Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Anderhalve week zag de wereld er nog rooskleurig uit, nu is het zwart zonder geel. Nog twee zware speelrondes in het verschiet..

15 comments on “NAC pist volledig naast de pot in Spangen”

  • rade

    19 april 2018 - 06:38

    Vreven oprotten! Je hebt het team niet beter gemaakt, nog altijd dezelfde fouten, kansloos wisselbeleid en je mond vol over passie en beleving maar je krijgt t niet over gebracht op je spelers.

  • GB

    19 april 2018 - 07:00

    Als je geen strijd levert ben je kansloos nu. Zeer slecht in inzet, persoonlijke duels en spelinzicht. Ik vrees…..

  • steef

    19 april 2018 - 07:27

    Een heel seizoen dezelfde fouten. Nooit winnen van een concurrent.
    Leuk veldspel, niet doorbijten. Te makkelijk goals weggeven.
    Zelf in mooi weer kunnen onze mooiweervoetballers het niet.
    Onze keeper komt ook te kort, weer. Etc etc.
    Wat een kutzooi.

  • Sport-opa

    19 april 2018 - 07:35

    Beste Stijn je leeft tijdens de wedstrijd intensief mee dat is mooi om te zien. Maar dan hou het op tacties laat je grote steken vallen hoe is het mogelijk dat je Vloet nog opstelde jij zegt hij maakt veel meters ja dat klopt zodat hij geen duel hoef aan te gaan hij is zo bang dat hij in een meisjes elftal nog zou opvallen. Zet er m Te Vrede weg en die lange slungel in de spits. Kan iemand hem vertellen dat hij 3 keer mag wisselen zet er bij de 1 – 1 lekker R Harmouts in een man met ervaring en haalt er die ego trapper van spanjool Fernades uit die raakte geen skippybal.
    Beste trainer nog twee wedstrijden dan gas geven terug nasr Belgie.
    Ik denk dat nac geen wedstrijd meer wint dus nacompetitie wacht .
    Td neem plaats in de auto van Stijn en nooit meer terug komen in breda o ja en neem ook Vloet mee. Pannenkoek.

  • ennaajseejer

    19 april 2018 - 08:36

    Eerlijk toegegeven, ze speelden niet onaardig, maar de verkeerde wissel (of niet-wissel) van Vreven kost ons de kop. Plus de gebruikelijke Vreven-Ezel-gewoontes. Helaas faalt de hele directie plus trainer, maar wij zullen er toch weer 200% achter moeten staan tegen Heerenveen en hopen op een wonder. Als bij handhaving de heren op t pluche elkaar maar geen veren in elkaars reet durven steken. Als we ons handhaven is dat dankzij de supporters, en ONDANKS de directie en Vreven.
    En nu 200% erop tegen Heerenveen, allemaal!

  • Anoniem

    19 april 2018 - 10:48

    Wat Steef en Ennaajseejer zeggen klopt volledig.
    Sluit ik me volledig bij aan, met 1 toevoeging: de ene 2-1 nederlaag is de andere niet.

    Zondag was geen wedstrijd maar een episode uit de serie "The Walking Dead" met de NAC-spelers in de titelrol.
    Gisteren kende dezelfde uitslag als zondag, maar wel met een NAC wat een stuk beter speelde: we oogden t.o.v. zondag opgeleefd. Sadiq vanuit een pinchhittersrol veel gevaarlijker en effectiever dan als basisspeler.

    M.i. dus vasthouden aan de mannen met (enige) routine, dus Te Vrede, Nijholt, Koch, maar wissel gvd eens logisch. Als werkelijk iedereen ziet dat Fernandes er na dik 50 minuten compleet doorheen zit: wissel dan. Dat dit soort basiszaken gesouffleerd moeten worden, zegt helaas teveel over onze trainer. Maar dat is voor later zorg.

    200% erop tegen Heerenveen.

  • rspeek

    19 april 2018 - 15:57

    Vooruit voetballen,nog nooit van gehoord, niemand vraagt om de bal en dan gaat de bal weer terug naar achter ,naar opzij om maar van de verantwoording af te zijn.
    Inzet en vechtlust minimaal, ach wat hebben die engelsen en spanjolen met NAC te maken. Volgend seizoen toch naar een andere club en dan zien we wel weer ! Trainet weet het ook niet en zal het ook nooit leren !! Wat een doordachte wissels weer, Hulde Stijn !!! dat word weer nacompetitie en degraderen eigen schuld dikke……
    Volgend seizoen beter ????????????

  • charelli

    19 april 2018 - 18:24

    Ja ik vrees met grote vreze, bij de strot pakken maar niet doorknijpen, spelers waar vrijwel iedereen van ziet dat het niks wordt blijven de basis verzwakken. Een speler als Te Vrede wordt geacht voor goal van de tegenstander te spelen maar krijgt geen enkele bruikbare bal en moet zich te vaak terug laten zakken, terwijl de aansluiting echt ver te zoeken is in de tweede lijn, Vloet, allouchi en Fernandez., Fernandez raakt geen pepernoot en is gewoon veel te licht en niet fit, misschien eens wat extra`s doen ipv. teren op het talent van het jaar. Er moet echt kracht bij op het middenveld en gogme. Laat dat nou eens wat meer de doorslag geven ipv. voetballen in een systeem dat niet werkt, gewoon vanwege het feit dat de spelers niet goed genoeg zijn om een doelpunt te maken. Een overwinnning was en is nog steeds noodzakelijk volgende en laatste mogelijkheid is Heerenveen als je dat verliest is het nacompetitie. Nou laten we hopen dat NEC kampioen wordt.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    19 april 2018 - 21:25

    Mag ik me voor het gemak én omdat ik het echt meen gewoon aansluiten bij WW …..?

    Ik vind dat we niet meer kunnen aankomen met ‘leuk voetbal’ , ‘mooie techniek’ , complimenten steeds met uitverkiezingen van speler van de week door b.v. Gijp. Da’s alleen leuk als er ook een ‘normaal’ aantal punten worden gehaald , genoeg voor bijvoorbeeld bovenin het rechterrijtje.
    Ik kan met m’n boerenverstand eigenlijk niets anders verzinnen als dat het te maken heeft wellicht dat het de jeugdigheid of het slecht communiceren van de Nederlandstaligen en Engelstaligen/Spaanstaligen ofzoiets …….
    Op zich vind ik vaak (niet altijd) het wisselbeleid wel redelijk logisch , vond ik het raar dat Nijhold i.p.v. Verschueren speelde maar dan hoor je achteraf dat Verschueren last had van z’n voet .

    Nee mensen , ik vind het leuke spel in combinatie met een verliespartij nu niet meer lollig , hoezeer ik ontiechelijk genoten heb vaak van het veldspel én de spelopvatting met aanvallend attractief leuk voetbal , maar dat naïeve …….:(

  • portugeese naccer

    20 april 2018 - 15:03

    O gasten, ik heb echt sinds woensdagavond pijn in m`n buik. Ik maak me grote, grote zorgen.

  • Anoniem

    20 april 2018 - 17:44

    @portugeese NACcer

    In de natuur zijn er 2 reacties mogelijk op stress.
    Flight or fight.
    Ik moet altijd even mijn gal spuwen als er (niet voor het eerst) ouderwets geprutst wordt, maar ik zit eigenlijk altijd in `fight`-modus. Die staat nu ook weer vol aan.
    Ruim een week om van de pijntjes en vermoeidheidjes af te komen ("waarvan" denk ik dan… maar goed…) en dan gewoon 200% erop tegen die Friezen.
    Laat ze maar komen.

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • Coco1912

    21 april 2018 - 10:42

    Ik zeg: de laatste wedstrijden een premie uitkeren bij winst. Heeft vorig jaar ook gewerkt!

  • ennaajseejer

    21 april 2018 - 13:46

    Hoe eenvoudig had het geweest kunnen zijn? Fernandez eruit voor Sadiq en lange ballen naar voren. Zo is ook de enige goal ontstaan die avond. Vreven vind dat ze niet goed samen kunnen spelen (alsof die anderen voorin dat dat wel doen?). Maar ja, verleden tijd, hoewel het gestuntel van Vreven me wel nog steeds dwars zit. Niks meer op de bank? De week ervoor kon Snepvangers ineens nog wel invallen uit het niets? Was dat dan tegen willem2 ook weer een Vreven-blunder-wissel?
    Ok, loslaten…., en de hele week de stembanden sparen en smeren voor NAC-Heerenveen.
    Hup NAC! (wat moet je anders?)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny102thump
wanny126thump
wanny90thump
wanny108thump
wanny128thump
wanny96thump
wanny48thumb
wanny99thump
wanny101thump
wanny95thump
wanny59thumb
wanny100thump
wanny118thump
wanny77.2thump
wanny94thump
wanny53thumb
wanny77thump
wanny50thumb
wanny46thumb
wanny41thumb
wanny85thump
wanny60thumb
wanny120thump
wanny45thumb
wanny44thumb
wanny55thumb
wanny119thump
wanny127thump
wanny130thump
wanny109thump
wanny105thump
wanny80thump
wanny112thump
wanny58thumb
wanny106thump
wanny64thumb
wanny107thump
wanny122thump
wanny97thump
wanny63thumb
wanny104thump
wanny54thumb
wanny125thump
wanny65thumb
wanny39thumb
wanny123thump
wanny114thump
wanny93thump
wanny42thumb
wanny110thump
wanny49thumb
wanny115thump
wanny57thumb
wanny92thump
wanny124thump
wanny61thumb
wanny98thump
wanny121thump
wanny113thump
wanny56thumb
wanny129thump
wanny62thumb
wanny103thump
wanny91thump
wanny47thumb
wanny88thump
wanny117thump
wanny87thump
wanny116thump
wanny43thumb
wanny71thump
wanny111thump
wanny52thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Nieuwe grasmat (2013)
Slierten slierten slierten (2010)
Cambuur uit (2014)
Newcastle NAC (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Megavlag (2017)
Making of Megadoek (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Huldiging (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Nooit meer 1e divisie (2006)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Op bezoek bij Ross County (2017)
No pyro no party (2008)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
MVV - NAC (2015)
Fuik Oss 1999
In de hekken bij VVV (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Postperron (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Vierwielercombi (2008)
UWD Black (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Darttoernooi 2004
Biertje in Cafe Bak (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
It's for Dominique (2012)
NAC AZ 2001
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
All together now (2002)
Rookpotten Demodag (2005)
Pannen vol Paella
Schilderij (2017)
Anticombi VVV (2007)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Cheerleaders basketbal (2001)
Den Bosch NAC (1993)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Doortje (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Zilvermeeuw (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Groningen - NAC (1994)
Open dag (2014)
Vlag halfstok (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Kapan (2009)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Maradonny spandoek (2010)
BN de Stemmingmaker (2011)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Tokoli spandoek (2002)
Donar Kebab (2001)
Jong geleerd (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Uitgeteld (2007)
NACPraat Radio (2021)
NAC - W2 tent (2001)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Newcastle (2003)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Training bij Dennenlucht (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Bingo Bier (2010)
Toiletten bij Telstar (2007)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Hein (2011)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Eerste BSR-Redactievergadering
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Videohoes (2003)
D'r hed een duif... (2013)
Forumavond Technisch (2003)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Afscheid van As (2002)
stickercultuur-(2012)
Stiltegebied (2005)
Pilaarplezier (2014)
Strawberry (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Fear spandoek (2016)
UWD yellow (2007)
Troyes (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Paulitoernooi (2007)
Feyenoord-NAC 2001
Trossen los bootcombi (2013)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Zundert NAC (2004)
Utrecht bus uit (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Heerenveen uit (2015)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
30 bier (2002)
Hel van Enschede (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
UWD Flyer (2005)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Glapje (2014)
Utrecht uit (2004)
NAC-Ajax 2001
Forummeeting in de Pint (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
NAC Volendam (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
troyesnac (2002)
Bloemstuk SLM (2003)
Rat van Elf (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Volle Bea (2003)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Groningen - NAC (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Gepromoveerd (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Eupen - NAC (2015)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Promotie (2017)
Zes bier graag (2016)
NAC Donar (2001)
Raise your flag (2021)
NAC Tattoo lip (2014)
Willem II uit (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
apresski flyer (2012)
B-Side (2016)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Forumavond Sanering (2002)
NAC Ajax (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Giessen NAC (2003)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Stickercultuur (2019)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Liever dan (2004)
Forummeeting (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Anti Fries UWD (2004)
megavlag locos 2013
NAC PSV (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC RBC (2005)
Stad zonder karakter (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fortuna - NAC (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Avondje NAC (2014)
Doekenfeest (2014)
Uitvaart JP (2005)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Achilles uit (2016)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC de Graafschap (1994)
willem2doekske 2004
Hamburg (2008)
Start Red NAC (2011)
NAC muts (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Omwisselen Graafschap (2011)
Spakenburg uit (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Zwemcombi Volendam (2016)
Anti jong teams (2017)
Graffiti (2013)
Bulldog spandoek (2004)
Vieze rockers (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
St Pauli toernooi (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Trouwe musketiers (2013)
Viaductversiering (2003)
Altijd naar NAC (2019)
Ferry-Fiona
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Volendamse Dijk (2019)
Stop het wanbeleid (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Vitesse uit (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Red NAC paaseitjes (2011)
Bouw Stadion (1994)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Annie terug (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Sticker gezopen (2017)
NAC Museum (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Al together now streaker (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
De Koel (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC logo op stadion (2013)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Oude NAC Museum (2002)
De vaste opstelling (2016)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Dubbeldekker (2011)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Maxime (2015)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Rat van elf trommels (2008)
Eindhoven uitvak (2016)
Oldtimercombi (2005)
FujiFilm Stadion (2000)
Stadionverherbouwing (2010)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC gered (2002)
Bouw stadion (1994)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Another day at the office (2013)
Stilbo tours (2010)
Andro Knel Bokaal (2000)
Geef ons onze club terug (2002)
Para (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Ferry (2002)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Bus uitzwaaien (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Brabantse nachten (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
TitaNAC (2013)
Carnaval Bea (2005)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Graafschap-NAC (2001)
De Knyp (2015)
Gele rook (2016)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Museumavond (2012)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Stadionkwartier (2009)
ACDC in Volendam (2010)
Terugkomst Pierre (2005)
Eerste training seizoen (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Loting Newcsatle (2003)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by