dik 50 minuten compleet doorheen zit: wissel dan. Dat dit soort basiszaken gesouffleerd moeten worden, zegt helaas teveel over onze trainer. Maar dat is voor later zorg.

    200% erop tegen Heerenveen.

  • rspeek

    19 april 2018 - 15:57

    Vooruit voetballen,nog nooit van gehoord, niemand vraagt om de bal en dan gaat de bal weer terug naar achter ,naar opzij om maar van de verantwoording af te zijn.
    Inzet en vechtlust minimaal, ach wat hebben die engelsen en spanjolen met NAC te maken. Volgend seizoen toch naar een andere club en dan zien we wel weer ! Trainet weet het ook niet en zal het ook nooit leren !! Wat een doordachte wissels weer, Hulde Stijn !!! dat word weer nacompetitie en degraderen eigen schuld dikke……
    Volgend seizoen beter ????????????

  • charelli

    19 april 2018 - 18:24

    Ja ik vrees met grote vreze, bij de strot pakken maar niet doorknijpen, spelers waar vrijwel iedereen van ziet dat het niks wordt blijven de basis verzwakken. Een speler als Te Vrede wordt geacht voor goal van de tegenstander te spelen maar krijgt geen enkele bruikbare bal en moet zich te vaak terug laten zakken, terwijl de aansluiting echt ver te zoeken is in de tweede lijn, Vloet, allouchi en Fernandez., Fernandez raakt geen pepernoot en is gewoon veel te licht en niet fit, misschien eens wat extra`s doen ipv. teren op het talent van het jaar. Er moet echt kracht bij op het middenveld en gogme. Laat dat nou eens wat meer de doorslag geven ipv. voetballen in een systeem dat niet werkt, gewoon vanwege het feit dat de spelers niet goed genoeg zijn om een doelpunt te maken. Een overwinnning was en is nog steeds noodzakelijk volgende en laatste mogelijkheid is Heerenveen als je dat verliest is het nacompetitie. Nou laten we hopen dat NEC kampioen wordt.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    19 april 2018 - 21:25

    Mag ik me voor het gemak én omdat ik het echt meen gewoon aansluiten bij WW …..?

    Ik vind dat we niet meer kunnen aankomen met ‘leuk voetbal’ , ‘mooie techniek’ , complimenten steeds met uitverkiezingen van speler van de week door b.v. Gijp. Da’s alleen leuk als er ook een ‘normaal’ aantal punten worden gehaald , genoeg voor bijvoorbeeld bovenin het rechterrijtje.
    Ik kan met m’n boerenverstand eigenlijk niets anders verzinnen als dat het te maken heeft wellicht dat het de jeugdigheid of het slecht communiceren van de Nederlandstaligen en Engelstaligen/Spaanstaligen ofzoiets …….
    Op zich vind ik vaak (niet altijd) het wisselbeleid wel redelijk logisch , vond ik het raar dat Nijhold i.p.v. Verschueren speelde maar dan hoor je achteraf dat Verschueren last had van z’n voet .

    Nee mensen , ik vind het leuke spel in combinatie met een verliespartij nu niet meer lollig , hoezeer ik ontiechelijk genoten heb vaak van het veldspel én de spelopvatting met aanvallend attractief leuk voetbal , maar dat naïeve …….:(

  • portugeese naccer

    20 april 2018 - 15:03

    O gasten, ik heb echt sinds woensdagavond pijn in m`n buik. Ik maak me grote, grote zorgen.

  • Anoniem

    20 april 2018 - 17:44

    @portugeese NACcer

    In de natuur zijn er 2 reacties mogelijk op stress.
    Flight or fight.
    Ik moet altijd even mijn gal spuwen als er (niet voor het eerst) ouderwets geprutst wordt, maar ik zit eigenlijk altijd in `fight`-modus. Die staat nu ook weer vol aan.
    Ruim een week om van de pijntjes en vermoeidheidjes af te komen ("waarvan" denk ik dan… maar goed…) en dan gewoon 200% erop tegen die Friezen.
    Laat ze maar komen.

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • Coco1912

    21 april 2018 - 10:42

    Ik zeg: de laatste wedstrijden een premie uitkeren bij winst. Heeft vorig jaar ook gewerkt!

  • ennaajseejer

    21 april 2018 - 13:46

    Hoe eenvoudig had het geweest kunnen zijn? Fernandez eruit voor Sadiq en lange ballen naar voren. Zo is ook de enige goal ontstaan die avond. Vreven vind dat ze niet goed samen kunnen spelen (alsof die anderen voorin dat dat wel doen?). Maar ja, verleden tijd, hoewel het gestuntel van Vreven me wel nog steeds dwars zit. Niks meer op de bank? De week ervoor kon Snepvangers ineens nog wel invallen uit het niets? Was dat dan tegen willem2 ook weer een Vreven-blunder-wissel?
    Ok, loslaten…., en de hele week de stembanden sparen en smeren voor NAC-Heerenveen.
    Hup NAC! (wat moet je anders?)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
521 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny46thumb
wanny123thump
wanny65thumb
wanny120thump
wanny94thump
wanny45thumb
wanny42thumb
wanny113thump
wanny114thump
wanny80thump
wanny103thump
wanny43thumb
wanny62thumb
wanny119thump
wanny50thumb
wanny130thump
wanny128thump
wanny122thump
wanny129thump
wanny115thump
wanny106thump
wanny47thumb
wanny104thump
wanny53thumb
wanny77.2thump
wanny96thump
wanny98thump
wanny49thumb
wanny44thumb
wanny100thump
wanny108thump
wanny92thump
wanny61thumb
wanny63thumb
wanny41thumb
wanny64thumb
wanny118thump
wanny55thumb
wanny109thump
wanny93thump
wanny54thumb
wanny95thump
wanny117thump
wanny99thump
wanny112thump
wanny107thump
wanny105thump
wanny91thump
wanny56thumb
wanny124thump
wanny110thump
wanny125thump
wanny97thump
wanny127thump
wanny60thumb
wanny71thump
wanny101thump
wanny126thump
wanny59thumb
wanny121thump
wanny88thump
wanny111thump
wanny48thumb
wanny52thumb
wanny39thumb
wanny85thump
wanny116thump
wanny58thumb
wanny87thump
wanny102thump
wanny90thump
wanny57thumb
wanny77thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
De vaste opstelling (2016)
Para (2001)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC logo op stadion (2013)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
Spakenburg uit (2014)
Achilles uit (2016)
Zilvermeeuw (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Terugkomst Pierre (2005)
Annie terug (2004)
All together now (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC Tattoo lip (2014)
B-Side (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC muts (2015)
UWD Black (2004)
Bingo Bier (2010)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Stad zonder karakter (2001)
Te voet naar RBC (2004)
Fuik Oss 1999
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Liever dan de eerste (2004)
NAC Ajax (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Strawberry (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Making of Megadoek (2012)
It's for Dominique (2012)
Vitesse uit (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
Groningen - NAC (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
troyesnac (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Forumavond Sanering (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Doekenfeest (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
apresski flyer (2012)
Vlag halfstok (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
Nieuwe grasmat (2013)
Ferry (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zundert NAC (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Pannen vol Paella
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Anti Fries UWD (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Oldtimercombi (2005)
Maxime (2015)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Stiltegebied (2005)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Loting Newcsatle (2003)
De Knyp (2015)
NAC Museum (2002)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Den Bosch NAC (1993)
NAC gered (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC-Ajax 2001
Fakkels NAC Ajax (2008)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Trossen los bootcombi (2013)
Fandag 2004 Mommers dart
Postperron (2001)
Forummeeting (2004)
Heerenveen uit (2015)
Toiletten bij Telstar (2007)
Eupen - NAC (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Promotie (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Nieuw gazonnetje (2008)
Giessen NAC (2003)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Stadionkwartier (2009)
Bouwtekening stadion (2001)
Stilbo tours (2010)
Bouw stadion (1994)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Zwemcombi Volendam (2016)
Bus uitzwaaien (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Oude NAC Museum (2002)
Graffiti (2013)
Volle bak bij NAC (2015)
Viaductversiering (2003)
Troyes (2002)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Rat van elf trommels (2008)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Feyenoord-NAC 2001
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
No pyro no party (2008)
NAC Volendam (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Willem II uit (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Liever dan (2004)
Hein (2011)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Cambuur uit (2014)
Fortuna - NAC (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Rat van Elf (2017)
Sticker gezopen (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Hooligans in Groningen (2006)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Doortje (2013)
Newcastle (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Videohoes (2003)
Bouw Stadion (1994)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Volle Bea (2003)
stickercultuur-(2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Hamburg (2008)
Utrecht bus uit (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Dubbeldekker (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Huldiging (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Newcastle NAC (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Anti jong teams (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Stickercultuur (2019)
Training bij Dennenlucht (2004)
Open dag (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
FujiFilm Stadion (2000)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Raise your flag (2021)
UWD yellow (2007)
NAC RBC (2005)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Volendamse Dijk (2019)
D'r hed een duif... (2013)
Glapje (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Darttoernooi 2004
Ferry-Fiona
Start Red NAC (2011)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Bus uitzwaaien (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Donar Kebab (2001)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
willem2doekske 2004
Altijd naar NAC (2019)
Another day at the office (2013)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Vierwielercombi (2008)
Zes bier graag (2016)
Megavlag (2017)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
De Koel (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Museumavond (2012)
Carnaval Bea (2005)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Paulitoernooi (2007)
Gepromoveerd (2017)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Kapan (2009)
A-jeugd wint de beker (2011)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Bulldog spandoek (2004)
NAC PSV (2001)
Emotie na de promotie (2017)
Tokoli spandoek (2002)
Al together now streaker (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Geef ons onze club terug (2002)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
NACPraat Radio (2021)
ACDC in Volendam (2010)
Bloemstuk SLM (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Groningen - NAC (1994)
Gele rook (2016)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Uitvaart JP (2005)
Brabantse nachten (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
megavlag locos 2013
NAC Donar (2001)
Locos bus naar VVV (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Schilderij (2017)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Hel van Enschede (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Pilaarplezier (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Cheerleaders basketbal (2001)
UWD Flyer (2005)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
30 bier (2002)
Afscheid van As (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Trouwe musketiers (2013)
NAC AZ 2001
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
TitaNAC (2013)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Fear spandoek (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Avondje NAC (2014)
Jong geleerd (2017)
Uitgeteld (2007)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
MVV - NAC (2015)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Vieze rockers (2001)
Utrecht uit (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by