Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Anderhalve week zag de wereld er nog rooskleurig uit, nu is het zwart zonder geel. Nog twee zware speelrondes in het verschiet..

15 comments on “NAC pist volledig naast de pot in Spangen”

  • rade

    19 april 2018 - 06:38

    Vreven oprotten! Je hebt het team niet beter gemaakt, nog altijd dezelfde fouten, kansloos wisselbeleid en je mond vol over passie en beleving maar je krijgt t niet over gebracht op je spelers.

  • GB

    19 april 2018 - 07:00

    Als je geen strijd levert ben je kansloos nu. Zeer slecht in inzet, persoonlijke duels en spelinzicht. Ik vrees…..

  • steef

    19 april 2018 - 07:27

    Een heel seizoen dezelfde fouten. Nooit winnen van een concurrent.
    Leuk veldspel, niet doorbijten. Te makkelijk goals weggeven.
    Zelf in mooi weer kunnen onze mooiweervoetballers het niet.
    Onze keeper komt ook te kort, weer. Etc etc.
    Wat een kutzooi.

  • Sport-opa

    19 april 2018 - 07:35

    Beste Stijn je leeft tijdens de wedstrijd intensief mee dat is mooi om te zien. Maar dan hou het op tacties laat je grote steken vallen hoe is het mogelijk dat je Vloet nog opstelde jij zegt hij maakt veel meters ja dat klopt zodat hij geen duel hoef aan te gaan hij is zo bang dat hij in een meisjes elftal nog zou opvallen. Zet er m Te Vrede weg en die lange slungel in de spits. Kan iemand hem vertellen dat hij 3 keer mag wisselen zet er bij de 1 – 1 lekker R Harmouts in een man met ervaring en haalt er die ego trapper van spanjool Fernades uit die raakte geen skippybal.
    Beste trainer nog twee wedstrijden dan gas geven terug nasr Belgie.
    Ik denk dat nac geen wedstrijd meer wint dus nacompetitie wacht .
    Td neem plaats in de auto van Stijn en nooit meer terug komen in breda o ja en neem ook Vloet mee. Pannenkoek.

  • ennaajseejer

    19 april 2018 - 08:36

    Eerlijk toegegeven, ze speelden niet onaardig, maar de verkeerde wissel (of niet-wissel) van Vreven kost ons de kop. Plus de gebruikelijke Vreven-Ezel-gewoontes. Helaas faalt de hele directie plus trainer, maar wij zullen er toch weer 200% achter moeten staan tegen Heerenveen en hopen op een wonder. Als bij handhaving de heren op t pluche elkaar maar geen veren in elkaars reet durven steken. Als we ons handhaven is dat dankzij de supporters, en ONDANKS de directie en Vreven.
    En nu 200% erop tegen Heerenveen, allemaal!

  • Anoniem

    19 april 2018 - 10:48

    Wat Steef en Ennaajseejer zeggen klopt volledig.
    Sluit ik me volledig bij aan, met 1 toevoeging: de ene 2-1 nederlaag is de andere niet.

    Zondag was geen wedstrijd maar een episode uit de serie "The Walking Dead" met de NAC-spelers in de titelrol.
    Gisteren kende dezelfde uitslag als zondag, maar wel met een NAC wat een stuk beter speelde: we oogden t.o.v. zondag opgeleefd. Sadiq vanuit een pinchhittersrol veel gevaarlijker en effectiever dan als basisspeler.

    M.i. dus vasthouden aan de mannen met (enige) routine, dus Te Vrede, Nijholt, Koch, maar wissel gvd eens logisch. Als werkelijk iedereen ziet dat Fernandes er na dik 50 minuten compleet doorheen zit: wissel dan. Dat dit soort basiszaken gesouffleerd moeten worden, zegt helaas teveel over onze trainer. Maar dat is voor later zorg.

    200% erop tegen Heerenveen.

  • rspeek

    19 april 2018 - 15:57

    Vooruit voetballen,nog nooit van gehoord, niemand vraagt om de bal en dan gaat de bal weer terug naar achter ,naar opzij om maar van de verantwoording af te zijn.
    Inzet en vechtlust minimaal, ach wat hebben die engelsen en spanjolen met NAC te maken. Volgend seizoen toch naar een andere club en dan zien we wel weer ! Trainet weet het ook niet en zal het ook nooit leren !! Wat een doordachte wissels weer, Hulde Stijn !!! dat word weer nacompetitie en degraderen eigen schuld dikke……
    Volgend seizoen beter ????????????

  • charelli

    19 april 2018 - 18:24

    Ja ik vrees met grote vreze, bij de strot pakken maar niet doorknijpen, spelers waar vrijwel iedereen van ziet dat het niks wordt blijven de basis verzwakken. Een speler als Te Vrede wordt geacht voor goal van de tegenstander te spelen maar krijgt geen enkele bruikbare bal en moet zich te vaak terug laten zakken, terwijl de aansluiting echt ver te zoeken is in de tweede lijn, Vloet, allouchi en Fernandez., Fernandez raakt geen pepernoot en is gewoon veel te licht en niet fit, misschien eens wat extra`s doen ipv. teren op het talent van het jaar. Er moet echt kracht bij op het middenveld en gogme. Laat dat nou eens wat meer de doorslag geven ipv. voetballen in een systeem dat niet werkt, gewoon vanwege het feit dat de spelers niet goed genoeg zijn om een doelpunt te maken. Een overwinnning was en is nog steeds noodzakelijk volgende en laatste mogelijkheid is Heerenveen als je dat verliest is het nacompetitie. Nou laten we hopen dat NEC kampioen wordt.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    19 april 2018 - 21:25

    Mag ik me voor het gemak én omdat ik het echt meen gewoon aansluiten bij WW …..?

    Ik vind dat we niet meer kunnen aankomen met ‘leuk voetbal’ , ‘mooie techniek’ , complimenten steeds met uitverkiezingen van speler van de week door b.v. Gijp. Da’s alleen leuk als er ook een ‘normaal’ aantal punten worden gehaald , genoeg voor bijvoorbeeld bovenin het rechterrijtje.
    Ik kan met m’n boerenverstand eigenlijk niets anders verzinnen als dat het te maken heeft wellicht dat het de jeugdigheid of het slecht communiceren van de Nederlandstaligen en Engelstaligen/Spaanstaligen ofzoiets …….
    Op zich vind ik vaak (niet altijd) het wisselbeleid wel redelijk logisch , vond ik het raar dat Nijhold i.p.v. Verschueren speelde maar dan hoor je achteraf dat Verschueren last had van z’n voet .

    Nee mensen , ik vind het leuke spel in combinatie met een verliespartij nu niet meer lollig , hoezeer ik ontiechelijk genoten heb vaak van het veldspel én de spelopvatting met aanvallend attractief leuk voetbal , maar dat naïeve …….:(

  • portugeese naccer

    20 april 2018 - 15:03

    O gasten, ik heb echt sinds woensdagavond pijn in m`n buik. Ik maak me grote, grote zorgen.

  • Anoniem

    20 april 2018 - 17:44

    @portugeese NACcer

    In de natuur zijn er 2 reacties mogelijk op stress.
    Flight or fight.
    Ik moet altijd even mijn gal spuwen als er (niet voor het eerst) ouderwets geprutst wordt, maar ik zit eigenlijk altijd in `fight`-modus. Die staat nu ook weer vol aan.
    Ruim een week om van de pijntjes en vermoeidheidjes af te komen ("waarvan" denk ik dan… maar goed…) en dan gewoon 200% erop tegen die Friezen.
    Laat ze maar komen.

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • KeesdeJongh

    21 april 2018 - 01:15

    We hadden zelf beter moeten voetballen 😞 een waardeloze keeper, Hernandez die met de C-tjes mee mag doen en Laar zn man lopen bij de 2-1, hij wisselt een spits in voor een spits, man man, wat een drama zijn we 😞

  • Coco1912

    21 april 2018 - 10:42

    Ik zeg: de laatste wedstrijden een premie uitkeren bij winst. Heeft vorig jaar ook gewerkt!

  • ennaajseejer

    21 april 2018 - 13:46

    Hoe eenvoudig had het geweest kunnen zijn? Fernandez eruit voor Sadiq en lange ballen naar voren. Zo is ook de enige goal ontstaan die avond. Vreven vind dat ze niet goed samen kunnen spelen (alsof die anderen voorin dat dat wel doen?). Maar ja, verleden tijd, hoewel het gestuntel van Vreven me wel nog steeds dwars zit. Niks meer op de bank? De week ervoor kon Snepvangers ineens nog wel invallen uit het niets? Was dat dan tegen willem2 ook weer een Vreven-blunder-wissel?
    Ok, loslaten…., en de hele week de stembanden sparen en smeren voor NAC-Heerenveen.
    Hup NAC! (wat moet je anders?)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny77.2thump
wanny110thump
wanny99thump
wanny112thump
wanny102thump
wanny128thump
wanny108thump
wanny87thump
wanny105thump
wanny91thump
wanny60thumb
wanny56thumb
wanny106thump
wanny93thump
wanny92thump
wanny62thumb
wanny130thump
wanny64thumb
wanny97thump
wanny103thump
wanny116thump
wanny129thump
wanny53thumb
wanny85thump
wanny43thumb
wanny59thumb
wanny119thump
wanny50thumb
wanny77thump
wanny47thumb
wanny98thump
wanny118thump
wanny95thump
wanny117thump
wanny80thump
wanny114thump
wanny104thump
wanny127thump
wanny100thump
wanny65thumb
wanny61thumb
wanny126thump
wanny124thump
wanny52thumb
wanny44thumb
wanny123thump
wanny109thump
wanny107thump
wanny45thumb
wanny55thumb
wanny48thumb
wanny39thumb
wanny120thump
wanny122thump
wanny101thump
wanny90thump
wanny115thump
wanny58thumb
wanny113thump
wanny71thump
wanny63thumb
wanny41thumb
wanny49thumb
wanny94thump
wanny121thump
wanny46thumb
wanny42thumb
wanny57thumb
wanny54thumb
wanny96thump
wanny111thump
wanny125thump
wanny88thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
stickercultuur-(2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Gele rook (2016)
Uitvaart JP (2005)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC RBC (2005)
Stiltegebied (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Loting Newcsatle (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
Strawberry (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Avondje NAC (2014)
It's for Dominique (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Cheerleaders basketbal (2001)
Donar Kebab (2001)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Den Bosch NAC (1993)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Troyes (2002)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Viaductversiering (2003)
Schilderij (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC Ajax (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Terugkomst Pierre (2005)
Zwemcombi Volendam (2016)
Forumavond Sanering (2002)
Stad zonder karakter (2001)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Maxime (2015)
Heerenveen uit (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Carnaval Bea (2005)
Fear spandoek (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
troyesnac (2002)
Graafschap-NAC (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
NAC basketbal Conesco (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Pilaarplezier (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Postperron (2001)
De vaste opstelling (2016)
B-Side (2016)
30 bier (2002)
willem2doekske 2004
Fakkels NAC Ajax (2008)
Trossen los bootcombi (2013)
Ferry (2002)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Open dag (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
Stadionkwartier (2009)
Newcastle NAC (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Oldtimercombi (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Stilbo tours (2010)
Uitgeteld (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
Fuik Oss 1999
NAC muts (2015)
Willem II uit (2004)
Nieuw gazonnetje (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Darttoernooi 2004
Afscheid van As (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Altijd naar NAC (2019)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Bouw stadion fundering (1995)
Plaatsing scorebord (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Groningen - NAC (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Cambuur uit (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Annie terug (2004)
Bulldog spandoek (2004)
Gepromoveerd (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Vieze rockers (2001)
De Koel (2016)
Doortje (2013)
Hel van Enschede (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Toiletten bij Telstar (2007)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC gered (2002)
Hein (2011)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Eerste training seizoen (2012)
No pyro no party (2008)
St Pauli toernooi (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC logo op stadion (2013)
Ferry-Fiona
Vlag halfstok (2001)
De Knyp (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Museumavond (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
A-jeugd wint de beker (2011)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Dubbeldekker (2011)
Para (2001)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC Donar (2001)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Doekenfeest (2014)
All together now (2002)
NACPraat Radio (2021)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Huldiging (2017)
BN de Stemmingmaker (2011)
Spakenburg uit (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
megavlag locos 2013
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Eindhoven uitvak (2016)
Feyenoord-NAC 2001
Bouw stadion (1994)
TitaNAC (2013)
NAC Volendam (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Jong NAC - Roda (2007)
Glapje (2014)
Rat van elf trommels (2008)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Emotie na de promotie (2017)
Jong geleerd (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Volle bak bij NAC (2015)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Maradonny spandoek (2010)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
MVV - NAC (2015)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Hamburg (2008)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Volendamse Dijk (2019)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Giessen NAC (2003)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Liever dan (2004)
Achilles uit (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
UWD Flyer (2005)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Anticombi naar Volendam (2016)
Megavlag (2017)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC AZ 2001
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Los Muchachos del Breda (2006)
Pannen vol Paella
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Bingo Bier (2010)
Paulitoernooi (2007)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC - W2 tent (2001)
Newcastle (2003)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
ACDC in Volendam (2010)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Stickercultuur (2019)
NAC-Ajax 2001
NAC - Vitesse (2001)
Bouw Stadion (1994)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Groningen - NAC (1994)
Vitesse uit (2004)
apresski flyer (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Oude NAC Museum (2002)
UWD yellow (2007)
Vierwielercombi (2008)
Forummeeting (2004)
Anti jong teams (2017)
Rat van Elf (2017)
Volle Bea (2003)
Utrecht bus uit (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
D'r hed een duif... (2013)
NAC de Graafschap (1994)
Start Red NAC (2011)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Another day at the office (2013)
Red NAC paaseitjes (2011)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Anticombi VVV (2007)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Promotie (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Utrecht uit (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Brabantse nachten (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Zundert NAC (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Kapan (2009)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC PSV (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Eupen - NAC (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC Museum (2002)
Raise your flag (2021)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
UWD Black (2004)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Videohoes (2003)
Sticker gezopen (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Making of Megadoek (2012)
Graffiti (2013)
Stop het wanbeleid (2002)
Al together now streaker (2002)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zes bier graag (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by