Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het Algemeen Dagblad zegt te weten dat Nick Olij in de belangstelling staat van Sparta. Daarmee lonkt een Eredivisie voor onze 24-jarige keeper. Sparta heeft momenteel wat problemen in de goal die corona gerelateerd zijn. Het is nog onduidelijk of hun huidige keeper Ariel Harush, waarvan het contract afloopt, binnen afzienbare tijd kan terugkeren uit Israel om het seizoen op Het Kasteel af te maken. Nick Olij wordt er gezien als mogelijke vervanger. Zijn contract loopt In Breda nog door tot de zomer van 2021.

Afgelopen donderdag hadden we Nick Olij nog in de uitzending van NACpraat Radio op BredaNu. Ook daar kwamen zijn ambities kort aan bod.

17 comments on “Sparta laat oogje vallen op Nick Olij”

  • BarleDuc

    19 april 2020 - 13:10

    Ik ben toch echt heel benieuwd wat Olij in de Eredivisie een stap vooruit vindt. waar ligt de grens. Verlaat je een club als NAC voor een RKC, FC Emmen, of Fortuna Sittard? Hoe zwaar weegt het dat ze Eredivisie spelen? Sparta schaar ik uiteraard boven die clubs en doet het helemaal niet verkeerd met een 11e plaats. Ik zal het hem dus echt niet kwalijk nemen als hij daar NAC voor zou verlaten.

    Overigens moet je bij deze categorie geruchten altijd goed kijken waarom zijn naam wordt genoemd. Komt dit vanuit Sparta, of vanuit de spelersmakelaar?

  • Bikse Baos

    19 april 2020 - 13:38

    Nou, die is weg toch? Van de categorie `beschikbare` keepers die goed zijn voor Sparta, is Nick Olij op dit moment de goedkoopste optie.

  • MMM

    19 april 2020 - 16:28

    Olij kan beter dan Sparta. Die moet eerste keeper worden bij een subtopper. Feyenoord, AZ of Vitesse bijvoorbeeld

  • Tinus0162

    19 april 2020 - 18:20

    Ik denk niet dat het bij Sparta zal blijven.

    Hoe is het trouwens met onze Poolse vriend? Komtie nog terug en gaat NAC daar nou nog serieus mee verder?

  • steef

    20 april 2020 - 10:59

    Ik denk dat het voor NAC pure noodzaak wordt om te verkopen.
    Dus van Hecke voor 2 miljoen weg en doorverkoop zou ongelooflijk top zijn.
    Dan Olij weg voor half miljoen en dan Karol Niemczycki volgend jaar op doel, afgelopen jaar eerste keeper bij Poolse eerste divisie club(weliswaar slechts de nr 14), 190 lang.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 11:50

    Er komt geen betaald voetbal meer dit seizoen in Nederland. Een Avondje NAC zit er ook niet meer in. En zonder Avondje is ons NAC niets. Zonder publiek heeft het geen enkele zin, dat mag nooit gebeuren.

    Alles wat je nu nog voor serieus geld de deur uit kunt doen moet je meteen doen, de tijden van ridicule salarissen en transfersommen zijn binnenkort definitief voorbij. Van echte planning is bij ons NAC al jaren geen sprake meer.

    Een seizoensafbreuk zoals die binnenkort gecommuniceerd zal worden leidt tot de volgende drama`s:

    1. uitsluiting van alle NL clubs uit de CL en EL.
    2. claims van sponsoren en supporters die 25% van hun inleg van het afgelopen seizoen terugeisen omdat er niet geleverd is door de clubs, w.o. NAC
    3. inhouding gedeelte TV gelden door Fox en verlaging TV gelden voor volgend seizoen
    4. geen SCC verkoop voor september 2020
    5. drastische verlaging sponsorgelden voor volgend seizoen, en aanpassing aller doorlopende contracten
    6. uittocht van ca 12 spelers uit de selectie van ons NAC

    Op de achtergrond proberen allerlei lieden nog hun "geld" te redden en chanteert iedereen iedereen met de financiën. Het lelijke gezicht van de huidige voetballerij komt in volle glorie naar voren, bij ons NAC vertegenwoordigd door de kleine Dalton en zijn kompanen.

  • steef

    20 april 2020 - 12:01

    @HansDeelen:

    1. Onzin, Uefa heeft aangegeven dat dit niet waar is en Nederlandse clubs gewoon mee mogen doen in Europa.

    2.Van die claims moeten we het nog zien. Ik denk dat de meerderheid van mensen zich solidair verklaart. Het gaat overigens over 4 van de 19 wedstrijden, 21%.

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend.

    4. Nog onbekend.

    5. Qua sponsorgeld zal het inderdaad een slagveld kunnen worden.

    6.zoals ieder jaar.

    —

    Zoals altijd schets jij weer het zwartst mogelijke scenario waarbij je alle feiten naar je hand zet, selectief shopt, of gewoon onware dingen zegt(zoals mbt fox, uefa, etc).

    Waarom doe je dat? Waarom niet wat eerlijker en geloofwaardiger.
    En nee, ik heb nul vertrouwen in de huidige eigenaren.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:30

    steef – de Uefa heeft bij monde van de vice chairman landen die "op eigen beweging" hun seizoen afbreken wel degelijk gedreigd met sancties. Dat daarop dan weer kritiek is gekomen is wat anders. Ook dat er contact is geweest met het MinvSport over deze waardeloze houding. Hoe heet de soep gegeten wordt hangt van "solidariteit" af. Een seizoensafbreuk door Nederland zal niet in dank worden afgenomen door bonden waar clubs op omvallen staan. Dat jij hiervan niet op de hoogte bent is niet het probleem van bd. Het moet weer van anderen komen, zoals de burgemeesters of het kabinet, de KNVB heeft hier enorm in verzaakt om het voortouw te nemen. Iedereen is bang voor Claims. Alleen met een overheidsbesluit in de hand kunnen ze ontsnappen, denken ze.
    Dan heeft in Duitsland Sky al gezegd dat bij Saisonsabbruch niet de hele laatste tranche wordt betaald. En dan zou Fox, waar het abonnementenbestand is uitgehold wel de hele mik overmaken ? Dat wordt gewoon afgetrokken van de bijdrage voor volgend seizoen, laat je toch niets wijs maken.

    Vergeet niet dat het "officiele" NAC in de afgelopen 5 weken slechts 2 keer heeft gecommuniceerd met de letterlijke boodschap dat de supporters zich nergens zorgen over hoeven te maken en dat we commercieel geweldig bezig zijn. En dat met een supportersvertegenwoordiger in de RvC !

    Dat er nu nog mensen zijn die beweren dat we onder deze omstandigheden moeten gaan voetballen is te schandalig voor woorden.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:38

    steef – laat het woord "eerlijk" ook maar achterwege. Daar is een andere site voor, daar waar over bd steeds opnieuw grove leugens werden verspreid en de redactie dat afdeed als een kleinigheidje. Een redactie die er 5 uur over deed om een bedreiging aan het adres van bd en pas na aandringen te verwijderen, maar die er wel als de kippen bij was om kritische meningen te bannen, afspraken te schenden en eigen vriendjes van het juichaapgenre te paaien.

  • BarleDuc

    20 april 2020 - 13:07

    Ik denk inderdaad ook dat NAC hier niet al te ver mee door moet pokeren. Zoals harry zegt, de voetbalwereld gaat hierna echt wel veranderen. In ieder geval zal er op de korte termijn niet zo veel geld meer wordt rond gepompt en moet je blij zijn met ieder miljoentje dat een club nog bereid is uit te geven.

  • Anoniem

    20 april 2020 - 14:19

    Als ik dit soort berichten lees https://www.bndestem.nl/tour-de-france/virologen-over-tour-eind-augustus-met-publiek-onmogelijk~aa7126e9/

    en deze https://www.bndestem.nl/nederlands-voetbal/voetbal-met-supporters-de-lente-van-2021-is-een-realistisch-tijdstip~a5a9ad5a/

    dan kan ik niet anders dan concluderen dat corona een echte game-changer is.

    Het voetballandschap verandert drastisch.
    Lokeren, in 2014 nog bekerwinnaar, is al weg. Bundesligaclubs staan op omvallen.

    Cash gewoon wat je nog kan cashen, en snij daarna draconisch in je uitgaven.

  • n@©

    20 april 2020 - 15:02

    Het Coranavirus zal misschien wel het laatste zetje zijn geweest, maar Lokeren was voor deze crisis al terminaal.

    Als de eigenaar niet bereid is, of in het geval van Lokeren niet draagkrachtig genoeg is, om tekorten bij te passen, dan vallen voetbalclubs dus om. Lokeren kon in de Belse competitie prima mee in het oude krakkemikkige stadion van ze. Maar de laatste jaren is er in België bij veel clubs een ommezwaai gemaakt en de boel een stuk professioneler geworden. Lokeren bleef stil staan en zij zijn daarna wel heel erg snel afgegleden naar het faillissement van vandaag.

    En dan moet ik meteen denken aan de manier waarop NAC wordt bestuurd. Er is geen beleidsplan, geen visie, de waan van de dag regeert. Op die manier valt geen sportief succes te halen blijkt. Laten we hopen dat ons bespaard blijft, wat de supporters van Lokeren vandaag mee maken.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:16

    WW – Lokeren had al wel wat "onderliggend lijden" om maar eens een uitdrukking te gebruiken.

    Bij ons NAC is dat blijkbaar allemaal niet het geval volgens de officiele communicatie. EUR 600/aandeel en de supporters hoeven zich geen zorgen te maken. We hebben dus diepe zakken en reusachtige buffers. Oh wacht….

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:21

    Schalke en Bremen zitten ook op zwart zaad. Zij pushen voor het uitspelen van de Bundesliga omdat ze anders dreigen te bezwijken. Merkel zojuist persco en je zag aan haar dat de verlichtingen die vandaag ingaan voor haar al ver gaan. Die zijn nog heel ver weg van een herstart van de competitie.

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:44

    Natuurlijk heeft Harry een punt dat als de competitie niet wordt uitgespeeld dat minder TV inkomsten betekent en dat kan voor sommige bvo`s net dat laatste zetje zijn.
    Stel je voor dat er 3 of 4 clubs omvallen, dan is het chaos en dreigt er een domino effect.

    Daarom zal er alles aan gedaan worden de competities toch uit te spelen, de financiële belangen zijn simpelweg te groot. Voetbal is too big to fail.
    Daar moeten we vertrouwen in hebben en niet in paniek handelen.

    Is Hupperst nou transfervrij?

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:45

    Hupperts @#%^&*&

  • harry b.d.

    23 april 2020 - 10:31

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend

    Steef – voldaan aan wie ? Ongeclausuleerd ? Waarom toch zulke uitspraken ?

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
510 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny127thump
wanny129thump
wanny121thump
wanny77.2thump
wanny116thump
wanny42thumb
wanny111thump
wanny52thumb
wanny62thumb
wanny80thump
wanny105thump
wanny57thumb
wanny49thumb
wanny113thump
wanny39thumb
wanny91thump
wanny124thump
wanny85thump
wanny63thumb
wanny93thump
wanny107thump
wanny112thump
wanny108thump
wanny50thumb
wanny44thumb
wanny48thumb
wanny56thumb
wanny92thump
wanny120thump
wanny41thumb
wanny54thumb
wanny58thumb
wanny77thump
wanny65thumb
wanny53thumb
wanny64thumb
wanny47thumb
wanny95thump
wanny103thump
wanny99thump
wanny46thumb
wanny114thump
wanny118thump
wanny109thump
wanny122thump
wanny100thump
wanny45thumb
wanny119thump
wanny96thump
wanny102thump
wanny97thump
wanny128thump
wanny55thumb
wanny71thump
wanny106thump
wanny43thumb
wanny88thump
wanny125thump
wanny117thump
wanny59thumb
wanny110thump
wanny94thump
wanny90thump
wanny126thump
wanny104thump
wanny61thumb
wanny130thump
wanny115thump
wanny98thump
wanny87thump
wanny60thumb
wanny101thump
wanny123thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Viaductversiering (2003)
Anticombi VVV (2007)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Zundert NAC (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Jong geleerd (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Al together now streaker (2002)
troyesnac (2002)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Forummeeting (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
Stiltegebied (2005)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC basketbal Conesco (2001)
SLM ramp herdenking (2003)
Dubbeldekker (2011)
Forumavond Sanering (2002)
NAC de Graafschap (1994)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Vlag halfstok (2001)
NACPraat Radio (2021)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Fortuna - NAC (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Vierwielercombi (2008)
Vitesse uit (2004)
Gepromoveerd (2017)
NAC Ajax (2004)
Trouwe musketiers (2013)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NEC - NAC op P5 (2017)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
megavlag locos 2013
Strawberry (2003)
Stickercultuur (2019)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Stadionkwartier (2009)
Bloemstuk SLM (2003)
Emotie na de promotie (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
UWD yellow (2007)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC Museum (2002)
Raise your flag (2021)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC-Ajax 2001
Locos bus naar VVV (2016)
Bus uitzwaaien (2017)
Stilbo tours (2010)
Eerste training seizoen (2012)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Paulitoernooi (2007)
Sticker gezopen (2017)
Oude NAC Museum (2002)
Annie terug (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Graffiti (2013)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
No pyro no party (2008)
Red NAC paaseitjes (2011)
Bouw Stadion (1994)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Maxime (2015)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
MVV - NAC (2015)
Making of Megadoek (2012)
Anti Fries UWD (2004)
Hein (2011)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Fear spandoek (2016)
Altijd naar NAC (2019)
NAC - W2 tent (2001)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Rat van Elf (2017)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Graafschap-NAC (2001)
Brabantse nachten (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Postperron (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Zwemcombi Volendam (2016)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Donar Kebab (2001)
St Pauli toernooi (2014)
NAC AZ 2001
Bingo Bier (2010)
Europa cup winst in Kapan (2009)
apresski flyer (2012)
Pannen vol Paella
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Promotie (2017)
Maradonny spandoek (2010)
Start Red NAC (2011)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Fuik Oss 1999
NAC RBC vol stadion (2003)
Troyes (2002)
UWD Black (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
Bouwtekening stadion (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Another day at the office (2013)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
TitaNAC (2013)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
D'r hed een duif... (2013)
Hel van Enschede (2004)
Newcastle (2003)
Darttoernooi 2004
B-Side (2016)
Rookpotten Demodag (2005)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Stad zonder karakter (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Tokoli spandoek (2002)
Doekenfeest (2014)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC RBC (2005)
UWD Flyer (2005)
Plaatsing scorebord (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Volendamse Dijk (2019)
Geef ons onze club terug (2002)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
It's for Dominique (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Gele rook (2016)
Oldtimercombi (2005)
All together now (2002)
Doortje (2013)
Achilles uit (2016)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Pilaarplezier (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Heerenveen uit (2015)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Uitvaart JP (2005)
Forummeeting in de Pint (2004)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Slierten slierten slierten (2010)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Open dag (2014)
Groningen - NAC (1994)
Eerste BSR-Redactievergadering
De vaste opstelling (2016)
Megavlag (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Terugkomst Pierre (2005)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Cambuur uit (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Groningen - NAC (2014)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Nooit meer 1e divisie (2006)
willem2doekske 2004
NAC logo op stadion (2013)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Vieze rockers (2001)
Stop het wanbeleid (2002)
Eupen - NAC (2015)
Afscheid van As (2002)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Kapan (2009)
Bouw stadion (1994)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Anticombi naar Volendam (2016)
Hamburg (2008)
NAC PSV (2001)
Giessen NAC (2003)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Anti jong teams (2017)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Stadionverherbouwing (2010)
Toiletten bij Telstar (2007)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Alkmaarderhout (2004)
Eindhoven uitvak (2016)
Ferry (2002)
30 bier (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Para (2001)
Schilderij (2017)
NAC Volendam (2004)
De Koel (2016)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Liever dan (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
Museumavond (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Bouw stadion fundering (1995)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Zes bier graag (2016)
In de hekken bij VVV (2017)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Newcastle NAC (2003)
Huldiging (2017)
Rat van elf trommels (2008)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Ferry-Fiona
Omwisselen Graafschap (2011)
Jong NAC - Roda (2007)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC Donar (2001)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Spakenburg uit (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Glapje (2014)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
A-jeugd wint de beker (2011)
NAC Tattoo lip (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
NAC - Vitesse (2001)
Bulldog spandoek (2004)
Te voet naar RBC (2004)
stickercultuur-(2012)
Utrecht uit (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
NAC muts (2015)
Uitgeteld (2007)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Liever dan de eerste (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Loting Newcsatle (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Volle Bea (2003)
Avondje NAC (2014)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Videohoes (2003)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NAC gered (2002)
Carnaval Bea (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
ACDC in Volendam (2010)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Utrecht bus uit (2004)
De Knyp (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Willem II uit (2004)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by