Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Opmerkelijk bericht in BN/De Stem vandaag. Waar we zouden verwachten dat de trainer zijn conge zou krijgen of dat er een zooitje spelers die er niets van kunnen terug de zee over worden gejaagd, lijkt het erop dat NAC opnieuw gaat ‘schooien’ bij onze lichtblauwe maten uit Engeland.


Waar we op de tribune alleen maar minder minder minder horen roepen als het om Engelsmannen gaat, daar roepen Smulders en Dijkhuizen juist het tegenovergestelde. Nog twee versterkingen hebben ze gevraagd aan ome Peter van Manchester. Een verdediger en een aanvallende middenvelder die op de tien uit de voeten kan.


Wie dat dan zouden moeten worden? NAC komt alleen in aanmerking voor de first-loaners uit het EDS-team. Dus in beginsel de spelers die nog niet ergens anders gespeeld hebben. Of daarin ook ruimte is voor spelers die uitgeleend waren aan Scandinavische landen waar de competitie al even voorbij is, is niet duidelijk. Vallen die niet onder de afspraak dan zal het sowieso weer een spelers van onder de 18 moeten worden. Wie vroeg er hier om ervaring en leiderschap?

13 comments on “NAC wil kerstshoppen in Manchester”

  • RS

    21 december 2016 - 20:06

    Die Hans Smulders is een 1e klas loser. Eigenlijk nog erger, want hoe definieer je iemand, die zelf niets heeft gepresteerd het laatste jaar en nu mee wil liften op de miljoenen van die zandratten?
    Een 5 jaren termijn. Pareltjes oppikken ( Zie DeStem deze zomer)

  • Kopspion

    21 december 2016 - 20:28

    idioterie ten top !
    wat mij betreft helemaal kappen met die pubers uit Manchester en een ELFTAL bouwen !!

  • Anoniem

    21 december 2016 - 21:32

    Wat een negativiteit en skepsis weer.

    We krijgen er weer 2 toptalenten van dezelfde lichting (dus ik gok hetzelfde kaliber) bij als Faupala en Smith-Brown. En het kan niet anders of dan zijn het echte versterkingen. Ga maar na. Smith-Brown bleef immers in het begin van het seizoen prima staande tegen Jong Utrecht en Achilles. En Faupala heeft uit bij Cambuur ook een keer een bal goed geraakt.

    Na de heroïsche nipte nederlaag van gisteren tegen het grote Helmond heb ik nu helemáál de indruk dat alle seinen op groen staan om de 2e seizoenshelft te knallen. Soow hee, ik moet echt even op adem komen bij zoveel daadkracht want er wordt wel even stevig doorgepakt nu. Het lek is boven!

    [b]Hup NAC[/b]

  • ennaajseejer

    22 december 2016 - 07:10

    Wat een gelul, zet Barker op 10!

  • rimaris

    22 december 2016 - 07:24

    @Ennacceejer, daar heb je een punt moet hij wel een beter arbeidsethos overleggen lijkt me.

    Weer gaan shoppen in manchester getuigd van beleid zonder visie. |:(

  • steef

    22 december 2016 - 08:05

    Weer gaan shoppen in Manchester getuigt van een lege portemonnee…

  • Tuur

    22 december 2016 - 09:24

    De samenwerking met City opzeggen zou typisch NAC zijn. Weer een andere kant op sturen. City moet met de billen bloot en laten zien wat ze met NAC willen. En daar passen geen first loaners bij in deze fase.

  • Anoniem

    22 december 2016 - 09:55

    Als ik mijn sarcastisch-positieve modus even uitzet, dan verwoordt Tuur m.i. in 4 zinnen de situatie perfect.

    Laten we wmb uit die 4 zinnen eerst afwachten hoe de laatste 2 verlopen, voordat de 1e 2 in gang worden gezet.

  • FC Goed Bezig

    22 december 2016 - 10:48

    Zucht…..Wie is er verantwoordelijk voor het halen van die EKANGAMENE, CHARNI? Meer hoef ik niet te zeggen. En nu schreeuwen om een nieuwe nr 10 slaat helemaal alles. Haemhouts doet het prima op die positie (2 goals in 2 wedstrijden) en een fitte El Allouchi is een goed alternatief. Verdedigers motten we hebben!!!!!!! Groot en sterk en niet van die kabouterartiesten als Shit-Brown of softe Belgen als Verschueren. Kop op mensen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?

    En mind my words: met een stabiel 11tal kom je met NAC na de winterstop een heel eind. Verzoekje aan Dijkhuizen: stop nou eens met dat wekelijks gehussel en ga met de volgende 10 plus een nieuwe linksback de wei in in januari:

    Brondeel, Sporkslede, Diermen, O Neil, Rommens, Haemhouts, Nijholt, Verbeek, Dessels en Korte.

    [:]

  • Al Pacino

    22 december 2016 - 11:01

    Naar mijn mening heeft Manchester City iets recht te zetten!

    Een club als Manchester City kan zich toch niet permitteren om NAC, na het gesloten contract van 5 jaar, zo te laten afgaan. Misschien zijn het aanloopproblemen. Het inlopen is inmiddels echter uitgelopen op een groot debacle. In principe mogen 3 van de 4 spelers er uit lopen, alhoewel ook Barker mij niet zo kan bekoren. Laten wij hopen dat MC zijn verantwoording neemt en NAC alsnog daadwerkelijk gaat steunen en een aantal spelers `met inhoud` naar ons Breda gaat sturen.

    Vele buitenstaanders begrijpen niet waarom NAC zo slecht presteert. Immers zij zien in NAC nog steeds een club die in de eredivisie thuishoort. Dit stadium ligt achter mij. Ik zie in NAC alleen nog een zwakke Jupiler-Club met een hondstrouwe achterban. Maar, als het zo doorgaat, kan ook die aanhang er wel eens de brui aan gaan geven. Het lage aantal toeschouwers tegen Emmen moet worden gezien als een ernstige waarschuwing!

  • hondstrouw

    22 december 2016 - 12:01

    Eens met Tuur en WW.

    De bal ligt bij City om te tonen dat de samenwerkingsovereenkomst serieus nemen. Maar niets is zo opportunistisch als de voetballerij (kijk maar naar de reacties hier en op BSR), dus het zou mij niet verbazen als Man City vanaf nu liever met Twente in zee gaat dan met NAC.

    Dan hebben ze meteen een samenwerking met een Eredivisie-club en zijn ze niet afhankelijk van eventuele schoten op de paal in de laatste minuut, om al dan niet met een Eredivisie club te kunnen samenwerken.

  • RS

    22 december 2016 - 13:17

    Hondstrouw. De MC-groep heeft een samenwerkingsverband met 12 andere clubs, waaronder Nec, Mechelen, Aarhus e.a.
    Waarom zouden die NAC nog nodig hebben? Ze hebben Nec en Twente al.
    De technische leiding heeft niets uit de MC-spelers gehaald. En ook niet uit Stans, Van Diermen e.a. Dat is echt niet onopgemerkt gebleven.
    En dan komt ook die 2e hands autohandelaar nog elke maand een lulverhaal afsteken!
    NAC heeft die MC overeenkomst volledig verkeerd ingeschat; zelfoverschatting.
    Maar daar heeft Smulders zowiezo last van.

  • Bona

    22 december 2016 - 15:28

    Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in. Alsof er nu ineens een paar wonderboys in dat jeugdteam van City zitten, die er afgelopen zomer nog niet in zaten.. Dit team is alleen geholpen met leiderschap, volwassenheid en ervaring. Ik weet het, geen geld, helaas de realiteit, het zal met dit team moeten gebeuren, tenzij NAC ergens heel creatief mee kan zijn.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny122thump
wanny64thumb
wanny56thumb
wanny53thumb
wanny129thump
wanny50thumb
wanny128thump
wanny101thump
wanny42thumb
wanny126thump
wanny85thump
wanny94thump
wanny118thump
wanny77.2thump
wanny113thump
wanny55thumb
wanny61thumb
wanny107thump
wanny124thump
wanny114thump
wanny95thump
wanny39thumb
wanny80thump
wanny47thumb
wanny93thump
wanny104thump
wanny48thumb
wanny41thumb
wanny111thump
wanny65thumb
wanny92thump
wanny125thump
wanny102thump
wanny120thump
wanny63thumb
wanny97thump
wanny87thump
wanny116thump
wanny119thump
wanny96thump
wanny123thump
wanny90thump
wanny117thump
wanny100thump
wanny108thump
wanny112thump
wanny49thumb
wanny98thump
wanny52thumb
wanny110thump
wanny105thump
wanny88thump
wanny77thump
wanny58thumb
wanny44thumb
wanny62thumb
wanny57thumb
wanny127thump
wanny115thump
wanny59thumb
wanny91thump
wanny71thump
wanny103thump
wanny43thumb
wanny109thump
wanny106thump
wanny54thumb
wanny46thumb
wanny99thump
wanny45thumb
wanny130thump
wanny60thumb
wanny121thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
A-jeugd wint de beker (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Al together now streaker (2002)
Schilderij (2017)
Avondje NAC (2014)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bingo Bier (2010)
Utrecht uit (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC muts (2015)
Huldiging (2017)
troyesnac (2002)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC Ajax (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Newcastle (2003)
De Koel (2016)
Te voet naar RBC (2004)
NAC-Ajax 2001
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC RBC vol stadion (2003)
NAC AZ 2001
Omwisselen Graafschap (2011)
Eerste training seizoen (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bouw Stadion (1994)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
willem2doekske 2004
Jong geleerd (2017)
Utrecht bus uit (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Museumavond (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Alkmaarderhout (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Trouwe musketiers (2013)
NACPraat Radio (2021)
UWD Black (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Eupen - NAC (2015)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Videohoes (2003)
Nieuwe grasmat (2013)
Maxime (2015)
Jong NAC - Roda (2007)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Andro Knel Bokaal (2000)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Liever dan (2004)
Liever dan de eerste (2004)
NAC - Vitesse (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
apresski flyer (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Forumavond Sanering (2002)
Kapan (2009)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Para (2001)
All together now (2002)
Darttoernooi 2004
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Oude NAC Museum (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Making of Megadoek (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC gered (2002)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Fuik Oss 1999
It's for Dominique (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Altijd naar NAC (2019)
Bouw stadion (1994)
Nieuw gazonnetje (2008)
Promotie (2017)
Annie terug (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Trossen los bootcombi (2013)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Dubbeldekker (2011)
Cheerleaders basketbal (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Gele rook (2016)
Loting Newcsatle (2003)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Anti jong teams (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Vlag halfstok (2001)
Hein (2011)
Pannen vol Paella
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Terugkomst Pierre (2005)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
De vaste opstelling (2016)
Pilaarplezier (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
30 bier (2002)
NAC - W2 tent (2001)
B-Side (2016)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Carnaval Bea (2005)
Zilvermeeuw (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Afscheid van As (2002)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Bouw stadion fundering (1995)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
No pyro no party (2008)
SLM ramp herdenking (2003)
Viaductversiering (2003)
Vieze rockers (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Feyenoord-NAC 2001
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Glapje (2014)
Uitgeteld (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Stop het wanbeleid (2002)
Strawberry (2003)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
In de hekken bij VVV (2017)
Bulldog spandoek (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Brabantse nachten (2004)
Eindhoven uitvak (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
TitaNAC (2013)
NEC - NAC op P5 (2017)
Vitesse uit (2004)
NAC Museum (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Achilles uit (2016)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Graafschap-NAC (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Rat van elf trommels (2008)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Megavlag (2017)
Giessen NAC (2003)
Postperron (2001)
De Knyp (2015)
Locos bus naar VVV (2016)
Onze steun en toeverlaat (2016)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hamburg (2008)
Doortje (2013)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Stickercultuur (2019)
NAC logo op stadion (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Uitvaart JP (2005)
NAC RBC (2005)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Newcastle NAC (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC Donar (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Sticker gezopen (2017)
Jong NAC Jong PSV (2005)
D'r hed een duif... (2013)
Tokoli spandoek (2002)
Willem II uit (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Stad zonder karakter (2001)
Troyes (2002)
Stiltegebied (2005)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Groningen - NAC (2014)
Fear spandoek (2016)
Paulitoernooi (2007)
Gepromoveerd (2017)
Start Red NAC (2011)
Hel van Enschede (2004)
Anti Fries UWD (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC Tattoo lip (2014)
St Pauli toernooi (2014)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Another day at the office (2013)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Heerenveen uit (2015)
Anticombi VVV (2007)
UWD yellow (2007)
MVV - NAC (2015)
Volle Bea (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Toiletten bij Telstar (2007)
ACDC in Volendam (2010)
Slierten slierten slierten (2010)
Donar Kebab (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Cambuur uit (2014)
Doekenfeest (2014)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Oldtimercombi (2005)
Den Bosch NAC (1993)
Zundert NAC (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Bloemstuk SLM (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Raise your flag (2021)
Volendamse Dijk (2019)
Forummeeting (2004)
Red NAC paaseitjes (2011)
Ferry-Fiona
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Rat van Elf (2017)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Spakenburg uit (2014)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Stilbo tours (2010)
NAC PSV (2001)
UWD Flyer (2005)
NAC de Graafschap (1994)
Nooit meer 1e divisie (2006)
stickercultuur-(2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Bus uitzwaaien (2017)
Ferry (2002)
Groningen - NAC (1994)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Zes bier graag (2016)
megavlag locos 2013
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Eerste BSR-Redactievergadering
Geef ons onze club terug (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC Volendam (2004)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Open dag (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Vierwielercombi (2008)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Bus uitzwaaien (2014)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Stadionkwartier (2009)
Fandag 2004 Mommers dart
Anticombi naar Volendam (2016)
Graffiti (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by