Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

In de Podcast aflevering van NACpraat Radio van donderdagavond 28 mei, hebben we Jeroen van der Ha te gast. Hij is sinds een half jaar de nieuwe voorzitter van de Clubraad. Met hem nemen we de laatste actualiteiten rond de NAC selectie door en bespreken we de ontwikkelingen in en rond de Clubraad.

Kies je favoriete Podcast player:


Ook op iTunes, Apple Podcast te beluisteren via deze link
.

En uiteraard ook eentje met beeld er bij:

12 comments on “#NACpraat Radio S7 E49 én PODCAST #348: Jeroen van der Ha van de Clubraad”

  • harry b.d.

    29 mei 2020 - 09:51

    Don, Don, Don, popie-jopie lopen doen met het clubje nobodies die helemaal niemand vertegenwoordigen behalve zichzelf. Hoe verklaart Jeroen anders dat in de afgelopen 7 maanden niet 1 keer kritisch is uitgehaald naar van Poppel, Tom VDA, Eisenga of Weijs ? En de 7 jaar ervoor is er klakkeloos uit de hand van van Mierlo gegeten zonder ooit 1 keer in de notulen uit te halen naar de wanpresteerders Gielen, Goetzee, Smulders en van Aalst. Is het angst ? Zijn het schijtlijsters ? Hopen ze in feite allemaal op een stoeltje in de RvC als ze maar braaf gehoorzamen en hun muil houden ? Het totale fiasco van de "vergadering" met van Aalst en Gielen ruim een jaar geleden ligt nog vers in het geheugen. De laatste keer dat er vanuit de Clubraad nog iemand een keer met stemverheffing boos is geweest was ten tijde van Dimitri en FES, toen met Mommers. Daarna is het dramatisch gegaan. Ze laten zich gebruiken als een alibi clubje en bereiken niets. Ja over de kleur van de frikandellen hebben ze wat te melden.

    Opdoeken die hele Clubraad, stelt niks voor en ze interpreteren hun rol zo ontzettend laf dat er niets uitkomt.

  • harry b.d.

    29 mei 2020 - 10:15

    Overigens wel complimenten aan het petje die duidelijk uit de startblokken schiet over het niet transparante gedoe van VDA, dat is echt niet te harden.

  • harry b.d.

    29 mei 2020 - 10:53

    Vanaf minuut 18 wordt het interessanter. De vragen worden concreter, door alle 4.

    Dan blijkt de Clubraad in een nog diepere identiteitscrisis te zitten dan we al dachten. Een stamelende en hakkelende Jeroen komt niet verder dan "cultuurbewaken". Mag bd even een hele grote teil ? Sinds wanneer moet onze cultuur bewaakt worden door een voormalig studentje uit Zeeland die niet in staat is VAK G erbij te betrekken ? Een lichtgewicht die niet eens weet wat de 3 bezitters van ons NAC uitvreten (overigens is het nu juist niet van Aalst die in ZA zit maar van Weelde en Burema die daar regelmatig zijn) en wat ze met ons NAC van plan zijn. Dat geneuzel over cultuur is echt om te kotsen en totale tijdsverspilling.

    Het probleem met dit mannetje is dat er dus grote afstanden zijn binnen ons NACse tussen allerlei groepen en generaties. Die BSR is ook zo`n clubje die lak heeft aan de echte NAC cultuur, waar de leugen regeert en waar afspraken worden geschonden. Een generatie die liever de schijn ophoudt dan 24×7 voor ons NAC wil strijden. Ze willen vermaakt worden en wijzen naar onafhankelijke critici, want dat vinden ze allemaal te moeilijk.

    Vreselijke types die clubraad. Nok ermee !

    PS – de Alicantevlieger die tijdens het opstijgen het handje van Dessers mocht vasthouden heeft bd dus op een haar na gemist want toen bd het trainingskamp bezocht (donderdag en vrijdag) was op de vrijdag bd last man standing langs de lijn, er was verder helemaal niemand.

    PS – van Es ging er zoals vanouds goed in maar had die biervraag beter even kunnen bewaren voor het eind. Het leidde namelijk af en bevestigde teveel dat we maar een carnavalsclub zijn.

  • Jeroen vd Ha

    29 mei 2020 - 12:24

    Nogmaals voor de gastvrije ontvangst en terechte en goede vragen. Tot de volgende keer!

  • BarleDuc

    29 mei 2020 - 12:51

    Ze hebben 10 kandidaten voor de vacature in de CR. Uit die kandidaten gaan ze iemand selecteren, zoals Jeroen vd Ha vertelt: `goed bij de rest past`. Hoe moeten we dat zien? Moet deze persoon het vooral met `de rest` eens zijn? Volgens mij kom je vaak tot de beste besluiten door een grondige discussie met verschillende inzichten van mensen uit alle hoeken van het NAC-supportersspectrum.

    Het is mij allemaal wat te onduidelijk en vooral te vrijblijvend. Je wil als kandidaat toch weten waarop je ben `afgerekend`. Ook hierin kunnen ze wat transparanter worden.

  • harry b.d.

    29 mei 2020 - 22:54

    Baarle – door een stel onverlaten w.o. van Bavel is ooit bepaald dat de CR "de supportertjes" vertegenwoordigt via een commissaris in de RvT/RvC. Dat is de officiele lezing. Deze niet-empatische Zeeuwse procesrukker praat met de Uniekaasverkoper en dat is het dan. Vervolgens maken ze notulen waar niks instaat en komen dan met excuses dat het allemaal vertrouwelijk is. Daar word je toch laaiend gek van ? Wat is dit voor onzin ? Deze lieden vertegenwoordigen helemaal niemand behalve zichzelf en de opzet is door en door verrot. Het hele bestuursmodel moet overigens op de schop, daar zijn overigens al voldoende ideeen over, maar die worden genegeerd door de aandeelhouders, net als de uitgave van nieuwe aandelen. En dus verandert er niets en mag de achterban blijven luisteren naar cultuurbewakende bullshit van een jongen die niemand kent. En wie wel bourgondisch en tegendraads leeft die wordt uitgekotst want daar hebben ze een grafhekel aan. NAC waarden bewaken. Laat ons niet lachen !

  • Bommelke

    31 mei 2020 - 03:53

    Tsja, op de meeste punten kan ik het niet anders dan eens zijn met de kritiek van Harry.

    Laten we beginnen met Haye. Jeroen ontwijkt de vraag door te stellen dat we ongeacht de deal gewoon blij moeten zijn dat `een speler als Haye` , met zo`n track record voor 3 jaar tekent bij NAC. Is Jeroen lid van de technische staf of voetbaltechnisch onderlegd om dat te beoordelen?
    Tom Haye heeft te weinig wedstrijden gespeeld voor NAC om hem de beoordelen. Speelde amper 6 wedstrijden, waarin hij niet scoorde, 1 assist gaf en 2 keer geel kreeg. Zijn track record dan waar Jeroen het over heeft. Bij AZ mocht hij vertrekken, Willem II lichtte de optie niet en mocht hij vertrekken, bij Lecce was hij snel klaar en mocht hij weg en tenslotte had ADO (ondanks een heel zwak team) het ook al snel gezien met hem. Heb bij de buren mijn info gedaan. Daar was hij heel wisselvallig. Liet 3 keer per seizoen zien dat hij echt wel wat in huis heeft, maar meestal was het niet voldoende en werd hem vaak verweten geen vuile meters te willen maken. Dat hij in zijn 2e seizoen van zijn 28 basisplaatsten 15 keer gewisseld werd, zegt ook wat. Niet goed genoeg voor de eredivisie, wellicht wel voor de KKD. Dat weet Haye ook, die nu voor 3 jaar in elk geval zijn inkomen heeft in deze gekke tijden. Bij ADO waren ze al blij dat ze een salarispost minder haddenvan een overbodige speler. Of dat percentage nou 10, 20 of 30% bedraagt, is verder niet zo boeiend. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Haye groot salaris gaat verdienen NAC, waardoor zijn lage afkoopsom zo goed als zeker al in zijn contract staat. Concreet: Hij wil best voor 80k per jaar tekenen. Promoveren we, dan wil hij 50% meer en als er tussentijds een Eredivisieclub komt, mag hij voor 2 ton vertrekken. De stelling dat hij 2,5 miljoen kan opleveren is gekkenwerk. Heeft niets met goed onderhandelen te maken, dan was je er met Haye nooit uitgekomen.
    Wat me verder best wel irriteerde was de politieke houding van Jeroen. Hij is een prima spreker, maar inhoudelijk geeft hij mij geen vertrouwen dat hij een daadkrachtige nieuwe preses is, met de ambitie om voor de wensen van de supporters op te komen. Als je niet beter zou weten, lijkt het net alsof hij voorzitter is geworden van clubraad bij een BVO die financieel, organisatorisch en technisch alles prima voor elkaar heeft en die conform de potentie in de subtop van de Eredivisie bivakeert. Hij wekt de indruk dat de structuur prima rendeert. Er is helemaal niets aan de hand bij NAC, gaat prima zo! Dan durft hij ook nog de achterban op te roepen om een gouden kaart te kopen, omdat dat verschil kan maken of Olij behouden kan worden of niet? Een jaar na dato dat we werden voorgelogen dat inkomsten boven de 10k seizoenskaarten naar de selectie zou gaan. Hoe kan hij zulke uitspraken doen? Ik had de hoop dat je ondertussen wel door die zoveelste demagogisch prietpraat van een trekpop heen zou prikken Don. Jammer.

    Weer een mooie (Zeeuwse) babbelaar zonder ballen die vooral zichzelf vertegenwoordigt. Kan het uiteraard uitstekend vinden met de kaasboer en heeft alle begrip dat de RVC enkel onbelangrijke zaken doorspeelt naar de clubraad. En juist DIE achterkamertjespolitiek is een hekel punt bij de supporters. Maar die supporters zijn ook een eind afgegleden dat ze alleen nog maar praten en praten tot ze een ons wegen, maar niet in staat zijn eensgezind een sterke vuist te vormen en over te gaan tot actie.

  • harry b.d.

    31 mei 2020 - 10:18

    Na afloop van dit gesprek blijf je toch met een nare smaak zitten. De jongens hadden zich echt voorgenomen dit keer door te vragen en niet zomaar met iedere natte wind genoegen te nemen. Maar uiteindelijk laten ze deze gladde aal toch uit de handen glippen.

    Back to the basics mensen, het is "en Brabantse supporters leven mee". Dan ga je niet aan een Zeeuw vragen hoe de hazen lopen bij ons NAC. Sorry, maar dat is een no go. En als hij dan begint over "cultuurbewaken" moet je er vol inkleunen. Welke cultuur moet hier bewaakt worden ? Die van de afgelopen 7 jaar kenmerkte zich namelijk door achterbaksheid, wegkijken, oppervlakkigheid, ambitieloosheid en gelatenheid. De NAC cultuur is sociaal, saamhorig, fanatiek, tegendraads en bourgondisch. En dan staat daar een steriele Zeeuw zichzelf te rechtvaardigen met ontransparante lijntjes en notulen waarin wordt gelogen en weggelaten.

  • Hugh Hefner

    31 mei 2020 - 10:39

    Ratdaxie > Waarom kan ik niet reageren op 5.000 golden cards? 😕

  • Mieshoop

    31 mei 2020 - 11:02

    @Hugh

    Nu wel, kwestie van het juiste vinkje aanzetten…

  • Jeroen vd Ha

    4 juni 2020 - 16:44

    Beste Harry BD,

    Je bent van harte welkom bij de eerst volgende CR-vergadering. Laat je even weten of je komt?

    Groeten

  • harry b.d.

    5 juni 2020 - 11:21

    Jeroen (niet geregistreerd) – bd leidt op 18 juni een jeugdtraining op sportcomplex Sand te Chur. In juli is bd 2 dagen in Nederland. Het grote reizen gaat weer beginnen vanaf 22 juni. Vinden die CR meetings in het corona tijdperk nog fysiek plaats ? Bel anders gewoon even.

    PS – bd bood de BSR-redactie op een vrijdagmiddag vorig jaar in Alicante aan om even te bellen om de kou uit de lucht te halen. Daar hadden de hipstertjes en havistjes geen zin in of niet de persoonlijkheid voor.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
500 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny55thumb
wanny116thump
wanny90thump
wanny47thumb
wanny77thump
wanny63thumb
wanny126thump
wanny64thumb
wanny97thump
wanny106thump
wanny45thumb
wanny54thumb
wanny107thump
wanny129thump
wanny49thumb
wanny48thumb
wanny88thump
wanny122thump
wanny124thump
wanny44thumb
wanny80thump
wanny85thump
wanny87thump
wanny130thump
wanny77.2thump
wanny42thumb
wanny59thumb
wanny120thump
wanny62thumb
wanny111thump
wanny99thump
wanny119thump
wanny93thump
wanny91thump
wanny123thump
wanny108thump
wanny112thump
wanny71thump
wanny95thump
wanny98thump
wanny39thumb
wanny109thump
wanny96thump
wanny60thumb
wanny117thump
wanny61thumb
wanny104thump
wanny53thumb
wanny101thump
wanny58thumb
wanny118thump
wanny50thumb
wanny52thumb
wanny56thumb
wanny94thump
wanny127thump
wanny102thump
wanny100thump
wanny46thumb
wanny65thumb
wanny103thump
wanny113thump
wanny92thump
wanny110thump
wanny125thump
wanny121thump
wanny41thumb
wanny115thump
wanny114thump
wanny128thump
wanny57thumb
wanny43thumb
wanny105thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Darttoernooi 2004
Sticker gezopen (2017)
Start Red NAC (2011)
De Koel (2016)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Donar Kebab (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Kapan (2009)
Liever dan (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Brabantse nachten (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Giessen NAC (2003)
Fear spandoek (2016)
Strawberry (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Uitgeteld (2007)
troyesnac (2002)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
No pyro no party (2008)
ACDC in Volendam (2010)
Bloemstuk SLM (2003)
Stickercultuur (2019)
Hamburg (2008)
De vaste opstelling (2016)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Altijd naar NAC (2019)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Graffiti (2013)
Megavlag (2017)
Anticombi VVV (2007)
Eerste training seizoen (2012)
Para (2001)
Museumavond (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
Liever dan de eerste (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Ferry (2002)
All together now (2002)
Groningen - NAC (2014)
UWD Black (2004)
Jong geleerd (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Te voet naar RBC (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Ferry-Fiona
Grandioze NAC Tombola (2004)
Hein (2011)
Volle Bea (2003)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Nieuw gazonnetje (2008)
Utrecht bus uit (2004)
NAC Donar (2001)
Anti jong teams (2017)
UWD yellow (2007)
Hel van Enschede (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
Hooligans in Groningen (2006)
Zundert NAC (2004)
apresski flyer (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Videohoes (2003)
Doortje (2013)
De Knyp (2015)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Vlag halfstok (2001)
Plaatsing scorebord (2004)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Vitesse uit (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Newcastle NAC (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Feyenoord-NAC 2001
B-Side (2016)
Trossen los bootcombi (2013)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
MVV - NAC (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Zes bier graag (2016)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Promotie (2017)
UWD Flyer (2005)
NAC - Vitesse (2001)
Alkmaarderhout (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Jong NAC - Roda (2007)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
willem2doekske 2004
Heerenveen uit (2015)
Forumavond Sanering (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Stad zonder karakter (2001)
Newcastle (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Bulldog spandoek (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Pannen vol Paella
Oltmans spandoek kerk (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
FujiFilm Stadion (2000)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Rat van elf trommels (2008)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Carnaval Bea (2005)
Rat van Elf (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
TitaNAC (2013)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Dubbeldekker (2011)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC-Ajax 2001
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NACPraat Radio (2021)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Fortuna - NAC (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC RBC (2005)
stickercultuur-(2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Fuik Oss 1999
Volle bak bij NAC (2015)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bouw stadion fundering (1995)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Stilbo tours (2010)
NAC RBC vol stadion (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Eupen - NAC (2015)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Glapje (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Open dag (2014)
Forummeeting in de Pint (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
It's for Dominique (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC Tattoo lip (2014)
30 bier (2002)
Postperron (2001)
Gepromoveerd (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Raise your flag (2021)
NAC AZ 2001
Maradonny spandoek (2010)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Oude NAC Museum (2002)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
NAC Volendam (2004)
NAC Museum (2002)
Zilvermeeuw (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Forumavond Technisch (2003)
NAC PSV (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Vieze rockers (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Eerste BSR-Redactievergadering
Op bezoek bij Ross County (2017)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC logo op stadion (2013)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Taferelen in Villareal (2009)
Vierwielercombi (2008)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Volendamse Dijk (2019)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Paulitoernooi (2007)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Avondje NAC (2014)
Troyes (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC de Graafschap (1994)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Achilles uit (2016)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Utrecht uit (2004)
Forummeeting (2004)
Bingo Bier (2010)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Uitvaart JP (2005)
Bouw Stadion (1994)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Annie terug (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Den Bosch NAC (1993)
Terugkomst Pierre (2005)
D'r hed een duif... (2013)
Huldiging (2017)
Oldtimercombi (2005)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Willem II uit (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
NAC Ajax (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Andro Knel Bokaal (2000)
Cambuur uit (2014)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Groningen - NAC (1994)
megavlag locos 2013
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Stadionverherbouwing (2010)
Stadionkwartier (2009)
NAC muts (2015)
Schilderij (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Doekenfeest (2014)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Making of Megadoek (2012)
Maxime (2015)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Al together now streaker (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
Anti Fries UWD (2004)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Spakenburg uit (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Stiltegebied (2005)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gewonnen van Cambuur (2014)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Gele rook (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Tokoli spandoek (2002)
Viaductversiering (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Afscheid van As (2002)
NAC gered (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Rookpotten Demodag (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Pilaarplezier (2014)
Bouw stadion (1994)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Red NAC paaseitjes (2011)
Another day at the office (2013)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by