Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Opmerkelijk bericht in BN/De Stem vandaag. Waar we zouden verwachten dat de trainer zijn conge zou krijgen of dat er een zooitje spelers die er niets van kunnen terug de zee over worden gejaagd, lijkt het erop dat NAC opnieuw gaat ‘schooien’ bij onze lichtblauwe maten uit Engeland.


Waar we op de tribune alleen maar minder minder minder horen roepen als het om Engelsmannen gaat, daar roepen Smulders en Dijkhuizen juist het tegenovergestelde. Nog twee versterkingen hebben ze gevraagd aan ome Peter van Manchester. Een verdediger en een aanvallende middenvelder die op de tien uit de voeten kan.


Wie dat dan zouden moeten worden? NAC komt alleen in aanmerking voor de first-loaners uit het EDS-team. Dus in beginsel de spelers die nog niet ergens anders gespeeld hebben. Of daarin ook ruimte is voor spelers die uitgeleend waren aan Scandinavische landen waar de competitie al even voorbij is, is niet duidelijk. Vallen die niet onder de afspraak dan zal het sowieso weer een spelers van onder de 18 moeten worden. Wie vroeg er hier om ervaring en leiderschap?

13 comments on “NAC wil kerstshoppen in Manchester”

  • RS

    21 december 2016 - 20:06

    Die Hans Smulders is een 1e klas loser. Eigenlijk nog erger, want hoe definieer je iemand, die zelf niets heeft gepresteerd het laatste jaar en nu mee wil liften op de miljoenen van die zandratten?
    Een 5 jaren termijn. Pareltjes oppikken ( Zie DeStem deze zomer)

  • Kopspion

    21 december 2016 - 20:28

    idioterie ten top !
    wat mij betreft helemaal kappen met die pubers uit Manchester en een ELFTAL bouwen !!

  • Anoniem

    21 december 2016 - 21:32

    Wat een negativiteit en skepsis weer.

    We krijgen er weer 2 toptalenten van dezelfde lichting (dus ik gok hetzelfde kaliber) bij als Faupala en Smith-Brown. En het kan niet anders of dan zijn het echte versterkingen. Ga maar na. Smith-Brown bleef immers in het begin van het seizoen prima staande tegen Jong Utrecht en Achilles. En Faupala heeft uit bij Cambuur ook een keer een bal goed geraakt.

    Na de heroïsche nipte nederlaag van gisteren tegen het grote Helmond heb ik nu helemáál de indruk dat alle seinen op groen staan om de 2e seizoenshelft te knallen. Soow hee, ik moet echt even op adem komen bij zoveel daadkracht want er wordt wel even stevig doorgepakt nu. Het lek is boven!

    [b]Hup NAC[/b]

  • ennaajseejer

    22 december 2016 - 07:10

    Wat een gelul, zet Barker op 10!

  • rimaris

    22 december 2016 - 07:24

    @Ennacceejer, daar heb je een punt moet hij wel een beter arbeidsethos overleggen lijkt me.

    Weer gaan shoppen in manchester getuigd van beleid zonder visie. |:(

  • steef

    22 december 2016 - 08:05

    Weer gaan shoppen in Manchester getuigt van een lege portemonnee…

  • Tuur

    22 december 2016 - 09:24

    De samenwerking met City opzeggen zou typisch NAC zijn. Weer een andere kant op sturen. City moet met de billen bloot en laten zien wat ze met NAC willen. En daar passen geen first loaners bij in deze fase.

  • Anoniem

    22 december 2016 - 09:55

    Als ik mijn sarcastisch-positieve modus even uitzet, dan verwoordt Tuur m.i. in 4 zinnen de situatie perfect.

    Laten we wmb uit die 4 zinnen eerst afwachten hoe de laatste 2 verlopen, voordat de 1e 2 in gang worden gezet.

  • FC Goed Bezig

    22 december 2016 - 10:48

    Zucht…..Wie is er verantwoordelijk voor het halen van die EKANGAMENE, CHARNI? Meer hoef ik niet te zeggen. En nu schreeuwen om een nieuwe nr 10 slaat helemaal alles. Haemhouts doet het prima op die positie (2 goals in 2 wedstrijden) en een fitte El Allouchi is een goed alternatief. Verdedigers motten we hebben!!!!!!! Groot en sterk en niet van die kabouterartiesten als Shit-Brown of softe Belgen als Verschueren. Kop op mensen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?

    En mind my words: met een stabiel 11tal kom je met NAC na de winterstop een heel eind. Verzoekje aan Dijkhuizen: stop nou eens met dat wekelijks gehussel en ga met de volgende 10 plus een nieuwe linksback de wei in in januari:

    Brondeel, Sporkslede, Diermen, O Neil, Rommens, Haemhouts, Nijholt, Verbeek, Dessels en Korte.

    [:]

  • Al Pacino

    22 december 2016 - 11:01

    Naar mijn mening heeft Manchester City iets recht te zetten!

    Een club als Manchester City kan zich toch niet permitteren om NAC, na het gesloten contract van 5 jaar, zo te laten afgaan. Misschien zijn het aanloopproblemen. Het inlopen is inmiddels echter uitgelopen op een groot debacle. In principe mogen 3 van de 4 spelers er uit lopen, alhoewel ook Barker mij niet zo kan bekoren. Laten wij hopen dat MC zijn verantwoording neemt en NAC alsnog daadwerkelijk gaat steunen en een aantal spelers `met inhoud` naar ons Breda gaat sturen.

    Vele buitenstaanders begrijpen niet waarom NAC zo slecht presteert. Immers zij zien in NAC nog steeds een club die in de eredivisie thuishoort. Dit stadium ligt achter mij. Ik zie in NAC alleen nog een zwakke Jupiler-Club met een hondstrouwe achterban. Maar, als het zo doorgaat, kan ook die aanhang er wel eens de brui aan gaan geven. Het lage aantal toeschouwers tegen Emmen moet worden gezien als een ernstige waarschuwing!

  • hondstrouw

    22 december 2016 - 12:01

    Eens met Tuur en WW.

    De bal ligt bij City om te tonen dat de samenwerkingsovereenkomst serieus nemen. Maar niets is zo opportunistisch als de voetballerij (kijk maar naar de reacties hier en op BSR), dus het zou mij niet verbazen als Man City vanaf nu liever met Twente in zee gaat dan met NAC.

    Dan hebben ze meteen een samenwerking met een Eredivisie-club en zijn ze niet afhankelijk van eventuele schoten op de paal in de laatste minuut, om al dan niet met een Eredivisie club te kunnen samenwerken.

  • RS

    22 december 2016 - 13:17

    Hondstrouw. De MC-groep heeft een samenwerkingsverband met 12 andere clubs, waaronder Nec, Mechelen, Aarhus e.a.
    Waarom zouden die NAC nog nodig hebben? Ze hebben Nec en Twente al.
    De technische leiding heeft niets uit de MC-spelers gehaald. En ook niet uit Stans, Van Diermen e.a. Dat is echt niet onopgemerkt gebleven.
    En dan komt ook die 2e hands autohandelaar nog elke maand een lulverhaal afsteken!
    NAC heeft die MC overeenkomst volledig verkeerd ingeschat; zelfoverschatting.
    Maar daar heeft Smulders zowiezo last van.

  • Bona

    22 december 2016 - 15:28

    Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in. Alsof er nu ineens een paar wonderboys in dat jeugdteam van City zitten, die er afgelopen zomer nog niet in zaten.. Dit team is alleen geholpen met leiderschap, volwassenheid en ervaring. Ik weet het, geen geld, helaas de realiteit, het zal met dit team moeten gebeuren, tenzij NAC ergens heel creatief mee kan zijn.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny45thumb
wanny109thump
wanny77.2thump
wanny117thump
wanny118thump
wanny90thump
wanny127thump
wanny93thump
wanny62thumb
wanny104thump
wanny119thump
wanny98thump
wanny103thump
wanny106thump
wanny100thump
wanny47thumb
wanny128thump
wanny46thumb
wanny97thump
wanny125thump
wanny95thump
wanny123thump
wanny110thump
wanny96thump
wanny43thumb
wanny122thump
wanny91thump
wanny124thump
wanny107thump
wanny58thumb
wanny52thumb
wanny114thump
wanny49thumb
wanny55thumb
wanny39thumb
wanny94thump
wanny60thumb
wanny92thump
wanny99thump
wanny48thumb
wanny111thump
wanny121thump
wanny80thump
wanny42thumb
wanny54thumb
wanny59thumb
wanny102thump
wanny57thumb
wanny116thump
wanny126thump
wanny112thump
wanny64thumb
wanny44thumb
wanny56thumb
wanny61thumb
wanny41thumb
wanny108thump
wanny130thump
wanny77thump
wanny115thump
wanny65thumb
wanny71thump
wanny85thump
wanny87thump
wanny53thumb
wanny50thumb
wanny101thump
wanny63thumb
wanny129thump
wanny105thump
wanny120thump
wanny88thump
wanny113thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Op bezoek bij Ross County (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
UWD yellow (2007)
Hooligans in Groningen (2006)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Oldtimercombi (2005)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Te voet naar RBC (2004)
Giessen NAC (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
willem2doekske 2004
Biertje in Cafe Bak (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Zilvermeeuw (2012)
Stadionkwartier (2009)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Uitgeteld (2007)
Spakenburg uit (2014)
Bouw stadion fundering (1995)
Hamburg (2008)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
D'r hed een duif... (2013)
Kapan (2009)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
ACDC in Volendam (2010)
Museumavond (2012)
stickercultuur-(2012)
Utrecht uit (2004)
Eupen - NAC (2015)
Bus uitzwaaien (2014)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Doekenfeest (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC basketbal Conesco (2001)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Hein (2011)
Training bij Dennenlucht (2004)
Cambuur uit (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Sticker gezopen (2017)
BN de Stemmingmaker (2011)
Loting Newcsatle (2003)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Andro Knel Bokaal (2000)
Oude NAC Museum (2002)
Slierten slierten slierten (2010)
Uitvaart JP (2005)
Bingo Bier (2010)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC-Ajax 2001
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
B-Side (2016)
Volle Bea (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC logo op stadion (2013)
Anticombi naar Volendam (2016)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC Volendam (2004)
Jong geleerd (2017)
Fuik Oss 1999
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Trouwe musketiers (2013)
Fear spandoek (2016)
Locos bus naar VVV (2016)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Videohoes (2003)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Newcastle NAC (2003)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
apresski flyer (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
30 bier (2002)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
B-Side in vuur en vlam (2019)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
Rat van Elf (2017)
Groningen - NAC (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Para (2001)
Bouw Stadion (1994)
NAC RBC (2005)
NAC Ajax (2004)
NACPraat Radio (2021)
Liever dan (2004)
Volendamse Dijk (2019)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Dubbeldekker (2011)
Pannen vol Paella
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Eindhoven uitvak (2016)
Vieze rockers (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Postperron (2001)
NAC RBC vol stadion (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
Stilbo tours (2010)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Stiltegebied (2005)
It's for Dominique (2012)
Tokoli spandoek (2002)
De Knyp (2015)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Ferry-Fiona
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Huldiging (2017)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Brabantse nachten (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Vierwielercombi (2008)
Gepromoveerd (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
Promotie (2017)
Stad zonder karakter (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Maradonny spandoek (2010)
Vitesse uit (2004)
Forumavond Technisch (2003)
A-jeugd wint de beker (2011)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Another day at the office (2013)
Anti jong teams (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Making of Megadoek (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
In de hekken bij VVV (2017)
NAC Museum (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Newcastle (2003)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Graafschap-NAC (2001)
Graffiti (2013)
SLM ramp herdenking (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
De Koel (2016)
Liever dan de eerste (2004)
MVV - NAC (2015)
Start Red NAC (2011)
Carnaval Bea (2005)
No pyro no party (2008)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Pilaarplezier (2014)
Anti Fries UWD (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Zes bier graag (2016)
Emotie na de promotie (2017)
NAC Donar (2001)
Al together now streaker (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Paulitoernooi (2007)
Avondje NAC (2014)
Afscheid van As (2002)
Terugkomst Pierre (2005)
Stadionverherbouwing (2010)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC de Graafschap (1994)
Ferry (2002)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Groningen - NAC (1994)
Fortuna - NAC (2001)
Eerste BSR-Redactievergadering
NAC AZ 2001
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Altijd naar NAC (2019)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
Hel van Enschede (2004)
All together now (2002)
UWD Black (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Darttoernooi 2004
Gele rook (2016)
Megavlag (2017)
NAC muts (2015)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
TitaNAC (2013)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Alkmaarderhout (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
De vaste opstelling (2016)
Den Bosch NAC (1993)
NAC gered (2002)
Open dag (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Maxime (2015)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
megavlag locos 2013
Europa cup winst in Kapan (2009)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Annie terug (2004)
Achilles uit (2016)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Raise your flag (2021)
troyesnac (2002)
Troyes (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
Glapje (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Anticombi VVV (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Red NAC paaseitjes (2011)
Los Muchachos del Breda (2006)
Feyenoord-NAC 2001
Schilderij (2017)
Donar Kebab (2001)
UWD Flyer (2005)
Viaductversiering (2003)
Jong NAC - Roda (2007)
Rat van elf trommels (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Doortje (2013)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Strawberry (2003)
Willem II uit (2004)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Forummeeting (2004)
Stickercultuur (2019)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Zundert NAC (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Vlag halfstok (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Heerenveen uit (2015)
Fandag 2004 Mommers dart
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Bouw stadion (1994)
NAC PSV (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by