Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

NAC profiteert niet van misstap de graafschap

Een domper in Amsterdam vanavond. NAC speelt dramatisch en komt niet verder dan 1-1 tegen Ajax 2.

NAC komt een punt dichterbij de graafschap maar komt twee punten achter op Almere. We zakken naar de vierde plaats. Niet volgens plan. Je zou er zomaar negatief van worden…

19 comments on “NAC profiteert niet van misstap de graafschap”

  • Rat uit Rijen

    2 april 2021 - 22:02

    En van deze trainer mogen we niet negatief zijn… We zijn gewoon van de mat gespeeld dankzij dat angsthazen voetbal van Steijn! De Graafschap verliest en wij laten punten liggen tegen een jongteam. Man man man…

  • Bredaaaa

    2 april 2021 - 22:06

    Wat een trieste wedstrijd. Steijn heeft vanavond gewoon gefaald.

  • Rogo

    2 april 2021 - 22:12

    Positief blijven, positief blijven…

    Oke, laat maar…

  • Steef

    2 april 2021 - 22:13

    Fantastisch, helemaal geweldig, veel strijd, goed positiespel, veel kansen, slimme wissels, gewoon pech, zonde.

    (Ik wil dhr Steijn niet boosmaken).

  • Mieshoop

    2 april 2021 - 22:20

    The chase is better than the catch.

    Zuur puntverlies. 35% balbezit tegen een jong team. Dat gaat Lokhoff niet pikken

  • D'n Reem

    2 april 2021 - 22:23

    Gewoon kut, je laten wegspelen door de nr. 14 en dan Mounir zegt dat de druk mss te hoog was. Doe ff normaal, gewoon NOAD en winnen die wedstrijden! Druk is er om te promoveren want we hebben het nodig! Alle wedstrijden zijn nu finales dus speel er naar!

  • Mse

    2 april 2021 - 22:26

    Weer lekker achteruit leunend voetbal weer geen druk zetten en hopen op een counter de graafschap op achterstand dus de tweede plaats in zicht dan zou je denken dat je meer druk op de tegenstander gaat zetten en meer aanvallend zou gaan voetballen maar nee meneer Maurice heeft blijkbaar een andere visie.
    Je zou zeggen hup Venema en van Hooydonk brengen om aanvallender te gaan spelen maar nee hoor want stel je voor dat we de 3 punten hadden gepakt en tweede hadden gestaan dit komt waarschijnlijk niet voor in de visie van deze trainer.
    Houd nu al mijn hart vast voor aanstaande maandag tegen Go Ahead.
    Staan verdomme nu vierde.

  • harry b.d.

    2 april 2021 - 22:55

    Deze trainer is volstrekt onhoudbaar. We komen nog goed weg tegen dat stelletje junioren.

  • N@C

    2 april 2021 - 23:18

    Is tie soms bang voor promotie? Vooral geen makkelijk scorende, goed koppende spitsen inbrengen als je moet winnen.

  • Moppernac

    3 april 2021 - 00:56

    Het was weer eens zwaar klote vandaag en kan nog steeds niet begrijpen dat je niet met de zelfde 11 spelers start die een week eerder met 3-1 van de directe concurrent wint, dat gaf de spelers een enorme BOOST. Maar Maurice Steijn snapt nog steeds niet dat je eens de zelfde 11 spelers een aantal weken moet laten staan en niet weer eens 2 andere opstellen die liever voor het land uitkomen dan voor hun CLUB.

    En we gaan weer verder met het programma en het eerste voordeel Is dat NAC nog maar 3x uit moet en 4x thuis en al de andere concurrenten 4x uit en maar 3x thuis.
    Het programma om de 2de plaats voor de 4 kanshebbers is:

    NAC thuis:
    Go Ahead Eagles
    Jong Utrecht
    Excelsior
    MVV

    NAC uit:
    Roda jc
    NEC
    Cambuur

    De Graafschap thuis:
    Go Ahead Eagles
    Almere City
    Helmond sport

    De Graafschap uit:
    Jong Utrecht
    Jong PSV
    Cambuur
    Jong Ajax

    Almere city thuis:
    Telstar
    Jong Ajax
    Jong PSV

    Almere city uit:
    Roda jc
    Go Ahead Eagles
    De Graafschap
    Jong Utrecht

    Go Ahead Eagles thuis:
    Almere city
    Helmond sport
    NEC

    Go Ahead Eagles uit:
    NAC
    De Graafschap
    Jong Utrecht
    Excelsior

    Het kan nog steeds.
    HUP NAC NU GO AHEAD EAGLES

  • Bommel

    3 april 2021 - 03:44

    Jazeker, we zijn nog volop in de race. Zou een schande zijn wanneer we dat met deze selectie niet waren. Het is al erg genoeg dat we 4e staan en niet met Cambuur strijden om de titel. Vanavond op de toekomst een puntje gestolen van een groep tieners. Stond dit keer niet één speler in die minuutjes heeft gemaakt in Ajax 1. Wonnen thuis pas 4 keer dit seizoen. Stuurde ‘het grote NAC’ bij vlagen van het kastje naar de muur. Er hoeft maar een beetje voetbal in de tegenstander te zitten en NAC heeft een probleem. Kees Kwakman sloeg gewoon de spijker op de kop vorige week, tot frustratie van Steijn. Er is geen enkele lijn te ontdekken in het spel van NAC. Het berust op toeval. Met de individuele kwaliteiten incl. een goede keeper kom je in de KKD alsnog een heel eind. Ajax mist penalty, wij krijgen penalty cadeau. Ajax miste dotten van kansen. De enige pleog die recht had op de punten was Jong Ajax.

    De Graafschap is de kluts al een tijdje kwijt. De 0-3 thuis tegen Dordrecht plaatst ons resultaat tegen hen ook in een realistischer perspectief. Ik maak me meer zorgen om Almere, dat weer prima voetbalt. En zelfs GAE kan nog mee gaan doen. Reken je niet rijk, want GAE heeft de afgelopen 15 duels maar 1 keer verloren, 3 gelijk en 11 gewonnen. In heel het seizoen pas 2 keer verloren uit. Wordt een hels karwei. Verliezen is direct afhaken voor directe promotie, wanneer Almere en Graafschap wel de punten pakken.

    In de play-offs is de kans dat je promoveert enorm klein. Zeven clubs die om één plek strijden. Tegen Almere, Volendam en GAE die allen beter voetballen heb je een probleem.En sluit Roda niet uit. Die Streppel kent de klappen van de zweep, weten wij uit ervaring en weet nu met Roda op het juiste moment te pieken. We moeten eerst twee van die ploegen over de knie leggen om vervolgens één uitwedstrijd te spelen bij de nummer 15 van de Eredivisie. Met geluk is dat VVV,dan heb je nog een heel klein kansje. Met pech is dat Willem II, dat de vorm van een subtopper weer heeft. Hebben op elke positie eenbetere speler. Zeker in hun eigen huis een kansloze missie.

    Steijn heeft alleen een punt wanneer hij stelt dat we de afgelopen jaren niet naar Barcelona hebben zitten kijken. De rest is onzin. Hij heeft samen met zijn mattie Manders de selectie mogen samenstellen. Dure ervaren spelers uit de Eredivisie gehaald (Malone, Immers, Haye, Jansen, Bilate) en het ‘grootste (en duurste) talent’ uit de KKD voor een half miljoen opgepikt. De beste keeper uit de KKD hadden we al in huis. Materiaal waarmee je moeiteloos bij de eerste twee hoort te eindigen. Wat wil een trainer nog meer?

    Blijkbaar wil onze trainer Steijn nog meer. Vindt de selectie alsnog niet goed genoeg. Vindt dat we niet mogen zeuren wanneer we tegen 70% van de KKD ploegen de mindere zijn. Vindt dat we trots moeten zijn op deze 4e plek, dat enorm knap is volgens Steijn. Vindt dat we zonder Corona wel even van Cambuur en in Almere hadden gewonnen. Vergeet even dat we o.a. thuis tegen Telstar meer dan een uur werden zoek gespeeld, met het geluk dat hun spits er niet bij was. Ploegen met spelers die hun eigen broodtrommeltje mee moeten nemen omdat de club de lunch niet meer kan betalen spelen NAC in Breda het snot voor de ogen.

    De frustratie druipt er vanaf. Wanneer Steijn trainer geweest zou zijn van Roda, zou hij recht van spreken hebben. Die hebben geen cent te makken, maar halen het maximale eruit. NAC heeft aan salarissen en afkoopsommen met afstand het meeste uitgegeven van de KKD. Als hij tegenstanders dan kwalitatief beter vindt ligt dat voor het grootste deel aan hemzelf.

    Zoals verwacht maakt de Rooij zijn investering niet waar. Gaat hij ook niet doen. Olij heeft ongetwijfeld een clausule in zijn contract en in de spits hadden we er ene lopen uit eigen kweek die ons een paar ton op zou kunnen leveren, mits Steijn een trainer zou zijn die talenten een kans zou geven. Laat staan dat hij ze beter maakt. Die loopt gratis de deur uit. Ik hoop dat hij een club vindt met een trainer waar hij wel van kan leren om dat laatste stapje te zetten naar volwaardig profvoetballer.
    Stel dat we promoveren. Dan hebben we Bilate (tot 2022) en Seuntjens (tot 2023!!!) al in huis als spitsen. Bilate wist in 17 wedstrijden Eredivisie nog nooit te scoren. Seuntjes speelde in zijn hoogtijdagen 61 duels in de Eredivisie en wist daarin maar liefst 5 keer te scoren. Zijn eerste seizoen 3 keer, zijn tweede 2 keer. Drie jaar later op zijn 32e mag hij het bij ons mogelijk nog eens twee seizoenen proberen. Hij wordt door de fans binnen gehaald als verlosser. Emotie boven ratio, as usual bij ons NAC.
    Dan hebben we ook Immers (35) en Malone (32) nog onder contract komend seizoen. Daar ga je mee voorschut in de Eredivisie.

    Hadden we Tony Sixpack of een andere capabele TD een jaar eerder in functie gehad, dan was dit onmogelijk gebeurd. Dan had FC Eindhoven een dikke vinger gekregen en hadden Immers, Bilate en Malone een contract gekregen voor één seizoen, als ze al gehaald zouden worden. Want voor dat geld zijn er legio jongere spelers met toekomst en restwaarde te halen. Dan was Seuntjes pas gekomen wanneer we niet zouden promoveren en slechts voor één seizoen, met eventuele optie. Dan was SvH zijn contract verlengd en bij gebrek aan minuten in elk geval voor een jaartje verhuurd aan een KKD club waar hij wel zijn uurtjes kan klokken. Nu moet Ton eerste weer de kapitale rotzooi opruimen die de Hagenzen gemaakt hebben met wederom permissie van onze 3 eigenaren.

  • xxl

    3 april 2021 - 08:38

    Zoals gebruikelijk bij NAC, slecht voetbal. En nee ik ben niet negatief maar dat het voetbal dramatisch is dat ziet Juul de Korte nog wel.
    Tussenstand van dgs was bekend, ze zeggen dat ze extra gas moeten geven maar doen het niet. Daar maak ik me zorgen over. Iets zeggen dat je moet doen en vervolgens lukt het niet. Nog even aan de trainer. Hij is een passant die hele rare dingen roept.
    Nog 2 jaar…..
    Die Malone kan echt niet meer. Die voegt werkelijk niets toe. Tel daarbij het jongetje De Rooy op en we komen veel te kort. Ga eagles en roda voetballen veel beter. Dus ik vrees het ergste

  • Eddy mol

    3 april 2021 - 08:59

    Ja maurice dat krijg je nou als je houthakker bilate laat staan dit zou iedereen beter kunnen en die hebben geen trainersdiploma en het is nu wel duidelijk dat je anti van hooijdonk bent en ik denk dat we met sydney veel meer kunnen dan met mario luister eens naar je nacfans en zet je trots opzij

  • harry b.d.

    3 april 2021 - 09:07

    Het begint nu echt heel vervelend te worden. Twee dagen na een goedbedoelde maar faliekant mislukte kritische benadering door deRat van Manders tijdens de show is alles al weer anders. De achterban is massaal teleurgesteld, boos en voelt zich genaaid door deze trainer met zijn baas die hem continu de hand boven het hoofd blijft houden. De evaluatie door Lokhoff van deze trainer moet snel doorkomen, anders is promotie in gevaar. Verder zou het de heren sieren om de Clubraad en hun commissaris per direct af te schaffen. Ze voegen niet alleen niets toe, maar ze doen precied het tegenovergestelde van wat de achterban verwacht: stevige standpunten innemen, afstand nemen van alles en iedereen die ons NAC schade berokkent en zorgen dat er ingegrepen wordt. In plaats daarvan juichen zij hun helden in directie en RvC toe, gebeuren er enorm veel goede dingen op de achtergrond en zijn de supportertjes maar domme lui die hun kop moeten houden en/of bier drinken. Het gedrag van deze mensen is uitermate negatief. Plucheplakkers zonder impact.

    Bd heeft sinds de thuiswedstrijd tegen Telstar mentaal afscheid genomen van deze trainer. Hij kan het niet, is eigenwijs, blundert, misdraagt zich en haalt geen resultaten. Dat hij gisteravond bij 1-1 zelfs nog de topscorer op de bank laat smoren is wat in de medische wereld een “kunstfout” heet. Wat doet deze man nog bij ons NAC?

  • Sjak

    3 april 2021 - 09:46

    Zelden dit jaar zo´n goede analyse gelezen als van Bommel, chapeau!!
    Voor mij persoonlijk is in dit k@t corona jaar NAC niet meer iets waar ik naar uit zie maar wat me irriteert. Dar heeft niks te maken met de stand op de ranglijst maar met het treurige anti-voetbal van dit hele seizoen. Het sloopt de supporters maar ook de spelers. Je ziet het aan Haye, de Rooy etc.. En spelers die zich daar aan onttrekken worden niet meer opgesteld. Iedereen ziet gisteren dat de centrale verdedigers, Hendriks (onrustig aan de bal) en Malone (veel te traag) ervoor zorgen dat het middenveld niet naar voren durft te voetballen. Door die twijfel ontstaan er fouten, veel fouten! Steijn grijpt niet in en zit er vooral voor zijn Haagse vriendjes en huurlingen van fnerd. Dit jaar gaat niet meer goed komen, niet als Steijn flink durft in te grijpen. Weer een jaar verloren….

  • harry b.d.

    3 april 2021 - 10:27

    Sjak – het zou beter zijn om in te zoomen op de lieden die dit nu al bijna een jaar lang op zijn beloop laten: van Baal en Haarman. Commissarissen die er helemaal niets van bakken en gewoon staan toe te kijken hoe de core business naar de kloten wordt gereden door de volgende passanten. Er moeten koppen rollen.

  • De generaal

    3 april 2021 - 18:44

    Als je als trainer Maatsen opstelt, dan ben je toch volledig ongeschikt!

  • De generaal

    3 april 2021 - 19:38

    Als als trainer Maatsen opstelt ben je toch incapabel

  • Baosje

    3 april 2021 - 19:45

    Steijn is in alles niet waar NAC voor staat….
    Het heeft werkelijk waar niets met voetbal te maken wat we wekelijks te zien krijgen…
    Hij heeft enkel en alleen het geluk dat ze in lege stadions moeten voetballen…anders had zijn kop allang op het hakblok gelegen…

    Ik wens Ton héél véél sterkte toe…want het word een “hell of a job”…om van deze samengestelde selectie straks een Eredivisie waardig elftal te maken

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny61thumb
wanny97thump
wanny119thump
wanny91thump
wanny60thumb
wanny98thump
wanny77.2thump
wanny57thumb
wanny95thump
wanny43thumb
wanny42thumb
wanny93thump
wanny49thumb
wanny44thumb
wanny88thump
wanny120thump
wanny99thump
wanny41thumb
wanny105thump
wanny96thump
wanny64thumb
wanny110thump
wanny77thump
wanny117thump
wanny46thumb
wanny58thumb
wanny124thump
wanny47thumb
wanny80thump
wanny121thump
wanny92thump
wanny130thump
wanny87thump
wanny55thumb
wanny114thump
wanny111thump
wanny122thump
wanny63thumb
wanny116thump
wanny56thumb
wanny127thump
wanny125thump
wanny112thump
wanny102thump
wanny71thump
wanny129thump
wanny52thumb
wanny103thump
wanny62thumb
wanny53thumb
wanny101thump
wanny59thumb
wanny109thump
wanny123thump
wanny128thump
wanny45thumb
wanny65thumb
wanny90thump
wanny39thumb
wanny106thump
wanny100thump
wanny94thump
wanny113thump
wanny48thumb
wanny108thump
wanny104thump
wanny107thump
wanny126thump
wanny85thump
wanny118thump
wanny50thumb
wanny54thumb
wanny115thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Paulitoernooi (2007)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC basketbal Conesco (2001)
NAC RBC (2005)
Bus uitzwaaien (2014)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Fear spandoek (2016)
Willem II uit (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Europa cup winst in Kapan (2009)
All together now (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Fandag 2004 Mommers dart
A-jeugd wint de beker (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Hooligans in Groningen (2006)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Carnaval Bea (2005)
Uitvaart JP (2005)
Troyes (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC muts (2015)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Anti Fries UWD (2004)
Vlag halfstok (2001)
Vitesse uit (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Pilaarplezier (2014)
NAC PSV (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Los Muchachos del Breda (2006)
Another day at the office (2013)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Zundert NAC (2004)
Postperron (2001)
Oude NAC Museum (2002)
Stilbo tours (2010)
Afscheid van As (2002)
Volle Bea (2003)
stickercultuur-(2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Gepromoveerd (2017)
Oldtimercombi (2005)
De Knyp (2015)
NAC Donar (2001)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC Volendam (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Hamburg (2008)
Utrecht uit (2004)
Vierwielercombi (2008)
Open dag (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Donar Kebab (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Bus uitzwaaien (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Spakenburg uit (2014)
NAC Museum (2002)
Eupen - NAC (2015)
Fuik Oss 1999
Zwemcombi Volendam (2016)
Bulldog spandoek (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Trouwe musketiers (2013)
Stop het wanbeleid (2002)
Ferry (2002)
It's for Dominique (2012)
Heerenveen uit (2015)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC-Ajax 2001
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Eerste BSR-Redactievergadering
Museumavond (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bouw Stadion (1994)
Rat van Elf (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Bouw stadion (1994)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC AZ 2001
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC de Graafschap (1994)
Forumavond Technisch (2003)
NEC - NAC op P5 (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Brabantse nachten (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Slierten slierten slierten (2010)
Avondje NAC (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Bingo Bier (2010)
Achilles uit (2016)
Loting Newcsatle (2003)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Huldiging (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NACPraat Radio (2021)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Dubbeldekker (2011)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Sticker gezopen (2017)
Glapje (2014)
De Koel (2016)
Giessen NAC (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Making of Megadoek (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Doortje (2013)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Raise your flag (2021)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Forummeeting (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
TitaNAC (2013)
troyesnac (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Newcastle NAC (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC gered (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Feyenoord-NAC 2001
Ballonnen NAC - AZ (2003)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
UWD yellow (2007)
B-Side (2016)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Forumavond Sanering (2002)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Groningen - NAC (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Videohoes (2003)
Jong geleerd (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Kapan (2009)
Bryan Roy naar NAC (2000)
De vaste opstelling (2016)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Vieze rockers (2001)
Groningen - NAC (1994)
Al together now streaker (2002)
Graffiti (2013)
Red NAC paaseitjes (2011)
Hel van Enschede (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC Ajax (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Emotie na de promotie (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Viaductversiering (2003)
UWD Flyer (2005)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
MVV - NAC (2015)
Zes bier graag (2016)
Stiltegebied (2005)
Fortuna - NAC (2001)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
FujiFilm Stadion (2000)
Pannen vol Paella
Altijd naar NAC (2019)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
willem2doekske 2004
megavlag locos 2013
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Start Red NAC (2011)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
SLM ramp herdenking (2003)
apresski flyer (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Liever dan (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
No pyro no party (2008)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Ferry-Fiona
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
In de hekken bij VVV (2017)
Liever dan de eerste (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hein (2011)
Maradonny spandoek (2010)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Zilvermeeuw (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Darttoernooi 2004
ACDC in Volendam (2010)
Plaatsing scorebord (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Annie terug (2004)
Stadionkwartier (2009)
Strawberry (2003)
30 bier (2002)
Anti jong teams (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Cambuur uit (2014)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Eerste training seizoen (2012)
Uitgeteld (2007)
Megavlag naar de B-Side (2014)
St Pauli toernooi (2014)
Rat van elf trommels (2008)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Tokoli spandoek (2002)
Stickercultuur (2019)
Megavlag (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC logo op stadion (2013)
Doekenfeest (2014)
Stad zonder karakter (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Gele rook (2016)
Bloemstuk SLM (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Graafschap-NAC (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Schilderij (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Geef ons onze club terug (2002)
Terugkomst Pierre (2005)
Newcastle (2003)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Maxime (2015)
Promotie (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Para (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Utrecht bus uit (2004)
UWD Black (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by