Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

WE WORDEN KAMPIOEN!!!1!

41 comments on “NAC rectificeert doordeweekse kutpot”

  • Anoniem

    23 september 2016 - 22:07

    Ik begreep op 076radio dat het een stuk beter was dan dinsdag. Kon ook niet slechter natuurlijk.

    Het is doodzonde dat je je zo bescheten presenteert tegen VVV (niet eens zozeer qua uitslag maar wel de manier waarop de nederlaag tot stand kwam) anders was dit zonder enige twijfel een uitstekende week geweest: RKC is zeker uit een angstgegner en DGS beschouw ik als 1 van de kandidaten voor promotie. Dat instabiele moet evenwel eruit, je moet een serietje kunnen wegzetten.

    Of we september als een goede maand kunnen beschouwen, dus of we echt een ploeg zijn die bezig is aan een proces, zal moeten blijken in Volendam. Vallen we weer net zo ver terug als na RKC of kunnen we nu wel aan een goed resultaat een goed vervolg geven? Als de ploeg een goed (zelf)lerend vermogen heeft, het laatste. We gaan het zien in Volendam. Met een tikkie geluk pak je daar de 1e periode, dan heeft wat mij betreft NAC het zonder meer goed gedaan (al had het nog beter gekund).

  • Moppernac

    23 september 2016 - 22:25

    Ik zeg het niet graag, maar eerlijk is eerlijk.
    MARINUS DIJKHUIZEN PROFICIAT!!
    Je had het vandaag goed op de rails
    Het was een echte team prestatie door allemaal keihard te werken met echt vechtvoetbal.
    Als Dijkhuizen zo doorgaat neem ik al mijn woorden terug.
    Zo sportief moet ik dan ook wel zijn.
    Ik heb niet veel aan te merken vandaag.
    Dus zeg verders niks.
    Alleen nogmaals Proficiat en hou dit vechtvoetbal vast.

  • tapvat

    23 september 2016 - 22:26

    Ongelofelijk genoten van Giovanni Korte weer vanavond. Die jongen heeft NOAD. Wat heb ik dat de afgelopen jaren gemist… Nu genieten en dan voorbereiden op Volendam.

  • Sjak

    23 september 2016 - 22:33

    Eens met Mopper, keiharde NOAD vandaag, ik heb genoten, dit hebben we lang moeten missen.

  • Charpie

    23 september 2016 - 22:35

    Chapeau Moppernac!

    Wat vandaag ook geruststellend was: er was niets te merken van een fysiek te lichte/ te kleine ploeg. Haast alle duels werden gewonnen.

    Fantastische pot vechtvoetbal gezien en het uitgelaten feestje met het publiek sprak boekdelen.

  • steef

    23 september 2016 - 22:45

    Yes! Eindelijk weer een echte ouderwets avondje NAC!
    Heerlijke pot en sfeer.

  • Moppernac

    23 september 2016 - 22:50

    Charpie@

    Die zou ik haast vergeten.
    EEN DIKKE COMPLIMENT AAN DE SUPPORTERS DIE HEEL DE WEDSTRIJD ALS 12DE MAN ZICH LIET HOREN

  • cashel

    23 september 2016 - 23:04

    KORTE, KORTE, KORTE en de rest natuurlijk.
    Wat een klasbak.. Die blijft maar gaan..
    Heel vervelend om tegen te ballen.

    Proficiat op inzet en wilskracht gewonnen!!
    Wat een feest in het stadion. Arno in verdediging ook goed gespeeld.
    Dessers wordt steeds sterker maar heeft aanvoer nodig.

    Periodetitel in eigen hand. Dus pak hem maar direct!!

  • f7gekkelijke

    23 september 2016 - 23:21

    Periode titel is zeker niet in eigen hand. Jong PSV kan geen kampioen worden, maar wél periode kampioen. (Met alle bonussen die daar bij horen die bij PSV in de pot gaan dan).

    Niettemin: geweldige avond!!! Nu knallen in volendam!! Met 1400… Nouhja 500 man!

  • GB

    23 september 2016 - 23:23

    Ik wil ook graag mounir benoemen. Trekken, sleuren en publiek opzwepen. Gewoon in de basis die gast. Zorgt voor gevaar en snapt waar t om draait.
    Mooie pot!

  • Hoog Hart Lied Bier!

    23 september 2016 - 23:54

    Geweldige teamprestatie , goede spelopvatting , verstaanbare Annie , lekkere wil om te winnen , een paar graantjes kaas meej water , misschien iets te weinig kansen gecreëerd ( ook weinig weggegeven) , kortom dik verdiende overwinning zoals in Waalwijk , mooie serie wellicht…..?
    God damn , wat is het lekker om een NAC te zien met NOAD !

  • VB

    24 september 2016 - 00:04

    Inderdaad 100% NOAD! Mooi! Voor schoon voetbal moet je maar naar een ander stadion, hier kom ik voor!

    Maarre zou die knuppel van t suffertje al weten waar NOAD voor staat…?

  • Al Pacino

    24 september 2016 - 05:02

    Mijn complimenten gaan deze keer in het bijzonder naar onze verdediging, dat wil zeggen tot de 61e minuut. Even voor dat moment kwam Dijkhuizen (sorry @Moppernac) op het lumineuze idee om Ekangamene weer eens in te brengen. Hoe kom je tot zo`n besluit en dan op hetzelfde moment een prima spelende Smith-Brown van plaats te laten veranderen. Van linksachter naar rechtsachter.
    Deze invaller heeft al eerder laten zien dat hij niet geschikt is om de la-positie in te nemen. Hij werd steeds weer, links en rechts, voorbij gelopen. Had Smith-Brown gewoon laten staan en had Shane O’Neill of een jeugdspeler op de ra-plaats ingebracht.

    Het centrale duo heeft echt goed gespeeld, won bijna alle duels –ook de kopduels!- en dan in het bijzonder Verschueren. De rustige Brondeel heeft, op één foutje na, eveneens goed gespeeld. Daarnaast was Sporkslede in zeer goede doen en ook Rommens en dan Korte. Wat een heerlijke voetballer is dat. Daar geniet ik nou van.
    Aan Dessers kon je zien dat hij nog niet voor 100% hersteld is. Toch heeft ook hij goed gespeeld.

    Het NAC-team heeft een collectieve teamprestatie geleverd en er werd werkelijk voor iedere meter gevochten.
    Het NAC-publiek heeft zich deze wedstrijd ook prima geroerd. Wat een sfeer!

    Nu op naar Volendam. Aangezien NAC inmiddels in uitwedstrijden goed presteert, ben ik hoopvol gestemd. Ik hoop wel dat Sporkslede dan weer van de partij zal zijn.

    Deze avond was voor mij zeer geslaagd.

  • pannelap

    24 september 2016 - 08:18

    NOAD !!! Het zit erin… Klasse

    @MopperNAC …. Da`s nou een reactie waar ik op deze ochtend vrolijk van word.

  • f7gekkelijke

    24 september 2016 - 08:40

    Ik denk eerlijj gezegd dat Nijholt en Stans erg hard moeten gaan knokken om hun plaats terug te verdienen. Hopelijk zet dit ze op scherp en belanden ze niet in een negatieve spiraal.

  • Windy City Rat

    24 september 2016 - 09:07

    [][][][][]

  • desuik

    24 september 2016 - 10:48

    Niemand die het gezegd heeft, maar we hebben godverdomme de 0 gehouden.
    Dat mag ook gezegd worden.
    Verder genoten van de ambiance en NOAD.

  • ennaajseejer

    24 september 2016 - 10:55

    3 punten, klasse, en ervoor gevochten, maar laten we wel realistisch blijven: het had ook zomaar een nederlaag kunnen zijn (net als vorig jaar tegen Sparta thuis). 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar er zit wat in het team

  • fvf6

    24 september 2016 - 11:38

    @f7gekkelijke

    Als jong psv eerste wordt in de periode en NAC tweede krijgt jong psv de stier en bijbehorend bedrag , maar mag NAC in plaats van jong psv deelnemen aan de na-competitie

  • ennaajseejer

    24 september 2016 - 12:13

    volgens mij niet, dan mag er 1 meer van de eindrangschikking meedoen dacht ik

  • Tuur

    24 september 2016 - 13:13

    @ F7

    Klopt niet. Jpsv doet echt niet mee. Gisteren nog nagevraagd aan een bestuurslid. Als NAC best of the rest wordt dan wordt NAC winnaar periode met 50K bonus.

  • Tuur

    24 september 2016 - 13:47

    Zie ook: http://www.ad.nl/eredivisie/sparta-krijgt-prijzengeld-van-jong-psv~a5e61db5/

    Of het nou 50 of 75 duizend is dat weet ik niet.

  • Schot

    24 september 2016 - 18:12

    75

  • f7gekkelijke

    24 september 2016 - 20:02

    Dat is dan de eerste keer dat ik niet met je op 1 lijn zit Tuur 🙂

    En dan zijn enkele mensen het binnen NAC niet met elkaar eens 😉

    Benieuwd naar t beslissende antwoord!

  • steef

    24 september 2016 - 22:05

    Opvallend dat sommige mensen bij een mooie overwinning niet reageren….

  • Moppernac

    24 september 2016 - 22:47

    Steef@

    Ja ik mis o.a. Sport-opa

  • Sjak

    25 september 2016 - 07:37

    @Steef

    Wat dacht je van RS.. of is hij op vakantie 🙂

  • donvangeene

    25 september 2016 - 10:16

    Fantastisch gespeeld, nac. Je zag nu zelfs ook dat ingestudeerde patronen gingen lopen, dat is lang geleden: goed werk van dijkhuizen.
    Mijn man-of-the-match was weer: el allouchi

  • ennaajseejer

    25 september 2016 - 12:31

    en dan nog even de afterparty 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=6EanaHtmmkc

    https://twitter.com/F7Breda/status/779671796278759425

  • Ratatouille

    25 september 2016 - 13:25

    Typisch NAC… iedereen weer in polonaise na een magere 1-0. Nog steeds vind ik dat als je wil promoveren, je uit een heel ander vaatje moet tappen. Nog eens de samenvatting goed bekeken en met die 1-0 kom je gewoon heel goed weg.

    Ik ben nog steeds niet overtuigd door dit middelmatige elftal. Kampioenschap is nog ver weg. Ik acht een ploeg als De Graafschap hoger dan dit NAC. Alleen hadden we dit keer het thuisvoordeel. Het publiek verdiende een dikke voldoende. En Rommens ook. Die is echt nuttig. Verder vond ik het maar `mwah`…

    Kom er maar in allemaal…

  • Charpie

    25 september 2016 - 15:57

    @ Rata;

    Je mag dan misschien gelijk hebben en dat weten we ook allemaal wel, maar bedenk:

    – wat je kan bereiken in een wedstrijd met 100% focus en inzet;

    – dat dit elftal alleen maar beter kan worden, dus je mag verwachten
    dat we over een paar maanden stabieler en sterker zijn.

    Waarom zouden we dus geen kampioen kunnen worden cq met een omwegje promoveren? Alsof de rest zo constant is…

  • f7gekkelijke

    25 september 2016 - 16:42

    Wat Charpie zegt idd. T groeit met vallen en opstaan, maar het groeit!

  • rimaris

    26 september 2016 - 07:22

    @Al Pacino even gemist dat Sporksleder geblesseerd eruit moest en Dijkhuizen moest wisselen? Zeiken is prima maar wel gegrond.

  • Al Pacino

    26 september 2016 - 11:32

    @rimaris, iedereen, IEDEREEN in het stadion heeft gezien dat Sporkslede geblesseerd het veld moest verlaten.

    Het punt waar het mij om gaat is het zeer cruciale moment van het inbrengen van een speler die nog niet heeft bewezen voor NAC een toegevoegde waarde te zijn. Integendeel.
    Om dan ook nog eens Smith-Brown, die prima speelde, een andere positie te laten innemen, ging mij te ver. Immers, de stabiliteit van onze achterhoede die, tot de wedstrijd tegen De Graafschap, niet bepaald optimaal functioneerde maar juist nu wel, werd daardoor enorm onder druk gezet. Dit vond ik van onze trainer een onjuiste resp. onverantwoorde beslissing. Het was beter geweest om een jeugdspeler of Shane O’Neill in te brengen.

    Als jij dit ‘zeiken’ noemt, het zij zo. Ik zie het anders.

  • Ratatouille

    26 september 2016 - 11:38

    @Charpie

    Daar heb jij dan wel weer gelijk in. Maar ik kan er nog steeds niet goed mee omgaan dat we blij moeten zijn met een zwaarbevochten NOAD overwinning op De Graafschap in de Juup Liek.

    Waarschijnlijk ben ik nog steeds niet over mijn teleurstelling heen, veroorzaakt door het feit dat we vorig jaar niet direct terug promoveerden. Ik voel met deze selectie geen enkele binding en kan niet anders dan concluderen dat het een middelmatig Jupiler League elftal is (waarmee je dus eindigt in de Jupiler League), bestaande uit voornamelijk ongeinteresseerde huurlingen. Het stoort me mateloos dat de technisch verantwoordelijken – eveneens m.i. van middelmatig niveau – dezelfde fouten lijken te maken als de voorgangers en wij supporters er ook weer blind achteraan paraderen na een 1-0 (Godbetert!) die kielekiele in eigen huis werd behaald…

    Ik ben gewoon verdrietig joh…

  • fvf6

    26 september 2016 - 11:56

    @rata

    DE technisch verantwoordelijke zijn niet op de zelfde voet verder gegaan als de vorige , hoe kom je daar bij. De hele selectie op de gehuurde spelers na hebben een 3-jarig contract zonder clausule dat ze gratis weg mogen bij niet promoveren. En ja er zijn huurspelers en die kosten NAC behalve kost en inwoning nada .En gezien de financieen van NAC is dat helemaal niet verkeerd .Dus ik begrijp je opmerking niet.

  • Charpie

    26 september 2016 - 12:08

    @ Rata,

    Kom eens uit je supportersdip! Geen enkele reden om zo te somberen: Ik zie echt geen ongeïnteresseerde huurlingen; de meeste daarvan doen stinkend hun best ( Neem Barker die steeds meer doorjaagt en fel meeverdedigt ) en van de jonkies van eigen bodem spat de beleving af. Ja, ze zijn jong en onervaren, maar met dit “ middelmatige Juupo-elftal“ kunnen we ver komen.
    De eerste belangrijke stap is vrijdag….

    Overigens: Voor een aantal huurlingen is NAC de laatste kans op een positieve draai aan hun carrière; ik denk dat ze dat heel goed beseffen!

  • Ratatouille

    26 september 2016 - 14:59

    @Fvf6

    Ik bedoel het huren van zgn `talenten` van buitenlandse topclubs.

    Ach, laat mij maar een beetje mopperen jongens. Ik draai wel weer bij 😉

  • Moppernac

    26 september 2016 - 16:26

    We hadden de huurlingen Unal en Celina van Twente moeten hebben.
    Wat spelen die goed daar, die hadden we gehad als wij waren gepromoveerd.
    Het blijft jammer, maar we doen het met onze spelers.
    Op naar vrijdag en weer een kleine overwinning hoop ik.
    Maar NAC en periodekampioenswedtrijden dat is nog niet goed samen gegaan vorig jaar.

  • FC Goed Bezig

    26 september 2016 - 16:42

    @ratatouille: ik begrijp precies wat je bedoelt. Zit er net zo in. Nac wint op het tandvlees van de graafschap – had zomaar kunnen verliezen in een waardeloze tweede helft voetballend van NAC zijde – en iedereen blert hier een geweldig nac te hebben gezien. Ongelooflijk eigenlijk. We moeten god op de blote knietjes danken dat het resultaat tot dusverre niet tegen valt. Zegt ook genoeg over het bedroevend nivo Vd Juup league dit jaar. Behoudens de jeugdteams uit Adam en Eindhoven valt er voetballend niks te genieten. Gelukkig maar want daarom draait nac bovenin mee. En natuurlijk ben ik daar ik daar blij mee. Hopelijk wordt de lijn van afgelopen zaterdag doorgezet dwz strijden tot je erbij neervalt waardoor het stadion zich massaal achter de ploeg schaart. En wie weet komt nac later in het seizoen ook nog een beetje goed voetballen toe. Zou fijn zijn 😀 o ja nog wat: stans en nijholt gewoon op de bank laten zitten. 0 noad bij die gasten. Wel bij rommers en el allouchi heeft een goude trap in z`n donder

  • RS

    27 september 2016 - 20:16

    Steef/Sjak. Geen vakantie, er moet nu eenmaal brood op de plank komen.
    Wilde de droom van velen op deze site niet verstoren.
    Ik sluit me graag aan bij andere scribenten en bij meer objectieve waarnemers.
    Hard werken, maar qua voetbal niet om aan te zien. Zijn jullie nu zo (ver)blind?
    De Graafschap had een offday en miste nogal wat kansen.
    We dromen weer verder.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny92thump
wanny125thump
wanny77.2thump
wanny77thump
wanny90thump
wanny104thump
wanny48thumb
wanny45thumb
wanny123thump
wanny130thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny105thump
wanny54thumb
wanny124thump
wanny96thump
wanny116thump
wanny59thumb
wanny103thump
wanny46thumb
wanny113thump
wanny88thump
wanny52thumb
wanny100thump
wanny44thumb
wanny114thump
wanny95thump
wanny94thump
wanny121thump
wanny118thump
wanny41thumb
wanny126thump
wanny61thumb
wanny39thumb
wanny97thump
wanny43thumb
wanny106thump
wanny117thump
wanny101thump
wanny65thumb
wanny128thump
wanny102thump
wanny47thumb
wanny63thumb
wanny129thump
wanny107thump
wanny49thumb
wanny64thumb
wanny85thump
wanny56thumb
wanny62thumb
wanny98thump
wanny57thumb
wanny93thump
wanny50thumb
wanny58thumb
wanny53thumb
wanny112thump
wanny91thump
wanny55thumb
wanny60thumb
wanny110thump
wanny87thump
wanny119thump
wanny71thump
wanny120thump
wanny122thump
wanny127thump
wanny80thump
wanny108thump
wanny42thumb
wanny109thump
wanny111thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Locos bus naar VVV (2016)
Huldiging (2017)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Nieuw gazonnetje (2008)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Graffiti (2013)
Los Muchachos del Breda (2006)
Anti Fries UWD (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
No pyro no party (2008)
Raise your flag (2021)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
megavlag locos 2013
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Pilaarplezier (2014)
Brabantse nachten (2004)
NAC muts (2015)
Avondje NAC (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC RBC (2005)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Open dag (2014)
Sticker gezopen (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC - Vitesse (2001)
Bouw Stadion (1994)
NAC Ajax (2004)
Gepromoveerd (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
willem2doekske 2004
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC-Ajax 2001
NAC - W2 tent (2001)
B-Side (2016)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC PSV (2001)
Newcastle (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
30 bier (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Den Bosch NAC (1993)
Biertje in Cafe Bak (2012)
NAC gered (2002)
NAC Donar (2001)
Maradonny spandoek (2010)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Gele rook (2016)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Hein (2011)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
NAC Museum (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Uitvaart JP (2005)
Alkmaarderhout (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Paulitoernooi (2007)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
SLM ramp herdenking (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
TitaNAC (2013)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Strawberry (2003)
De vaste opstelling (2016)
Heerenveen uit (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Te voet naar RBC (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Annie terug (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Bouw stadion (1994)
Para (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Dubbeldekker (2011)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
UWD yellow (2007)
NAC AZ 2001
Geef ons onze club terug (2002)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Making of Megadoek (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
Cheerleaders basketbal (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Groningen - NAC (1994)
Bingo Bier (2010)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Another day at the office (2013)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anticombi VVV (2007)
FujiFilm Stadion (2000)
Postperron (2001)
Eupen - NAC (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Liever dan (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
Stilbo tours (2010)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Ferry (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Start Red NAC (2011)
Cambuur uit (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
It's for Dominique (2012)
Vierwielercombi (2008)
NAC de Graafschap (1994)
Hooligans in Groningen (2006)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Vlag halfstok (2001)
apresski flyer (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Volendamse Dijk (2019)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Doortje (2013)
Loting Newcsatle (2003)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Hel van Enschede (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Doekenfeest (2014)
Videohoes (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Liever dan de eerste (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC logo op stadion (2013)
De Koel (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Forummeeting in de Pint (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Uitgeteld (2007)
Terugkomst Pierre (2005)
Newcastle NAC (2003)
De Knyp (2015)
Volle Bea (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Forummeeting (2004)
Pannen vol Paella
Fear spandoek (2016)
troyesnac (2002)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Stiltegebied (2005)
Troyes (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
MVV - NAC (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Stadionkwartier (2009)
Glapje (2014)
Kapan (2009)
Eerste training seizoen (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Red NAC paaseitjes (2011)
Vieze rockers (2001)
In de hekken bij VVV (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Tokoli spandoek (2002)
Bulldog spandoek (2004)
Utrecht bus uit (2004)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
UWD Black (2004)
Giessen NAC (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Megavlag (2017)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Utrecht uit (2004)
Promotie (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Schilderij (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Zundert NAC (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Fuik Oss 1999
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Ferry-Fiona
Zes bier graag (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC Volendam (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Oldtimercombi (2005)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Vitesse uit (2004)
NAC basketbal Conesco (2001)
Stad zonder karakter (2001)
Rookpotten Demodag (2005)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Eerste BSR-Redactievergadering
Taferelen in Villareal (2009)
Spakenburg uit (2014)
Afscheid van As (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Stickercultuur (2019)
Rat van Elf (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Emotie na de promotie (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Museumavond (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Carnaval Bea (2005)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
All together now (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
stickercultuur-(2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
A-jeugd wint de beker (2011)
Jong NAC - Roda (2007)
Al together now streaker (2002)
St Pauli toernooi (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC Tattoo lip (2014)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Hamburg (2008)
Viaductversiering (2003)
UWD Flyer (2005)
Willem II uit (2004)
Anti jong teams (2017)
NACPraat Radio (2021)
D'r hed een duif... (2013)
Groningen - NAC (2014)
ACDC in Volendam (2010)
Altijd naar NAC (2019)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Achilles uit (2016)
Maxime (2015)
Donar Kebab (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Jong geleerd (2017)
Darttoernooi 2004
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Toiletten bij Telstar (2007)
Trossen los bootcombi (2013)
Anticombi naar Volendam (2016)
Laatste training voor Willem II uit (2014)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by