Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Opmerkelijk bericht in BN/De Stem vandaag. Waar we zouden verwachten dat de trainer zijn conge zou krijgen of dat er een zooitje spelers die er niets van kunnen terug de zee over worden gejaagd, lijkt het erop dat NAC opnieuw gaat ‘schooien’ bij onze lichtblauwe maten uit Engeland.


Waar we op de tribune alleen maar minder minder minder horen roepen als het om Engelsmannen gaat, daar roepen Smulders en Dijkhuizen juist het tegenovergestelde. Nog twee versterkingen hebben ze gevraagd aan ome Peter van Manchester. Een verdediger en een aanvallende middenvelder die op de tien uit de voeten kan.


Wie dat dan zouden moeten worden? NAC komt alleen in aanmerking voor de first-loaners uit het EDS-team. Dus in beginsel de spelers die nog niet ergens anders gespeeld hebben. Of daarin ook ruimte is voor spelers die uitgeleend waren aan Scandinavische landen waar de competitie al even voorbij is, is niet duidelijk. Vallen die niet onder de afspraak dan zal het sowieso weer een spelers van onder de 18 moeten worden. Wie vroeg er hier om ervaring en leiderschap?

13 comments on “NAC wil kerstshoppen in Manchester”

  • RS

    21 december 2016 - 20:06

    Die Hans Smulders is een 1e klas loser. Eigenlijk nog erger, want hoe definieer je iemand, die zelf niets heeft gepresteerd het laatste jaar en nu mee wil liften op de miljoenen van die zandratten?
    Een 5 jaren termijn. Pareltjes oppikken ( Zie DeStem deze zomer)

  • Kopspion

    21 december 2016 - 20:28

    idioterie ten top !
    wat mij betreft helemaal kappen met die pubers uit Manchester en een ELFTAL bouwen !!

  • Anoniem

    21 december 2016 - 21:32

    Wat een negativiteit en skepsis weer.

    We krijgen er weer 2 toptalenten van dezelfde lichting (dus ik gok hetzelfde kaliber) bij als Faupala en Smith-Brown. En het kan niet anders of dan zijn het echte versterkingen. Ga maar na. Smith-Brown bleef immers in het begin van het seizoen prima staande tegen Jong Utrecht en Achilles. En Faupala heeft uit bij Cambuur ook een keer een bal goed geraakt.

    Na de heroïsche nipte nederlaag van gisteren tegen het grote Helmond heb ik nu helemáál de indruk dat alle seinen op groen staan om de 2e seizoenshelft te knallen. Soow hee, ik moet echt even op adem komen bij zoveel daadkracht want er wordt wel even stevig doorgepakt nu. Het lek is boven!

    [b]Hup NAC[/b]

  • ennaajseejer

    22 december 2016 - 07:10

    Wat een gelul, zet Barker op 10!

  • rimaris

    22 december 2016 - 07:24

    @Ennacceejer, daar heb je een punt moet hij wel een beter arbeidsethos overleggen lijkt me.

    Weer gaan shoppen in manchester getuigd van beleid zonder visie. |:(

  • steef

    22 december 2016 - 08:05

    Weer gaan shoppen in Manchester getuigt van een lege portemonnee…

  • Tuur

    22 december 2016 - 09:24

    De samenwerking met City opzeggen zou typisch NAC zijn. Weer een andere kant op sturen. City moet met de billen bloot en laten zien wat ze met NAC willen. En daar passen geen first loaners bij in deze fase.

  • Anoniem

    22 december 2016 - 09:55

    Als ik mijn sarcastisch-positieve modus even uitzet, dan verwoordt Tuur m.i. in 4 zinnen de situatie perfect.

    Laten we wmb uit die 4 zinnen eerst afwachten hoe de laatste 2 verlopen, voordat de 1e 2 in gang worden gezet.

  • FC Goed Bezig

    22 december 2016 - 10:48

    Zucht…..Wie is er verantwoordelijk voor het halen van die EKANGAMENE, CHARNI? Meer hoef ik niet te zeggen. En nu schreeuwen om een nieuwe nr 10 slaat helemaal alles. Haemhouts doet het prima op die positie (2 goals in 2 wedstrijden) en een fitte El Allouchi is een goed alternatief. Verdedigers motten we hebben!!!!!!! Groot en sterk en niet van die kabouterartiesten als Shit-Brown of softe Belgen als Verschueren. Kop op mensen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?

    En mind my words: met een stabiel 11tal kom je met NAC na de winterstop een heel eind. Verzoekje aan Dijkhuizen: stop nou eens met dat wekelijks gehussel en ga met de volgende 10 plus een nieuwe linksback de wei in in januari:

    Brondeel, Sporkslede, Diermen, O Neil, Rommens, Haemhouts, Nijholt, Verbeek, Dessels en Korte.

    [:]

  • Al Pacino

    22 december 2016 - 11:01

    Naar mijn mening heeft Manchester City iets recht te zetten!

    Een club als Manchester City kan zich toch niet permitteren om NAC, na het gesloten contract van 5 jaar, zo te laten afgaan. Misschien zijn het aanloopproblemen. Het inlopen is inmiddels echter uitgelopen op een groot debacle. In principe mogen 3 van de 4 spelers er uit lopen, alhoewel ook Barker mij niet zo kan bekoren. Laten wij hopen dat MC zijn verantwoording neemt en NAC alsnog daadwerkelijk gaat steunen en een aantal spelers `met inhoud` naar ons Breda gaat sturen.

    Vele buitenstaanders begrijpen niet waarom NAC zo slecht presteert. Immers zij zien in NAC nog steeds een club die in de eredivisie thuishoort. Dit stadium ligt achter mij. Ik zie in NAC alleen nog een zwakke Jupiler-Club met een hondstrouwe achterban. Maar, als het zo doorgaat, kan ook die aanhang er wel eens de brui aan gaan geven. Het lage aantal toeschouwers tegen Emmen moet worden gezien als een ernstige waarschuwing!

  • hondstrouw

    22 december 2016 - 12:01

    Eens met Tuur en WW.

    De bal ligt bij City om te tonen dat de samenwerkingsovereenkomst serieus nemen. Maar niets is zo opportunistisch als de voetballerij (kijk maar naar de reacties hier en op BSR), dus het zou mij niet verbazen als Man City vanaf nu liever met Twente in zee gaat dan met NAC.

    Dan hebben ze meteen een samenwerking met een Eredivisie-club en zijn ze niet afhankelijk van eventuele schoten op de paal in de laatste minuut, om al dan niet met een Eredivisie club te kunnen samenwerken.

  • RS

    22 december 2016 - 13:17

    Hondstrouw. De MC-groep heeft een samenwerkingsverband met 12 andere clubs, waaronder Nec, Mechelen, Aarhus e.a.
    Waarom zouden die NAC nog nodig hebben? Ze hebben Nec en Twente al.
    De technische leiding heeft niets uit de MC-spelers gehaald. En ook niet uit Stans, Van Diermen e.a. Dat is echt niet onopgemerkt gebleven.
    En dan komt ook die 2e hands autohandelaar nog elke maand een lulverhaal afsteken!
    NAC heeft die MC overeenkomst volledig verkeerd ingeschat; zelfoverschatting.
    Maar daar heeft Smulders zowiezo last van.

  • Bona

    22 december 2016 - 15:28

    Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in. Alsof er nu ineens een paar wonderboys in dat jeugdteam van City zitten, die er afgelopen zomer nog niet in zaten.. Dit team is alleen geholpen met leiderschap, volwassenheid en ervaring. Ik weet het, geen geld, helaas de realiteit, het zal met dit team moeten gebeuren, tenzij NAC ergens heel creatief mee kan zijn.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny53thumb
wanny102thump
wanny47thumb
wanny54thumb
wanny80thump
wanny111thump
wanny109thump
wanny65thumb
wanny59thumb
wanny107thump
wanny45thumb
wanny96thump
wanny85thump
wanny125thump
wanny117thump
wanny93thump
wanny62thumb
wanny113thump
wanny106thump
wanny98thump
wanny43thumb
wanny121thump
wanny114thump
wanny118thump
wanny122thump
wanny124thump
wanny127thump
wanny130thump
wanny56thumb
wanny119thump
wanny100thump
wanny49thumb
wanny94thump
wanny39thumb
wanny52thumb
wanny112thump
wanny88thump
wanny64thumb
wanny87thump
wanny123thump
wanny97thump
wanny120thump
wanny63thumb
wanny103thump
wanny95thump
wanny50thumb
wanny126thump
wanny99thump
wanny60thumb
wanny101thump
wanny55thumb
wanny108thump
wanny48thumb
wanny105thump
wanny41thumb
wanny77.2thump
wanny42thumb
wanny71thump
wanny92thump
wanny110thump
wanny104thump
wanny128thump
wanny61thumb
wanny58thumb
wanny129thump
wanny115thump
wanny46thumb
wanny77thump
wanny91thump
wanny116thump
wanny44thumb
wanny57thumb
wanny90thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Bus uitzwaaien (2017)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Forumavond Technisch (2003)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC Museum (2002)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Volle bak bij NAC (2015)
Sticker gezopen (2017)
Bulldog spandoek (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Rat van elf trommels (2008)
NAC Donar (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Vierwielercombi (2008)
Hamburg (2008)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Zwemcombi Volendam (2016)
Oude NAC Museum (2002)
Hel van Enschede (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Giessen NAC (2003)
Para (2001)
Rat van Elf (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Uitgeteld (2007)
Slierten slierten slierten (2010)
Open dag (2014)
NACPraat Radio (2021)
Graffiti (2013)
Eindhoven uitvak (2016)
Stilbo tours (2010)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Uitvaart JP (2005)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
apresski flyer (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Promotie (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
It's for Dominique (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Zes bier graag (2016)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
St Pauli toernooi (2014)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
UWD Black (2004)
Doortje (2013)
Donar Kebab (2001)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
NAC gered (2002)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Kapan (2009)
NAC Ajax (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC PSV (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Loting Newcsatle (2003)
Spakenburg uit (2014)
Viaductversiering (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Anticombi VVV (2007)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Pilaarplezier (2014)
Stiltegebied (2005)
Vitesse uit (2004)
Brabantse nachten (2004)
MVV - NAC (2015)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Anti jong teams (2017)
30 bier (2002)
NAC Volendam (2004)
Forummeeting (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Oldtimercombi (2005)
Paulitoernooi (2007)
Jong NAC - Roda (2007)
NEC - NAC op P5 (2017)
Gepromoveerd (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
All together now (2002)
Making of Megadoek (2012)
Hein (2011)
BN de Stemmingmaker (2011)
Another day at the office (2013)
NAC-Ajax 2001
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Cambuur uit (2014)
Achilles uit (2016)
Terugkomst Pierre (2005)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
De Knyp (2015)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Maradonny spandoek (2010)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Postperron (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Liever dan (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
De Koel (2016)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Stad zonder karakter (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Cheerleaders basketbal (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
megavlag locos 2013
NAC Tattoo lip (2014)
Start Red NAC (2011)
Fortuna - NAC (2001)
NAC logo op stadion (2013)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Vieze rockers (2001)
Gele rook (2016)
Te voet naar RBC (2004)
TitaNAC (2013)
B-Side (2016)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Utrecht uit (2004)
Newcastle NAC (2003)
Toiletten bij Telstar (2007)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Pannen vol Paella
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Raise your flag (2021)
Huldiging (2017)
Avondje NAC (2014)
Videohoes (2003)
Forumavond Sanering (2002)
Tokoli spandoek (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Glapje (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
Stickercultuur (2019)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Wuppertal - St Pauli (2005)
A-jeugd wint de beker (2011)
No pyro no party (2008)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Ferry-Fiona
NAC - W2 tent (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Eupen - NAC (2015)
Afscheid van As (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Museumavond (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC - Vitesse (2001)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Heerenveen uit (2015)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Al together now streaker (2002)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NAC RBC vol stadion (2003)
Bingo Bier (2010)
ACDC in Volendam (2010)
Stadionkwartier (2009)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bouw Stadion (1994)
Oltmans spandoek kerk (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Troyes (2002)
Strawberry (2003)
Willem II uit (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
De vaste opstelling (2016)
Groningen - NAC (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Red NAC paaseitjes (2011)
willem2doekske 2004
Gewonnen van Cambuur (2014)
Newcastle (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Doekenfeest (2014)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Taferelen in Villareal (2009)
Nieuw gazonnetje (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Darttoernooi 2004
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Altijd naar NAC (2019)
Trossen los bootcombi (2013)
Carnaval Bea (2005)
Volle Bea (2003)
Jong geleerd (2017)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Annie terug (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Ferry (2002)
D'r hed een duif... (2013)
UWD Flyer (2005)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC RBC (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Vlag halfstok (2001)
Anti Fries UWD (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Groningen - NAC (1994)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC AZ 2001
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Dubbeldekker (2011)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC muts (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Pisstop bij FC Utracht (2007)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Schilderij (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Megavlag (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Fuik Oss 1999
Maxime (2015)
Graafschap-NAC (2001)
stickercultuur-(2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Locos bus naar VVV (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Volendamse Dijk (2019)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Bouw stadion (1994)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
troyesnac (2002)
Zundert NAC (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Fear spandoek (2016)
Bouwtekening stadion (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
UWD yellow (2007)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by