Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

NAC start competitie in de Koel

 

Een goed begin is het halve werk. Op 8 augustus start NAC de nieuwe competitie uit tegen VVV. De 13e komt Telstar op bezoek, dan naar de Graafschap en in speelronde vier ontvangt NAC het gedegradeerde ADO.

Drie geduchte concurrenten en een ploeg waar we het altijd lastig mee hebben omdat ze technisch wat beter zijn. Maurice Steijn kan aan de bak.

Bekijk hier het conceptprogramma en onderstaand, gejat van Chris W.M., het overzicht voor NAC.

 

31 comments on “NAC start competitie in de Koel”

  • Sjak

    9 juni 2021 - 09:30

    Beginnen met flink wat stevige tegenstanders, kletspraatjes als we komen langzaam uit de startblokken en onze selectie is nog niet helemaal op orde kan je niet aankomen. Ik denk dat dit al in september exit Steijn is. Met de spelopvatting van Steijn bungelen we ergens in de onderste regionen en zijn we al uitgeschakeld voor directe promotie.

  • HupNAC!

    9 juni 2021 - 09:40

    Misschien moet de TD, die jarenlang zonder verantwoordelijkheid te dragen, mee mocht praten over spelertjes en het spelletje, eens in actie moet komen.

    Weet al sinds begin dit jaar wat zijn rol is / wordt maar is er in al die tijd nog niet in geslaagd iets inhoudelijks te zeggen dan wel een transfervrije speler of een conditietrainer te halen.

    Maar dat zal ook allemaal aan anderen liggen.

  • Streef

    9 juni 2021 - 10:29

    18 sept Steijn eruit en seizoen vergooid.

  • Bou

    9 juni 2021 - 11:19

    We hebben dus exact 2 maanden om klaar te zijn voor een geweldig zwaar begin. Maar goed, dat geldt voor de anderen ook. Ik ben benieuwd. Svp geen excuses!

  • harry b.d.

    9 juni 2021 - 11:32

    Wat had Maurice nu graag bij VVV of ADO gezeten, maar hij moet door bij NAC waar hij breed uitgekotst wordt.

  • 10Diego

    9 juni 2021 - 11:46

    Mooi programma om lekker aanvallend voetbal te spelen met eigen jeugdspelers. Kunnen we ons vanaf oktober gaan richten op plek 7 voor een rondje play offs.

  • Ivo

    9 juni 2021 - 12:31

    Een programma waarbij je je niet kan verstoppen. Heb je de boel niet op orde dan sta je in september al op grote achterstand.

    Druk op de ketel dus, en dat is ook nodig, want het is muisstil rondom NAC. Deze zomerslaap duurt te lang. Manders heeft gezegd dat Steijn blijft, dus hoog tijd om de selectie rond te krijgen. Over een week of 2 1/2 gaan we weer trainen. Er moeten in iedere linie goede spelers bij.

  • harry b.d.

    9 juni 2021 - 12:48

    “Geen nieuws is goed nieuws” luidt een oud Chinees spreekwoord. Maar bij ons NAC betekent het dat er in het beste geval echt geen nieuws is, maar meestal dat er intern wordt geruzied. Zodra het dan is beslecht gaat de verliezer naar de pers.

    Lokhoff moet zijn B-lijstje afwerken. Maar wie komt er in godsnaam naar deze set-up? Wie komt er voor Maurice naar NAC, anders dan wat ouwe vriendjes? Die vijver heeft hij vorig jaar al leeggevist. Misschien heeft de satelliet TD van Roda nog wat afvallers die hij bij Maurice warm aanbeveelt.

    Vandaag komt naar verluidt de hoofdsponsor OK dan eindelijk met zijn jaarverslag 2020 naar buiten. Fasten your seatbelts!

    PS – nihil meer gehoord over de afloop van de CAS zaak tegen Chiasso (inmiddels amateurs).

  • Steef

    9 juni 2021 - 13:46

    @Hans Wellicht is het jouw Zwitserse woonplaats die jouw obsessie met Chiasso verklaard. Want in het licht van de totale fuck up die NAC de afgelopen jaren is, is het niet krijgen van die bescheiden transfersom toch echt klein bier. Op dat moment werd Vloet hier ook uitgekotst en waren ze al blij van zijn salaris af te zijn. Zou leuk zijn als we het krijgen, maar toch niet heel belangrijk.

    Er zijn wel grotere dingen om ons op te richten.
    Zoals, wat gaan we concreet doen om nieuwe eigenaren te krijgen die ons wél verder helpen?

  • 10Diego

    9 juni 2021 - 14:28

    Stel dat de cijfers van de hoofdsponsor deze keer wat minder zijn, is dat dan ook de schuld van Manders en Steijn?

  • Talent

    9 juni 2021 - 16:51

    Nou 10Diego, met het voetbal was het niet echt vertrouwen tanken

  • HupNAC!

    9 juni 2021 - 19:59

    Heeft het lokale krantje in Nijmegen de jacht op de beleidsbepalers al geopend?

    Baretto 36 jaar, Van Eijden 33 jaar, Schöne 35 jaar.

    Het is een schande.

  • Ivo

    9 juni 2021 - 21:15

    9 juni, 17 dagen na NAC-NEC

    – 1 interview van de AD die de plank helemaal missloeg
    – Geen woord van de TD
    – Geen woord van de trainer
    – Mounir en Sydney dropen af
    – Geen nieuws over nieuwe spelers
    – Geen aandacht voor seizoenkaarten, sponsoren
    – Geen nieuws over oefenprogramma of 1e training
    – Over 60 dagen de eerste wedstrijd tegen VVV.

    Hebben we er alweer een beetje zin in, jongens?

  • Henri

    9 juni 2021 - 21:19

    Geen paniek Ivo. Er ligt al één oefenpot vast.

  • harry b.d.

    9 juni 2021 - 22:46

    Steef – voor alles is toestemming nodig van van Aalst en die heeft nergens zin in. De Stichting Noad geeft ook geen enkel extra aandeel uit en NAC neemt geen initiatief tot inkoop eigen aandelen. En tot overmaat van ramp vragen de heren een ridicule prijs voor de aandelen, dus zeg het maar.

    Ps iedere ton is nu belangrijk, het was Manders die koos voor deze procedure.

  • harry b.d.

    10 juni 2021 - 09:27

    Het is inmiddels 10 juni, over minder dan 2 maanden wordt ons NAC verwacht op het veld bij VVV. Zoals het er op dit moment naar uitziet wordt dat een rampzalige ouverture. Op de achtergrond zijn de messen geslepen, dagelijks komen er erupties van onvrede en woede naar boven. Het is een mix van ongeloof, neerslachtigheid, afhaken, lethargie en boosheid. Dit gaat binnenkort klappen, dat kan niet anders.

  • harry b.d.

    10 juni 2021 - 09:52

    10 – de winst (“nettoresultaat na belastingen”) van sponsor Catom (OK) is in 2020 gehalveerd ten opzichte van 2019, van ruim EUR 10 miljoen naar 5 miljoen. Dat is een mokerslagje. Die EUR 350K die ze aan NAC moeten betalen is bijna 7% van de nettowinst. Uitbreiding van deze sponsor lijkt er dan ook niet in te zitten, hoe Joris ook gaat bukken en op zijn knietjes gaat.

  • Ivo

    10 juni 2021 - 10:09

    Har – Ze hadden op maandag 24 mei iedereen op kantoor moeten roepen en het moeten beslechten. Of we laten Steijn “doorbouwen” of we gaan met een ander in zee. Maar nee, iedereen ging lekker even op vakantie. Nu zijn we bijna 3 weken verder, heeft Manders zijn mond voorbij gepraat in het krantje en lijkt de chaos compleet. Als er ontslagen vallen duurt het ook weer weken, zo niet maanden, voordat je vervangers hebt. Dit hele gebeuren had direct na de niet-promotie moeten plaatsvinden. Dit is zonde van de tijd.

  • Rizu

    10 juni 2021 - 10:25

    Ik denk dat ze nu echt denken we brengen niets meer naar buiten na die flater van Manders. Niks zeggen over de verkochten seizoenskaarten zegt ook genoeg het gaat dus slecht.
    Nieuwe spelers halen is een mooie gedachten maar wie wil nog en waar halen we het geld vandaan.
    Trainer lost vanzelf op paar wedstrijden afbreek voetbal en gaan hem massaal weg honen.

  • harry b.d.

    10 juni 2021 - 10:49

    Ivo – het vakantiekabinet zit te wachten totdat ze een bespreking met van Aalst kunnen krijgen. Bd onthulde al eerder dat zoiets in de regel 3 weken duurt. Tot die tijd komt er niks naar buiten. Ondertussen vecht men elkaar bijkans de tent uit. Hier in Spanje is het gehijg, geklop en gezaag te horen. Het artikeltje van Übereigenpijper Manders heeft de boel in een versnelling gebracht, daar zijn veel mensen heel kwaad over geworden. Ondertussen speelt de Rukraad weer zijn verderfelijke rol: namelijk het niet vertegenwoordigen van de achterban maar het bedrijven van kleine achterkamertjespolitiek. Het zou zogenaamd 50-50% zijn en dus hoeven ze niet in actie te komen. Dus kunnen ze het weer laten lopen. De Brief Omdat Het Moet was al een brevet van onvermogen, maar nu ze de kans hebben om zich nog zonder al teveel gezichtsverlies te distantiëren van Manders en Steijn blijft het van die kant daverend stil. Vooraan stonden ze om Brood te wippen. Dat was een grote bokhond volgens hen. Nu zij hun gezworen eed aan Manders moeten inlossen blijft het dus gewoon stil.

    Het is 1 grote puinhoop. Zolang we in handen zijn van lieden die het spelersbudget beschouwen als sluitpost op de begroting zal er niets veranderen, zullen we alleen maar verder afglijden.

  • Ivo

    10 juni 2021 - 11:31

    Har – we gaan het toch niet meemaken dat we weer een directeur en trainer buitenknikkeren. Het heeft er alle schijn van dat Lokhoff/Hellemons en Manders/Steijn hoog spel spelen. Het is wij of zij. Ondertussen is de sfeer totaal verziekt. Iedere keer weer een mismatch met die aanstellingen, het is een schande, zo wordt het nooit wat.

  • Jan

    10 juni 2021 - 12:01

    Mer zijn allen in optocht naar onze Ton om hem steun te betuigen!

    Gvd A C T I E !

  • Fred

    10 juni 2021 - 12:14

    Om 7 u. verzamelen bij P5?

  • Sander P

    10 juni 2021 - 13:44

    Uit de gruchten vd wandelgangen vernomen, dat Lokhof er de brui aan geeft. In zijn kielzog vertrekt ook Hellemons.

    Naar het schijnt heecr TL gezegd, Steijn eruit of ik.. als bovenstaande waar is, dan weten we welke kant het kwartje is gevallen….

    Ik wacht het rustig af, maar het zou mismanagement vd bovenste plank zijn om diverse mensen aante stellen die niet met elkaar kunnen functioneren

  • HupNAC!

    10 juni 2021 - 13:48

    @Sander, zo bijdehand had Lokhoff 2 mnd geleden moeten zijn of eerder aan de onderhandelingstafel.

  • harry b.d.

    10 juni 2021 - 15:03

    HupNAC! – jij vindt dat de mensen moeten geloven dat een totaal bleue en naieve Ton Lokhoff zichzelf zomaar heeft onderworpen aan Manders en Steijn en denkt dat deze 2 heren NAC zijn? Dat hij niet verder kan denken, dat hij niets weet van de structuur bij NAC, dat hij niet weet wie de bazen zijn en dat hij al zijn informatie van de 2 P’s zou hebben. Jij denkt echt dat het zo gegaan is? Dan neem je de achterban wel heel erg voor een stelletje infantiele klootzakken. Toen Manders kwam met zijn uitspraak “Ton zit er nog maar zo kort bij” ging de deur dicht voor deze bellenblazer. Ton = NAC, Manders is degene die er pas net zit. Knoop dat even goed in je oren!

  • Ivo

    10 juni 2021 - 15:30

    Ik zit al te F5’en op een persbericht. Dit kan zo niet lang duren. In feite zijn we al bijna 3 weken stuurloos. Wie zitten er nu nog op Ibiza?

    Ik hoop dat Lokhoff en Hellemons bij de club blijven, en de passanten de 1e trein naar Den Haag nemen. Helemaal klaar met deze ranzige bende en hun spelletjes. Al helemaal als je beseft dat Manders Hyballa heeft buitengeknikkerd om wat hij nu zelf gedaan heeft.

  • D’n Beunhaas

    10 juni 2021 - 15:59

    Begin opeens flashbacks te krijgen naar de tijd dat de heer Lokhoff uit z’n lijden als trainer werd verlost. Dé clubman met pek en veren uit het stadion gejaagd. Door dezelfde schreeuwende groep mensen als die nu het vertrek van Steijn eist. Al zet je hier Guardiola neer. Dat zelfde etterende groepje zal altijd wel weer een zondebok vinden. Begin me gewoon te schamen voor m’n mede supporters en als er hier niemand meer zo gek is om trainer te willen worden, geef ik ze geen ongelijk ook. We gaan ten onder aan hoogmoed…

  • Sjonnie

    10 juni 2021 - 16:02

    Derat@

    Kunnen jullie aub op de voorpagina het bericht DE LAATSTE WEDSTRIJD NAC-NEC 1-2 eraf halen.
    Het doet telkens weer zo’n ontzettende pijn als je leest dat NEC in de 89ste minuut de 1-2 heeft gescoord.
    Het is net alsof je na een rouwperiode er weer mee geconfronteerd word.
    WEER EEN JAAR KKD MET JONG TEAMS EN TOP OSS, HELMOND ,DORDRECHT ENZ ENZ.

  • Sjak

    10 juni 2021 - 18:11

    Volgens het suffertje gaan we voor het weekend weten of Steijn of Lokhof opstapt. Als het Lokhof is is het oorlog. Door corona weet Manders niet wat voor club NAC is. Misschien moet hij eens met Mommers bellen.

  • HupNAC!

    10 juni 2021 - 22:56

    @D’n Beunhaas, exact dat.

    We zullen zien of de likkende onprofessionele Blaauwhof en Blanco op Lokhoff ook zo kritisch zijn. Die Blaauwhof zijn tweets van zijn zakelijke account. Wat een persiflage op eem journalist.

    Verder een hoop schreeuwers die nu vertrouwen hebben in Lokhoff als TD. Gebaseerd op wat? Zijn ervaring als TD, zijn management vaardigheden, zijn trainerscarriere? De goedzak is net 2 mnd in dienst en steekt iedereen waar hij vooraf mee gesproken heeft een mes in de rug.

    Gelukkig hoeft hij geen spelers te halen, want we hebben fantastische jeugdspelers.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny117thump
wanny95thump
wanny97thump
wanny71thump
wanny56thumb
wanny111thump
wanny90thump
wanny116thump
wanny118thump
wanny130thump
wanny55thumb
wanny91thump
wanny50thumb
wanny92thump
wanny43thumb
wanny101thump
wanny127thump
wanny45thumb
wanny58thumb
wanny122thump
wanny123thump
wanny119thump
wanny87thump
wanny46thumb
wanny99thump
wanny114thump
wanny93thump
wanny126thump
wanny39thumb
wanny108thump
wanny59thumb
wanny121thump
wanny44thumb
wanny96thump
wanny115thump
wanny53thumb
wanny85thump
wanny128thump
wanny105thump
wanny124thump
wanny104thump
wanny57thumb
wanny100thump
wanny112thump
wanny42thumb
wanny106thump
wanny80thump
wanny109thump
wanny98thump
wanny107thump
wanny52thumb
wanny47thumb
wanny103thump
wanny120thump
wanny49thumb
wanny63thumb
wanny110thump
wanny77.2thump
wanny113thump
wanny125thump
wanny65thumb
wanny129thump
wanny54thumb
wanny77thump
wanny48thumb
wanny64thumb
wanny62thumb
wanny94thump
wanny41thumb
wanny102thump
wanny61thumb
wanny60thumb
wanny88thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Te voet naar RBC (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Maxime (2015)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Vlag halfstok (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Nieuwe grasmat (2013)
Oude NAC Museum (2002)
Anti Fries UWD (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
B-Side (2016)
Bouw Stadion (1994)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC Tattoo lip (2014)
Open dag (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Liever dan de eerste (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
megavlag locos 2013
Newcastle (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Fuik Oss 1999
Megavlag (2017)
Making of Megadoek (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Vitesse uit (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Troyes (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
troyesnac (2002)
Raise your flag (2021)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Strawberry (2003)
Donar Kebab (2001)
Locos bus naar VVV (2016)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
NAC AZ 2001
Gele rook (2016)
Doortje (2013)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Afscheid van As (2002)
Geef ons onze club terug (2002)
UWD Black (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NAC - Vitesse (2001)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC Museum (2002)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC Ajax (2004)
Groningen - NAC (2014)
Hel van Enschede (2004)
Maradonny spandoek (2010)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC - W2 tent (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Red NAC paaseitjes (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Hamburg (2008)
Graffiti (2013)
Training bij Dennenlucht (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Taferelen in Villareal (2009)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Zwemcombi Volendam (2016)
NAC Donar (2001)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
De vaste opstelling (2016)
Uitgeteld (2007)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Giessen NAC (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
TitaNAC (2013)
Postperron (2001)
Ferry-Fiona
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Gepromoveerd (2017)
30 bier (2002)
Los Muchachos del Breda (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Liever dan (2004)
Spakenburg uit (2014)
NAC de Graafschap (1994)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Avondje NAC (2014)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Oldtimercombi (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC Volendam (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Altijd naar NAC (2019)
Doekenfeest (2014)
Ferry (2002)
De Knyp (2015)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Trossen los bootcombi (2013)
Eindhoven uitvak (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Sticker gezopen (2017)
Annie terug (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
No pyro no party (2008)
Kapan (2009)
Jong NAC - Roda (2007)
Volendamse Dijk (2019)
Terugkomst Pierre (2005)
Pilaarplezier (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
ACDC in Volendam (2010)
D'r hed een duif... (2013)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Uitvaart JP (2005)
SLM ramp herdenking (2003)
Cambuur uit (2014)
Rat van Elf (2017)
Willem II uit (2004)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Nieuw gazonnetje (2008)
Rookpotten Demodag (2005)
apresski flyer (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Eerste BSR-Redactievergadering
Tokoli spandoek (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Forummeeting (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
It's for Dominique (2012)
Zes bier graag (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Bouw stadion (1994)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Another day at the office (2013)
Museumavond (2012)
Anticombi VVV (2007)
NACPraat Radio (2021)
Eupen - NAC (2015)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vierwielercombi (2008)
stickercultuur-(2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Bingo Bier (2010)
Stad zonder karakter (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Cheerleaders basketbal (2001)
Start Red NAC (2011)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Paulitoernooi (2007)
Volle Bea (2003)
Groningen - NAC (1994)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Hein (2011)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Dubbeldekker (2011)
Omwisselen Graafschap (2011)
Schilderij (2017)
Loting Newcsatle (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Stadionverherbouwing (2010)
Videohoes (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Pannen vol Paella
Vieze rockers (2001)
De Koel (2016)
Andro Knel Bokaal (2000)
Darttoernooi 2004
Achilles uit (2016)
Anti jong teams (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
Para (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Viaductversiering (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Utrecht uit (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC RBC vol stadion (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Graafschap-NAC (2001)
Brabantse nachten (2004)
Al together now streaker (2002)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Promotie (2017)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Emotie na de promotie (2017)
Forumavond Technisch (2003)
NAC muts (2015)
Newcastle NAC (2003)
Jong geleerd (2017)
Stiltegebied (2005)
MVV - NAC (2015)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
NAC PSV (2001)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Eerste training seizoen (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Stadionkwartier (2009)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
UWD Flyer (2005)
Bus uitzwaaien (2017)
Fortuna - NAC (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
All together now (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
UWD yellow (2007)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Carnaval Bea (2005)
Heerenveen uit (2015)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Huldiging (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Zilvermeeuw (2012)
Feyenoord-NAC 2001
Fear spandoek (2016)
NAC-Ajax 2001
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC gered (2002)
Slierten slierten slierten (2010)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Glapje (2014)
NAC RBC (2005)
Zundert NAC (2004)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Bloemstuk SLM (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Stickercultuur (2019)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Stilbo tours (2010)
willem2doekske 2004
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by