Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Voor de camera van Omroep Brabant werd Hans Smulders vanmiddag flink aan de tand gevoeld. Over het onvermijdelijke ontslag van Dijkhuizen, de tegenvallende Engelsmannen, de prestaties van de jonge spelersgroep, de houding van het publiek en dat de prijzen pas in april verdeeld worden.

Resumerend heeft Smulders nog alle vertrouwen in de trainer, houdt hij vast aan zijn visie en vraagt hij om geduld. Aanschouw en vorm uw mening:





17 comments on “Smullie zegt dingen. Heul veul dingen.”

  • MLbreda

    1 december 2016 - 19:26

    Duidelijk! 😛

  • charelli

    1 december 2016 - 20:50

    Jaja,

    mits-en,maar-en en als-en, Er is dus blijkbaar een plan wat is dan dat plan? Ik hoor uitspraken als spelers beter maken, spelers met talent en vooral geduld hebben. hhmm van enige verbetering of talent is volgens mij zeker geen sprake als ik de afgelopen wedstrijden evalueer en een bedrijf dat financieel op omvallen staat mag niet om geduld vragen, dat moet presteren vanaf de eerste minuut. Dat presteren blijft uit dus zakken we steeds verder in de stront. Kijk dan ook nog even naar het feit dat we vrijwel alle ploegen vanaf plaats elf tot 20 in de eerste periode hebben gehad en je weet waar je over drie weken staat. Met dit elftal win je niet van Almere, niet van Eindhoven en ook niet van Emmen. Voor wat betreft één ding ben ik het wel met Smullie eens, het ligt niet aan het individu maar aan het collectieve beleid. De teloorgang duurt al jaren, dat kun je Smullie en Dijkhuizen niet kwalijk nemen, hoewel de laatste wel het tij had kunnen keren maar gezien zijn beperkte kwaliteiten is dat helaas niet gelukt. Ik denk dat Justin zijn commerciele en financiele kwaliteiten (want alleen daar mag hij op afgerekend worden volgens hemzelf) maar eens aan moet spreken en een paar echte sterkhouders moet aantrekken in de winterstop want anders ben ik bang dat de trainer, TD, en het hele bestuur de zomer in dienst bij NAC niet gaan halen. Maar goed als plaats elf ook nog recht op nacompetitie geeft moeten we ons daar misschien maar op richten, komt alles met een beetje geduld toch nog goed aan het eind van de marathon.

  • Helter

    1 december 2016 - 21:05

    Duidelijk verhaal. Vraagt terecht om tijd.

  • steef

    1 december 2016 - 21:49

    Nergens druk om maken er is een plan…
    Mij god zeg.

  • RS

    1 december 2016 - 21:54

    Wat moet hij anders leuteren. Technisch kapitein op een zinkend schip. Opzouten!

  • photek1969

    1 december 2016 - 22:26

    Duidelijk verhaal? Sorry? Wat een aaneenschakeling van volstrekt nietszeggend beleidsjargon. Het lijkt wel alsof je luistert naar een PvdA wethouder Jeugdzaken die probeert uit te leggen dat het oplossen van de jeugdcriminaliteit achter loopt op schema. Plannen, evaluatie, ontwikkelingen, doorselecteren, groeien, bla bla bla.

    Waar blijft het antwoord op de vraag dat geen enkele blaag uit Manchester het niveau haalt van de Jupiler League? Hoe zit het met dat leger van jeugdspelers waarvan alleen Dessers de middelmaat ontstijgt? Dat gehaalde ervaring (Haemhouts) op geen enkel moment het team kan leiden? Dat er sprake is van een omgekeerde ontwikkeling: een team dat steeds minder in zijn eigen kunnen gaat geloven?

    Wie heeft deze manager van de lokale speelhal aangesteld? Vertegenwoordiger van fruitmachines en dropsleutels. Ik mis Van As, ik mis zelfs Karelse die tenminste de tegels uit de muur kon brullen.

    Laten we hopen dat er in januari ook een evaluatie-momentje met Smullie (welke zichzelf serieus nemende manager noemt zich zo op twitter?) volgt. Ik weet zijn antwoord al: groeien in de ontwikkeling en kijken naar een stukje beleving en coaching…praatpaal verhaal.

  • MLbreda

    1 december 2016 - 22:42

    Iemand een wit wijntje erbij?

    “Morgen wordt alles anders
    Alles beter en alles nieuw
    Gist`ren, oké, dat was niks
    Dat kunnen we beter maar vergeten“

    © Bonnie St. Claire

    |]:)

  • Maestro

    1 december 2016 - 22:58

    Was het niet aan het begin "we willen alleen spelers met NOAD". Of had ie het over ons?

  • danny b

    1 december 2016 - 23:23

    Een op het schavot staand bibberend schaap, zo zou ik Hans Smulders omschrijven als ik deze filmpjes bekijk.

  • Bacardialoog

    2 december 2016 - 07:29

    Over autoverkopers gesproken…..

  • FC Goed Bezig

    2 december 2016 - 08:54

    Het verhaal is prima, de overtuiging ook. Laten we Smullie aan het eind vd competitie afrekenen op dit verhaal. Niemand, ook ik niet, ziet het goed komen op korte termijn. Maar ja ik ben ook niet dagelijks betrokken bij `het proces` in Zundert. Voorlopig is het lijden met een grote L en is het uitzitten tot de winterstop. Daarna moet het gebeuren, zijn de blessuregevallen weer terug en wordt het helemaal menes in het Rattenhol! Maar goed hoe vaak hebben we dit niet geroepen de afgelopen 5 jaar? Ik geloof er niet meer in maar ben er gewoon vanavond. Hup

  • petros

    2 december 2016 - 09:37

    Beleid is duidelijk….dit jaar groeien en volgend jaar promoveren, maar dat kun je niet hardop zeggen uit zakelijke overwegingen

  • Jan

    2 december 2016 - 10:11

    I have a cunning plan…

  • RS

    2 december 2016 - 10:52

    petros. Het probleem is nu juist, dat er geen groei mogelijk is. Daarvoor zijn de selectie en haar trainers te ver onder de maat. Er komt geen evenwichtige groep tot stand.
    Luister even naar het vocabulaire van deze "Smullie""
    Of gisteren naar Dijkhuizen: "De wedstrijd tegen Helmond Sprot is geen referentiekader"
    Als hij het inderdaad in de juiste betekenis van dat woord bedoelt, welke wedstrijd dan wel? Die tegen Cambuur? Of tegen Telstar, of Volendam?
    En dan "vooruit"voetballen. Dat gebeurt al, daar komt direct al dat balverlies uit voort. Gewoon een gebrek aan kwaliteit, op een enkele speler na.
    Nu gaat Haemhouts op nr. 10 spelen. Hij heeft dat nu eenmaal zelf aangegeven.
    Maar hij was toch als controlerende middenvelder aangenomen? En nog wel voor 3 jaar.
    Of was Nijholt die man? Een voetballer, die met zijn blessure-achtergrond en -vootuitzicht toch nooit had mogen worden goedgekeurd?
    Goed gedaan Smulders (en Goedzee)!
    Tot vanavond.

  • Anoniem

    2 december 2016 - 11:23

    Smulders zegt de enige dingen die hij gegeven de omstandigheden kan zeggen. En dat is managementjargon inderdaad. Pas in april evalueren/afrekenen kan te laat zijn; dat hangt wmb af van de komende 3 wedstrijden en dat hangt af van wat je dit seizoen nog wil.

    Pakken we 9 uit de komende 3, dan wil ik best tot april wachten met de afrekening want dan is de beoogde plek 5 te doen. Als de komende 3 wedstrijden echter geen ene reet verbetering brengen vergeleken met Helmond, Cambuur, Telstar, dan volgt die evaluatie wmb sneller want dan raakt de doelstelling uit beeld. Vooropgesteld dat je die doelstelling uberhaupt nog haalbaar acht, zo niet dan is evaluatie in de winterstop niet zinvol. Want ikzelf heb dit seizoen al als verloren opgegeven, en in die optiek kan je – zuiver qua kosten beredeneerd – het beste niemand ontslaan. Dijkhuizen gaat dan per 1-7-2017 gratis(!) weg, in zijn kielzog een zwik niets toevoegend brandhout uit de selectie (o.a. de MCFC-boys) en over Smulders functioneren moet dan nog maar eens een hartig woordje gesproken worden.

    Het zou overigens best kunnen dat het `m voetballend in durven zit. Durf vooruit te voetballen, klap er eens gewoon op i.p.v. dat eeuwige gebrei: tikkie terug tikkie breed.
    Toen we er thuis op klapten tegen De Graafschap ging het wel; ik zeg niet dat dat goed was maar het ging. Doen we dat niet, dan krijg je enorme zaadwedstrijden als VVV voor de beker en Helmond.
    Straal dus eens uit dat je lol hebt in je sport, of probeer die lol voor jezelf te hervinden. Toen je als klein jongetje ging voetballen, toen wilde je toch graag naar voren, doelpunten maken, het liefst veel? Niemand begint toch met voetballen met de intentie tot zaadloze, risicoloze passjes heen en weer?

  • RubenH

    2 december 2016 - 12:01

    Hij beheerst perfect de taal van de anager… Nikszeggende terminoligie. Aan de voorkant, wat bedoelt u? Welke lichtpuntjes of talent? Duidelijk is toch dat de spelers van Manchester niets extra brengen, wat je wel mag verwachten en de `dure`aankopen ook niet… Waarop zijn die verbeteringen gebaseerd? Ik zie het niet. NAC heeft te rigoureus het roer omgegooid en geen plan B. Nu al een
    kansloze missie helaas.

  • ennaajseejer

    5 december 2016 - 09:45

    ze dronken een glas, ze deden een plas……….?
    http://www.bndestem.nl/sport/nac/technisch-directeur-smulders-veranderproces-kost-tijd-1.6705810

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny108thump
wanny65thumb
wanny98thump
wanny64thumb
wanny100thump
wanny122thump
wanny87thump
wanny49thumb
wanny109thump
wanny63thumb
wanny92thump
wanny119thump
wanny50thumb
wanny120thump
wanny88thump
wanny44thumb
wanny58thumb
wanny90thump
wanny116thump
wanny60thumb
wanny54thumb
wanny57thumb
wanny110thump
wanny94thump
wanny117thump
wanny124thump
wanny53thumb
wanny52thumb
wanny95thump
wanny126thump
wanny125thump
wanny41thumb
wanny42thumb
wanny48thumb
wanny130thump
wanny80thump
wanny114thump
wanny97thump
wanny56thumb
wanny127thump
wanny77.2thump
wanny71thump
wanny45thumb
wanny111thump
wanny93thump
wanny128thump
wanny102thump
wanny105thump
wanny103thump
wanny61thumb
wanny106thump
wanny99thump
wanny104thump
wanny115thump
wanny39thumb
wanny129thump
wanny47thumb
wanny77thump
wanny62thumb
wanny91thump
wanny101thump
wanny85thump
wanny96thump
wanny121thump
wanny55thumb
wanny43thumb
wanny118thump
wanny123thump
wanny107thump
wanny59thumb
wanny113thump
wanny112thump
wanny46thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bouwtekening stadion (2001)
Afscheid van As (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Hein (2011)
NAC logo op stadion (2013)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC Volendam (2004)
Fear spandoek (2016)
No pyro no party (2008)
NAC Museum (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Strawberry (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
UWD yellow (2007)
Giessen NAC (2003)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Alkmaarderhout (2004)
Doortje (2013)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Stickercultuur (2019)
Forummeeting in de Pint (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Huldiging (2017)
Andro Knel Bokaal (2000)
Brabantse nachten (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Maxime (2015)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
troyesnac (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Forumavond Sanering (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Liever dan de eerste (2004)
De Knyp (2015)
Vlag halfstok (2001)
Kapan (2009)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Maradonny spandoek (2010)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Donar Kebab (2001)
Fuik Oss 1999
Anti jong teams (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Trossen los bootcombi (2013)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Stilbo tours (2010)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Glapje (2014)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Graafschap-NAC (2001)
NAC gered (2002)
Hamburg (2008)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
De vaste opstelling (2016)
NAC-Ajax 2001
Cheerleaders basketbal (2001)
Loting Newcsatle (2003)
Promotie (2017)
Jong NAC - Roda (2007)
De Koel (2016)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Utrecht uit (2004)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Carnaval Bea (2005)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Emotie na de promotie (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Another day at the office (2013)
Rat van Elf (2017)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Ferry-Fiona
Zundert NAC (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
apresski flyer (2012)
Anticombi VVV (2007)
Making of Megadoek (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Hooligans in Groningen (2006)
All together now (2002)
NAC Ajax (2004)
Volle bak bij NAC (2015)
Stop het wanbeleid (2002)
NAC AZ 2001
Open dag (2014)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Trouwe musketiers (2013)
TitaNAC (2013)
Eerste BSR-Redactievergadering
Fandag 2004 Mommers dart
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Bloemstuk SLM (2003)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
stickercultuur-(2012)
Willem II uit (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Volle Bea (2003)
Start Red NAC (2011)
willem2doekske 2004
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Newcastle NAC (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Groningen - NAC (2014)
Spakenburg uit (2014)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Paulitoernooi (2007)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
A-jeugd wint de beker (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Groningen - NAC (1994)
In de hekken bij VVV (2017)
megavlag locos 2013
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Volendamse Dijk (2019)
Ferry (2002)
Anti Fries UWD (2004)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Uitvaart JP (2005)
Locos bus naar VVV (2016)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
UWD Black (2004)
Stad zonder karakter (2001)
Newcastle (2003)
Zwemcombi Volendam (2016)
Feyenoord-NAC 2001
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Geef ons onze club terug (2002)
MVV - NAC (2015)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
NAC RBC (2005)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Para (2001)
Zilvermeeuw (2012)
NACPraat Radio (2021)
B-Side (2016)
Oldtimercombi (2005)
Achilles uit (2016)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
UWD Flyer (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Pilaarplezier (2014)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Stiltegebied (2005)
Gele rook (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Cambuur uit (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Vieze rockers (2001)
Forumavond Technisch (2003)
Viaductversiering (2003)
Altijd naar NAC (2019)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Raise your flag (2021)
Slierten slierten slierten (2010)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
FujiFilm Stadion (2000)
Tokoli spandoek (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Stadionverherbouwing (2010)
Bus uitzwaaien (2017)
Bouw stadion (1994)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Anticombi naar Volendam (2016)
Den Bosch NAC (1993)
Bingo Bier (2010)
Forummeeting (2004)
Gepromoveerd (2017)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Vitesse uit (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Bouw Stadion (1994)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Stadionkwartier (2009)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Sticker gezopen (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Graffiti (2013)
Troyes (2002)
ACDC in Volendam (2010)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Annie terug (2004)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Darttoernooi 2004
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Zes bier graag (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Museumavond (2012)
Megavlag (2017)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vierwielercombi (2008)
Postperron (2001)
NAC PSV (2001)
Liever dan (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Avondje NAC (2014)
Nieuw gazonnetje (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Doekenfeest (2014)
Pannen vol Paella
Red NAC paaseitjes (2011)
30 bier (2002)
St Pauli toernooi (2014)
Utrecht bus uit (2004)
Hel van Enschede (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC - W2 tent (2001)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Schilderij (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NAC Donar (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
It's for Dominique (2012)
Jong geleerd (2017)
NAC Tattoo lip (2014)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Videohoes (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
D'r hed een duif... (2013)
Bulldog spandoek (2004)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
NAC muts (2015)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Heerenveen uit (2015)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Eupen - NAC (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
Bus uitzwaaien (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Dubbeldekker (2011)
Los Muchachos del Breda (2006)
Fortuna - NAC (2001)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
NEC - NAC op P5 (2017)
Uitgeteld (2007)
Te voet naar RBC (2004)
Al together now streaker (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Eerste training seizoen (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by