Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Van harte gaat het niet, maar dankzij ome Fox mogen we morgenavond weer naar het stadion. De wedstrijd van vrijdag wegspoelen, zoiets zal het worden. FC Dordrecht is de tegenstander in dit potje, de ploeg die vorig jaar op een maandagavond met 7-0 op de ballen kreeg.


Het elftal gaat maar weer eens op de schop. Achterin keert het beest N’Toko terug, hij zal samen met Shane O’Neill het centrum van de verdediging volgen. Een wonderbaarlijk herstel, hopelijk is de beste man echt fit en wordt hij niet te vroeg gebracht. Voorin keert Cyriel Dessers terug. Jari Oosterwijk, afgelopen week nauwelijks in het spel betrokken, neemt op de bank plaats.


Door ziekte of vermoeidheid zijn er nog een aantal wisselingen. Robbie Haemhouts is geblesseerd, zijn plaats op het middenveld wordt ingenomen door Olivier Rommens. Op rechtsachter zal de zieke Sporkslede een wedstrijdje vrijaf krijgen, James Horsfield mag hem vervangen. De laatste wisseling is op de flank. Giovanni Korte krijgt rust, hij zal worden vervangen door Danny Verbeek.


Morgenavond dus, 20.00 uur. Er zullen vast nog kaarten zijn, dus sleur jezelf uit de bank en ga een potje voetbal kijken. Het zou zomaar eens mee kunnen vallen!

26 comments on “N’Toko en Dessers weer in basiself”

  • Anoniem

    5 februari 2017 - 15:44

    Ben benieuwd naar Horsfield.
    Oosterwijk zal balen: als je toch de bank moet warmhouden, kan dat beter op ereniveau dan in de JL.

    En beste mede-Rat-reaguurders: ik ben inmiddels de wanhoop aangaande het wel en vooral wee m.b.t. ons clubke dermate nabij, wat mij betreft is het hoog tijd voor some good old kwakzalverij. Onder het motto: baadt het niet dan schaadt het niet.

    Ik doe bij deze dus een serieus(!), indringend beroep op NAC om weer eens contact te zoeken met de man in dit verhaal (niet Mommers, maar Jan Boeren uit Terheijden): http://www.bndestem.nl/sport/ik-help-nac-niets-meer-niets-minder-1.351617

    Laat hem, al is het maar voor niets anders dan `the sake of experiment`, zijn werk weer eens doen…
    We zakken al jaren alleen maar af, trainers vliegen sneller de deur uit dan dat de kroketten bij de FEBO over de toonbank gaan, en zelfs een complete harde reset van de selectie heeft niet geholpen. Dus tijd voor alternatieve geneeswijzen.

  • BOZ

    5 februari 2017 - 16:56

    Fijn streven van Stijn vreven om in deze fase je elftal naar 1 nederlaag te wijzigen. Vastigheid en stabiliteit in het elftal is naar 23 potjes weleens welkom.
    En met het populistische gelul over passie, DNA moet NOAD zijn, hoe bekrompen kan je zijn. Dit elftal is max subtop in alle opzichten.
    Rust in de tent en vanuit een langere termijn visie werken is de enige weg om weer boven Jan te komen.

  • Opa

    5 februari 2017 - 17:13

    Laat staan die Jari naast Dessert. We moeten namelijk scoren Stijn. Je kan niet een nieuwkomer op 1 x afrekenen.

  • Haze

    5 februari 2017 - 17:18

    Zelfs god krijgt dit zooitje niet aan de praat. Kutvoetbal.

  • De Generaal

    5 februari 2017 - 18:51

    Gezellig weer!

  • deparel

    5 februari 2017 - 20:36

    Zet dan Stans erin ipv Haemhouts ipv onze goedbedoelende tuinkabouter.

  • Bertus*89

    5 februari 2017 - 21:15

    @boz

    Natuurlijk logisch dat Dessers er gewoon weer in komt evenals N`Toko. Heeft niks met het verlies tegen fcdb te maken.

  • Beatrix92

    5 februari 2017 - 22:14

    Is er leven op Pluto ? Belgie !

  • dunco

    6 februari 2017 - 07:18

    Wrm geen 4-4-2
    Verbeek op rechts terwijl hij links is
    Kap daar toch eens mee

  • rimaris

    6 februari 2017 - 07:33

    Laat verdomme dat 433 eens los! |:(

  • Hoog Hart Lied Bier!

    6 februari 2017 - 08:15

    Niveau van reacties wordt wat lager onder dit item……. , met als positieve uitschieter die van WW ! Hehehehe…..
    Klotedag om naar NAC te gaan maar heb er desondanks toch zin in .

  • Hoog Hart Lied Bier!

    6 februari 2017 - 08:15

    Niveau van reacties wordt wat lager onder dit item……. , met als positieve uitschieter die van WW ! Hehehehe…..
    Klotedag om naar NAC te gaan maar heb er desondanks toch zin in .

  • Sjak

    6 februari 2017 - 09:33

    @ww de selectie is vanmorgen gespot in Bavel. Opdracht leren het simpel te houden… Ik heb begrepen dat er flink geobserveerd werd!

  • steef

    6 februari 2017 - 09:38

    Die Stans zal het voetballen toch niet verleerd zijn?
    De duurste speler in de selectie en dan in tijden van zulke wanprestaties en blessures/rust niet eens de kans krijgen.
    Traint hij niet hard?

    Voorafgaande aan het seizoen dacht ik dat we met o.a. Stans, Nijholt, van Diermen en Korte serieuze spelers van bovengemiddelde jupiler kwaliteit in de selectie hadden. Dan nog wat huurlingen erbij en wat jonge gasten en we zouden mee kunnen doen.

    Maar het is wéér een brandhoutseizoen, nul waarde op het veld op Dessers na. Maar die gaat niet genoeg opleveren om de gaten in de begroting te dekken.

    Kortom, we promoveren niet en doen volgend seizoen wéér een stap terug.

    Maar dan zijn er hier nog mensen die zeggen dat je positief moet blijven. Op basis waarvan na zoveel jaren ellende?

    hup NAC.

  • Charpie

    6 februari 2017 - 10:53

    Je moet áltijd positief blijven als NAC-supporter.

    Wie dat niet snapt, kan beter een andere hobby gaan zoeken.
    45 jaar supporterservaring leert je dat wel…..

  • Al Pacino

    6 februari 2017 - 10:54

    NAC BREDA – FC Dordrecht

    Het elftal gaat voor vanavond weer eens op de schop.
    Het centrale duo zal bestaan uit O’Neill en N’Koto. Dit is in ieder geval een positieve ontwikkeling.
    Horsfield komt, wegens ziekte van Sporkslede, op de r.a. positie. Op zich eveneens een goede zaak, hoewel ik hem liever als l.a. zie.
    Rommens neemt de plaats van de zieke Haemhouts in, maar voor hem had ik liever El Allouchi gezien.

    En dan komt het: Verbeek krijgt weer een kans om het waar te maken! Korte moet voor hem wijken. Hoe is dit nu weer mogelijk?
    Verbeek is wellicht in staat om eens een goede wedstrijd te spelen, maar dit heb ik hem in ieder geval zéééér lang niet meer zien doen! Omdat hij steeds zo slecht speelde, heb ik mij op een gegeven moment ‘verlaagt’, tot het, tijdens zijn speelminuten, noteren van zijn handelingen. De uitkomst was steeds weer: zeer slecht. Ben ik nu werkelijk bijna de enige die dit constateert? En ziet onze technische staf dit ook niet? Ik heb absoluut geen zin om nog eens een wedstrijd met deze nietsnut te aanschouwen en daarom blijf ik op deze maandagavond heerlijk thuis en hoop ik wel dat ik rond 22:00 uur spijt krijg dat ik niet ben gaan kijken omdat Dessers en de invaller voor Verbeek, Oosterwijk, ieder 2 doelpunten hebben gescoord en NAC met een 4 – 0 eindstand het veld kon verlaten!

    Tenslotte: hoe is het mogelijk dat je aan het eind van de wintertransferperiode hemel en aarde in beweging zet om een 2e midvoor aan te trekken en deze reeds in de 2e wedstrijd (en nog wel tijdens een THUISwedstrijd) op de bank zet??!

  • steef

    6 februari 2017 - 11:21

    @charpie wat een gelul. Dom positief blijven helpt helemaal niets. Dat heeft 30 jaar(jaja ik heb een jubileum dit jaar) supporterschap mij geleerd.
    En ja hoor ik ben er vanavond ook weer bij en komend seizoen ook.
    Maar dat neemt niet weg dat ik schijtziek wordt van de huidige situatie en holle kreten van onze trainers/management die op NIETS gebaseerd zijn.

  • RS

    6 februari 2017 - 11:57

    Steef. We zijn het WEER eens.
    Ga je duurste speler eens inpassen met onze nieuwe Spaanse vriend. We hebben body op het middenveld nodig.
    Dat je Verbeek opstelt is een ding. In principe kan hij een goede voorzet geven. Maar aan wie? Niet aan onze nieuwe spits, die zo mooi samen kan spelen met Dessers; dit volgens heer Smullie.
    Over N`Toko": tegen Den Bosch werd Van Bezooijen niet opgesteld , omdat hij geen wedstrijdritme heeft. N`Toko wel dan? Van Bezooijen is dus afgeschreven.
    Wedden, dat N`Toko na vanavond weer niet inzetbaar is?

  • Schot

    6 februari 2017 - 12:01

    Dom negatief blijven helpt dat wel?

    "Optimists and pessimists die the same way. They just live differently. I prefer to live as an optimist."

  • steef

    6 februari 2017 - 12:04

    @schot. Ik ben een heel positief en optimistisch mens. Alleen over NAC lukt me dat sinds enkele weken niet meer. En ik lees behalve een soort Tjakka-geroep ook geen enkel positief argument.

  • Bertus*89

    6 februari 2017 - 12:14

    Verbeek speelde voor zijn blessure gewoon prima. Korte oogt misschien als een speler met meer NOAD maar zijn rendement is veels te laag. Laat het maar zien NAC tegen deze laagvlieger. Het zal wel goed komen vanavond, maar wat veel belangrijker is is dat we eens wedstrijden gaan winnen tegen tegenstanders die er echt toe doen. Qua prestaties zijn we gewoon al 2 jaar niet meer dan een subtopper in de JL.

  • Schot

    6 februari 2017 - 12:31

    @Steef
    Kampioen worden we niet, maar de nacompetitie winnen kan altijd. Vorig jaar had Go Ahead ook een baggerseizoen. Heerenveen is ooit gepromoveerd vanaf een 13e plaats. Dat het nu moeizaam gaat zegt mij dan ook niks. Het kan altijd.

  • De Wortel

    6 februari 2017 - 12:35

    Met n fitte N`Toko is de verdediging in ieder geval dichtgetimmerd. Nu er eindelijk eens voor zorgen dat t middenveld niet wordt overlopen door er een extra mannetje weg te zetten en lekker gaan ballen met 2 centrumspitsen in plaats van dat gekloot van onze `vleugelaanvallers`.
    Dan gaat t dit seizoen nog wel s wat worden met ons NAC…

  • FC Goed Bezig

    6 februari 2017 - 13:47

    @Al Pacino: inderdaad om moedeloos van te worden. Ook deze trainer krijgt het voor elkaar voorin weer de meest waardeloze keuzes te maken. Oosterwijk op de bank. Hoe verzin je het |:(

  • Bertus*89

    6 februari 2017 - 15:47

    @ FC goed bezig

    waar baseer jij op dat Oosterwijk al in de basis hoort te staan? Die gast loopt hier net een krappe week rond. Daarbij is 4-4-2 een heel ander spel dan 4-3-3 en heeft dit echt wel even tijd nodig om een elftal hierop in te spelen. Begrijp me niet verkeerd ik ben een voorstander van 4-4-2, maar om dit nu al te verwachten van deze selectie is te kortzichtig.

  • petros

    6 februari 2017 - 16:33

    Ik mis Barker voorin…waarom Stans niet een kans…..heb nog steeds een stevige kater van vrijdag….zelden zo`n lamlendig NAC gezien en dan ook nog in zo`n verschrikkelijk sfeerloos stadion…..gvd…den Bosch liep over ons heen…hoe is het mogelijk…wij zijn NAC al lang niet meer…gewoon eerlijk en recht voor de raap…we verdienen geen promotie…we horen met deze ploeg tussen in net midden van de eerste divisie

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny117thump
wanny44thumb
wanny48thumb
wanny116thump
wanny42thumb
wanny94thump
wanny92thump
wanny45thumb
wanny118thump
wanny50thumb
wanny106thump
wanny53thumb
wanny100thump
wanny77.2thump
wanny109thump
wanny101thump
wanny97thump
wanny110thump
wanny43thumb
wanny62thumb
wanny119thump
wanny93thump
wanny47thumb
wanny107thump
wanny129thump
wanny90thump
wanny77thump
wanny124thump
wanny61thumb
wanny88thump
wanny80thump
wanny96thump
wanny64thumb
wanny41thumb
wanny130thump
wanny95thump
wanny52thumb
wanny91thump
wanny57thumb
wanny103thump
wanny85thump
wanny126thump
wanny49thumb
wanny71thump
wanny58thumb
wanny60thumb
wanny63thumb
wanny105thump
wanny46thumb
wanny98thump
wanny99thump
wanny114thump
wanny121thump
wanny127thump
wanny39thumb
wanny65thumb
wanny123thump
wanny122thump
wanny55thumb
wanny59thumb
wanny54thumb
wanny125thump
wanny115thump
wanny113thump
wanny111thump
wanny112thump
wanny120thump
wanny56thumb
wanny128thump
wanny104thump
wanny108thump
wanny87thump
wanny102thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Vlag halfstok (2001)
Liever dan de eerste (2004)
NAC AZ 2001
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Heerenveen uit (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Emotie na de promotie (2017)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Glapje (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Geef ons onze club terug (2002)
Sticker gezopen (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Jong geleerd (2017)
Huldiging (2017)
Cheerleaders basketbal (2001)
Bouw stadion fundering (1995)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Taferelen in Villareal (2009)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
All together now (2002)
Maradonny spandoek (2010)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Anti jong teams (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
In de hekken bij VVV (2017)
Promotie (2017)
Groningen - NAC (1994)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Den Bosch NAC (1993)
Altijd naar NAC (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
Forummeeting (2004)
Willem II uit (2004)
Alkmaarderhout (2004)
Annie terug (2004)
apresski flyer (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Volle Bea (2003)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Jong NAC - Roda (2007)
Terugkomst Pierre (2005)
No pyro no party (2008)
TitaNAC (2013)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC Tattoo lip (2014)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Bouw stadion (1994)
Nieuw gazonnetje (2008)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Eerste training seizoen (2012)
troyesnac (2002)
Open dag (2014)
Anticombi VVV (2007)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Doekenfeest (2014)
MVV - NAC (2015)
Postperron (2001)
Afscheid van As (2002)
NAC gered (2002)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Stilbo tours (2010)
Anti Fries UWD (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC muts (2015)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Newcastle (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Making of Megadoek (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Stop het wanbeleid (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Utrecht uit (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC Twente lichtuitval (2001)
30 bier (2002)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Gepromoveerd (2017)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Achilles uit (2016)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Raise your flag (2021)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Zwemcombi Volendam (2016)
Carnaval Bea (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
De Koel (2016)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Feyenoord-NAC 2001
Graffiti (2013)
Fear spandoek (2016)
Bus uitzwaaien (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Bulldog spandoek (2004)
Rat van Elf (2017)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Omwisselen Graafschap (2011)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC Volendam (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC logo op stadion (2013)
Hel van Enschede (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Stadionkwartier (2009)
Bouw Stadion (1994)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Eindhoven uitvak (2016)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Gele rook (2016)
Utrecht bus uit (2004)
Fortuna - NAC (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
A-jeugd wint de beker (2011)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
UWD Flyer (2005)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Zilvermeeuw (2012)
De vaste opstelling (2016)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
NAC Ajax (2004)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Rat van elf trommels (2008)
Locos bus naar VVV (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Viaductversiering (2003)
Donar Kebab (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Stickercultuur (2019)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Stiltegebied (2005)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Groningen - NAC (2014)
Vitesse uit (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Ferry-Fiona
BN de Stemmingmaker (2011)
Graafschap-NAC (2001)
stickercultuur-(2012)
NAC PSV (2001)
Eupen - NAC (2015)
Al together now streaker (2002)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Hein (2011)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Te voet naar RBC (2004)
NAC - Vitesse (2001)
NAC-RKC 5-3 (2004)
It's for Dominique (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Start Red NAC (2011)
Uitgeteld (2007)
Dubbeldekker (2011)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Bingo Bier (2010)
Forumavond Technisch (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Spakenburg uit (2014)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Nieuwe grasmat (2013)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Cambuur uit (2014)
Megavlag (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Strawberry (2003)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Vieze rockers (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
UWD yellow (2007)
De Knyp (2015)
Bouwtekening stadion (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Darttoernooi 2004
Uitvaart JP (2005)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
D'r hed een duif... (2013)
FujiFilm Stadion (2000)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Trouwe musketiers (2013)
willem2doekske 2004
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC RBC vol stadion (2003)
Doortje (2013)
Hamburg (2008)
Troyes (2002)
Oldtimercombi (2005)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Liever dan (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC-Ajax 2001
Zundert NAC (2004)
Avondje NAC (2014)
Pannen vol Paella
Volle bak bij NAC (2015)
Museumavond (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC Donar (2001)
Para (2001)
Giessen NAC (2003)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC RBC (2005)
ACDC in Volendam (2010)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Tokoli spandoek (2002)
Paulitoernooi (2007)
Zes bier graag (2016)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Hooligans in Groningen (2006)
St Pauli toernooi (2014)
Los Muchachos del Breda (2006)
NAC Museum (2002)
Schilderij (2017)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Oude NAC Museum (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
NACPraat Radio (2021)
NEC - NAC op P5 (2017)
Ferry (2002)
Red NAC paaseitjes (2011)
Vierwielercombi (2008)
UWD Black (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Newcastle NAC (2003)
Loting Newcsatle (2003)
Stad zonder karakter (2001)
Maxime (2015)
SLM ramp herdenking (2003)
Brabantse nachten (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
megavlag locos 2013
Fuik Oss 1999
B-Side (2016)
Another day at the office (2013)
Videohoes (2003)
Kapan (2009)
Pilaarplezier (2014)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by