Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

NAC sluit de voorbereiding op het seizoen ongeslagen af. Op het terrein van SAB werd almere city met 3-1 opzij gezet.

NAC startte met de volgens Vreven ideale 11 van dit moment en dus vrijwel zekere basisploeg van volgende week. Twijfel heeft hij alleen nog over of Korte of Fernandes de voorkeur gaat krijgen op de rechtervleugel. Op dit moment lijkt Korte een streepje voor te hebben, maar hij kon vanmiddag geen potten breken, terwijl Fernandes in zijn invalbeurt beslissend was door het voorbereidende werk op de 3-0 voor zijn rekening te nemen. Potten breken deed Rai Vloet wel. De steeds maar weer diepgaande middenvelder gaf de 1-0 voor op Thierry Ambrose en maakte de 2-0 en 3-0 zelf. Ook voordat het eerste doelpunt in de 23ste minuut viel zorgde Vloet voor het meeste gevaar en liet hij meerdere keren zien te beschikken over loopvermogen, een passeerbeweging en doelgerichtheid. We hoeven niet bang te zijn dat als Vloet de bal voor zijn voeten krijgt in een redelijk kansrijke positie hij het balletje breed legt uit angst een kans te verprutsen. ‘Zo ga je natuurlijk met vertrouwen de competitie in. Ik kom graag in de zestien. Mijn rol is die van de diepgaande man op het middenveld en het bespelen van de ruimten achter de verdediging die ontstaan door de loopacties van de spits.’

Vanmiddag is hij in de uitvoering van die rol met cum laude geslaagd. Mede dankzij dit optreden deelt hij ook nog eens de topscorerstitel van de voorbereiding samen met Thierry Ambrose met een totaal aantal van 5 doelpunten. Rai Vloet zou zomaar eens een speler kunnen worden waar we heel veel plezier aan gaan beleven dit seizoen.

De Ratistieken:

Andries Noppert; Fabian Sporkslede (’74 James Horsfield), Menno Koch, Pablo Mari, Angeliño; Arno Verschueren (’62 Karol Mets), Rai Vloet, Mounir el Allouchi (Olivier Rommens); Giovanni Korte (’62 Paolo Fernandes),Thierry Ambrose (’68 Thomas Agyepong), Manu Garcia.

’23 1-0 Ambrose (Vloet)
’68 2-0 Vloet (El Allouchi)
’78 3-0 Vloet (Fernandes)
’89 3-1 Braken

Nog een week trainen en puntjes op i’tjes zetten en dan gaat het echte werk beginnen en is ons goeie ouwe N.A.C. weer helemaal terug waar we thuishoren. Het aftellen kan nu echt beginnen. Eindelijk.

16 comments on “Rai Vloet grote man in generale repetitie”

  • RS

    5 augustus 2017 - 21:57

    Niet alleen Korte viel door de mand. Ook onze vriend uit Estland bewees Verschueren geen goede dienst. Ik vind Horsfield zowiezo superieur aan Sporkslede.
    Een leuke wedstrijd. Maar: Almere is middenmoot 1e divisie!!!
    Waar blijft die superspits en hoe dumpen we de overbodige spelers? Tonnen aan salarissen en sociale lasten!

  • GB

    5 augustus 2017 - 22:03

    Ff wat realisme aub. Die Est is er net. Niet meteen drama roepen. 3-1 gewonnen. Klaar, uit.

  • kho

    5 augustus 2017 - 22:09

    Ben vanmiddag ook geweest.
    Toch raar dat ik iets anders gezien heb.

    Buiten de goals ( gewoon 2 intikkers ) vond ik Vloet helemaal niet zo geweldig spelen. Matige balaanname en voor de rest weing acties, allen maar balletje risicoloos terug. Ook met het vastzetten van de tegenstander was hij niet de meest fanatieke.

    Grote man was invaller Fernandes, die een paar mooie acties had en daardoor de wedstrijd besliste.

    Positief : Noppert, Sporkslede, Mari, Angelino, El Allouchi
    Matig : Koch, Manu, Ambrose en Vloet.
    Negatief : Korte en verschuren

    Wissels ( pas laat in de 2e helft ):
    Positief : Fernandes , Mats
    Rest : te weinig speeltijd om fatsoenlijk te beoordelen

  • GB

    5 augustus 2017 - 22:22

    Oooh man. Ut swartkijken viert alweer hoogtij noch voor wier goet ende wel begonnen sijt……

  • Hugh Hefner

    6 augustus 2017 - 09:43

    3-1 :r :r

  • steef

    6 augustus 2017 - 10:08

    We lijken zeker sterker geworden. Waar ik me alleen zorgen om maak is het gebrek aan zware tegenstand in de voorbereiding. Je begint met vitesse en psv tegen een ander niveau dan de meeste van die jongens gewend zijn.

  • petros

    6 augustus 2017 - 10:25

    Beste redactie, kunnen jullie die negativisten niet uitsluiten voortaan om op deze site iets te vermelden. Ik word moe van dat eeuwige gezeur over niks. Wij zijn NAC….met positiviteit kom je verder. En als je het allemaal niks vind ga je toch gewoon naar een andere club.

  • RS

    6 augustus 2017 - 11:12

    petros. De enige, die hier negatief is ben je zelf! Reacties uitsluiten? Je moet in Turkije gaan wonen!
    Steef. Ben het met je eens. Maar ook met betere tegenstand zouden genoemde teams maten te groot zijn voor NAC, ben ik bank.
    Gisteren kon je toch niet blij worden van het spel, en met name van de prestaties van enlele spelers. De wissels waren een duidelijke verbetering. Maar of het genoeg is?
    Ik hoop nog steeds op een goede spits en misschien zelfs op een doorbraak met Breiburg, zeker nu Nac meer fysieke spelers als Stans en Nijholt waarschijnlijk afgeserveerd zijn

  • Anoniem

    6 augustus 2017 - 11:44

    @steef

    Ik vond deze voorbereiding qua weerstand / niveau van de tegenstanders een stuk beter dan vorig seizoen. Toen liep je op de Open Dag nog tegen Halsteren te ballen en waren er nauwelijks tests tegen BVO`s. Nu heb je enkele potjes tegen amateurs gehad, en veel meer BVO`s. Daar zaten idd Volendam en Almere bij uit de JL, maar ja: toen het oefenprogramma werd samengesteld was nog niet duidelijk in welke divisie we uit zouden komen. De potjes tegen een Turkse subtopper en Excelsior leverden een gelijkspel en een overwinning op.

    Over de meeste linies ben ik wel tevreden. Ik denk dat we een redelijk middenveld en verdediging hebben. Korte komt, met zijn gif, nog wel bovendrijven. Tikje bezorgd ben ik om het ontbreken van een goeie stand-in spits, en het feit dat we geen keeper hebben met ervaring op Eredivisieniveau, al deed Noppert het in de paar wedstrijden dat ik hem aan het werk zag (ook in de JL) naar behoren: ik vrees er een tikkie voor dat dat onze achilleshiel wordt. Maar we gaan het zien: van Brondeel was ik aan het begin van vorig seizoen ook niet onverdeeld overtuigd, maar hij groeide naarmate hij meer wedstrijden speelde. Waarom zou Noppert dus niet tot de onbetwiste nummer 1 kunnen uitgroeien? Toch blijft bij mij een beetje het gevoel knagen "eerst zien, dan geloven".

    Van de 1e 3 wedstrijden beschouw ik ieder punt wat je tegen Vitesse en PSV pakt als bonuspunten, van Sparta evenwel (die ik ongeveer als even sterk beschouw) dient in mijn ogen absoluut gewonnen te worden; zeker in een thuiswedstrijd. En dat moet ook kunnen, zeker met het publiek erachter.

    Als we, kortom, na 3 wedstrijden minimaal 3 punten hebben, liggen we gezien de tegenstanders die we tot dan toe gehad hebben op het schema wat ik in mijn hoofd heb zitten om erin te blijven.

  • Charpie

    6 augustus 2017 - 12:02

    @ petros;

    Ik deel je irritatie over het negativisme van RS, maar hij heeft wel gelijk dat je hem zijn mening niet mag ontzeggen hier.

    @RS;
    Je vreest dat Vitesse en PSV maten te groot zijn voor NAC. Ja, én?
    Ten eerste kon het nog wel eens zo zijn dat het zwalkende PSV nog niet zomaar gewonnen heeft in Breda en dat een verrassing tegen Vitesse ( en dan heb ik het over een gelijkspel) niet uit te sluiten is.
    Ten tweede heeft WW hier gelijk: elk punt tegen die twee is in principe een bonuspunt. Dus 0 punten na twee wedstrijden is reëel en weerspiegelt de verhoudingen.

    Verder denk ik dat je gewoon naar je eigen gelijk aan het toeschrijven ben, zodat je dan lekker kunt zeiken op de technische leiding.

    En tenslotte vermoed ik dat je het vermogen mist om gewoon te genieten van het supporterschap van ons clubke….

  • petros

    6 augustus 2017 - 12:55

    Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven…helemaal mee eens….ik hou er niet van mensen de mond te snoeren. Ik heb bewust mijn mening gechargeerd om een punt te maken. Ik word dat eeuwige gezeik n.l. beu van die mensen die menen alles af te moten kraken en niet in staat zijn iets positiefs los te maken. Ja en dan halen we 0 punten de eerste wedstrijden…so what ? de competitie is lang genoeg.

  • Peter13

    6 augustus 2017 - 13:01

    We hebben een selectie met veel voetballend vermogen. Een stuk beter dan vorig jaar. Verder staat er op de as van het veld behoorlijk wat lengte. Maar het is wel een piepjonge ploeg. Ik verwacht een wisselvallig seizoen, maar volgens mij gaan we heel wat leuke wedstrijden zien. Met handhaving ben ik dik tevreden, ieder plaatsje boven positie 15 is mooi meegenomen.

    Mets heeft in het half uurtje van gisteren al bewezen een aanwinst te zijn. En El Allouchi speelde een sterke wedstrijd.

  • De Generaal

    7 augustus 2017 - 13:09

    Wat hebben we een voetbalclub hier tussen Mark en AA!

  • naceric

    7 augustus 2017 - 15:11

    Die vervanger voor Ambrose is allang in huis.

    Want Rai speelde bij Cambuur in de Spits. Een aanvallende middenvelder die ook in de spits kan. Dus waarom geld uitgeven voor nog een extra spits? Als je naast vloet ook nog Sprangers op de bank heb zitten?

  • Charpie

    7 augustus 2017 - 15:39

    Mocht er toch nog te weinig scorend vermogen in de ploeg blijken te zitten, wat ik me niet kan voorstellen want de middenvelders scoren ook, kan er altijd in de winterstop iets gedaan worden.

    Voorlopig heb ik alle vertrouwen in Ambrose, vooral als Carcia op links mee aansluit.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    8 augustus 2017 - 14:17

    Met mijn boerenvoetbalverstand denk ik dat er i.i.g. erg goed is ingekocht (sjeesus dat ik dat in dezelfde zin kan typen met ons NAC….) én geleend van City maar positief of negatief , ik ben zeer benieuwd wie er gelijk gaat krijgen , volgens mij kan niemand het vooraf precies weten maar GODDAMN wat heb ik zin in de competitie !

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
483 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny99thump
wanny65thumb
wanny64thumb
wanny113thump
wanny94thump
wanny109thump
wanny114thump
wanny55thumb
wanny106thump
wanny118thump
wanny126thump
wanny61thumb
wanny58thumb
wanny128thump
wanny117thump
wanny80thump
wanny120thump
wanny50thumb
wanny85thump
wanny90thump
wanny111thump
wanny104thump
wanny57thumb
wanny87thump
wanny122thump
wanny129thump
wanny124thump
wanny119thump
wanny42thumb
wanny107thump
wanny88thump
wanny121thump
wanny54thumb
wanny41thumb
wanny62thumb
wanny125thump
wanny92thump
wanny103thump
wanny43thumb
wanny127thump
wanny44thumb
wanny47thumb
wanny63thumb
wanny108thump
wanny110thump
wanny100thump
wanny98thump
wanny130thump
wanny97thump
wanny116thump
wanny101thump
wanny46thumb
wanny91thump
wanny77thump
wanny71thump
wanny102thump
wanny96thump
wanny115thump
wanny53thumb
wanny48thumb
wanny59thumb
wanny105thump
wanny112thump
wanny93thump
wanny52thumb
wanny123thump
wanny77.2thump
wanny45thumb
wanny56thumb
wanny60thumb
wanny49thumb
wanny95thump
wanny39thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
30 bier (2002)
Rat van Elf (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Fuik Oss 1999
Start Red NAC (2011)
Bloemstuk SLM (2003)
Uitvaart JP (2005)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Raise your flag (2021)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Para (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC gered (2002)
NAC PSV (2001)
Making of Megadoek (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Schilderij (2017)
FujiFilm Stadion (2000)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Toiletten bij Telstar (2007)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Afscheid van As (2002)
NAC - W2 tent (2001)
Newcastle (2003)
NAC AZ 2001
Dubbeldekker (2011)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Annie terug (2004)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
stickercultuur-(2012)
Bouw stadion fundering (1995)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Kapan (2009)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Red NAC paaseitjes (2011)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Museumavond (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bulldog spandoek (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC Tattoo lip (2014)
Geef ons onze club terug (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Groningen - NAC (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Forumavond Technisch (2003)
Newcastle NAC (2003)
Zwemcombi Volendam (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
Stad zonder karakter (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Carnaval Bea (2005)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Bryan Roy naar NAC (2000)
In de hekken bij VVV (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Bus uitzwaaien (2014)
Bouw stadion (1994)
Trouwe musketiers (2013)
Jong NAC Jong PSV (2005)
It's for Dominique (2012)
Ferry (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Anti jong teams (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Trossen los bootcombi (2013)
Volle Bea (2003)
Forummeeting (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC logo op stadion (2013)
Graafschap-NAC (2001)
NAC RBC vol stadion (2003)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
MVV - NAC (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
De Koel (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
Grandioze NAC Tombola (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
NAC Museum (2002)
UWD Flyer (2005)
De Knyp (2015)
Graffiti (2013)
Stickercultuur (2019)
Heerenveen uit (2015)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
troyesnac (2002)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC basketbal Conesco (2001)
Stilbo tours (2010)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
D'r hed een duif... (2013)
NACPraat Radio (2021)
Donar Kebab (2001)
Doekenfeest (2014)
Darttoernooi 2004
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC de Graafschap (1994)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Loting Newcsatle (2003)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Maradonny spandoek (2010)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Maxime (2015)
Training bij Dennenlucht (2004)
TitaNAC (2013)
Gele rook (2016)
Avondje NAC (2014)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
UWD yellow (2007)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Fortuna - NAC (2001)
Alkmaarderhout (2004)
Doortje (2013)
Zundert NAC (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Utrecht uit (2004)
Pannen vol Paella
Hel van Enschede (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Willem II uit (2004)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Stiltegebied (2005)
De vaste opstelling (2016)
B-Side in vuur en vlam (2019)
NAC muts (2015)
Omwisselen Graafschap (2011)
Den Bosch NAC (1993)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Oldtimercombi (2005)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Postperron (2001)
Giessen NAC (2003)
All together now (2002)
megavlag locos 2013
Klaar voor Groningen uit (2008)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Strawberry (2003)
NEC - NAC op P5 (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Te voet naar RBC (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Pilaarplezier (2014)
Hooligans in Groningen (2006)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC-Ajax 2001
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Viaductversiering (2003)
Stadionkwartier (2009)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Liever dan de eerste (2004)
Zes bier graag (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Altijd naar NAC (2019)
Rat van elf trommels (2008)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Bingo Bier (2010)
NAC Donar (2001)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Troyes (2002)
Jong geleerd (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Tokoli spandoek (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Groningen - NAC (1994)
UWD Black (2004)
Brabantse nachten (2004)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Anticombi VVV (2007)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Fear spandoek (2016)
Stop het wanbeleid (2002)
Sticker gezopen (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Anti Fries UWD (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Hein (2011)
Eerste training seizoen (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Glapje (2014)
Open dag (2014)
Promotie (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
apresski flyer (2012)
Vieze rockers (2001)
Hamburg (2008)
Volendamse Dijk (2019)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Forumavond Sanering (2002)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Al together now streaker (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Paulitoernooi (2007)
Cheerleaders basketbal (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Andro Knel Bokaal (2000)
Uitgeteld (2007)
willem2doekske 2004
Vitesse uit (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
NAC Ajax (2004)
Spakenburg uit (2014)
NAC RBC (2005)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Another day at the office (2013)
Vierwielercombi (2008)
Cambuur uit (2014)
Liever dan (2004)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
Huldiging (2017)
Videohoes (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Bus uitzwaaien (2017)
Utrecht bus uit (2004)
No pyro no party (2008)
Bouw Stadion (1994)
Rookpotten Demodag (2005)
Eupen - NAC (2015)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
NAC Volendam (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Vlag halfstok (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Megavlag (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Achilles uit (2016)
Feyenoord-NAC 2001
SLM ramp herdenking (2003)
Gepromoveerd (2017)
B-Side (2016)
Ferry-Fiona
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Volle bak bij NAC (2015)
Pisstop bij FC Utracht (2007)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by