Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Ons NAC bevestigt afwijzing door aandeelhouders

Coöperatie Ons NAC, de enige kandidaat koper die publiekelijk bekend is, heeft vanavond gereageerd op het artikel in BN/De Stem van deze ochtend. Ons NAC bevestigt daarbij dat hun bod is afgewezen.

Arjen van Nuland, bestuurslid van de coöperatie stelt:

“Uit de afwijzing van het bod van Ons NAC en uit de berichtgeving in de media kunnen we opmaken dat andere kandidaat-kopers zich hebben gemeld, blijkbaar met een nog beter plan voor NAC Breda. Wij juichen dat uiteraard toe en zijn ook bereid om in het belang van de club samen te werken met andere partijen en NAC maximale slagkracht voor de toekomst te bieden.”

In het uitgezonden persbericht ontkracht Ons NAC dat het bedrag van 1,5 miljoen dat in de krant stond klopt:

“De uitingen die over Ons NAC in de media zijn verschenen onvolledig en gedeeltelijk onjuist. Met name de genoemde bedragen komen niet overeen met het voorstel en de afgegeven garanties van Ons NAC. “

Ons NAC lijkt erop te rekenen dat wanneer de Stichting NOAD de door de aandeelhouders handpicked kandidaat koper niks vindt de coöperatie opnieuw een kans krijgt, en zal daarom doorgaan met de werkzaamheden:

Als vanzelfsprekend zal Ons NAC het proces nauwlettend blijven volgen en waar mogelijk de nodige hulp en steun blijven verlenen voor een goede overdracht van de club. Ons NAC blijft dan ook doorgaan met het uitwerken van haar plannen. Indien de mogelijkheid zich voordoet alsnog in te stappen, dan wel op andere wijze van dienst te kunnen zijn, dan is zij daartoe bereid.

 

Mooie woorden, maar ze liggen er gewoon uit. Wel voldoende middelen, maar geen zin om de zakken van de zittende aandeelhouders te vullen. Een keuze, misschien niet de meest strategische, maar wel eentje waar ze zich nog mee kunnen vertonen. De aandeelhouders riepen telkens ‘Het beste voor NAC’, dus is er blijkbaar een partij die bereid is om meer dan 8.5 miljoen in de exploitatie te stoppen.

Er is dus meer geboden dan de krant suggereert en blijkbaar hebben de grote drie er belang bij dat ze de supporters van zich af konden schudden. Zodat in alle rust een partij er met de aandelen vandoor kan gaan. De druk op de Stichting NOAD groeit gestaag. Elke koper zal de rechten van het gouden aandeel ter discussie stellen. Als wij Videoland waren zouden we de rechten alvast kopen, zet de cola en popcorn maar klaar!

31 comments on “Ons NAC bevestigt afwijzing door aandeelhouders”

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 22:13

    De 4 van NOAD zijn nu zwaar chantabel en staan onder een druk die zij nooit verwacht hadden. Dat wordt natuurlijk niks. Die gaan iets moeten verzinnen om hun rol te marginaliseren want als zij straks JA zeggen tegen een hufter van boven de rivieren zonder enige binding met NAC maar met het hoogste bod voor de aandeelhouders dan breekt geheid de pleur#s los.

    076 moet zich gewoon distantiëren van deze meuk en niet meegaan in de geconstrueerde gekte om een irrealistisch bod op de aandelen te doen, ten koste van de club.

    Dit gedrag van de 3 bezitters was te verwachten, zo gedroegen zij zich ook in het verleden. Zij vinden dat zij midden in deze zwijnenstal eisen kunnen stellen.

    Teiltje!

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 22:23

    Dit cynische en sinistere spelletje over de rug van ons NAC moet onmiddellijk stoppen!

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 09:24

    Het is inmiddels 7 september (!), dit was 12 weken geleden:

    ‘Bij een club, waarbij dit soort exorbitante en kwalijke praktijken niet als volstrekt onacceptabel worden benoemd en het risico in zich dragen om te verworden tot norm, voelen wij ons niet meer thuis. Daarom hebben wij besloten om met onmiddellijke ingang al onze financiële betrokkenheid bij NAC Breda te beëindigen. Dit houdt onder meer in dat wij, de drie grootaandeelhouders, onze aandelen te koop zullen aanbieden. Over de manier waarop dit gebeurt zal nadere berichtgeving volgen.’

    De rancune en hufterigheid spat van dit bericht af. Er is sindsdien geen woord meer doorgekomen van de 3 over het verkoopproces. Via-via wel, maar natuurlijk niet met open vizier. Want zo zijn ze, achterkamertjes en wijzen naar anderen. Niks hebben ze gepresteerd, de boel volledig aan gort met een 15e plek in de KKD als gevolg.

    Prov. Alicante, licht bewolkt, 26 graden al.

  • Ivo

    7 september 2021 - 10:45

    Ons NAC/076 vond ik niet een heel sterk verhaal. Er wordt wat eenmalig geld bij elkaar geharkt en een ingewikkelde constructie bedacht met (te) veel partijen, en ook verschillende soorten partijen, die instappen. Daar ga je het niet mee redden. Te ingewikkeld en financieel te onzeker.

    Ik hoop dat er bij de 5 overgebleven partijen er één zit die structureel kan en wil investeren, met een duidelijke en eenvoudige eigendomsstructuur.

  • M

    7 september 2021 - 11:53

    Erg benieuwd hoeveel afslag op de bieding het DD nog zal betekenen. Een aankoopprijs van 5-6 miljoen is niet rond te rekenen voor een partij die op rendement gericht is.
    Misschien krijgen de aandeelhouders nog spijt dat ze Ons NAC bruut hebben afgeserveerd.

  • Optimist

    7 september 2021 - 12:40

    Het tekent het amateurisme van “Ons NAC” dat ze uit zijn gegaan van de intrisieke aandeelhouderswaarde, terwijl het bij NAC uiteraard vooral om de verwachtingswaarde gaat. Waarom zou je er anders een veelvoud van de intrisieke waarde in investeren, dat slaat nergens op.

    Mijn verwachting, net als van de meesten, is dat NAC een stabiele subtopper in de ere kan worden. In ieder geval is van Seumeren, die de nodige kennis en ervaring op dit gebied heeft, dat met me eens.

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 13:06

    Optimist – iedere partij die daadwerkelijk met een irreëel bod op de aandelen komt en daarna plotseling minder te investeren heeft in de club kan en mag niet serieus genomen worden. Waarom deze wanbeleiders en mismanagers vergulden, leg dat eens uit? Ze hebben de boel in 8 jaar volledig naar de ratsmodee gekegeld.

    Het is rancune en hufterigheid, geen cent naar de aandeelhouders, alles naar de club!

  • Jappie

    7 september 2021 - 13:08

    Waarom amateurisme? Uitgangspunt was “het beste voor NAC”. Dit betekent zoveel mogelijk nieuw geld naar de club en het oude geld tegen de huidige waarde betalen. Dan is gezien de jaarrekeningen van afgelopen jaren 1,5MIO nog best een redelijke prijs.

    De verwachtingswaarde is in voetbal simpelweg niet te voorspellen. Enige wat je kunt doen is geld vrij maken om een goede organisatie weg te zetten met een goed meerjarenplan, waarbij het in de KKD sowieso gaten vullen blijft, tenzij je een gelukje alla Van Hecke hebt. Maar dan moeten de groeibriljantes wel rapido vastgelegd worden.

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 13:09

    Ivo/M – Project 076 had zeker nadelen. Het was iets teveel een moeilijk gedrocht, iets te veel lichtgewichten in de groep. Maar ze probeerden wel een brede achterban te mobiliseren en dat siert ze.

    De huidige overgebleven partijen hebben daar schijt aan, dat weten we nu al. Dat wordt een heel onsympathiek verhaal. Reden: de huidige bezitters eisen het onderste uit de kan voor hen zelf.

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 13:10

    Jappie – EUR 1.5 mio voor deze aandelen is echt het maximum, eerder EUR 1 mio.

  • Portugeese Naccer

    7 september 2021 - 13:57

    Ik ben wel benieuwd naar die NDA. M’n e-mailadres is bij de Ratdactie bekend …

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 14:04

    Portugees – welke idioot tekent er een NDA met 50K boeteclausule?

  • Ivo

    7 september 2021 - 15:56

    @Harry
    Je kent de overgebleven partijen niet, dus de vraag is maar net hoe onsympathiek dat wordt.
    Qua aandelen – het is wat de gek er voor geeft. Die 5 partijen hebben blijkbaar meer geboden, maar kunnen misschien ook meer in NAC investeren. Het is koffiedik kijken.

    Bij mij zit het glas nog steeds halfvol – ik ben al lang blij als deze impasse voorbij is en we weer vooruit kunnen kijken.

  • Fratelli

    7 september 2021 - 16:16

    Je betaalt natuurlijk niet voor iets wat nu waard is maar je betaalt voor de potentie. De beurswaarde van Apple is nu 2 biljoen omdat beleggers de potentie zien, niet omdat het 200x (of zo) de winst waard is.

    Daarnaast is het natuurlijk maar wat de gek er voor geeft, vergelijk het maar met de huizen markt. Het is voor de aandeelhouders een ideaal moment om te kopen; zij zijn van het gezeik af, wsl is er in deze markt wel een partij die zoveel betaalt dat zij hun geld terug hebben en zij hebben 8 jaar gratis op het pluche gezeten.

    Ik geloof niet in supporters participaties, veel te veel gedoe en emoties. Een duidelijke baas die de lijnen uitzet werkt het beste bij volksclubs (vd Herik bij Feyenoord, v. Seumeren bij Utrecht en ja zelfs Munsterman bij Twente)

  • harry b.d.

    7 september 2021 - 17:31

    Het latente verlangen naar die ene sterke man die het allemaal wel even komt fixen is net zo begrijpelijk als onrealistisch. Dan was die de laatste 8 jaar ook wel langsgekomen, toen er nog veel hogere biedingen werden gedaan. Nu hebben zij de club compleet laten vallen en is het een schot in de eigen voet. De hoofdprijs die zij willen kunnen ze vergeten.

  • TheBeek

    7 september 2021 - 22:03

    Dat de mensen die jaren terug ons gered hebben van de ondergang nu hun geld terug willen is niet meer dan logisch.

    Alle centimenten ten spijt ik ben het circus met geblesseerde, transfervrije en niet fitte spelers wel beu.

    Laten we alsjeblieft iemand met doekoes accepteren zodat we gewoon normale, fitte, niet geblesseerde spelers kunnen halen.

    In de huidige voetbalwereld heb je iemand met kapitaal gewoon nodig!!

    Het lijkt wel of sommige hier nog 10 jaar naar Nac – Helmond sport willen kijken.

  • JeroenvZijp

    8 september 2021 - 08:22

    Ook vandaag een bevestiging in de krant. Project076 heeft een paar babbelaars in haar midden die volgens Blanco onafhankelijk van elkaar de hoogte van het belachelijk lage bod bevestigen. Zeker belachelijk als je het proces in ogenschouw neemt.

    Een kleine voorbode van hoe het gaat met zo’n collectief. Te veel mensen betrokken, te veel lijntjes, te veel belangetjes, te veel gelek naar de pers. Straks zijn ze weer eensgezind als er een gezamenlijke vijand is. Samen breken gaat hier beter dan samen bouwen.

  • harry b.d.

    8 september 2021 - 09:34

    Het is inmiddels 8 september en het gaat alleen nog maar over het wangedrag van de clubbezitters.

    Bd onthulde al eerder dat het zo zou gaan lopen. De Rancuneuzen hebben geen enkele boodschap aan de “supportertjes”. Zij eisen een belachelijk bedrag voor hun wanprestatie. Maar niemand moet daar op ingaan.

    Het uithuilen in de pers door Project 076 vertoont trekjes van het debakel met Hart voor NAC. Blijkbaar hadden ze niks in handen tegen van Aalst, van Weelde en Burema. Geen leverage. Geen stok achter de deur. Zo konden zij eenvoudig genegeerd worden.

    Maar ook het gedrag van de kleintjes moet niet onderschat worden, die tegelzetters en proleten die met twee tonnetjes doen alsof de club van hen is. Daar zit ook bijzonder weinig flexibiliteit.

    Maar goed, wie niet in de gaten heeft dat wanpresteren niet beloond kan worden komt van een koude kermis thuis. “Geheimhouding” is hun grootste goed, aan transparantie hebben zij altijd al een grafhekel gehad. Die 3 à 4 miljoen in de begroting die “unaccounted for” is blijft steken. Het zijn de lijken in de kast. Een ophoping vanuit het verleden en nieuwe rampspoed. Afkoopsommen, afschrijvingen, oninbare troep en andere donkere verplichtingen etc.

    Marina Alta, ontbijt op de naya, 25 graden.

  • Nostradamus

    8 september 2021 - 10:13

    Harry b.d. Ik ga u voordragen voor de glazen-bol-award voor uw hele oeuvre.

  • Sjak

    8 september 2021 - 10:57

    -Nostradamus- Een geweldig eer voor Harry, hij heeft ondanks alle retoriek het vaak bij het juiste eind.
    In de jaren 80 heb ik dat boek van Nostradamus gelezen en die had wat meer woorden nodig.
    Maar ff ontopic, het grote wachten is begonnen. Alles wat hier word gezegd zijn voor beschietingen.
    We gaan het zien.

  • 10Diego

    8 september 2021 - 12:23

    @harry,

    Ja stelt wellicht terecht dat wanbeleid niet beloond moet worden met een hoge prijs voor de aandelen. Ik vermoed op basis van het persbericht waaruit jij hier boven citeerde, dat de aandeelhouders van mening zijn dat zij wangedrag niet moeten belonen met het voor een appel en een ei van de hand doen van de aandelen.

    ‘Bij een club, waarbij dit soort exorbitante en kwalijke praktijken niet als volstrekt onacceptabel worden benoemd en het risico in zich dragen om te verworden tot norm, voelen wij ons niet meer thuis.’

    Een patstelling waar je niet uit gaat komen vrees ik. Of er daadwerkelijk sprake is van wanbeleid en wangedrag is perceptie. Die is bij beide partijen totaal verschillend, maar cadeautjes kun je vergeten.

  • harry b.d.

    8 september 2021 - 12:42

    10 – bd is van mening dat dit project “verkoop club” volledig mislukt is en moet stoppen.

    Dat er mensen zijn die niets zien in het erbij betrekken van de achterban in de nieuwe set-up (en niet op die nepmanier zoals nu met van Poppel en Likraad) is bekend, maar het is de enige weg.

    Een nieuwe kapitalist, een nieuw clubje geldwolven zonder historie en feeling met ons NAC, schei uit zeg. Dat wordt de horror. Dit gekloot van de drie heeft ons nu al ca. 5000 toeschouwers per wedstrijd gekost, met een nieuwe afstandelijke partij gaan we snel onder de 10.000 per wedstrijd terechtkomen.

    Promotie is een must, helaas hebben de eigenaren, RvC en directie daar geen oog meer voor, zij kregen het opnieuw niet voor elkaar. Adiléhou is net klaar met zijn 5 minuten tegen Congo en kan in theorie vandaag weer trainen, na een rondje Madagascar Benin. Te gek voor woorden.

  • JeroenvZijp

    8 september 2021 - 13:40

    @harry

    Kan toch nooit de enige weg zijn. Het is in 67 jaar betaald voetbal in Nederland nog nooit gedaan en zou het enige redmiddel voor NAC zijn?

  • harry b.d.

    8 september 2021 - 14:03

    Jeroen – resultaten uit het verleden etc. Je zou verwachten dat deze lieden de club hadden ontwikkeld en klaargezet voor de volgende fase, quod non. Sterker nog: geen voetbaltechnische man in de RvC, geen TD, geen enkel plan en visie op de core business. Dat is stuitend, echt ongelooflijk.

    Je moet dus wat anders dan waarmee zij ons NAC de afgelopen jaren in bekoring hebben geleid.

    Verlos ons van het kwade.

  • Ivo

    8 september 2021 - 18:15

    @Harry

    Het stoppen van de verkoop verlengt alleen maar de impasse, met 20 aandeelhouders die niet op één lijn zitten. Als Pietje niet bijstort dan doet klaasje het ook niet, en als Klaasje bijkoopt dan verwateren de aandelen van Pietje. Dat geneuzel is een doodlopende weg en moet heel snel stoppen.

    En ja, liefst 1 iemand achter stuur, wie betaalt, bepaalt, is gewoon een prima uitgangsprincipe. Poolse landdagen en nog meer verschillende stakeholders met invloed, nee dank u.

  • Braze

    8 september 2021 - 20:25

    Al vanaf 2013 is Crossminds betrokken bij de herstructurering van NAC. Zij hebben in een lang traject er mede voor gezorgd dat NAC weer zwarte cijfers schreef. Het is vanaf het begin de bedoeling geweest dat wanneer NSC weer financieel gezond was en door promotie naar de Ere een aantrekkelijke club voor investeerders dat de boel verkocht zou worden en de grote 3 en de kleintjes hun geld terug zouden krijgen.
    Helaas gooide het drama van en door Steyn en Manders roet in het eten.Nu is er bijna sprake van een gedwongen verkoop. De aandeelhouders hebben maar 1 doel en dat is zoveel mogelijk van hun geinvesteerde kapitaal redden. Winnaar: Crossminds

  • harry b.d.

    8 september 2021 - 21:29

    Braze – welke reorganisatie? Die van Edelenbos? Eisenga?

  • harry b.d.

    9 september 2021 - 10:17

    “Ton is misbruikt om mensen rustig te houden” – wat een dramatische quote van PvH in de podcast. Man man man. De bron van alle kwaad, de 2 P’s, BndVuilspuiters, Oud Fascistisch NAC, de supportertjes, het komt weer allemaal voorbij.

    PS – een Amerikaanse private equity partij zoals bijvoorbeeld de North Sixth Group doet zoiets volgens het boekje. Goed onderzoek, vervolgens volle bak met een strakke continuing story de achterban erbij betrekken en stevig investeren in een goede sfeer. Campobasso, Ascoli zijn al omhoog aan het komen, je ziet het gebeuren.

  • harry b.d.

    9 september 2021 - 10:30

    Opleidingsvergoeding voor Sydney zal inmiddels toch wel binnen zijn, nietwaar Manders?

  • Braze

    9 september 2021 - 11:53

    @Harry BD Zie website Crossminds bij hun projecten. Hun betrokkenheid bij de herstructurering van NSC sinds 2013 wordt breed uitgemeten.
    Dat niet alles volgens plan is verlopen is wel duidelijk. Vooral het aanstellen van niet capabele figuren is NAC duur komen te staan.

  • harry b.d.

    9 september 2021 - 12:22

    Braze – incapabele figuren, het zijn twee snel uitgesproken woordjes met de meest verstrekkende gevolgen. Bd is zelf commissaris en Geschäftsführer en kent het klappen van de zweep. Verkeerd personeel is gewoon dodelijk. Dat mag je nooit laten gebeuren. Deze aandeelhouders hebben waardeloos werk geleverd en daarnaast en vooral dramatische RvC’s samengesteld. Gielen, van Baal, hou op zeg. Voor deze lieden heeft bd uitvoerig gewaarschuwd. Drie keer niks, met als ultieme consequentie dat de club aan de rand van de afgrond staat.
    Incompetent personeel, dat kun je gewoon niet maken. Bd onthulde al eerder dat voor deze aandeelhouders alleen nog desperado’s en psychopaten wilden werken. Van Gieske tot Smulders. Van Rutjes tot Goetzee. Van VDA tot Peter 100% fit Hyballa. Vd Aat die niet kwam en Eisenga die helaas wel kwam. Het is gewoon vreselijk geweest. En dat heeft ontzettend veel geld gekost, het bredaas chagrijn is flink gegroeid.

    Uitzicht op Cumbre del Sol, 31 graden.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny112thump
wanny63thumb
wanny126thump
wanny59thumb
wanny116thump
wanny104thump
wanny77thump
wanny44thumb
wanny118thump
wanny122thump
wanny62thumb
wanny71thump
wanny61thumb
wanny80thump
wanny65thumb
wanny52thumb
wanny58thumb
wanny64thumb
wanny53thumb
wanny109thump
wanny117thump
wanny107thump
wanny102thump
wanny119thump
wanny99thump
wanny77.2thump
wanny129thump
wanny108thump
wanny45thumb
wanny39thumb
wanny90thump
wanny60thumb
wanny111thump
wanny123thump
wanny127thump
wanny103thump
wanny101thump
wanny42thumb
wanny98thump
wanny91thump
wanny47thumb
wanny130thump
wanny124thump
wanny115thump
wanny105thump
wanny43thumb
wanny125thump
wanny54thumb
wanny50thumb
wanny114thump
wanny113thump
wanny120thump
wanny128thump
wanny92thump
wanny95thump
wanny87thump
wanny100thump
wanny93thump
wanny49thumb
wanny48thumb
wanny55thumb
wanny110thump
wanny41thumb
wanny94thump
wanny96thump
wanny106thump
wanny85thump
wanny46thumb
wanny88thump
wanny97thump
wanny56thumb
wanny121thump
wanny57thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Vierwielercombi (2008)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Bouw Stadion (1994)
Hel van Enschede (2004)
apresski flyer (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Graffiti (2013)
Geef ons onze club terug (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Utrecht uit (2004)
Para (2001)
Rat van elf trommels (2008)
Promotie (2017)
Forumavond Technisch (2003)
NACPraat Radio (2021)
Trouwe musketiers (2013)
Darttoernooi 2004
MVV - NAC (2015)
Postperron (2001)
It's for Dominique (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Biertje in Cafe Bak (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Bouwtekening stadion (2001)
NAC RBC (2005)
Liever dan de eerste (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
All together now (2002)
Groningen - NAC (1994)
Kapan (2009)
Emotie na de promotie (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Rat van Elf (2017)
Huldiging (2017)
Willem II uit (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Brabantse nachten (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Zundert NAC (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Ferry-Fiona
Jong NAC - Roda (2007)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Pilaarplezier (2014)
Viaductversiering (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Utrecht bus uit (2004)
Los Muchachos del Breda (2006)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Eerste BSR-Redactievergadering
Red NAC paaseitjes (2011)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Glapje (2014)
NAC de Graafschap (1994)
Gele rook (2016)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Anticombi naar Volendam (2016)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Slierten slierten slierten (2010)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Donar Kebab (2001)
Stickercultuur (2019)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
NAC Donar (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Den Bosch NAC (1993)
Carnaval Bea (2005)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Achilles uit (2016)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
B-Side (2016)
NAC - W2 tent (2001)
Training bij Dennenlucht (2004)
Paulitoernooi (2007)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Cambuur uit (2014)
Cheerleaders basketbal (2001)
Hamburg (2008)
Volle bak bij NAC (2015)
Eupen - NAC (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Newcastle NAC (2003)
willem2doekske 2004
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Making of Megadoek (2012)
Hein (2011)
Doekenfeest (2014)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Toiletten bij Telstar (2007)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Trossen los bootcombi (2013)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Fuik Oss 1999
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Omwisselen Graafschap (2011)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Videohoes (2003)
Another day at the office (2013)
No pyro no party (2008)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Jong geleerd (2017)
Pannen vol Paella
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Stadionkwartier (2009)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Vieze rockers (2001)
Start Red NAC (2011)
Taferelen in Villareal (2009)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Dubbeldekker (2011)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Liever dan (2004)
troyesnac (2002)
Al together now streaker (2002)
Afscheid van As (2002)
Bulldog spandoek (2004)
Newcastle (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
De vaste opstelling (2016)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Zes bier graag (2016)
Maxime (2015)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Loting Newcsatle (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Museumavond (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
ACDC in Volendam (2010)
Anti jong teams (2017)
30 bier (2002)
Stadionverherbouwing (2010)
Zwemcombi Volendam (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
TitaNAC (2013)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Bouw stadion (1994)
Spakenburg uit (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
NAC basketbal Conesco (2001)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Andro Knel Bokaal (2000)
Forummeeting (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Alkmaarderhout (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Strawberry (2003)
Groningen - NAC (2014)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Nieuwe grasmat (2013)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Raise your flag (2021)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC Museum (2002)
Vlag halfstok (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Uitvaart JP (2005)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Maradonny spandoek (2010)
Bouw stadion fundering (1995)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Oldtimercombi (2005)
Ferry (2002)
Stad zonder karakter (2001)
Stiltegebied (2005)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Uitgeteld (2007)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
UWD yellow (2007)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Sticker gezopen (2017)
NAC - Vitesse (2001)
NAC-Ajax 2001
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Open dag (2014)
Volendamse Dijk (2019)
Megavlag (2017)
Oude NAC Museum (2002)
stickercultuur-(2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC muts (2015)
De Koel (2016)
De Knyp (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Anti Fries UWD (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NAC Volendam (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC Ajax (2004)
Annie terug (2004)
St Pauli toernooi (2014)
UWD Flyer (2005)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Terugkomst Pierre (2005)
megavlag locos 2013
Giessen NAC (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC PSV (2001)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Forumavond Sanering (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Fortuna - NAC (2001)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Bloemstuk SLM (2003)
Stilbo tours (2010)
Schilderij (2017)
Anticombi VVV (2007)
Troyes (2002)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC gered (2002)
Graafschap-NAC (2001)
Heerenveen uit (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Feyenoord-NAC 2001
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Gepromoveerd (2017)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Doortje (2013)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Fear spandoek (2016)
Fandag 2004 Mommers dart
UWD Black (2004)
Eerste training seizoen (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Avondje NAC (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Vitesse uit (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Volle Bea (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Altijd naar NAC (2019)
Bingo Bier (2010)
Zilvermeeuw (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC AZ 2001
FujiFilm Stadion (2000)
Grandioze NAC Tombola (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by