Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

En wordt beloond. Wat een NOAD

12 comments on “NAC vecht voor drie punten”

  • Moppernac

    23 december 2017 - 21:30

    Dit was echt een NOAD wedstrijd en dik verdient gewonnen.
    Dessers nooit meer terug halen naar NAC, die lul naait Bart Meijers gewoon een gele kaart aan.
    En zo top spits is dat nu ook niet, heeft nog meer kansen nodig dan Ambrose.
    Vreven moet echt een beetje bijsporen, zoals hij te keer ging tegen zijn eigen supporters na de 2-0 kan niet. Wat de supporters ook naar hem roepen onder de wedstrijd , moet hij proffesioneler zijn dan wie dan ook.
    Maar ben blij met de 3punten en nu maar hopen dat Roda en Sparta morgen verliezen.

  • Sport-opa

    23 december 2017 - 23:01

    Gefeliciteerd boys goede wedstrijd eindelijk een echt avondje nac. Vreven bedankt en geniet van de komende kerst dagen. Alleen een grote tip of liever gezegd juffervrouw Vloet niet meer opstellen wat een drama is dat. Bang , traag, geen duel aangaan dus lekker op de bank laten zitten . Fijne dagen geweest.

  • klaas bruinsma

    24 december 2017 - 01:28

    Echt genoten van een heerlijke voetbal pot! Met schitterend voetbal, en in de 2e helft werd NAC overlopen maar door NOAD en dankzij de passes en dribbels van Angelino en met name Garcia de overwinning uit het vuur gesleept. Ook Ambrose won (bijna) al zijn duels en red ons want de 1-1 stond op het punt om te vallen.
    De laatste weken zien we weer de Garcia van vorig seizoen met dribbels tot ver op de helft van de tegenstander en betrokken bij alle 3 de goals(via een pre-assist).

    Maar de kritiek op Garcia dat hij geen rendement had en dan verwees men naar zijn 0 doelpunten en 1 assist zij pas weerlegt door Opta Sports.
    Manu Garcia had maar liefst 30 kansen gecreëerd(de meeste van alle tieners in de eredivisie), tja en dat met name Vloet en Korte zoveel 100% kansen om zeep helpen kan hij ook niks aan doen(maar had op wel 10 assists moeten staan).
    En hij was met 33 geslaagde dribbels de 4 na succesvolste in de Eredivisie. Al moet ik wel zeggen dat de laatste weken zijn dribbels meer snelheid en diepgang hebben en dus veel meer gevaar opleveren

    Maar ik kan niet wachten tot de 2e competitiehelft begint en met wat gerichte versterkingen(keeper, extra spits, scorende nr.10 en buitenspelers zijn de pijnpunten). Al zie ik wel degelijk potentie in Fernandez(Vreven noemde hem ook 1 vd grootste talenten rond oktober…geef die jongen wat vertrouwen want heb hem met name tegen Utrecht en VVV hele mooie dingen zien doen)

  • Keesje Ketting

    24 december 2017 - 07:40

    broodnodige verdiende punten !!! Ik zie hier wel eens kritiek op Manu verschijnen. Degene die dat schrijven hebben totaal geen verstand van voetbal !!
    Manu is mss wel de beste speler die het geel zwart heeft gedragen, wat een geweldenaar.
    te goed voor NAC we mogen blij zijn dat we al bijna een jaar kunnen en mogen genieten van zijn aanwezigheid.
    Volgend jaar sub top europa over 5 jaar zijn volgende stap

    HUP NAC

  • rade

    24 december 2017 - 08:16

    @Keesje Ketting
    García zal beslissend moeten worden met goals en assists wil hij echt de (sub)top van Europa halen. Ik vind m vaak nog te balverliefd, maar heb gisteren inderdaad van m genoten. Al zet jij m wel op een heel groot voetstuk..

    Maar vooral ook genoten van Nijholt. Wat knapt hij een hoop vuil werk op en ook nog ontzettend sterk aan de bal. Als dolle Stijn dat n paar maanden geleden al had gezien, hadden webn paar punten meer gehad.

    Bart Meijers ontwikkelt zich ook razendsnel. Zal na de winter wel plaats moeten maken voor Koch, maar zouden we zo maar eens jaren mee vooruit kunnen!

    Birghitti keepte zowaar ook een behoorlijke wedstrijd, los van n paar dramatische uittrappen. En Vloet was toch niet zo slecht…?? Hij heeft zeker een bal of vijf gied geraakt….
    😉

  • Anoniem

    24 december 2017 - 09:27

    En zo word je op de valreep van 2017 getracteerd op de beste thuiswedstrijd dit kalenderjaar. NEC thuis in de playoffs was meeslepender maar dit was (veel) beter. Overwinning was even welkom als moeizaam als verdiend.

    Meijers speelde weer prima. Angelino, wát een puntgave voorzet waaruit de 1-0 viel en een perfecte vrije trap bij de 3-1: die gast heeft écht (trap)techniek. Genot om naar te kijken. Birighitti had in de 1e helft vlak achter elkaar 2 zeer zwakke uittrappen, maar behaalde over 90 minuten een voldoende.
    We scoorden eindelijk weer eens zonder dat daar een penalty voor nodig was of de uitdrukkelijke medewerking van de tegenstander.
    Belangrijke zege voor de moraal ook: je gaat nu met een beter gevoel de winterstop in.

    Als we dit (veel) vaker kunnen brengen, liefst ook eens tegen ploegen die met ons onderin de ranglijst bivakkeren want dan sla je feitelijk een dubbele slag, dan degraderen wij niet.

    Prettige kerst allemaal!

  • Hugh Hefner

    24 december 2017 - 10:04

    Bruinsma > Zo lust ik er nog wel een. Dan moet Birighitti ook een pluim, want die had bij alle doelpunten van NAC een preprepre-assist! :)8-)
    Die wereldgoal van Angeliño is van Angeliño en van Angeliño alleen. Daar was helemaal geen assist bij.
    Op televisiebeelden zie je hem kijken, hij wist dat die rechterbovenhoek ongedekt was. Hij draait hem perfect over de muur heen. Het enige verschil tussen Angeliño en een wereldvoetballer is dat de laatste al weet dat de bal erin gaat, terwijl Angeliño nog even moet kijken of de bal ook echt tegen het net kletst. Kwestie van zelfvertrouwen. Dat komt nog wel bij ons engeltje! 😎
    Vrolijk kerstfeest allemaal!

  • piair

    24 december 2017 - 13:56

    Vond die met afstand de beste wedstrijd van de laatste jaren, tegen een sterk Utrecht met volle inzet je voor iedere bal werpen en met vechtvoetbal, gecombineerd met technische hoogstandjes werd het een heerlijke wedstrijd.

    Vreven is hier wel eens afgeschilderd dat het geen briljant tacticus is, maar hij heeft er wel een eenheid en vechtmachine van gesmeed, dus hulde wie hulde toekomt.

    Ook ereronde van Dessers vond ik geweldig, vond deze zelfs net zo mooi als die van de eigen spelers, kortom geweldig avondje NAC meegemaakt,

    Come on NAC []

  • Anoniem

    24 december 2017 - 14:27

    @Moppernac

    m.b.t. Dessers, meen je dat werkelijk?
    Hij zit nu bij Utrecht en doet voor die club zijn best. Ook het `aannaaien` van kaarten hoort allemaal bij het spelletje wmb: je doet (van) alles om voor jouw club de wedstrijd te winnen.
    Of zou het dan geoorloofd zijn dat Menno Koch tegen PSV dan maar een beetje minder zijn best doet voor NAC omdat hij het in Eindhoven zo fijn had?

  • Moppernac

    24 december 2017 - 16:48

    Ww@

    Je kunt in zijn interview na de wedstrijd horen dat hij echt niet terug zal komen naar NAC en zit nog liever bij Fc Utrecht op de bank.
    En ik vind hem ook echt niet beter dan Ambrose.
    Ik vind Ambrose een hardere werker Dan Dessers en heeft ook 99 kansen nodig om dan de 100ste kans erin te schieten.
    Dat hij er 7maakte in de nacompetitie was mooi en heeft NAC daarmee geholpen om te promoveren en ben hem daar dankbaar voor. Maar in de competitie vorig jaar miste Dessers ook gigantisch veel kansen.
    Hij zit bij Fc Utrecht ook niet voor niks op de bank.
    Dus vind ik dit geen goede keus voor NAC om te halen voor versterking.
    Maar dat is mijn mening en een ander mag zijn mening hebben.
    Dan zie ik toch liever de kroketman in de spits staan en Adnana Tighadouini op de rechterkant staan. Die ophalen bij Fc Twente

  • YellowBlackFeatr

    25 december 2017 - 02:02

    Nee laat die kroketman lekker thuis. Was niks en zal nooit iets worden. Misselijk mannetje op het veld.
    En ja, misselijke mannetjes kunnen we nodig hebben maar dan moeten ze ook rendement hebben.

    Ik las hier ook de naam Tighadouini…Tja als we die kunnen krijgen, was altijd wel een aardige speler voor NAC in tegenstelling tot Kramer….Maar we zullen zien!

    In ieder geval fijne kerst iedereen en hopelijk wordt er net zo goed gespeeld na de winterstop als de laatste wedstrijd voor de winterstop! [Breda:

  • klaas bruinsma

    25 december 2017 - 10:14

    @Hugh Hefner Wat een onzin, als jij niet onderkent dat Garcia een hele belangrijke rol speelt bij de 3 doelpunten bij NAC en stelt dat Birighitti daarvoor net zo`n pluim verdient als hem snap je het echt niet.

    -Bij de 1e goal vang hij de afgeslagen bal op majestueuze wijze op(wat evt alleen Angelino hem na zou kunnen doen) en legt hem gelijk dood waardoor hij hem gelijk op Angelino kan spelen en die hem nog voor kan geven voordat Utrecht eruit kan komen en Mari dus nog voorin staat en hem erin kan kopen
    -Bij de 2e goal dolt hij op eigen helft 2 man rent het halve veld over en bedient Korte die de voorzet geeft
    -Ok de 3e goal is idd geen pre-assist natuurlijk(beetje sjoemelen). Maar hij vangt weer de bal op eigen helft op, schudt een man af en geeft een perfecte pass op Korte die de vrijstaande Ambrose kan bedienen maar zelf diep gaat wat ook een vrije trap oplevert. Die wordt idd magistraal binnen geschoten>

    Maar zonder Garcia waren alle 3 deze goals niet gevallen want buiten Angelino(maar bij de 2e en 3e goal stond NAC onder druk en hij te verdedigen) is er niemand in staat tot deze hoogstandjes en daar geef ik hem de credits voor. Maar als jij vindt dat Birighitti net zo`n grote pluim voor die goals verdiend dan be my guest

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
521 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny39thumb
wanny103thump
wanny60thumb
wanny55thumb
wanny102thump
wanny108thump
wanny57thumb
wanny119thump
wanny110thump
wanny98thump
wanny104thump
wanny109thump
wanny46thumb
wanny122thump
wanny126thump
wanny130thump
wanny77thump
wanny92thump
wanny87thump
wanny48thumb
wanny56thumb
wanny111thump
wanny52thumb
wanny64thumb
wanny88thump
wanny114thump
wanny45thumb
wanny85thump
wanny128thump
wanny100thump
wanny43thumb
wanny50thumb
wanny99thump
wanny101thump
wanny127thump
wanny65thumb
wanny90thump
wanny121thump
wanny91thump
wanny106thump
wanny117thump
wanny94thump
wanny124thump
wanny53thumb
wanny107thump
wanny118thump
wanny44thumb
wanny54thumb
wanny77.2thump
wanny80thump
wanny112thump
wanny47thumb
wanny42thumb
wanny120thump
wanny63thumb
wanny59thumb
wanny123thump
wanny41thumb
wanny97thump
wanny58thumb
wanny95thump
wanny93thump
wanny113thump
wanny129thump
wanny115thump
wanny49thumb
wanny96thump
wanny125thump
wanny105thump
wanny61thumb
wanny62thumb
wanny116thump
wanny71thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Forumavond Sanering (2002)
Carnaval Bea (2005)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Bouw Stadion (1994)
NAC basketbal Conesco (2001)
BN de Stemmingmaker (2011)
Emotie na de promotie (2017)
Cambuur uit (2014)
Fandag 2004 Mommers dart
Gewonnen van Cambuur (2014)
Anti jong teams (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
De Knyp (2015)
NACPraat Radio (2021)
NAC logo op stadion (2013)
Giessen NAC (2003)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Bus uitzwaaien (2017)
Al together now streaker (2002)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Another day at the office (2013)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Promotie (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Los Muchachos del Breda (2006)
Vitesse uit (2004)
Glapje (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
All together now (2002)
stickercultuur-(2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Toiletten bij Telstar (2007)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Jong geleerd (2017)
Bouw stadion fundering (1995)
Hein (2011)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Doekenfeest (2014)
Vlag halfstok (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Hel van Enschede (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Gele rook (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Maradonny spandoek (2010)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
troyesnac (2002)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
willem2doekske 2004
Heerenveen uit (2015)
De vaste opstelling (2016)
Hamburg (2008)
Uitgeteld (2007)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Spakenburg uit (2014)
B-Side (2016)
Training bij Dennenlucht (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Den Bosch NAC (1993)
Oldtimercombi (2005)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Megavlag (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
megavlag locos 2013
Darttoernooi 2004
Zundert NAC (2004)
NAC RBC (2005)
Newcastle NAC (2003)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Newcastle (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Troyes (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Trouwe musketiers (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC Volendam (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Workshop echte NAC supporter (2009)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NAC AZ 2001
Forummeeting (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Utrecht uit (2004)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Fear spandoek (2016)
NAC Tattoo lip (2014)
ACDC in Volendam (2010)
Paulitoernooi (2007)
No pyro no party (2008)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
UWD Flyer (2005)
Eerste training seizoen (2012)
NAC muts (2015)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Stad zonder karakter (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Loting Newcsatle (2003)
MVV - NAC (2015)
Para (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
UWD yellow (2007)
Fortuna - NAC (2001)
Pannen vol Paella
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Museumavond (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
NAC-Ajax 2001
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Maxime (2015)
NAC Museum (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Gepromoveerd (2017)
Uitvaart JP (2005)
Volle bak bij NAC (2015)
Fuik Oss 1999
Start Red NAC (2011)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
In de hekken bij VVV (2017)
apresski flyer (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
De Koel (2016)
NAC Donar (2001)
Andro Knel Bokaal (2000)
It's for Dominique (2012)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Eupen - NAC (2015)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
D'r hed een duif... (2013)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Willem II uit (2004)
Videohoes (2003)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Groningen - NAC (2014)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Kapan (2009)
Open dag (2014)
Jong NAC - Roda (2007)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC PSV (2001)
Huldiging (2017)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Stilbo tours (2010)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Pilaarplezier (2014)
Schilderij (2017)
Stiltegebied (2005)
Altijd naar NAC (2019)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Bingo Bier (2010)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Making of Megadoek (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Raise your flag (2021)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Achilles uit (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Viaductversiering (2003)
Liever dan (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Te voet naar RBC (2004)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
TitaNAC (2013)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Red NAC paaseitjes (2011)
Graffiti (2013)
NAC - W2 tent (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Afscheid van As (2002)
Stadionkwartier (2009)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Volle Bea (2003)
Anticombi naar Volendam (2016)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Brabantse nachten (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC Ajax (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Doortje (2013)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
UWD Black (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
NAC gered (2002)
Geef ons onze club terug (2002)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Dubbeldekker (2011)
Volendamse Dijk (2019)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Zes bier graag (2016)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Postperron (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Groningen - NAC (1994)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Terugkomst Pierre (2005)
Liever dan de eerste (2004)
Ferry (2002)
Rat van Elf (2017)
Bouw stadion (1994)
NAC RBC vol stadion (2003)
Slierten slierten slierten (2010)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Stickercultuur (2019)
30 bier (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
Nieuwe grasmat (2013)
Stadionverherbouwing (2010)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Locos bus naar VVV (2016)
Annie terug (2004)
Vierwielercombi (2008)
Forummeeting in de Pint (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Donar Kebab (2001)
Sticker gezopen (2017)
Ferry-Fiona
Avondje NAC (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
Graafschap-NAC (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Zwemcombi Volendam (2016)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Strawberry (2003)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Zilvermeeuw (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Anticombi VVV (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Vieze rockers (2001)
Nieuw gazonnetje (2008)
Forumavond Technisch (2003)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by