Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Aanstaande donderdagavond gaat Stijn Vreven in petite comite in gesprek met de Clubraad. Het supportersorgaan gaat het over voetbal hebben, iets waar we allemaal erg veel verstand van hebben natuurlijk.


De Clubraad zal met Vreven onder meer het gesprek aangaan over de wisselende sportieve prestaties en ongetwijfeld ook navragen naar waar we gisteren naar hebben zitten kijken.


Heb jij ook een vraag voor d’indiaan? Stuur ‘m dan naar info@clubraadnac.nl of drop ‘m hieronder in de comments. De meest creatieve vraag krijgt van ons een extragratis pakket stickers!

18 comments on “Stel je vraag aan Stijn”

  • FES

    11 maart 2017 - 11:22

    Uit ervaring weet ik dat er maar een vraag belangrijk gevonden wordt: welk biermerk stroomt er volgend seizoen uit de kraan?

  • Hoog Hart Lied Bier!

    11 maart 2017 - 11:34

    "Wisselende sportieve prestaties" ……… , zo wisselend vind ik die niet …

  • Otjes

    11 maart 2017 - 12:29

    Waarom speel je met 2, 10`en terwijl je ziet dat dit niet werkt tegen stevige eerste divisie ploegen (en al helemaal niet tegen eredivisie ploegen)?

    Waarom speel je niet met het systeem waar je het beste rendement uit gaat halen in de na-competitie? Dus geen 4-4-3 met 2 keer een nummer 10 positie

    Wat heeft Sporklede mis-gedaan terwijl hij de beste back is die de achterlijn kan halen?

    Waarom zie ik het vertrouwen van de ploeg dalen de laatste weken?

    Waarom speelt Dessers niet altijd? Ik zie z`n vertrouwen ook dalen laatste weken.

    Is er van boven (?) een 4-4-3 systeem opgelegd?

    Waarop wordt jij einde seizoen afgerekend?

    Hoe kan het zijn dat jouw interviews en jouw uitleg op speelwijze van Nac steeds onbegrijpelijker en onsamenhangender worden?

    Ben je tevreden over jezelf en de manier waarop je het team vertrouwen geeft in een duidelijke opstelling en strijdplan? Leg uit.

    In hoeverre is Smulders betrokken bij de tactiek en opstelling bij een wedstrijd?

  • Moppernac

    11 maart 2017 - 13:07

    Vraag aan Stijn: vertrek je aan het einde van DIT seizoen?
    Want ook Stijn Vreven kan hier niks van maken.

  • ennaajseejer

    11 maart 2017 - 13:17

    Hebben wij iets in de nacompetittie te zoeken en waarom?

  • ennaajseejer

    11 maart 2017 - 13:19

    Van NAC uit wordt er steeds gepraat over een kwalitatief goede spelersgroep die we zouden hebben. Waar zit die kwaliteit dan en waarom komt dat er dan niet (bijna nooit) uit?

  • fvf6

    11 maart 2017 - 13:59

    @ Otjes

    Ik weet het niet maar ze moeten jou trainer maken . Je hebt een nieuw systeem ontdekt met je 4-4-3 . Speel je dan zonder doelman???
    4-3-3 , 4-4-2 of 5-3-2 die systemen begrijp ik wel maar 4-4-3 leg het mij eens uit?

  • piair

    11 maart 2017 - 18:17

    Hoe komen we met de hoogste begroting toch aan zo`n slechte selectie, waarvan ook nog eens merendeel huurlingen die überhaupt geen transferwaarde hebben en eigen talent in de weg lopen. Met een vreemdelinge legioen is nog geen club kampioen geworden.

    Hoogtepunt gisteren de extra 3 minuten in de 2e helft, nog nooit zoiets meegemaakt volgens mij []

  • Al Pacino

    11 maart 2017 - 18:48

    Piair, voor de beantwoording van de eerste vraag moet je bij Smulders zijn. Of bij die “rare” trainer die het liefst leuk voetballende voorhoedespelers heeft. Als zij niet scoren, dan is dit geen probleem.
    Overigens: wie loopt welk eigen talent in de weg?? Graag namen noemen, dan begrijp ik het tenminste ook!

  • Moppernac

    11 maart 2017 - 19:13

    Al pacino@

    Idd bij Smulders moet je zijn.
    En ik zeg dit nooit graag wat ik nu ga zeggen maar hij heeft wel NAC helemaal kapot gemaakt en dat doet mij heel erg pijn.
    SMULDERS SODEMIETER AUB OP MET DIE MISSELIJKE KOP VAN JE WANT NU VALT ER NOG WAT TE REDDEN VOOR IN DE TOEKOMST EN ALS JIJ NOG EEN JAAR HIER IN BREDA BLIJFT WORD DIT HET EINDE VAN NAC BREDA.
    EN DAT WILLEN WE NIET.

    En is het normaal dat een speler 20minuten na het laatste fluitsignaal in zijn auto stapt en naar huis toe rijd!!!
    Opzouten met zo,n speler, terug naar Engeland sturen.
    Zo,n speler wil ik zelfs niet eens meer op de tribune zien zitten.
    Wat een MENTALITEIT . OOK OP SODEMIETER MENEER SMIT BROUWN, wie denk je wel dat je bent.

    Dus Stijn vreven mijn vraag wat doe jij met zo,n speler?

  • Hoog Hart Lied Bier!

    11 maart 2017 - 21:21

    "Wisselende sportieve prestaties" ……… , zo wisselend vind ik die niet …

  • toontje

    11 maart 2017 - 21:21

    @moppernac
    Zet nou eens je alarm op je telefoon, om je pilletjes op tijd in te nemen.
    Irritant ventje !

  • Hoog Hart Lied Bier!

    12 maart 2017 - 09:01

    "Wisselende sportieve prestaties" ……… , zo wisselend vind ik die niet …

  • piair

    12 maart 2017 - 11:07

    @AP

    Talenten lijken mij Brusselers, Sprangers, Damen etc. welke we allen nu nog niet veel hebben zien spelen en die wellicht met een vastere basiself met veel minder huurlingen steeds beter ingepast kunnen worden op de langere termijn.

    Want huurlingen komen en gaan maar deze gastjes zijn er ws volgend jaar ook nog en kunnen speelminuten dan goed gebruiken willen ze zich ontwikkelen.

  • Sjak

    12 maart 2017 - 13:20

    @toontje, ik vind mopper helemaal niet irritant, hij is emotioneel, maar wel voor 1 doel, NAC. Weet je wat ik irritant vind, iemand irritant vinden terwijl hij geen inhoudelijke inbreng heeft.
    Mijn vraag aan Stijn.
    Ben je al aan het bouwen aan het team voor volgend jaar, zo nee waarom niet… De historie leert dat je er niet vroeg genoeg mee kan beginnen.

  • Tuur

    13 maart 2017 - 09:00

    Otjes bedoelt 4-3-3 maar stelt wel de juiste vragen.

    Waarom speel je met buitenspelers terwijl deze aantoonbaar en zonder uitzondering geen enkel rendement hebben.

    Leo Beenhakker zei altijd "mijn spitsen mogen alles. Die moet je overladen met vertrouwen". Hoe kijk jij naar het feit dat Dessers alleen maar slechter is gaan spelen sinds jouw aanpak.

    Kun je dit nog eens uitleggen aangezien niemand dit begrijpt:
    http://www.bsiderats.nl/vreven-over-442-en-433/

  • Alcoholvrije Sint

    13 maart 2017 - 11:32

    @ Tuur

    Eens. Die ellende met buitenspelers bij NAC mag wel een keer voorbij zijn. We lopen al jaren te kloten zonder rendement, stellen gemaakte buitenspelers op omdat we ze toch op willen stellen (Barker, El Allouchi, Seuntjens, Leonardo, Rigters, Lurling) en doorgaans is het rendement – zeker de laatste seizoenen – nul komma nul.

    Het onbegrijpelijke verhaal van Vreven over het systeem, geeft niet aan dat hij snapt waar hij mee bezig is. Hoe moeten de spelers het dan nog snappen?

    Doorslaggevend hierin voor mij is het kulverhaal dat hij `met twee 10-en` speelt. Op de eerste plaats gaat het er bij NAC niet om `dat je zo aanvallend mogelijk speelt` maar dat je het maximale uit je spelersmateriaal haalt. Ten tweede geeft Vreven eigenlijk aan dat hij een systeem zonder échte nr. 10 speelt, mét twee spelers die het beste zouden renderen op de nr. 10 plaats.

    Als je 4-3-3 met twee aanvallende spelers speelt, is er niet één echte 10. Die is er eigenlijk alleen als je met een ruit op het middenveld speelt, of met 3 man waarvan 2 verdedigend. Als je doet wat Vreven doet, stel je sowieso 1 (en misschien wel 2) spelers op die niet optimaal gebruik kunnen maken van hun sterke punten.

    Dit is natuurlijk allemaal nogal theoretisch, en wellicht niet veel begrijpelijker dan het verhaal van Vreven zelf – wat ik probeer te zeggen is dat het mij tegenvalt dat Vreven niet in staat lijkt om de essentiële zaken in de huidige situatie naar voren te brengen.

    Bij een jong team zonder vertrouwen heb je duidelijkheid en vastigheid nodig, en maak je het spel zo simpel mogelijk. Ik heb de neiging te zeggen dat Vreven het tegenovergestelde doet met zijn wazige gezever en continue wissels. Ik hoop dat hij het naar de spelers toe anders doet.

  • Al Pacino

    13 maart 2017 - 15:09

    Beste trainer,

    Toen u de scepter overnam van onze vorige trainer, was ik hoopvol gestemd. Immers ik kende u nog uit de periode dat u speler was bij de FC Utrecht. Een voorbeeld voor velen, een harde, keiharde, gedreven speler, maar wel fair. Ik dacht bij mij zelf ‘zal het dan nu toch nog goed komen?’ Maar 9 wedstrijden voor het einde van de competitie en slechts 47 punten in de pocket is mijn hoop vervlogen. Veel zwakke spelers, geen aantrekkelijk voetbal, steeds spelerswisselingen, een verkeerd systeem en wat ik heel erg vind: mijn interesse voor MIJN CLUB gaat na 44 jaar als supporter, er hollend op achteruit.

    Problemen heb ik bijna altijd bij NAC meegemaakt. Uitzondering de periode onder HtC. Maar zoals het nu is heb ik er totaal geen hoop meer op dat het ooit nog goed zal komen. Ik zie spelers die n.m.m. op de verkeerde plaats staan, een foutief spelsysteem dat gehanteerd wordt en wat mij ook erg heeft gestoord dat is dat de spelersgroep van het seizoen 2015/16 gewoon in één keer totaal af geserveerd werd en dat spelers die zich bij NAC meldden te licht werden bevonden. Denk aan Robert Schilder.

    Ik begrijp dondersgoed dat u als trainer van NAC niet overal debet aan bent, maar gooi het dan maar op het bordje van die MC-vriend.

    Vraag: Wat verwacht u van de komende weken? Mag u trouwens zelf het team altijd samenstellen? Graag een eerlijk antwoord, aangezien ik denk dat dit absoluut NIET het geval is.

    Met respect.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
518 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny109thump
wanny108thump
wanny54thumb
wanny77.2thump
wanny102thump
wanny126thump
wanny99thump
wanny115thump
wanny112thump
wanny77thump
wanny44thumb
wanny46thumb
wanny52thumb
wanny105thump
wanny125thump
wanny48thumb
wanny127thump
wanny49thumb
wanny95thump
wanny96thump
wanny124thump
wanny55thumb
wanny56thumb
wanny63thumb
wanny80thump
wanny104thump
wanny88thump
wanny61thumb
wanny98thump
wanny62thumb
wanny91thump
wanny47thumb
wanny59thumb
wanny85thump
wanny122thump
wanny103thump
wanny117thump
wanny113thump
wanny110thump
wanny106thump
wanny58thumb
wanny57thumb
wanny114thump
wanny100thump
wanny41thumb
wanny121thump
wanny128thump
wanny94thump
wanny130thump
wanny118thump
wanny60thumb
wanny123thump
wanny101thump
wanny120thump
wanny92thump
wanny116thump
wanny107thump
wanny50thumb
wanny111thump
wanny65thumb
wanny39thumb
wanny119thump
wanny90thump
wanny71thump
wanny53thumb
wanny87thump
wanny42thumb
wanny97thump
wanny45thumb
wanny64thumb
wanny93thump
wanny129thump
wanny43thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Forumavond Sanering (2002)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Eindhoven uitvak (2016)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NAC gered (2002)
Eupen - NAC (2015)
Slierten slierten slierten (2010)
Los Muchachos del Breda (2006)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Liever dan (2004)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Kapan (2009)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Para (2001)
TitaNAC (2013)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Stad zonder karakter (2001)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Museum (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Paulitoernooi (2007)
Anticombi naar Volendam (2016)
D'r hed een duif... (2013)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Glapje (2014)
Cambuur uit (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Toiletten bij Telstar (2007)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Groningen - NAC (1994)
Anticombi VVV (2007)
Groningen - NAC (2014)
NAC RBC (2005)
Stickercultuur (2019)
NAC AZ 2001
Nooit meer 1e divisie (2006)
Utrecht bus uit (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC logo op stadion (2013)
Forummeeting in de Pint (2004)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Maradonny spandoek (2010)
Afscheid van As (2002)
Utrecht uit (2004)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Achilles uit (2016)
Fortuna - NAC (2001)
Bloemstuk SLM (2003)
NAC Donar (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Geef ons onze club terug (2002)
Another day at the office (2013)
Brabantse nachten (2004)
Trossen los bootcombi (2013)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Liever dan de eerste (2004)
No pyro no party (2008)
Strawberry (2003)
Vierwielercombi (2008)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
NEC - NAC op P5 (2017)
MVV - NAC (2015)
Darttoernooi 2004
UWD Black (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Anti Fries UWD (2004)
Terugkomst Pierre (2005)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Donar Kebab (2001)
NACPraat Radio (2021)
Gele bomen in Tilburg (2017)
troyesnac (2002)
UWD yellow (2007)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Zilvermeeuw (2012)
Annie terug (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Altijd naar NAC (2019)
Hamburg (2008)
NAC PSV (2001)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Oldtimercombi (2005)
Volle bak bij NAC (2015)
Hein (2011)
FujiFilm Stadion (2000)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Bouw Stadion (1994)
Maxime (2015)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
Taferelen in Villareal (2009)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Avondje NAC (2014)
Vieze rockers (2001)
Graafschap-NAC (2001)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
BN de Stemmingmaker (2011)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Training bij Dennenlucht (2004)
Promotie (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Feyenoord-NAC 2001
Stop het wanbeleid (2002)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Dubbeldekker (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Giessen NAC (2003)
Jong geleerd (2017)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
B-Side (2016)
NAC Volendam (2004)
Bouw stadion fundering (1995)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Spakenburg uit (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Rat van elf trommels (2008)
B-Side in vuur en vlam (2019)
De Koel (2016)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Europa cup winst in Kapan (2009)
megavlag locos 2013
Bus uitzwaaien (2017)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Doekenfeest (2014)
De Knyp (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Stadionkwartier (2009)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Ferry-Fiona
Fuik Oss 1999
Gele rook (2016)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Start Red NAC (2011)
Huldiging (2017)
UWD Flyer (2005)
NAC de Graafschap (1994)
Graffiti (2013)
ACDC in Volendam (2010)
Te voet naar RBC (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
NAC-Ajax 2001
Omwisselen Graafschap (2011)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Plaatsing scorebord (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Raise your flag (2021)
Heerenveen uit (2015)
Stilbo tours (2010)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
It's for Dominique (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Willem II uit (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Troyes (2002)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
willem2doekske 2004
Bingo Bier (2010)
Andro Knel Bokaal (2000)
Postperron (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Fear spandoek (2016)
Volendamse Dijk (2019)
Den Bosch NAC (1993)
Sticker gezopen (2017)
stickercultuur-(2012)
Stiltegebied (2005)
Loting Newcsatle (2003)
Uitvaart JP (2005)
30 bier (2002)
Hooligans in Groningen (2006)
Anti jong teams (2017)
Newcastle (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
Nieuw gazonnetje (2008)
Pilaarplezier (2014)
Bouw stadion (1994)
Rookpotten Demodag (2005)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Ferry (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
Bouwtekening stadion (2001)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Bulldog spandoek (2004)
Pannen vol Paella
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Carnaval Bea (2005)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Oude NAC Museum (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Newcastle NAC (2003)
Emotie na de promotie (2017)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Uitgeteld (2007)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
apresski flyer (2012)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Zes bier graag (2016)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
All together now (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Al together now streaker (2002)
Hel van Enschede (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Open dag (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Rat van Elf (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Gepromoveerd (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Volle Bea (2003)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Museumavond (2012)
Videohoes (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
De vaste opstelling (2016)
Vitesse uit (2004)
Forummeeting (2004)
NAC - Vitesse (2001)
NAC Ajax (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Megavlag (2017)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Making of Megadoek (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Schilderij (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Doortje (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Alkmaarderhout (2004)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC muts (2015)
NAC Tattoo lip (2014)
NAC - W2 tent (2001)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Zundert NAC (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Viaductversiering (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Vlag halfstok (2001)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Eerste training seizoen (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Bus uitzwaaien (2014)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by