Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Het Algemeen Dagblad zegt te weten dat Nick Olij in de belangstelling staat van Sparta. Daarmee lonkt een Eredivisie voor onze 24-jarige keeper. Sparta heeft momenteel wat problemen in de goal die corona gerelateerd zijn. Het is nog onduidelijk of hun huidige keeper Ariel Harush, waarvan het contract afloopt, binnen afzienbare tijd kan terugkeren uit Israel om het seizoen op Het Kasteel af te maken. Nick Olij wordt er gezien als mogelijke vervanger. Zijn contract loopt In Breda nog door tot de zomer van 2021.

Afgelopen donderdag hadden we Nick Olij nog in de uitzending van NACpraat Radio op BredaNu. Ook daar kwamen zijn ambities kort aan bod.

17 comments on “Sparta laat oogje vallen op Nick Olij”

  • BarleDuc

    19 april 2020 - 13:10

    Ik ben toch echt heel benieuwd wat Olij in de Eredivisie een stap vooruit vindt. waar ligt de grens. Verlaat je een club als NAC voor een RKC, FC Emmen, of Fortuna Sittard? Hoe zwaar weegt het dat ze Eredivisie spelen? Sparta schaar ik uiteraard boven die clubs en doet het helemaal niet verkeerd met een 11e plaats. Ik zal het hem dus echt niet kwalijk nemen als hij daar NAC voor zou verlaten.

    Overigens moet je bij deze categorie geruchten altijd goed kijken waarom zijn naam wordt genoemd. Komt dit vanuit Sparta, of vanuit de spelersmakelaar?

  • Bikse Baos

    19 april 2020 - 13:38

    Nou, die is weg toch? Van de categorie `beschikbare` keepers die goed zijn voor Sparta, is Nick Olij op dit moment de goedkoopste optie.

  • MMM

    19 april 2020 - 16:28

    Olij kan beter dan Sparta. Die moet eerste keeper worden bij een subtopper. Feyenoord, AZ of Vitesse bijvoorbeeld

  • Tinus0162

    19 april 2020 - 18:20

    Ik denk niet dat het bij Sparta zal blijven.

    Hoe is het trouwens met onze Poolse vriend? Komtie nog terug en gaat NAC daar nou nog serieus mee verder?

  • steef

    20 april 2020 - 10:59

    Ik denk dat het voor NAC pure noodzaak wordt om te verkopen.
    Dus van Hecke voor 2 miljoen weg en doorverkoop zou ongelooflijk top zijn.
    Dan Olij weg voor half miljoen en dan Karol Niemczycki volgend jaar op doel, afgelopen jaar eerste keeper bij Poolse eerste divisie club(weliswaar slechts de nr 14), 190 lang.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 11:50

    Er komt geen betaald voetbal meer dit seizoen in Nederland. Een Avondje NAC zit er ook niet meer in. En zonder Avondje is ons NAC niets. Zonder publiek heeft het geen enkele zin, dat mag nooit gebeuren.

    Alles wat je nu nog voor serieus geld de deur uit kunt doen moet je meteen doen, de tijden van ridicule salarissen en transfersommen zijn binnenkort definitief voorbij. Van echte planning is bij ons NAC al jaren geen sprake meer.

    Een seizoensafbreuk zoals die binnenkort gecommuniceerd zal worden leidt tot de volgende drama`s:

    1. uitsluiting van alle NL clubs uit de CL en EL.
    2. claims van sponsoren en supporters die 25% van hun inleg van het afgelopen seizoen terugeisen omdat er niet geleverd is door de clubs, w.o. NAC
    3. inhouding gedeelte TV gelden door Fox en verlaging TV gelden voor volgend seizoen
    4. geen SCC verkoop voor september 2020
    5. drastische verlaging sponsorgelden voor volgend seizoen, en aanpassing aller doorlopende contracten
    6. uittocht van ca 12 spelers uit de selectie van ons NAC

    Op de achtergrond proberen allerlei lieden nog hun "geld" te redden en chanteert iedereen iedereen met de financiën. Het lelijke gezicht van de huidige voetballerij komt in volle glorie naar voren, bij ons NAC vertegenwoordigd door de kleine Dalton en zijn kompanen.

  • steef

    20 april 2020 - 12:01

    @HansDeelen:

    1. Onzin, Uefa heeft aangegeven dat dit niet waar is en Nederlandse clubs gewoon mee mogen doen in Europa.

    2.Van die claims moeten we het nog zien. Ik denk dat de meerderheid van mensen zich solidair verklaart. Het gaat overigens over 4 van de 19 wedstrijden, 21%.

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend.

    4. Nog onbekend.

    5. Qua sponsorgeld zal het inderdaad een slagveld kunnen worden.

    6.zoals ieder jaar.

    —

    Zoals altijd schets jij weer het zwartst mogelijke scenario waarbij je alle feiten naar je hand zet, selectief shopt, of gewoon onware dingen zegt(zoals mbt fox, uefa, etc).

    Waarom doe je dat? Waarom niet wat eerlijker en geloofwaardiger.
    En nee, ik heb nul vertrouwen in de huidige eigenaren.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:30

    steef – de Uefa heeft bij monde van de vice chairman landen die "op eigen beweging" hun seizoen afbreken wel degelijk gedreigd met sancties. Dat daarop dan weer kritiek is gekomen is wat anders. Ook dat er contact is geweest met het MinvSport over deze waardeloze houding. Hoe heet de soep gegeten wordt hangt van "solidariteit" af. Een seizoensafbreuk door Nederland zal niet in dank worden afgenomen door bonden waar clubs op omvallen staan. Dat jij hiervan niet op de hoogte bent is niet het probleem van bd. Het moet weer van anderen komen, zoals de burgemeesters of het kabinet, de KNVB heeft hier enorm in verzaakt om het voortouw te nemen. Iedereen is bang voor Claims. Alleen met een overheidsbesluit in de hand kunnen ze ontsnappen, denken ze.
    Dan heeft in Duitsland Sky al gezegd dat bij Saisonsabbruch niet de hele laatste tranche wordt betaald. En dan zou Fox, waar het abonnementenbestand is uitgehold wel de hele mik overmaken ? Dat wordt gewoon afgetrokken van de bijdrage voor volgend seizoen, laat je toch niets wijs maken.

    Vergeet niet dat het "officiele" NAC in de afgelopen 5 weken slechts 2 keer heeft gecommuniceerd met de letterlijke boodschap dat de supporters zich nergens zorgen over hoeven te maken en dat we commercieel geweldig bezig zijn. En dat met een supportersvertegenwoordiger in de RvC !

    Dat er nu nog mensen zijn die beweren dat we onder deze omstandigheden moeten gaan voetballen is te schandalig voor woorden.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 12:38

    steef – laat het woord "eerlijk" ook maar achterwege. Daar is een andere site voor, daar waar over bd steeds opnieuw grove leugens werden verspreid en de redactie dat afdeed als een kleinigheidje. Een redactie die er 5 uur over deed om een bedreiging aan het adres van bd en pas na aandringen te verwijderen, maar die er wel als de kippen bij was om kritische meningen te bannen, afspraken te schenden en eigen vriendjes van het juichaapgenre te paaien.

  • BarleDuc

    20 april 2020 - 13:07

    Ik denk inderdaad ook dat NAC hier niet al te ver mee door moet pokeren. Zoals harry zegt, de voetbalwereld gaat hierna echt wel veranderen. In ieder geval zal er op de korte termijn niet zo veel geld meer wordt rond gepompt en moet je blij zijn met ieder miljoentje dat een club nog bereid is uit te geven.

  • Anoniem

    20 april 2020 - 14:19

    Als ik dit soort berichten lees https://www.bndestem.nl/tour-de-france/virologen-over-tour-eind-augustus-met-publiek-onmogelijk~aa7126e9/

    en deze https://www.bndestem.nl/nederlands-voetbal/voetbal-met-supporters-de-lente-van-2021-is-een-realistisch-tijdstip~a5a9ad5a/

    dan kan ik niet anders dan concluderen dat corona een echte game-changer is.

    Het voetballandschap verandert drastisch.
    Lokeren, in 2014 nog bekerwinnaar, is al weg. Bundesligaclubs staan op omvallen.

    Cash gewoon wat je nog kan cashen, en snij daarna draconisch in je uitgaven.

  • n@©

    20 april 2020 - 15:02

    Het Coranavirus zal misschien wel het laatste zetje zijn geweest, maar Lokeren was voor deze crisis al terminaal.

    Als de eigenaar niet bereid is, of in het geval van Lokeren niet draagkrachtig genoeg is, om tekorten bij te passen, dan vallen voetbalclubs dus om. Lokeren kon in de Belse competitie prima mee in het oude krakkemikkige stadion van ze. Maar de laatste jaren is er in België bij veel clubs een ommezwaai gemaakt en de boel een stuk professioneler geworden. Lokeren bleef stil staan en zij zijn daarna wel heel erg snel afgegleden naar het faillissement van vandaag.

    En dan moet ik meteen denken aan de manier waarop NAC wordt bestuurd. Er is geen beleidsplan, geen visie, de waan van de dag regeert. Op die manier valt geen sportief succes te halen blijkt. Laten we hopen dat ons bespaard blijft, wat de supporters van Lokeren vandaag mee maken.

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:16

    WW – Lokeren had al wel wat "onderliggend lijden" om maar eens een uitdrukking te gebruiken.

    Bij ons NAC is dat blijkbaar allemaal niet het geval volgens de officiele communicatie. EUR 600/aandeel en de supporters hoeven zich geen zorgen te maken. We hebben dus diepe zakken en reusachtige buffers. Oh wacht….

  • harry b.d.

    20 april 2020 - 16:21

    Schalke en Bremen zitten ook op zwart zaad. Zij pushen voor het uitspelen van de Bundesliga omdat ze anders dreigen te bezwijken. Merkel zojuist persco en je zag aan haar dat de verlichtingen die vandaag ingaan voor haar al ver gaan. Die zijn nog heel ver weg van een herstart van de competitie.

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:44

    Natuurlijk heeft Harry een punt dat als de competitie niet wordt uitgespeeld dat minder TV inkomsten betekent en dat kan voor sommige bvo`s net dat laatste zetje zijn.
    Stel je voor dat er 3 of 4 clubs omvallen, dan is het chaos en dreigt er een domino effect.

    Daarom zal er alles aan gedaan worden de competities toch uit te spelen, de financiële belangen zijn simpelweg te groot. Voetbal is too big to fail.
    Daar moeten we vertrouwen in hebben en niet in paniek handelen.

    Is Hupperst nou transfervrij?

  • Optimist

    20 april 2020 - 16:45

    Hupperts @#%^&*&

  • harry b.d.

    23 april 2020 - 10:31

    3.Fox heeft de rest van het seizoen inmiddels voldaan. Voor volgend jaar is het nog onbekend

    Steef – voldaan aan wie ? Ongeclausuleerd ? Waarom toch zulke uitspraken ?

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny55thumb
wanny88thump
wanny93thump
wanny118thump
wanny113thump
wanny45thumb
wanny128thump
wanny41thumb
wanny58thumb
wanny124thump
wanny96thump
wanny123thump
wanny120thump
wanny116thump
wanny107thump
wanny63thumb
wanny47thumb
wanny49thumb
wanny103thump
wanny114thump
wanny48thumb
wanny94thump
wanny112thump
wanny91thump
wanny111thump
wanny44thumb
wanny53thumb
wanny110thump
wanny109thump
wanny85thump
wanny100thump
wanny101thump
wanny77thump
wanny106thump
wanny57thumb
wanny105thump
wanny50thumb
wanny56thumb
wanny64thumb
wanny129thump
wanny62thumb
wanny121thump
wanny126thump
wanny97thump
wanny80thump
wanny60thumb
wanny42thumb
wanny59thumb
wanny90thump
wanny125thump
wanny61thumb
wanny87thump
wanny102thump
wanny127thump
wanny39thumb
wanny117thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny52thumb
wanny46thumb
wanny108thump
wanny130thump
wanny71thump
wanny122thump
wanny119thump
wanny43thumb
wanny95thump
wanny92thump
wanny65thumb
wanny104thump
wanny98thump
wanny77.2thump
wanny54thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Utrecht uit (2004)
Volendamse Dijk (2019)
Bouwtekening stadion (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Jong geleerd (2017)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Rookpotten Demodag (2005)
Afscheid van As (2002)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Achilles uit (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
MVV - NAC (2015)
BN de Stemmingmaker (2011)
Terugkomst Pierre (2005)
Raise your flag (2021)
FujiFilm Stadion (2000)
Pilaarplezier (2014)
NAC Museum (2002)
NAC - W2 tent (2001)
Doekenfeest (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Vieze rockers (2001)
NAC AZ 2001
NAC logo op stadion (2013)
St Pauli toernooi (2014)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Brabantse nachten (2004)
Videohoes (2003)
B-Side (2016)
Avondje NAC (2014)
Kapan (2009)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Al together now streaker (2002)
stickercultuur-(2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Sticker gezopen (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Bus uitzwaaien (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Cambuur uit (2014)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Spakenburg uit (2014)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Zundert NAC (2004)
Stilbo tours (2010)
Willem II uit (2004)
NAC PSV (2001)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Anti Fries UWD (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Stad zonder karakter (2001)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
NAC Tattoo lip (2014)
SLM ramp herdenking (2003)
Ferry-Fiona
Dubbeldekker (2011)
Bloemstuk SLM (2003)
Nieuw gazonnetje (2008)
Uitvaart JP (2005)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
30 bier (2002)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Volle Bea (2003)
De Knyp (2015)
Groningen - NAC (2014)
Ferry (2002)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
No pyro no party (2008)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Darttoernooi 2004
Graffiti (2013)
Open dag (2014)
Oude NAC Museum (2002)
Bulldog spandoek (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Bouw stadion (1994)
Volle bak bij NAC (2015)
Feyenoord-NAC 2001
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC Donar (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
De Koel (2016)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Alkmaarderhout (2004)
NAC-Ajax 2001
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Liever dan (2004)
Eindhoven uitvak (2016)
Forumavond Sanering (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Rat van Elf (2017)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Gepromoveerd (2017)
Eupen - NAC (2015)
Tokoli spandoek (2002)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Megavlag naar de B-Side (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Anticombi VVV (2007)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Maradonny spandoek (2010)
Geef ons onze club terug (2002)
Another day at the office (2013)
TitaNAC (2013)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Heerenveen uit (2015)
Maxime (2015)
Bouw stadion fundering (1995)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Fuik Oss 1999
Hamburg (2008)
NAC muts (2015)
Red NAC paaseitjes (2011)
Hel van Enschede (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Museumavond (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anticombi naar Volendam (2016)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Europa cup winst in Kapan (2009)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Forummeeting in de Pint (2004)
Groningen - NAC (1994)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Stadionkwartier (2009)
troyesnac (2002)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Gele rook (2016)
Doortje (2013)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Vierwielercombi (2008)
Zes bier graag (2016)
Bouw Stadion (1994)
Utrecht bus uit (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Te voet naar RBC (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Zwemcombi Volendam (2016)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Stadionverherbouwing (2010)
Troyes (2002)
Stiltegebied (2005)
NAC basketbal Conesco (2001)
Vlag halfstok (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Rat van elf trommels (2008)
Pannen vol Paella
Laatste training voor Willem II uit (2014)
UWD yellow (2007)
Loting Newcsatle (2003)
Uitgeteld (2007)
Anti jong teams (2017)
Taferelen in Villareal (2009)
Kielegat Kesjoewals (2016)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NEC - NAC op P5 (2017)
Hein (2011)
NAC Ajax (2004)
Annie terug (2004)
Postperron (2001)
Jong NAC - Roda (2007)
Newcastle NAC (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Bingo Bier (2010)
Oldtimercombi (2005)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Paulitoernooi (2007)
Altijd naar NAC (2019)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Den Bosch NAC (1993)
Making of Megadoek (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Graafschap-NAC (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Zilvermeeuw (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Toiletten bij Telstar (2007)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Giessen NAC (2003)
NAC Volendam (2004)
apresski flyer (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Stop het wanbeleid (2002)
UWD Black (2004)
Schilderij (2017)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
megavlag locos 2013
D'r hed een duif... (2013)
Eerste BSR-Redactievergadering
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
NAC de Graafschap (1994)
ACDC in Volendam (2010)
NAC RBC vol stadion (2003)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
Emotie na de promotie (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
De vaste opstelling (2016)
Eerste training seizoen (2012)
Fear spandoek (2016)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Forumavond Technisch (2003)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Viaductversiering (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
willem2doekske 2004
Los Muchachos del Breda (2006)
Stickercultuur (2019)
Glapje (2014)
All together now (2002)
Donar Kebab (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Carnaval Bea (2005)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Start Red NAC (2011)
UWD Flyer (2005)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Locos bus naar VVV (2016)
Huldiging (2017)
Strawberry (2003)
Megavlag (2017)
Para (2001)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Promotie (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Vitesse uit (2004)
NACPraat Radio (2021)
Jong NAC Jong PSV (2005)
NAC RBC (2005)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
It's for Dominique (2012)
NAC gered (2002)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Newcastle (2003)
Forummeeting (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by