Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Voor de camera van Omroep Brabant werd Hans Smulders vanmiddag flink aan de tand gevoeld. Over het onvermijdelijke ontslag van Dijkhuizen, de tegenvallende Engelsmannen, de prestaties van de jonge spelersgroep, de houding van het publiek en dat de prijzen pas in april verdeeld worden.

Resumerend heeft Smulders nog alle vertrouwen in de trainer, houdt hij vast aan zijn visie en vraagt hij om geduld. Aanschouw en vorm uw mening:





17 comments on “Smullie zegt dingen. Heul veul dingen.”

  • MLbreda

    1 december 2016 - 19:26

    Duidelijk! 😛

  • charelli

    1 december 2016 - 20:50

    Jaja,

    mits-en,maar-en en als-en, Er is dus blijkbaar een plan wat is dan dat plan? Ik hoor uitspraken als spelers beter maken, spelers met talent en vooral geduld hebben. hhmm van enige verbetering of talent is volgens mij zeker geen sprake als ik de afgelopen wedstrijden evalueer en een bedrijf dat financieel op omvallen staat mag niet om geduld vragen, dat moet presteren vanaf de eerste minuut. Dat presteren blijft uit dus zakken we steeds verder in de stront. Kijk dan ook nog even naar het feit dat we vrijwel alle ploegen vanaf plaats elf tot 20 in de eerste periode hebben gehad en je weet waar je over drie weken staat. Met dit elftal win je niet van Almere, niet van Eindhoven en ook niet van Emmen. Voor wat betreft één ding ben ik het wel met Smullie eens, het ligt niet aan het individu maar aan het collectieve beleid. De teloorgang duurt al jaren, dat kun je Smullie en Dijkhuizen niet kwalijk nemen, hoewel de laatste wel het tij had kunnen keren maar gezien zijn beperkte kwaliteiten is dat helaas niet gelukt. Ik denk dat Justin zijn commerciele en financiele kwaliteiten (want alleen daar mag hij op afgerekend worden volgens hemzelf) maar eens aan moet spreken en een paar echte sterkhouders moet aantrekken in de winterstop want anders ben ik bang dat de trainer, TD, en het hele bestuur de zomer in dienst bij NAC niet gaan halen. Maar goed als plaats elf ook nog recht op nacompetitie geeft moeten we ons daar misschien maar op richten, komt alles met een beetje geduld toch nog goed aan het eind van de marathon.

  • Helter

    1 december 2016 - 21:05

    Duidelijk verhaal. Vraagt terecht om tijd.

  • steef

    1 december 2016 - 21:49

    Nergens druk om maken er is een plan…
    Mij god zeg.

  • RS

    1 december 2016 - 21:54

    Wat moet hij anders leuteren. Technisch kapitein op een zinkend schip. Opzouten!

  • photek1969

    1 december 2016 - 22:26

    Duidelijk verhaal? Sorry? Wat een aaneenschakeling van volstrekt nietszeggend beleidsjargon. Het lijkt wel alsof je luistert naar een PvdA wethouder Jeugdzaken die probeert uit te leggen dat het oplossen van de jeugdcriminaliteit achter loopt op schema. Plannen, evaluatie, ontwikkelingen, doorselecteren, groeien, bla bla bla.

    Waar blijft het antwoord op de vraag dat geen enkele blaag uit Manchester het niveau haalt van de Jupiler League? Hoe zit het met dat leger van jeugdspelers waarvan alleen Dessers de middelmaat ontstijgt? Dat gehaalde ervaring (Haemhouts) op geen enkel moment het team kan leiden? Dat er sprake is van een omgekeerde ontwikkeling: een team dat steeds minder in zijn eigen kunnen gaat geloven?

    Wie heeft deze manager van de lokale speelhal aangesteld? Vertegenwoordiger van fruitmachines en dropsleutels. Ik mis Van As, ik mis zelfs Karelse die tenminste de tegels uit de muur kon brullen.

    Laten we hopen dat er in januari ook een evaluatie-momentje met Smullie (welke zichzelf serieus nemende manager noemt zich zo op twitter?) volgt. Ik weet zijn antwoord al: groeien in de ontwikkeling en kijken naar een stukje beleving en coaching…praatpaal verhaal.

  • MLbreda

    1 december 2016 - 22:42

    Iemand een wit wijntje erbij?

    “Morgen wordt alles anders
    Alles beter en alles nieuw
    Gist`ren, oké, dat was niks
    Dat kunnen we beter maar vergeten“

    © Bonnie St. Claire

    |]:)

  • Maestro

    1 december 2016 - 22:58

    Was het niet aan het begin "we willen alleen spelers met NOAD". Of had ie het over ons?

  • danny b

    1 december 2016 - 23:23

    Een op het schavot staand bibberend schaap, zo zou ik Hans Smulders omschrijven als ik deze filmpjes bekijk.

  • Bacardialoog

    2 december 2016 - 07:29

    Over autoverkopers gesproken…..

  • FC Goed Bezig

    2 december 2016 - 08:54

    Het verhaal is prima, de overtuiging ook. Laten we Smullie aan het eind vd competitie afrekenen op dit verhaal. Niemand, ook ik niet, ziet het goed komen op korte termijn. Maar ja ik ben ook niet dagelijks betrokken bij `het proces` in Zundert. Voorlopig is het lijden met een grote L en is het uitzitten tot de winterstop. Daarna moet het gebeuren, zijn de blessuregevallen weer terug en wordt het helemaal menes in het Rattenhol! Maar goed hoe vaak hebben we dit niet geroepen de afgelopen 5 jaar? Ik geloof er niet meer in maar ben er gewoon vanavond. Hup

  • petros

    2 december 2016 - 09:37

    Beleid is duidelijk….dit jaar groeien en volgend jaar promoveren, maar dat kun je niet hardop zeggen uit zakelijke overwegingen

  • Jan

    2 december 2016 - 10:11

    I have a cunning plan…

  • RS

    2 december 2016 - 10:52

    petros. Het probleem is nu juist, dat er geen groei mogelijk is. Daarvoor zijn de selectie en haar trainers te ver onder de maat. Er komt geen evenwichtige groep tot stand.
    Luister even naar het vocabulaire van deze "Smullie""
    Of gisteren naar Dijkhuizen: "De wedstrijd tegen Helmond Sprot is geen referentiekader"
    Als hij het inderdaad in de juiste betekenis van dat woord bedoelt, welke wedstrijd dan wel? Die tegen Cambuur? Of tegen Telstar, of Volendam?
    En dan "vooruit"voetballen. Dat gebeurt al, daar komt direct al dat balverlies uit voort. Gewoon een gebrek aan kwaliteit, op een enkele speler na.
    Nu gaat Haemhouts op nr. 10 spelen. Hij heeft dat nu eenmaal zelf aangegeven.
    Maar hij was toch als controlerende middenvelder aangenomen? En nog wel voor 3 jaar.
    Of was Nijholt die man? Een voetballer, die met zijn blessure-achtergrond en -vootuitzicht toch nooit had mogen worden goedgekeurd?
    Goed gedaan Smulders (en Goedzee)!
    Tot vanavond.

  • Anoniem

    2 december 2016 - 11:23

    Smulders zegt de enige dingen die hij gegeven de omstandigheden kan zeggen. En dat is managementjargon inderdaad. Pas in april evalueren/afrekenen kan te laat zijn; dat hangt wmb af van de komende 3 wedstrijden en dat hangt af van wat je dit seizoen nog wil.

    Pakken we 9 uit de komende 3, dan wil ik best tot april wachten met de afrekening want dan is de beoogde plek 5 te doen. Als de komende 3 wedstrijden echter geen ene reet verbetering brengen vergeleken met Helmond, Cambuur, Telstar, dan volgt die evaluatie wmb sneller want dan raakt de doelstelling uit beeld. Vooropgesteld dat je die doelstelling uberhaupt nog haalbaar acht, zo niet dan is evaluatie in de winterstop niet zinvol. Want ikzelf heb dit seizoen al als verloren opgegeven, en in die optiek kan je – zuiver qua kosten beredeneerd – het beste niemand ontslaan. Dijkhuizen gaat dan per 1-7-2017 gratis(!) weg, in zijn kielzog een zwik niets toevoegend brandhout uit de selectie (o.a. de MCFC-boys) en over Smulders functioneren moet dan nog maar eens een hartig woordje gesproken worden.

    Het zou overigens best kunnen dat het `m voetballend in durven zit. Durf vooruit te voetballen, klap er eens gewoon op i.p.v. dat eeuwige gebrei: tikkie terug tikkie breed.
    Toen we er thuis op klapten tegen De Graafschap ging het wel; ik zeg niet dat dat goed was maar het ging. Doen we dat niet, dan krijg je enorme zaadwedstrijden als VVV voor de beker en Helmond.
    Straal dus eens uit dat je lol hebt in je sport, of probeer die lol voor jezelf te hervinden. Toen je als klein jongetje ging voetballen, toen wilde je toch graag naar voren, doelpunten maken, het liefst veel? Niemand begint toch met voetballen met de intentie tot zaadloze, risicoloze passjes heen en weer?

  • RubenH

    2 december 2016 - 12:01

    Hij beheerst perfect de taal van de anager… Nikszeggende terminoligie. Aan de voorkant, wat bedoelt u? Welke lichtpuntjes of talent? Duidelijk is toch dat de spelers van Manchester niets extra brengen, wat je wel mag verwachten en de `dure`aankopen ook niet… Waarop zijn die verbeteringen gebaseerd? Ik zie het niet. NAC heeft te rigoureus het roer omgegooid en geen plan B. Nu al een
    kansloze missie helaas.

  • ennaajseejer

    5 december 2016 - 09:45

    ze dronken een glas, ze deden een plas……….?
    http://www.bndestem.nl/sport/nac/technisch-directeur-smulders-veranderproces-kost-tijd-1.6705810

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
445 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny39thumb
wanny108thump
wanny45thumb
wanny121thump
wanny116thump
wanny59thumb
wanny97thump
wanny101thump
wanny92thump
wanny77.2thump
wanny128thump
wanny90thump
wanny100thump
wanny98thump
wanny119thump
wanny91thump
wanny110thump
wanny118thump
wanny50thumb
wanny99thump
wanny85thump
wanny96thump
wanny49thumb
wanny71thump
wanny112thump
wanny94thump
wanny129thump
wanny103thump
wanny114thump
wanny47thumb
wanny56thumb
wanny93thump
wanny54thumb
wanny104thump
wanny57thumb
wanny122thump
wanny55thumb
wanny102thump
wanny42thumb
wanny109thump
wanny105thump
wanny80thump
wanny44thumb
wanny95thump
wanny123thump
wanny124thump
wanny43thumb
wanny61thumb
wanny52thumb
wanny117thump
wanny115thump
wanny58thumb
wanny46thumb
wanny48thumb
wanny107thump
wanny77thump
wanny111thump
wanny120thump
wanny53thumb
wanny60thumb
wanny125thump
wanny63thumb
wanny126thump
wanny127thump
wanny88thump
wanny87thump
wanny113thump
wanny65thumb
wanny130thump
wanny41thumb
wanny64thumb
wanny62thumb
wanny106thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NEC - NAC op P5 (2017)
Liever dan de eerste (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Feyenoord-NAC 2001
Den Bosch NAC (1993)
Oude NAC Museum (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
UWD yellow (2007)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Promotie (2017)
Ferry-Fiona
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Locos bus naar VVV (2016)
Spakenburg uit (2014)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Stadionkwartier (2009)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Museumavond (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Bingo Bier (2010)
Bloemstuk SLM (2003)
Giessen NAC (2003)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Gepromoveerd (2017)
Nieuwe grasmat (2013)
Bus uitzwaaien (2014)
Brabantse nachten (2004)
De Knyp (2015)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Stiltegebied (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Hein (2011)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Graffiti (2013)
Megavlag (2017)
De vaste opstelling (2016)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Donar Kebab (2001)
megavlag locos 2013
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC - Vitesse (2001)
No pyro no party (2008)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
UWD Black (2004)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Groningen - NAC (1994)
Altijd naar NAC (2019)
Anticombi VVV (2007)
Darttoernooi 2004
apresski flyer (2012)
Utrecht uit (2004)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Making of Megadoek (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
BN de Stemmingmaker (2011)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
stickercultuur-(2012)
Oldtimercombi (2005)
NACPraat Radio (2021)
Bouwtekening stadion (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Liever dan (2004)
Hamburg (2008)
All together now (2002)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Huldiging (2017)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
B-Side in vuur en vlam (2019)
30 bier (2002)
NAC-Ajax 2001
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC - W2 tent (2001)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Museum (2002)
Cambuur uit (2014)
Paulitoernooi (2007)
Loting Newcsatle (2003)
Omwisselen Graafschap (2011)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Ajax (2004)
NAC AZ 2001
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Para (2001)
NAC Volendam (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Open dag (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Start Red NAC (2011)
Bus uitzwaaien (2017)
Fortuna - NAC (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vlag halfstok (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Uitgeteld (2007)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Anti jong teams (2017)
Zes bier graag (2016)
Hel van Enschede (2004)
Forummeeting (2004)
Carnaval Bea (2005)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Bouw Stadion (1994)
Red NAC paaseitjes (2011)
Another day at the office (2013)
NAC logo op stadion (2013)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Sticker gezopen (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Postperron (2001)
Winnaar BIT Trofee (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Doekenfeest (2014)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Raise your flag (2021)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC RBC vol stadion (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Rat van elf trommels (2008)
Maxime (2015)
Fear spandoek (2016)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Volle Bea (2003)
Newcastle (2003)
Stad zonder karakter (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Videohoes (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC de Graafschap (1994)
NAC RBC (2005)
Vitesse uit (2004)
B-Side (2016)
Glapje (2014)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Bouw stadion fundering (1995)
Strawberry (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
De Koel (2016)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
willem2doekske 2004
Geef ons onze club terug (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Groningen - NAC (2014)
Annie terug (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Zilvermeeuw (2012)
Schilderij (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Pannen vol Paella
NAC gered (2002)
Doortje (2013)
Vieze rockers (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Los Muchachos del Breda (2006)
NAC muts (2015)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Toiletten bij Telstar (2007)
Tokoli spandoek (2002)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Heerenveen uit (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Pilaarplezier (2014)
MVV - NAC (2015)
Stadionverherbouwing (2010)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
UWD Flyer (2005)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Dubbeldekker (2011)
Troyes (2002)
Trouwe musketiers (2013)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Forumavond Sanering (2002)
It's for Dominique (2012)
Volendamse Dijk (2019)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
D'r hed een duif... (2013)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Willem II uit (2004)
Gele rook (2016)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Training bij Dennenlucht (2004)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Emotie na de promotie (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Al together now streaker (2002)
Stilbo tours (2010)
Graafschap-NAC (2001)
Eupen - NAC (2015)
Vierwielercombi (2008)
Maradonny spandoek (2010)
Rat van Elf (2017)
Newcastle NAC (2003)
Achilles uit (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC PSV (2001)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Forumavond Technisch (2003)
NAC Donar (2001)
TitaNAC (2013)
In de hekken bij VVV (2017)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Kapan (2009)
Eerste training seizoen (2012)
Uitvaart JP (2005)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Zundert NAC (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Stickercultuur (2019)
Viaductversiering (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
Avondje NAC (2014)
Fuik Oss 1999
Jong NAC - Roda (2007)
Bouw stadion (1994)
Jong geleerd (2017)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Plaatsing scorebord (2004)
troyesnac (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Ferry (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Afscheid van As (2002)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by