Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Opmerkelijk bericht in BN/De Stem vandaag. Waar we zouden verwachten dat de trainer zijn conge zou krijgen of dat er een zooitje spelers die er niets van kunnen terug de zee over worden gejaagd, lijkt het erop dat NAC opnieuw gaat ‘schooien’ bij onze lichtblauwe maten uit Engeland.


Waar we op de tribune alleen maar minder minder minder horen roepen als het om Engelsmannen gaat, daar roepen Smulders en Dijkhuizen juist het tegenovergestelde. Nog twee versterkingen hebben ze gevraagd aan ome Peter van Manchester. Een verdediger en een aanvallende middenvelder die op de tien uit de voeten kan.


Wie dat dan zouden moeten worden? NAC komt alleen in aanmerking voor de first-loaners uit het EDS-team. Dus in beginsel de spelers die nog niet ergens anders gespeeld hebben. Of daarin ook ruimte is voor spelers die uitgeleend waren aan Scandinavische landen waar de competitie al even voorbij is, is niet duidelijk. Vallen die niet onder de afspraak dan zal het sowieso weer een spelers van onder de 18 moeten worden. Wie vroeg er hier om ervaring en leiderschap?

13 comments on “NAC wil kerstshoppen in Manchester”

  • RS

    21 december 2016 - 20:06

    Die Hans Smulders is een 1e klas loser. Eigenlijk nog erger, want hoe definieer je iemand, die zelf niets heeft gepresteerd het laatste jaar en nu mee wil liften op de miljoenen van die zandratten?
    Een 5 jaren termijn. Pareltjes oppikken ( Zie DeStem deze zomer)

  • Kopspion

    21 december 2016 - 20:28

    idioterie ten top !
    wat mij betreft helemaal kappen met die pubers uit Manchester en een ELFTAL bouwen !!

  • Anoniem

    21 december 2016 - 21:32

    Wat een negativiteit en skepsis weer.

    We krijgen er weer 2 toptalenten van dezelfde lichting (dus ik gok hetzelfde kaliber) bij als Faupala en Smith-Brown. En het kan niet anders of dan zijn het echte versterkingen. Ga maar na. Smith-Brown bleef immers in het begin van het seizoen prima staande tegen Jong Utrecht en Achilles. En Faupala heeft uit bij Cambuur ook een keer een bal goed geraakt.

    Na de heroïsche nipte nederlaag van gisteren tegen het grote Helmond heb ik nu helemáál de indruk dat alle seinen op groen staan om de 2e seizoenshelft te knallen. Soow hee, ik moet echt even op adem komen bij zoveel daadkracht want er wordt wel even stevig doorgepakt nu. Het lek is boven!

    [b]Hup NAC[/b]

  • ennaajseejer

    22 december 2016 - 07:10

    Wat een gelul, zet Barker op 10!

  • rimaris

    22 december 2016 - 07:24

    @Ennacceejer, daar heb je een punt moet hij wel een beter arbeidsethos overleggen lijkt me.

    Weer gaan shoppen in manchester getuigd van beleid zonder visie. |:(

  • steef

    22 december 2016 - 08:05

    Weer gaan shoppen in Manchester getuigt van een lege portemonnee…

  • Tuur

    22 december 2016 - 09:24

    De samenwerking met City opzeggen zou typisch NAC zijn. Weer een andere kant op sturen. City moet met de billen bloot en laten zien wat ze met NAC willen. En daar passen geen first loaners bij in deze fase.

  • Anoniem

    22 december 2016 - 09:55

    Als ik mijn sarcastisch-positieve modus even uitzet, dan verwoordt Tuur m.i. in 4 zinnen de situatie perfect.

    Laten we wmb uit die 4 zinnen eerst afwachten hoe de laatste 2 verlopen, voordat de 1e 2 in gang worden gezet.

  • FC Goed Bezig

    22 december 2016 - 10:48

    Zucht…..Wie is er verantwoordelijk voor het halen van die EKANGAMENE, CHARNI? Meer hoef ik niet te zeggen. En nu schreeuwen om een nieuwe nr 10 slaat helemaal alles. Haemhouts doet het prima op die positie (2 goals in 2 wedstrijden) en een fitte El Allouchi is een goed alternatief. Verdedigers motten we hebben!!!!!!! Groot en sterk en niet van die kabouterartiesten als Shit-Brown of softe Belgen als Verschueren. Kop op mensen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?

    En mind my words: met een stabiel 11tal kom je met NAC na de winterstop een heel eind. Verzoekje aan Dijkhuizen: stop nou eens met dat wekelijks gehussel en ga met de volgende 10 plus een nieuwe linksback de wei in in januari:

    Brondeel, Sporkslede, Diermen, O Neil, Rommens, Haemhouts, Nijholt, Verbeek, Dessels en Korte.

    [:]

  • Al Pacino

    22 december 2016 - 11:01

    Naar mijn mening heeft Manchester City iets recht te zetten!

    Een club als Manchester City kan zich toch niet permitteren om NAC, na het gesloten contract van 5 jaar, zo te laten afgaan. Misschien zijn het aanloopproblemen. Het inlopen is inmiddels echter uitgelopen op een groot debacle. In principe mogen 3 van de 4 spelers er uit lopen, alhoewel ook Barker mij niet zo kan bekoren. Laten wij hopen dat MC zijn verantwoording neemt en NAC alsnog daadwerkelijk gaat steunen en een aantal spelers `met inhoud` naar ons Breda gaat sturen.

    Vele buitenstaanders begrijpen niet waarom NAC zo slecht presteert. Immers zij zien in NAC nog steeds een club die in de eredivisie thuishoort. Dit stadium ligt achter mij. Ik zie in NAC alleen nog een zwakke Jupiler-Club met een hondstrouwe achterban. Maar, als het zo doorgaat, kan ook die aanhang er wel eens de brui aan gaan geven. Het lage aantal toeschouwers tegen Emmen moet worden gezien als een ernstige waarschuwing!

  • hondstrouw

    22 december 2016 - 12:01

    Eens met Tuur en WW.

    De bal ligt bij City om te tonen dat de samenwerkingsovereenkomst serieus nemen. Maar niets is zo opportunistisch als de voetballerij (kijk maar naar de reacties hier en op BSR), dus het zou mij niet verbazen als Man City vanaf nu liever met Twente in zee gaat dan met NAC.

    Dan hebben ze meteen een samenwerking met een Eredivisie-club en zijn ze niet afhankelijk van eventuele schoten op de paal in de laatste minuut, om al dan niet met een Eredivisie club te kunnen samenwerken.

  • RS

    22 december 2016 - 13:17

    Hondstrouw. De MC-groep heeft een samenwerkingsverband met 12 andere clubs, waaronder Nec, Mechelen, Aarhus e.a.
    Waarom zouden die NAC nog nodig hebben? Ze hebben Nec en Twente al.
    De technische leiding heeft niets uit de MC-spelers gehaald. En ook niet uit Stans, Van Diermen e.a. Dat is echt niet onopgemerkt gebleven.
    En dan komt ook die 2e hands autohandelaar nog elke maand een lulverhaal afsteken!
    NAC heeft die MC overeenkomst volledig verkeerd ingeschat; zelfoverschatting.
    Maar daar heeft Smulders zowiezo last van.

  • Bona

    22 december 2016 - 15:28

    Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in. Alsof er nu ineens een paar wonderboys in dat jeugdteam van City zitten, die er afgelopen zomer nog niet in zaten.. Dit team is alleen geholpen met leiderschap, volwassenheid en ervaring. Ik weet het, geen geld, helaas de realiteit, het zal met dit team moeten gebeuren, tenzij NAC ergens heel creatief mee kan zijn.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny42thumb
wanny62thumb
wanny80thump
wanny121thump
wanny130thump
wanny98thump
wanny44thumb
wanny97thump
wanny49thumb
wanny50thumb
wanny102thump
wanny100thump
wanny93thump
wanny39thumb
wanny64thumb
wanny53thumb
wanny101thump
wanny60thumb
wanny92thump
wanny122thump
wanny104thump
wanny77.2thump
wanny115thump
wanny43thumb
wanny85thump
wanny59thumb
wanny65thumb
wanny103thump
wanny48thumb
wanny90thump
wanny45thumb
wanny113thump
wanny125thump
wanny71thump
wanny126thump
wanny47thumb
wanny111thump
wanny107thump
wanny108thump
wanny96thump
wanny110thump
wanny127thump
wanny87thump
wanny54thumb
wanny114thump
wanny88thump
wanny105thump
wanny109thump
wanny63thumb
wanny123thump
wanny55thumb
wanny99thump
wanny58thumb
wanny119thump
wanny120thump
wanny46thumb
wanny94thump
wanny91thump
wanny118thump
wanny129thump
wanny124thump
wanny52thumb
wanny57thumb
wanny106thump
wanny95thump
wanny56thumb
wanny77thump
wanny116thump
wanny117thump
wanny128thump
wanny41thumb
wanny112thump
wanny61thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC PSV (2001)
Gepromoveerd (2017)
NACPraat Radio (2021)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Anticombi VVV (2007)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
NAC Volendam (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Locos bus naar VVV (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Heerenveen uit (2015)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Utrecht bus uit (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Cambuur uit (2014)
Kapan (2009)
De Knyp (2015)
Bingo Bier (2010)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Volle Bea (2003)
Start Red NAC (2011)
Vieze rockers (2001)
Paulitoernooi (2007)
Raise your flag (2021)
Brabantse nachten (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Jong geleerd (2017)
Graafschap-NAC (2001)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Anti jong teams (2017)
Vierwielercombi (2008)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Promotie (2017)
NAC-Ajax 2001
Workshop echte NAC supporter (2009)
willem2doekske 2004
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Te voet naar RBC (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
B-Side (2016)
Volendamse Dijk (2019)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
All together now (2002)
Troyes (2002)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Afscheid van As (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
NAC Donar (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
St Pauli toernooi (2014)
stickercultuur-(2012)
Forummeeting (2004)
Another day at the office (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Bouw stadion (1994)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC de Graafschap (1994)
Gele rook (2016)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Rat van elf trommels (2008)
Stiltegebied (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Sticker gezopen (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
Hein (2011)
Maxime (2015)
MVV - NAC (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Open dag (2014)
Bus uitzwaaien (2014)
Al together now streaker (2002)
megavlag locos 2013
Uitgeteld (2007)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
NAC basketbal Conesco (2001)
Graffiti (2013)
Red NAC paaseitjes (2011)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
A-jeugd wint de beker (2011)
Liever dan (2004)
Megavlag (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Newcastle NAC (2003)
Doortje (2013)
Bus uitzwaaien (2017)
Altijd naar NAC (2019)
NEC - NAC op P5 (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Rat van Elf (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Museumavond (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Bouwtekening stadion (2001)
Bouw stadion fundering (1995)
Willem II uit (2004)
Fear spandoek (2016)
Para (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
UWD Flyer (2005)
De vaste opstelling (2016)
Pannen vol Paella
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Ferry-Fiona
Stadionkwartier (2009)
Annie terug (2004)
It's for Dominique (2012)
Zundert NAC (2004)
Darttoernooi 2004
Oude NAC Museum (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC Ajax (2004)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC - W2 tent (2001)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Fandag 2004 Mommers dart
UWD yellow (2007)
Eupen - NAC (2015)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Achilles uit (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC RBC (2005)
NAC AZ 2001
NAC Museum (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Stad zonder karakter (2001)
TitaNAC (2013)
ACDC in Volendam (2010)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Spakenburg uit (2014)
De Koel (2016)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Alkmaarderhout (2004)
Emotie na de promotie (2017)
Forumavond Sanering (2002)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
troyesnac (2002)
Hamburg (2008)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
UWD Black (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Bouw Stadion (1994)
Stickercultuur (2019)
Newcastle (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Glapje (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Postperron (2001)
Doekenfeest (2014)
NAC logo op stadion (2013)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Stadionverherbouwing (2010)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Anti Fries UWD (2004)
apresski flyer (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Making of Megadoek (2012)
Huldiging (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Fortuna - NAC (2001)
Jong NAC - Roda (2007)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Groningen - NAC (1994)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Tokoli spandoek (2002)
Maradonny spandoek (2010)
Donar Kebab (2001)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Liever dan de eerste (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Groningen - NAC (2014)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Feyenoord-NAC 2001
No pyro no party (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
Videohoes (2003)
Carnaval Bea (2005)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Trossen los bootcombi (2013)
Uitvaart JP (2005)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC muts (2015)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Viaductversiering (2003)
Avondje NAC (2014)
30 bier (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Hel van Enschede (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Terugkomst Pierre (2005)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Vlag halfstok (2001)
Eerste training seizoen (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Andro Knel Bokaal (2000)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Dubbeldekker (2011)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NAC gered (2002)
Schilderij (2017)
Ferry (2002)
Den Bosch NAC (1993)
Op bezoek bij Ross County (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Bulldog spandoek (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Nieuw gazonnetje (2008)
Strawberry (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Oldtimercombi (2005)
Zwemcombi Volendam (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Zes bier graag (2016)
Utrecht uit (2004)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Volle bak bij NAC (2015)
Cheerleaders basketbal (2001)
Vitesse uit (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Fuik Oss 1999
Anticombi naar Volendam (2016)
Giessen NAC (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Pilaarplezier (2014)
Stilbo tours (2010)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Hooligans in Groningen (2006)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by