Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Hoongelach viel ons ten deel toen we vorige week met alle stelligheid wisten te melden dat Stijn Vreven de nieuwe trainer zou worden. Want de als trainer onbekende Vreven, dat zou wel erg raar zijn. De Rat liet zich gewoon door zaakwaarnemers om de tuin leiden, Graham Arnold zou het immers worden. Dat stond die dag nog in de krant.

Niets is minder waar, onze bronnen liegen niet. De afgelopen dagen is intensief onderhandeld tussen de Kuringenaar en Smulders. Gisteren waren ze op hoofdlijnen al rond, vandaag werden de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i gezet. Dat betekent dat Vreven morgen al aan de groep gepresenteerd wordt en direct zijn intrek mag nemen in een van de kamers van hotel de Reiskoffer.

Het is geen geheim dat de Ratdaxie in tweede instantie veel heil ziet in de nieuwe trainer. Hopelijk slaagt Vreven erin om wat doorzettingsvermogen en onverzettelijkheid in het elftal te krijgen, gecombineerd met een gezonde dosis werklust en vooral veel vertrouwen.

Afgelopen vrijdag wisten we nog eens te melden dat NAC en Vreven er op hoofdlijnen er al uit waren. Er diende alleen nog even een assessment te worden gedaan en beoordeeld en het contract verder op details te worden ingevuld. NAC en Vreven zijn nu definitief akkoord over een contract tot eind dit seizoen, met een optie tot een verlenging met één seizoen. Morgen (maandag) zal de presentatie plaatsvinden. We zijn nog in afwachting van de aankondiging hier van.

30 comments on “Nu weet NAC het ook: Vreven nieuwe trainer”

  • babosje1

    1 januari 2017 - 16:01

    NOAD heeft hij in zijn donder! Nu nog doorgeven aan de groep!!:9

  • petros

    1 januari 2017 - 16:59

    en een paar spelerkes erbij…wie weet wat hij mee kan brengen

  • steef

    1 januari 2017 - 17:17

    De zoveelste blinde gok. Op basis waarvan zouden we wonderen moeten verwachten?
    Met beleid heeft het allemaal niets te maken.

    We zien wel weer.

  • Bertus*89

    1 januari 2017 - 17:26

    Juiste mentaliteit, geen hoge verwachtingen vooraf en cultheld. Keurig!

  • Don Leon

    1 januari 2017 - 17:35

    Er zijn nog steeds veel supporters die zich in de beleving wanen dat NAC zich in de riante positie verkeert om me een knip in de vinger een gerenommeerde trainer aan te trekken.

    NAC moet met alle respect voor Vreven uit de vijver met `onbekende` trainers doen die nog maar weinig op hun palmares hebben staan. En ik ben er steeds meer van overtuigd dat dit geen blinde gok is. Vreven heeft namelijk in betrekkelijk korte tijd al laten zien dat hij over aardig wat potentie beschikt. Hij beschikt tevens overduidelijk over de eigenschappen die we graag in de selectie terug zien.

    Ik krijg zowaar weer frisse zin in de komende seizoenshelft!

  • Haze

    1 januari 2017 - 17:51

    Kans laten liggen Ratdactie:

    Witte rook: Vreven nieuwe trainer NAC

    We gaan het (weer) zien, succes Stijn!

  • Don Leon

    1 januari 2017 - 18:49

    @Haze
    Kans laten liggen?

  • pannelap

    1 januari 2017 - 18:55

    Kansloos!

    Op naar de hoofdklasse…

  • Opa

    1 januari 2017 - 18:59

    Kom op Stijn. Zet het elftal op de raso en stop er wat peper in. Ik heb teveel noad gemist.
    Succes. Hup NAC. Op naar een tweede helft met punte`n en nacompetitie!

  • Al Pacino

    1 januari 2017 - 19:15

    Zoals ik al eerder heb aangegeven:
    John Peek is een voorstander,
    dan ben ik geen tegenstander.

    Het is duidelijk dat ik niet weet wat ik met dit bericht aan moet. Kan Smulders aangeven om welke reden voor Stijn Vreven werd gekozen? Dit zouden vele supporters graag willen weten! NOAD had hij, maar wat nog meer dat een waarborg is om de juiste trainer voor NAC Breda te zijn?

    Gelukkig is er een veiligheid in zijn contract opgenomen: Bevalt hij niet dan is het over een ½ jaar: tot ziens beste Stijn.

    Ik hoop van ganser harte dat het een goede keuze blijkt te zijn!

    Stijn, jij kent de NAC-supporters, het zijn de beste supporters van Nl en je weet dat wij slechts één bescheiden wens hebben. Kampioen worden en terug naar de EREDIVISIE. Lukt jou dit te bewerkstelligen, dan kan je nooit meer bij ons kapot. )

  • Rizu

    1 januari 2017 - 19:25

    Een ding had hij zelf wel NOAD dus. Als hij dat ook kan over brengen ben ik al tevree. Gelukkig hebben ze wel een contract voor dit seizoen gedaan. Kunnen we altijd rustig zien wat hij ervan bakt.

  • Moppernac

    1 januari 2017 - 20:00

    Gelukkig maar voor een half jaar, kunnen ze bij NAC in februari in ieder geval al op hun gemak opzoek naar de juiste trainer voor het volgend seizoen want dit kutseizoen is toch al naar de klote.
    Ik denk dat ik voor het nieuwe seizoen geen seizoenkaart meer neem als dit gepruts zo blijft aanhouden en lekker warm bij het kacheltje thuis op tv kijken bij Fox sport naar af en toe een wedstrijdje van NAC en anders naar het schakelprogramma waar alle hoogtepunten te zien zijn.
    Dat zijn er dit seizoen nog niet veel geweest in de uitwedstrijden die ik gezien heb bij FOX.
    Maar goed ik hoop dat ik er naast zit en geef Stijn Vreven de voorkeur van de twijfel en wens hem wel succes want ik ken hem echt niet als trainer.
    Succes Stijn want dat zal je nodig hebben met zo`n selectie.

  • Anoniem

    1 januari 2017 - 20:21

    Eens met Don Leon. De tijd dat NAC veel noten op zijn zang kon hebben ligt even achter ons en dat blijft voorlopig ook wel zo.

    Met de NOAD zit het wel goed, al is dat in zichzelf geen voldoende voorwaarde voor goed trainervakmansschap.
    In elk geval de juiste contractduur. Goed ook dat de kogel i.i.g. voor het trainingskamp door de kerk is.

    Laat `m het komend half jaar `t maar laten zien of hij het verdient dat die optie gelicht wordt. In elk geval kan `m lef niet ontzegd worden: dat hij die korte contractduur aandurft.

  • Mieshoop

    1 januari 2017 - 20:57

    Meer dan tevreden. Dit wordt de eerste trainer sinds Vlemmings die tussentijds bij ons wordt weggekocht.

    De argumentatie van Smulders had wel wat uitgebreider gemogen. Achteraf past iedereen in het profiel…

  • Kopspion

    1 januari 2017 - 21:08

    ik wil mijn biertje terug….

  • Cool Hand Luke

    1 januari 2017 - 21:36

    "Hopelijk kan hij doorzettingsvermogen en onverzettelijkheid in het elftal krijgen."
    Volgens mij is dat iets wat een speler wel of niet heeft. Een trainer kan dat er niet `in krijgen`. Ik denk niet dat bijv. een Mats Seuntjens of een Brandon Barker opeens karakterjongens worden in het veld als ze onder Stijn Vreven trainen.
    Dus het feit dat Vreven een NOAD-mentaliteit had op het veld zegt mij vrij weinig. Hopelijk heeft hij wel andere belangrijkere kwaliteiten, time will tell.

  • Tuur

    1 januari 2017 - 22:03

    Keuzes durven maken. Zowel mbt systeem als hiërarchie. Motivatie ligt het niet aan bij deze groep. Vertrouwen wel (en kwaliteit ben ik bang, maar er spelen er ook te veel onder hun niveau).

    De tijd zal het leren. Laat me graag verrassen, al blijft het een groot risico. Er zullen er genoeg klaar staan om Smulders en NAC af te maken als dit niet werkt.
    Aan de andere kant: slechter kan het bijna niet worden.

  • haarlemsche rat

    1 januari 2017 - 22:25

    We hebben in de persoon van Mieshoop in ieder geval een groot fan te pakken. De volgende vraag is oprecht (en is dus niet bedoeld als beschuldiging): hoe kom je daar precies toe?

    Ik heb ook geGoogled en heb inschattingen gemaakt van zijn prestaties (hoe deden zijn ploegen het voor en na zijn dienstverband?), ervaring (wat is de statuur van die clubs?), werkwijze (hoe spreekt hij zelf, hoe spreken anderen over hem?) voorkeuren (selecties en speelwijzen), mentaliteit (spreekt voor zich) en wat al niet meer. Ook ik ben redelijk positief:

    + NOAD
    + werken met jonge spelers
    + duidelijk maar sympathiek

    – kan moeilijk volledige controle bewaren (nog steeds opvliegend)
    – weinig ervaring

    Dat is prima, maar teksten als "Dit wordt de eerste trainer sinds Vlemmings die tussentijds bij ons wordt weggekocht" gaan best ver – en de voortdurende verdediging van Vreven hier valt ook op. Weet jij dingen die ik niet weet, Mieshoop, of maak je eenzelfde inschatting als ik maar ben je op basis daarvan buitengewoon optimistisch?

  • ennaajseejer

    1 januari 2017 - 23:31

    Kan goed uitpakken of slecht, geen idee, afwachten maar.
    Maar laten we het eens over een andere boeg gooien, wat Al Pacino al opperde: op basis van welke redenen is er voor Vreven gekozen? De keuzes die bij NAC gemaakt worden zijn voor ons soms totaal onbegrijpelijk en worden in een soort ivoren toren genomen.
    De beslissingsprocedure over de aanstelling van Dijkhuizen was net zoals nu in nevelen gehuld. Misschien kan het niet anders, maar ik vind het wel raar dat die 15.000 man die steeds maar weer naar het stadion komen steeds maar moet gissen naar het hoe en waarom bij NAC…

  • Keesje Ketting

    2 januari 2017 - 07:42

    net zoals de meesten heb ik ook mijn bedenkingen, mijn verwachtingen bij Dijkhuizen waren hoog. Die heeft ze niet waargemaakt, ook niet vorig jaar.
    laten we SV de kans geven, hij heeft in ieder geval iets wat wij allen waarderen NOAD en Passie. De andere zaken zal hij moeten laten zien.
    Mislukt SV dan is het exit @smullie64

  • Keesje Ketting

    2 januari 2017 - 07:42

    net zoals de meesten heb ik ook mijn bedenkingen, mijn verwachtingen bij Dijkhuizen waren hoog. Die heeft ze niet waargemaakt, ook niet vorig jaar.
    laten we SV de kans geven, hij heeft in ieder geval iets wat wij allen waarderen NOAD en Passie. De andere zaken zal hij moeten laten zien.
    Mislukt SV dan is het exit @smullie64

  • cashel

    2 januari 2017 - 07:55

    Never a dull
    Moment bij NAC.
    nac durft voor iets nieuws te gaan en dat is al de eerste winst.
    Niet terug vallen op het vertrouwde want we weten waar dat gebracht heeft.
    Vreven een onbekend iemand voor mij als trainer.
    Maar dat zegt niets laat het maar zien Stijn.
    3 keer met 3 doelpunten verschil winnen achter elkaar en iedereen kent hem.
    In de jaren 90 werd een trainer Bert van Marwijk bij Fortuna Sittard aangesteld.
    Niemand kende hem schoof als stagaire door en leidde Fortuna tot 7de plek en bekerfinale.
    Dus alles kan.. en in Juupleague moet nac altijd Voor de winst gaan vechtend, tackelend, hakken en douwen en sjouwen.
    Maar waarom
    Vasthouden aan 4-4-3?
    Hopelijk maakt hij er een sterke groep van.
    Geeft die vertrouwen aan de individuen en leert die barker fatsoenlijk de bal afleggen..
    Tot op heden zijn hierdoor min. 8 doelpuntenniet gemaakt.

    Genoeg gezeverd.
    Heb ik er weer zin in!!
    Hup nac!!!

  • pannelap

    2 januari 2017 - 08:07

    Ik ben trouwens erg benieuwd naar het (lange) vijf jaren plan van onze glorieuze Kim Jung Peek….. onervaren trainer Vrezen tussentijds binnen halen, contract voor 6 maanden met verleng optie met minimaal 1 jaar arbeid bedwongen…. en dan laat ik smullies huurlingen legioen van Engelsen even buiten beschouwing…. wat een ongekend groot risico. Kan desastreus uitpakken voor NAC.

    Zelfs Stevie Wonder ziet dit kortzichtig korte termijn geklungel en gestuntel nog kristalhelder….. en wat roept menig supporter: we hebben er weer zin in….. ik snap dit niet!!

  • Waddinxveen

    2 januari 2017 - 08:09

    Ander onderwerp: Dit roept nu.nl zojuist:

    De kans is groot dat Ajax en Nemanja Gudelj nog deze maand van elkaar verlost worden. De middenvelder is op weg naar het Chinese Tianjin Teda.
    De 25-jarige Gudelj zou al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de kapitaalkrachtige Chinese club, meldt De Telegraaf maandag. Hij kan er naar verluidt vijf miljoen euro per jaar verdienen.

    Er ligt een driejarig contract klaar voor de veertienvoudig international van Servië, die Ajax zes miljoen euro moet opleveren.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    2 januari 2017 - 08:20

    @kopspion , dan hadde`m gewoon in eerste instantie op motte drinken eej…..

    Welkom en succes Stein !

    Ik heb er weer zin in ……):)

  • Sjak

    2 januari 2017 - 08:40

    Ik heb er al een paar afgevinkt 🙂

    https://pbs.twimg.com/media/C0rX1DCWEAEnl0F.jpg

  • Mieshoop

    2 januari 2017 - 09:15

    @Haarlemsche Rat

    Mijn positivisme aangaande Vreven komt voort uit een aantal bevindingen. Allereerst hoe zijn elftalen spelen. 4-4-2 met twee controleurs, waarbij de hangende middenvelder en de back kop over kop een wedstrijdje doen om de achterlijn te halen. Met overname van posities en zichtbare afspraken. Daarnaast waren met name in zijn Lommel-periode de dode spelmomenten erg gevaarlijk. Ik heb daarmee goede hoop dat de corner laag eerste paal voorgoed verleden tijd is. Kijk alleen al maar hoe de spelers staan bij een corner tegen. Bij zijn vorige clubs liet Vreven er altijd twee op de middenlijn staan om zo vier man uit de zestien te houden.

    Naast zijn spelopvatting zijn zijn oud spelers, maar ook oud-bestuursleden publiekelijk lovend over de man. En hijzelf trapt ook niet na, dat kan ik erg waarderen. Men roemt hem niet alleen om zijn passie en uiterlijk vertoon, maar zeker ook door zijn vermogen een groep snel tot een hecht team te kneden en elke speler tot het uiterste te drijven. Geloof maar dat zo’n Barker na de eerste training een slechte nacht heeft.

    Ten derde natuurlijk zijn uitstraling. Waar we tot nu toe trainers uit de categorie Q-music hadden, de wat bravere onopvallende jongens, denk aan Brands, Gudelj, Dijkhuizen, hebben we er nu eentje die wat meer Death Metal is. Ik denk dat dat goed is, zeker ook om het publiek weer actief te krijgen. Ik was even geleden bij Atletico, en als je ziet hoe Simeone door een enkele beweging 50.000 man ‘aanzet’, dan heb ik weer wat hoop op een kolkend Rat Verlegh. Niet dat we Vreven en Simeone moeten vergelijken overigens.

    Dus samengevat: zijn spelopvatting, vermogen om snel een team te kneden, zijn prestaties, de reviews van zijn oud-werkveld, gecombineerd met de hoop dat hij het vuurtje weer wat kan opstoken. Als je het huidige NAC ziet dan kan ik geen logischer trainer bedenken dan Vreven, ondanks dat niemand hem hier kent en vrijwel iedereen hem beoordeelt obv zijn periode als voetballer.

    Overigens weet ik ook dat over anderhalf jaar bovenstaande woorden wellicht de grootste onzin zijn.

  • TALENT

    2 januari 2017 - 10:47

    @Mieshoop… beetje vertrouwen in je eigen onderbouwing 😜

  • charelli

    2 januari 2017 - 13:09

    hhhmmm … weet niet wat ik van SV moet vinden. eerste divisie niveau Belgie en jaartje hoogste niveau met prima prestatie. Nieuwe seizoen niet best begonnen waarbij als verzachtende omstandigheid geldt het vertrek van een paar van de betere spelers. Kan het niet zo goed inschatten. Dit kan een schot in de roos zijn maar ook een uitlopen op een mislukking. In elk geval vind ik de opmerkingen van Pannelap wel de juiste als het dan gaat om een visie voor de korte en lange termijn, waarom dan een half jaar contract ?Waarom past Vreven in deze visie ? Als er vertrouwen is waarom dan niet gewoon voor anderhalf jaar of tweeeneenhalf jaar vastleggen. Wat betekent de optie voor een volgend jaar, voor wie geldt die optie dan en wat zijn de voorwaarden voor verlenging? Kortom misschien is mijn betoog iets te vroeg maar voor mij is de koers nog steeds onduidelijk en spreekt er weinig vertrouwen uit naar de toekomst. Dit geldt ook voor de spelers, die weten ook niet waar ze aan toe zijn. Laten we voorlopig even hopen op het "Hans de Koning" effect maar als het weer niet loopt moeten de NAC-bestuurders ook maar eens het eigen functioneren onder de loep nemen en conclusies trekken.

  • Gerrie de B.

    3 januari 2017 - 12:17

    @ Moppernac,

    Ga jij lekker thuis achter de geraniums zitten met je gezeik! Ik kijk elke wedstrijd in de kroeg, omdat ik vanaf 950km niet elke wedstrijd in Breda kan zijn, maar zou liever elek wedstrijd in het Rat Verlegh zitten hoor. Hoe slecht het ook gaat! Je bent supporter dus dan support je jouw team!

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny99thump
wanny103thump
wanny107thump
wanny119thump
wanny52thumb
wanny63thumb
wanny97thump
wanny112thump
wanny125thump
wanny50thumb
wanny47thumb
wanny128thump
wanny44thumb
wanny80thump
wanny46thumb
wanny109thump
wanny49thumb
wanny45thumb
wanny77.2thump
wanny104thump
wanny62thumb
wanny41thumb
wanny101thump
wanny85thump
wanny111thump
wanny58thumb
wanny88thump
wanny48thumb
wanny130thump
wanny102thump
wanny87thump
wanny54thumb
wanny121thump
wanny94thump
wanny127thump
wanny113thump
wanny56thumb
wanny108thump
wanny122thump
wanny110thump
wanny117thump
wanny53thumb
wanny100thump
wanny55thumb
wanny118thump
wanny92thump
wanny65thumb
wanny96thump
wanny105thump
wanny124thump
wanny115thump
wanny57thumb
wanny60thumb
wanny90thump
wanny71thump
wanny77thump
wanny120thump
wanny39thumb
wanny95thump
wanny114thump
wanny59thumb
wanny42thumb
wanny98thump
wanny91thump
wanny61thumb
wanny123thump
wanny129thump
wanny106thump
wanny43thumb
wanny93thump
wanny64thumb
wanny116thump
wanny126thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Anticombi naar Volendam (2016)
Volle Bea (2003)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Emotie na de promotie (2017)
Forumavond Sanering (2002)
Hel van Enschede (2004)
Anticombi VVV (2007)
Bouw stadion (1994)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Paulitoernooi (2007)
troyesnac (2002)
Eerste training seizoen (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Altijd naar NAC (2019)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Bulldog spandoek (2004)
All together now (2002)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Zes bier graag (2016)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
In de hekken bij VVV (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Huldiging (2017)
Alkmaarderhout (2004)
NACPraat Radio (2021)
Forummeeting (2004)
Willem II uit (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
NEC - NAC op P5 (2017)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Promotie (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Glapje (2014)
BN de Stemmingmaker (2011)
Jong NAC Jong PSV (2005)
De vaste opstelling (2016)
Start Red NAC (2011)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Pilaarplezier (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Utrecht bus uit (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Strawberry (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Stilbo tours (2010)
NAC Ajax (2004)
30 bier (2002)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Uitvaart JP (2005)
Graafschap-NAC (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Viaductversiering (2003)
Annie terug (2004)
Groningen - NAC (1994)
Newcastle NAC (2003)
Doortje (2013)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
UWD Black (2004)
Another day at the office (2013)
Jong geleerd (2017)
Uitgeteld (2007)
Volendamse Dijk (2019)
Anti Fries UWD (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Achilles uit (2016)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Forummeeting in de Pint (2004)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Vierwielercombi (2008)
B-Side (2016)
NAC-Ajax 2001
UWD yellow (2007)
NAC logo op stadion (2013)
Volle bak bij NAC (2015)
Making of Megadoek (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
De Koel (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC gered (2002)
Troyes (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Open dag (2014)
Raise your flag (2021)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Stad zonder karakter (2001)
Postperron (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
UWD Flyer (2005)
Ferry-Fiona
Para (2001)
Tokoli spandoek (2002)
Schilderij (2017)
Oldtimercombi (2005)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Avondje NAC (2014)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Doekenfeest (2014)
Sticker gezopen (2017)
Fuik Oss 1999
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Newcastle (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Giessen NAC (2003)
NAC basketbal Conesco (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
megavlag locos 2013
NAC PSV (2001)
Pannen vol Paella
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Hamburg (2008)
NAC Volendam (2004)
Bouwtekening stadion (2001)
Spakenburg uit (2014)
Liever dan (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Vieze rockers (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Brabantse nachten (2004)
NAC AZ 2001
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Taferelen in Villareal (2009)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Vlag halfstok (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
SLM ramp herdenking (2003)
stickercultuur-(2012)
Kapan (2009)
MVV - NAC (2015)
Den Bosch NAC (1993)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Zilvermeeuw (2012)
Maxime (2015)
NAC - Vitesse (2001)
Hein (2011)
Stiltegebied (2005)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Forumavond Technisch (2003)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Dubbeldekker (2011)
Nieuw gazonnetje (2008)
Workshop echte NAC supporter (2009)
ACDC in Volendam (2010)
Groningen - NAC (2014)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Bouw Stadion (1994)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Anti jong teams (2017)
Videohoes (2003)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
willem2doekske 2004
Fear spandoek (2016)
Eupen - NAC (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC Museum (2002)
St Pauli toernooi (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Afscheid van As (2002)
Heerenveen uit (2015)
It's for Dominique (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Utrecht uit (2004)
D'r hed een duif... (2013)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Eindhoven uitvak (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Megavlag (2017)
Loting Newcsatle (2003)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
A-jeugd wint de beker (2011)
Fortuna - NAC (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC - W2 tent (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Locos bus naar VVV (2016)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC RBC (2005)
Zundert NAC (2004)
apresski flyer (2012)
Stickercultuur (2019)
Red NAC paaseitjes (2011)
Hooligans in Groningen (2006)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC de Graafschap (1994)
Gepromoveerd (2017)
Bingo Bier (2010)
Gele rook (2016)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Ferry (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Bus uitzwaaien (2014)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC Donar (2001)
No pyro no party (2008)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Cambuur uit (2014)
TitaNAC (2013)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Te voet naar RBC (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Museumavond (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC Tattoo lip (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Vitesse uit (2004)
Stadionkwartier (2009)
Darttoernooi 2004
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Carnaval Bea (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
De Knyp (2015)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Jong NAC - Roda (2007)
Liever dan de eerste (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rat van Elf (2017)
Donar Kebab (2001)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NAC muts (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Graffiti (2013)
Al together now streaker (2002)
Feyenoord-NAC 2001
Onze steun en toeverlaat (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by