Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Anderhalve week zag de wereld er nog rooskleurig uit, nu is het zwart zonder geel. Nog twee zware speelrondes in het verschiet..

15 comments on “NAC pist volledig naast de pot in Spangen”

  • rade

    19 april 2018 - 06:38

    Vreven oprotten! Je hebt het team niet beter gemaakt, nog altijd dezelfde fouten, kansloos wisselbeleid en je mond vol over passie en beleving maar je krijgt t niet over gebracht op je spelers.

  • GB

    19 april 2018 - 07:00

    Als je geen strijd levert ben je kansloos nu. Zeer slecht in inzet, persoonlijke duels en spelinzicht. Ik vrees…..

  • steef

    19 april 2018 - 07:27

    Een heel seizoen dezelfde fouten. Nooit winnen van een concurrent.
    Leuk veldspel, niet doorbijten. Te makkelijk goals weggeven.
    Zelf in mooi weer kunnen onze mooiweervoetballers het niet.
    Onze keeper komt ook te kort, weer. Etc etc.
    Wat een kutzooi.

  • Sport-opa

    19 april 2018 - 07:35

    Beste Stijn je leeft tijdens de wedstrijd intensief mee dat is mooi om te zien. Maar dan hou het op tacties laat je grote steken vallen hoe is het mogelijk dat je Vloet nog opstelde jij zegt hij maakt veel meters ja dat klopt zodat hij geen duel hoef aan te gaan hij is zo bang dat hij in een meisjes elftal nog zou opvallen. Zet er m Te Vrede weg en die lange slungel in de spits. Kan iemand hem vertellen dat hij 3 keer mag wisselen zet er bij de 1 – 1 lekker R Harmouts in een man met ervaring en haalt er die ego trapper van spanjool Fernades uit die raakte geen skippybal.
    Beste trainer nog twee wedstrijden dan gas geven terug nasr Belgie.
    Ik denk dat nac geen wedstrijd meer wint dus nacompetitie wacht .
    Td neem plaats in de auto van Stijn en nooit meer terug komen in breda o ja en neem ook Vloet mee. Pannenkoek.

  • ennaajseejer

    19 april 2018 - 08:36

    Eerlijk toegegeven, ze speelden niet onaardig, maar de verkeerde wissel (of niet-wissel) van Vreven kost ons de kop. Plus de gebruikelijke Vreven-Ezel-gewoontes. Helaas faalt de hele directie plus trainer, maar wij zullen er toch weer 200% achter moeten staan tegen Heerenveen en hopen op een wonder. Als bij handhaving de heren op t pluche elkaar maar geen veren in elkaars reet durven steken. Als we ons handhaven is dat dankzij de supporters, en ONDANKS de directie en Vreven.
    En nu 200% erop tegen Heerenveen, allemaal!

  • Anoniem

    19 april 2018 - 10:48

    Wat Steef en Ennaajseejer zeggen klopt volledig.
    Sluit ik me volledig bij aan, met 1 toevoeging: de ene 2-1 nederlaag is de andere niet.

    Zondag was geen wedstrijd maar een episode uit de serie "The Walking Dead" met de NAC-spelers in de titelrol.
    Gisteren kende dezelfde uitslag als zondag, maar wel met een NAC wat een stuk beter speelde: we oogden t.o.v. zondag opgeleefd. Sadiq vanuit een pinchhittersrol veel gevaarlijker en effectiever dan als basisspeler.

    M.i. dus vasthouden aan de mannen met (enige) routine, dus Te Vrede, Nijholt, Koch, maar wissel gvd eens logisch. Als werkelijk iedereen ziet dat Fernandes er na dik 50 minuten compleet doorheen zit: wissel dan. Dat dit soort basiszaken gesouffleerd moeten worden, zegt helaas teveel over onze trainer. Maar dat is voor later zorg.

    200% erop tegen Heerenveen.

  • rspeek

    19 april 2018 - 15:57

    Vooruit voetballen,nog nooit van gehoord, niemand vraagt om de bal en dan gaat de bal weer terug naar achter ,naar opzij om maar van de verantwoording af te zijn.
    Inzet en vechtlust minimaal, ach wat hebben die engelsen en spanjolen met NAC te maken. Volgend seizoen toch naar een andere club en dan zien we wel weer ! Trainet weet het ook niet en zal het ook nooit leren !! Wat een doordachte wissels weer, Hulde Stijn !!! dat word weer nacompetitie en degraderen eigen schuld dikke……
    Volgend seizoen beter ????????????

  • charelli

    19 april 2018 - 18:24

    Ja ik vrees met grote vreze, bij de strot pakken maar niet doorknijpen, spelers waar vrijwel iedereen van ziet dat het niks wordt blijven de basis verzwakken. Een speler als Te Vrede wordt geacht voor goal van de tegenstander te spelen maar krijgt geen enkele bruikbare bal en moet zich te vaak terug laten zakken, terwijl de aansluiting echt ver te zoeken is in de tweede lijn, Vloet, allouchi en Fernandez., Fernandez raakt geen pepernoot en is gewoon veel te licht en niet fit, misschien eens wat extra`s doen ipv. teren op het talent van het jaar. Er moet echt kracht bij op het middenveld en gogme. Laat dat nou eens wat meer de doorslag geven ipv. voetballen in een systeem dat niet werkt, gewoon vanwege het feit dat de spelers niet goed genoeg zijn om een doelpunt te maken. Een overwinnning was en is nog steeds noodzakelijk volgende en laatste mogelijkheid is Heerenveen als je dat verliest is het nacompetitie. Nou laten we hopen dat NEC kampioen wordt.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    19 april 2018 - 21:25

    Mag ik me voor het gemak én omdat ik het echt meen gewoon aansluiten bij WW …..?

    Ik vind dat we niet meer kunnen aankomen met ‘leuk voetbal’ , ‘mooie techniek’ , complimenten steeds met uitverkiezingen van speler van de week door b.v. Gijp. Da’s alleen leuk als er ook een ‘normaal’ aantal punten worden gehaald , genoeg voor bijvoorbeeld bovenin het rechterrijtje.
    Ik kan met m’n boerenverstand eigenlijk niets anders verzinnen als dat het te maken heeft wellicht dat het de jeugdigheid of het slecht communiceren van de Nederlandstaligen en Engelstaligen/Spaanstaligen ofzoiets …….
    Op zich vind ik vaak (niet altijd) het wisselbeleid wel redelijk logisch , vond ik het raar dat Nijhold i.p.v. Verschueren speelde maar dan hoor je achteraf dat Verschueren last had van z’n voet .

    Nee mensen , ik vind het leuke spel in combinatie met een verliespartij nu niet meer lollig , hoezeer ik ontiechelijk genoten heb vaak van het veldspel én de spelopvatting met aanvallend attractief leuk voetbal , maar dat naïeve …….:(

  • portugeese naccer

    20 april 2018 - 15:03

    O gasten, ik heb echt sinds woensdagavond pijn in m`n buik. Ik maak me grote, grote zorgen.

  • Anoniem

    20 april 2018 - 17:44

    @portugeese NACcer

    In de natuur zijn er 2 reacties mogelijk op stress.
    Flight or fight.
    Ik moet altijd even mijn gal spuwen als er (niet voor het eerst) ouderwets geprutst wordt, maar ik zit eigenlijk altijd in `fight`-modus. Die staat nu ook weer vol aan.
    Ruim een week om van de pijntjes en vermoeidheidjes af te komen ("waarvan" denk ik dan… maar goed…) en dan gewoon 200% erop tegen die Friezen.
    Laat ze maar komen.

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • Coco1912

    21 april 2018 - 10:42

    Ik zeg: de laatste wedstrijden een premie uitkeren bij winst. Heeft vorig jaar ook gewerkt!

  • ennaajseejer

    21 april 2018 - 13:46

    Hoe eenvoudig had het geweest kunnen zijn? Fernandez eruit voor Sadiq en lange ballen naar voren. Zo is ook de enige goal ontstaan die avond. Vreven vind dat ze niet goed samen kunnen spelen (alsof die anderen voorin dat dat wel doen?). Maar ja, verleden tijd, hoewel het gestuntel van Vreven me wel nog steeds dwars zit. Niks meer op de bank? De week ervoor kon Snepvangers ineens nog wel invallen uit het niets? Was dat dan tegen willem2 ook weer een Vreven-blunder-wissel?
    Ok, loslaten…., en de hele week de stembanden sparen en smeren voor NAC-Heerenveen.
    Hup NAC! (wat moet je anders?)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
510 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny52thumb
wanny54thumb
wanny50thumb
wanny102thump
wanny121thump
wanny106thump
wanny127thump
wanny48thumb
wanny111thump
wanny122thump
wanny56thumb
wanny100thump
wanny80thump
wanny55thumb
wanny125thump
wanny116thump
wanny92thump
wanny85thump
wanny45thumb
wanny94thump
wanny98thump
wanny87thump
wanny97thump
wanny96thump
wanny93thump
wanny49thumb
wanny41thumb
wanny118thump
wanny44thumb
wanny42thumb
wanny104thump
wanny108thump
wanny123thump
wanny112thump
wanny120thump
wanny113thump
wanny126thump
wanny114thump
wanny124thump
wanny103thump
wanny130thump
wanny95thump
wanny59thumb
wanny128thump
wanny129thump
wanny64thumb
wanny77.2thump
wanny62thumb
wanny119thump
wanny110thump
wanny71thump
wanny60thumb
wanny58thumb
wanny47thumb
wanny77thump
wanny57thumb
wanny53thumb
wanny91thump
wanny63thumb
wanny46thumb
wanny101thump
wanny99thump
wanny65thumb
wanny88thump
wanny115thump
wanny117thump
wanny109thump
wanny39thumb
wanny105thump
wanny43thumb
wanny107thump
wanny90thump
wanny61thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Stickercultuur (2019)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Doortje (2013)
Willem II uit (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Bouw stadion (1994)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
UWD Black (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Viaductversiering (2003)
Stilbo tours (2010)
Utrecht uit (2004)
apresski flyer (2012)
Anticombi VVV (2007)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Hein (2011)
Bloemstuk SLM (2003)
Promotie (2017)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Al together now streaker (2002)
Anti jong teams (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Utrecht bus uit (2004)
Jong geleerd (2017)
Stad zonder karakter (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Dubbeldekker (2011)
Forummeeting (2004)
Liever dan de eerste (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC basketbal Conesco (2001)
Avondje NAC (2014)
Bulldog spandoek (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
De vaste opstelling (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
A-jeugd wint de beker (2011)
Pannen vol Paella
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Forummeeting in de Pint (2004)
Pilaarplezier (2014)
Vlag halfstok (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Doekenfeest (2014)
Schilderij (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Videohoes (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
No pyro no party (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC - Vitesse (2001)
MVV - NAC (2015)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Plaatsing scorebord (2004)
Trouwe musketiers (2013)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
stickercultuur-(2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Loting Newcsatle (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Giessen NAC (2003)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Fortuna - NAC (2001)
NAC AZ 2001
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC PSV (2001)
B-Side (2016)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Gepromoveerd (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Cambuur uit (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC gered (2002)
Stadionverherbouwing (2010)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Eupen - NAC (2015)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Rat van Elf (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
Red NAC paaseitjes (2011)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
NACPraat Radio (2021)
Gewonnen van Cambuur (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Ferry (2002)
willem2doekske 2004
Stop het wanbeleid (2002)
Liever dan (2004)
Start Red NAC (2011)
It's for Dominique (2012)
Stadionkwartier (2009)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Megavlag naar de B-Side (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Making of Megadoek (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Nieuwe grasmat (2013)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Fuik Oss 1999
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Donar Kebab (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Slierten slierten slierten (2010)
Another day at the office (2013)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Uitvaart JP (2005)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spakenburg uit (2014)
Hamburg (2008)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC de Graafschap (1994)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Afscheid van As (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Taferelen in Villareal (2009)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Paulitoernooi (2007)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Achilles uit (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Emotie na de promotie (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Bingo Bier (2010)
Zwemcombi Volendam (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Hel van Enschede (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC Museum (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Alkmaarderhout (2004)
De Koel (2016)
Annie terug (2004)
NAC Donar (2001)
TitaNAC (2013)
NAC Tattoo lip (2014)
Raise your flag (2021)
troyesnac (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Open dag (2014)
Forumavond Sanering (2002)
UWD yellow (2007)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
B-Side in vuur en vlam (2019)
FujiFilm Stadion (2000)
Locos bus naar VVV (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Troyes (2002)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
megavlag locos 2013
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Bouwtekening stadion (2001)
Glapje (2014)
Bus uitzwaaien (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Ajax (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
UWD Flyer (2005)
NAC Volendam (2004)
Den Bosch NAC (1993)
NAC - W2 tent (2001)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Newcastle (2003)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Volle bak bij NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Maxime (2015)
Vieze rockers (2001)
D'r hed een duif... (2013)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Zilvermeeuw (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Ferry-Fiona
Oldtimercombi (2005)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vierwielercombi (2008)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC muts (2015)
Strawberry (2003)
Groningen - NAC (2014)
Gele rook (2016)
30 bier (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Newcastle NAC (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Bryan Roy naar NAC (2000)
All together now (2002)
Huldiging (2017)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Uitgeteld (2007)
Graffiti (2013)
Andro Knel Bokaal (2000)
Para (2001)
Volendamse Dijk (2019)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Heerenveen uit (2015)
Zundert NAC (2004)
Bouw Stadion (1994)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Vitesse uit (2004)
De Knyp (2015)
Groningen - NAC (1994)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Postperron (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Stiltegebied (2005)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC RBC (2005)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Oude NAC Museum (2002)
Zes bier graag (2016)
Darttoernooi 2004
Te voet naar RBC (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Kapan (2009)
Feyenoord-NAC 2001
Geef ons onze club terug (2002)
Volle Bea (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC-Ajax 2001
Omwisselen Graafschap (2011)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Carnaval Bea (2005)
Cheerleaders basketbal (2001)
Eerste training seizoen (2012)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Fear spandoek (2016)
Toiletten bij Telstar (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Brabantse nachten (2004)
Sticker gezopen (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Megavlag (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Museumavond (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by