Odoi en Ayew out
De exodus gaat maar door. NAC laat zojuist weten dat de ervaren Ghanese versterkingen die in de loop van het seizoen zijn gehaald hun laatste wedstrijd voor NAC gaan spelen of gespeeld hebben. Beide ervaren rotten hadden een contract tot einde seizoen met een eenzijdige cluboptie. NAC is tot de conclusie gekomen dat deze heren niet in aanmerking komen voor de eerste divisie.
Odoi speelde 19 potjes en kwam transfervrij over na een half jaar thuis zitten. De kleurrijke Schenning kon zelden imponeren, stond misschien zelfs Valerius in de weg.
Veteraan Ayew speelde toch nog 16 potjes, één doelpunt pronkt op zijn palmares. Zoals gisteren in NACpraat al werd geconstateerd, hij was zelfs te langzaam voor de ereronde.
Bedankt voor alles heren, we zullen een kruk bij de museumavond 2041 voor jullie vrijhouden.




62 comments on “Odoi en Ayew out”
Theoden King
Niet verrassend. Ze hebben NAC niet beter gemaakt en zijn ook op 75% waarschijnlijk te duur voor de KKD. Het seniorenexperiment heeft niet gewerkt.
Bogdanovic
Waarom stonden die gasten erin als je ze toch niet wil hebben. Odio heeft je 6 punten gekost
harry b.d.
Volgens die andere site, een platform voor leugens, plagiaat en gescheld, “versterkt NAC zich met André Ayew” eind december 2025. Wat raar, geen versterking? Waarom dan over versterking beginnen als het dat niet is?
De reacties op het bericht dat hij kwam waren ook weer typisch volgend, kruipend en juichend: van “topaankoop” (echt, dit soort lieden mogen gewoon posten) tot “voordeel van de twijfel voor Peter”, “wat negatief weer hier sommige mensen, laten we positief zijn”. “gewoon goed werk van NAC!”. Etc etc bla bla.
Daar zakt je broek toch vanaf van zulke types.
Sjak
Ik begrijp dat ze weggaan. NAC is ook geen plek voor deze grote voetballers.
Maar ff serieus, ze hebben NAC echt geld gekost, met Valerius en Reulen vast op hun posities hadden die gasten grote stappen kunnen maken. Waren we dan ook gedegradeerd, misschien, maar we waren wel bezig geweest met talent ontwikkeling. Zoals ze in de podcast zeiden, Ayew kon de ereronde nog niet bijhouden. Odoi heeft ons veel punten gekost. Nu nog Holtby out, die kan wegomleidingen gaan begeleiden. Zelf bakt hij er helemaal niks meer van.
Volksclub NAC
Odoi had wel altijd inzet, maar maakte altijd 1 foutje. Dat heeft ons helaas punten gekost. Dat er nog maar veel volgen! Ayew heeft precies helemaal niks laten zien.
Maar zeker zo belangrijk Remco en Peter OUT!
NACNuancer
Graag ook afscheid nemen van BBB
Brym, Balard & Bielica
076
Prima keuze van ons NAC. Benieuwd wat er met Holtby gebeurt, die mag blijven van mij.
@Ratdaxie, misschien een ideetje voor een polletje. Komt hansje D wel of niet naar NAC-Helmond Sport? Zijn laatste wedstrijd in het Rat Verlegh was immers pre-corona. Een half uurtje La Nucia, incl joviale zwaai naar Hoefkens, tellen we natuurlijk niet mee.
Van mij mag ie voor deze keer overdekt zitten, en live stoeltjes tellen.
deraas
Maas heeft aangetoond totaal ongeschikt te zijn. Heeft de club meer gekost dan opgeleverd.
Weinig tot niets aan restwaarde. Geen inkomsten. En als het nodig was om op te treden was meneer in geen velde of wegen te bekennen. En dan krijgt zo’n onbenul een contract voor onbepaalde tijd.
Zoiets kan alleen bij Nac. De grootste speeltuin onder de BVO’s zonder verantwoording.
We staan voor weer voor lul in heel Nederland. Wat een amateurs!!! De club is op deze manier ook niet aantrekkelijk om voor te komen spelen en je als speler te ontwikkelen.
Als TD, AD en Trainer niet ophoepelen dan blijven we hangen in dit soort amateurisme en word de staat van de club alleen maar erger!!!
Waar blijft de macht van de aandeelhouders? Snap dat de kerstboom lastig is opgetuigd, maar er moet toch een weg te vinden zijn om deze onbenullen te lozen!!!!
NACNuancer
Deraas
Maas heeft drie jaar geleden wel een elftal samengesteld waarmee we zijn gepromoveerd.Met spelers als JanvdBergh, Kemper en Haugen
Ik geef Maas daarom nog een jaar de tijd.
Laat het nu maar zien hoe het is zonder Pierre.
deraas
Nacnuancer
Dat er zijn er 3 van de 11, waarvan Jan weer snel was verdwenen en Haugen toevallig tijdens de nacompetitie in vorm was. Daarvoor amper gezien. Blijft alleen Kemper over.
Kemper staat voor Noad. Daar hadden we er minimaal 18 van moeten hebben in de selctie met een grote restwaarde. Maas is een drama. Aub z.s.m. wieberen met die amateur!
Volksclub NAC
@NAC Nuancer Jij geeft iemand het voordeel van de twijfel voor een seizoen waarin we 8ste werden in de KKD en met geluk via de na competitie gepromoveerd zijn?
Waar was Kemper als aanvoerder het afgelopen half jaar toen het elftal hem nodig had om als leider op te staan?
Tony van Heemschut
De Pierre/Maas Combinatie vond het versterken van de rechtsbackpositie niet belangrijk en kwam met Talvitie en Brym als buitenspelers. Om dat te repareren (inschattingsfoutjes, Oeps!) kwam de PMC met de veteranen Odoi en Ayew. Opnieuw Inschattingsfoutjes, Oeps! En zo stapelden de fuckups zich snel op.
De hitrate van de PMC is veel te laag gebleken. De P is weg, het kan niet zo zijn dat de M mag doormodderen.
@….
Omdat er nu dus beslissingen worden genomen die gaan over volgend seizoen betekent dit dat PM onze TD definitief blijft ! Hij heeft trouwens een dienstverband voor onbepaalde tijd en er is geen dossier opgemaakt dat hij middels een vaststellingsovereenkomst dient te vertrekken. Dus onze TD blijft ! Hoefkens heeft maandag overleg met de directie en ik begrijp dat hij kan aangeven of hij verder wil gaan. Als de directie , RO en PM , Carl kwijt willen dat gaat dat flink geld kosten. Zo ver gaat het zeer waarschijnlijk niet komen. Ik zie Carl zeker niet uit eigen beweging vertrekken zonder stevige afkoopsom. Over spelers individueel laat ik me niet uit. In een puinzooi functioneert niemand goed ! SvH vond ik ok dat hij bij NAC opnieuw een kans kreeg om zijn voetballoopbaan , die na 2,5 jaar nagenoeg niet scoren muurvast zat, nieuw leven in te blazen. Maar wel voor een daarop aangepast gangbaar salaris voor een selectie speler die zich eerst diende te bewijzen. Toen ik vernam dat SvH een topsalaris had heb ik wel mijn ongenoegen laten horen. Inmiddels is dat salaris een publiek geheim.
De wijze waarop Sydney is vertrokken zegt verder genoeg denk ik. In ieder geval ‘bouwt’ NAC=Breda op een ruïne verder. Veel supporters hebben zich wel enorm druk gemaakt over 4 fakkels. Waarmee ik zeker het gooien van die fakkels goed keur. Fakkels doven van zelf uit , de kritiek op het wanbeleid zal eveneens nu snel doven. Op naar de keuken.
@….
…. zeker NIET het gooien….
Tony van Heemschut
@Tip
In de contracten van trainers zijn clausules opgenomen over dit soort situaties. Zelfde geldt voor de TD. En wellicht is de rechtbankformule bij ontslag zelfs wel gunstiger, bij een dienstverband van 3 jaar krijg je in de regel max. 2 a 3 maanden mee. Dat is allemaal wel te overzien.
Het is dus maar net hoe het in de contracten staat, de ontbindende voorwaarden.
@….
Ja @Tony dat weet iedereen wel. Hoefkens heeft als clausule een dikke afkoopsom. Zijn contract loopt nog een jaar ! Onze TD heeft een dienstverband voor onbepaalde tijd gekregen omdat zijn baas tevreden was. Voor ontslag is een lijvig dossier nodig. Dat dossier is er niet. Ook ontslag via een vaststellingsovereenkomst is niet in beeld. Want AD is over onze TD tevreden , daarnaast is PM al voor volgend seizoen aan het werk….
Beultje.
076..
Zou mooi zijn kan ik die zwetset een keer onder 4 ogen spreken..
Maar die komt niet..
Is te min die stadionsupportertjes.
Kijkt liever ESPN..
Tony van Heemschut
In Nederland heb je volgens de wet na twee jaar of na drie opeenvolgende tijdelijke contracten recht op een vast contract. Dit is wettelijk vastgelegd in de ketenregeling. Dus op die basis heeft Maas een vast contract gekregen. In zijn contract staat hoeveel hij meekrijgt bij ontbinding. Voor ontbinding is dus geen lijvig dossier nodig. Zonder dossier kan ook. De ontbindende voorwaarden zijn bij dit soort rollen in het betaald voetbal vooraf bepaald. Zal bij Oversier ook zo zijn. Tevreden of ontevreden speelt geen rol. De afkoopsom is al bekend.
Hoefkens heeft een contract van 3 seizoenen getekend, daarvan zijn er al 2 voorbij. Zeer aannemelijk dat een % van de resterende looptijd van het contract afgekocht moet worden.
Allemaal geen probleem voor Vrolijk & Co die daarmee de regie over de club terugkrijgen.
Maar we gaan het zien. Ik verwacht maandag of uiterlijk dinsdag het bericht dat Hoefkens vertrekt. De assistenten vertrekken ook. Er komt een nieuwe trainer die zijn eigen staf mag samenstellen.
Blijft over de AD en de TD. Ik verwacht dat Oversier mag aanblijven om te veel chaos te voorkomen. Ik verwacht ook nog steeds dat Maas ook vertrekt. We gaan het zien.
Beultje.
We liggen ook weer op schema voor de minstens 150000 seizoen kaarten..
Daar moeten die 5 man van hier nog af dan..
Wordt het nog wat aankomend seizoen?
Wie was er verantwoordelijk voor deze onbegrijpelijke “aanwinsten”? O ja…
En hij zit er nog steeds. Met deze Dwaas als eindverantwoordelijke zal het erg moeilijk worden om interessante spelers zo ver te krijgen om voor nac te komen spelen. Wie neemt hem serieus?
Anyway, we hebben sterke gasten nodig, veel loopvermogen en Noad mentaliteit. En minimaal 2 extra (bewezen) doelpuntenmakers. Dus Brym ook exit aub.
Bredaaaa
Veel mensen praten elkaar na. In alles. Nu is er een hersenspinsel dat hoefkens als mens een goede gast is, maar als trainer niet. Ten eerste ik ken hoefkens niet. Wat interesseert mij als supporter van NAC hoe hij als mens is. Zijn goed betaalde taak was om niet te degraderen. Daar heeft meneer zwaar in gefaald. Veel mensen zien hem graag terug als trainer volgend seizoen. Ik ben bang dat dat realiteit gaat worden.
Dat zou waanzin zijn.
@….
Inderdaad heeft men bij een BVO wat minder ontslagbescherming, dat klopt. Na drie jaar opeenvolgende tijdelijke contracten een vast contract krijgen hoeft echter bij een BVO niet. Hoefkens kan vertrekken maar dat gaat sowieso NAC (flink) geld kosten. Maas zie ik blijven , hij heeft al beslissingen genomen voor volgend seizoen , dus …. Beste is als ze allemaal vertrekken inclusief RO na alles wat is gebeurd. We gaan het zien. Vandaag zelf gevoetbald , 4-4. Morgen wedstrijdje bekijken in de vierde divisie, beide ploegen knokken voor behoud. Zondag uiteraard aanwezig bij finale voor promotie ( zijn 2 wedstrijden) Lommel -Dender. Zien we Schoofs , Seuntjens en Jason Van Duiven weer aan het werk. AZ -NAC neem ik voor deze ene keer voor kennisgeving aan.
ennaojseejer
Je kunt er van uit gaan dat als Maas blijft hij de miljoenen van van Hecke en Verbrugge net zo gaat verkwanselen als hij dit jaar gedaan heeft.
Of hebben PvH en CH dat gedaan, en is Maas maar een stromannetje?
Beultje.
Jullie hier op de RAT met een man of 5 jullie kunnen het allemaal goed uitleggen.
Die weg ..die weg ..die weg.
Altijd het oude liedje ..
Altijd overal commentaar op jaar in jaar uit..
Kom dan is met geld over de brug mannekes.
Daar draait het om in BREDA.
Wie betaald die bepaald ..
En de Zwetser en zijn aanhang van deze site.
Die hebben Altijd op alles en iedereen commentaar.
Maar hebben nog geen seizoenkaart..
Maarten Breukers
Maas heeft gewoon gefaald met de Vugterhage brigade. Terwijl Reulen liep te verpieteren liep Ayew ondertussen de 20 meter in 50 seconden. Odoi wekelijks een beslissende fout. Deze knarren mogen na een kop soep weer braaf gaan slapen in Vugterhage.
Bonanza
Ben wel benieuwd wat dit probeersel gekost heeft.
harry b.d.
Het is inmiddels dermate verziekt dat het ieder voor zich is geworden in de selectie.
Opeens hoort niemand meer bij het plan en is het dringen bij de uitgang. Bd onthulde al maanden geleden op deze site dat zo’n Lewis ‘it’s only one game’ Holtby echt niet meegaat naar de KKD. De meesten willen weg. Weg van die negatieve sfeer, die matige collega’s en het stempel van ‘vuile degradant’.
Waardevermindering, afschalen en uithollen. Dat zijn de gevolgen van het wanbeheer door Remcoo, Maasje en hun RvC. De clubslopers hebben een waanzinnige krater geslagen in het vermogen van de club. De rekening ligt nu bij de supporters en de sponsoren. Zij moeten betalen.
We gaan de KKD in met een mindere selectie dan die er nu staat. Ook minder duur, want het geld zit bij ons NAC in andere dingen en mensen.
AZ-uit zou wel eens een debacle kunnen worden, behalve als zij het ook wel geloven. Maar mocht AZ er zin in hebben dan is een tweede 6-0 van het seizoen niet uitgesloten. Weinigen zullen dat live meemaken. Half Breda zit dan in Lommel of is met moeder de vrouw op pad in een of ander prutpark.
De degradatie van 2026 hakt er geweldig in. Walging, spot en hoon is hun deel, maar zij doen het emotieloos af als een stapje terug in hun proces en plan. Hoe lang laat de achterban nog zo met zich sollen?
Cabo de la Nau, zonnig, hoge uv.
NACNuancer
Natuurlijk moet iedereen allemaal oprotten.
Maar stel dat Maas wél over reflectief vermogen beschikt?
En dat hij wél leert van gemaakte fouten.
Dán mag hij het van mij nog een jaar blijven zitten.
En stel dat hij weggaat? Dan zal ik daar niet wakker van liggen.
Het voordeel van Oversier is dat hij de td opleiding geeft . Dus ik vermoed dat Oversier wel snel een opvolger heeft gevonden.
harry b.d.
Oja, en men heeft Pierre gevraagd wie hem moet opvolgen in de RvC. Tot zover hun marktkennis en creativiteit om er wat van te maken.
harry b.d.
NACnuancer – de V’s beloofden de Beste Mensen op iedere positie en ‘keihard gaan voor het allerhoogste’.
In deze ‘visie’ cq belofte aan de achterban past Maasje toch helemaal niet. Hij kan er niks van, heeft een zeer negatieve impact op de club (gehad) en staat wel heel ver af van ‘de beste mensen’. Dit is toch gewoon een no-brainer, wegwezen.
Tony van Heemschut
@NAC nuancer
De Pierre/Maas combinatie heeft de laatste 3 transfer windows verprutst. Als daar zelflerend vermogen zat, dan waren we in de laatste transfer window niet bij Ayew, Odoi en Salama uitgekomen. t’is mooi geweest.
Tony van Heemschut
Het is jazzfestival, Harry. Oude mensen met hoedjes, paarse ribbroeken en sigaren. Wel iets voor jou, eigenlijk.
076
@Tony,
De Zwitserse Zakkenwasser weet de weg naar Breda al lang niet meer te vinden joh. Dat internetpooiertje schreeuwt alleen langs de zijlijn. Oplossingen heeft ie niet. En dat, brave mensen, is niet jammer maar aandoenlijk sneu.
Beter de Laat dan nooit
Elk jaar KKD is er een te veel. Maas nog een kans geven is geen optie. Het is nu toch wel duidelijk dat hij niet leert van zijn fouten of intern te weinig inbreng heeft. Deze zomer komt er nog een keer geld binnen van Hecke en Verbruggen. Dat moet goed besteed worden anders worden het weer heel wat jaartjes KKD.
Ik hoor te vaak dat de vrijdagavond wel een fijne avond is. Ga dan lekker bij Dordrecht kijken!
NACNuancer
De rotte plek in de organisatie was de commissaris pvh.
Hij was commissaris “Plus”
Die plus hield in dat onze Pierre zich volledig met al het technische mocht bemoeien. Zie Sydney.
Nu de rotte plek Pierre weg is heeft Maas de kans om het te laten zien.
Maas gaat ook die kans krijgen. En ik ben echt benieuwd hoe dit zal gaan.
Maar als Maas Hoefkens laat zitten dan mag ie van mij weg.
Lennon
Nacnuancer,
Je begint weer over Pierre, dat Pierre de schuld is van Maas slechte transferbeleid…
Dan is Maas dus een vent zonder ballen, dan heeft hij al die tijd geld zitten verdienen over de rug van NAC want volgens jou komt het niet door Maas maar door Pierre.
Verder vind ik het opvallend dat veel mensen er vanuit gaan dat JPvH en BV deze transferperiode geld voor NAC op gaan leveren.
Brighton speelt zo goed als zeker Europees voetbal ik kan me voorstellen dat die gasten het daar prima naar hun zin hebben.
Beter de Laat dan nooit
@Lennon
Van Hecke volgend jaar einde contract en tekent niet bij, dus Brighton zal wel moeten om geld te beuren. In belangstelling van Liverpool. 7,5% doorverkoop.
Verbruggen Bayern München? Neuer is de jongste niet meer.
Maar uiteraard is niets zeker. Werd vorig jaar ook over gesproken.
Lennon
Beter,
Klopt Brighton zal hem wel willen verkopen..aan de andere kant is het wel een topverdediger, die transfergeruchten in Engeland moet je altijd met een lading zout nemen. Ik zie hem niet naar Liverpool vertrekken.
Voor Verbruggen zou t leuk zijn Bayern, maar in Engeland staat Roefs beter aangeschreven zou het logischer vinden als hij naar Bayern zou gaan.
harry b.d.
‘Tot de laatste dag strijden voor handhaving’. Ook deze verlaagde doelstelling werd niet gehaald. Een soort rode draad van het mislukte N=B project. De bekertraditie ‘een ding is zeker’ werd de afgelopen jaren ook nog eens begraven, onderbelicht, maar ook dit gebeurde.
De hoogste boom moest omvallen omdat er een storm opstak. Het was het hypocriete onweer van lieden die stonden te juichen toen NAC=Breda binnenreed, die kritische NAC supporters uitkotsten, online aanvielen en beschimpten. Toen de kansen keerden wisten zij niet hoe snel ze moesten wegkomen of over te steken naar ‘het andere kamp’. Opportunisten.
Volgend seizoen is al slecht begonnen. Geen nieuwe impulsen, omdat het opruimen van de puinhoop veel te langzaam gaat. Met de degradanten een nieuw seizoen ingaan is gewoon een ontzettend slecht idee. De negativiteit die om types als de spijkerbroekentrainer, Maasje en Remcoo hangt is niet goed voor de club. Ook Grote V maakt een waardeloze indruk. Eerst deze kerstboom optuigen en nu, maanden na Drie Koningen erachter komen dat hij van beton en ijzer is en je hem met geen mogelijkheid nog uit ‘Het Huis Van’ krijgt.
De ene na de ander neemt inmiddels afscheid. De socials staan vol met berichten van kleine luyden die de loftrompet over zichzelf afsteken en ons NAC na x jaar verlaten.
Het is matchday. De gifbeker gaat nog een laatste keer rond.
Denia, zonnig, fietsweer, 24 graden verwacht.
NACNuancer
@Lennon
Pierre was controleur maar ook mede td/plus. En hij was “baas” van Maas.
Met andere woorden, hij had een gigantische machtspositie over Maas.
Even wat daden van Pierre:
*Ten koste van NAC Sydney transfereren
*Macht gebruiken om Karelse te laten zitten na vecht incident.
*Hyballa halen
*Tom Boere halen
* De boel zo manipuleren zodat we dit seizoen een team om Sydney bouwen.
*Op tv een oud trainer en speler van NAC onterecht betichten van duistere deals
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Pierre is een leugenaar,manipulator en een narcistische egoïstische geldwolf. Een jokkerd die zorgde voor een slechte onveilige werksfeer.
Die man als commissaris is dé grootste fout geweest van n=b.
En nu hij weg is zul je zien dat een stuk beter zal gaan.
Ook mét Maas.
Hoefkens ontslaan gaat nu zijn eerste daad worden.
Tony van Heemschut
@Nacnuancer
Was het maar zo dat één persoon er voor gezorgd heeft dat NAC onderuit gegaan is. Dat is te makkelijk en ook niet waar. Pierre, Maas én Hoefkens stonden samen aan de basis van deze degradatie. Geen van drie heeft goed werk geleverd. Dat ze elkaar beïnvloedt hebben is duidelijk. Onder invloed van Hoefkens zijn ook bepaalde spelers gehaald (bijv. Sowah). Onder invloed van Pierre zijn ook zaken mis gegaan. Maar uiteindelijk is Maas verantwoordelijk voor de kwaliteit van de selectie en staf.
Bij Maas twijfel ik het meest aan zijn netwerk. Bijna alle spelers kwamen aanwaaien via via, door zaakwaarnemers, tussenpersonen, Hoefkens of anderen. Er zat heel weinig eigen visie en netwerk achter. Het leken toevalstransfers ipv bewuste keuzes.
MickJl
Las net in de Stem de kop,
assistenten weg , Hoefkens houdt de deur open
voor NAC. Kon je verwachten met zo’n CV.
Gooi a.u.b de deur dicht, de man gaat dan e.v in de KKD
dezelfde speelwijze hanteren, rommelen in de opstelling
en geen vast patroon met veel onrust onder de spelers.
Je zult de eerste twee wedstrijden verliezen,
nou dan kun je een schaap horen neuken.
harry b.d.
De Beste Mensen op iedere positie beloven in schreeuwerige campagnes en dan een f##cking cursist als TD installeren die nergens verantwoordelijkheid voor wil nemen. Schandalig gewoon.
Tony van Heemschut
@MickJI
Ik schat de kans op 90% dat er maandag een exit-gesprek met Hoefkens is.
Natuurlijk gaat een trainer niet hardop zeggen dat hij weg wil. Hij speelt het netjes, wil eerst het seizoen afmaken, en daarna NAC de beslissing laten nemen. Daardoor krijgt hij nog een afkoopsom. Als hij zelf opstapt kost hem dat een aantal maandsalarissen, dat gaat ie dus niet doen.
theoke
@ NACnuancer
En wat te denken van het contract voor Tijn Troost, die had nooit bij NAC gekomen als Pierre er niet was geweest, de vader van Tijn zijn grote vriend. En ook hun huisvriend Ripson heeft een baantje gekregen via Pierre.
Beter de Laat dan nooit
@nacnuancer
Als het Maas het al die jaren allemaal overkomen is dan is hij gewoon te licht voor de job.
Ligt het ook aan Pierre dat er geen enkele speler is weggebracht?
Elk jaar KKD drijven we verder af. Er is geen tijd voor een 7e kans!
Sjak
Beste mensen, even naar de toekomst.. Ibrahim Afellay kapt bij PSV als assistent coach. Dit is een slimme gast, maakt goede analyses, wil altijd aanvallend voetbal spelen en heeft op hoog niveau gevoetbald. Ik denk dat dit een pareltje zou kunnen zijn voor NAC. Haal hem binnen, dan kan je gelijk starten met het nieuwe seizoen. Ik zie hier echt een win win! Dat is heel wat beter dan een afgedankte oude held of een oude trainer die al op 5 plekken is ontslagen. In tegenstelling van velen hier denk ik toch dat het beter is Maas nog even te laten zitten. Samen met Ibrahim Afellay zou dat best wat kunnen worden. Ik denk zoals hierboven al gezegd is Pierre veel te veel invloed had.
ennaojseejer
Als Hoefkens echt zo’n sympathieke vent is dan houdt ie de eer aan zichzelf.
Dan mag hij van mij met applaus en erehaag weg.
Alles gegeven wat er in hem zat, en dat was gewoon niet goed genoeg.
2 dramatische 2e seizoenshelften met iets wat je soms niet eens voetbal zou mogen noemen.
Bedankt Carl,het ga je goed…..
ennaojseejer
En dan ook lichtgewicht “ik waai met alle winden mee” Maas weg graag.
En liefst ook “Pinokkio / zalvende praat verkoper / wij werken alemaal zooo fijn samen / geeft niets, het is allemaal lange termijn” Oversier eruit.
Bredaaaa
Hopeloos mislukt bij club brugge en standard. Elke keer met zijn vriendje sowah.
Gedegradeerd met NAC. Dan nog de lef hebben om te zeggen dat hij gaat besluiten of ie blijft of gaat. Hahahahaha.
Sjak
@ennaojseejer
Eruit flikkeren is gemakkelijk en dan, wie heb je op het oog!
Zo te horen hebben de bestuurders bij NAC ook geen plan B.
Ik heb liever een TD die noit meer deze domme fouten gaat maken dan er een die het weer opnieuw gaat doen! Hoefkens is klaar dat is duidelijk, maar Maas zou ik deze zomerperiode nog gunnen om te kijken wat hij voor elkaar krijgt zonder die Rat in zijn nek. Oversier, voor wie wil je die inruilen, voor de kandidaat van Harry, een woeker verzekeraar? Ook Oversier gaat die fouten niet meer maken. Ik vind het gemakkelijk, flikker iedereen maar buiten, voor mij is het belangrijker dat je leert van je fouten. Hoefkens is een ander verhaal, die heeft echt er een zooitje van gemaakt het laatste jaar.
harry b.d.
Een aantal mensen heeft niet in de gaten hoe het werkelijk gaat lopen.
Contract = contract. Bij ontslag zal NAC het volledige restant van de restlooptijd aan Hoefkens moeten dokken. Sterker nog, als we volgend jaar onder een andere trainer mochten promoveren kan hij aanspraak maken op de bonus. Zo ging het ook met Hyballa. Die kreeg gewoon uitbetaald.
Dat verhaal met ‘een paar maandjes’ geldt alleen in het geval waarin hij tijdens zijn ontslagvergoedingsjaar iets anders vindt. Daar gaat het om. En alleen daar om. Als hij nu toch niet naar Leuven of Dender, Beerschot of Mechelen of wat dan ook kan, dan blijft hij. Zo simpel is het.
Denia, 23 graden, terras.
deraas
Wie verzint het nou om een 3 jarig contract aan te bieden in het huidige voetbal klimaat?
Standaard zou 1 jaar met een optie van nog een jaar moeten zijn. Bij hoge uitzondering 2 jaar met nog een jaar optie.
Maar nooit 3 jaar!!! Het geeft maar weer aan wat voor een chaos het is en wat voor een amaturistisch niveau. Bedoel, je kan altijd een 1 jarig contract met optie bij goed presteren openbreken!!! Dan weet je inmiddels wat voor vlees je in de kuip hebt en kan je op basis van bewezen prestaties een investeren!!! Is dat nou allemaal zo moeilijk? Lijkt me toch van niet, behalve bij Nac.
Lennon
Nuancer,
Dus Boere en Sydney…de rest van de strontkar die is binnengereden mag dan wel op het conto van Maas?
0,0 verdient voor NAC en gigantisch veel uitgegeven, vooruit laten we hem nog een kans geven…zijn we over een jaar failliet.
tiesto
De strekking dat Hoefkens totaal is mislukt bij Brugge gaat niet op.. zelfs in België vonden ze het gek dat hij eruit moest.. CL groepsfase overleefd zelfs..
Ik denk dat Hoefkens zeker een goede trainer is als hij goed materiaal tot zijn beschikking heeft. De lat ligt in de KKD wat lager dus dat kan schelen.. ik zou niet weten welke trainer t dan zou moeten doen, of je krijgt weer een kaliber Van Gastel.
Tony van Heemschut
Harry, alles staat of valt met de clausules die wij niet kennen. Een trainer een 3-jarig contract met een clausule voor volledige doorbetaling na ontslag (mogelijk al na een half jaar…) is waanzin. Ik verwacht dat zelfs de Pierre/Maas combinatie daar niet toe in staat is. Het moet gemaximeerd, zijn op een bepaalde manier. In bedrag of tijd.
Theoden King
Tony – Het zou inderdaad uiterst vreemd zijn als NAC na twee jaar nog gegijzeld wordt door het contract van Hoefkens. Dan heb je als technisch adviseur/-directeur de club geen dienst bewezen.
De vraag is veel meer wat NAC volgend seizoen wil. Welke speelstijl? Met welk soort spelers? En wat voor type trainer hoort daarbij? Maar zoals zo vaak zal NAC aan dat soort vragen niet of te laat toekomen.
deraas
Tony en Theoden
Voor Nac is dat niet vreemd, eerder standaard!
ELITEPAUPER
Zei die Luxemburgse mongool van de week niet dat hij vaker opgesteld had moeten worden ? Typerend voor dit elftal en leiding van de selectie en de directie. Een compleet verstoord zelfbeeld. Ze doen het geweldig in hun hoofd, maar in werkelijkheid is het NIKS !
deraas
En nou maar hopen dat Soumano blijft en niet een of andere clausule heeft. Als hij heel blijft toch zeker een aanwinst. Kan zich ontplooien in de KKD.
Bredaaaa
Je ziet vaker dat een team wel gaat presteren als er geen druk meer is. Het team is mentaal zwak om met druk om te gaan. Dus een zeer slechte samengestelde selectie van maas, pvh, hoefkens en overstier.
Bredaaaa
Ze kunnen wederom de voorsprong niet in de slotfase verdedigen. Dat is ook 1 vd zwaktes van dit team.