Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het Algemeen Dagblad zegt te weten dat Nick Olij in de belangstelling staat van Sparta. Daarmee lonkt een Eredivisie voor onze 24-jarige keeper. Sparta heeft momenteel wat problemen in de goal die corona gerelateerd zijn. Het is nog onduidelijk of hun huidige keeper Ariel Harush, waarvan het contract afloopt, binnen afzienbare tijd kan terugkeren uit Israel om het seizoen op Het Kasteel af te maken. Nick Olij wordt er gezien als mogelijke vervanger. Zijn contract loopt In Breda nog door tot de zomer van 2021.

Afgelopen donderdag hadden we Nick Olij nog in de uitzending van NACpraat Radio op BredaNu. Ook daar kwamen zijn ambities kort aan bod.

17 comments on “Sparta laat oogje vallen op Nick Olij”

  • BarleDuc

    19 april 2020 - 13:10

    Ik ben toch echt heel benieuwd wat Olij in de Eredivisie een stap vooruit vindt. waar ligt de grens. Verlaat je een club als NAC voor een RKC, FC Emmen, of Fortuna Sittard? Hoe zwaar weegt het dat ze Eredivisie spelen? Sparta schaar ik uiteraard boven die clubs en doet het helemaal niet verkeerd met een 11e plaats. Ik zal het hem dus echt niet kwalijk nemen als hij daar NAC voor zou verlaten.

    Overigens moet je bij deze categorie geruchten altijd goed kijken waarom zijn naam wordt genoemd. Komt dit vanuit Sparta, of vanuit de spelersmakelaar?

  • Bikse Baos

    19 april 2020 - 13:38

    Nou, die is weg toch? Van de categorie `beschikbare` keepers die goed zijn voor Sparta, is Nick Olij op dit moment de goedkoopste optie.

  • MMM

    19 april 2020 - 16:28

    Olij kan beter dan Sparta. Die moet eerste keeper worden bij een subtopper. Feyenoord, AZ of Vitesse bijvoorbeeld

  • Tinus0162

    19 april 2020 - 18:20

    Ik denk niet dat het bij Sparta zal blijven.

    Hoe is het trouwens met onze Poolse vriend? Komtie nog terug en gaat NAC daar nou nog serieus mee verder?

  • steef

    20 april 2020 - 10:59

    Ik denk dat het voor NAC pure noodzaak wordt om te verkopen.
    Dus van Hecke voor 2 miljoen weg en doorverkoop zou ongelooflijk top zijn.
    Dan Olij weg voor half miljoen en dan Karol Niemczycki volgend jaar op doel, afgelopen jaar eerste keeper bij Poolse eerste divisie club(weliswaar slechts de nr 14), 190 lang.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 11:50

    Er komt geen betaald voetbal meer dit seizoen in Nederland. Een Avondje NAC zit er ook niet meer in. En zonder Avondje is ons NAC niets. Zonder publiek heeft het geen enkele zin, dat mag nooit gebeuren.

    Alles wat je nu nog voor serieus geld de deur uit kunt doen moet je meteen doen, de tijden van ridicule salarissen en transfersommen zijn binnenkort definitief voorbij. Van echte planning is bij ons NAC al jaren geen sprake meer.

    Een seizoensafbreuk zoals die binnenkort gecommuniceerd zal worden leidt tot de volgende drama`s:

    1. uitsluiting van alle NL clubs uit de CL en EL.
    2. claims van sponsoren en supporters die 25% van hun inleg van het afgelopen seizoen terugeisen omdat er niet geleverd is door de clubs, w.o. NAC
    3. inhouding gedeelte TV gelden door Fox en verlaging TV gelden voor volgend seizoen
    4. geen SCC verkoop voor september 2020
    5. drastische verlaging sponsorgelden voor volgend seizoen, en aanpassing aller doorlopende contracten
    6. uittocht van ca 12 spelers uit de selectie van ons NAC

    Op de achtergrond proberen allerlei lieden nog hun "geld" te redden en chanteert iedereen iedereen met de financiën. Het lelijke gezicht van de huidige voetballerij komt in volle glorie naar voren, bij ons NAC vertegenwoordigd door de kleine Dalton en zijn kompanen.

  • steef

    20 april 2020 - 12:01

    @HansDeelen:

    1. Onzin, Uefa heeft aangegeven dat dit niet waar is en Nederlandse clubs gewoon mee mogen doen in Europa.

    2.Van die claims moeten we het nog zien. Ik denk dat de meerderheid van mensen zich solidair verklaart. Het gaat overigens over 4 van de 19 wedstrijden, 21%.

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend.

    4. Nog onbekend.

    5. Qua sponsorgeld zal het inderdaad een slagveld kunnen worden.

    6.zoals ieder jaar.

    —

    Zoals altijd schets jij weer het zwartst mogelijke scenario waarbij je alle feiten naar je hand zet, selectief shopt, of gewoon onware dingen zegt(zoals mbt fox, uefa, etc).

    Waarom doe je dat? Waarom niet wat eerlijker en geloofwaardiger.
    En nee, ik heb nul vertrouwen in de huidige eigenaren.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:30

    steef – de Uefa heeft bij monde van de vice chairman landen die "op eigen beweging" hun seizoen afbreken wel degelijk gedreigd met sancties. Dat daarop dan weer kritiek is gekomen is wat anders. Ook dat er contact is geweest met het MinvSport over deze waardeloze houding. Hoe heet de soep gegeten wordt hangt van "solidariteit" af. Een seizoensafbreuk door Nederland zal niet in dank worden afgenomen door bonden waar clubs op omvallen staan. Dat jij hiervan niet op de hoogte bent is niet het probleem van bd. Het moet weer van anderen komen, zoals de burgemeesters of het kabinet, de KNVB heeft hier enorm in verzaakt om het voortouw te nemen. Iedereen is bang voor Claims. Alleen met een overheidsbesluit in de hand kunnen ze ontsnappen, denken ze.
    Dan heeft in Duitsland Sky al gezegd dat bij Saisonsabbruch niet de hele laatste tranche wordt betaald. En dan zou Fox, waar het abonnementenbestand is uitgehold wel de hele mik overmaken ? Dat wordt gewoon afgetrokken van de bijdrage voor volgend seizoen, laat je toch niets wijs maken.

    Vergeet niet dat het "officiele" NAC in de afgelopen 5 weken slechts 2 keer heeft gecommuniceerd met de letterlijke boodschap dat de supporters zich nergens zorgen over hoeven te maken en dat we commercieel geweldig bezig zijn. En dat met een supportersvertegenwoordiger in de RvC !

    Dat er nu nog mensen zijn die beweren dat we onder deze omstandigheden moeten gaan voetballen is te schandalig voor woorden.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:38

    steef – laat het woord "eerlijk" ook maar achterwege. Daar is een andere site voor, daar waar over bd steeds opnieuw grove leugens werden verspreid en de redactie dat afdeed als een kleinigheidje. Een redactie die er 5 uur over deed om een bedreiging aan het adres van bd en pas na aandringen te verwijderen, maar die er wel als de kippen bij was om kritische meningen te bannen, afspraken te schenden en eigen vriendjes van het juichaapgenre te paaien.

  • BarleDuc

    20 april 2020 - 13:07

    Ik denk inderdaad ook dat NAC hier niet al te ver mee door moet pokeren. Zoals harry zegt, de voetbalwereld gaat hierna echt wel veranderen. In ieder geval zal er op de korte termijn niet zo veel geld meer wordt rond gepompt en moet je blij zijn met ieder miljoentje dat een club nog bereid is uit te geven.

  • Anoniem

    20 april 2020 - 14:19

    Als ik dit soort berichten lees https://www.bndestem.nl/tour-de-france/virologen-over-tour-eind-augustus-met-publiek-onmogelijk~aa7126e9/

    en deze https://www.bndestem.nl/nederlands-voetbal/voetbal-met-supporters-de-lente-van-2021-is-een-realistisch-tijdstip~a5a9ad5a/

    dan kan ik niet anders dan concluderen dat corona een echte game-changer is.

    Het voetballandschap verandert drastisch.
    Lokeren, in 2014 nog bekerwinnaar, is al weg. Bundesligaclubs staan op omvallen.

    Cash gewoon wat je nog kan cashen, en snij daarna draconisch in je uitgaven.

  • n@©

    20 april 2020 - 15:02

    Het Coranavirus zal misschien wel het laatste zetje zijn geweest, maar Lokeren was voor deze crisis al terminaal.

    Als de eigenaar niet bereid is, of in het geval van Lokeren niet draagkrachtig genoeg is, om tekorten bij te passen, dan vallen voetbalclubs dus om. Lokeren kon in de Belse competitie prima mee in het oude krakkemikkige stadion van ze. Maar de laatste jaren is er in België bij veel clubs een ommezwaai gemaakt en de boel een stuk professioneler geworden. Lokeren bleef stil staan en zij zijn daarna wel heel erg snel afgegleden naar het faillissement van vandaag.

    En dan moet ik meteen denken aan de manier waarop NAC wordt bestuurd. Er is geen beleidsplan, geen visie, de waan van de dag regeert. Op die manier valt geen sportief succes te halen blijkt. Laten we hopen dat ons bespaard blijft, wat de supporters van Lokeren vandaag mee maken.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:16

    WW – Lokeren had al wel wat "onderliggend lijden" om maar eens een uitdrukking te gebruiken.

    Bij ons NAC is dat blijkbaar allemaal niet het geval volgens de officiele communicatie. EUR 600/aandeel en de supporters hoeven zich geen zorgen te maken. We hebben dus diepe zakken en reusachtige buffers. Oh wacht….

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:21

    Schalke en Bremen zitten ook op zwart zaad. Zij pushen voor het uitspelen van de Bundesliga omdat ze anders dreigen te bezwijken. Merkel zojuist persco en je zag aan haar dat de verlichtingen die vandaag ingaan voor haar al ver gaan. Die zijn nog heel ver weg van een herstart van de competitie.

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:44

    Natuurlijk heeft Harry een punt dat als de competitie niet wordt uitgespeeld dat minder TV inkomsten betekent en dat kan voor sommige bvo`s net dat laatste zetje zijn.
    Stel je voor dat er 3 of 4 clubs omvallen, dan is het chaos en dreigt er een domino effect.

    Daarom zal er alles aan gedaan worden de competities toch uit te spelen, de financiële belangen zijn simpelweg te groot. Voetbal is too big to fail.
    Daar moeten we vertrouwen in hebben en niet in paniek handelen.

    Is Hupperst nou transfervrij?

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:45

    Hupperts @#%^&*&

  • harry b.d.

    23 april 2020 - 10:31

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend

    Steef – voldaan aan wie ? Ongeclausuleerd ? Waarom toch zulke uitspraken ?

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
512 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny71thump
wanny99thump
wanny87thump
wanny118thump
wanny97thump
wanny104thump
wanny111thump
wanny53thumb
wanny95thump
wanny96thump
wanny47thumb
wanny50thumb
wanny92thump
wanny129thump
wanny46thumb
wanny77thump
wanny56thumb
wanny88thump
wanny119thump
wanny62thumb
wanny110thump
wanny80thump
wanny48thumb
wanny121thump
wanny101thump
wanny130thump
wanny116thump
wanny94thump
wanny41thumb
wanny114thump
wanny63thumb
wanny125thump
wanny54thumb
wanny103thump
wanny85thump
wanny44thumb
wanny77.2thump
wanny65thumb
wanny93thump
wanny43thumb
wanny60thumb
wanny112thump
wanny57thumb
wanny102thump
wanny126thump
wanny49thumb
wanny106thump
wanny39thumb
wanny42thumb
wanny105thump
wanny113thump
wanny108thump
wanny115thump
wanny52thumb
wanny61thumb
wanny123thump
wanny58thumb
wanny124thump
wanny59thumb
wanny117thump
wanny98thump
wanny120thump
wanny100thump
wanny128thump
wanny64thumb
wanny45thumb
wanny127thump
wanny91thump
wanny122thump
wanny107thump
wanny90thump
wanny109thump
wanny55thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Para (2001)
NAC basketbal Conesco (2001)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC - W2 tent (2001)
ACDC in Volendam (2010)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Graffiti (2013)
In de hekken bij VVV (2017)
Anticombi VVV (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Bouw Stadion (1994)
Bouw stadion (1994)
NAC Volendam (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Stiltegebied (2005)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Another day at the office (2013)
Red NAC paaseitjes (2011)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Vitesse uit (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Liever dan de eerste (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Troyes (2002)
NACPraat Radio (2021)
Fuik Oss 1999
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Afscheid van As (2002)
Ferry (2002)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Bulldog spandoek (2004)
Carnaval Bea (2005)
Jong geleerd (2017)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Trossen los bootcombi (2013)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC Ajax (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
UWD Black (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Volle Bea (2003)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC PSV (2001)
Spakenburg uit (2014)
NAC Museum (2002)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
TitaNAC (2013)
Alkmaarderhout (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Vierwielercombi (2008)
Hamburg (2008)
NAC Twente lichtuitval (2001)
It's for Dominique (2012)
Promotie (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Altijd naar NAC (2019)
Stilbo tours (2010)
Stop het wanbeleid (2002)
Annie terug (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Pilaarplezier (2014)
willem2doekske 2004
Stad zonder karakter (2001)
Viaductversiering (2003)
Training bij Dennenlucht (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
De Koel (2016)
Feyenoord-NAC 2001
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
De Knyp (2015)
Zundert NAC (2004)
Anti Fries UWD (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Bingo Bier (2010)
Kapan (2009)
Bouwtekening stadion (2001)
Anti jong teams (2017)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Newcastle NAC (2003)
Gepromoveerd (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Geef ons onze club terug (2002)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
apresski flyer (2012)
Fear spandoek (2016)
Glapje (2014)
Megavlag (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Rat van Elf (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Dubbeldekker (2011)
NAC - Vitesse (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Gele rook (2016)
Making of Megadoek (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
troyesnac (2002)
Zes bier graag (2016)
NAC RBC (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Stadionkwartier (2009)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Museumavond (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC AZ 2001
NEC - NAC op P5 (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Donar Kebab (2001)
stickercultuur-(2012)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
No pyro no party (2008)
Brabantse nachten (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Utrecht uit (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Pannen vol Paella
NAC logo op stadion (2013)
Los Muchachos del Breda (2006)
megavlag locos 2013
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Giessen NAC (2003)
Uitgeteld (2007)
Nieuw gazonnetje (2008)
Darttoernooi 2004
BN de Stemmingmaker (2011)
Zwemcombi Volendam (2016)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
30 bier (2002)
NAC-Ajax 2001
Terugkomst Pierre (2005)
Huldiging (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
SLM ramp herdenking (2003)
Vieze rockers (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Groningen - NAC (2014)
Groningen - NAC (1994)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
All together now (2002)
D'r hed een duif... (2013)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Eerste BSR-Redactievergadering
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Vlag halfstok (2001)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Europa cup winst in Kapan (2009)
UWD yellow (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
NAC muts (2015)
Bouw stadion fundering (1995)
Plaatsing scorebord (2004)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Hel van Enschede (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Forummeeting (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Avondje NAC (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Maxime (2015)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Oldtimercombi (2005)
Cambuur uit (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Heerenveen uit (2015)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Eupen - NAC (2015)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Al together now streaker (2002)
Forumavond Technisch (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC gered (2002)
Liever dan (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
Willem II uit (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Eerste training seizoen (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Doortje (2013)
Doekenfeest (2014)
Andro Knel Bokaal (2000)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Videohoes (2003)
Strawberry (2003)
NAC Donar (2001)
Schilderij (2017)
Volendamse Dijk (2019)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Forummeeting in de Pint (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Uitvaart JP (2005)
B-Side (2016)
Utrecht bus uit (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC de Graafschap (1994)
Achilles uit (2016)
Volle bak bij NAC (2015)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Toiletten bij Telstar (2007)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Newcastle (2003)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Ferry-Fiona
Fortuna - NAC (2001)
MVV - NAC (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Sticker gezopen (2017)
Open dag (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Locos bus naar VVV (2016)
De vaste opstelling (2016)
Kielegat Kesjoewals (2016)
UWD Flyer (2005)
Eindhoven uitvak (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Slierten slierten slierten (2010)
Bus uitzwaaien (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Postperron (2001)
Hein (2011)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Trouwe musketiers (2013)
Stickercultuur (2019)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Hooligans in Groningen (2006)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Raise your flag (2021)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Maradonny spandoek (2010)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Paulitoernooi (2007)
Start Red NAC (2011)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by