Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

De marginale eerstedivisionist wist het niet te bolwerken in het huis van de kampioenskandidaat. Geen schande, wel jammer. Maybe next year…

15 comments on “Net niet naar de finale”

  • harry b.d.

    6 maart 2020 - 09:12

    7-1 is wel een schande Don. En niet zo`n kleintje ook.

    Je kunt in de Kuip verliezen maar niet op deze manier. Bd heeft zich kapotge-ergerd aan dat kikkertje met die grote mond, Olij. Handpicked door JtR zakte deze middelmatige keeper enorm door het ijs. Verder haalde niemand een fatsoenlijk niveau en is het volkomen belachelijk om op deze wijze te spelen. En er is nog meer slecht nieuws, we gaan niet promoveren. Dat zou na bijna 7 jaar van Aalst, windvanen van RvC leden, lachwekkend slechte directies en 2 degradaties natuurlijk toch alleen maar te vroeg komen. Walgelijk om op deze manier door te moeten sukkelen in die lelijke competitie. Met minder geld en minder toeschouwers. Want ja, om de wedstrijd tegen Roda te "hypen", daar hadden zij geen tijd voor. Laagterecord zit er aan te komen. Steeds meer mensen zijn het spuugzat en houden het voor gezien.

  • bem

    6 maart 2020 - 09:29

    Het was erbarmelijk, 7-1, op een gegeven moment raakt het je ook niet meer. Bij 3-0 na 20 minuten is de frustratie groot, teleurstelling. Bij 5-0 komt de gelatenheid, een deja vu gevoel, overkomt ons dit weer. 7-1, Sjonge jonge het zal ook eens niet, typisch NAC.

    Dat zondag misschien het laagste toeschouwersaantal van dit seizoen bij NAC wordt gehaald is mogelijk. Het laagterecord ligt waarschijnlijk ergens eind jaren 80.
    We moeten promoveren, alles op de nacompetitie. Nog een jaar aankloten in de KKD is dodelijk. De komende wedstrijden een elftal en speelwijze opzetten wat er staat. We mogen hopen op een wonder dat het gaat lukken….

  • LeurseRat

    6 maart 2020 - 09:57

    Afgelopen seizoen zie ik heel veel boog balletjes erin gaan. Olij heeft met 1.88 een
    gemiddelde keepers lengte, positioneel staat Olij dan verkeerd.

    Zoals Dick Advocaat zei,,,, zelfs in de voorbereiding heeft Feyenoord niet 7 keer gescoord. De wedstrijd van gisteren was halve finale onwaardig.

    Ik begin wel langzaam aan verliezers moe te worden…

  • Bertus Baklip

    6 maart 2020 - 10:38

    En zo spelen we nog een tiental potjes tot het einde van de competitie voor Jan Doedel. De playoffs hebben we al gehaald en rechtstreeks promoveren is uit zicht. Wat een bagger.

  • Rogo

    6 maart 2020 - 10:44

    Olij haalde een dikke onvoldoende inderdaad. Maar dat was wel de eerste keer dit seizoen. Heeft al heel wat punten gepakt voor ons, vreemd als dat vergeten wordt.

    Het bekersprookje was natuurlijk te mooi om waar te zijn, jammer dat we daar zó hard achter moesten komen. Nu op naar het volgende grote doel: de NACompetitie. Nog een maand of 2 om te oefenen en in vorm te geraken.

  • harry b.d.

    6 maart 2020 - 11:10

    Je gaat nu grote nederlagen krijgen tegen clubs die er vol voor gaan. En af en toe, als het de heren belieft, komt er een driepunter in het zoveelste niemendalletje. VDA, die lafaard, roept dat we de nacompetitie ingaan, het basisresultaat van Brood en van niemand anders. Daar vallen ze nu allemaal op terug. Hypocriete bokhonden zijn het.

    Het was ontzettend armetierig in Rotterdam, een schande voor de club. Intern zit het totaal fout. Iedereen ligt met iedereen overhoop, en dat begint al op de diverse websites waar het voornamelijk stinkt naar eigendunk en millennialgeraaskal.

  • Anoniem

    6 maart 2020 - 11:20

    Winnen van PSV was of de bliksem insloeg. Uitzonderlijk maar kan gebeuren.
    Winnen van AZ was of de bliksem voor de 2e x insloeg. Gebeurt hoogst zelden, eigenlijk niet.
    Winnen van Feyenoord zou zijn geweest of de bliksem 3x insloeg. En dat gebeurt dus never nooit nie, zo`n reeks.

    Bij het casino is per rouletteronde de kans op rood bijna een half, maar de (priori) kans op 3x achter elkaar rood slechts bijna 1/8e. Dus die per-ronde kansen moet je vermenigvuldigen.

    NAC had gevoelsmatig tegen PSV maar een kans van een procentje of 10, tegen AZ een procentje of 1 (maar beiden uit vorm toen ze tegen NAC moesten) en tegen Feyenoord nog minder (want i.t.t. die vorige 2 wél in vorm). De kans dat NAC zou doorgaan was echt heel klein; niet alleen sec gisteravond maar vooral ook de reeks die NAC moest doorkomen. Je wist gezien het schema van de loting op voorhand al dat NAC de beker niet ging winnen; dankzij het schema was iedere vorm van gunstig toeval (een gunstige loting) er al uit gehaald.

    Volledig voorspelbaar, dit, alleen doodjammer van de zevenklapper.

  • harry b.d.

    6 maart 2020 - 12:28

    Wilbert – laten we het over kansberekening hier niet gaan hebben, want de jeugd van tegenwoordig begrijpt dat toch niet. Er zit bovendien geen enkele stochasticus op de NAC sites.

    Waar bd zich enorm aan heeft gestoord is de compleet over-the-top hijgerige hype van Blanco, de jongetjes van de BSR en hun clienteel voorafgaand aan deze wedstrijd. En nu staan ze als sneue losers te boek. Volkomen onrealistische verwachtingen werden er gewekt tot aan herhalingen van documentaires over 1973 en de blunder van Harrie f@#king Schellekens. Schei toch uit zeg.

    De realiteit is dat de Rotterdamse eigenaren van ons NAC de boel totaal hebben verkloot en de huidige directie de club nog meer schade heeft berokkend met hun onkunde, leugens en incompetentie.

    Het is erg, heel erg.

  • n@©

    6 maart 2020 - 14:53

    Ik denk dat de grootste fout gisteravond met name de harakiri speelwijze was. We maakten het feyenoord wel heel erg makkelijk met onze drang naar voren. Naïeve gedachte om te denken dat we in de Kuip wel even het spel zouden maken, of feyenoord een wedstrijd lang onder druk konden zetten.

  • Anoniem

    6 maart 2020 - 17:15

    Dat hijgerige sfeertje van positief moeten zijn op BSR stoort me niet alleen, het is m.i. ronduit gevaarlijk.

    Ries Sommen zei ooit " je gaat toch ook op bezoek bij je zieke oma" in relatie tot bijwonen NAC wedstrijden. Probleem is dat NAC niet zomaar ziek is; het is een ziekte die ze zichzelf aandoet. Zoals anorexia of een heroïneverslaving.

    Zoals zovele verslaafden vindt ze zelf dat het wel aardig gaat, alles onder controle. Of dat er nog wel een kilootje af kan.
    Zoals zovele verslaafden of anorexiapatiënten vindt ze zelf dat ze geen hulp nodig heeft.

    De hijgerige positivo`s zijn als degenen die de anorexiapatiënt naar de mond praten, zeggen dat ze inderdaad die maaltijd wel over kan slaan want het valt allemaal wel mee.

    Het kost mij daarentegen meer & meer moeite getuige te zijn van de bijna moedwillige, vrijwillige doodsstrijd van onze club. Het valt helemaal niet mee. Op werkelijk alle vlakken.

  • harry b.d.

    6 maart 2020 - 17:43

    WW – BSR is een verlengstuk van nac.nl geworden. Ze willen graag een wit voetje halen en likken waar ze kunnen. Een aantal van die lui loert op een baantje bij NAC, net als die vreselijke Clubraadfiguren. Zij vertegenwoordigen niemand, behalve zichzelf. Kritische opinies worden door die rancuneuze schooiers afgedaan als "sfeerverziekende monologen". Als de sfeer maar goed is, schijtlolligheid niet uitgesloten.

    Het is een nepsfeer, gevoed door padjakkers en schobbejakken zonder idee wat er moet gebeuren. Een sfeer waarin online anonieme scheldpartijen plaatsvinden en de leugen mag regeren. Een crisis die zijns gelijke nog moet tegenkomen.

    Een gekozen clubpresident met zijn team die steunt op en verantwoording afkegt aan de NAC sociosvergadering. Dat is de enige weg om het draagvlak voor de leiding structureel te krijgen en mensen in beweging te zetten. De kleine politiek van nog kleinere types en RvC leden is te triest voor woorden. Het gaat nergens naartoe behalve naar de volgende vernedering en schandalige puinhoop. En dat, brave mensen, is jammer.

  • Mieshoop

    6 maart 2020 - 20:21

    Een kwartier leuk voetbal, een goeie goal van feyenoord en een onnodig overijverige VAR. Twee tegenslagen binnen drie minuten en het verzet was gebroken.
    De scheids fluit niet, niemand appeleert, als de VAR niks had gedaan was iedereen tevreden. Had de scheids gefloten en de VAR hem gesteund had ook iedereen hem gelijk gegeven. Maar waarom zo marchanderen?

    We hadden dit potje sowieso niet gewonnen, maar de manier waarop roept weer zoveel vraagtekens op…

  • Bommelke

    6 maart 2020 - 23:50

    @Mieshoop. Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niet precies waar je op doelt. Wie marchandeert? De VAR? Het is soms lastig om de geel-zwarte pet af te zetten in dit soort situaties. De hand van Malacia was niet onnatuurlijk en hing langs zijn lichaam toen de bal daarop viel. Absoluut geen penalty. Als wij daar een penalty voor tegen hadden gekregen, zou iedereen moord en brand geschreeuwd hebben. Aan de andere kant hield Nacho Botteghin met 2 handen vast. Natuurlijk gebeurt er in de 16 altijd het nodige fysieke, maar dit was zo overduidelijk dat de VAR geen andere keus had. Met één hand hield hij zelfs zijn shirt vast. Dat Botteghin daarop met zijn arm reageerde doet niet meer terzake, het kwaad was al geschied. Al dat gezever op de scheidsrechter en KNVB snijdt geen hout. Als je met 7-1 afgeslagd wordt, moet je je verlies nemen en geen onzin gaan verkopen. Zoals WW prima omschreef hebben we PSV en AZ op een moment getroffen dat zij in hun allerslechtste doen waren. Dat maakt het alsnog knap dat we daar van wisten te winnen, maar enige nuance is wel op zijn plaats. Het waren gelukstreffers. Maar dat willen velen niet horen. Die willen heel graag een keer trots zijn op hun club. De wedstrijd was nog maar net afgelopen en de ene trots na de andere trots vlogen je om de oren op social media van de bekende Bredase internetgoeroe`s. Een tweet van Eisenga dat we de beste supporters van Nederland hebben maakte de avond compleet. In plaats van stil te zitten als je geknipt en geschoren wordt, maak je van een afgang iets moois. De rijen zijn weer gesloten en het verval gaat maar door en door en door. Niemand grijpt in. Alsof een ommekeer vanzelf wel komt. En dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

  • harry b.d.

    7 maart 2020 - 09:54

    Bommel – in Bus10, zeg maar de kleine miljonairsbus met succesvolle Bredase jongens, was de stemming op de terugweg helemaal geen hosanna. Eisenga en de RvC worden nauwelijks waargenomen, Hyballa maakte zijn eerste fouten maar vooral het besef dat de 3 bezitters er een nummer6 van de KKD van hebben gemaakt is hard aangekomen. Niemand die na donderdag nog gelooft in promotie, zelfs bij een aantal spelers is het besef inmiddels daar dat er niks gehaald gaat worden dit seizoen. Bij Ridderkerk was de stemming alweer zo mat dat een aantal uit balorigheid om Theo Mommers ging roepen. En om Matthew Amoah.

  • harry b.d.

    7 maart 2020 - 10:24

    Na de historische vernedering in het grootste urinoir van Nederland is de fatalistisch-verstikkende en ruftende deken weer over de achterban neergedaald.

    De kunstmatig opgeklopte hype voorafgaand aan Fey-NAC gaat nu als ein Schuss nach hinten los, zeg maar een soort mediale terugspeelbal in eigen doel. De mensen zijn nu zwaar teleurgesteld over iets wat vooraf gewoon in realisme en nuchterheid had moeten worden gezien: kansloze missie.

    Olij, de zoveelste middelmatige keeper in dienst van ons NAC, zei gisteren dat ze in mei gas gaan geven. Ook Hyballa had het over 10 oefenwedstrijden die er nu aan zitten te komen. Bizar.

    Het is van groot belang voor ons NAC om de wanpresteerders VDA en Eisenga als de wiedeweerga te lozen. Je moet er niet aan denken dat deze lieden zich opnieuw met de planning voor volgend seizoen gaan bemoeien. Tenzij de havistjes van de BSR en clubraad perse willen dat we in juli weer in een of ander ranzig cafe de volgende Balkanchinees staan te verwelkomen, juichend voor Luuc en met een lachende glimmende Eckster op het filmpje.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
483 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny45thumb
wanny54thumb
wanny129thump
wanny93thump
wanny104thump
wanny108thump
wanny107thump
wanny63thumb
wanny77.2thump
wanny130thump
wanny116thump
wanny71thump
wanny53thumb
wanny126thump
wanny121thump
wanny96thump
wanny124thump
wanny123thump
wanny101thump
wanny98thump
wanny47thumb
wanny59thumb
wanny60thumb
wanny65thumb
wanny62thumb
wanny102thump
wanny94thump
wanny125thump
wanny91thump
wanny88thump
wanny105thump
wanny92thump
wanny100thump
wanny114thump
wanny52thumb
wanny55thumb
wanny43thumb
wanny113thump
wanny80thump
wanny103thump
wanny42thumb
wanny110thump
wanny106thump
wanny117thump
wanny109thump
wanny99thump
wanny57thumb
wanny112thump
wanny49thumb
wanny115thump
wanny77thump
wanny44thumb
wanny85thump
wanny97thump
wanny119thump
wanny127thump
wanny111thump
wanny58thumb
wanny56thumb
wanny95thump
wanny64thumb
wanny48thumb
wanny128thump
wanny50thumb
wanny61thumb
wanny41thumb
wanny90thump
wanny118thump
wanny120thump
wanny122thump
wanny46thumb
wanny39thumb
wanny87thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bingo Bier (2010)
NAC muts (2015)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Brabantse nachten (2004)
UWD Flyer (2005)
Den Bosch NAC (1993)
Eerste BSR-Redactievergadering
Fakkels NAC Ajax (2008)
NAC Donar (2001)
Fear spandoek (2016)
NAC de Graafschap (1994)
Forummeeting in de Pint (2004)
Paulitoernooi (2007)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Fortuna - NAC (2001)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Utrecht uit (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Zundert NAC (2004)
Volendamse Dijk (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
Toiletten bij Telstar (2007)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Alkmaarderhout (2004)
De Koel (2016)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Avondje NAC (2014)
stickercultuur-(2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Stadionverherbouwing (2010)
UWD Black (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Darttoernooi 2004
Doortje (2013)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Vlag halfstok (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Loting Newcsatle (2003)
Plaatsing scorebord (2004)
TitaNAC (2013)
NAC - W2 tent (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Strawberry (2003)
NAC Museum (2002)
NAC RBC (2005)
Cheerleaders basketbal (2001)
Another day at the office (2013)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Oude NAC Museum (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
A-jeugd wint de beker (2011)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
No pyro no party (2008)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Rookpotten Demodag (2005)
30 bier (2002)
Omwisselen Graafschap (2011)
De vaste opstelling (2016)
Glapje (2014)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Newcastle (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Start Red NAC (2011)
Liever dan (2004)
De Knyp (2015)
Viaductversiering (2003)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC-Ajax 2001
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Jong NAC - Roda (2007)
Slierten slierten slierten (2010)
Zilvermeeuw (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Afscheid van As (2002)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Utrecht bus uit (2004)
Terugkomst Pierre (2005)
Taferelen in Villareal (2009)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Museumavond (2012)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Forumavond Technisch (2003)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
ACDC in Volendam (2010)
Geef ons onze club terug (2002)
Bouw stadion (1994)
Nieuw gazonnetje (2008)
Bouw Stadion (1994)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Hamburg (2008)
Volle bak bij NAC (2015)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Anti Fries UWD (2004)
Donar Kebab (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
FujiFilm Stadion (2000)
Feyenoord-NAC 2001
NEC - NAC op P5 (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Nieuwe grasmat (2013)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Megavlag (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
Altijd naar NAC (2019)
Kapan (2009)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NACPraat Radio (2021)
Groningen - NAC (1994)
Huldiging (2017)
Al together now streaker (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Doekenfeest (2014)
Anti jong teams (2017)
Eerste training seizoen (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Giessen NAC (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Te voet naar RBC (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Bus uitzwaaien (2014)
Videohoes (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Hooligans in Groningen (2006)
Bouw stadion fundering (1995)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Dubbeldekker (2011)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
B-Side (2016)
Hein (2011)
Annie terug (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Maxime (2015)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Making of Megadoek (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Achilles uit (2016)
Zwemcombi Volendam (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
NAC gered (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Tokoli spandoek (2002)
NAC AZ 2001
Anticombi naar Volendam (2016)
Willem II uit (2004)
Vitesse uit (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Bulldog spandoek (2004)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Vieze rockers (2001)
Trossen los bootcombi (2013)
Fuik Oss 1999
Heerenveen uit (2015)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Uitgeteld (2007)
Troyes (2002)
Para (2001)
Gepromoveerd (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Stilbo tours (2010)
Pannen vol Paella
Promotie (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
Carnaval Bea (2005)
Training bij Dennenlucht (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC Volendam (2004)
UWD yellow (2007)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
In de hekken bij VVV (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC basketbal Conesco (2001)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Emotie na de promotie (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
MVV - NAC (2015)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Forummeeting (2004)
Uitvaart JP (2005)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Ferry (2002)
Stad zonder karakter (2001)
Spakenburg uit (2014)
Graffiti (2013)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC PSV (2001)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Postperron (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
All together now (2002)
Eupen - NAC (2015)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Zes bier graag (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
Forumavond Sanering (2002)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Bus uitzwaaien (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Sticker gezopen (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Open dag (2014)
megavlag locos 2013
Raise your flag (2021)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Newcastle NAC (2003)
Rat van Elf (2017)
Rat van elf trommels (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Jong geleerd (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Trouwe musketiers (2013)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Megavlag naar de B-Side (2014)
apresski flyer (2012)
Schilderij (2017)
Cambuur uit (2014)
St Pauli toernooi (2014)
Groningen - NAC (2014)
Gele rook (2016)
NAC logo op stadion (2013)
Stiltegebied (2005)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Stickercultuur (2019)
Pilaarplezier (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Hel van Enschede (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC Ajax (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Oldtimercombi (2005)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Ferry-Fiona
Volle Bea (2003)
willem2doekske 2004
Workshop echte NAC supporter (2009)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Stadionkwartier (2009)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Vierwielercombi (2008)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
troyesnac (2002)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by